PIXMANIA.com



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Ez a "gond nélküli vásárlás"i csomag kötelező megvétele teljesen prosztó dolog, hadd döntsem én el, hogy akarom-e, vagy sem. A rendelt termék kellett, nem is láttam máshol beszerezhetőnek, tehát kényszerből, de ki lett perkálva az összeg. Nem érzem, hogy ezzel nyertem is valamit, de ha jó a termék -remélem az!- akkor nem is fogom megtudni. egyébként meg a garanciális feltételekkel beértem volna.
A termék megérkezett. Winchester lévén kicsit hiányoltam a gondos csomagolást: egy kartonba volt behányva, semmi rázkódás, ütődésvédelem.
A csomagban nem volt számla: leszakadt, vagy kifelejtették: szerintem ez gáz.
A cég megnyerő, korrekten visszaigazol, olajozott minden, de az első ok az, eléggé visszatartó jelelgű: és nem is annyira gond nélküli a vásárlás...

A Pixama nagyon nagy csalódás nekem,pedig eddig híve voltam az internetes vásárlásnak.Na most már nem vagyok!
Pontosan 1 hete volt annak,hogy kiválasztottam egy autórádió szettet náluk,fontos volt az hogy 3-4 nap alatt kiszállítják,és az ár is megfelelt.Lényeg:a szettből nem állt minden a rendelkezésükre,holott én a rendelésemnél figyeltem arra,hogy minden amit kérek,raktáron legyen.A hangfalakat nem tudták volna,csak 3 hét múlva küldeni,így azt nem kértem.Mivel sajnálatomra előre fizettem hitelkártyával,így kérnem kellett a hangszóró árának vissza térítését.Ezt állítólag meg is tették pár napra rá,de persze én még ebből nem kaptam semmit,így nem lehetek benne biztos.Viszont, két nappal ezelőtt a tudtom és engedélyem nélkül lemeltek a kártyámról 7400.-ot,vásárlás címszó alatt,ami ugye nagyon durva.Persze én nem rendeltem semmit,és még amit ténylegesen megrendeltem,azt sem kaptam meg!!!(Ennyit a 3-4 napról)A legfelháborítóbb a lopásukon kívűl még az,hogy őket nem lehet elérni,nincs telefonszám,csak levelezgetni lehet velük,persze arra nem nagyon szeretnek válaszolni.Egyáltalán nem érzem a segítő szándékot,sőőőőőőőt!!!Még mindig várom válaszukat a -7400 Ft.-ról,és hogy korrigálják a hibát,de egyre nagyobb a düh bennem,hisz senki sem hallgat meg,senkit sem érdekel a panaszom,és felháborodásom.
JA!Én kértem "Gondtalan Vásárlás"-t!Elképesztő!Természetesen ezt nem hagyom annyiban!

A Pixama nagyon nagy csalódás nekem,pedig eddig híve voltam az internetes vásárlásnak.Na most már nem vagyok!
Pontosan 1 hete volt annak,hogy kiválasztottam egy autórádió szettet náluk,fontos volt az hogy 3-4 nap alatt kiszállítják,és az ár is megfelelt.Lényeg:a szettből nem állt minden a rendelkezésükre,holott én a rendelésemnél figyeltem arra,hogy minden amit kérek,raktáron legyen.A hangfalakat nem tudták volna,csak 3 hét múlva küldeni,így azt nem kértem.Mivel sajnálatomra előre fizettem hitelkártyával,így kérnem kellett a hangszóró árának vissza térítését.Ezt állítólag meg is tették pár napra rá,de persze én még ebből nem kaptam semmit,így nem lehetek benne biztos.Viszont, két nappal ezelőtt a tudtom és engedélyem nélkül lemeltek a kártyámról 7400.-ot,vásárlás címszó alatt,ami ugye nagyon durva.Persze én nem rendeltem semmit,és még amit ténylegesen megrendeltem,azt sem kaptam meg!!!(Ennyit a 3-4 napról)A legfelháborítóbb a lopásukon kívűl még az,hogy őket nem lehet elérni,nincs telefonszám,csak levelezgetni lehet velük,persze arra nem nagyon szeretnek válaszolni.Egyáltalán nem érzem a segítő szándékot,sőőőőőőőt!!!Még mindig várom válaszukat a -7400 Ft.-ról,és hogy korrigálják a hibát,de egyre nagyobb a düh bennem,hisz senki sem hallgat meg,senkit sem érdekel a panaszom,és felháborodásom.
JA!Én kértem "Gondtalan Vásárlás"-t!Elképesztő!Természetesen ezt nem hagyom annyiban!

Május 21.-én rendeltem, 22.-én megérkezett hozzájuk a pénzem, leigazolták, összekészítették a csomagom és...... 26.-án a szállítói rendszer még nem ismerte a csomagszámomat. Aztán 27.-i email szerint náluk volt a csomag, és 30.-án meg is kaptam. Nem lenne ezzel semmi baj, ha nem írnák oda, hogy 3-4 nap a szállítás. Inkább azt kellene írni, hogy 8-10 nap, és senki sem reklamálna.
Az is bosszantott, hogy fizetésnél nem találtam meg a kódos kedvezmény érvényesítésének helyét, hiába lett volna további árengedményem.
Továbbá felháborít, hogy sem papír alapanyagú, sem pedig letölthető verziójú használati utasítást nem adtak magyar nyelven, pedig kötelező lenne a hatályos törvények szerint.
De azért örülök is, mert ők voltak a legolcsóbbak.

Sziasztok!Mint már írtam a hozzászólásomban, a kiszállítással nagy gondok vannak és már biztos vagyok benne, hogy ezért nem a DPD a felelős. Máshonnan rendeltem vmit, amit szintén ők kézbesítettek. Pénteken adtam le a rendelést, hétfőn már itt is volt az áru....

A többiekhez tudok csak csatlakozni:
a kiszállítási határidő tartásával hatalmas gondok vannak, amiket nagyon fontos lenne orvosolni!
eltelt egy 1hét és még mindig nem volt a megrendelt áru sehol. Próbáltam felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, de telefonos elérhetőséget nem találtam sehol (lehet hogy az én bénaságom volt csupán) ekkor emailben jeleztem a problémámat, amire zagyva krix-kraxokat kaptam válaszként 2x is. Hol a honlapon jelzett kiképzett ügyfélszolgálati gárda????

A május 21-én rendelt fényképezőgép és a tartozékok még mindig nem érkeztek meg, pedig eltelt egy hét!!!! A termékről véleményt majd akkor, ha egyszer végre megérkezik... 2500 ft körüli szállítási díjért egy kicsit jobban igyekezhetne a cég!

Elöször és utoljára vásároltam. Bánom már hogy azonnal átutaltam a pénzt. Volt is raktáron látszolag el is inditották, külték a terméket, csak az a bibi hogy a szállító nem is halott rola hogy létezik ilyen számu csomag. Amikor közöltem hogy PIXMANIA megsajnált engem is és tályékoztatott rolla hogy sok sorstársam van.Már csak hetek kérdése és megkapom. Adigra meg márt máshol is enyibe fog kerülni a termék.

A legnagyobb problémám, hogy 9. napja várom a terméket és még most is Ausztriában van valahol. Nagyon bízom benne, hogy belátható időn belül megkapom mert a 3-4 napos határidőhöz képest jelentős csúszásban vannak és még nem láttam a megrendelt termékeket. Ha gondom lesz akkora a korábbi hozzászólások alapján elég nagy tortúrának leszek kitéve ( ettől tartok egy kicsit de, bízom benne, hogy nem lesz baj). Nem tudom, hogy ez a két-három ezer forint meg érte ezt a bosszankodást? A szállítással kapcsolatban komoly lemaradásuk van a többi céggel szemben! ( Ja! és ez a termék raktáron volt. Mi van ha nincs raktáron? Akkor hónapok telnek el mire megkapom?)

Mielőtt itt vásároltok nézzetek szét az www.argep.hu-n.
A szállítás idejéhez pedig adjatok hozzá 2-3 napot.
Amúgy minden szép és jó.

A szallitasi hatarido nalam is kicsuszott az elore igertbol, de nem volt fontos szamomra. A garancia ervenyesitesrol sok rosszat hallottam, bizom benne, hogy nem doglik be a vasarolt termek. Cserebe viszont olcso volt az aru...

Nagyjabol minden tekintetben elegedett vagyok a rendelesemmel, az egy, amivel megsem, az sem biztos, hogy a pixmania hibaja: ups-es hazhozszallitast kertem, ami pazarul pontos volt, a problemam megis az, hogy ups-nel nem talaltam foldi/kamionos transzportaciot, ami amerikaban koltseghatekonyabb, mint a repulogepes szallitas. Igy a szallitas elegge horribilis, amde ketsegtelen, hogy ups megbizhatosagat ez az ar biztositja. Foldi szallitassal ugyanez fele, vagy harmad aron megoldhato volna, s legfeljebb kicsit lassabban erkezne meg.

Két év alatt többször vásároltam már a Pixmaniánál nagy értékű dolgoktól a kisebb értékűekig ( monitorok, fényképezőgép, külső merevlemezek, memóriakártyák, tölthető elemek ). Eddig mindig elégedett voltam, a termékek minősége és ár-érték aránya jó, a vásárlás kényelmes volt. A kiszállítás általában mindig hosszabb ideig tartott a megígértnél, ezen túl negatívumot nem tapasztaltam. A garancia érvényesítése valószínűleg tényleg problémás lehet, eddig szerencsére nem volt rá szükségem.

Tisztelt konkurensek!
Kérnénk, az üres és ingyen negatív kritikák írását tartsák meg maguknak!
Tájékoztatásként:
A különböző forumok eredeti célja, hogy a vevők megoszthassák véleményüket rajta. Sajnos ezek a vita-terek sokszor marketinges harctérré váltak.
Azt minden cég átlátja, hogy az írt kritikák mennyire arányosak a leadott rendelések számához képest. Ez nagyon egyszerű: az internetes webáruházak mindegyike mérni tudja egy adott árösszehasonlítóról bejött átklikkelések és rendelések számát.
Az írt vélemények és átklikkelések aránytalansága azt mutatja, hogy a megjelenő vélemények némelyike mögött semmi tényleges tartalom nincsen.

A rendeléstől számítva 9 napon belül kaptam meg az árut. Francia nyelvű használati útmutató volt a dobozban, a honlapról pedig angolt tölthetek le. Magyarországon tilos úgy forgalmazni árut, hogy nincs magyar nyelvű (teljes terjedelmű) használati útmutató! Törvény!!!

A többiekhez hasonlóan a szállitás gyorsasága volt a gondom,de ha tudomásul vesszük,hogy ez a várható-ezek szerint pedig igen-akkor nincs gond...Az átvett áru kifogástalan,kitünő minőségű.
Remélem legközelebb is igy lesz,mert akkor már nagyobb értékű cikkek következnek!

Vigyázzatok ezzel a céggel
itt is nem valós adatok vannak a pixmania emberei is írtak ide hogy a boltot jó színbe tüntessék fel a negatív kritka ellenére is
tapasztalat a fórmumokat át olvasva 2x több a csalódás mint aki elégedett lenne a céggel
ezek után nem is merek tőlük rendelni semmit pedig jó áruk van
de az idegeskedés megfizethetetlen és az idő is
így javaslom hosszútávon inkább fizessetek többet az adott termékért itt magyarországon
mert a franciákat a trianom miatt is utáljuk!!

Én régebben vásároltam itt, kb fél éve, de véleményt nem írtam még.
Lehet hogy csak nekem volt szerencsém, de csak egy gondom volt a céggel, ez pedig a szállítási határidő be nem tartása. Nem volt vészes, a 3 munkanap helyett lett 6 munkanap. Az áraikat viszont - a különböző árösszehasonlító oldalak szerint - a legkedvezőbbnek találtam. A közeljövőben is tervezek egy rendelést tőlük.

Nagyon nem vagyok megelégedve a szállítás pontosságával, mert még mindig nem kaptam meg a terméket amit rendeltem.

Már 3 terméket rendeltem tőlük, de több nem lesz, azt garantálom. A szállítással csúsznak néhány napot, de nem ez a baj. A garanciát igen nehéz érvényesíteni. Párizsba kellett visszaküldeni a dolgot (saját költségemen), és 2,5-3 hónapig úgy nem kaptam tőlük semmi információt, hogy állandóan zaklattam őket. Egy határozottabb hangvételű levél után mindenféle komment nélkül értesítettek, hogy a "Pix perselyembe" jóváírtak xxxFt-ot. (Se magyarázat, se elnézéskérés ... semmi). Végülis elvásároltuk az összeget, de ekkor meg nem olyan paraméterű kütyüt küldtek ki, mint ami a honlapon szerepelt. Még azt sem tudták megmondani, hogy olyan egyáltalán létezik-e. Persze visszaküldhetem, de ez újabb ki tudja hány hét.

Lényegében megvagyok elégedve az áruházzal, én is a kiszállítást találom kicsit hosszúnak, egyébként azt kaptam amit rendeltem, kifogástalan állapotban.
Akit érdekel:PIXmánia.com
Pixmania.com cég a Fotovista csoport tagja
Igazgató : Jean-Emile Rosenblum
Cím : Pixmania, 43-47, av. de la Grande Armée , 75217 PARIS cedex 16
Fax : 00 33 145 01 36 79
E-Mail : ugyfelszolgalat@pixmania.com , partnerek@pixmania.com
Adószám : FR 56352 236 244 (RCS 352 236 244 00013 APE)

Kedves leendő vásárlók.
Nézzük röviden összefoglalva a tapasztalataimat:
Pozitívnak találtam hogy van egyáltalán külföldi cég aki veszi a fáradságot hogy egy indiferens magyar piacra is szálítson mindezt úgy hogy postaköltséggel és gondtalan szerződéssel együtt is olcsóbban mint bármely magyar cég. Sőt mitöbb, náluk még kapható is a termék, míg itthon nem. Egy Western Digital Merevlemezt rendeltem ami tökéletesen működik, de ez a gyártó érdeme és nem a Pix-é:)
Sajnálom hogy nincs Cash on Delivery szolgáltatás, de valahol megtudom érteni a franciákat...
Viszont manapság nem probléma egy internetbankingos átutalás, vagy egy kártyaszám megadása.
A kiszállítás egy érdekes kérdés. Azt nemigazán adják meg hogy ők hány napot kívánnak előkészítéssel eltölteni. Ellenben a 3-4 nap DPD szállítás tényleg 4 nap volt. Nos így történt hogy szerda éjjel elutaltam a pénzt, amit csütörtök reggel földolgozott a bank, pénteken megérkezett pixékhez és hétfőn átadták a DPD-nek. Így csütörtökön átvehettem. Mondjuk arra kiváncsilennék hogy működik e hogy egy edott időpontra hozzák amikor pl otthon is vagyok. De ezt a problémát áthidaltam naygfater segítségével:D
A DPD követő rendszere érdekes, de mire aktiválták a szolgáltatást már szinte megjött a termék.
Ez a gondtalan vásárlás szerződés nagyon kecsegtető, hogy tényleg használható-e? Jó kérdés. Szerencsére még nem volt rá szükségem.
Az hogy nemkaptam magyar leirást egy merevlemezhez különösebben nem zavart, pláne hogy ha van hozzá angol és még német leirás is.
Végezetül annyit, hogy megvagyok elégedve. Hiszen a termék megjött és működik. Ellenben nemhiszem hogy mernék egy 300000 Huf-os LCD tv-t előre kifizetni:)viszont a 28000huf os vinyó megérte a "rizikót".
Kellemes vásárlást^_^
Ps: Memóriakártyákat nem online rendelnék:)

Hupsz, bocsi, az egész csúszik az időben 1 napot vissza:D (15-én érkezett meg az átutalás, 22-én kaptam meg..:D

A gondtalan szerződés szuper! Tuti, hogy a legolcsóbbat vettem xD Nekem is a szállítással voltak csak problémák, mert a Bolt bízta rá 1-2 nap késéssel a DPD-re, de amint ez megtörtént naponta nyomonkövethettem hol jár a kütyü.
Febr. 16-án kapta meg a Bolt a pénzt, és ma reggel (23-án kaptam meg reggel).Ebből 1 nap az átutalás, 3-4 nap szállítás,szval 1-2 nap volt amíg feladta a cuccot, késett.Belefér. Üdv Mindenkinek!

A vásárlási rész egészen kellemes, a számlázás követhető és tételes..
DE.. A vásárlási részen csak azt írták hogy a termék "raktáron" van.. azt egy szóval sem említették hogy a raktár
németországban van! (vagy ha igen akkor valami olyan helyen ahol az átlag felhasználó nem keresi.)
Ezt követően, e-mail üzenetet kaptam a "sajnálatos késésről", én bólintottam, mondván hogy "legalább értesítettek".
Feltételeztem hogy a késés kb 1-2 nap lehet... tévedtem!
A terméket vasárnap este rendeltem, és a következő héten hétfőn még mindig valahol németországban van a csomag, kb a
"konszolidáció" fázisban.
Az igazat megvallva, nem tudom és nem is érdekel hogy a pixmania vagy a DPD szúrta-e el a dolgokat, de a 3-4 munkanap régen
lejárt, a termék pedig ajándék lett volna.. Ha ide ért volna.
Most már csak a termék sérülésmentessége és a minősége az ami még megmentheti őket valami komolyabb következménytől.
Alighanem összetehetik a két kezüket (vagy a DPD-vel együtt a négyet) ha nem kap az Európai Uniós Fogyasztovédelmi
Felügyelet panaszt a "teljesítményükről".. mert ugye a vásárláskor leírtakhoz képest nem tartják magukat a hirdetett
időhöz.. és ahogy itt elnézem a véleményezéseket, az enyém nem különálló eset.
Az oldal pedig valóban körbe-körbe irányít ha gondja van a vásárlónak, használható opció nincs.
Maradjunk annyiban, hogy ha valami megbánásfélét tanusítanak, akkor esetleg rendelek még tőlük (ezúttal a UPS-t választva)
Ha még a szállított termék is eltér a rendelttől, esetleg sérült, akkor jobb ha imádkozni kezdenek!

Azt kaptam, amit megrendeltem, pontosan oda és akkora amikorra ígérték. Minden részletesen le van írva, a csomag nyomonkövethető, nekem semmi problémám nem volt.

A kezdeti rémület után /meg fogom kapni a megremdelt terméket miutám átutaltam a pénzt?/ némi késéssel ugyan, de megelégedésemre megkaptam a megrendelt árut nagyon jó áron. Köszönöm

A termék rendben, szállítás időben történt, de a DPD kriminális. Kiszállítás előtt 1 órával szólnak, hogy jönnek és még ők vannak felháborodva, hogy esetleg 5 percet váriuk kell. Napot előre nem jeleztek. Másodszor már nem volt hajlandó a szállító felcsengetni, én keressem a teherautót :-(( Számlát nem adtak!!!

Eddig mindennel elégedett voltam, kivéve egy valamit:
Megrendeltem egy terméket 2007. októberében és több mint három hónapot vártam rá, mire végül visszamondtam a megrendelést. Azért vártam ilyen sokat, mert folyamatosan azt az információt kaptam, hogy 1-2 nap múlva fel lesz töltve a raktárkészlet.
Plusz poén, hogy a termék egy winchester volt, amihez rendeltem egy tokot is, mert így olcsóbb volt. A tokot 2 hét alatt megkaptam, csak nem volt mit beleraknom. Végül rendeltem egy másik winchestert is, ami megérkezett, de a szállítási költséget így kétszer kellett kifizetnem.

Fő hiányossága, hogy nem lehet utánvételben fizetni!
Ez az ami a leginkább zavart.
A 3-4 munkanap helyett a 6-odik munkanapon szállították le a cuccot.
Mindezek ellenére vásárolnék itt újra a (viszonylag) olcsó árak miatt.
Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag
Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com
A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!
A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!
PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw
Üzletek
- ,
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással