Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
HIRDETÉS
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.3 (650 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. január 22.

A megrendelt telefon hibás volt, kivárták a 30 napos szervíz végét és visszaadták a pénzt, eközben viszont az adott telefon forgalmazása megszűnt, hasonló volt, valamivel drágábban, arról szó sem lehetett. Jeleztem, hogy ebben az esetben a megvásáolt tok stb ugrik, de teljesen szenvtelen/emberséghiáynban szenvedő robotizált gondolatmentes társaság, kizárólag a haszon az egyetlen dolog, amire koncentrálnak. Vélhetően az adott telefon, használtként megjelent néhány napja, nem forgalmazzák egyébként, gondolom megjavították és értékesítették, eddig tartott a javítása. Azt hiszem mindent láttam, hasznos volt a továbbiakra nézve. A panaszra visszaírták, hogy nem tudták beazonosítani a rendelés számot, pedig csak egyetlenegy visszafizetésem van, egyetlen telefont vásároltam ott, illetve kettőt: az elsőt és az utolsót.
P.S.: gyári szám alapján meg lehetne fogni őket. Ha többen összeállnánk, ügyvéd rendesen helyretenné őket, jöhetne a következő milliárdos bírság is.

2021. január 19.

Az egy hónappal ezelőtt budapesti házhozszállítással megrendelt telefon árát visszautalták a számlámra. A telefon hollétéről az egy hónap alatt csak telefonon kaptam információt. Állítólag háromszor is kihozta a futár, bár erről egyszer sem landolt semmilyen értesítő a postaládában. A telefonon kialkudott értesítési telefonszám változásból, a futárcég telefonszámának közléséből és a megismételt kiszállításból, mint szóbeli alkukból semmi sem lett, ezek teljesítése rendre elmaradt. A telefonos alkudozások során rendre úgy éreztem magamat, mint anno a Négy-Tigris piacon alkudozás közben (szörnyen). Egy vásárlás alatt sikerült egy vevőt háromszor is átverni, ez azért nem kis teljesítmény! Az ugye csak részlet kérdés, hogy a koronavírus kellős közepén a 89 éves nagyapám egy hónapig telefon nélkül volt, mert a huszonegyedik században egy webshop képtelen terméket kiszállíttatni budapesti címre (ennyi idő alatt kínából is ide szokott érni a termék, az alza.hu-nak ez sem sikerült). A fogyasztóvédelemnél indítványozom a webshop működésének megakadályozását, mert az káros hatással van a társadalmunkra.

2021. január 17.

Miért lehet kiválasztani a kiszállítás dátumát, ha utána úgyse tudják betartani?

2021. január 10.

ok

2021. január 10.

Szendvicssütőt rendeltem, mert tönkrement a régi, gyorsan kiszállították, tökéletesen működik.

2021. január 5.

Nem ajánlom senkinek!!!
Dec 16-án rendeltem gyermekemnek egy fejhallgatót alza boxba, amit előre kifizettem. A vállalás szerint Dec. 22 én a boxban kellett volna érkezni. Mivel ez nem történt meg személyesen bementem a bemutatóterembe. Kértem, hogy a rendelést módosítsák, és a meglévő 2db-os készletből a helyszínen átvennék egyet. Erre nem volt lehetőség, ezért a későbbi Dec 26-i szállítást ajánlották. A termék, még Dec 30 - án sem érkezett meg. Ekkor az ügyfélszolgálat további türelmet kért. Majd Jan. 05-én történ megkereséskor közölték, hogy mivel elfogyott s termék törölték a meg rendeléseimet. Hát ez aztán korrekt ZWköszöm Alza!!!

2021. január 4.

A rendelést alzaboxba kértem. A szállítás dátumát eltolták két nappal, amit előre jeleztek, ezzel nincs semmi gond, el voltak csúszva, megértem. Aztán két nap múlva ismét eltolták két nappal. És azóta semmi. Az adott napon nem érkezett meg. Aztán egyszercsak kapom az emailt, hogy visszaküldik a pénzt, csak úgy indoklás nélkül. Azt hiszem utolsó alkalommal rendeltem tőlük bármit is.

2021. január 4.

Mindennel elégedett voltam, gyorsak, megbízható webáruház.

2021. január 4.

Tőlük rendelek évek óta szinte mindent, sohasem ért rossz tapasztalat, de ha mégis valami gond adódik, az ügyfélszolgálaton pillanatok alatt kedves és segítőkész dolgozók megoldják.

2021. január 4.

Az összes karácsonyi ajándékot tőlük rendeltem, direkt egy helyről, hogy ne legyen macera. Minden tökéltes állapotban érkezett meg, nagyon gyorsan. Minden képzeletem felülmúlták, végre nem kellett órákat eltöltenem ajándékbeszerzássel... Köszönöm!

2021. január 1.

Vásároltam 2 db étkeszletet.A szállítás alkalmával egy db tanyer törött volt.
Sajnos a pótlás korulmenyes.A postán jegyzőkönyvezni kell az intézési idő hosszadalmas.Sok a bürokrácia amit a régi átkosból nem tudnak levetni. Amerikaba ez egy órán belül lezajlik és a pótlást azonnal át lehet venni.
Nem kell bizonyítani képel, jegyzokonyvel,stb
Nem hiszem hogy a jövőben igénybe veszem ezt a szolgatatast.

2020. december 31.

A megrendelt termék kézbesítési idejét valaszthattam, aminek örültem, szabadsagnapra terveztem. De a kifizetett megrendelés sajnos még másnap sem érkezett meg, az ugyfelszolgalatnal egyik nap aznapra ígérték a kézbesítést, másnap pedig ígérték, hogy utánanézek és visszahívnak, mely visszahívást azóta is várok...

2020. december 26.

Eddig 2x rendeltünk tőlük, mindkétszer karácsonyi szezonban. Jó árak, gyors, pontos kiszállítás, maximálisan elégedett vagyok.

2020. december 23.

Senkinek nem ajánlom. Az utolsó pillanatban kétszer is módosították a kiszállítás dátumát, ha tudtam volna, hogy nem lehet hinni nekik, meg sem rendelem a terméket.

2020. december 22.

Nem régiben rendeltünk egy Just Dance 2019-et innen, december 18.-án rendeltük, december 23.-ára volt kiírva az érkezés.. A húgom ezt az ajándékot várta a legjobban karácsonyra, mikor írták hogy késni fog a szállítás. Mit mondjunk neki, hogy a jézuska később hozzá csak az ajándékot"?
Ez volt az első és utolsó vásárlásunk itt..

2020. december 22.

December 12-én rendeltem, külön megnéztem érdemes-e innen, de azt írták 5 napos határidővel szállítják, így maradtam ennél a lehetőségnél, Karácsonyi ajándék a gyereknek. Az 5-dik napon értesítettek, hogy késik a szállítás 2 napot, elnézést kértek. Gondoltam jó, belefér. Majd a 2 nap elteltével kitolták újabb 2 nappal azaz dec.22. 8.00 órára az alza boxba szállítják. A mai nap már értesítést sem küldtek, a termék kivan fizetve nem kevés pénz, így máshol már megsem tudom gyorsan vásárolni, hogy a gyereknek legyen ajándéka a fa alatt. Mélységes csalódás! Nem értem miért vállalnak olyan termékre garanciát, ami nincs készleten?! Ha dec.24-ig nem érkezik meg a megrendelt termék, biztosan panaszt fogok tenni!

2020. december 22.

December 12én rendeltem, már az kicsit gyanús hogy a visszaigazoló emailben ez állt: ”Rendelésed 43065**** (vagy annak egy részét) útnak indítottuk...”, továbbá az emailben dec 16 szerepelt mint kiszállítási határidő... azóta tologatják egy-egy nappal, jelenleg már napot se írnak csak annyit hogy majd egyszer jön... Csak raktáron lévő terméket rendeltem és sajnos előreutalással, az ügyintézőket bármikor hívom fél órán belül sosem kapcsolnak. Kakiljanak sünt.

2020. december 17.

2020. nov. 4-én az Alza Budapest, Róbert Károly körúti üzletházában offline (tehát személyesen, nem Internet-en intézve) vásároltam egy Texas Instruments TI-nspre CX II-T tudományos számológépet. (ÁFA-val növelt ára:
78 890. HUF.) A vásárlás „lebonyolítása” során 2 anomáliát tapasztaltam. Ezek az alábbiak:
1. Anomália: Az utcaszinten lévő fizető szekcióban lévő automata valamilyen oknál fogva nem fogadta be a belehelyezett 80 000.- HUF-ot, hanem szabályosan a padlóra köpte a pénzösszeget!
2. Anomália: Az alagsori áru-átvevő szekcióban foglalkoztatott „megafonos” nőszemély – t. i. az az alkalmazott, akinek az (volna) a feladata, hogy a termékek átvételére várakozó vásárlókat udvariasan szólítsa a termékkiadó pulthoz –, a-helyett, hogy udvariasan szólította volna a termékkiadó pulthoz a termékek átvételére várakozó vásárlókat, ekképpen „invitálta” az éppen esedékes delikvenst (jómagamat is) a pulthoz – idézem: „765-ös a 3-as pulthoz!”.

A meglátásom minderről a következő: az Alza NEM ENGEDHETI MEG MAGÁNAK, hogy ilyen - lekezelő működésmódra beállított - „rekvizitumokat” működtessen! Nem teheti meg, hiszen azok az azok az automaták...:
a) Alza áruházakban megforduló vevőkkel (és persze, a pénzükkel) bánhatnak – adott esetben – lekezelően!…
b) Alza áruházak látogatásától és Alza áruházakban megvásárolható termékek megvásárlásától idegeníthetnek el potenciális vevőket! (Amennyiben a fenti anomáliák továbbra is előfordulnak, és azok híre elterjed. Márpedig híre terjed, ERRŐL KEZESKEDEM…)
Végezetül – de nem utolsósorban…
c) Alza áruházak – végeredményben az Alza cég – bevételi rovatainak összegző sorait fordíthatják csökkenő tendenciájú irányba…

Konklúzió:
Az a fajta – lekezelő – működésmód, amit az Alza ellenérték-befogadó automatája, valamint az ugyancsak lekezelően modortalanra „optimalizált” háttér-személyzete (végeredményben: az Alza cég!) „szolgáltatott”, elfogadhatatlan! Nincs hozzá joguk!

Azt ajánlom: VÁLTOZTASSANAK LEKEZELŐ MŰKÖDÉSMÓDJUKON, MIVEL ROSSZ HÍRÜK ELTERJEDÉSE A CÉG BEVÉTELI ADATAINAK NEGATÍV IRÁNYBA FORDULÁSÁT EREDMÉNYEZHETI !
(Mondjuk, éppen Karácsony táján... )

2020. december 17.

2020. december 15.

Új televíziót rendeltem Tőlük, előtte jól körbejártam a témát és a többi oldalon is nézelődtem. Itt találtam meg a legkedvezőbb áron, így megrendeltem. Minden zökkenőmentesen ment, nagyon elégedett vagyok!

2020. december 15.

Mosogatógépet vásároltam, mindenképpen szerettem volna, hogy karácsony előtt ide érjen. Gyorsan visszaigazolták a vásárlást, majd két nap múlva már érkezett az üzenet a szállítás időpontjával. Rendben volt minden, jó szívvel ajánlom őket.

2020. december 8.

Rendeltem volna 120 ezres tévét, 5 szállítási díjért csak az első zárható ajtóig hajlandóak elhozni ami lent a kapualj. Fizetnem kell mert utánvéttel akarom venni a tévét, és ezután még kiírja hogy mivel nehéz a csomag ezért majd lehet hogy a futárnak segítenem kell elvinni az ajtóig. Hát 5 ezer forintért meg plusz tranzakciós költségekért segítsetek ti magatokon! Köszi a lehetőséget, megrendeltem ugyanazt a terméket máshonnan.

2020. december 7.

jó volt

2020. december 7.

Jók az árak, a cikkek jó minőségűek és elégedett vagyok a munkájukkal is.

2020. december 7.

Nagyon elégedett voltam a vásárlásommal, a termékek tökéletesek, a szállítás gyors és az ügyintézés nagyon precíz volt.

2020. december 6.

Nem ajánlom senkinek! Átutaltam 16000ft-ot és az állításuk szerint nem ment át, és semmiféle nyomát/bizonyítékát nem látják az utalásnak. Megmutattam nekik a fényképeket, hogy bárbizony sikeresen elutaltam, ezt a netbankom is bizonyítja, meg akkor minek küldtek olyan e-mailt hogy a rendelésem sikeresen le van adva? Nagyon érdekes ez nekem...lehuzzák az embert utána meg hezeken keresztül halogatják a dolgokat, és a végén odavágják azt hogy érdeklődj máshol. Gratulálok, de ha kiderül hogy átment és hazudnak....

2020. december 5.

na latom nem vagyok egyedul, engem is beszopattak.
mar egy honapja varok a csomagra, amit minden 3-5 naponta tovabb csusztatnak, gondolom karacsonyra mar meg sem kapom az ajandekokat.
utoljara rendeltem toluk, bena bagazs

2020. december 3.

Nem adtok ti kedvezményt de még normális árakat se, feláraztok mindent és még leértékelve is drágább minden termék, mint más boltokban. Ráadásul nem is bolt, hanem egy raktár, ami nem lenne probléma, de így... egy rabló banda, fuh, de kiborító.

2020. november 30.

Undorító cég. Hitegetnek hetekig, majd önkényesen törlik a rendelést. Ne rendeljetek innen és ne utaljatok előre egy forintot sem

2020. november 27.

Két hete rendeltem tőlük 2 db játékot, előre utalással ki is fizettem én hülye, mert 23-i érkezésről jött egy email, meg is érkezett az egyik. A másiknak se híre se hamva. Ma az ügyintéző segítőkészségéről amikor mertem érdeklődni inkább ne is beszéljünk. Most rendeltem innen először, de utoljára is!!!

2020. november 24.

raktáron lévő terméket rendeltem, kb. 2 hete kifizettem (sajnos nagy összeg), azóta hitegetnek, és a megígért visszaigazolt dátumot folyamatosan tologatják. Egy fostalicska, remélem a pénz visszakerül. Soha többet alza.

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS