Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (612 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. május 3.

A rendelesem sosem erkezett meg, nem kaptam meg a szukseges tajekoztatast. Gyanusan hosszu csend utan felhivtam az ugyfelszolgalatot, akik allitolagosan megkerestek a szallito ceget, akik allitolag sosem valaszoltak. Tovabbra sem kaptam tajekoztatast a rendelesemrol, es a ugy tajekoztattak, hogy meg kell varnom, amig a rendelesem lezarul vagy eltuntnek nyilvanul, ha szeretnek jovairasban reszesulni. Egy het utan ujra hivtam oket, allitasuk szerint az internetes postas elkeverte a levelem, de most, hogy kulon szoltam azonnal megjott. A rendelesem tovabbra is aktiv volt, de mar egy hete visszavitte a csomagkuldo a raktarukba. Errol sem kuldtek tajekoztatast, es a rendelesem tovabbra is aktiv maradt. Amennyiben en nem hivogatom oket, meg a jovairast sem lett volna lehetosegem igenyelni, pedig jar, mivel ok allitolag kikuldtek, de sajnos ez sem erkezett meg a postaladamba, csak a kulon keres utan. Mindezt egy olyan ugyfelszolgalatossal kellett megbeszelnem, aki nem ertette a kerdeseim, bunko volt es miutan nekiallt szemelyeskedni (mert szova tettem, hogy nem a kerdesemre valaszol) ramrakta a telefont, szerencsere kollegaja joval hatekonyabb volt es meglepo mod megertette a problemam, de o sem tudta megindokolni a kialakult helyzet okat, sem megoldast kinalni. Ezek utan jeleztem, hogy szeretnek panaszt tenni. Ez ugytunik sikeresen megtortent es kuldtek egy epphogy a szallitas koltsegevel megyezzo kupont vigaszul (nevetseges). Nem fogok tobbet rendelni toluk, es masnak is maximum a szemelyes vasarlast javaslom, ha nincs mas megoldas, de ha a minosithetetlen ugyfelszolgalatot nem szeretne senki megtapasztalni, akkor megeri a mashol vasarolni, en is igy fogok tenni, pedig viszonylag nagy kinalatuk miatt eleg sokszor vasaroltam toluk, ezidaig. Nem az elso eset, hogy problemam volt a rendelessel, sem, hogy az ugyfelszolgalat nem tudja elleatni a feladatat. Szerencsere mostmar akar kulfoldrol is gyorsabban megerkezik a rendelesem, igy senki sincs rakenyszerulve, hogy toluk vasaroljon.

Alza.hu válasza (2022. május 5.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. április 27.

Rendelte 2db PS5 játékszoftvert + kaptam hozzájuk tartozó ajándék tartalmakat! A problémám az volt vele hogy a doboz tartalmát kibontás nélkül is kézbe tudtam venni! Igénytelenül gyengén volt körbe zárva.. a dobozt ragasztásnál nem szorították le megfelelően + a ragasztó össze vissza volt körbehúzva a dobozon.. a doboz teteje és alja libegett össze vissza.. aki akart az erőlködés nélkül bele tudott nézni.. a doboz tartalmában a GT7 játékhoz járó kulcstartót már valaki szét is bontotta! Értem én hogy sietnek a munkával a csomagolók meg biztos unják is magukat stbstb de legalább lehetnének sokkal figyelmesebbek és megtanulhatnának ragasztani is!!! Ha ez nem sikerül akkor mehetnének még pár évre vissza a kisegítőbe! Minden mással full meg voltam elégedve! Csomag - 16408049076293

Alza.hu válasza (2022. április 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. április 22.

Először rendeltem az alzától és utóljára! Kombinált hűtőt rendeltem, úgy hogy a régit elviszik. Az általuk felkinált időpontok közül választottam.Küldtek egy emailt, hogy a megbeszélt napon reggel 8 és este 5 között szállitják a terméket. Reggelre kiüritettem a fagyasztót, hűtőt , kitakaritottuk és szállitásra alkalmas állapotba hoztuk, majd a hosszú várakozás. Feleségem türelmetlenebb lévén felhivta a futárszolgálatot, hogy kb. mikor jönnek, hogy ne az egész napunk teljen el várakozással. Azt a választ kaptuk, hogy nagyon sajnálják , de nem fért fel az autóra....Telefonálgatások :futárszolgálat, alza...11 óra környékén kepjuk az örömteli hirt , hogy mégis küldik a második transzporttal! Hepyy... 3 körül jön az sms , hogy mégse kapjuk meg ma az áhított hűtöt.EZT NEM LEHET IGY CSINÁLNI! HAZUDOZNAK ÖSSZE VISSZA! SOHA TÖBBÉ ALZA! Sajnos tudom nem lesz semmi követkeménye annak , hogy elbaszták az egész napunkat és ki kellett dobjak jó pár ezer ft. értékű ennivalót! Ezeket a multikat nem szabad választani ,mert az olcsóbb sokszor drágább!

Alza.hu válasza (2022. április 23.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. április 21.

Gyalázatos! Két napja folyamatosan tologatják a szállítási időt, egyre későbbre. "pontos és gyors" szállítás....
Mit gondolnak meddig tudok még itthon ülni várni hátha...?
Először és utoljára rendeltem tőlük.

Alza.hu válasza (2022. április 21.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. március 30.

Ordered an item that was indicated as "in stock" also paid for their so called "Fast and Accurate Delivery". This fast and accurate delivery took them 9 days to deliver me... No, not an item, just a message that item is not in stock. Unbelievable awful service. I just hope that I will receive my money back (at least in this century). I do not recommend this store to anyone who appreciate their time.

Alza.hu válasza (2022. március 31.) :
Dear customer!
We appreciate that you took the time to leave a review. We apologise that our service did not satisfy your expectations, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We set a high standard for ourselves, so we will use your feedback to improve our customers’ experience with us.
Best regards, ALZA.hu customer service
2022. március 26.

Teljesen megbízhatatlan. Az Alza aznapi kiszállítást csak felvállalják, de nem teljesítik. Folyamatosan egymásnak ellentmondó információkat küldenek emailben, mondanak telefonon, de a termék nem kerül kiszállításra. Teljes kiszolgáltatottsága a vevőnek, az általuk vállalt és felajánlott szeződéses kötelezettségüket nem teljesítik.

Alza.hu válasza (2022. március 31.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. március 23.

A rendelésnél ki lehet választani, a szállításra kért időpontot, ezt nem tartják, akkor mért lehet kiválasztani, ha nem tudják teljesíteni! Csomagunk sajnos elakadt a postán természetes az ügyfélszolgálaton azt a tájekoztatást kaptuk, hogy úton van a csomag, 10 perc utána járás után kiderült hogy két megrendelés számon küldtek egy csomagot amit a posta addig nem tudott kiszállítani amíg a második csomagot meg nem kapják, nyilván nem létezett ilyen csomag tehát várhatták volna és MI is!!!Többszöri telefonos beszélgetés után az ügyfélszolgálon FLEGMÁN közölték, hogy intézik! Azóta egy darab emailt kaptunk és azóta semmi, amelybe benne volt hogy kérjük vissza az összeget vagy a terméket szeretnék, mi szeretnénk a terméket így ezt az opciót választottuk. Érdeklődve telefonon ismételten a postára kenték, hogy amíg vissza nem küldik a csomagot mi nem kaphatjuk nem értem nekünk mi közünk van ahhoz hogy nem küldte még vissza, mikor a ternékből még van raktáron! FELHÁBORÍTÓNAK tartom a történteket! Biztos, hogy soha többet nem rendelünk!

Alza.hu válasza (2022. március 31.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. március 17.

Nem válaszolnak sehol, csak automatikus üzenetet kapok. A rendelésemnek ma kellett volna érkeznie de semmi információt nem kaptam róla. Örülnék neki ha foglalkoznának a vásárlókkal!

Alza.hu válasza (2022. március 21.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. március 1.

Próbáltam rendelni egy Presonus Eris 5XT hangfalpárt br.: 88920Ft. -t.
A webáruházban szereplő hirdetés képén a hangfal párban van megjelenítve.
A hangafla darbára egyébként itthon, kerekedelmi forgalomban br.: 49-55000Ft. (párban br.: 90-95000Ft.)
Ebből kiindulva jó árnak tűnt a 88920Ft. az egy pár hangfalért, így hát megrendeltem ... míg nem kiderült,
hogy a feltüntetett 88920Ft. a hangfal DARABÁRA :DD éééérted.
Kész, vééégem, lehasaltam repülőbe, majd felmásztam macskába, hogy variáljak az ürespadláson ... : )))
Ezek után, bocsánat, de soha többé alza.hu.

Alza.hu válasza (2022. március 7.) :
Köszönjük az értékelést!
A választott terméket párban értékesítjük, a termék oldalon szereplő ár egy pár hangfalra vonatkozik, így ha megrendeli az említett terméket, akkor 2 db hangfalat fog átvenni, ahogy az a webshopban is fel van tüntetve.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. február 25.

Soha többet nem rendelek az alzától. Az ígért időpontot nem tartják.A futár hazudik.

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. február 22.

Rossz véleményem van az alzáról. A lehető legrosszabb. Garanciát akartam kérni, ráfogták hogy hajszálrepedés van a telefonon azért nem működik az érintőképernyő. 3 hónapos samsung telefonról van szó, 150 000 ért vettem amit valahol Csehorszagba gyártottak. Van egy ezeréves samsung telefonom, aminek már látszik a belseje az érintője mégis működik. A pénzt felveszik a márkáért, de minőségi hibás alkatrészeket raknak bele.Soha többet Alza. Én még egy csillagot sem adnék.

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, ha a készülék mechanikailag megsérült a helytelen használatból kifolyólag, akkor a szerviz elutasíthatja a a termék cseréjét garanciális keretek között, erről bővebb információt talál szerződési feltételeink között, illetve reklamációs kódexünkben. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. február 22.

Kenyérpirítót rendeltem, gyorsan visszaigazolták a vásárlást és két nap múlva meg is érkezett, gyorsak és precízek, ajánlom!

2022. február 19.

Bár a hirdetés úgy szól, hogy 'még ma'... ha véletlen egyik dolog nincs raktáron, akkor azt nem küldik ki, fel sem ajánlják a korábbi küldést, így heteket kellett várnom arra is ami 'azonnal szállítjuk' volt.
Ráadásul magyar csiga postával.
Ha ezeket tudom, inkább semmit sem rendelek innen. Kár volt online kifizetni.

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Aznapi kézbesítést csak a Budapesten készleten lévő kisebb termékekre vállalunk, mivel olyan terméket is választott, ami nem volt elérhető készleten, így ilyet nem kínált fel rendszerünk önnek a megrendelés során. A megrendelés részletekben történő teljesítését az ügyfélszolgálaton lehet kérni telefonon, vagy akár e-mailben. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. február 18.

3 terméket vásároltam az alza-ról, ebből csak 2 volt készleten, de mivel kifizettem a termékeket és már benne állt a pénzem, inkabb lemondtam a 3. termékről az ő javukra, hogy ne kelljen heteket várni a masik 2-re is, így is egy hetet vártam arra, hogy legyen készlet, de sajnos nem lett, ha nem fizettem volna ki előre, máshonnan rendelem a termékeket.

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, előrendelések esetén előfordulhatnak csúszások a megrendelés teljesítésében. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. január 31.

Hibásan adtam le a rendelésem, nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, minden problémám orvosolták, ajánlom őket!

2022. január 17.

Három levelet ( kérdést) tettem fel, de egyikre sem kaptam választ.
Akkor minek írogatok?

Alza.hu válasza (2022. február 18.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Kérjük, kérdéseit a jövőben a segito@alza.hu címre továbbítsa, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat a +3617011111 telefonszámon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. január 13.

Porszívót rendeltem, másnap már meg is érkezett, minden rendben volt, szóval én csak jót tudok írni róluk

2022. január 12.

Nem javaslom hogy karácsony előtt tőlük rendeletek. Ugyan azt ígérték 3 munkanap alatt szállítanak. Megirták hogy átadták a futárnak de csak annyi történt hogy átvitték egy másik raktárukba,és persze karácsonyig nem jött meg

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. január 8.

Nekem csak pozitív véleményem van. Tavaly (2021) december 17-én rendeltem egy Xiaomi 11LiteNE telefont, 19-re már ki is szállították, Alzabox- ba kértem. 100%-ig elégedett vagyok úgy a szállítással, mint a termékkel, mint a gyorsasággal.

2022. január 7.

Rendeltem egy HP laptopot és egy Samsung monitort. Hazavittem és mind a kettő pixelhibás volt. Már ez gyanús volt, hogy egyszere két árucikk is hibás. Visszavittem, hiába kértem, hogy cseréljék ki mert nekem most kell, kivizsgálási időre van szükségük. Erre visszakértem a pénzt. A kivizsgálás után visszautalták (300.000 Ft.). Eddig klassz. A monitort újra megrendeltem, kiértesítettek, elvittem. Otthon kibontottam, de nem lehetett összeszerelni, a tartó rész nem passzolt a monitorhoz, egy másik típushoz tartozott. Visszavittem, leadtam cserére. Kiértesítettek, hogy a reklamációmat nem tudják elfogadni, mivel a monitor gyártási száma nem egyezik a dobozban lévő monitoréval. Nos én biztosan nem cseréltem ki semmi másra, tehát már így hoztam el. Sajnálják, de így semmit sem tudnak tenni, szóval buktam egy 60.000 forintos monitort. Elég egyértelmű, hogy a visszavitt árukat szerelgetik, javítgatják, cserélgetik, újracsomagolják, hogy aztán valamelyik szerencsétlen ismét elvigye. Persze amikor valaki elviszi a boltból az árut, nem ellenőrzi a benne lévő darabok gyártási számát, csak otthon bontod fel, de ettől kezdve te vagy a hunyó, hiszen soha többé nem tudod bizonyítani, hogy mi volt benne. Ennyi erővel akár két téglát is beletehetnek, majd azt mondják, hogy amikor elvitted, akkor még benne volt az áru. Hát ennyit erről a cégről...

Alza.hu válasza (2022. február 18.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022. január 5.

2021 Dec. 27. én megrendelt termék, még nem érkezett meg. A 2-4 napos szállítás, már 7. napnál tart. Én, ahoz tartom magam, hogy amit megígérek, azt be is kell tartanom. ???

Alza.hu válasza (2022. február 28.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2021. december 29.

Hatalmas választék, pontos tájékoztatás a várható szállításról illetve a termékekről. Bolti átvétel is rendkívül ügyfélbarát. Árak tekintetében nem mindig a legkedvezőbb, de ki lehet fogni rendkívül jó ajánlatokat is.

2021. december 26.

már többször rendeltem tőlük...jó bolt! Ajánlom!

2021. december 22.

Megmentették a karácsonyt. Az emagos rendelésem 2 hét alatt nem kaptam meg, ezért tőlük rendeltem meg a terméket karácsony előtt 3 nappal. Másnap kézhez kaptam a csomagot, igaz az ár magasabb volt, de maximálisan elégedett vagyok a rendeléssel. A Magyar Posta szállította ki, pozitív csalódás volt .

2021. december 21.

Házhoz szállítást kértem, a Magyar Postával küldik. Pontosabban nem, napok óta írják hogy hozzák aznap de persze nem! Ez ugyan nem az ALZA hibája legalább is részben. Ne szállíttassanak olyan céggel amelyik nem teljesíti a megbízást! Még mindig csak várok, várok és fogalmam nincs hogy egyébként törékeny csomag megérkezik-e valaha. Emiatt többet az ALZA-tól nem rendelek.

Alza.hu válasza (2022. február 18.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
2021. december 20.

Megbízható, gyors üzlet, kiváló termék, szívesen ajánlom mindenkinek.

2021. december 18.

Van, hogy néha jobb, ha személyesen vásárolok. Az utóbbi időben többször vásároltam az Alzától. Egyszerű és gyors rendelés. Küldtek egy linket, rákattintottam, hogy úton vagyok az üzletbe, odamentem a megadott pulthoz(16 pult működött), bemutattam a mobilon küldött kódot, kivették a polcról az árút, kezembe adták és köszönjük a vásárlást, viszont látásra. Ez már tényleg a 21. század. Arról nem is beszélve, hogy előre nem is írták, hogy adtak 20% kedvezményt, gondolom a karácsonyra adták, csak az utalásnál vettem észre, hogy mennyivel kevesebbet kell fizetni. Naná, hogy No.1.

2021. december 17.

Szuper gyorsan megküldték a rendelésem. Nagyon elégedett vagyok velük. Koraeste rendeltem, másnap már hozta is a futár. Bp-től kb. 80km Gratulálok, csak így tovább

2021. december 17.

Jó ár-érték arány, gyors szállítás, korrekt tájékoztatás

2021. december 17.

Törékeny dolgot vettem. Tökéletes állapotban érkezett és időben.

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés