Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Sokszor rendeltem már az Alza.hu-ról, mind a vásárlás, mind a garanciás/elállás ügyintézés gördülékenyen és gyorsan zajlott. Maximálisan elégedett vagyok.

Még mindig minden rendben, gyorsan, korrektül zajlik, a bp-i központban személyes átvétellel.

Személyes átvétellel vásároltam. Az 5 db azonos termékből az egyiket sérülten adták át, amit azonnal szóvá is tettem. De korrekten, 2 munkanapon belül intézték a cseréjét. Bár ez okozott némi kellemetlenséget, de összességében én is elégedett vagyok az eddigi Alza-s vásárlásaimmal.

Felbontott terméket (tv tartó konzol) vettem.
Nem volt rendesen visszacsomagolva és hiányzott is pár csavar amit szerencsére sima csavarboltból tudtam pótolni de az világos, hogy a visszaküldött terméket át sem nézték.
A termék egyébként jó de ez az apró hanyagság nem tetszik.
A termék visszaküldés viszonylag jól működik.
Utóbbi abszolút nem az alza hibája volt hanem a másik terméké amit rendeltem.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Régebben jó volt, mára gyatra lett. Kuponkóddal vásároltam, azonban nem tudtam rendszerhiba miatt kifizetni online. Elindítottam mégegyszer a vásárlást, de itt már nem engedte a kupont felhasználni. Ügyfélszolgálat lepattintott. Többet nem vásárolok náluk.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Eddig még nem csalódtam több mindent vásároltam már itt , gyorsak , rugalmasak és az árak is jók.

Megbízhatóság, gyors szállítás, hibátlan termékek.

Termék: Étkészlet LuminArc DIWALI Étkészlet, 19 db (ARCDI100) Átvétel módja: SZEMÉLYES (Róbert Károly krt.)
A 19 darabos étkészletből 2 db mélytányér törve volt a nem megfelelő alza raktáráruházi készletkezelésnek köszönhetően. Ennek köszönhető a rossz minősítés. Mérlegelni fogom, hogy többet rendeljek-e majd bármit.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Katasztrófa! AlzaBox-ba kértem a szállítást, de egy e-mail szerint probléma történt az autó rakodásakor, így majd AlzaExpressel fogják kiküldeni a csomagot. Két nap múlva kaptam e-mailt, hogy az AlzaBox elromlott és ha ott van a csomagom, akkor nem fogom tudni átvenni (még szerencse, hogy egyikünk sem tudja, hogy hol is van a csomagom). Majd újabb e-mail, hogy az automata megjavult. Másnap újabb e-mail, hogy hiba történt az autó pakolásakor, és újra AlzeExpress. Majd két nap múlva, hogy a csomagomat még 1 napig vehetem át az AlzaBoxban. Az árut, több, mint egy hét alatt sikerült kiküldeni, de addigra már nem volt aktuális számomra. Magyar és cseh nyelvű e-maileket kaptam, többnyire valótlan adatokkal. SENKINEK SEM AJÁNLOM!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Amilyen jó kis áruház volt, annyira leromlott mostanra. Megrendeltem a terméket, foxpost kézbesítéssel és arra nem voltak képesek, hogy úgy becsomagolják, hogy a legnagyobb szekrénybe beférjen, holott egyharmadnyi szekrényt sem foglalt volna el a termék. Persze foxpost visszaküldte, majd ígérték, hogy amint beérkezik, újra kiküldik házhozszállítással, ha már elrontották a csomagolást. Persze semmi reakció napokig, majd amikor én hívtam fel őket, hogy mire várunk még így a megrendelés után 3 héttel, azt a választ kaptam, hogy eszük ágában sincs újra kiküldeni, majd inkább visszafizetik az árát. Persze, még itt is le akartak húzni majdnem 2ezer forinttal, mert elszámolták, hogy mennyi járna vissza. Szóval, szörnyű csalódás ez az áruház és még elnézést sem kértek a hibáikért. Pesze a terméket nem tudtam ismét megrendelni, mert időközben már eladták másnak.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Ajánlott szolgáltató.

Az elvárásaimnak maximálisan megfelel. Amit szerettem volna vásárolni azt könnyen meg tudtam oldani.

Gyors,olcsó,azt kaptam amit rendeltem

Sokszor vásároltam már az Alzánál. Mindig jó a tapasztalatom, gyorsan szállítanak, nem szokott semmilyen gond lenni. Örülök, hogy vannak a piacon.

Selejtes használt terméket küldtek
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Gyors, pontos.

safe to shop, easy return, good support, highly recommended

Segítőkész,gyors csapat

Senkinek nem ajánlom !Tavaly novemberben vásároltam egy igen drága videokártyát közel 600.000 Ft ért amit már kétszer is visszaküldtem garanciába mivel a Vram hőmérséklete nagyon melegszik. Legelső alkalommal még csak a gyári dobozát sem küldtek vissza a terméknek és ezt azóta sem pótolták . A garancia érvényesítése után egy hónapig üzemelt normális hőmérsékleten, így másodjára is visszaküldtem, de elutasították mondván ők tesztelték és semmi probléma nincs a kártyával. Viszont a videókártya használhatatlan mert ha komolyabb terhelést kap letilt túlmelegedés miatt.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Senkinek nem ajánlom hogy tőlük vásároljon!
Nem szállítják a terméket, az ügyfélszolgálat többször is azt hazudja hogy jön a termék, de az nem érkezik meg. Ha ezt a sok negatív kritikát elöbb olvasom, messze elkerülöm őket.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Még ehhez foghatót nem tapasztaltam! Megrendeltem a kávéfőzőt, azt két napra történő szállítással vállalták! A vételárat azonnal kérték! De! Sem az ígért időpontra, sem később nem szállították!
Telefonon és E-Mailon is többször érdeklődtem! E-Mailra nem válaszoltak, telefonon mindig a következő napra tolták,
majd másfél hét múlva se szó, se beszéd, visszautalták az árát!
Ez még semmi! A készüléket újból feltették az áruházba! Még egyszer mevettem volna, nem fogadták a rendelésem, mondván én már vettem ilyet! (igen, kifizettem, de nem kaptam meg, csak az árát vissza!)
Majd feleségem nevén újból lecsaptunk rá, kifizette, újból beígérték a szállítást, ismét csak halogatták, majd kb.10 napra ismét visszautalták!
Én messziről kerülni fogom ezt az áruházat, senkinek nem ajánlom!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Nem fogom többet választani a szállítás futárral Budapesten hétvégén opciót. Borzalmasan rossz a tájékoztatás, az ügyfélszolgálat semmilyen pontos információt nem tudott adni a csomag pontos érkezéséről, többszöri telefonálás után sem. Az előre online lefoglalt kézbesítési időintervallumot nem tartják, 1 napot késtek.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Soha többet !!!! Rendeltem egy fajta öblítőt és más milyent küldtek!!!! Ha nincs olyan amit kértem akkor legalább jelezték volna!!!! Nem ajánlom!!!!!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Közeleg a nyár, ezért a barátnőm úgy döntött, hogy vesz néhány dolgot a grillezéshez, hogy együtt grillezhessünk a kertben. Hosszú ideig vártunk a termékekre, de annyira izgatottak voltunk, hogy nem is foglalkoztunk vele.
De amikor megláttuk a csomagolást (ami borzalmas volt!) azt hittem, szívrohamot kapok.
A barátnőm azonnal felhívta az ügyfélszolgálatot a viselkedésük szörnyű volt! Egyáltalán nem akartak segíteni nekünk, azt mondták, hogy ha a termékek rendben vannak, akkor nincs mit megoldani.
Értem a lényeget, de végül is sok pénzbe került, így elvárnánk egy jó szolgáltatást is.
Én személy szerint nem tervezem, hogy a jövőben tőlük vásárolok, inkább a Kulinát vagy az Aqua-t választom.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

A rendelesem sosem erkezett meg, nem kaptam meg a szukseges tajekoztatast. Gyanusan hosszu csend utan felhivtam az ugyfelszolgalatot, akik allitolagosan megkerestek a szallito ceget, akik allitolag sosem valaszoltak. Tovabbra sem kaptam tajekoztatast a rendelesemrol, es a ugy tajekoztattak, hogy meg kell varnom, amig a rendelesem lezarul vagy eltuntnek nyilvanul, ha szeretnek jovairasban reszesulni. Egy het utan ujra hivtam oket, allitasuk szerint az internetes postas elkeverte a levelem, de most, hogy kulon szoltam azonnal megjott. A rendelesem tovabbra is aktiv volt, de mar egy hete visszavitte a csomagkuldo a raktarukba. Errol sem kuldtek tajekoztatast, es a rendelesem tovabbra is aktiv maradt. Amennyiben en nem hivogatom oket, meg a jovairast sem lett volna lehetosegem igenyelni, pedig jar, mivel ok allitolag kikuldtek, de sajnos ez sem erkezett meg a postaladamba, csak a kulon keres utan. Mindezt egy olyan ugyfelszolgalatossal kellett megbeszelnem, aki nem ertette a kerdeseim, bunko volt es miutan nekiallt szemelyeskedni (mert szova tettem, hogy nem a kerdesemre valaszol) ramrakta a telefont, szerencsere kollegaja joval hatekonyabb volt es meglepo mod megertette a problemam, de o sem tudta megindokolni a kialakult helyzet okat, sem megoldast kinalni. Ezek utan jeleztem, hogy szeretnek panaszt tenni. Ez ugytunik sikeresen megtortent es kuldtek egy epphogy a szallitas koltsegevel megyezzo kupont vigaszul (nevetseges). Nem fogok tobbet rendelni toluk, es masnak is maximum a szemelyes vasarlast javaslom, ha nincs mas megoldas, de ha a minosithetetlen ugyfelszolgalatot nem szeretne senki megtapasztalni, akkor megeri a mashol vasarolni, en is igy fogok tenni, pedig viszonylag nagy kinalatuk miatt eleg sokszor vasaroltam toluk, ezidaig. Nem az elso eset, hogy problemam volt a rendelessel, sem, hogy az ugyfelszolgalat nem tudja elleatni a feladatat. Szerencsere mostmar akar kulfoldrol is gyorsabban megerkezik a rendelesem, igy senki sincs rakenyszerulve, hogy toluk vasaroljon.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Rendelte 2db PS5 játékszoftvert + kaptam hozzájuk tartozó ajándék tartalmakat! A problémám az volt vele hogy a doboz tartalmát kibontás nélkül is kézbe tudtam venni! Igénytelenül gyengén volt körbe zárva.. a dobozt ragasztásnál nem szorították le megfelelően + a ragasztó össze vissza volt körbehúzva a dobozon.. a doboz teteje és alja libegett össze vissza.. aki akart az erőlködés nélkül bele tudott nézni.. a doboz tartalmában a GT7 játékhoz járó kulcstartót már valaki szét is bontotta! Értem én hogy sietnek a munkával a csomagolók meg biztos unják is magukat stbstb de legalább lehetnének sokkal figyelmesebbek és megtanulhatnának ragasztani is!!! Ha ez nem sikerül akkor mehetnének még pár évre vissza a kisegítőbe! Minden mással full meg voltam elégedve! Csomag - 16408049076293
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Először rendeltem az alzától és utóljára! Kombinált hűtőt rendeltem, úgy hogy a régit elviszik. Az általuk felkinált időpontok közül választottam.Küldtek egy emailt, hogy a megbeszélt napon reggel 8 és este 5 között szállitják a terméket. Reggelre kiüritettem a fagyasztót, hűtőt , kitakaritottuk és szállitásra alkalmas állapotba hoztuk, majd a hosszú várakozás. Feleségem türelmetlenebb lévén felhivta a futárszolgálatot, hogy kb. mikor jönnek, hogy ne az egész napunk teljen el várakozással. Azt a választ kaptuk, hogy nagyon sajnálják , de nem fért fel az autóra....Telefonálgatások :futárszolgálat, alza...11 óra környékén kepjuk az örömteli hirt , hogy mégis küldik a második transzporttal! Hepyy... 3 körül jön az sms , hogy mégse kapjuk meg ma az áhított hűtöt.EZT NEM LEHET IGY CSINÁLNI! HAZUDOZNAK ÖSSZE VISSZA! SOHA TÖBBÉ ALZA! Sajnos tudom nem lesz semmi követkeménye annak , hogy elbaszták az egész napunkat és ki kellett dobjak jó pár ezer ft. értékű ennivalót! Ezeket a multikat nem szabad választani ,mert az olcsóbb sokszor drágább!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Gyalázatos! Két napja folyamatosan tologatják a szállítási időt, egyre későbbre. "pontos és gyors" szállítás....
Mit gondolnak meddig tudok még itthon ülni várni hátha...?
Először és utoljára rendeltem tőlük.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Ordered an item that was indicated as "in stock" also paid for their so called "Fast and Accurate Delivery". This fast and accurate delivery took them 9 days to deliver me... No, not an item, just a message that item is not in stock. Unbelievable awful service. I just hope that I will receive my money back (at least in this century). I do not recommend this store to anyone who appreciate their time.
We appreciate that you took the time to leave a review. We apologise that our service did not satisfy your expectations, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We set a high standard for ourselves, so we will use your feedback to improve our customers’ experience with us.
Best regards, ALZA.hu customer service

Teljesen megbízhatatlan. Az Alza aznapi kiszállítást csak felvállalják, de nem teljesítik. Folyamatosan egymásnak ellentmondó információkat küldenek emailben, mondanak telefonon, de a termék nem kerül kiszállításra. Teljes kiszolgáltatottsága a vevőnek, az általuk vállalt és felajánlott szeződéses kötelezettségüket nem teljesítik.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés