vidaXL

vidaXL
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. június 14.

Teljesen dilettáns csapat,
Hibás terméket küldtek (napellenző) kb 2 hónapja küzdök velük, raktáron lévő csereterméket nem hajlandók kiküldeni, visszatérítést erőltetik, de nem értik meg hogy a termékükhöz készítettet konzolok miatt csak azonos vázzal rendelkező cikket tudok felrakni a sok pénzért előkészített falra!
Teljes csőd!

2025. május 27.

Alant írtam egy posztban, hogy hibás volt a kapott áru. Mára rendben lezárult a visszaküldés és a visszautalás, így visszavonom, hogy nem korrekt a VidaXL.

vidaXL válasza (2025. május 28.) :
Tisztelt Csorbai Károly!

Köszönjük a visszajelzését.
Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát, ha bármiben segíthetünk, keressen minket bizalommal.

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. május 25.

Igazából csillagot se érdemel ez a cég.
Rendeltünk egy homokozót...emailbe jelezték nem azt a színt küldik.. hát oké 🫣
Az,hogy mikor kapjuk meg az előre kifizetett terméket mindig tolták másik napra.
Ma raktuk össze a homokozót, de inkább való tűzre semmi se passzolt össze, össze vissza van lefestve ( maga a homokozó fekete és az ülés része az úgy néz ki,hogy egyik fekete másik sima fa színű, a másik oldalt ugyan ez 😅). A fúrások se jó helyen vannak ennek köszönhetően el tört egy helyen a fa. Karcok is voltak rajta már mikor kibontottuk.
Nagyon gyenge minőségű és ahoz képest drága.
Nem ajánlom senkinek. Jó kis tanuló pénz volt ez. 💸💸

vidaXL válasza (2025. május 26.) :
Tisztelt Papp Csaba!

Őszintén sajnálom a termékkel kapcsolatos problémákat, szeretnénk kivizsgálni ügyét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. május 20.

A küldött áru hibás. Jeleztem a VidaXL-nek és udvarias visszajelzést kaptam, hogy küldenek futárt a hibás áruért és visszautalják a pénzt. A megadott időpontban hiába vártam a futárt egész nap. Újabb kapcsolatfelvétel, újabb sajnálkozás, de azóta sem látom, hogy a visszaküldés működne. Nem javaslom a vásárlást, mert csak látszólag korrektek.

vidaXL válasza (2025. május 21.) :
Tisztelt Csorbai Károly!

Köszönjük visszajelzését.

Elnézést kérek a kellemetlenségeket, kérjük vegye fel újra velünk a kapcsolatot hogy megoldhassuk a termékkel kapcsolatos problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. május 19.

Egy tyúkketrecet rendeltem, a leírás szerint idézem " Tartós felépítés: A masszív és nagy teherbírású horganyzott acélszerkezet". Se nem masszív, se nem nagy teherbírású. Silány, minősíthetetlen. Teljesen félrevezetik a vásárlókat, hiszen a termék leírása egyáltalán nem felel meg a valóságnak. Az összeállítása egyszerűen lehetetlen, a csavarok csak forognak az előfúrt (rossz helyen lévő) furatokban és még tartása sincs a szerkezetnek. Azt tanácsolom, hogy mindenki kerülje el ezt az oldalt, ne essen más is bele az én hibámba.

vidaXL válasza (2025. május 20.) :
Tisztelt Tóth Vivien!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. május 6.

Ezt az 1 csillagot is azért adom, mert nem jellenne meg az értékelés. Silány termékek, fogyasztói igények érvényesítése lehetetlen.

vidaXL válasza (2025. május 8.) :
Tisztelt Uhlyarik Ildikó!

Köszönjük, hogy ilyen részletesen megosztotta velünk a tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy a vásárlás során ennyi kellemetlenség érte, és megértjük az ezzel járó csalódottságát.

Szeretnénk segíteni a helyzet gyors és korrekt rendezésében. Ehhez azonban szükségünk lenne néhány további adatra.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési számot vagy a rendeléskor használt e-mail címet erre a címre: feedback@vidaxl.hu?

Kérjük, az e-mail tárgyába írja be pontosan a következőt:
Visszajelzés Olcsóbbat.hu + Rendelési szám
Így biztosítani tudjuk, hogy az üzenetét a megfelelő szakosztály dolgozza fel mihamarabb.

Várjuk visszajelzését, és természetesen minden szükséges támogatást megadunk a továbbiakban a probléma megnyugtató rendezéséhez.

Előre is köszönjük együttműködését!
Anita, vidaXL
2025. április 11.

Ágykeretet rendeltem, elsődlegesen gyereknek. Az árához képest teljesen oké (a saját ágykeretem 10x ennyibe került). 4 nap alatt megkaptam. Sokadik rendelésem ebből a webshopból és soha nem volt problémám vele.

vidaXL válasza (2025. április 29.) :
Tisztelt Laszlo Torok!
Köszönjük, hogy időt szakított arra, hogy visszajelzést írjon tapasztalatairól!
Célunk, hogy jó minőségű termékeket kínáljunk megfizethető áron.
Örömmel halljuk, hogy elégedett a szállítási szolgáltatással.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.
Üdvözlettel,
Joan - vidaXL
2025. április 3.

Az ügyintézés, ügyfélszolgálat KRITIKÁÉN ALULI!!!! A termékeik is szánalmasak!! Hiányoznak a termék darabjai!!! Az áfa visszatérítésre TAVALY OKTÓBERE ÓTA VÁRUNK!!! Jó lenne tudni az ilyen cégek hogy működnek itt Magyarországon és főleg MIÉRT!!!????

vidaXL válasza (2025. április 4.) :
Tisztelt Arts Crafts exhibition Kft!

Nagyon sajnálom, hogy csalódott szolgáltatásainkban. Az áfa visszatérítéssel kapcsolatos problémát komolyan vesszük, és minden erőnkkel dolgozunk a mielőbbi rendezésén. Értjük, hogy ez hosszú ideje várat magára, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket ez okozott. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldódik a helyzet.
Még egyszer elnézést kérünk, és köszönjük a türelmét. Reméljük, hogy a jövőben lehetőséget ad nekünk arra, hogy jobban szolgálhassuk ki.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. március 20.

Most rendeltem egy hete 2 termèket de nem azt kaptam amit rendeltem.😡
Probálok valakit azóta is elèrni de semmi,viszont a pènzem az kellet.
Nagyon nem vagyok megelègedve semmi infó azóta sem.
😡😡😡😡
Ha kapsz is termèket ès rossz akkor fel se veszik veled a kapcsolatot csak figyelmeztetek mindenkit .

vidaXL válasza (2025. március 21.) :
Tisztelt Lévai Gábor!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2025. március 18.

Nagyon gyenge minőség.A szekrényeknek le vannak verve a sarkai.A furatok se stimmeltek.A butorlapok karcosak tele voltak fürészporral.Többet biztosan nem rendelek.

vidaXL válasza (2025. március 19.) :
Tisztelt Gyarmati Eszter!

Nagyon sajnálom, hogy a termék nem a megfelelő minőségben érkezett.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm válaszát,
Anita, vidaXL
2025. március 18.

Március 12-én rendelt csomag a cég szerint ki lett szállítva, a futárszolgálat szerint át sem adták a futárszolgálatnak. A csomagról azóta sincsen semmi információ!

vidaXL válasza (2025. március 18.) :
Tisztelt Czapáry Katalin!

Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett velünk és jelezte a problémát.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönjük a válaszát.
Anita, vidaXL
2025. március 13.

Március 7-én rendeltunk 4 darab rolós sötétítő függönyt. Emailben megkaptuk a számlát, hogy ki lett fizetve. A kártyáról levonta a pénzt. Holnap (03.14 péntek) kellene megjönnie a csomagnak, de eddig semmilyen emailt nem kaptam, hogy úton lenne a csomag vagy átadták a futárnak. Még a futászolgálattól sem kaptam emailt. Az oldalon nem lehet követni a rendelést sem, ugyanis azt írja, hogy technikai okokból a kérésemet jelenleg nem tudják megfelelően kezelni. Ezt akkor írja mikor rányomok, hogy rendelésem nyomkövetése. Hívtam VOLNA az ügyfélszolgálatot, de ott azt írja hogy jelenleg zárva vannak. Miért van zárva az ügyfélszolgálat csütörtök délután kettőkor?
Már elvesztette a bizalmunkat az oldal, főleg a sok negatív vélemény miatt is. Amennyiben holnap nem fog megjönni a csomag, segítséget fogunk kérni, mert nem kis pénzzel ( 40 ezer forint) játszadoznak. Ez kész vicc, hogy semmilyen emailt nem kapok róla, illetve nem tudom megnézni hogy hol jár a csomagom mi van vele. Ügyfélszolgálat NULLA!!!!!!

vidaXL válasza (2025. március 14.) :
Kedves Szabó Tamás!

Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségért.

Sajnáljuk, hogy nem kapott tájékoztatást a rendeléséről.
Kérem, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsabban tudjunk segíteni.

Amennyiben a csomag nem érkezik meg holnap, kérjük, vegye fel velünk ismét a kapcsolatot, és mindent megteszünk a megoldás érdekében.

Várjuk jelentkezését,
Anita, vidaXL
2025. március 12.

Nagyon gyenge minőségű termékek. A sértetlen dobozban már kicsomagoláskor feltűnt hogy a bútor sarkai le vannak verve. Sok eleme karcos. A vágásoknál lepattogva a bútorlap. Több furatot nekem kell felméregetni és kifúrni.

vidaXL válasza (2025. március 13.) :
Tisztelt Csepecz László!

Köszönjük a visszajelzését és elnézést kérünk a tapasztalt kellemetlenségek miatt. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, és sajnáljuk, hogy a termék nem felelt meg az Ön elvárásainak. Az ilyen típusú problémák nem tükrözik a szokásos minőséget, amit szeretnénk biztosítani vásárlóinknak.

Annak érdekében, hogy gyorsan orvosolni tudjuk a felmerült problémákat, kérjük, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Ez alapján kivizsgáljuk a problémát, és mihamarabb lépéseket teszünk a megoldás érdekében.

Köszönjük, hogy figyelmeztetett minket, és elnézését kérjük a kellemetlenségekért.
Várom jelentkezését,
Anita, vidaXL
2025. március 12.

Nagyon rossz minőségű bútor, nem lehet összeszerelni, nem illeszkednek az elemek. Látom, az elálláshoz Hollandiába kellene visszaküldeni saját költségre, kerülne a szállítás majdnem annyiba, mint maga a bútor...

vidaXL válasza (2025. március 13.) :
Tisztelt Gacs Katalin!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük, hogy időt szánt arra, hogy véleményt formáljon szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Minden visszajelzés fontos számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan javítsuk termékeinket és szolgáltatásainkat.

A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Várom visszajelzését,
Anita, vidaXL
2025. március 12.

Megrendeltem egy polcot. Visszaigazolták megrendelésem. Érdeklődtem mikorra várható a termék megérkezése, melyre többször is megerősítést kaptam, hogy a termék elhagyta raktárukat, szállítás alatt van. Majd egy újabb érdeklődésem során azt a választ kaptam, hogy a termék nem elérhető raktárukban és utánpótlást sem terveznek. Az oldalukon továbbra is elérhető volt a termék. "Több sebből vérzik."

vidaXL válasza (2025. március 12.) :
Tisztelt Schuminé Kósa Helga!

Nagyon sajnálom a kellemetlenségek, köszönöm hogy jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Előre is köszönöm a válaszát.
2025. március 9.

Fenyőfából készült natúr komposztálót rendeltem. A szállítással minden rendben volt, az összerakásnál viszont már adódtak kellemetlenségek. Nem volt a csomagban elég tipli az összerakáshoz és az alkatrészek között méretbeli különbség volt, meg az előre kifúrt lyukak sem túl pontosak, korrigálásra szorultak néhány esetben.

Összességében sokkal többet vártam ettől a terméktől, senkinek sem ajánlom.

vidaXL válasza (2025. március 10.) :
Tisztelt Pop Anita!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a fenyőfából készült natúr komposztálóval kapcsolatban. Sajnálattal olvastuk, hogy a termék összeszerelése során kellemetlenségek adódtak, és elnézést kérünk a felmerült problémákért.

Az Ön által említett tipli hiányosságát, az alkatrészek közötti méretbeli eltéréseket és az előre kifúrt lyukak pontatlanságát komolyan vesszük. Ezeket a visszajelzéseket továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy a jövőben elkerüljük az ilyen jellegű problémákat, és javítsuk a termékek minőségét.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsan és hatékonyan intézkedhessünk.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük, hogy segített bennünket a termékeink fejlesztésében.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. március 4.

A 3 részes fürdőszoba bútor szettből, melyet 3 csomagként kezelnek, abból 1 érkezett meg és az is sérülten, minősíthetetlen állapotban. A nyomonkövetési szám alapján, a hiányzó termékek át se lettek adva a futár szolgálatnak, semmi tájékoztatást nem kaptam róluk és eltelt 4 munkanap, az ígért 3-5 nap szállítási időből. Az ügyfélszolgálattal telefonon esélytelen kapcsolatot felvenni, chat meg használhatatlan problémamegoldásra. Megszeretném kapni a teljes rendelésemet, és tájékoztatást a visszaküldés és pénzvisszafizetés menetéről.

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kovács Dorina!
Köszönöm, hogy jelezte a problémát, nagyon sajnálom, hogy a megrendelés sérülten érkezett.
Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.
Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.
Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL
2025. február 28.

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, valamint a csomaggal is minden rendben van. Nagyon jó áron jutottam hozzá. Mindennel megvagyok elégedve. Köszönöm ☺️☺️

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kanyó Vivien!

Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.

Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL
2025. február 28.

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, illetve a csomaggal is minden rendben van . Nagyon elégedett vagyok, köszönöm szépen☺️☺️

vidaXL válasza (2025. március 5.) :
Tisztelt Kanyó Vivien!

Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.

Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL
2025. február 23.

Összeszerelhető polcot rendeltem Önöktől.
1. Életemben ilyen ocsmányul koszosan összecsomagolt árut nem láttam. 2. A minősége olyan volt, mintha egy szakvizsgán megbukott asztalos tanuló "mesterremekét" kaptam volna meg, amit még előtte meghempergettek fűrészporban és koszban. Vékonyka bútorlap, lepattogott élzárás. Nagyon silány.
Nem kérek visszajelzést, csak gondolják át, hogyan tudnák ellenőrizni az Önök által értékesített árukat, mert ez így rendkívül gyenge és ahogy látom a visszajelzéseket, nem egyedi eset, hanem rendszerszintű probléma. Köszönjük!

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Magyar Zoltán!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy a vásárolt termékkel kapcsolatos élményei nem feleltek meg az elvárásainak, és csalódott volt a termék állapotával és minőségével kapcsolatban.

Minden visszajelzés rendkívül fontos számunkra, és nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatot szerzett. A leírása alapján úgy tűnik, hogy az Ön által kapott termék nem felel meg a színvonalnak, amit célul tűztünk ki, és amit vásárlóink jogosan elvárhatnak.

Ellenőrzési és csomagolási folyamataink felülvizsgálata mindenképpen napirenden van, és biztosíthatjuk, hogy intézkedni fogunk a minőségbiztosítási eljárások fejlesztéséről annak érdekében, hogy az Ön által említett problémák ne forduljanak elő a jövőben.
Az Ön elégedettsége számunkra kiemelten fontos, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben hasonló problémák ne forduljanak elő.

Még egyszer köszönjük, hogy felhívta figyelmünket erre, és reméljük, hogy a jövőben pozitív tapasztalatokkal szolgálhatunk Önnek!

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. február 21.

Fém ágykeretet rendeltünk. Már a doboz gyanús volt, mert láthatóan korábban legalább egyszer már ki lett bontva, és vissza lett ragasztva. Amikor kibontottuk, akkor jött a feketeleves! Az elemek szállítása sérülésmentesen nem volt biztosítva, az egyik fólia egyszer már ki lett hasítva, a többi sincs lezárva. Ezért is értek egymáshoz a fém elemek, egymást karcolva. Az összes elem tele van karcolással, horpadással, a fej- és lábtámla mintája a toldásnál nem ér össze.
Az már csak hab a tortán, hogy a webshopon található termékismertető szerint "a lábak erős fémből készültek", ehelyett falábakat kaptunk.

Elképesztően silány minőség, hányaveti csomagolás, fogyasztói félrevezetés! Ez volt az első és utolsó rendelésünk innen.

Már felvettük az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, a termék visszaküldése folyamatban van. Várjuk a mielőbbi intézkedést.

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Szilovics Szilvia!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és őszintén sajnáljuk a problémát, amit a termékkel és a csomagolással kapcsolatban tapasztalt. Az Ön által leírt hibák és minőségi problémák nem felelnek meg a tőlünk elvárt színvonalnak, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő a jövőben.

A termék visszaküldésének folyamatában igyekszünk minden szükséges lépést gyorsan és gördülékenyen elintézni. Kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy mielőbb intézkedhessünk.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és bízunk benne, hogy a helyzet gyorsan rendeződik.

Tisztelettel,
Anita, vidaXL
2025. február 20.

Most próbálok egy SILÁNY , HIBÁS, HIÁNYOS, SZAKADT...HASZNÁLHATATLAN ,,LÁBAK,, NÉLKÜLI SZÉKRŐL...EGYEZTETNI...ami megtörtént ELISMERTÉK, FOTÓVAL IS IGAZOLT./. AJÁNDÉK 🎁 LETT VOLNA/ SZÉKRŐL,HOGY TÉNYLEG HASZNÁLHATATLAN.....
MOST ELKÜLDENÉNEK 🙃EGY FUTÁRTNA CSOMAGÉRT... ÉS UTÁNA 😂🙃😂🙃UTALNÁK VISSZA AZ ÖSSZEGET....
NOS, NEM VAGYUNK,, BUTÁK,,... ÉS AMÚGY ,HOGY BÍZNÁNK EGY ILYEN ,, áruházban ,, AKIKRŐL ITT IS 1-2. KIVÉTELLEL.... CSAK ILYEN ÉS MÉG ,,ILYENEBB,, VÉLEMÉNYEK VANNAK....
NEM is értem.... Korrekt módon,ha intéznék amit,nem kellene,ha korrekt tisztességes,, áruház, üzlet,,lenne...
Azért írtam le,hogy ne Essenek Mások is ebbe a hibába.....😇ez nem üzlet...,,CSAK SILÁNY ÁRÚK ÜZLETE,,🙃🙃🙃🙃

vidaXL válasza (2025. február 24.) :
Tisztelt Angyalka Elek!

Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy a vásárolt szék nem felelt meg az elvárásainak, és hogy problémát okozott a termék minősége és állapota.

Felvettük önnel a kapcsolatot telefonon és emailben is.
A leírása alapján valóban olyan hibákról van szó, amelyek nem felelnek meg a minőségi követelményeinknek, és ezért nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalata volt. Kérjük, tudja, hogy célunk mindig a vásárlóink elégedettsége, és igyekszünk minden panaszt mielőbb orvosolni.
Természetesen a visszajelzés és a reklamációk megfelelő kezelése érdekében mindent megteszünk. Az Ön által említett futárral kapcsolatos intézkedéseket figyelembe véve, igyekszünk biztosítani, hogy a helyzet a leggyorsabban és legkényelmesebben rendeződjön.

Tudjuk, hogy a vásárlók bizalmának elnyerése rendkívül fontos, és őszintén sajnáljuk, hogy eddigi tapasztalatai nem voltak pozitívak. Az Ön véleménye fontos számunkra, és az alapján folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink és a termékeink javításán, hogy ilyen kellemetlenségek a jövőben ne forduljanak elő.

Tisztelettel:
Anita, vidaXL
2025. február 19.

Nappali bútort rendeltünk. Hatalmas csalódás. Már az első elemek összeszerelésekor sejtettem, hogy ez nem lesz jó. A csavarok rövidek, a tipli törik stb stb. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy van pofájuk ilyen sz*r minőségű terméket értékesíteni. Soha többet nem rendelek innen, amit hangoztatni is fogok!!!! Felháborító!

vidaXL válasza (2025. február 20.) :
Tisztelt Horváth Evelin!

Először is szeretnénk elnézést kérni a tapasztalt problémák miatt, és megköszönni, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon sajnáljuk, hogy a nappali bútorral kapcsolatosan ilyen csalódás érte. Mindig arra törekszünk, hogy kiváló minőségű termékeket kínáljunk, és sajnáljuk, hogy most nem tudtuk megfelelni az elvárásainak.

A helyzet gyors és megfelelő rendezése érdekében kérjük, hogy küldje el nekünk a rendelési adatait (például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Így mielőbb utánajárhatunk a problémának, és megtalálhatjuk a legjobb megoldást.

Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és reméljük, hogy sikerül orvosolni a problémát.

Üdvözlettel,
Anita, vidaXL
2025. február 17.

MOST kaptam meg a Rendelt széket....egy SILÁNY ‼️💯‼️... termék Áru...
A szék lábak A B C D... szerint kellett volna legyenek jelölve...és KAPTAM ‼️ A B C C‼️... JELÖLÉSŰEKET.... EZENKÍVÜL..3LÁB MÉRETE MEGFELELŐ..A NEGYEDIK TERMÉSZETESEN 3-4cm-,el hosszabb...
Silány Anyag....ja HIÁNYOSAN KÜLDVE NEM IGEN TUDSZ ÖRÜLNI...MIKOR 🎁LETT VOLNA...
TANULSÁG ELŐBB ITT OLVASNI...ES NEM RENDELNI..
MEREM REMÉLNI,HOGY A PÉNZÜNKET VISSZAKÜLDIK ..., Angyalka Miskolc

vidaXL válasza (2025. február 18.) :
Tisztelt Angyalka Elek!

Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket a szék rendeltetésszerű használata során tapasztalt. Nagyon sajnáljuk, hogy nem megfelelő terméket kapott, és hogy a jelölések és méretek nem feleltek meg a várakozásoknak. A minőség és a pontos kiszállítás számunkra kiemelten fontos, és az ilyen visszajelzések segítenek abban, hogy javítsunk a szolgáltatásunkon.

A hiányzó alkatrészek és az anyagminőség is elfogadhatatlan, és elnézést kérünk, hogy nem a megfelelő terméket kapta meg. Kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés részleteivel, hogy mielőbb orvosolhassuk a problémát, és biztosítani tudjuk a visszatérítést, ha arra szükség van.

Köszönjük a türelmét, és bízunk benne, hogy mielőbb rendezhetjük a helyzetet!

Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 17.

Nem jó, nem is tragikus. Kutyakennelt rendeltem, de kutyák tárolására még ideiglenesen sem alkalmas, még jó hogy alapvetően is csirkéknek szántam, ők talán nem szedik szét. Nem valami strapás darab, nagyon vékony anyagokból van, drót amit adnak hozzá a legvékonyabb drótfonat, mérgesebben ránézek vége is van.
Nagyon érdekes az összeszerelése is, nem egy biztos darab, nekünk itt-ott extrán fúrni, csavarozni kellett ahhoz hogy ne essen szét a szerkezet. Csavarok, amiket adtak, rövidek, anyáknak sem mindig jó a menete.

Viszont legalább időben (6. munkanapra) és hiánytalanul megkaptuk, extra szerelvények szegítségével használható is, de csak úgy magában, hozzá adott holmikkal nem lenne az. Negyvenezer forintot akkor ér, ha rommá van inflálódva a pénz, és nem emelnek árat, különben nem!

vidaXL válasza (2025. február 18.) :
Tisztelt Kauth István!

Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait! Nagyon sajnáljuk, hogy a kutyakenelvásárlása nem felelt meg az elvárásainak. A termék minősége valóban nem az, amit egy tartós és megbízható szerkezettől elvárhatnánk, és örömmel vettük észre, hogy a csirkéknél még talán használható.

Az Ön által említett problémák, mint a gyenge anyagok, a csavarok rövidsége és a szerelési nehézségek mind olyan hibák, amik nem férnek bele a mi minőségi standardjainkba. Az ilyen jellegű visszajelzések fontosak számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy javítsunk a termékek minőségén.

Örömünkre szolgál, hogy a szállítás pontos és időben történt, és reméljük, hogy az extra szerelvények segítettek abban, hogy a kennel végül használhatóvá vált. Az Ön véleménye alapján mindenképpen figyelembe vesszük, hogy a jövőben jobb minőségű termékeket kínáljunk.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 15.

Szóval egy tv pocot és egy fésülködő asztalt rendeltem ócska köze nincs a hirdetett képekhez a bútorlapok kopottak.márcsak az a kérdés hogy tudom vissza juttatni ezeket a silány bútorokat.soha többet nem vásárolok innen és ezt hangoztatni is fogom.

vidaXL válasza (2025. február 17.) :
Tisztelt Balog Andrea!

Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 15.

Nagyon bánom hogy nem olvastam el az értékeléseket.ócska rossz minőségű tv polvot és fésülködő astt

vidaXL válasza (2025. február 17.) :
Tisztelt Balog Andrea!

Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 11.

2025.01.07. rendeltem 4 db sötétítő függönyt melyet pár napon belül kiszállítottak de a színe nem tettszett .
A VIDAxl weboldalán olyan opció hogy vissza küldés információ nem szerepel! egy chatrobot -tal lehet írni ,akivel a visszaküldés opció nem szerepel. Telefonon érdeklődtem ott azt az információt kaptam küldjem vissza a saját költségemen. Ezt megtettem ugyanis a csomag egy budapesti címről érkezett és én oda küldtem vissza GLS futárszolgálattal a saját költségemen.A csomagoláson a feladó egy budapesti cím volt és oda vitte vissza a futárszolgálat ,ahol át is vették 2025.01.16-án. A VIDAxl kioktató stílusban lekezelően bánik a vevővel ,lassan 1 hónap letelik és nem tudnak utána nézni a budapesti címnek ahonnan küldték (a csomagoláson a feladó címe)rajta volt, a GLS futárszolgálat bizonyítja hogy o oda szállította vissza. úgy tűnik hogy a pénzemet nem akarják vissza adni,mert csak hétről hétre kérik ugyanazt az információt ,amit én megismételten átküldök neki. De az ügyem nem halad előre. Ebből következik most már mivel a türelmem fogytán van hogy a Fogyasztó védelmi hivatalhoz fogok fordulni segítségért.

vidaXL válasza (2025. február 12.) :
Tisztelt Nagy-Pál Ilona!

Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.

Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.

Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL
2025. február 8.

Soha többé innen semmit.
Egy rendkívül silány rossz kanapét kaptam
A Fogyasztóvedelemhez fogok fordulni

vidaXL válasza (2025. február 10.) :
Tisztelt Dajka Imre!

Köszönöm a visszajelzését!

Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.

Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.

Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.

Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL
2025. február 6.

Nem ajánlom senkinek a tőlük való vásárlást! Egy hónapja vásárolt 72 ezer ft-os hintaszék eltört, kértem a pénz visszafizetését, hiszen nem ilyen minőséget kínáltak eladásra. A bolt nem hajlandó a pénzvisszatérítésre, csak alkatrész cserére, részleges visszafizetésre (12 000.- Ft). Többszöri levelezésre már nyitottak, hogy levásárolhatom másra plusz pénz ráfizetésével, vagy kicserélik. Mivel a minősége silány, nem érzem magam kárpótolva, és nem akarok innen soha többet semmit rendelni! Megkárosítottak, átvertek, becsaptak! Messziről kerülje el mindenki az itt történő vásárlást, mert nem korrektek!

Ha jót akarsz magadnak, ne vásárolj tőlük semmit!!

vidaXL válasza (2025. február 7.) :
Tisztelt Emese Gáborné Ádám!

Köszönöm, hogy jelezte a problémát.

Felvettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés