Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Több háztartási gépet vásároltam, jó áron, nagyon elégedett vagyok!

Lego készeleteket vásároltam akciósan, azonnal írták is, hogy összekészítik a csomagom, majd tájékoztattak a szállítás napjáról, ma érkezett meg minden hiánytalanul.

Minden rendben zajlott.

Karácsony előtt igyekeztem beszerezni sok mindent, szerencsére tökéletes döntés volt, minden hiánytalanul megérkezett, ráadásul jó áron volt és a szállítás is gyorsan végbement.

Minden rendben volt, másnak is ajánlom!

A hirdetésben közölt szolgáltatások köszönőviszonyban sincsenek a valósággal.
PL: utánvételes fizetést reklámoz foxpost, futár stb. a valóság hogy csak előreutalást fogad el.

Új mikrót rendeltem tőlük, igaz picit megcsúszott a szállítás, de a futár kedvessége és a termék ára-minősége kárpótolt.

Tegnapelőtt leadtam a rendelésem, azonnal jeleztek, hogy feldolgozás alatt van. Másnap már a szállítás részleteiről kaptam értesítést és ma meg is érkezett a csomagom, hiánytalanul és minden épségben.

Az átvert sorstársak visszajelzéseit olvasgatva úgy látom, előbb kellett volna megtekinteni a véleményeket és csak utána rendelni. November 3-án rendeltem, akkor arról volt szó, hogy egy heten belül postázzák. Tegnap kaptam túlük egy emailt, hogy tovább kellene várni a termékre, mert MÉG MEG SEM ÉRKEZETT a raktárukba. Azonnal hívtam volna őket, de a hírlevelükön megadott telefonszám sem működik . Ez aztán a profi ügyfélszolgálat - a profizmust arra értem, hogy egy lehúzós fantomcégre hasonlít kísértetiesen a módszer. Visszaigényeltem tőlük a pénzem, de ha kamu cég, jó eséllyel csak tapasztalatokkal fogok gyarapodni. Ha lesz pozitív fejlemény a részükről, természetesen átértékelem a véleményezést , de erősen szkeptikus vagyok....

A rendeléstől számított 1 hét helyett (ahogy erdetileg biztosra igérték) egyre jobban és jobban tolták ki a kézbesítési dátumot: a végén már másfél hónapnál járt, és még mindig csak "előreláthatóan" volt a státusz...
Menjeneke a fenébe hogy képesek az ember pénzén ülni a szolgáltatás teljesítése helyet...
Jah, és a pénzvisszafizetésre is adnak maguknak 2 hetet...
Nyomorék kapzsi bagázs...

A rendeléstől számított 1 hét helyett (ahogy erdetileg biztosra igérték) egyre jobban és jobban tolták ki a kézbesítési dátumot: a végén már másfél hónapnál járt, és még mindig csak "előreláthatóan" volt a státusz...
Menjeneke a fenébe hogy képesek az ember pénzén ülni a szolgáltatás teljesítése helyet...
Jah, és a pénzvisszafizetésre is adnak maguknak 2 hetet...
Nyomorék kapzsi bagázs...

Kritikán aluli a szolgáltatás! A termék rendelésének elindítását követően az online fizetés nem működik, majd mikor elindítanám az újbóli vásárlást közlik, hogy a termék elfogyott. Az ügyfélszolgálat pedig sajnálkozva közli, hogy nem tud mit tenni. Leginkább azzal van probléma, hogy az ő hibájukból hiúsult meg a vásárlás, és nem csinálnak semmit. Felháborítónak tartom!

Gyorsak és precízek, ajánlom!

Konyhai robotgépet vásároltam, nagyon gyorsak és precízek voltak, a gépet imádom!

Bátran ajánlom őket!

Nagyon elégedett vagyok a webáruház munkájával, máskor is rendelek majd tőlük.

Jó minőségűek a termékek és az árak is kedvezőek. Ajánlom!

Mindennel elégedett vagyok.

Nagyon kedves és segítőkész az ügyfélszolgálat, a kérdéseimre megfelelő választ kaptam és nagyon gyorsan szállítottak is.

Rendelésemmel semmi probléma nem volt. Mind a rendelés menetével
mind a bolti átvétel menetével elégedett vagyok. A laptop ára is rendben volt,.

Ajánlom!

Nagyon kedvesek és segítőkészek a központban dolgozók, telefonon egyeztettem velük, mert nem tudtam dönteni egy kérdést illetően. Tegnap megérkezett minden.

Új szárítógép vásároltam, nagyon elégedett vagyok vele és a webshop is szuper.

1 hete rendeltem egy limitalt kiadasu keszuleket azota sem jeleztek vissza, csak annyit hogy elorendelve.
Ma beszeltem az egyik ugyintezovel , es kozolte,hogy a heten sem fogom megkapni a keszuleket.
A 21.szazadban kicsit gaz,hogy 2 het alatt nem sikerul teljesiteni egy megrendelest.
Elottem nagyon leszerepelt az oldal.

Sziasztok!
Az osztrák alzáról rendeltem, de az itthoni ugyanezt a jelenséget produkálta volna.
Mégpedig:
A termék egy Motorola g8 power lite mobiltelefon amiről előzetesen a youtube-on kicsomagolással kezdődő bemutató videókat néztem meg.
Mindegyik videóban feltűnt, hogy gyárilag jár a készülékhez egy szilikon tok.
Amikor a megrendelt telefont kibontottam, láss csodát a toknak se híre se hamva nem volt.
Azonnal panasszal éltem e-mailben, a válasz az volt, hogy ők sehol nem látják, hogy ehhez tok tartozna.
Küldjek csatolt képet, vagy linket amivel azt igazolom hogy a dobozban gyárilag benne van.
Küldtem is 5 linket a youtube-ról, indiai, német, angol, spanyol és osztrák bemutatókkal, melyeknek mindegyikében jól látható volt az a redvás szilikon tok!
Szóval azt sem mondhatják, hogy sajnos ebben a régióban nem jár hozzá!
Azt reagálták, hogy ők nem állnak szerződésben a youtube-al!? Ha az Alza oldalán bármi bizonyítékot találok arra, amivel igazolni tudom az állításomat akkor küldik a tokot. Természetesen nem találtam ilyet.
Hogy miért nem:
Azért, mert a Motorola cég által küldött dobozokat felbontják és kiveszik belőlük a gyárilag hozzá tartozó védőtokot és külön értékesítik!!! A dobozt vissza ragasztják és újrafóliázzák!
Egyszerűen gusztustalan!
Azért adok két csillagot, mert a csomag relatíve gyorsan megjött.. hiányosan...
Soha többet nem rendelek semmit ezektől a ratyi sz@rrágóktól!
Remélem valakinek segítség lesz a kommentem.
Szép napot!

Elégedett vagyok!

Kedvező árak és kedves ügyfélszolgálat, elronottam a rendelésem, véletlenül rossz színű termékre adtam le. Nagyon segítőkészek voltak és gyorsan orvosolták a problémát, ma meg is érkezett a csomagom.

Nagyon elégedett voltam, gyorsan megérkezett a csomagom, a termékek kiválóak!

Ma, 2020 aug.04-én a Róbert K. körúti áruházban az automata elé járultam, hogy a megrendelt termék árát, és a SZÁLLÍTÁSI DÍJAT (személyes, bolti átvétel!) kifizessem. Ez sajnos túl jól sikerült. Miután a telefonom is jelezte, hogy a fizetés megtörtént, bizonylat helyett a képernyőn megjelent: "A fizetési terminál megszakadt"! Ezek után bármit csináltam, az automata csak a fizetési procedura megismétlésével volt hajlandó bizonylatot adni. A telefonom jelezte, hogy a kifizetés ismételten megtörtént, ki is adta a bizonylatot, amivel átvehettem az árut. Amikor a bolt személyzetéhez fordultam, sűrű vállvonogatások kíséretében közölték: egyszer majd a rendszer észleli (vagy nem...), hogy kétszeres fizetés történt és akkor majd, nem tudni mikor: visszautalják. Az örömömet sikerült elrontani!
Ma, augusztus 8-án (többszöri levélváltás, igazolás kérése(!) és megküldése után, tapasztaltam, hogy a visszautálás a mai napig NEM TÖRTÉNT MEG!!!

Több mint 2 hónapja rendeltem meg a terméket, ami még nem érkezett meg, csak ígérgetnek. Ha nincs az áru raktáron, miért lehet megrendelni? Senkinek nem ajánlom!
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés