vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. október 1.

Rendeltem lapta szerelt allapotban egy szekrenyt..amikor megerkezett torott volt 3 elem. Lefenykepeztem megreklamaltam, felhivtak es megbeszeltuk,hogy kuldenek a torott alkatreszbol...ezt kovetoen kaptam egy emailt,hogy a kert alkatreszekbol nincs! Igy kuldom vissza es kerem vissza a penzem...tobbet nem fogok innen rendelni!

vidaXL válasza (2025. október 2.) :
Tisztelt Gőző József,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 26.

Hihetetlenül nagy csalódás! Hiányzó alkatrészek, hibás szerelési útmutató, a bútor lapok több helyen sérültek, ( karcos, sarka letörve) tiszta forgácspor az egész csomag. Soha többet nem rendelek és nem is ajánlom senkinek!

vidaXL válasza (2025. szeptember 26.) :
Tisztelt Kőházi Károlyné,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 23.

Soha többet nem rendelek inen és aki teheti ne is rendeljen, nem azt kaptam amire számítottam egy felnőtt kanapét rendeltem , gyerek kanapét kaptam helyette és még színben sem az volt amit rendeltem, 50 -ezer Ft ért, 1 hete levelezek velük, a vissza küldést nekem kellene állni ami 8000-ft hol van ilyen ? Hogy rossz terméket adtak és még nekem kell állni a költségeket, se a pénzem nem kaptam vissza a kanapé meg a nyakamon maradt, a pénzem akarom !!!
Senki se vásároljon inen !!!

vidaXL válasza (2025. szeptember 24.) :
Tisztelt Pászti Szabina,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 16.

Megbízhatatlanok és értetlenek ha céges számlakiállításról van szó! Egyáltalán nem ajánlom.

vidaXL válasza (2025. szeptember 17.) :
Tisztelt G. Dávid,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait!

Sajnálattal halljuk, hogy kellemetlenség érte, és szeretnénk lehetőséget kapni arra, hogy alaposabban kivizsgáljuk az esetet.

Kérjük, küldje el számunkra a rendelésével kapcsolatos adatokat – például a rendelési számot vagy a vásárláshoz használt e-mail címet – a következő e-mail címre: feedback@vidaxl.hu
.

Annak érdekében, hogy üzenete mielőbb a megfelelő részlegünkhöz kerüljön, kérjük, az e-mail tárgyába írja be a következőt: Visszajelzés HU Rendelési szám

Válaszát előre is köszönjük, és örömmel állunk rendelkezésére a továbbiakban is.

Üdvözlettel,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 14.

A Valoráról se vásároljon senki. Ugyanezt a vida xl -es fost árulják ott is.

vidaXL válasza (2025. szeptember 17.) :
Tisztelt T. Mária,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL
2025. szeptember 14.

Gyenge minőségű termékek. Nem ajánlom senkinek. Pénzkidobás

vidaXL válasza (2025. szeptember 17.) :
Tisztelt T. Mária,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL
2025. szeptember 12.

Szeptember 3.án rendeltem egy ágyat a Vida xl től mivel már rendeltem elötteis bátran fogtam bele,de.... a 6 napos szállítás 7 napba telt amivel nemis lett vna próblémám ha nem 3szorra kapommeg már ott gyanus volt.Ma kibontottuk és az ágykeret eggyik eleme sérült meg egy rakás szar az egész!! Az utolsó volt,hogy innen rendeltem! Ha lehetne nem egy csillagot adnék eggyetse.Kíváncsi leszek a válasz emailre a panasz után.

vidaXL válasza (2025. szeptember 15.) :
Tisztelt Habók Petra,

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 11.

Rendeltünk tőlük egy ágyat és nem azt küldték a pénzt se akarják vissza küldeni.

vidaXL válasza (2025. szeptember 12.) :
Tisztelt Szalóki Doka Eliza,

Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 8.

A Vida XLtől senki ne vásároljon!
Minőségtelen termékeket árulnak, fotelt rendeltünk, összeraktuk, nem lehetett 2 percet ülni benne, annyira kényelmetlen volt - a hátlapján a vázszerkezet nyomta a hátunkat, nyikorgott, zacskókkal volt kibélelve a belseje.
Vissza akartuk küldeni, de a termékek visszaküldése már csak nagyon körülményesen megoldott, Hollandiába kell küldeni, ahova még 50 eur-t kellett volna fizetnünk pluszba. A fotel 100 eur volt. Inkáb nem adtuk fel a csomagot. Ők ezzel kereskednek, hogy tudják, hogy a sok hibás terméküket nem fogják az emberek Hollandiába küldözgetni és drága is. SZélhámosok! SENKINEK NEM AJÁNLOM!

vidaXL válasza (2025. szeptember 9.) :
Tisztelt Nagy Olga,

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és őszintén sajnáljuk, hogy csalódást okozott Önnek a tőlünk rendelt termék, illetve a visszaküldéssel kapcsolatos tapasztalat.

Sajnálattal halljuk, hogy a megrendelt fotel nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra vásárlóink elégedettsége, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ilyen eseteket kivizsgáljuk és orvosoljuk.

Kérjük, legyen szíves elküldeni számunkra a rendeléshez tartozó adatokat (rendelésszám vagy a vásárláshoz használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu
e-mail címre.
Az e-mail tárgyába kérjük beírni: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Ha rendelkezik fényképpel a termékről, kérjük, azt is csatolja – ez segíti az ügy gyorsabb kivizsgálását.

Még egyszer elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért, és bízunk benne, hogy lehetőségünk lesz megoldást találni az Ön számára.

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. szeptember 7.

Már alapból gyártási hibával érkezett a fürdőszoba szekrény amit rendeltem. A minősége se a legjobb, könnyen sérül, nem pontosak az illeszkedések. Olyan mint ha használt bútort kaptam volna. Összességében sajnos csalódtam, nem hiszem hogy többet rendelek tőlük.

vidaXL válasza (2025. szeptember 8.) :
Tisztelt Gerecs Viktória,

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. szeptember 2.

Szar az egesz,a minőség, minden szar igazából amit árulnak,csak a szívás van vele

vidaXL válasza (2025. szeptember 3.) :
Kedves Szabi!

Köszönjük az értékelését.

Sajnáljuk, hogy problémái vannak a vidaXL termékkel.
Ahhoz, hogy alaposabban megvizsgálhassuk az esetet és segíthessünk, szükségünk van a rendelési számra.

Várjuk válaszát.

Tisztelettel:
Mirela/vidaXL
2025. augusztus 22.

Korábban irtam , hogy nem megfelelő terméket kaptam és az ügyfélszolgálat segítsége kifogásolható volt Ez utóbbi kijelentésemet módosítom a magyar ügyfélszolgálat részéről Anita nagyon segítőkész volt és azonnal talált megoldást. Ezuton is köszönöm. Judit

vidaXL válasza (2025. augusztus 25.) :
Tisztelt Török Judit!

Köszönöm kedves szavait, és örülök, hogy segíthettem.
Minden jót kívánok!

Anita, vidaXL
2025. augusztus 10.

Kedves VidaXl !
Rendeltem 2025-08-05 egy ágytámlát, elmúlt már 5 nap, igértek 4-5 alatt jön a megrendelt áru, eddig nem érkezett !!!!!, mikor jön????????????

vidaXL válasza (2025. augusztus 11.) :
Tisztelt Ügyfelünk!

Nagyon sajnálom, hogy a termék nem érkezett még meg, Magyarországon a kiszállítási idő 3-7 munkanap.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. augusztus 7.

A boltot nulla csillaggal értékelem, csak olyan opció nincs. Íróasztalt rendeltem, ami olyan súlyos gyártási hibás, hogy becsomagolni sem lett volna szabad, nemhogy elküldeni a vevőnek. Mint amin átment egy lánctalpas jármű. Rögtön kifogásoltam, fotókkal a hibás teljesítést. Élénk levelezés kezdődött, majd amikor azt kellett volna vállalniuk, hogy a cég visszaszállítja és visszautalja a vételárat, hirtelen nem kaptak tőlem levelet, várják a jelentkezésemet, holott ugyanarra az e-mail címre megküldtem nekik. A türelmem véges. Amennyiben haladéktalanul nem szervezik meg a csomag visszaszállítását és a pénzt sürgősen nem kapom vissza, a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és az Európai Fogyasztói központhoz fordulok (a cég bukaresti székhelyű), de csalás miatt rendőrségi feljelentést is teszek.

vidaXL válasza (2025. augusztus 8.) :
Tisztelt Dr. Molnár Klára!

Sajnálattal olvastuk visszajelzését, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Természetesen szeretnénk az ügyet mielőbb kivizsgálni, és a lehető leggyorsabban megoldást nyújtani az Ön számára.

Annak érdekében, hogy pontosan beazonosíthassuk rendelését, és szakosított részlegünk át tudja venni az ügyet, kérjük, legyen szíves elküldeni számunkra a rendelési adatait, például:

a rendelési számot, vagy

a rendelés leadásához használt e-mail címet

az alábbi e-mail címre: feedback@vidaxl.hu

Továbbá, kérjük, hogy az e-mail tárgyában tüntesse fel a következőket:
Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám

Amint megkapjuk ezeket az információkat, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és minden szükséges segítséget megadunk a panasz mielőbbi rendezéséhez.

Köszönjük türelmét és együttműködését.

Üdvözlettel:
Anita
vidaXL
2025. július 30.

2 terméket rendeltem, az egyik nem felel meg az elvárásaimnak, ezért visszaküldöm. A visszaküldésért 4000.-Ft-ot vonnak le, ezért a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok.

vidaXL válasza (2025. július 31.) :
Tisztelt Almási Zsuzsa!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. július 29.

Rendeltem egy gyerek hinta- csúszda játékot a kertbe. De lehetetlen összetenni, azért nem 1-2 ikeas bútort és konyhát tettem össze, de ezt 2 napja csinálja az egész család de még mindig nem áll sehogy. Telefonszámot természetesen nem találok...

vidaXL válasza (2025. július 30.) :
Tisztelt Kim Vanda!

Köszönjük, hogy megkeresett minket, és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért, amit a megrendelt gyermek játszótér összeszerelése során tapasztaltak.

Sajnálattal halljuk, hogy nehézségekbe ütköztek az összeállítás során. Természetesen segíteni szeretnénk a probléma mielőbbi megoldásában.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre?

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Amint megkapjuk az adatokat, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban, illetve részletesebb segítséget is nyújtanak, ha szükséges.

Köszönjük türelmét és megértését!

Üdvözlettel:
Anita
vidaXL Ügyfélszolgálat
2025. július 25.

Csillagot sem érdemel. Elektromosan dönthető fotelt rendeltem. Kaptam egy nehezen összeszerelhető manuálisat amihez külön küldtek egy motort , amit semmihez nem lehet csatlakoztatni. Azóta levelezek valakivel aki 3 mondatban leirja, hogy a küldött útmutató szerint szereljem össze. A szerelési útmutató a motort fel sem tünteti. A fényképek alapján sem ugyanaz a termék. Becsapás és pénzlehúzás. Ne rendeljetek innen! Megy a levelezés gondolom időhúzás és kifárasztás hogy majd úgyis feladom. Ez így nagyon nem korrekt.

vidaXL válasza (2025. július 28.) :
Tisztelt Török Judit!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Felvettük önnel a kapcsolatot telefonon és emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. július 15.

2025. július 4-én bejegyzést írtam (miszerint VidaXL barna szövet dönthető széket rendeltem februárban).
Használatból eredő problémákat jeleztem. Nagyon gyorsan reagáltak panaszomra. Egy pár levélváltás után
árkompenzációt ajánlottak, amit én elfogadtam. Azóta visszatérítést megkaptam.
Ezúton köszönöm az ügyintézők (Anita-Gabriella) gyors, empatikus hozzáállását!

vidaXL válasza (2025. július 16.) :
Tisztelt Göndörné Éva!

Ezúton is szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk pozitív tapasztalatait az ügyintézéssel kapcsolatban.

Nagy örömmel olvastuk, hogy segíthettem a probléma megoldásában, és hogy az árkompenzációval végül elégedett volt. Számunkra kiemelten fontos, hogy ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatosan fejlődjünk, ezért külön öröm számunkra az ilyen megerősítő sorokat olvasni.

Bízunk benne, hogy a jövőben is számíthatunk Önre vásárlóink között!

További kellemes napot kívánunk!
Anita-Gabriella, vidaXL
2025. július 11.

2025.06.09.-én megrendeltem, és kifizettem egy zöld szinű lemez kerti tárolót, 138.800 forint értékben az igért 3-5 munkanap helyett megérkezett 2025.06.19.-én úgy hogy senki nem jelezte előre az érkezést! Még ezt is lenyeltem volna, DE, a szállitmány kibontása utáni leltározáskor kiderült hiányzik az alapból egy darab mely hiányában lehetetlen összerakni ! Az ezután következett pontos mérés szerint 100 centiméterrel azaz egy métereel keskenyebb, mint amit megrendeltem ! Visszacsomagoltam, és reklamáltam az XLHOME kft-nél ! Az közel húsz e-mail levélváltás után miután követeltem azt a minőséget, és mennyiséget várom amit kifizettem nem történt semmi, a kért fényképek alapján elismerték nem azt kaptam amit kifizettem ! Aztán a következő napon azt irták, ha kicsit is ügyes vagyok a három doboz tartalmát összeforgatva biztosan ki tudom hozni a tároló méretét ! Nem vagyok kicsit sem ügyes, mert amikor kifizettem nem volt benne a szerződésben! Elálltam a vásárlástól kértem vissza pénzem, kértek tőlem két időpontot, amikor el tudják szállitani, nem jelentkeztek , aztán kértek még kettőt 2025.07,09-10 -ét jelöltem meg, akkor sem jöttek!Felhivtam Henikét ,az volt a válasz ,Én nagyon türelmetlen vagyok! Jelenleg 2025-07.11-e van se pénz se posztó ! Hol reklamálja a Nemzeti fogyasztó védelemné. a GVH-nál vagy Önöknél, mert ez már sajnos kimeriti a hibás teljesités jogi fogalmát !
2025.07.11. Tisztelettel: Károlyi Zoltán
Elérhetőségeim: Tel:06 20 9 272 044
E-mail:zmann01@freemail.hu
Levélcim :1048 Budapest, Külsőszilágyi út 38.02.05.
Az áru a levélcimen található !

vidaXL válasza (2025. július 14.) :
Tisztelt Károlyi Zoltán!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait.

Fontos először tisztázni: amennyiben a megrendelését nem a vidaXL-től, hanem egy másik cégtől – például az XLHOME Kft.-től – adta le, sajnos nem áll módunkban az adott üggyel kapcsolatban eljárni vagy intézkedni, mivel más webáruházak megrendeléseiért nem tudunk felelősséget vállalni.

Amennyiben azonban a rendelés valóban a vidaXL.hu weboldalon keresztül történt, akkor őszintén sajnáljuk a kellemetlenségeket, amelyeket a késedelmes, hiányos vagy hibás teljesítés okozott, illetve az elhúzódó és sikertelen ügyintézést is.

Ebben az esetben kérjük, hogy a pontos rendelési számot, valamint a megrendeléshez tartozó e-mail címet és az esetlegesen korábban elküldött fényképeket juttassa el nekünk a következő címre:

📧 feedback@vidaxl.hu
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám

Nagyon sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlen tapasztalat érte Önt, és amennyiben a rendelése valóban tőlünk származik, mindent meg fogunk tenni az ügy gyors és korrekt rendezése érdekében. Visszajelzését továbbítjuk az illetékes részlegünknek, hogy a hasonló eseteket a jövőben elkerüljük.

Kérjük, jelezze, ha bármi további információra van szükség – készséggel állunk rendelkezésére.

Üdvözlettel:
Anita
Ügyfélszolgálat
vidaXL
2025. július 10.

Rendeltem egy strand széket, amiről csak szemből készítettek képet. Oldalról nem. A válasz, mert 45 fokban áll a háttámla. Egy széken is kényelmetlen derékszékben ülni, pláne egy strandszékben. A visszaküldése Hollandiába?????? Most komolyan????
Csakis negatív értékelést adok!

vidaXL válasza (2025. július 14.) :
Tisztelt Hunyáné Kósa Klaudia!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és sajnálattal olvastuk, hogy a rendelt strandszék nem felelt meg az elvárásainak.

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és szeretnénk lehetőséget kapni a probléma további kivizsgálására. Teljes mértékben megértjük, hogy a termékképek hiányossága félrevezető lehetett, különösen olyan esetben, amikor az oldalsó nézet fontos információkat tartalmazna a termék kialakításáról és kényelméről.

Kérjük, legyen szíves elküldeni számunkra a rendelési adatait – például a rendelési számot, illetve a rendelés leadásához használt e-mail címet – a következő címre: feedback@vidaxl.hu.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk mielőbb át tudja venni az ügyét, kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel:
Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám

Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy célunk minden esetben a vásárlóink elégedettsége, és amennyiben lehetőség van rá, megoldást fogunk keresni az Ön által tapasztalt problémára.

Várjuk megkeresését, és köszönjük, hogy jelezte felénk a problémát.

Üdvözlettel:
Anita
Ügyfélszolgálat
vidaXL
2025. július 7.

A legnagyobb átverés!!!!! Senki ne rendeljen innen!!!!!!!!!

vidaXL válasza (2025. július 8.) :
Tisztelt Ügyfelünk!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL
2025. július 4.

VidaXL barna szövet dönthető széket rendeltem februárban. Már a kiszállításnál gondok voltak, a futár egy cég címére rakta le. Mivel ajándék lett volna, nekünk kellett érte menni a céghez (ahová a futár kivitte). (Nem egy kis csomag) Összeszerelés után úgy-ahogy meg voltam elégedve. De kb. 1 hónap múlva már az ülő részen a tömőanyag összeesett és jelentős bemélyedés keletkezett. Mostanra pedig az ülőfelület elülső széle lapult el annyira, hogy az alatta lévő vas keret nyomja a combot. Egyszóval kényelmetlen. Bánt, mert ajándékba adtam a férjemnek, de a kényelmi funkcióját egyáltalán nem tölti be. Kidobtam az ablakon közel 80.000 Ft-ot. Biztos, hogy még egyszer nem rendelnék!

vidaXL válasza (2025. július 7.) :
Tisztelt Göndörné Éva!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. július 3.

Ezüst polietilén medencetakaró két hét után mar a tetején lévő fólia réteg feljött
Sok idő volt a szállítás

vidaXL válasza (2025. július 7.) :
Tisztelt Rozboráné Cs. Andrea!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. június 29.

Rendeltem az oldalról 3 db napvitorlát.
Egyet küldtek!
Jeleztem nekik hogy nem oké!
Elismerték, hogy náluk van a hiba, várjak türelemmel.
Eltelt két hét, semmi csomag! Ismét jeleztem hogy mikor küldik!?
Erre megint kapok egy e-mailt, hogy nézzem meg, hogy biztos nem érkezett e meg, és melyik tétel hiányzik!
Vicc amit művelnek!
Eddig nagy lehúzás az oldal számonra!

vidaXL válasza (2025. június 30.) :
Tisztelt Fürst Gergely!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.


Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. június 29.

Rendeltem az oldalról 3 db napvitorlát.
Egyet küldtek!
Jeleztem nekik hogy nem oké!
Elismerték, hogy náluk van a hiba, várjak türelemmel.
Eltelt két hét, semmi csomag! Ismét jeleztem hogy mikor küldik!?
Erre megint kapok egy e-mailt, hogy nézzem meg, hogy biztos nem érkezett e meg, és melyik tétel hiányzik!
Vicc amit művelnek!
Eddig nagy lehúzás az oldal számonra!

vidaXL válasza (2025. június 30.) :
Tisztelt Fürst Gergely!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.


Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. június 26.

Rendeltünk 2 db automata napellenzőt és az egyik teljesen hiányos , így fel sem tudjuk szerelni.
Senkit nem tudunk elérni, pedig nem olcsó dologról van szó.
Arról nem is beszélve hogy jött a villanyszerelő és csapata feleslegesen.
Hatalmas csalódás , remélem mihamarabb kárpótolva leszünk.

vidaXL válasza (2025. június 27.) :
Tisztelt Kovács Péter Úr!

Köszönjük a véleményét. Sajnáljuk, ha problémái adódtak a napellenző felszerelésével, és mindenképpen kivizsgáljuk az esetet, hogy segítsünk Önnek.

Ehhez kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a feedback@vidaxl.hu címen, és adja meg a rendelési számát, valamint fotókat vagy egy rövid videót, amely bemutatja a problémát.

Várjuk válaszát.

Tisztelettel,
Mirela/vidaXL
2025. június 19.

Szerintem nagyon lassú a kiszállítás, sok helyről rendelek 2-3 nap alatt megkapom, most tőlük egy nagyon fontos dolgot rendeltünk ( szamunkra fontos lenne mihamarabb használni) de a 15 én leadott rendelésemnek még se híre se hamva! Ha ma nem történik semmi el megyek obiba meg veszem amire szűkségem vsn és az ők terméküket lemondom !!! 4 nap alatt nembtud eljutni, nem nagy dolog, hozzánk ! 16án egy másik webáruházból rendeltem mást és 18 án megkaptam! Ezt viszonyításképpen!

vidaXL válasza (2025. június 19.) :
Tisztelt Szabó Noémi!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. június 14.

Teljesen dilettáns csapat,
Hibás terméket küldtek (napellenző) kb 2 hónapja küzdök velük, raktáron lévő csereterméket nem hajlandók kiküldeni, visszatérítést erőltetik, de nem értik meg hogy a termékükhöz készítettet konzolok miatt csak azonos vázzal rendelkező cikket tudok felrakni a sok pénzért előkészített falra!
Teljes csőd!

vidaXL válasza (2025. június 16.) :
Tisztelt Simon Geza Zoltán!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönjük válaszát.
Anita, vidaXL
2025. május 27.

Alant írtam egy posztban, hogy hibás volt a kapott áru. Mára rendben lezárult a visszaküldés és a visszautalás, így visszavonom, hogy nem korrekt a VidaXL.

vidaXL válasza (2025. május 28.) :
Tisztelt Csorbai Károly!

Köszönjük a visszajelzését.
Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát, ha bármiben segíthetünk, keressen minket bizalommal.

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. május 25.

Igazából csillagot se érdemel ez a cég.
Rendeltünk egy homokozót...emailbe jelezték nem azt a színt küldik.. hát oké 🫣
Az,hogy mikor kapjuk meg az előre kifizetett terméket mindig tolták másik napra.
Ma raktuk össze a homokozót, de inkább való tűzre semmi se passzolt össze, össze vissza van lefestve ( maga a homokozó fekete és az ülés része az úgy néz ki,hogy egyik fekete másik sima fa színű, a másik oldalt ugyan ez 😅). A fúrások se jó helyen vannak ennek köszönhetően el tört egy helyen a fa. Karcok is voltak rajta már mikor kibontottuk.
Nagyon gyenge minőségű és ahoz képest drága.
Nem ajánlom senkinek. Jó kis tanuló pénz volt ez. 💸💸

vidaXL válasza (2025. május 26.) :
Tisztelt Papp Csaba!

Őszintén sajnálom a termékkel kapcsolatos problémákat, szeretnénk kivizsgálni ügyét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS