Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Nagyon szomorú vagyok .Rendeltem egy lemezjátszót ajándékba.Gyorsan megjött,de még csak elsem indult.Küldhetem vissza.Ördög tudja mikor lesz belőle lemezjátszó, vagy pénz.Vagy küldenek egy kijavítottat,ami újra tönkre megy.Kaptam visdtaküldési kódot,de ezzel nem lesz még lemezjátszóm.Annyi,hogy holnap vissza tudom küdeni.Totál működés képtelen.Pedig annak nagyon örültem,hogy gyorsan itt volt.Így már ajándék nem lesz belőle.Remélem,hogy megoldódik és legalább a pénzem nem veszik el.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

15napja adtam le rendelést, egy elvileg készleten lévő termékre, nemhogy másnap, de azóta sem érkezett meg, rendben karácsonyi időszak van, de 15 nap telt el, a mai napon sem tudnak felvilágosítást adni lesz-e a termék, és mikor? de az oldalon fent van!!
Sajnáljuk, ha nem volt megelégedve velünk. Valószínűleg olyan terméket rendelhetetett, amely a rendelés pillanatakor sem volt elérhető, ezeknél a termékeknél ez feltüntetésre kerül a Kérés esetén megrendeljük felirattal. Azoknál a termékeknél, amelyeknél ez a kiírás szerepel nincs visszaigazolt szállítási időnk, így nem tudjuk behatározni, mennyi idő a beszerzés. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Kitti, Alza.hu

Rendeltem már az Alzától, de most szembesültem vele, hogy a megbízható bolt cím nem fedi a valóságot. Majd 50 ezret fizettem egy gamer székért, aminek egy kicsi alkatrésze törötten volt a csomagban. Megesik az ilyen, rendben. De azt nem tudom elfogadni, hogy egy bolt, ami "megbízhatónak" szereti hírdetni magát, három hét után sem képes orvosolni a problémát, mi több, a kommunikációjuk (ha én hívom őket, mert egy mailt sem képesek írni) kimerül abban, hogy remélik hamarosan megoldódik. Én is remélem, mert kénytelen leszek fogyasztó védelemhez fordulni. Egyébként a probléma nem megoldódik, hanem a megbízható boltnak kell megoldani, és nem ér a karácsonyi forgalomra hivatkozni! Elvesztettem a bizalmamat, és úgy látom a véleményekből, nem vagyok egyedül.
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt. Kérjük küldje meg a reklamációs számát a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, amennyiben nem oldódott meg az ügye, hogy letudjuk zárni.
Kitti,, Alza.hu

2024.12.12. napi rendelés. Azóta inkorrekt hitegetés. 12.17-ére ígérték a várható beszállítást, 17-én változtatták arra, hogy nincs raktáron, mai napon megrendelve. Nem először jártunk így. Óriási csalódás!!!
Sajnáljuk, ha nem volt megelégedve velünk. Valószínűleg olyan terméket rendelhetetett, amely a rendelés pillanatakor sem volt elérhető, ezeknél a termékeknél ez feltüntetésre kerül a Kérés esetén megrendeljük felirattal. Azoknál a termékeknél, amelyeknél ez a kiírás szerepel nincs visszaigazolt szállítási időnk, így nem tudjuk behatározni, mennyi idő a beszerzés. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Kitti, Alza.hu

Hatalmas nagy csalódás! Soha nem többet nem fogok rendelni tőlük semmit!
Két terméket rendeltem csomagautomatába több mint 50 ezer forint értékben. Megrendelés átvételekor teljes összeget kifizettem, utána szembesültem vele hogy a csomag automatába csak a fejhallgató állványt küldték ki, a több mint 45 ezer forintos fejhallgató sehol. A megrendelésekkel kapcsolatos e-mailekre hetekig nem reagáltak. Telefonos ügyfélszolgálaton érdemi információt nem kaptam, türelmet kértek. Majd egy hét múlva újra telefonáltam, ahol azt ígérték hogy egy hét múlva elérhető lesz a fejhallgató és küldeni fogják. Ezt következő héten azaz a mai napon kaptam egy emailt, hogy a termék nem elérhető, választhatok alternatívát.
Sajnos attól tartok, hogy nem lesz egyszerű menet hogy vissza kapjam a pénzem.
Felháborítónak tartom hogy megengedhetik maguknak, hogy hetekig nem reagálnak a panasz levelekre.
Amennyiben rövid időn belül nem fogom vissza kapni a pénzem, jogi lépéseket fogok tenni.
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt. Kérjük küldje meg a rendelése számát a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, amennyiben nem oldódott meg az ügye, hogy letudjuk zárni.
Kitti,, Alza.hu

Vigyázzatok, átvernek!!
Hónapok óta húzódik egy okostelefon javítása/cseréje, és jelenleg úgy érzem át vagyok verve.
A legelső alkalommal 10.02-án tettem reklamációt náluk ASRE241294632 számon, amikor is a vízálló, vízalatti felvételek készítésére alkalmas, 09.03-án az Alzánál vásárolt telefon beázott egy sima esőben, és több funkcióprobléma mellett nem tölt vezetéknélküli módban. Ezt a problémaleírást a telefonos kolléga annyival összegezte a jegyzőkönyvben, hogy: " Beázott a telefon". Ezek után javítás nélkül kaptam vissza a telefonomat, ami továbbra sem töltött vezeték nélküli módban (nem megy feljebb a töltési százalék percek után sem), vagy pár másodperc után lecsatalkozik a töltőről. Ezt több töltőn is teszteltem, többek köztt egy Alza Power vezeték nélküli töltőn, amit szintén náluk vásároltam.
Miután ismét leadtam a telefont javításra ( ASRE241447180 ), ekkor már énmagam által megírt, részletes hibaleírással, ismét visszakaptam tőlük, mondván, hogy működik. De nem működik.
Mivel jelenleg több időt töltött náluk a telefon "javításon", mint nálam használatban, borzalmasan rossz a felhasználói élményem mind a félrevezető termékpromóció (hogy tudna vízalatti felvételeket készíteni, ha egy sima esőben beázik), mind a javítás kapcsán.
A hivatalos panasztételemre is annyi volt a válasz, amihez már videót is csatoltam, hogy "a szervíz azt mondta rendben van, adjam be újra".
Több, mint 3 hónapja vettem a telefont. Abból kevesebb, mint 1 hónapot tudtam használni, azóta pingpongozik velem az Alza.
Konkrétan azt érzem átvernek, és mindent megtesznek azért, hogy ne kelljen a terméket cseréniük / visszafizetniük.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk. Ahogy látjuk kapott információt, hogy milyen megoldást tudnánk felajánlani, sajnos csak ezzel tudunk szolgálni.
Kitti, Alza.hu

Egy hete rendeltem tőlük számítógépházat, előre kifizettem az összeget. Ahhoz képest, hogy gyors, másnapi kiszállítással hirdetik magukat, harmadjára kapok tőlük késésről szóló sms-t, e-mail.
Nagyot csalódtam, az ipon sokkal megbízhatóbb és pontosabb, válaszolnak az email-jeimre. Az Alzanak két napja küldtem reklamációt, azóta is várom, hogy valaki foglalkozzon az ügyemmel.
Nem ajánlom senkinek sem az Alzát és én se fogok tőlük többet vásárolni.

Megrendeléskor másnapi szállítást ígértek. Természetesen nem jött össze. Azóta harmadik sms-t kaptam, amiben nagyon sajnálkoznak, hogy nem kaptam meg még a terméket. Előre utaltam 170.000,-FT-ot, és a fülük botját nem mozgatják. SOHA TÖBBET ALZA!!!!!!!!!

Az amúgy végtelenül idegesítő reklám nem hazudott, este megrendeltem és már reggel az alzaboxban volt a megvásárolt termék.

Előre ne utalj, mert amint a pénzed az alzánál, utána futhatsz utána, ahogy akarsz.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Senkinek nem ajánlom! Rendeltem egy szobakerékpárt 40000ft-ot fizettem érte, hibásan érkezett,visszaküldtem 29 napja 1db emailt nem kaptam arrol ,hogy hol tart a folyamat 8x hívtam őket minden ügyintéző mást mondott emailre már reakciót sem kaptam , se pénz se termék és azt állítják nincs ilyen opció hogy vissza kapjam a pénzem(ez telefonban hangzott el) .!

Az Árukeresőn állandóan eltávolítják a negatív kommenteket, illetve bot/kamu 5 csillagos értékeléselésekkel árasztják el az Alza véleményezésének felületét. Szégyen!
Tessenek csak megnézni: óránként 2-3 5 csillagos komment ugyanazzal a névvel (A bolt vásárlója), illetve kamu szöveg pl.:
Meglepően gyors szállítás, nagyon megfizethető áron. Piacvezető szolgáltatás minőség! Egyszerű rendelés, felhasználóbarát felület, mi kell még? : ) És persze a termék is teljesen rendben van, rendszeresen használjuk!
És most mondd hogy nem szégyen mind az Alza, mind az Árukereső...

A termék visszaküldése, csak postán lehetséges ami nem kevés pénz. Felkészületlen félrevezető dolgozók , akik nem értik a munkájukat. Félretájékoztattak!
A visszaküldéshez mindenki vásároljon fénymásológépet, mert a saját pénzedhez nem juthatsz hozzá egyszerűen. Válaszlevélben lehet kérni a visszautalást.
Aláírva, az általuk kiállított dokumentumot
Senkinek nem ajánlom ezt a vásárlási lehetőséget, mert a reklámált árút, plusz költségen lehet visszaküldeni, mert pl a lakóhelyemhez 200 km-re van csomagbox, ahol esetleg ingyen feladhatnám a csomagot :(. Nem értem miért nem lehet, csak a válaszlevélre válaszolva emailben, és ott megadni az adatokat. Aki nincs felszerelve irodai gépekkel, nem tudom hogyan kapja meg a pénzét
Soha többé ALZA!

Nem tudtam futárszolgálatot választani, az alza jelölte ki a Gebrüder Weisst. Ebben a cégben gyűlt össze minden logisztikai antitalentum. Soha többet nem akarok velük kapcsolatba kerülni, ezért elkerülöm az alzát is

Teljesen más terméket küldtek boxba. ügyfélszolgálattal kellett beszélni, mert a honlap használhatatlan, konkrétan több böngészőben nem működtek a gombok a felületen. Feleslegesen regisztráltam is, mert azt hittem akkor működni fognak, de nem.
Áru árát visszatérítették, de a szállítási költséget nem. Nehogy már ők bukjanak azon, hogy ők hibáztak, nem?...

Átvertek, és Téged is át fognak!
Rendelés azonosítóm: 498394966
2024.január 14 vasárnap 14:35 Rendeltem 3 db ssd-t. A történet elég hosszú, mivel március 22-én lett vége.
Utánvétellel fizettem a postán, csomagot otthon kibontva láttam, hogy csak 1 termék van benne.
1) Kapcsolatot azonnal felvettem az Alzaval, de elküldtek a picsába.
2) Fogyasztóvédelemhez fordultam, onnan átküldtek a békéltető testülethez.
Fogyasztóvédelmi hölgy nagyon segítőkész volt.
Eközben folyamatosan írtam az Alzanak és hívogattam őket. De hiába. Leszarták a fejemet.
3) Békéltető testületnél rendesek voltam velem, segítettek. Ezer hála.
4) Innen tovább: ügy határon átnyúló jellegére tekintettel a testület az Európai Fogyasztói Központnak továbbította.
Itt további segítséget kaptam. Ezer hála.
Az Alza több, mint 2 hónapig lekezelő volt velem, nekem kellett nekik bizonyítani, hogy kifizettem a csomagot. Persze tudtam, mivel MINDEN PAPÍRT MEGTARTOTTAM, TEGYETEK TI IS ÍGY!
Hitegettek, hogy utalják a 2 db termék árát, de semmi.
Időhúzás hegyek, emailek, hogy sajnálják, de pénzemet csak nem küldik a kis köcsögök.
ALZATÓL KÁRTÉRÍTÉST, DE MÉG EGY ROHADT BOCSÁNATKÉRŐ LEVELET SEM KAPTAM.
KÉREK MINDEN HONFITÁRSAMAT, HOGY TANULJATOK A TÖRTÉNETEMBŐL ÉS KERÜLJÉTEK EL JÓ MESSZIRE EZT A CÉGET.
További részletek:
Fogyasztóvédelmi látogatásom után bementem a postára mert csomagom érkezett.
Örültem, elnézem ezt még az Alzanak, de újra kiakarták velem fizettetni a teljes árat. (3 db ssd árát)
HAHA anyátokkal szórakozzatok. :)
Utána meg írták, hogy nem vettem át a csomagot, nem tudnak velem mit kezdeni.
Na itt már rendesen néztem, hogy mit makognak ezek.
Ui.: postán is segítőkész volt az úriember
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A rendszerben utána néztem az említett rendelésnek, és úgy látom, hogy még januárban elindítottuk Önnek az utalást a 2 darab termékkel kapcsolatban. Ha azóta sem kapta meg az összeget, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen és utánajárunk a problémának.
Viki, Alza.hu

Vásároltam egy terméket 3 hetes szállítási időt jeleztek, aztán amikor az letelt hirtelen még 2 hónappal későbbi dátuma lett a kiszállításnak. Senki nem hívott, nem kérdezte,hogy ez gond vagy sem......
Nagyon nem ajánlott....
Sajnáljuk, hogy nem tudtuk időben biztosítani az Ön számára a kiszállítást. Sajnos ezt sok minden befolyásolhatja de igyekszünk mindig időben megoldani a problémákat. Kérjük írja meg számunkra a rendelési számát és vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, hogy át tudjuk nézni, megoldást találjunk az adott problémára.
Viki, Alza.hu

A megrendelt 48 ezres elektromos kukta szlovák vagy cseh nyelvű feliratokkal érkezett a kuktán, a használati útmutatóban, meg a szlovák és cseh nyelvűben is a leírásban német kifejezések szerepeltek a kukta felirata helyett. A Google translate sem sokat segített, amikor "fóka"-ként fordította a szelep állását, amelyről próbáld kideríteni, hogy most akkor arrafelé kell állnia indításkor vagy sem. Legalább a nyomorult gombokra rajzoltak volna, amit főzni lehet benne, nem állandóan sztárral böngészni, hogy most akkor ez melyik ételféleség is. Alig merek benne főzni, mert nem vagyok benne biztos, hogy minden jól működik benne. Pl. ez a gőz leereszto szelep is összevissza mozog, nem ott áll stabilan, ahol a feliratok szerint ettől eddig egy tartományon belül kellene mozogna, mert bébán rakták össze, vagy rosszul tervezték meg. A parkoló tálca pedig egy kék műanyag nejlonnal lett bevonva. Milimeterenkent jött le, három óra hosszat vakargattam mire sikerült leoperálnom a pároló rácsról. Eddig mindig jó vasarlasaim voltak az Alzánal, de ez kiboritó. Ha vettem volna egy olcsó vackot a Média Marktnál, akkor is jobban jártam volna.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

A webáruház felülete kaotikus. Rendeltem egy mikrohullámú sütőt, és kértem, hogy szállítsák el a régit. Az online megrendelési folyamat során sehol nem volt lehetőségem arra, hogy kiválasszam azt a szállítási módot, amelynél ez megoldott. A megjegyzésmezőbe írtam bele az elszállításra vonatkozó kérésemet, majd a rákövetkező munkanapon messengeren egyeztettem, hogy ez így megfelelő-e. Az ügyintéző azt írta, hogy ez alapján nem fogják elszállítani a régit, de már a rendelés sem törölhető. Szóval kezdjünk vele, amit akarunk. Köszönöm! Aki innen rendel, jól gondolja meg. A termék egyelőre OK, de a szolgáltatás egy nagy nulla.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

A december 12-én rendelt csomagomat nem tudták 24-ig kiszállítani. Köszönöm!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Senkinek nem ajánlom!
Mint utólag kiderült a nemzetközi platformokat átolvasva. Sikerül szériahibás hangfalakat vásárolnom.
Gondolom ezért is nem szerepel a számlákon a termékek sorozatszáma.
2021. 08. 16. Megrendelés 444108674, 444107791: 2db MACKIE Thump15BST hangfal. (3 év garancia)
A hangfalpár meghibásodott: 2023. 09. 21. visszaküldtem. (10-15 órát használtam összesen)
Eredmény:
ASRE23876693: "A reklamációt elutasítjuk, mert a leírt hiba nem minősül termékhibának"
ASRE23876682: "Elutasítjuk az igényelt árut teszteltük a leírt hibára, amely nem jelent meg a szolgáltatásban."
Visszaküldték a hangfalakat gondatlan csomagolásban, sérülten. (jeleztem, válaszra sem méltattak)
Újból visszaküldtem:
Ezúttal a hibátlan hangfalakat mégis hibásnak találták. Vagyis először csak az egyiket: ASRE231005930
A javítását rám akarták hárítani. Végül visszatérítést kaptam.
2023. 11. 30. kaptam egy e-mailt, amiben értesítenek az ASRE231005926 sz. reklamáció lezárásáról. (a másik hangfal)
Ha megfelel, levásárolhatom különböző variációkban.
Nem felelt meg. A bizalmam a múlté.
2023.12.01. Meggondolták magukat.
E-mail üzenet:
„A reklamációt elutasították… a vizsgálat során mechanikai sérülést találtak -az ügyfél által okozott égés, amely nem egyeztethető össze a gyártó garanciális feltételeivel. A tok visszautasításra kerül.”
Megjegyzem a hangfalak kifogástalan, karcmentes állapotban és teljesen azonos hibával, hibajelenséggel kerültek visszaküldésre.
Az egész panaszkezelés folyamata etikátlan, félrevezető és jogsértő.
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Viki, Alza.hu

Motorolára rendeltem tokot de nem tudta beszerezni a megadott időpontra, így újra küldött egy szállítási határidő módosítást. Újjabb két hetet már nem tudtam megvárni ezért töröltem a megrendelést. Nem értem, hogy egy ilyen webáruház aki folyton reklámozza magát, miként tud így a helyzet magaslatán megmaradni. Hát megtud hiszen úgy tűntei fel magát árukészletével, mintha állandó készleten lenne! Azt is írta, hogy a pénzemet már visszautalta de még mindig nincs a számlámon! Sajnálom amiért időt fecséreltem és bíztam bennük így meggondolandó, ezek után már biztosan nem veszem igénybe webáruházukat!
Nagyon sajnáljuk, hogy a szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Minden terméknél fel van tüntetve, hogy van-e raktáron, vagy sem. Amely termék nincs raktáron, annál fel van tüntetve a várható érkezési idő, vagy az, hogy kérés esetén megrendeljük. Lehetséges, hogy ez kerülte el a figyelmét. Néha megtörténik, hogy a várható időt sem tudjuk tartani, mivel ez a beszállítón múlik.
Viki, Alza.hu

Nov.19-én adtam le a rendelésem egy db, raktáron lévő Autó akkumulátor töltő BOSCH C3 6V/12V 3,8A akkumulátor töltőre előrefizetéssel 13 480,00 HUF. 21-én kaptam egy értesítést a kiszállítás késedelméről-de 24.én ígérték hogy megérkezik a csomagpontra.23-án újabb értesítést kaptam, hogy majd csak 28-án tudják leszállítani, természetesen töröltettem a rendelést-remélem24órán belül visszakapom a pénzem.
Nem korrekt társaság, sajnos bedőltem a reklámoknak "ma délig leados a rendelésed, holnap átveheted"szélhámos ígérgetés csak! A terméket később 70%- os áron máshol beszereztem.
Az előreutalás sem szimpatikus , senkinek nem ajánlom Őket.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

A 492 028 224 számú rendelésemet napok óta nem teljesítik. Jelenleg 2023.11.23-ra ígérik, ami a kilencedik nap lenne, ha megjönne a termék. Ügyfélszolgálatosok semmivel nem tudnak többet, mint amit én látok a weben. A számlát elvileg a vásárlás napján kiállították, de csak öt nappal később jelent meg az oldalamon. A számlán ez szerepel "Az árut egy magyarországi raktárból szállították". Ha ez igaz lenne, akkor egy nap alatt meg kellett volna kapnom. Ehelyett örülök, ha a kilencedik napon megkapom. Senki nem tud semmit a cégüknél.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Viki, Alza.hu

491 228 641 számú rendelés 2023.11.08
195 845 609 számú rendelés 2019.12.29
Nincs bajom a szállítás gyorsaságával meg az információval sem mind kettő korrekt, viszont azt javaslom aki innen rendel telefont azt személyes átvétellel tegye mert nekem mind a két esetben bontott dobozú készüléket küldtek. Legközelebb én is úgy fogom. Sajnos utólag nehéz ezt bizonyítani mert a fotót vagy elfogadják vagy nem.
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Utánaéztünk a rendeléseknek és mi úgy látjuk, hogy egyik esetben sem jelezte felénk, hogy bontott terméket kapott volna. Kérjük, a jövőben, ha ilyen történne jelezze felénk és találunk megoldást a problémára.
Viki, Alza.hu

Nem hozzák az előre kifezetett terméket az általuk megadott időpontra, neked kell utánajárni hogy mégis hol a csomagod és mikor jön. Ráadásul miután kiderült hol a csomagom és késni fog, küldtek még egy megtévesztő emailt hogy érkezik a csomag, persze nem érkezett. ( csomag még mindig nem ért ide )
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Több termékkel is előfordult, hogy amíg a gyártó csökkentett az árán, alza megemelte azt az áruházukban szokszor 50-80% al, feltételezéseim szerint karácsonyra készülve. Ezen a ponton ez már annyira pofátlan, hogy még amerika express szállítással, vámmal, adókkal , a gyártótól közvetlen, plusz garanciával is 10 ezer forintal olcsóbban jössz ki egy 60 ezres terméknél, mintha tőlük vennéd. Viszont elérhető eu s raktárról is. 40 ezret spórolsz, hogyha alzát kerülöd, érdemes megfontolnod más boltot keresned.
Igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat szabni ügyfeleink számára, figyelembe véve lehetőségeinket. Ha talál olyan terméket, ahol Ön szerint hiba van, vagy az ár a kedvezmény után drágább, akkor örülünk, ha konkrét példát küld nekünk a segito@alza.hu címre, és mi azonnal ellenőrizzük az ármegállapítást. Ez segít nekünk abban, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, és a jövőben elkerüljük a hasonló helyzeteket.
Viki, Alza.hu

A garanciás terméket nem cserélik ki annan ellenére hogy sms-ben elfogadták a reklamációt vissza küldték a hibás terméket simán. Vissza vittem fűt fát ígértek 2 hete azóta semmi az ügyintéző kritikán aluli konkrétan ki lettem nevetve semmi segítséget nem kaptam.. SENKI NE RENDELJEN INNEN Szánalmas az egész 2,5 hónapja megy egy garanciás termék cseréje...
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu

Kétszer rendeltem eddig alza boxba.
Kezdjük azzal, hogy a reklámjuk, hogy ,,ott van minden sarkon’’ az nonszensz.
Szinte az össze többi automatába szállító cég jobban el van látva helyszínileg.
Az első rendelésem egy játék limitált kiadású doboza volt.
Voltak olyan aranyosak, hogy ezt nem csomagolták be, úgyhogy az egész doboz teljesen szétment.
A második rendelésemkor 4 kisebb terméket rendeltem.
A tapasztalataimnak megfelelően ISMÉT nem csomagolták be.
Csak úgy be volt szórva az automata rekeszébe a 4 tárgy.
Könyörgök legalább csináljanak úgy mintha érdekelné őket a termékek érkezési állapota.
Ami hab a tortán, hogy minden termék átvétel után megjelenik egy értékelő képernyő az automatàn. Viszont a képernyőn véletlen az 1 és 2 csillagot nem akarta bevenni :)
Szégyen ez az alza. Ne használjátok az alza boxokat!
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A termékeket alzaboxba nem minden esetben csomagolják be a kollégák a raktáron, mivel az Alza törekszik a környezettudatosságra, és ha nem szükséges, nem használ felelesleges csomagolóanyagot.
Viki, Alza.hu

Senkinek sem ajánlom! Soha többé nem rendelek innen! Egy alig fél éve vett fülhallgató egyik fele elromlott, elküldtem garanciális javításra, cserére. Az volt a válasz, hogy nem volt tisztítva és az elkoszolódás miatt ment tönkre. Ja és csatoltak egy képet amin látni kéne azt a sok koszt amire hivatkoztak, hát konkrétan semmi nem látszott rajta. Erre visszaküldték, majd ismét alapos tisztítás jután (bár nem volt mit tisztítani) újra visszaküldtem bevizsgálásra, erre ismét elutasították, ugyan ezzel az indokkal. Nevetséges! Nyilván olyan vackok ezek a fülhallgatók, hogy mind garanciális időn belül belül elromlik, és nekik ez veszteség, ezért találnak barom kifogásokat. Szemét cég, ha szarokat árul legalább vállalná érte a felelősséget.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés