Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Gyorsan és pontosan megérkeztek a termékek, viszont a "csomagolás" annyi volt hogy egy dobozba bedobálták a több mint 100 ezer forintos sérülékeny rendelésemet, semmi töltőanyag mellete. Szerencsére nem sérült meg semmi, de ez akkor is botrányos...
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Rendeltem karácsonyi ajándéknak egy terméket az alzától november 23.án. Előre fizettem. A terméket nem kaptam meg. Az első telefonálás alapján kiderült, hogy rossz telefonszám került a rendszerükbe, +360670-el kezdődő. Ezért nem kaptam semmiféle értesítést, hogy kiszállították. Megígérték, hogy visszaküldik. Kb 10 telefonálás után december 22.én közölték, hogy törölték a rendelésémet. A pénzemet egyelőre nem utalták vissza, terméket nem kapok és itt állok karácsony előtt ajándék nélkül. Amit fel tudtak ajánlani az ügyfélszolgálaton, hogy megrendelhetem a terméket újra. Igenám, de mint írtam a pénzemet nem kaptam még vissza, és azóta a termék 15e Ft helyett 19e Ftbe kerül.
Először és utoljára rendeltem az alzától. Nemcsak a reklámjuk borzalmasan idegesítő, hanem maga a webáruház is. Egyáltalan nem ügyfélbarát. Senkinek nem ajánlom
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

2022.szeptemberben rendeltem egy kandallót ,ami akkor raktáron volt. Azóta csak üzenetek jönnek ,hogy beszállítás alatt van . Írtam ...a válasz: legyek türelemmel nem tudják mikorra lesz beszállítás. Hát itt a mínuszuk igazán elkellne az a kandalló
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Leadtam a weblapon egy megrendelést.
- A megrendelésemhez felhasználtam az Alzától a GVH eljárása kapcsán kapott kupont.
- A weblap a megrendeléshez automatikusan hozzárakott több, szükségtelen terméket kb. 20 ezer Ft értékben, melyeket manuálisan el kellett volna távolítanom, de nem vettem őket észre. Tehát az alapértelmezés az, hogy módosítják a megrendelésem. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Miután ezt észrevettem, megpróbáltam törölni a fölösleges termékeket a megrendelésből. Erre a weboldal nem ad lehetőséget, de arra igen, hogy a megrendeléshez további termékeket adjak hozzá. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Mivel nem tudtam önállóan törölni a fölösleges termékeket, az egész megrendelést töröltem, és leadtam újra, immár odafigyelve, hogy a honlap ne adjon hozzá fölösleges termékeket. Ez után kiderült, hogy a GVH eljárása kapcsán küldött kupon csak egyszer használatos, törölt megrendelés esetén is elvész.
Ezzel spórolt rajtam az Alza 3000 Ft-ot, egyben látszik, mennyit számít számukra a tisztességes magatartás. Szerintem jöhet is az újabb GVH eljárás, remélem, ott már nagyobb értékű kupont küldenek. (?)
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Pirosító Apple iPhone XR készüléket vásároltam. A vásárlástól számított 72 h-n belül a készüléket visszaküldtem mivel kaptam a páromtól egy sokkal jobb telefont ajándékba. Tehát elálltam a vásárlástól. Majd jött az üzenet hogy gyárilag nem állította vissza készüléket és küldjem el a telefon feloldó kódját Amit elküldtem a részünkre e-mailben utána közölték hogy azért mégsem jó így inkább vissza postázzák a készüléket ami meg is történt és visszaállítottam gyár visszaállításra készüléket és vissza postázta részünkre. Ezután jött a fekete leves szó szerint azt hazudták hogy a készülék karcos állapotba került vissza hozzájuk teljesen le voltam döbbenve a nagy szerencsém az volt hogy az eladás előtt készítettem a telefonról több fotót így tudtam igazolni hogy az állítások valótlan. Nagyon rossz az ügyfélszolgálatuk olyan emberek ülnek ott ahol a végén akik nem is értenek semmit nem is tudtak egyáltalán semmiben segíteni csak hazudoztak össze-vissza hogy igazgatási díj ra levontak 36 100 Ft-ot a készülék + 191 800 Ft-ba került. Nem tudtam a tanús osztályon sem egyeztetni mivel erre sem kaptam lehetőséget hiába kértem hogy segítsenek és vizsgálják meg a problémát.
Elküldtem nekik emailbe a készülékről készült fotókat hogy nem karcos a készülék és valótlant állítanak. teltek a napok de semmiféle reakciót nem kaptam ezután a fogyasztóvédelmi felügyelőség hez fordultam onnan meg irányítottak a békéltető testület hez akik felhívták az Alzának a figyelmét arra hogy igazságtalanul jártak el velem kapcsolatban hiszen igazgatási díj nincs át ilyet nem tehetnek meg hogy levonnak a készülék árából amikor a készülék hibátlan állapotba került vissza hozzájuk.
Miután a békéltető testülethez fordultam utána az egész árat ami bekerült a készülék azonnal visszautalták a számlámra.
Érdekes most már akkor nem volt karcos a telefon ahogy állította a cég.?
Nagyon sok ideget ettem meg a hazugságok miatt az eltelt hetekben nagyon ki voltam lelkileg készülve azért mert nem segített a cég nagyon inkorrekt mocskos módon bántak velem.
És azért már több mint egy hónap eltelt mire nagynehezen visszakaptam a pénzemet amit nekik már sokkal hamarabb vissza kellett volna utalniuk.
Tehát hogyha valaki eláll a vásárlástól akkor számítson arra hogy nem biztos hogy visszafogja kapni az adott termék árát.
Soha többé nem fogok vásárolni ettől a cégtől mert hatalmasat tanuló lecke volt számomra ahogy viselkedtek velem .
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Minden rendben volt, másnap megkaptam a terméket.

Megrendeltem egy laptopot 09.15.-én cetelem áruhitellel. A bank 09.19.-én kifizette a terméket, amiről a bank értesített, a termékről viszont semmilyen információ nem jött, valamint az oldalon másfél hét elteltével is ugyan az olvasható, hogy szállításra készítik elő. 09.28.-án felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták, hogy utána néznek, és küldenek egy e-mailt, ezt természetesen nem küldték el. Lassan be kell fizetnem az első havi törlesztőt, de a terméket még mindig szállításra készítik elő.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Megrendeléskor azt írta az oldal, hogy "Szállításra kész: 1" ezért gondoltam gyorsan megrendel, hogy ne keljen várni többet beszállítással. Hát erre megrendelés után nem azt írta az oldal, hogy "Megrendelve beszállítónál" és most ezzel majdnem 1 hetet várhatok (Kedden rendeltem elvileg csütörtök vagy péntekre hozták volna ki de most már csak hétfőt ír). Tehát ha nincs raktáron akkor azt írja az oldal ne pedig azt, hogy van.

Vajon ebben az évben megkapom a megrendelést?🤔 2022-05-09 459913031

Rendeltem 1 masszasmedencet .. ami hibasan erkezett meg! 2 hete visszakuldtem azóta semmi hiába hivom az ugyfelszolgalatot nemtudnak mondani semmit !! Felhaborito .. ebbol hamarosan cirkuszt csinalok.. csereljek ki a termeket ha gyarihibas ... 1 percet se hasznaltuk..
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Megrendelés azonosító száma:ASRE22590135
Szép napot, Június közepén rendeltem egy Samsung Galaxy A13 telefont, tokkal, fóliával. A telefont alig vagy egyáltalán nem lehetett tölteni - próbáltam 3 töltővel, a vadi új töltővel se sikerült normálisan tölteni. 1,5 hét után visszavittem, a visszafizetést visszatartották egy hiányzó töltő adapterre hivatkozva. A csomagban nem volt semmilyen töltő. Hívtam az ügyfélszolgálatot is... utánanéznek. Ígértek egy visszautalást a mai napig (04.07), nem érkezett meg. Az már csak a hab a tortán, hogy a telefonhoz kapott tok se volt jó, 5 lyuk helyett 4 volt a hátlapon. Egy ekkora cégtől nem ezt a szolgáltatást vártam. Mindezt mondom úgy, hogy már jópárszor rendeltem a cseh anyavállalattól, ott soha semmilyen problémám nem volt. A magyar leányvállalattól többet vártam volna.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Felvesszük a kapcsolatot az illetékes ügyosztállyal a megoldás érdekében.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Minden megrendelésemnél minden rendben volt! ++++

Siguro SGR-AF-G250B Air Fryer típusú fritőzt vettem. Minden nagyon rendben volt, a szállítás is nagyon gyors volt. A sütőt kipróbáltam nagyon jól szuperál. A krumpli sütésnél egy nagyon kevés olajban meghempergettem, 25 perc és 190°-t használtam így nagyon jó ropogós lett félúton meg kellett rázni a tálat. Egy nagyon nagy probléma azért van vele, sajnos a krumplit nem szeleteli össze azt nekem kellett. Ár érték arányban nagyon megfelel és ráadásul 3 év garancia is van hozzá. Vélemények alapján vásároltam ezt a sütőt, amit ajánlani tudok másoknak is. Bízom benne, hogy sokáig tudom majd használni. Egyszerű és nagyszerű!

Minden rendben ment, kérdés alkalmával segítőkészek voltak.

Minden rendben ment a rendelés feladásától a termék átvételéig. A terméket vásárlói vélemények alapján választottam és a várakozásaimnak teljesen megfelel! Külön öröm volt, hogy akciós áron jutottam hozzá! :)

A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

A rendeléssel, szállítással kapcsolatban minden rendben ment, ám a termék hibás volt, visszavittük, ám visszajelzés és a termék árának visszafizetése még nem történt meg.
Kaptunk egy vonalkódos matricát, azzal az információval, hogy ezt őrizzük meg, erre kell hivatkoznunk, ha kérdésünk van, ill. reklamáció esetén > ASRE22492203
A számlán lévő hivatkozási szám:4601350051
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk.
Felvesszük a kapcsolatot a megoldást végző kollégákal.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

szuper áruház

Kifogástalanul megkaptam a termékemet... de nem mindegy, hogy MENNYI IDŐ ALATT!
A megrendelésemkor a termék raktáron lévőnek volt jelezve (és az is volt), a kiszállítás csomagautomatába pedig 2 munkanappal későbbre datálódott. Ezért rendeltem meg a termékeket itt (az Alzától), mert fontos volt számomra, hogy egy keddi napon leadott rendelést rá két napra, csütörtökön, át tudjak venni, ráadásul aznap a csomagautomata közelében haladtam el.
Sajnos a megrendelést visszaigazoló levélből az derült ki, hogy nem hogy két nappal később nem tudom átvenni, de kerek egy héttel később, azaz csak következő hét kedden fog eljutni az általam meghatározott címre az áru.
Az ügyfélszolgáltatot megkerestem, ahol azt közölték, hogy sajnálják, de TECHNIKAI OKOK MIATT nem tudják előbb az automatába eljuttatni a termékeimet. Nem voltam boldog.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

Itt találtam a legjobb árakat ugyanazon termékekért, amikkel meg vagyok elégedve.

Meg vagyok elégedve, egy újra csomagolt mikrót vettem. Semmi probléma nem volt, egyedül az nem tetszett, hogy a csomagolás nem volt a legbiztosabb. A buborék fóliával jól körbe lett tekerve, viszont az alján a hungarocelre kartont azért lehetett volna tenni, így a sarkai már a boltban letörtek. Ehhez nagyon nehéz volt a súlya, jobban is lehetett volna csomagolni! A mikró funkcióit még próbáltam ki mind, de amit sikerült azzal meg vagyok elégedve.

Nagyon kedvező az ár, és korrekt gyors kiszállítás. Mindent nagyon szépen köszönök

Gyorsak, olcsóak viszonylag és pontosak!

Rendszeresen rendelek tőlük. Szeretem a termékeiket és a gyors kiszállítást.

ETA porszívót vásároltam. Minden rendben, és gyorsan ment. Elégedett vagyok!

Minden simán ment, gyors és egyszerű online vásárlás, időben érkezett a termék a csomagautomatába, ahol 1 perc alatt át is vettem.

Gyorsan pontosan dolgoznak!

Az ALZA késett a kiszállítással a csomagpontra. Közben el kellett utaznom és a az ALZA késése miatt az átvételi határidőt nem tudtam tartani. Az ügyfélszolgálatuk irásban igéretet tett az átvételi határidő meghosszabítására, amit szintén nem tartottak be és eltávolították a csomagot mielőtt lejárt volna az igért meghosszabított határidő. Nem kielégítő az ilyen szolgáltatás.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat

A terméket gyorsan megkaptam, de a magyar billentyűzet nem magyar billentyűkkel érkezett.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés