PIXMANIA.com



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Minden szépen ment a kiszállításig, amit nem lehet követni és a szállítás máig nem történt meg. A szállítási cég honlapján lehetetlen a csomagszámot követni!!!

Még böven karácsony elött rendeltem 3 terméket. Már az furcsa volt, hogy 2 külön emailben kaptam meg 2 különbözö nyomonkövetési számot a szállítotol, amiből a 2. nincs is iktatva... Már laza 9 napjavárjuk a dpd-s 3-4 napos szállítást, így a karácsony részben ajándék nélkül maradt. Jah és bántó hogy előre lett ugye kifizetve. Termékről így nem is tudok nyilatkozni.

Nos a beharangozott Karácsony előtti szállítás azt hiszem egy nagyon elhamarkodott marketingfogás volt,ahogyan ez az elégedettségi ráta kitöltése is úgy,hogy a rendelt árut korántsem kaptam még kézbe.
A pontosságot azt hiszem jellemeztem is.Ennek tükrében nem is tudom elégedett vagyok-e az áruval,amit kaptam,mivel nincs még itt.

Ahogy latom, masoknak is hasonlo a velemenye! POCSEK A KISZALLITAS !!!! Tobb mint egy hete rendeltem, de meg nem erkezett meg az aru, nem is ertesitettek, a velemenyemet meg mar kerdeztek. Es itt van mar a Karacsony... valoszinuleg a fa alatt csak a megrendelolevelet nezegetem majd. Jo lenne ezen a szallitasi dolgon javitani, pontos idopontot elore egyeztetni. A termekrol ertelemszeruen meg nem tudok nyilatkozni...remelem nem kell majd egy kalvariat bejarnom a visszakuldozgetessel...

Tobb mint egy hete rendeltem es meg nem erkezett meg, de az ertekelest kero emailt mar elkuldtek...hat en megirtam.. Jo lenne ha tartanak a szallitasi hataridot, ill. elore idopontot egyeztetnenek. Ha nem fizettem volna mar ki a termeket bankkartyaval, reg lemondtam volna a szallitast, hamarabb megkapom az uzletben, hasonlo aron, es meg szallitasi dijat sem kell fizetnem. A termek minosegerol ertelemszeruen meg nem tudok nyilatkozni, mert nem kaptam meg. Remelem nem kell majd visszakuldozgetnem. Egyelore ugy nez ki, a fa alatt a megrendelo levelet fogom nezegetni.....Kellemes Karacsonyt mindenkinek.

Egy digitális ényképezőgépet rendeltem dec. 11-én. A pénz átutalását 14-én érzékelték. Az áru 20-án megérkezett (kb. 5 munkanap).
Jó a nyomkövető rendszer, de a kiszállítás lehetséges időpontjárról jó lenne egyeztetni. Legalább egy telefonos egyeztetésre nagy szükség lenne!
Mert mi van, ha éppen nem vagyunk otthon, amikor a kiszállító cég (DPD) éppen kézbesíteni akarja a rendelt terméket???
Azt sem tudni, melyik napon hozzák, csak hozzávetőlegesen lehet tippelni a nyomkövető rendszer "sűrű tanulmányozása" közepette.

Jó keresési lehetősség az oldalon, közepes választék, de a promóciós csomagok kedvezőek. A szállításra többet kell várni, mint az oldalon feltüntett idő, de egyébként rendben van, azt kaptam amit rendeltem.

Egyszerű a vásárlás menete, példaértékű a termékek műszaki leírása, pontos a szállítás és termékek árai kedvezőek.
Zavaró, hogy sok helyen magyartalan (érezhető, hogy a cég eredetileg francia), a szállítási lehetőségek száma rettentően kevés (2 cég) és ezért drága is (versenyhelyzet hiánya).
Mindezeket figyelembe véve 8-as osztályzat jött ki, ami azért elég jónak mondható. Szerintem.

Én egy kamerát rendeltem. Minden tökéletesen úgy zajlott, ahogy elvártam, pedig probléma is adódott az első készülékkel, ezért vissza kellett küldeni. A szállítás UPS-el (drágább, de gyorsabb) történt, mindkét alkalommal másnapra megérkezett. A garanciális ügyintézés pontosan azt teljesíti, amit megígértek (bárcsak itthon is ilyen rendben működnének az ilyen dolgok). Teljesen elégedett vagyok, egy nagyon jól szervezett kereskedőcég, szemmel láthatóan az a céljuk, hogy elégedett legyen a vásárló, és ez így pont nekem való:)

A vélemények olvasgatása után erősen megrendült a bizalmam. A 3-4 nap szállítási határidőt valóban nem tudják tartani, de azért a csúszás nem vészes. Én nov. 29-én utaltam a pénz Dec 6-án jött a csomag, csak a vásárlói vélemények miatt erősen izgultam, és ezt nem szeretem tenni. A megrendelt Wacom Bamboo grafikus táblával meg vagyok elégedve, pont azt nyújtja amire számítottam. Garanciális papírokat semmit sem kaptam, remélem nem romlik el! A megrendelés befejezésekor én is - mint oly sokan - meglepődve tapasztaltam, hogy a Gondtalan Vásárlási Szerződés opciót nem választottam, de még is megkaptam, és kifizettem. Végül még így is kedvező az ára, és nem igazán lehetett a terméket máshol megtalálni. Összegzésként én meg vagyok elégedve, de nagyobb értékű terméket biztos, hogy nem vásárolnék itt.

Remek választék, a DPD-vel is meg vagyok elégedve, A vevőszolgálat viszont csapnivaló.

Rendeltem tőlük. Egyrészt egy Gondtalan Vásárlási Szerződésre 2500-at fizettem. (Állítólag kikapcsolható ez a szerződés, de nekem nem sikerült.) Másrészt nem a honlapon szereplő 3-4 nap alatt szállítottak, hanem 8 nap alatt. Harmadrészt aláírt pecsétes számlát és lepecsételt garancialevelet nem kaptam. Csak látszat az alacsony ár. Ha még ráteszik ezt a Gondtalan Vásárlási Szerződést és szállítást, akkor máshol olcsóbban kapod meg a terméket.

Egy hete vásároltam egy ACER AT1921 LCD TV-t. Meg vagyok elégedve vele. Szép a képe, meglepően nagy hangja van, hálószobába vettem, oda tökéletes. Egyelőre csak ajánlani tudom. DPD-vel rendeltem mert a másik lehetőség sokkal drágább volt, ám nagyon inkorrektek voltak. Anélkül hogy felhívtak volna hogy hozzák a TV-t visszavitték a depóban és beírták hogy nem voltam elérehető.

Az oldaluk probléma esetén sz@rt sem ér, csak körbe-körbe irányít.
Amit kézhez vettem, mind hibás, küldhetem vissza. Nyakunkon a karácsony, kíváncsi leszek, mikorra tudom rendezni.
Egy biztos: hétfőn írok a felügyeletnek, mert magyar nyelvű leírást nem kaptam, és az oldalukon megtévesztő információk vagy folyamatok vannak.

A termék és az ára 100%-ban megfelelt, a szállítással voltak problémák, pont egy hét volt mire ideért, a beígért 3-4 nap helyett, és az oldalon a termék adatai kicsit hiányosak, nem kaptam hozzá 1-2 dolgot, amit elvártam volna, pl kábelek, előlaptok, amit mindenhol máshol megkapok a termékhez..

Én 2 digitális képkeretet és hozzá 2 memóriakártyát vettem.
Az áru megérkezett, öröm volt.
Mikor kobontottam és szerettem volna a memóriakártyát formázni, képekkel feltölteni, egyiket sem sikerült. Pedig pár év fotózáson már túl vagyok, tehát nem én vagyok a béna. Gondoltam, egy magyar nyelvű leírás sokat lendíthet a dolgon, de azt nem adtak.
Az egyik képkeret egyáltalán nem működik, a másik csak pendrive-ról.
Így visszamentem a PixMánia oldalára, kerestem telefonszámot, de nem található.
Regisztráltam, hogy 8 napon belül visszaküldöm a termékeket és kérem vissza a pénzt. Olvastam, hogy visszaküldési szelvényt kell mellékeljek a visszaküldött áru mellé, és ezt letölthetem pdf formátumban, de sehol sem találom az oldalon.
Bármilyen kérdésre akarok választ kapni a honlapom, csak körbe-körbe kergetnek, megoldást nem kapok.
Szóval, én még csak most kezdem a háborút, de többet nem rendelek itt, az biztos.

A megrendeléssel és kiválasztással nem volt probléma.De a kiszállítás katasztrófális erre nincs jobb szó!Valószínű most rendeltem innen utóljára és ezt az igét terjeszteni is fogom.Hogy aki teheti innen ne rendeljen.Mert az ügyfélszolgálat segítő készsége egyenlő a nullával,finoman kifejezve...Minimális segítség és probléma megoldó érzékük sincsen.Az elérhetőségükről nem is beszélve.

Csütörtök késő este rendeltem egy külső winchester-t és egy asztali DVD írót. Kártyával fizettem, mivel magas volt az összeg ezért személyi másolatot kellett elfaxolnom pénteken egy külföldi számra. Már máskor is fizettem erről a kártyáról, ezért nem értem miért nem lehetett eltárolni, hogy én már egyszer fizettem ezzel a kártyával, minek ez a külön macera, mivel a bank rögtön a fizetéskor úgyis levonja tőlem az összeget. A kártyacsalások kiszűrése a bank feladata, nem értem a pixmania miért avatkozik ebbe bele. Ha nem vigyázok a kártyáim adataira akkor az vagy az én saram, akkor bebukom, vagy a banké, de akkor meg a banknak kell jótállnia a káromért. Ezzel sokkal több rendes vásárló dolgát nehezítik mint amennyi csalást kiszűrnek.
A rendelt árut UPS szállítással kértem ami a honlap szerint 24-48 óra, ehhez képest kedd délelőtt érkeztek meg, ami 108 óra az eredeti rendelés időpontjához képest. Ha a fizetés érvényesítésétől számolom, akkor 90 óra, ha levonom a hétvégét akkor jön ki a 48 óra. Persze ezeket nem írják ki az oldalon, csak a 24-48 órát, de erre azért ne számítson senki sem. Gondolom a DPD szállítás is hasonló arányban csúszik..
A termékek viszont rendben megérkeztek és a jó árak miatt még mindig érdemes innen rendelni, illetve a DVD felvevőt itthon még nem is lehet kapni. Egyszer régebben volt egy termék amit nem tudtak szállítani, de két e-mail váltás után visszautalták a pénzt.
G.

A termékek rendben megérkeznek, de a szállítási határidőt mindenki duplázza meg (legalább). Az árak jók, sok olyan dolog van amit itthon nem lehet kapni..

Egy átlagos irodaszer boltba mentem megvásárolni azt,amit itt nem kaptam meg.
Feltünk,hogy az árak minimálisan magasabbak,de azonnal vagy 24 órán belül átvehetem azt amire szükségem van.
A fizetési lehetőségekről már nem is beszélve!
Javítandó a szolgáltatás!
Üdv: Ildikó

Én már írtam levelet itt az értékelésnél amikor még meg sem jött a rendelt áru,de már kérték a véleményemet.Az igért 4 munkanapos határidöt nem tudták betartani,de legalább értesítettek a késésről.Mikor megjött a termék nagyon örültünk és mi magyar nyelvű leírást is kaptunk.Azt azért nem értem miért nem több munkanapra igérik a kiszállítást így betudnák tartani a határidőt nem csalódnának a megrendelők így még nagyobb lenne a bizalom.egy vásárló

Már többször rendeltem a Pixmania-tól, egyedül a szállítással vagyok elégedetlen. Valahogy a 3-4 napból mindig legalább két hét lett. Annyi azért mellettük szól, hogy, levélben elnézést kértek. Összességében elégedett vagyok velük. Az árak jók, igaz nem minden terméknél.

vbakter: A magyar nyelvűt a gyártó honlapján is megtalálod.
Szerintem a fogyasztóvédelemnél kérdezz rá, de vagy a JVC-nek vagy a pixmániának de ha garis baja van köteles javitani!
Nekem egy panasonic lz5 fényképezőt küldtek a beígért 4 munkanapon belül feladás után.
Nekem se küldtek magyar nyelvűt (de leszedtem a pana honlapjáról), de sajnos a gép nem volt magyar menűs. Pedig a honlap szerint annak kellet volna lennie. Miután beszéltem az ügyfélszolgálattal elküldtem a panasonic szervizbe és ingyen bérmentve (postát fizettem persze) felrakták a magyar menüt. Probléma nincs vele.
Nem azt mondom hogy nagyon király a pixmánia, de a Tesco sem különb, olcsó, és részletesebb tájékoztatást kapsz a honlapról a termékről mint a tescoban. Márkaboltban pedig elég drága szokott lenni minden.
Amire én figyelek vásárlásnál hogy a terméknek legyen magyarországi szervizze, márkaképviselette!

Kedves Pixmánia!
Némileg korán kaptam meg a vélemény írására buzdító emailt, mivel a november 8-ikán éjjel megrendelt, raktáron levő termék 16-ikán még mindig nem érkezett meg, sőt a nyugat-német St. Ingbert-ből csupán a közép-kelet-német Neufahrnig jutott. Már-már hívnám az ügyfélszolgálatot, amikor kapom az emailt, hogy véleményezzek, és meglátom a többi hozzászólást: 95%-uk a szállítás pontatlansága és az ügyfél-vonal tehetetlensége feletti lamentáció. Felmérve lehetetlen helyzetemet, a megboldogult Gecizők zenekar pár sorát idézem:
"Úgy meg vagyok hatva a franczia forradalomtól
Szemembe könny szökik, arcomra nem jön szó.
Úgy meg vagyok hatva a német pontosságtól
Én csak bunkó magyar vagyok, tudjátok jól..."
(Belegondolva, talán mégiscsak jobb lett volna megrendelni az "Expressz szállítást", esetleg a teljesen felesleges Gondtalan vásárlási szerződést...remélem nem ezek elmardása okozza pofátlan lassúságot.)

Ma 2007 11.12.van.Pont egy hete rendeltünk meg egy digitális fényképezőgépet a szállítás késik,de legalább értesítettek a késésről,de még jobb lenne ha pontos időpontot mondanának,mert az embernek jobb dolga is van,mint egésznap várni a megrendelt termék érkezését.Mivel még nem érkezett meg a rendelt áru így nem tudok róla mit mondani üdv.:Titsch Fné

Nem tudok véleményt mondani a termékről,mert még nem érkezett meg.Igaz,hogy értesítettek a késésről,de jó lenne ha pontosan tudnám mikor érkezik az áru pl.:az e-mail címemen, mert az embernek más programja is van mint várni a megrendelt terméket üdv Titsch Fné

Ma 2007 11.12.van.Pont egy hete rendeltünk meg egy digitális fényképezőgépet a szállítás késik,de legalább értesítettek a késésről,de még jobb lenne ha pontos időpontot mondanának,mert az embernek jobb dolga is van,mint egésznap várni a megrendelt termék érkezését.Mivel még nem érkezett meg a rendelt áru így nem tudok róla mit mondani üdv.:Titsch Fné

Monitorvásárlásunk rendben zajlott! Azt kaptuk amit rendeltünk.A szállító egyeztethetne előre időpontot!(Neki is ez lenne az érdeke!)Amúgy korreket volt az ügyintézés! Azt hiszem fogunk még innen vásárolni később is!

A Pixmania oldalról vásároltam egy két monitoros hordozható DVD lejátszót! Hát igen, amint azt többen jeleztétek már, a "gondtalan vásárlás" nevű levegőadó automatikusan bekerül az árba, mert enélkül nem tudsz rendelni! De kérdem én mire fel? Szeptember 10.-én visszaküldtem javításra (én hülye!) a terméket. Október köepén érdeklődésemre közölték,
hogy ne ugráljak, mert November 1.-ig kötelesek megjavítva visszaküldeni, addig várjak türelemmel. Ma, október 31.-én (még mindíg lejátszó nélkül) észrevettem, hogy a nyomonkövetési lapon végre nem az "első bevizsgálás, hiba megállapítás" szerepel mint eddig heteken keresztül, hanem a "megjavítva visszaküldve" szöveg. He-he-he! A kis huncutok!
De hogy nekem határidőre a készülék nem lesz a kezemben az tuti!
Óva intek mindenkit a szervíztől! Cseréltesse! Szerintem az sem gyorsabb, de ha már fizetsz érte, ne a saját javított masinádra várj két és fél hónapot, hanem egy újra. És persze törvény szerint új készüléknél újra indul a jótállás!A vásárlás "megéri" mert olcsóbbak az átlagnál, de ha belegondolok, hogy ha velem itthon próbálják ezt megcsinálni egy üzletben, hát valószínűleg már kiemeltem volna az eladót a pult mögül. Így a távolság és ismeretlenség homályából könnyű szemétkedni és packázni
egy (volt) ügyféllel!

Két éve már Canon350D minden vágyam, most végre lehetőségem lett egy ilyen fényképezőgép beszerzésére. Cseppet sem bántam meg, hogy a PIXMANIA-n keresztül rendeltem. Elején a banki átutalós rész kicsit rizikósnak tünt, de szemernyi fennakadás sem történt a fizetéssel kapcsolatosan! Gördülékenyen történt minden, úgy ahogy kell! Futárszolgálat is időben ideért a géppel, rendesen tartva magukat a beigért 3-4 naphoz. Velük kapcsolatban külön tetszett, hogy nyomonkövethető volt a csomag útja egészen a legutolsó állomásig! A fényyképezőgép minden tartozékával egyetemben sikeresen megérkezett hozzám! Az, hogy francia és portugál használati utasításon kívül másegyéb nyelven nem találtam a csomagban háát semmi problémát nem okozott. Mindenki megtalálja manapság a neten ami neki kell, akár magyar nyelven is! :-) Angol nyelven rendelés után letölthető volt mondjuk pixmania oldaláról is egy ilyen pdf dokumentum, ami szintén pozitív dolog. Ezen az áron egy ilyen belépőszintű tükörreflexes fényképezőgép szerintem jó vételnek számít minden amatőrnek, ha éppenséggel ablakmosós 400D-re nem futják a keretek :-). Eddig személyszerint mindennel tökéletesen meg vagyok elégedve!
Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag
Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com
A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!
A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!
PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw
Üzletek
- ,
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással