Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Bátran ajánlom őket!

Nagyon elégedett vagyok a webáruház munkájával, máskor is rendelek majd tőlük.

Jó minőségűek a termékek és az árak is kedvezőek. Ajánlom!

Mindennel elégedett vagyok.

Nagyon kedves és segítőkész az ügyfélszolgálat, a kérdéseimre megfelelő választ kaptam és nagyon gyorsan szállítottak is.

Rendelésemmel semmi probléma nem volt. Mind a rendelés menetével
mind a bolti átvétel menetével elégedett vagyok. A laptop ára is rendben volt,.

Ajánlom!

Nagyon kedvesek és segítőkészek a központban dolgozók, telefonon egyeztettem velük, mert nem tudtam dönteni egy kérdést illetően. Tegnap megérkezett minden.

Új szárítógép vásároltam, nagyon elégedett vagyok vele és a webshop is szuper.

1 hete rendeltem egy limitalt kiadasu keszuleket azota sem jeleztek vissza, csak annyit hogy elorendelve.
Ma beszeltem az egyik ugyintezovel , es kozolte,hogy a heten sem fogom megkapni a keszuleket.
A 21.szazadban kicsit gaz,hogy 2 het alatt nem sikerul teljesiteni egy megrendelest.
Elottem nagyon leszerepelt az oldal.

Sziasztok!
Az osztrák alzáról rendeltem, de az itthoni ugyanezt a jelenséget produkálta volna.
Mégpedig:
A termék egy Motorola g8 power lite mobiltelefon amiről előzetesen a youtube-on kicsomagolással kezdődő bemutató videókat néztem meg.
Mindegyik videóban feltűnt, hogy gyárilag jár a készülékhez egy szilikon tok.
Amikor a megrendelt telefont kibontottam, láss csodát a toknak se híre se hamva nem volt.
Azonnal panasszal éltem e-mailben, a válasz az volt, hogy ők sehol nem látják, hogy ehhez tok tartozna.
Küldjek csatolt képet, vagy linket amivel azt igazolom hogy a dobozban gyárilag benne van.
Küldtem is 5 linket a youtube-ról, indiai, német, angol, spanyol és osztrák bemutatókkal, melyeknek mindegyikében jól látható volt az a redvás szilikon tok!
Szóval azt sem mondhatják, hogy sajnos ebben a régióban nem jár hozzá!
Azt reagálták, hogy ők nem állnak szerződésben a youtube-al!? Ha az Alza oldalán bármi bizonyítékot találok arra, amivel igazolni tudom az állításomat akkor küldik a tokot. Természetesen nem találtam ilyet.
Hogy miért nem:
Azért, mert a Motorola cég által küldött dobozokat felbontják és kiveszik belőlük a gyárilag hozzá tartozó védőtokot és külön értékesítik!!! A dobozt vissza ragasztják és újrafóliázzák!
Egyszerűen gusztustalan!
Azért adok két csillagot, mert a csomag relatíve gyorsan megjött.. hiányosan...
Soha többet nem rendelek semmit ezektől a ratyi sz@rrágóktól!
Remélem valakinek segítség lesz a kommentem.
Szép napot!

Elégedett vagyok!

Kedvező árak és kedves ügyfélszolgálat, elronottam a rendelésem, véletlenül rossz színű termékre adtam le. Nagyon segítőkészek voltak és gyorsan orvosolták a problémát, ma meg is érkezett a csomagom.

Nagyon elégedett voltam, gyorsan megérkezett a csomagom, a termékek kiválóak!

Ma, 2020 aug.04-én a Róbert K. körúti áruházban az automata elé járultam, hogy a megrendelt termék árát, és a SZÁLLÍTÁSI DÍJAT (személyes, bolti átvétel!) kifizessem. Ez sajnos túl jól sikerült. Miután a telefonom is jelezte, hogy a fizetés megtörtént, bizonylat helyett a képernyőn megjelent: "A fizetési terminál megszakadt"! Ezek után bármit csináltam, az automata csak a fizetési procedura megismétlésével volt hajlandó bizonylatot adni. A telefonom jelezte, hogy a kifizetés ismételten megtörtént, ki is adta a bizonylatot, amivel átvehettem az árut. Amikor a bolt személyzetéhez fordultam, sűrű vállvonogatások kíséretében közölték: egyszer majd a rendszer észleli (vagy nem...), hogy kétszeres fizetés történt és akkor majd, nem tudni mikor: visszautalják. Az örömömet sikerült elrontani!
Ma, augusztus 8-án (többszöri levélváltás, igazolás kérése(!) és megküldése után, tapasztaltam, hogy a visszautálás a mai napig NEM TÖRTÉNT MEG!!!

Több mint 2 hónapja rendeltem meg a terméket, ami még nem érkezett meg, csak ígérgetnek. Ha nincs az áru raktáron, miért lehet megrendelni? Senkinek nem ajánlom!

Rendben volt minden.

Háztartási gépeket vásároltam az új lakásomba, minden nagyon flottul ment, a szállítás is körültekintően megoldva. Köszönöm!

Gyerekek!
Egy ilyen sz.....ó bandát! majdnem 4hétig leveleztem telefonálgattam ezekkel a világtalanokkal mire nagynehezen van kilátás a pénzem visszafizetésére! Nagyon hosszú folyamat volt mire megszületet a végeredmény ezért leírni is hosszú lenne!!!
Nem ajánlom senkinek ezt a zöld sz...t!

Kedves, segítőkész csapat és megbízhatóak, ajánlom!

Nagyon elégedett vagyok, medencét rendeltem és tökéletes minőségű terméket kaptam, rendkívül jó áron.

Minden rendben volt.

😔

A megrendelt termék sérülten érkezett és visszaküldésre került. Na itt kezdődtek a gondok. 3 hétig nem történt semmi. A többszöri reklamációmra, ahol az ügyintéző semmilyen információt nem tudott adni, küldtek egy cseh nyelvű emailt, amiben leírták, hogy ha valami változik akkor majd értesítenek. Hát azóta sem tették. Meguntam és visszakértem a termék árát. Remélem, hogy azt már tényleg gyorsan visszautalják. Senkinek nem ajánlom, hogy itt vásároljon.

Nem ajánlom

Amíg nincs gond, addig nincs gond.
Többször rendeltem már az Alzáról.
Aztán jött egy probléma. Csomó email, telefonálgatás. Mindig a sablon lekoptató szöveget írták. Türelem, utána néznek, továbbítják a másik osztályra stb...
A kiszállítást halogatják. A rendszerük össze vissza mutatja a megrendelésem státuszát. Már örülnék, ha a pénzemet visszakapnám. Utoljára rendeltem tőlük. Senkinek nem kívánom ezt a procedúrát.

Sehol se találom az Alzánál, mi van ha az adott napon nem tudom a nagy méretű rendelesem átvenni?
Kerhegem következő napra? (amúgy arra a napra kértem de előbb akarják kihozni de pont azért kértem másik napra mert nem leszek itthon)

Minden rendben volt.

Szeretek itt vásárolni, még nem csalódtam, gyorsak és pontosak.

ok
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés