Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

A rendelésnél ki lehet választani, a szállításra kért időpontot, ezt nem tartják, akkor mért lehet kiválasztani, ha nem tudják teljesíteni! Csomagunk sajnos elakadt a postán természetes az ügyfélszolgálaton azt a tájekoztatást kaptuk, hogy úton van a csomag, 10 perc utána járás után kiderült hogy két megrendelés számon küldtek egy csomagot amit a posta addig nem tudott kiszállítani amíg a második csomagot meg nem kapják, nyilván nem létezett ilyen csomag tehát várhatták volna és MI is!!!Többszöri telefonos beszélgetés után az ügyfélszolgálon FLEGMÁN közölték, hogy intézik! Azóta egy darab emailt kaptunk és azóta semmi, amelybe benne volt hogy kérjük vissza az összeget vagy a terméket szeretnék, mi szeretnénk a terméket így ezt az opciót választottuk. Érdeklődve telefonon ismételten a postára kenték, hogy amíg vissza nem küldik a csomagot mi nem kaphatjuk nem értem nekünk mi közünk van ahhoz hogy nem küldte még vissza, mikor a ternékből még van raktáron! FELHÁBORÍTÓNAK tartom a történteket! Biztos, hogy soha többet nem rendelünk!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Nem válaszolnak sehol, csak automatikus üzenetet kapok. A rendelésemnek ma kellett volna érkeznie de semmi információt nem kaptam róla. Örülnék neki ha foglalkoznának a vásárlókkal!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Próbáltam rendelni egy Presonus Eris 5XT hangfalpárt br.: 88920Ft. -t.
A webáruházban szereplő hirdetés képén a hangfal párban van megjelenítve.
A hangafla darbára egyébként itthon, kerekedelmi forgalomban br.: 49-55000Ft. (párban br.: 90-95000Ft.)
Ebből kiindulva jó árnak tűnt a 88920Ft. az egy pár hangfalért, így hát megrendeltem ... míg nem kiderült,
hogy a feltüntetett 88920Ft. a hangfal DARABÁRA :DD éééérted.
Kész, vééégem, lehasaltam repülőbe, majd felmásztam macskába, hogy variáljak az ürespadláson ... : )))
Ezek után, bocsánat, de soha többé alza.hu.
A választott terméket párban értékesítjük, a termék oldalon szereplő ár egy pár hangfalra vonatkozik, így ha megrendeli az említett terméket, akkor 2 db hangfalat fog átvenni, ahogy az a webshopban is fel van tüntetve.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Soha többet nem rendelek az alzától. Az ígért időpontot nem tartják.A futár hazudik.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Rossz véleményem van az alzáról. A lehető legrosszabb. Garanciát akartam kérni, ráfogták hogy hajszálrepedés van a telefonon azért nem működik az érintőképernyő. 3 hónapos samsung telefonról van szó, 150 000 ért vettem amit valahol Csehorszagba gyártottak. Van egy ezeréves samsung telefonom, aminek már látszik a belseje az érintője mégis működik. A pénzt felveszik a márkáért, de minőségi hibás alkatrészeket raknak bele.Soha többet Alza. Én még egy csillagot sem adnék.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, ha a készülék mechanikailag megsérült a helytelen használatból kifolyólag, akkor a szerviz elutasíthatja a a termék cseréjét garanciális keretek között, erről bővebb információt talál szerződési feltételeink között, illetve reklamációs kódexünkben. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Kenyérpirítót rendeltem, gyorsan visszaigazolták a vásárlást és két nap múlva meg is érkezett, gyorsak és precízek, ajánlom!

Bár a hirdetés úgy szól, hogy 'még ma'... ha véletlen egyik dolog nincs raktáron, akkor azt nem küldik ki, fel sem ajánlják a korábbi küldést, így heteket kellett várnom arra is ami 'azonnal szállítjuk' volt.
Ráadásul magyar csiga postával.
Ha ezeket tudom, inkább semmit sem rendelek innen. Kár volt online kifizetni.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Aznapi kézbesítést csak a Budapesten készleten lévő kisebb termékekre vállalunk, mivel olyan terméket is választott, ami nem volt elérhető készleten, így ilyet nem kínált fel rendszerünk önnek a megrendelés során. A megrendelés részletekben történő teljesítését az ügyfélszolgálaton lehet kérni telefonon, vagy akár e-mailben. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

3 terméket vásároltam az alza-ról, ebből csak 2 volt készleten, de mivel kifizettem a termékeket és már benne állt a pénzem, inkabb lemondtam a 3. termékről az ő javukra, hogy ne kelljen heteket várni a masik 2-re is, így is egy hetet vártam arra, hogy legyen készlet, de sajnos nem lett, ha nem fizettem volna ki előre, máshonnan rendelem a termékeket.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, előrendelések esetén előfordulhatnak csúszások a megrendelés teljesítésében. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Hibásan adtam le a rendelésem, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, minden problémám orvosolták, ajánlom őket!

Három levelet ( kérdést) tettem fel, de egyikre sem kaptam választ.
Akkor minek írogatok?
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Kérjük, kérdéseit a jövőben a segito@alza.hu címre továbbítsa, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat a +3617011111 telefonszámon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Porszívót rendeltem, másnap már meg is érkezett, minden rendben volt, szóval én csak jót tudok írni róluk

Nem javaslom hogy karácsony előtt tőlük rendeletek. Ugyan azt ígérték 3 munkanap alatt szállítanak. Megirták hogy átadták a futárnak de csak annyi történt hogy átvitték egy másik raktárukba,és persze karácsonyig nem jött meg
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Nekem csak pozitív véleményem van. Tavaly (2021) december 17-én rendeltem egy Xiaomi 11LiteNE telefont, 19-re már ki is szállították, Alzabox- ba kértem. 100%-ig elégedett vagyok úgy a szállítással, mint a termékkel, mint a gyorsasággal.

Rendeltem egy HP laptopot és egy Samsung monitort. Hazavittem és mind a kettő pixelhibás volt. Már ez gyanús volt, hogy egyszere két árucikk is hibás. Visszavittem, hiába kértem, hogy cseréljék ki mert nekem most kell, kivizsgálási időre van szükségük. Erre visszakértem a pénzt. A kivizsgálás után visszautalták (300.000 Ft.). Eddig klassz. A monitort újra megrendeltem, kiértesítettek, elvittem. Otthon kibontottam, de nem lehetett összeszerelni, a tartó rész nem passzolt a monitorhoz, egy másik típushoz tartozott. Visszavittem, leadtam cserére. Kiértesítettek, hogy a reklamációmat nem tudják elfogadni, mivel a monitor gyártási száma nem egyezik a dobozban lévő monitoréval. Nos én biztosan nem cseréltem ki semmi másra, tehát már így hoztam el. Sajnálják, de így semmit sem tudnak tenni, szóval buktam egy 60.000 forintos monitort. Elég egyértelmű, hogy a visszavitt árukat szerelgetik, javítgatják, cserélgetik, újracsomagolják, hogy aztán valamelyik szerencsétlen ismét elvigye. Persze amikor valaki elviszi a boltból az árut, nem ellenőrzi a benne lévő darabok gyártási számát, csak otthon bontod fel, de ettől kezdve te vagy a hunyó, hiszen soha többé nem tudod bizonyítani, hogy mi volt benne. Ennyi erővel akár két téglát is beletehetnek, majd azt mondják, hogy amikor elvitted, akkor még benne volt az áru. Hát ennyit erről a cégről...
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

2021 Dec. 27. én megrendelt termék, még nem érkezett meg. A 2-4 napos szállítás, már 7. napnál tart. Én, ahoz tartom magam, hogy amit megígérek, azt be is kell tartanom. ???
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Hatalmas választék, pontos tájékoztatás a várható szállításról illetve a termékekről. Bolti átvétel is rendkívül ügyfélbarát. Árak tekintetében nem mindig a legkedvezőbb, de ki lehet fogni rendkívül jó ajánlatokat is.

már többször rendeltem tőlük...jó bolt! Ajánlom!

Megmentették a karácsonyt. Az emagos rendelésem 2 hét alatt nem kaptam meg, ezért tőlük rendeltem meg a terméket karácsony előtt 3 nappal. Másnap kézhez kaptam a csomagot, igaz az ár magasabb volt, de maximálisan elégedett vagyok a rendeléssel. A Magyar Posta szállította ki, pozitív csalódás volt .

Házhoz szállítást kértem, a Magyar Postával küldik. Pontosabban nem, napok óta írják hogy hozzák aznap de persze nem! Ez ugyan nem az ALZA hibája legalább is részben. Ne szállíttassanak olyan céggel amelyik nem teljesíti a megbízást! Még mindig csak várok, várok és fogalmam nincs hogy egyébként törékeny csomag megérkezik-e valaha. Emiatt többet az ALZA-tól nem rendelek.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Megbízható, gyors üzlet, kiváló termék, szívesen ajánlom mindenkinek.

Van, hogy néha jobb, ha személyesen vásárolok. Az utóbbi időben többször vásároltam az Alzától. Egyszerű és gyors rendelés. Küldtek egy linket, rákattintottam, hogy úton vagyok az üzletbe, odamentem a megadott pulthoz(16 pult működött), bemutattam a mobilon küldött kódot, kivették a polcról az árút, kezembe adták és köszönjük a vásárlást, viszont látásra. Ez már tényleg a 21. század. Arról nem is beszélve, hogy előre nem is írták, hogy adtak 20% kedvezményt, gondolom a karácsonyra adták, csak az utalásnál vettem észre, hogy mennyivel kevesebbet kell fizetni. Naná, hogy No.1.

Szuper gyorsan megküldték a rendelésem. Nagyon elégedett vagyok velük. Koraeste rendeltem, másnap már hozta is a futár. Bp-től kb. 80km Gratulálok, csak így tovább

Jó ár-érték arány, gyors szállítás, korrekt tájékoztatás

Törékeny dolgot vettem. Tökéletes állapotban érkezett és időben.

Rendeltem több terméket december 3.-án,két napos szállítással ígérték. Raktáron volt. Jött egy email 9.-én,hogy egy napot késik. Azóta sem érkezett semmi. Saját odalukon próbáltam lemondani,de nem engedte törölni a foglalást. Majd felhívtam őket,ott azt kérték ne vegyem át,ha véletlenül megjön. Kértem,hogy írásban erősítsék meg a törlést. Majd ma kaptam egy emailt,hogy köszönik türelmemet,kapok egy akciós kupont a következő vásárlásomból. Várjak a csomagra. Törlés nem történt ....vicc amit művelnek.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. A kupont a csomag késése miatt küldtük, természetesen ha nem tartott igényt a csomagra a csomag érkezésének pillanatában, akkor nem volt köteles azt átvenni. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Dec.09.én rendeltem a terméket,3 darab volt raktáron,dec.14.i szállítással.Ma dec. 15.én kaptam mail-t,hogy dec.28.án szállítják.Az ügyfélszolgálaton mondta a hölgy,lehet hamarabb is megérkezik.Ennyi idő alatt gyalog elhozom akár Ázsiából is.Soha többet nem rendelek az Alzától!!!

Alza egy Katasztrofa, de tényleg.
Első az, hogy egy drága elektromos rollert vettem amely csomagoló hibásat elvileg, de gyakorolatilag lyukas kerekűt, vagyis hibásat adtak el, ami belesetveszélyes is.
Elképesztő. A gyerek elesett vele, álmunkban sem gondoltuk, hogy teljesen lapos kerekű a roller és elcsúszik az ember emiatt.
A másik az egész rendszerük egy káosz.
Átvételre, vagy kifizetett termékre átvételére nincs nyíl a recepciónál, így sorba kell állnod. Ahova irányítanak, ott van egy pilóta ahol felük egy monitoron az áll, hogy nyomtasson sorszámot. Sorszám osztó gép nincs, mint kiderült azt nem ide szánták, hanem egy emelettel lejjebb az áruátvételre. Itt semmi információ kitéve, hogy mit tegyél ha az áru kifizetett. Csak kártyás fizető helyek, majd onnan kapsz egy sorszámot. Teljes káosz mondom.
Három óra múlva visszavittük a lyukas kerekű rollert, szégyelljék magukat, hogy ilyet árulnak újnak, majd az úgymond az automata áruvisszavételező pult annak ellenére, hogy azt adtam meg, hogy pénz visszafizetése, azt kérdezte hol akarom átvenni a csere terméket. Olyan lehetőség a hogy sehol, vagy visszafizetés nem létezik. Ezek után a gép nem adott erről egy blokkot, így reklámálni kellett mennem, hogy miért nincs arról semmi írás, hogy mit fogadott el a gép abból amit beirtam? Nem tudják miért nem kaptam.
itt NE vásároljanak semmit.
Ahogyan a mondás tartja a fejétől döglik a hal vagy a cseh cég ilyen borzasztó, vagy az itteni cégvezető.

Vásároltam egy 700.000.-Ft-os elektromos kerékpárt! A kiszállított termék, rossz kijelző panellel, és jól láthatóan használt akkumulátorral érkezett. Másodszori nekifutásra sikerült a kapcsolatot felvenni az áruházzal, és elszállították javításra. Két hét elteltével, jól becsomagolva, vissza érkezett a kerékpár. Kicsomagolás után az első amit észrevettem, le volt törve a kitámasztó (ez akár a futárszolgálat hibája is lehet) illetve ugyanazt a használt, javított akkumulátort kaptam vissza! Ezt a negatív tapasztalatot, természetesen minden lehetséges fórumon közzé teszem, bízva abban, hogy sokan meggondolják az ALZÁNÁL a vásárlást! Úgy tűnik, ez a szlovák cég, Magyarországon bármilyen disznóságot megtehet, jogkövetkezmények nélkül!

Már többször vásároltam és eddig minden rendben volt, de a legutóbbi rendelésemnél a szállítási időt többször módosították, és a végén nem kaptam semmit.
Soha többet nem vásárolok az alzánál

Az áraik viszonylag korrektek(az EMAG-nál biztos jobbak) Viszont a kiszállítást valamiért nem kultiválják, büntetik, és ha nem figyelsz egy két hétre is kitolják a szállítást. Ez egy webáruház esetében több mint érthetetlen. Amikor meg az ügyfél-szolgálattal kell érintkezni az visszataszító. Inkompetens vevőellenes társaság.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés