Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Motorolára rendeltem tokot de nem tudta beszerezni a megadott időpontra, így újra küldött egy szállítási határidő módosítást. Újjabb két hetet már nem tudtam megvárni ezért töröltem a megrendelést. Nem értem, hogy egy ilyen webáruház aki folyton reklámozza magát, miként tud így a helyzet magaslatán megmaradni. Hát megtud hiszen úgy tűntei fel magát árukészletével, mintha állandó készleten lenne! Azt is írta, hogy a pénzemet már visszautalta de még mindig nincs a számlámon! Sajnálom amiért időt fecséreltem és bíztam bennük így meggondolandó, ezek után már biztosan nem veszem igénybe webáruházukat!
Nagyon sajnáljuk, hogy a szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Minden terméknél fel van tüntetve, hogy van-e raktáron, vagy sem. Amely termék nincs raktáron, annál fel van tüntetve a várható érkezési idő, vagy az, hogy kérés esetén megrendeljük. Lehetséges, hogy ez kerülte el a figyelmét. Néha megtörténik, hogy a várható időt sem tudjuk tartani, mivel ez a beszállítón múlik.
Viki, Alza.hu

Nov.19-én adtam le a rendelésem egy db, raktáron lévő Autó akkumulátor töltő BOSCH C3 6V/12V 3,8A akkumulátor töltőre előrefizetéssel 13 480,00 HUF. 21-én kaptam egy értesítést a kiszállítás késedelméről-de 24.én ígérték hogy megérkezik a csomagpontra.23-án újabb értesítést kaptam, hogy majd csak 28-án tudják leszállítani, természetesen töröltettem a rendelést-remélem24órán belül visszakapom a pénzem.
Nem korrekt társaság, sajnos bedőltem a reklámoknak "ma délig leados a rendelésed, holnap átveheted"szélhámos ígérgetés csak! A terméket később 70%- os áron máshol beszereztem.
Az előreutalás sem szimpatikus , senkinek nem ajánlom Őket.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

A 492 028 224 számú rendelésemet napok óta nem teljesítik. Jelenleg 2023.11.23-ra ígérik, ami a kilencedik nap lenne, ha megjönne a termék. Ügyfélszolgálatosok semmivel nem tudnak többet, mint amit én látok a weben. A számlát elvileg a vásárlás napján kiállították, de csak öt nappal később jelent meg az oldalamon. A számlán ez szerepel "Az árut egy magyarországi raktárból szállították". Ha ez igaz lenne, akkor egy nap alatt meg kellett volna kapnom. Ehelyett örülök, ha a kilencedik napon megkapom. Senki nem tud semmit a cégüknél.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Viki, Alza.hu

491 228 641 számú rendelés 2023.11.08
195 845 609 számú rendelés 2019.12.29
Nincs bajom a szállítás gyorsaságával meg az információval sem mind kettő korrekt, viszont azt javaslom aki innen rendel telefont azt személyes átvétellel tegye mert nekem mind a két esetben bontott dobozú készüléket küldtek. Legközelebb én is úgy fogom. Sajnos utólag nehéz ezt bizonyítani mert a fotót vagy elfogadják vagy nem.
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Utánaéztünk a rendeléseknek és mi úgy látjuk, hogy egyik esetben sem jelezte felénk, hogy bontott terméket kapott volna. Kérjük, a jövőben, ha ilyen történne jelezze felénk és találunk megoldást a problémára.
Viki, Alza.hu

Nem hozzák az előre kifezetett terméket az általuk megadott időpontra, neked kell utánajárni hogy mégis hol a csomagod és mikor jön. Ráadásul miután kiderült hol a csomagom és késni fog, küldtek még egy megtévesztő emailt hogy érkezik a csomag, persze nem érkezett. ( csomag még mindig nem ért ide )
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Több termékkel is előfordult, hogy amíg a gyártó csökkentett az árán, alza megemelte azt az áruházukban szokszor 50-80% al, feltételezéseim szerint karácsonyra készülve. Ezen a ponton ez már annyira pofátlan, hogy még amerika express szállítással, vámmal, adókkal , a gyártótól közvetlen, plusz garanciával is 10 ezer forintal olcsóbban jössz ki egy 60 ezres terméknél, mintha tőlük vennéd. Viszont elérhető eu s raktárról is. 40 ezret spórolsz, hogyha alzát kerülöd, érdemes megfontolnod más boltot keresned.
Igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat szabni ügyfeleink számára, figyelembe véve lehetőségeinket. Ha talál olyan terméket, ahol Ön szerint hiba van, vagy az ár a kedvezmény után drágább, akkor örülünk, ha konkrét példát küld nekünk a segito@alza.hu címre, és mi azonnal ellenőrizzük az ármegállapítást. Ez segít nekünk abban, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, és a jövőben elkerüljük a hasonló helyzeteket.
Viki, Alza.hu

A garanciás terméket nem cserélik ki annan ellenére hogy sms-ben elfogadták a reklamációt vissza küldték a hibás terméket simán. Vissza vittem fűt fát ígértek 2 hete azóta semmi az ügyintéző kritikán aluli konkrétan ki lettem nevetve semmi segítséget nem kaptam.. SENKI NE RENDELJEN INNEN Szánalmas az egész 2,5 hónapja megy egy garanciás termék cseréje...
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Kétszer rendeltem eddig alza boxba.
Kezdjük azzal, hogy a reklámjuk, hogy ,,ott van minden sarkon’’ az nonszensz.
Szinte az össze többi automatába szállító cég jobban el van látva helyszínileg.
Az első rendelésem egy játék limitált kiadású doboza volt.
Voltak olyan aranyosak, hogy ezt nem csomagolták be, úgyhogy az egész doboz teljesen szétment.
A második rendelésemkor 4 kisebb terméket rendeltem.
A tapasztalataimnak megfelelően ISMÉT nem csomagolták be.
Csak úgy be volt szórva az automata rekeszébe a 4 tárgy.
Könyörgök legalább csináljanak úgy mintha érdekelné őket a termékek érkezési állapota.
Ami hab a tortán, hogy minden termék átvétel után megjelenik egy értékelő képernyő az automatàn. Viszont a képernyőn véletlen az 1 és 2 csillagot nem akarta bevenni :)
Szégyen ez az alza. Ne használjátok az alza boxokat!
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A termékeket alzaboxba nem minden esetben csomagolják be a kollégák a raktáron, mivel az Alza törekszik a környezettudatosságra, és ha nem szükséges, nem használ felelesleges csomagolóanyagot.
Viki, Alza.hu

Senkinek sem ajánlom! Soha többé nem rendelek innen! Egy alig fél éve vett fülhallgató egyik fele elromlott, elküldtem garanciális javításra, cserére. Az volt a válasz, hogy nem volt tisztítva és az elkoszolódás miatt ment tönkre. Ja és csatoltak egy képet amin látni kéne azt a sok koszt amire hivatkoztak, hát konkrétan semmi nem látszott rajta. Erre visszaküldték, majd ismét alapos tisztítás jután (bár nem volt mit tisztítani) újra visszaküldtem bevizsgálásra, erre ismét elutasították, ugyan ezzel az indokkal. Nevetséges! Nyilván olyan vackok ezek a fülhallgatók, hogy mind garanciális időn belül belül elromlik, és nekik ez veszteség, ezért találnak barom kifogásokat. Szemét cég, ha szarokat árul legalább vállalná érte a felelősséget.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Borzalom! Soha többet nem rendelek innen! És senkinek nem ajánlom! Sajnos nem olvastam el előre a vasárlói véleményeket, egy csillagot sem érdeme!l
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Viki, Alza.hu

Soha soha többet nem rendelek!!! Az ügyfél szolgálaton 3 napig kellett telefonálgatni mire egy mondjuk nagyjából értelmes segítőkész figurába akadtam, nincs előzetes információ utánvételes fizetés esetén fellépő komplikációkról, egyszóval inkább fizetek máshol többet, de tőlük többet nem kell semmi!
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt.
Viki, Alza.hu

A terméket több mint egy hónapja megrendeltem, de már ötödjére módosítják az időpontot. Október 6-án november 4-re kaptunk új időpontot a raktárba érkezésre. Ez nagyon durva. Nagyon gyors szállítás, jó ha karácsonyra megérkezik.Telefonon nem keresnek,csak küldenek egy e-mailt.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Jitka, Alza.hu

Akciosan meghirdetett termék.
3 het varakozas után modositották a termék elérhetőségét még másfél hónappal.
Semmi kommúnikáció felénk!Csak mi hívtuk a munkatársaikat.
Nevetséges az Alza üzleti magatartása.
Felháborító ez az érdektelenség.
Senkinek sem fogom ajánlani az Alzárol valo vásárlást!

Az alzaboxban nem lehetett átvenni a rendelt csomagot, hiszen a box képernyője nem működött… több telefonhívás egyeztetés után négyszer kellett kimennem az alzaboxhoz és negyedjére sem lehetett átvenni a csomagot, majd ismételt telefonhívás után személyesen kellett elmenni az üzletbe, hogy kapjak egy új kódot, amivel mehettem megint az alzaboxhoz. Tehát egy egész napom ráment és nem véletlen rendeltem boxba, nem ezzel akartam eltölteni a napomat…. Semmi elnézést, sajnáljuk a kellemetlenséget nem hangzott el egyik kolléga szájából… köszi a szupergyors ,,kiszállítást”! Soha többet!

Ma Magyarországon még mindig vannak sajnos olyan kereskedelmi egységek mint az Alza Róbert Károly krt-i üzlete. Elkövettem azt a hibát, hogy kerékpárral érkeztem vásárolni és mivel lakat nem volt nálam, szerettem volna bent letámasztani. A biztonsági őr úgy rakott ki mint macskát sz@..i. Én értem a szabályzat nem támogatja az e fajta vásárlási formát, de talán néha lehet kivételt tenni. Más jóval kisebb boltokban ez nem probléma, hiszen vásárló vagyok.
Az utolsó alkalom volt, hogy az Alzánál próbáltam vásárolni.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Viki, Alza.hu

17-én rendeltem, házhozszállítással, online fizetéssel. A csomag eredeti kézbesítési ideje 08.21. lett volna. Naponta kaptam sms értesítést arról, hogy a csomagom késik. ExpressOne csomag lett volna, a rendelésnél megadott csomagazonosító nem működött, így az aktuális állapot lekérdezése kb lehetetlen volt, de gondoltam ez nem nagy baj, mert azt a megrendelés állapota is írja, hogy mikor kézbesítik, ahogyan azt is, hogy a kézbesítés végleges idejéről érkezik egy megerősítő e-mail. Ma (08.24.) reggel 8:10-kor kaptam az sms-t, hogy nem vettem át időben a csomagom, telefonon vagy online kereshetem őket. A csomag érzekéséről e-mailt nem kaptam, futár nem járt itt, telefonon sem keresett, a rendelésem pedig azonnal törölve lett, se egy "itt tudod átvenni" vagy egy második kézbesítési próbálkozás. A pénzt elméletileg visszautalták, a számlámra még nem érkezett meg. Ez volt az első és az utolsó, hogy az Alzáról rendeltem.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu

A megrendelésem eleve késve került az automatába Érd Bajcsy Zsilinszky útra. Tekintettel arra, hogy élelmiszert is rendeltem és pokoli hőség van, a kézbesítési értesítés követően ma reggel kocsiba ültem, hogy átvegyem. A fémdoboz automatára tűzött a nap, kb 60 fok lehetett benne, ám nem működött. Telefonon jeleztem a problémát, a hölgy először közölte, hogy menjek akkor amikor nem süt a nap, majd ismételt újraindítást ígért, és hogy 5 perc múlva hívjam újra. Az újrahíváskor azonban már senki nem vette fel, az automata továbbra sem működött. Én pedig nem kérek az automatában megfőtt élelmiszerből.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu

Üdvözlet! Hívom Önöket, de nem veszi senki. Nyári szünetet tartanak vagy mi a baj?

Rendeltünk egy hűtőszekrényt, melyet 2023. június 19-én szállították ki.
Az áru sérülten érkezett, melyet azonnal jeleztünk az Alza felé, és a kért fényképeket még aznap elküldtük.
Majd kb. egy hétig semmi nem történt, azon kívül, hogy szinten minden nap jött egy üzenet, hogy mit küldjünk el az Alza részére, amit már beküldtünk. Telefonon kerestük a céget, és érdeklődtünk hogyan tovább, elfogadható válasz nem volt. Az ügyintéző nem tudta megmondani mikorra várható a csere, vagy egyáltalán mire és meddig kell várni. Néhány nap múlva ismét érdeklődtünk. A sérült hűtőszekrényt augusztus 3-án fogják elvinni, az új hűtőt pedig augusztus 4-én vagy augusztus 7-én hozzák, most augusztus 2-án ezt még nem tudják megmondani. Ahhoz, hogy a sérült hűtő cseréje megtörténjen két nap szabadságom megy rá, plusz mivel budapesti lakos vagyok a hűtőt meg Bánkra kértük Budapest - Bánk - Budapest utazási költsége kétszer.
Az ügyintézés szörnyű, ha mi nem érdeklődünk nem történik semmi.
Sajnos ez már így egy nagyon drága hűtőszekrény.
És egyébként miért nem tudják lebonyolítani a cserét egy nap alatt.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Jitka, Alza.hu

2023.01.20._án Xiaomi Smart Band 7 Pro fehér Okoskarkötőt vásároltam az Alza.hu internetes oldalon, 35608 ft._ért.
2023.06.25_én. A termék meghibásodott. A hiba leírása:
Ébresztésnél , telefonhívásnál , időzítőnél stb. a rezgőmotor nem működik.
Telefonom Redmi Note 11, de több telefonnal is próbáltam.
2023.06.27_én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.
2023.07.24_én kaptam vissza. Garanciális igényem Elutasítva.
A szerviz szerint hibátlanul működik, javítani nem kellet.
Az órát kipróbálva megállapítottam ugyanúgy nem működik a rezgő motor,mint a beküldés előtt.
2023.07.24._én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.
Vajon meddig akarják húzni az ügyet.Nem szép dolog garanciális kötelezettség alól kibújni,ez nem egy jó tapasztalat az Alza.hu_val.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu

Hűtőszekrény átvételekor kértem segítséget a kiszolgáló személyzettől, miután a mozgólépcső nem működött. Minimális segítő szándék és illem sem mutatkozott egy férfi kollégában sem, Megdöbbentő, hogy erre fel kell hívni a figyelmet egy női vásárlónak. Gratulálok a HR-es kollégáknak is. Mellőzhetik a sablonos elnézést kérő levelet.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu

Ilyen szar kis stilü boltott régen láttam! Garanciális készülék 3-szor ugyan azzal a hibával visszaküldve és utolsó visszaküldésnél megállapitanak egy olyan hibát ami nem garanciális és nem vonatkozik rá jotálás!!!!!
Folyamatosan félre tájékoztatnak, rossz cimre küldik ki a telefont aztán emailt küldenek hogy vegyem fel én a kapcsolatott azzal akinek elküldték! Telefonos ügyintézés nevetséges! Tipikus lehuzzós cég!!!!
Ha JÓT AKARSZ MAGADNAK NE RENDELJ SEMMIT INNEN!!!!!!!! MERT CSAK AZT HAJTOGATJÁK HOGY SAJNÁLOM DE ................. AZ ILYEN BOLTOKAT BE KELLENE TILTANI MAGYARORSZÁGON!!!
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu

Nagyon nem vagyok megelégedve, valószínűsítem hogy soha nem fogok rendelni tőlük! Június 9-én rendeltem meg a Candy mosógépemet, ami rendelésemkor azt jelezte hogy 5db van készleten, majd mikor a visszaigazoló email-t kaptam már az szerepelt benne hogy lerendelik, 15-én várhatóan megérkezik, utána szállítják. Ezzel nem is volt semmi probléma, gondoltam pont lecsúsztam arról az ötről. Másnap kaptam egy időpont módosítást, érkezési dátum 16-a. Vártam mert szükségem volt a gépre. 16-án ismét módosítottak 24-re. Na ezt már nevetségesnek tartottam, de még mindig adtam esélyt, 23-án felhívtam őket, hogy mire lehet számítani mert nagy szükségem lenne a gépre (jelenleg nincs mosógépem). Kedves volt az ügyfélszolgálatos, de csak annyit tudott mondani hogy majd kapok egy emailt amiben pontos információ van. Na ez az email ismét egy időpont módosításról szólt, júli 4-re. Itt már végérvényesen elveszítettek, így tegnap (juni 30) lemondtam a megrendelést és megveszem máshol a mosógépemet. Illetve soha senkinek nem fogom ajánlani hogy tőlük rendeljenek, én se fogok
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu

Telefont rendeltem tőlük. A készülék csomagolása bontott volt sem zárjegy sem fóliázva nem volt ahogyan a gyártó forgalmazza. Nem tudom mennyire elterjedt ez ennél a webáruháznál. Gondolom valaki valamiért visszaküldte nekik, és velem tettek egy próbát. Panaszt tettem azt írják küldjem vissza.

Negyedszerre küldöm vissza nektek a terméket, még videót is kaptatok róla és még ezek után se hiszitek el, hogy nem jó.
Soha többet tőletek semmi.
Megyek a fogyasztóvédelemhez...
Egy éve megy a huza vona, elküldöm 1 hónap és vissza,ezt megint stb
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu

Rendelni szerettem volna egy mosógépet, 3x rakták át/tologatták az időpontot, nyilván mindig aznap küldtek egy újabb SMS-t, hogy aznap már nem hozzák. 06.09: 18:30-20:30 között, 06.10: 15:05-17:05 között majd 06.11: 08:00-20:00 között.Nem tartják tiszteletben más idejét így lemondtam a megrendelést. A panaszkezelés annyiból állt, hogy a kis hölgy azt mondta : Rendben, töröltem, szép napot. Nekem ez nonszensz, senkinek nem ajánlom és én sem vásárolok többet innen

Ezek azt hiszik magukról hogy ők szarták a spanyolviaszt. A megrendelt árut azon túl hogy későn szállították volna még azt az időpontot amit megadtak sem tudták tartani.
Kikérem magamnak hogy 8:00 órától 20:00 óráig itthon szobrozzak és ezért szabadnapot vegyek ki !!
Majd a szállítás napján egy laza mozdulattal közölték velem hogy most nem jönnek, ha nem majd csak holnap szintén 8:00 és 20:00 között.
A reklamációra az ügyfélszolgálatos....
Hagyjuk !
Igazi fostalicska cseszkoszlovanszkoje hozzáállás !
Ez nem az első eset de ígérem, hogy az utolsó !!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu

Egy gusztustalan szar!!!!telefon beszart ,visszaküldtük.felajánlottak másik készüléket,elfogadtuk,majd csend.....másfél hónap után előjöttek a telefonnal,hogy kész van...MÁSFÉL HÓNAP....akármit tettünk,letagadtak mindent.visszaküldték az eredeti szart....MÁSFÉL HÓNAP....Beszarás....tuti,nem veszek innen semmit...
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Sajnos NEM a rendelt biciklim kaptam meg. Ezzel addig probléma se volt, amíg nem hetekig tartott a vissza küldési ill. pénz visszafizetési procedúra.
Jelenleg ott tartunk, hogy a biciklit visszavitte a futar 1,5- 2 hétre rá, hogy jeleztem, h nem a várt jött meg. A pénzemre jelenleg is várok….3 napja vitte el a futár a bicajt! Mélyen felháborítónak tartom, hogy hibáztak és a vevő kárára megy rá.
Ha előbb olvasok véleményeket az Alzaról, messziről kerülöm!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat

Szállitás sérült hűtőt hoztak… az ügyfélszolgálat gagyi . Mindenki mást mond. 2 hétig cserélnek ki egy hűtőt, és le is akarnak húzni a kétszeres szállítási díjjal .
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés