vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

A boltot nulla csillaggal értékelem, csak olyan opció nincs. Íróasztalt rendeltem, ami olyan súlyos gyártási hibás, hogy becsomagolni sem lett volna szabad, nemhogy elküldeni a vevőnek. Mint amin átment egy lánctalpas jármű. Rögtön kifogásoltam, fotókkal a hibás teljesítést. Élénk levelezés kezdődött, majd amikor azt kellett volna vállalniuk, hogy a cég visszaszállítja és visszautalja a vételárat, hirtelen nem kaptak tőlem levelet, várják a jelentkezésemet, holott ugyanarra az e-mail címre megküldtem nekik. A türelmem véges. Amennyiben haladéktalanul nem szervezik meg a csomag visszaszállítását és a pénzt sürgősen nem kapom vissza, a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és az Európai Fogyasztói központhoz fordulok (a cég bukaresti székhelyű), de csalás miatt rendőrségi feljelentést is teszek.
Sajnálattal olvastuk visszajelzését, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Természetesen szeretnénk az ügyet mielőbb kivizsgálni, és a lehető leggyorsabban megoldást nyújtani az Ön számára.
Annak érdekében, hogy pontosan beazonosíthassuk rendelését, és szakosított részlegünk át tudja venni az ügyet, kérjük, legyen szíves elküldeni számunkra a rendelési adatait, például:
a rendelési számot, vagy
a rendelés leadásához használt e-mail címet
az alábbi e-mail címre: feedback@vidaxl.hu
Továbbá, kérjük, hogy az e-mail tárgyában tüntesse fel a következőket:
Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám
Amint megkapjuk ezeket az információkat, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és minden szükséges segítséget megadunk a panasz mielőbbi rendezéséhez.
Köszönjük türelmét és együttműködését.
Üdvözlettel:
Anita
vidaXL

2 terméket rendeltem, az egyik nem felel meg az elvárásaimnak, ezért visszaküldöm. A visszaküldésért 4000.-Ft-ot vonnak le, ezért a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok.
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Rendeltem egy gyerek hinta- csúszda játékot a kertbe. De lehetetlen összetenni, azért nem 1-2 ikeas bútort és konyhát tettem össze, de ezt 2 napja csinálja az egész család de még mindig nem áll sehogy. Telefonszámot természetesen nem találok...
Köszönjük, hogy megkeresett minket, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, amit a megrendelt gyermek játszótér összeszerelése során tapasztaltak.
Sajnálattal halljuk, hogy nehézségekbe ütköztek az összeállítás során. Természetesen segíteni szeretnénk a probléma mielőbbi megoldásában.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre?
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.
Amint megkapjuk az adatokat, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban, illetve részletesebb segítséget is nyújtanak, ha szükséges.
Köszönjük türelmét és megértését!
Üdvözlettel:
Anita
vidaXL Ügyfélszolgálat

Csillagot sem érdemel. Elektromosan dönthető fotelt rendeltem. Kaptam egy nehezen összeszerelhető manuálisat amihez külön küldtek egy motort , amit semmihez nem lehet csatlakoztatni. Azóta levelezek valakivel aki 3 mondatban leirja, hogy a küldött útmutató szerint szereljem össze. A szerelési útmutató a motort fel sem tünteti. A fényképek alapján sem ugyanaz a termék. Becsapás és pénzlehúzás. Ne rendeljetek innen! Megy a levelezés gondolom időhúzás és kifárasztás hogy majd úgyis feladom. Ez így nagyon nem korrekt.
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Felvettük önnel a kapcsolatot telefonon és emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

2025. július 4-én bejegyzést írtam (miszerint VidaXL barna szövet dönthető széket rendeltem februárban).
Használatból eredő problémákat jeleztem. Nagyon gyorsan reagáltak panaszomra. Egy pár levélváltás után
árkompenzációt ajánlottak, amit én elfogadtam. Azóta visszatérítést megkaptam.
Ezúton köszönöm az ügyintézők (Anita-Gabriella) gyors, empatikus hozzáállását!
Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait az ügyintézéssel kapcsolatban.
Nagy örömmel olvastuk, hogy segíthettem a probléma megoldásában, és hogy az árkompenzációval végül elégedett volt. Számunkra kiemelten fontos, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatosan fejlődjünk, ezért külön öröm számunkra az ilyen megerősítő sorokat olvasni.
Bízunk benne, hogy a jövőben is számíthatunk Önre vásárlóink között!
További kellemes napot kívánunk!
Anita-Gabriella, vidaXL

2025.06.09.-én megrendeltem, és kifizettem egy zöld szinű lemez kerti tárolót, 138.800 forint értékben az igért 3-5 munkanap helyett megérkezett 2025.06.19.-én úgy hogy senki nem jelezte előre az érkezést! Még ezt is lenyeltem volna, DE, a szállitmány kibontása utáni leltározáskor kiderült hiányzik az alapból egy darab mely hiányában lehetetlen összerakni ! Az ezután következett pontos mérés szerint 100 centiméterrel azaz egy métereel keskenyebb, mint amit megrendeltem ! Visszacsomagoltam, és reklamáltam az XLHOME kft-nél ! Az közel húsz e-mail levélváltás után miután követeltem azt a minőséget, és mennyiséget várom amit kifizettem nem történt semmi, a kért fényképek alapján elismerték nem azt kaptam amit kifizettem ! Aztán a következő napon azt irták, ha kicsit is ügyes vagyok a három doboz tartalmát összeforgatva biztosan ki tudom hozni a tároló méretét ! Nem vagyok kicsit sem ügyes, mert amikor kifizettem nem volt benne a szerződésben! Elálltam a vásárlástól kértem vissza pénzem, kértek tőlem két időpontot, amikor el tudják szállitani, nem jelentkeztek , aztán kértek még kettőt 2025.07,09-10 -ét jelöltem meg, akkor sem jöttek!Felhivtam Henikét ,az volt a válasz ,Én nagyon türelmetlen vagyok! Jelenleg 2025-07.11-e van se pénz se posztó ! Hol reklamálja a Nemzeti fogyasztó védelemné. a GVH-nál vagy Önöknél, mert ez már sajnos kimeriti a hibás teljesités jogi fogalmát !
2025.07.11. Tisztelettel: Károlyi Zoltán
Elérhetőségeim: Tel:06 20 9 272 044
E-mail:zmann01@freemail.hu
Levélcim :1048 Budapest, Külsőszilágyi út 38.02.05.
Az áru a levélcimen található !
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.
Fontos először tisztázni: amennyiben a megrendelését nem a vidaXL-től, hanem egy másik cégtől – például az XLHOME Kft.-től – adta le, sajnos nem áll módunkban az adott üggyel kapcsolatban eljárni vagy intézkedni, mivel más webáruházak megrendeléseiért nem tudunk felelősséget vállalni.
Amennyiben azonban a rendelés valóban a vidaXL.hu weboldalon keresztül történt, akkor őszintén sajnáljuk a kellemetlenségeket, amelyeket a késedelmes, hiányos vagy hibás teljesítés okozott, illetve az elhúzódó és sikertelen ügyintézést is.
Ebben az esetben kérjük, hogy a pontos rendelési számot, valamint a megrendeléshez tartozó e-mail címet és az esetlegesen korábban elküldött fényképeket juttassa el nekünk a következő címre:
📧 feedback@vidaxl.hu
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám
Nagyon sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlen tapasztalat érte Önt, és amennyiben a rendelése valóban tőlünk származik, mindent meg fogunk tenni az ügy gyors és korrekt rendezése érdekében. Visszajelzését továbbítjuk az illetékes részlegünknek, hogy a hasonló eseteket a jövőben elkerüljük.
Kérjük, jelezze, ha bármi további információra van szükség – készséggel állunk rendelkezésére.
Üdvözlettel:
Anita
Ügyfélszolgálat
vidaXL

Rendeltem egy strand széket, amiről csak szemből készítettek képet. Oldalról nem. A válasz, mert 45 fokban áll a háttámla. Egy széken is kényelmetlen derékszékben ülni, pláne egy strandszékben. A visszaküldése Hollandiába?????? Most komolyan????
Csakis negatív értékelést adok!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és sajnálattal olvastuk, hogy a rendelt strandszék nem felelt meg az elvárásainak.
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és szeretnénk lehetőséget kapni a probléma további kivizsgálására. Teljes mértékben megértjük, hogy a termékképek hiányossága félrevezető lehetett, különösen olyan esetben, amikor az oldalsó nézet fontos információkat tartalmazna a termék kialakításáról és kényelméről.
Kérjük, legyen szíves elküldeni számunkra a rendelési adatait – például a rendelési számot, illetve a rendelés leadásához használt e-mail címet – a következő címre: feedback@vidaxl.hu.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk mielőbb át tudja venni az ügyét, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel:
Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám
Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy célunk minden esetben a vásárlóink elégedettsége, és amennyiben lehetőség van rá, megoldást fogunk keresni az Ön által tapasztalt problémára.
Várjuk megkeresését, és köszönjük, hogy jelezte felénk a problémát.
Üdvözlettel:
Anita
Ügyfélszolgálat
vidaXL

A legnagyobb átverés!!!!! Senki ne rendeljen innen!!!!!!!!!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL

VidaXL barna szövet dönthető széket rendeltem februárban. Már a kiszállításnál gondok voltak, a futár egy cég címére rakta le. Mivel ajándék lett volna, nekünk kellett érte menni a céghez (ahová a futár kivitte). (Nem egy kis csomag) Összeszerelés után úgy-ahogy meg voltam elégedve. De kb. 1 hónap múlva már az ülő részen a tömőanyag összeesett és jelentős bemélyedés keletkezett. Mostanra pedig az ülőfelület elülső széle lapult el annyira, hogy az alatta lévő vas keret nyomja a combot. Egyszóval kényelmetlen. Bánt, mert ajándékba adtam a férjemnek, de a kényelmi funkcióját egyáltalán nem tölti be. Kidobtam az ablakon közel 80.000 Ft-ot. Biztos, hogy még egyszer nem rendelnék!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Ezüst polietilén medencetakaró két hét után mar a tetején lévő fólia réteg feljött
Sok idő volt a szállítás
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Rendeltem az oldalról 3 db napvitorlát.
Egyet küldtek!
Jeleztem nekik hogy nem oké!
Elismerték, hogy náluk van a hiba, várjak türelemmel.
Eltelt két hét, semmi csomag! Ismét jeleztem hogy mikor küldik!?
Erre megint kapok egy e-mailt, hogy nézzem meg, hogy biztos nem érkezett e meg, és melyik tétel hiányzik!
Vicc amit művelnek!
Eddig nagy lehúzás az oldal számonra!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Rendeltem az oldalról 3 db napvitorlát.
Egyet küldtek!
Jeleztem nekik hogy nem oké!
Elismerték, hogy náluk van a hiba, várjak türelemmel.
Eltelt két hét, semmi csomag! Ismét jeleztem hogy mikor küldik!?
Erre megint kapok egy e-mailt, hogy nézzem meg, hogy biztos nem érkezett e meg, és melyik tétel hiányzik!
Vicc amit művelnek!
Eddig nagy lehúzás az oldal számonra!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Rendeltünk 2 db automata napellenzőt és az egyik teljesen hiányos , így fel sem tudjuk szerelni.
Senkit nem tudunk elérni, pedig nem olcsó dologról van szó.
Arról nem is beszélve hogy jött a villanyszerelő és csapata feleslegesen.
Hatalmas csalódás , remélem mihamarabb kárpótolva leszünk.
Köszönjük a véleményét. Sajnáljuk, ha problémái adódtak a napellenző felszerelésével, és mindenképpen kivizsgáljuk az esetet, hogy segítsünk Önnek.
Ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a feedback@vidaxl.hu címen, és adja meg a rendelési számát, valamint fotókat vagy egy rövid videót, amely bemutatja a problémát.
Várjuk válaszát.
Tisztelettel,
Mirela/vidaXL

Szerintem nagyon lassú a kiszállítás, sok helyről rendelek 2-3 nap alatt megkapom, most tőlük egy nagyon fontos dolgot rendeltünk ( szamunkra fontos lenne mihamarabb használni) de a 15 én leadott rendelésemnek még se híre se hamva! Ha ma nem történik semmi el megyek obiba meg veszem amire szűkségem vsn és az ők terméküket lemondom !!! 4 nap alatt nembtud eljutni, nem nagy dolog, hozzánk ! 16án egy másik webáruházból rendeltem mást és 18 án megkaptam! Ezt viszonyításképpen!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Teljesen dilettáns csapat,
Hibás terméket küldtek (napellenző) kb 2 hónapja küzdök velük, raktáron lévő csereterméket nem hajlandók kiküldeni, visszatérítést erőltetik, de nem értik meg hogy a termékükhöz készítettet konzolok miatt csak azonos vázzal rendelkező cikket tudok felrakni a sok pénzért előkészített falra!
Teljes csőd!
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönjük válaszát.
Anita, vidaXL

Alant írtam egy posztban, hogy hibás volt a kapott áru. Mára rendben lezárult a visszaküldés és a visszautalás, így visszavonom, hogy nem korrekt a VidaXL.
Köszönjük a visszajelzését.
Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát, ha bármiben segíthetünk, keressen minket bizalommal.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

Igazából csillagot se érdemel ez a cég.
Rendeltünk egy homokozót...emailbe jelezték nem azt a színt küldik.. hát oké 🫣
Az,hogy mikor kapjuk meg az előre kifizetett terméket mindig tolták másik napra.
Ma raktuk össze a homokozót, de inkább való tűzre semmi se passzolt össze, össze vissza van lefestve ( maga a homokozó fekete és az ülés része az úgy néz ki,hogy egyik fekete másik sima fa színű, a másik oldalt ugyan ez 😅). A fúrások se jó helyen vannak ennek köszönhetően el tört egy helyen a fa. Karcok is voltak rajta már mikor kibontottuk.
Nagyon gyenge minőségű és ahoz képest drága.
Nem ajánlom senkinek. Jó kis tanuló pénz volt ez. 💸💸
Őszintén sajnálom a termékkel kapcsolatos problémákat, szeretnénk kivizsgálni ügyét.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

A küldött áru hibás. Jeleztem a VidaXL-nek és udvarias visszajelzést kaptam, hogy küldenek futárt a hibás áruért és visszautalják a pénzt. A megadott időpontban hiába vártam a futárt egész nap. Újabb kapcsolatfelvétel, újabb sajnálkozás, de azóta sem látom, hogy a visszaküldés működne. Nem javaslom a vásárlást, mert csak látszólag korrektek.
Köszönjük visszajelzését.
Elnézést kérek a kellemetlenségeket, kérjük vegye fel újra velünk a kapcsolatot hogy megoldhassuk a termékkel kapcsolatos problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Egy tyúkketrecet rendeltem, a leírás szerint idézem " Tartós felépítés: A masszív és nagy teherbírású horganyzott acélszerkezet". Se nem masszív, se nem nagy teherbírású. Silány, minősíthetetlen. Teljesen félrevezetik a vásárlókat, hiszen a termék leírása egyáltalán nem felel meg a valóságnak. Az összeállítása egyszerűen lehetetlen, a csavarok csak forognak az előfúrt (rossz helyen lévő) furatokban és még tartása sincs a szerkezetnek. Azt tanácsolom, hogy mindenki kerülje el ezt az oldalt, ne essen más is bele az én hibámba.
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Ezt az 1 csillagot is azért adom, mert nem jellenne meg az értékelés. Silány termékek, fogyasztói igények érvényesítése lehetetlen.
Köszönjük, hogy ilyen részletesen megosztotta velünk a tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy a vásárlás során ennyi kellemetlenség érte, és megértjük az ezzel járó csalódottságát.
Szeretnénk segíteni a helyzet gyors és korrekt rendezésében. Ehhez azonban szükségünk lenne néhány további adatra.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési számot vagy a rendeléskor használt e-mail címet erre a címre: feedback@vidaxl.hu?
Kérjük, az e-mail tárgyába írja be pontosan a következőt:
Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám
Így biztosítani tudjuk, hogy az üzenetét a megfelelő szakosztály dolgozza fel mihamarabb.
Várjuk visszajelzését, és természetesen minden szükséges támogatást megadunk a továbbiakban a probléma megnyugtató rendezéséhez.
Előre is köszönjük együttműködését!
Anita, vidaXL

Ágykeretet rendeltem, elsődlegesen gyereknek. Az árához képest teljesen oké (a saját ágykeretem 10x ennyibe került). 4 nap alatt megkaptam. Sokadik rendelésem ebből a webshopból és soha nem volt problémám vele.
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Célunk, hogy jó minőségű termékeket kínáljunk megfizethető áron.
Örömmel halljuk, hogy elégedett a szállítási szolgáltatással.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.
Üdvözlettel,
Joan - vidaXL

Az ügyintézés, ügyfélszolgálat KRITIKÁÉN ALULI!!!! A termékeik is szánalmasak!! Hiányoznak a termék darabjai!!! Az áfa visszatérítésre TAVALY OKTÓBERE ÓTA VÁRUNK!!! Jó lenne tudni az ilyen cégek hogy működnek itt Magyarországon és főleg MIÉRT!!!????
Nagyon sajnálom, hogy csalódott szolgáltatásainkban. Az áfa visszatérítéssel kapcsolatos problémát komolyan vesszük, és minden erőnkkel dolgozunk a mielőbbi rendezésén. Értjük, hogy ez hosszú ideje várat magára, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket ez okozott. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldódik a helyzet.
Még egyszer elnézést kérünk, és köszönjük a türelmét. Reméljük, hogy a jövőben lehetőséget ad nekünk arra, hogy jobban szolgálhassuk ki.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

Most rendeltem egy hete 2 termèket de nem azt kaptam amit rendeltem.😡
Probálok valakit azóta is elèrni de semmi,viszont a pènzem az kellet.
Nagyon nem vagyok megelègedve semmi infó azóta sem.
😡😡😡😡
Ha kapsz is termèket ès rossz akkor fel se veszik veled a kapcsolatot csak figyelmeztetek mindenkit .
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL

Nagyon gyenge minőség.A szekrényeknek le vannak verve a sarkai.A furatok se stimmeltek.A butorlapok karcosak tele voltak fürészporral.Többet biztosan nem rendelek.
Nagyon sajnálom, hogy a termék nem a megfelelő minőségben érkezett.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm válaszát,
Anita, vidaXL

Március 12-én rendelt csomag a cég szerint ki lett szállítva, a futárszolgálat szerint át sem adták a futárszolgálatnak. A csomagról azóta sincsen semmi információ!
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett velünk és jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönjük a válaszát.
Anita, vidaXL

Március 7-én rendeltunk 4 darab rolós sötétítő függönyt. Emailben megkaptuk a számlát, hogy ki lett fizetve. A kártyáról levonta a pénzt. Holnap (03.14 péntek) kellene megjönnie a csomagnak, de eddig semmilyen emailt nem kaptam, hogy úton lenne a csomag vagy átadták a futárnak. Még a futászolgálattól sem kaptam emailt. Az oldalon nem lehet követni a rendelést sem, ugyanis azt írja, hogy technikai okokból a kérésemet jelenleg nem tudják megfelelően kezelni. Ezt akkor írja mikor rányomok, hogy rendelésem nyomkövetése. Hívtam VOLNA az ügyfélszolgálatot, de ott azt írja hogy jelenleg zárva vannak. Miért van zárva az ügyfélszolgálat csütörtök délután kettőkor?
Már elvesztette a bizalmunkat az oldal, főleg a sok negatív vélemény miatt is. Amennyiben holnap nem fog megjönni a csomag, segítséget fogunk kérni, mert nem kis pénzzel ( 40 ezer forint) játszadoznak. Ez kész vicc, hogy semmilyen emailt nem kapok róla, illetve nem tudom megnézni hogy hol jár a csomagom mi van vele. Ügyfélszolgálat NULLA!!!!!!
Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Sajnáljuk, hogy nem kapott tájékoztatást a rendeléséről.
Kérem, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsabban tudjunk segíteni.
Amennyiben a csomag nem érkezik meg holnap, kérjük, vegye fel velünk ismét a kapcsolatot, és mindent megteszünk a megoldás érdekében.
Várjuk jelentkezését,
Anita, vidaXL

Nagyon gyenge minőségű termékek. A sértetlen dobozban már kicsomagoláskor feltűnt hogy a bútor sarkai le vannak verve. Sok eleme karcos. A vágásoknál lepattogva a bútorlap. Több furatot nekem kell felméregetni és kifúrni.
Köszönjük a visszajelzését és elnézést kérünk a tapasztalt kellemetlenségek miatt. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, és sajnáljuk, hogy a termék nem felelt meg az Ön elvárásainak. Az ilyen típusú problémák nem tükrözik a szokásos minőséget, amit szeretnénk biztosítani vásárlóinknak.
Annak érdekében, hogy gyorsan orvosolni tudjuk a felmerült problémákat, kérjük, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Ez alapján kivizsgáljuk a problémát, és mihamarabb lépéseket teszünk a megoldás érdekében.
Köszönjük, hogy figyelmeztetett minket, és elnézését kérjük a kellemetlenségekért.
Várom jelentkezését,
Anita, vidaXL

Nagyon rossz minőségű bútor, nem lehet összeszerelni, nem illeszkednek az elemek. Látom, az elálláshoz Hollandiába kellene visszaküldeni saját költségre, kerülne a szállítás majdnem annyiba, mint maga a bútor...
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük, hogy időt szánt arra, hogy véleményt formáljon szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Minden visszajelzés fontos számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan javítsuk termékeinket és szolgáltatásainkat.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom visszajelzését,
Anita, vidaXL

Megrendeltem egy polcot. Visszaigazolták megrendelésem. Érdeklődtem mikorra várható a termék megérkezése, melyre többször is megerősítést kaptam, hogy a termék elhagyta raktárukat, szállítás alatt van. Majd egy újabb érdeklődésem során azt a választ kaptam, hogy a termék nem elérhető raktárukban és utánpótlást sem terveznek. Az oldalukon továbbra is elérhető volt a termék. "Több sebből vérzik."
Nagyon sajnálom a kellemetlenségek, köszönöm hogy jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm a válaszát.

Fenyőfából készült natúr komposztálót rendeltem. A szállítással minden rendben volt, az összerakásnál viszont már adódtak kellemetlenségek. Nem volt a csomagban elég tipli az összerakáshoz és az alkatrészek között méretbeli különbség volt, meg az előre kifúrt lyukak sem túl pontosak, korrigálásra szorultak néhány esetben.
Összességében sokkal többet vártam ettől a terméktől, senkinek sem ajánlom.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a fenyőfából készült natúr komposztálóval kapcsolatban. Sajnálattal olvastuk, hogy a termék összeszerelése során kellemetlenségek adódtak, és elnézést kérünk a felmerült problémákért.
Az Ön által említett tipli hiányosságát, az alkatrészek közötti méretbeli eltéréseket és az előre kifúrt lyukak pontatlanságát komolyan vesszük. Ezeket a visszajelzéseket továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy a jövőben elkerüljük az ilyen jellegű problémákat, és javítsuk a termékek minőségét.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsan és hatékonyan intézkedhessünk.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük, hogy segített bennünket a termékeink fejlesztésében.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel