Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Villamgyorsz szallitas, konnyu atvetel alzaboxba

Alapesetben mindig elégedett vagyok akár a webáruházzal, akár a tényleges üzletekkel kapcsolatosan, de a legutóbbi webes rendeléssel nagyon nem. A megrendeléskor raktáron lévő terméket egy hét alatt kiszállítani a saját csomagautomatába, finoman szólva is megmosolyogtató.

Gyors szállítás elégedett vagyok.

Fagyasztóládát rendeltem. Sérült terméket küldtek. Ráadásul újracsomagolt dobozban érkezett, és nem a futárszolgálat volt a hibás mert a doboz kívülről nem volt sérült.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Elégedettséggel nyugtáztam az online vásárlásomat. Minden az elvárásaim szerint történt.
Problémamentes vasárnapi kézbesítés.

Minden Ok.

Egy Delonghi kávégépet rendeltünk, de sajnos a ledek hibásan vilagítottak rajta. Írtam egy online reklamáciot, amire azonnal választ kaptam. Visszaküldtük (postaköltség nélkül), és egy héten belül kicserélték. Na hát ilyen egy reklamáció kezelés 2022 ben, részemről ez 5csillag 🙂

Sokszor nem a leg olcsobb, de szeles valasztek erheto el, nagyon jo a weboldal es az alkalmazas is.
A problema kezeles gordulekeny. Csak ajanlani tudom innen a vasarlast.

A vásárlással minden rendben volt. Gyors és pontos információkat kaptunk. A megvásárolt termék jó áron volt és teljesen megfelelő.

Szokás szerint a vásárlás gyors és ügyfélbarát volt. Nem is beszélve a vásárlási folyamat profi kialakításról.

Vegyes a tapasztalat összességében. Többnyire a szállító partnertől függött a termékek kiszállításának hossza és problémamentessége. Van hogy minden pik-pak rendben volt, volt hogy hetekig kellett levelezni a logisztika miatt.
Magával a megrendelés alzához közvetlen kapcsolódó részével nem voltak gondjaim. A termékek minősége és csomagolása mindig rendben volt. Garanciális problémával nem kellett eddig hozzájuk fordulnom.

Használtan vettem egy robotporszívót. A vártnál sokkal jobban volt használt, mintha évekig ipari körülmények közt használták volna napi több órát. Csikorgott, nyikorgott, alig szívott már, ütött kopott volt mindenhol. Mondanom sem kell, hogy azonnal visszaküldtük. Az csak hab a tortán volt, hogy se papírokat, se használatit nem kaptam hozzá. Remélem rendben visszakapom a pénzemet.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Köszönöm a gyors ügyintézést a problémák ellenére.

Küldtek e-mail-t többször is, hogy nincs kifizetve a rendelésem, miközben ki volt. A második e-mail után 1-2 héttel, amiben csatoltam már az utalási bizonylatot is, törölték a rendelésemet, mivel, hogy nincs kifizetve... 1 hónapja rendeltem és még nem kaptam meg. 140 ezer forintos rendelésről van szó.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Sokszor rendeltem már az Alza.hu-ról, mind a vásárlás, mind a garanciás/elállás ügyintézés gördülékenyen és gyorsan zajlott. Maximálisan elégedett vagyok.

Még mindig minden rendben, gyorsan, korrektül zajlik, a bp-i központban személyes átvétellel.

Személyes átvétellel vásároltam. Az 5 db azonos termékből az egyiket sérülten adták át, amit azonnal szóvá is tettem. De korrekten, 2 munkanapon belül intézték a cseréjét. Bár ez okozott némi kellemetlenséget, de összességében én is elégedett vagyok az eddigi Alza-s vásárlásaimmal.

Felbontott terméket (tv tartó konzol) vettem.
Nem volt rendesen visszacsomagolva és hiányzott is pár csavar amit szerencsére sima csavarboltból tudtam pótolni de az világos, hogy a visszaküldött terméket át sem nézték.
A termék egyébként jó de ez az apró hanyagság nem tetszik.
A termék visszaküldés viszonylag jól működik.
Utóbbi abszolút nem az alza hibája volt hanem a másik terméké amit rendeltem.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Régebben jó volt, mára gyatra lett. Kuponkóddal vásároltam, azonban nem tudtam rendszerhiba miatt kifizetni online. Elindítottam mégegyszer a vásárlást, de itt már nem engedte a kupont felhasználni. Ügyfélszolgálat lepattintott. Többet nem vásárolok náluk.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Eddig még nem csalódtam több mindent vásároltam már itt , gyorsak , rugalmasak és az árak is jók.

Megbízhatóság, gyors szállítás, hibátlan termékek.

Termék: Étkészlet LuminArc DIWALI Étkészlet, 19 db (ARCDI100) Átvétel módja: SZEMÉLYES (Róbert Károly krt.)
A 19 darabos étkészletből 2 db mélytányér törve volt a nem megfelelő alza raktáráruházi készletkezelésnek köszönhetően. Ennek köszönhető a rossz minősítés. Mérlegelni fogom, hogy többet rendeljek-e majd bármit.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Katasztrófa! AlzaBox-ba kértem a szállítást, de egy e-mail szerint probléma történt az autó rakodásakor, így majd AlzaExpressel fogják kiküldeni a csomagot. Két nap múlva kaptam e-mailt, hogy az AlzaBox elromlott és ha ott van a csomagom, akkor nem fogom tudni átvenni (még szerencse, hogy egyikünk sem tudja, hogy hol is van a csomagom). Majd újabb e-mail, hogy az automata megjavult. Másnap újabb e-mail, hogy hiba történt az autó pakolásakor, és újra AlzeExpress. Majd két nap múlva, hogy a csomagomat még 1 napig vehetem át az AlzaBoxban. Az árut, több, mint egy hét alatt sikerült kiküldeni, de addigra már nem volt aktuális számomra. Magyar és cseh nyelvű e-maileket kaptam, többnyire valótlan adatokkal. SENKINEK SEM AJÁNLOM!
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Amilyen jó kis áruház volt, annyira leromlott mostanra. Megrendeltem a terméket, foxpost kézbesítéssel és arra nem voltak képesek, hogy úgy becsomagolják, hogy a legnagyobb szekrénybe beférjen, holott egyharmadnyi szekrényt sem foglalt volna el a termék. Persze foxpost visszaküldte, majd ígérték, hogy amint beérkezik, újra kiküldik házhozszállítással, ha már elrontották a csomagolást. Persze semmi reakció napokig, majd amikor én hívtam fel őket, hogy mire várunk még így a megrendelés után 3 héttel, azt a választ kaptam, hogy eszük ágában sincs újra kiküldeni, majd inkább visszafizetik az árát. Persze, még itt is le akartak húzni majdnem 2ezer forinttal, mert elszámolták, hogy mennyi járna vissza. Szóval, szörnyű csalódás ez az áruház és még elnézést sem kértek a hibáikért. Pesze a terméket nem tudtam ismét megrendelni, mert időközben már eladták másnak.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Ajánlott szolgáltató.

Az elvárásaimnak maximálisan megfelel. Amit szerettem volna vásárolni azt könnyen meg tudtam oldani.

Gyors,olcsó,azt kaptam amit rendeltem

Sokszor vásároltam már az Alzánál. Mindig jó a tapasztalatom, gyorsan szállítanak, nem szokott semmilyen gond lenni. Örülök, hogy vannak a piacon.

Selejtes használt terméket küldtek
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Gyors, pontos.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés