PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2007. június 29.

Roppant furcsának találom, hogy a weboldalon semmilyen konkrét elérhetőség nincsen.Se egy telefonszám, se egy cím, se egy rendes cég név. Nincs feltüntetve az online áruházaknál használatos engedélyszám sem.
Így nem bízom bennük.

2007. június 27.

Szia! Én is kamerát vásároltam a PIX-től. Gari levél kitöltetlen, számlát letölthetek az oldalról. Megkérdeztem a JVC Magyarországot, ott azt mondták: PixMania-nál vásárolt termékekre a JVC márkaszrevizeknél nem érvényesíthetek garanciát. Szerintem azért ez gáz!

2007. június 26.

Hasznosnak tartom és valóban jó ötlet a termékek nyomkövető rendszere. Addig is amíg megkapja az ember jó tudni, hogy éppen hol jár a csomag. Véleményem szerint jó lenne térképen is szemléltetni az útvonalkövetést az indulástól a célállomásig.
Összességében meg vagyok elégedve a bolttal, negatív dolgok még nem értek, ugyhogy ajánlani tudom mindenkinek.
Sokan írták, hogy nem kapják meg időben a terméket. Ha külföldről szállítják vegyék figyelembe a határon való átjutási időt is. Hiába van szó uniós országokról a határátkelőkön való várakozás még esetenként ott is sok és körülményes, ez is tolhat a dolgon.

2007. június 23.

Sajnálattal vettem tudomásul, hogy a vállalt szállítási határidőt nem tudják tartani és tájékoztatásul még egy e-mailt sem tudnak küldeni. Kérem, vizsgálják felül csomagküldési rendjüket és a tényleges adatok alapján ajánlják szolgáltatásaikat és ne szopassák az ügyfeleket.

2007. június 22.

A termékre és a Pixmaniara rosszat nem igenm tudok írni, csak a szállítás hagy maga után kívánni valót rendesen... A szállítás ára nem igen egyezik meg a szállítás minőségével!Késve hozták a terméket(6. napon), és anyámat külön felhívták, hogy mire ők ide érnek addigra ő menjen le a csomagért!

2007. június 21.

Minden rendben ment a rendeléstől a kiszállításig, nincs miért panaszkodnom!
Egyedül a futár srác volt kiborulva amikor megkértem, hogy várjon már egy kicsit ellenőrzöm a csomagot! Őt is meg lehet érteni, főleg, ha azt is tudja az ember, hogy napi 25-50 címük is van!
Összességében az oldal szuper, az árak kedvezőek, és a biztonság is megfelelő figyelmet kapott!
Valószínű, hogy legközelebb is innen fogok vásárolni!

2007. június 19.

Előre elnézést kérek mindenkitől, de lehet hogy egy kicsit hosszú leszek! Két hete (06.05-én) rendeltem a Pix-től egy videokamerát, mivel pont itt (az árukeresőn) meglehetősen kedvező áron hirdette az oldal. A kiszállítást az olcsóbb futárszolgálat 3-4 napra vállalta. 06.14-én meg is érkezett a készülék, ráadásul a késés nem is volt a futárszolgálat hibája volt, hiszen az oldal elfelejt bizonyos információkat közölni a kedves vásárlóval. A vételárat átutalással kellett fizetni, így a folyamat a következőképpen néz ki: Átutalás, Visszaigazolás, Előkészítés, Futárszolgálat. Na így már persze nem 3-4 nap. De ettől még lehetne egy rendszer jó... Bár sajnos ez a "korrektség hiánya" másra is kiterjed. A csomag megérkezett, de sem egy aláírt számla, sem egy kitöltött garanciajegy, sem egy magyar nyelvű leírás nem volt benne. A Pix oldalán le vannak írva a garanciális feltételek: Első évben (mert ugye ők 2-t vállalnak) forduljak a márkaszervizhez. Számla és garijegy nélkül? Hogyan? A gond a következő: A cég (mivel közvetlenül a gyártól rendel) csak addig érdekelt a vásárlásban, amíg a lóvét meg nem kapja. A terméket a gyárból közvetlenül a vásárlóhoz hozza a futár. A problémákra tekintettel e-mail-ben megkerestem a PixMania-t, amire azt válaszolták, számlát küldenek (meg is érkezett), a gari levelet küldjem el címükre (75217 Cedex Paris 16), ők majd jól kitöltik. Magyar nyelvű leírást sajna nem tudnak adni (pedig a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség állásfoglalása szerint: Nem hozható forgalomba az a termék, amelyet a szükséges magyar nyelvű vásárlási tájékoztatóval nem láttak el). Felkerestem a JVC Magyarország képviseletét, akik kedvesen a tudomásomra hozták, hogy ilyen feltételek mellett NEM TUDNAK szervizhátteret biztosítani. Azt mondták, azért volt olcsóbb a vásárlásom a Pix oldalán keresztül, mert az ár a SZERVÍZELÉST NEM TARTALMAZZA!!! Ez döbbenet. Magyar nyelvű leírásban viszont tudtak (volna) segíteni, csak 4500 Ft-ot kellene kifizetnem érte. Azt mondták, Ők ezzel büntetik a konkurenciát. A konkurenciát még oké, de miért engem? Szerencsére a készülékkel semmi gondom (egyelőre), de ha netán' lesz, lehet hogy gondban leszek... Vettem a fáradtságot, és a Pix oldalán véleményeztem a készüléket. Én balga, bátorkodtam beleírni: "Még csak pár napja vettem, és így, hogy már magyar nyelvű leírást is sikerült szereznem hozzá (amit a PIX nem tudott rendelkezésemre bocsátani), a finomságokat is kezdem felfedezni a készülékben." A véleményem megjelent, csak ezt a pár sort cenzúrázták ki. Ez a demokrácia Pix módra... Még zárszóként annyi: azért furcsa a magyar jogrendszer, hogy ilyen feltételekkel működő oldal(aka)t még nem zártak be, de az lenne a minimum, hogy kötelezzék a korrekt tájékoztatásra! Üdv!

2007. június 19.

Elolvastam a fórumot és meglepve tapasztaltam, hogy három vásárlás után nálam simán ment minden a töbiekhez képest.
Jó árak (kamera 120 e Ft-al olcsóbban mint a Hülyéknél!), korrekt infok, jó készülékek.
Egyedül a szállítási határidőn kell javítani. Köze nincs a 3-4 munkanaphoz.
A Gondtalan vásárláshoz (kötelezőnek írta valaki) egy megjegyzés: az opcióra rámenve lehet kiiktatni - egy kicsit cseles!!
Összegezve én jónak ítélem az áruházat.

2007. június 13.

Mivel már olvastam más értékelést fel voltam készülve a majd 2 hetes szállítási határidőre és a magyar nyelvű használati utasítás hiányára. Azt kaptam amit vártam, majd 20%-al olcsóbban mint máshol.

2007. június 12.

Pozitívumok:
-a legolcsóbb árak
-jó az oldal, könnyű használni, kitűnő a kereső

Negatívumok:
-hosszú, és nem pontos szállítási idő (annál is hosszabb, amit vállalnak)
-TÖRVÉNYSÉRTŐ MÓDON nincs magyar leírás vagy használati útmutató a termékhez!!!
-TÖRVÉNYSÉRTŐ MÓDON nincs garancia a termékekhez!!!
-előre átutalásos módszer nagyon nehézkes

2007. június 6.

Még nem érkezett meg a termék, ahogy nézem még Ausztriában van, pedig a 3 nap már letelt. reményeim szerint holnap már megérkezik..

2007. június 2.

Minden nagyon jó, csak a 16-ai rendelésemet 29-én kaptam meg, így ez nincs belül a 3-4 munkanapon.

2007. június 1.

Nemrég vásároltam tőlük, kicsit félve, de kellemesen csalódtam, korrekt volt a szállítás, az átutalás utáni ügyintézés gyorsaságával sem volt baj.
Talán annyi problémát jegyeznék meg, hogy a szállító cég 5 perccel a kiszállítás előtt telefonált... Ha épp nem vagyok otthon, akkor problem...

2007. május 30.

A gép "hiánytalanul" megjött, igaz, hogy kicsit csúszott a szállítás, mert németországban 2 napos ünnep volt, viszont a DPD-sek kedvesek és segítőkészek voltak. A géphez nincs számla, se egyéb papír. Bár a dobozon van magyar felirat, a menürendszernél mégse választható ki a magyar nyelv és a leírás is csak franciául volt a dobozban. Szerencsére a szoftverek angol nyelven is telepíthetőek.

2007. május 30.

Meg vagyok elégedve.Már kétszer rendeltem innen,és mindkétszer hibátlanul megkaptam amit kértem.Egyetlen apróság,hogy az ügyfélszolgálat nem tudta megmondani hogy a készülék amit rendeltem rendelkezik-e magyar menüvel.Nem annyira volt végül is fontos megrendeltem a hiányzó adat nélkül is,és nem volt benne magyar nyelv.Viszont a gyártó oldalán van magyarnyelvű letölthető használati utasítás,ezt betehették volna linkként egy ilyen oldalra.Minden más szuper.Ha legközelebb műszaki cikkre van szükségem,itt kezdem a keresést!

2007. május 27.

Sajnos a megrendelt árút még nem kaptam meg, így nem tudok részletes értékelést írni. A szállítás ügyében kérem szíveskedjenek intézkedni.

2007. május 27.

Sajnos nem tudok részletes értékelést adni, mert a megrendelt árút még nem kaptam meg, holott már eltelt az Önök által igért idő. Kérem szíves intézkedésüket!

2007. május 18.

A Pixmania.com számomra az eddigi legjobb webshop. Az áraik rendben vannak, az Ügyfélszolgálat gyors és kielégítő válaszokat küld, ha van kérdésem. A kiszállítás nyomonkövethetőségét szerintem egy kicsit érthetőbbé kéne tenni laikus emberek számára is, de - meg kell ismételnem - az Ügyfélszolgálaton bármilyen kérdésre adnak korrekt választ.
Összegezve szeretek itt vásárolni!!!

2007. május 17.

Minden rendben zajlott, a termék pontosan megérkezett, a minősége kiváló.

2007. május 15.

Rendeltem egy Fujifilm S5600 típusú fényképezőt. A rendeléssel nem volt gond, de a szállítás 2-3 munkanapról 14 napra nőtt (igaz benne volt a március 15-i ünnep). A szállítás egyáltalán nem volt nyomon követhető, a neten még azt írták, hogy a kiosztóban van az áru, amikor megérkezett. Sajnos magyar nyelvű használati utasítást nem kaptam hozzá és nem is lehetett letölteni, ezért vissza küldtem az árut. Ekkor derült ki, hogy Franciaországból küldenek minden terméket és oda is kell visszaküldenem. Ha esetleg garanciális problémám van, akkor is Franciaországba kell visszaküldeni a készüléket. Viszont korrektek voltak annyiban, hogy az ő szállító cégükkel vitték vissza, de az plusz egy hetet vett igénybe. Kb. 2 hét amíg odaérkezett és még két hét volt amíg megkaptam a pénzt. Összesen másfél hónap alatt jutottam a pénzemhez. Én nem fogok többet itt vásárolni.

2007. április 30.

Tisztelt Pixmania!

Most van egy kis időm, így leírom, hogy mi a véleményem a pixmaniaval kapcsolatban.

A vételár nagyn jó önöknél, de egy kicsit érdekes hozzáállás, hogy mindenképp megvetetik velem a „gondtalan vásárlási szerződést”. Ha már úgy is meg kell venni, érdemes lenne együtt feltüntetni, a vételárba belefoglalva. Én elhatároztam, hogy itt vásárolom meg a fényképezőt, aztán mikor megláttam, hogy még ezt is ki kell fizetnem, kicsit burkolt, extra lehúzásnak éreztem, és odébb is álltam. A „baj” csak az volt, hogy kifutó modellről volt szó, amit már máshol nem kaptam meg, így kifizettem, de kellett 1-2 nap, mire megbékéltem az „árképzésükkel”. Úgy gondolom, hogy a gondtalan vásárlás alapból járna, és ha valaki extra szoltáltatást kér, fizessen érte, de ne legyen kötelező.

A szállítási határidővel sem voltam kibékülve, mert 3-4 munkanapról volt szó. Én kifizettem a terméket április 4-én és csak 13-án kaptam kézhez. Volt egy húsvét is közben, de így is 6 munkanapig tartott. Gondolom itt a magyarázat az érvényesítés, ellenőrzés stb amivel az elején elmegy 1-2 nap, de ez szerintem nincs egyértelműen közölve a vevővel, én arra számítottam, hogy 3-4 nap alatt már nálam lesz a termék, ami valljuk meg, nem egy extra elvárás a mai világban.

A harmadik dolog pedig a fényképezőhöz adott kezelési útmutató, ami 4-5 nyelven volt a dobozban, csak magyarul nem. Ha jól tudom, magyaroszágon eladott termékhez kötelező a magyar leírás, de ha nem kötelező is, akkor is jól jött volna.

Végül egy biztonsági tényező, amivel kár összezavarni szegény vásárlót :)
FIGYELEM : Biztonsági okokból a csomagokat FOTOVISTA címkével láttuk el. Kérjük, a csomag átvételekor figyelmesen ellenõrizze, hogy a FOTOVISTA címke szerepel-e a dobozon.

Tisztelt Ügyfelûnk!
A FOTOVISTA cimkékert biztonsàgi okokbol. màr nem tartalmazzàk a csomagok.
Kôszônjûk rendelésé, és észrevételet.

Most „természetesen” csak negatívumokat írtam le, amik nem jelentős problémák, de önök kérték, én pedig elmondtam a véleményemet (egyébnként 10-es skálán 8-9 pontot adnék). Bízom benne, hogy ezt nem kritikaként élik meg, mert nagy problémám tényleg nem volt a szolgáltatással, és valószínű, hogy legközelebb már, mint kipróbált webhely, újra önöknél fogok rendelni.

2007. április 30.

Tisztelt Pixmania!

Most van egy kis időm, így leírom, hogy mi a véleményem a pixmaniaval kapcsolatban.

A vételár nagyn jó önöknél, de egy kicsit érdekes hozzáállás, hogy mindenképp megvetetik velem a „gondtalan vásárlási szerződést”. Ha már úgy is meg kell venni, érdemes lenne együtt feltüntetni, a vételárba belefoglalva. Én elhatároztam, hogy itt vásárolom meg a fényképezőt, aztán mikor megláttam, hogy még ezt is ki kell fizetnem, kicsit burkolt, extra lehúzásnak éreztem, és odébb is álltam. A „baj” csak az volt, hogy kifutó modellről volt szó, amit már máshol nem kaptam meg, így kifizettem, de kellett 1-2 nap, mire megbékéltem az „árképzésükkel”. Úgy gondolom, hogy a gondtalan vásárlás alapból járna, és ha valaki extra szoltáltatást kér, fizessen érte, de ne legyen kötelező.

A szállítási határidővel sem voltam kibékülve, mert 3-4 munkanapról volt szó. Én kifizettem a terméket április 4-én és csak 13-án kaptam kézhez. Volt egy húsvét is közben, de így is 6 munkanapig tartott. Gondolom itt a magyarázat az érvényesítés, ellenőrzés stb amivel az elején elmegy 1-2 nap, de ez szerintem nincs egyértelműen közölve a vevővel, én arra számítottam, hogy 3-4 nap alatt már nálam lesz a termék, ami valljuk meg, nem egy extra elvárás a mai világban.

A harmadik dolog pedig a fényképezőhöz adott kezelési útmutató, ami 4-5 nyelven volt a dobozban, csak magyarul nem. Ha jól tudom, magyaroszágon eladott termékhez kötelező a magyar leírás, de ha nem kötelező is, akkor is jól jött volna.

Végül egy biztonsági tényező, amivel kár összezavarni szegény vásárlót :)
FIGYELEM : Biztonsági okokból a csomagokat FOTOVISTA címkével láttuk el. Kérjük, a csomag átvételekor figyelmesen ellenõrizze, hogy a FOTOVISTA címke szerepel-e a dobozon.

Tisztelt Ügyfelûnk!
A FOTOVISTA cimkékert biztonsàgi okokbol. màr nem tartalmazzàk a csomagok.
Kôszônjûk rendelésé, és észrevételet.

Most „természetesen” csak negatívumokat írtam le, amik nem jelentős problémák, de önök kérték, én pedig elmondtam a véleményemet (egyébnként 10-es skálán 8-9 pontot adnék). Bízom benne, hogy ezt nem kritikaként élik meg, mert nagy problémám tényleg nem volt a szolgáltatással, és valószínű, hogy legközelebb már, mint kipróbált webhely, újra önöknél fogok rendelni.

2007. április 30.

Tisztelt Pixmania!

Most van egy kis időm, így leírom, hogy mi a véleményem a pixmaniaval kapcsolatban.

A vételár nagyn jó önöknél, de egy kicsit érdekes hozzáállás, hogy mindenképp megvetetik velem a „gondtalan vásárlási szerződést”. Ha már úgy is meg kell venni, érdemes lenne együtt feltüntetni, a vételárba belefoglalva. Én elhatároztam, hogy itt vásárolom meg a fényképezőt, aztán mikor megláttam, hogy még ezt is ki kell fizetnem, kicsit burkolt, extra lehúzásnak éreztem, és odébb is álltam. A „baj” csak az volt, hogy kifutó modellről volt szó, amit már máshol nem kaptam meg, így kifizettem, de kellett 1-2 nap, mire megbékéltem az „árképzésükkel”. Úgy gondolom, hogy a gondtalan vásárlás alapból járna, és ha valaki extra szoltáltatást kér, fizessen érte, de ne legyen kötelező.

A szállítási határidővel sem voltam kibékülve, mert 3-4 munkanapról volt szó. Én kifizettem a terméket április 4-én és csak 13-án kaptam kézhez. Volt egy húsvét is közben, de így is 6 munkanapig tartott. Gondolom itt a magyarázat az érvényesítés, ellenőrzés stb amivel az elején elmegy 1-2 nap, de ez szerintem nincs egyértelműen közölve a vevővel, én arra számítottam, hogy 3-4 nap alatt már nálam lesz a termék, ami valljuk meg, nem egy extra elvárás a mai világban.

A harmadik dolog pedig a fényképezőhöz adott kezelési útmutató, ami 4-5 nyelven volt a dobozban, csak magyarul nem. Ha jól tudom, magyaroszágon eladott termékhez kötelező a magyar leírás, de ha nem kötelező is, akkor is jól jött volna.

Végül egy biztonsági tényező, amivel kár összezavarni szegény vásárlót :)
FIGYELEM : Biztonsági okokból a csomagokat FOTOVISTA címkével láttuk el. Kérjük, a csomag átvételekor figyelmesen ellenõrizze, hogy a FOTOVISTA címke szerepel-e a dobozon.

Tisztelt Ügyfelûnk!
A FOTOVISTA cimkékert biztonsàgi okokbol. màr nem tartalmazzàk a csomagok.
Kôszônjûk rendelésé, és észrevételet.

Most „természetesen” csak negatívumokat írtam le, amik nem jelentős problémák, de önök kérték, én pedig elmondtam a véleményemet (egyébnként 10-es skálán 8-9 pontot adnék). Bízom benne, hogy ezt nem kritikaként élik meg, mert nagy problémám tényleg nem volt a szolgáltatással, és valószínű, hogy legközelebb már, mint kipróbált webhely, újra önöknél fogok rendelni.

2007. április 28.

A termék információk nem minden esetben teljesek, egyébként a fizetéssel, a szállítással maximálisan meg voltam elégedve.

2007. április 27.

A vásárlás folyamatával nagyon meg voltam elégedve. A kártyás vásárlási lehetőség nagy előny a többi hasonló szolgáltatóhoz képest.
A szállitás sajnos csak 5. munkanapra történt meg és a szállitó nem jelezte előre az érkezését, bár ez esetben nekem nem jelentett problémát, de ezn célszerű változtatni.

2007. április 26.

A bolt jellemzése röviden: Ugyanaz a termék a lehető legolcsóbb áron. Egyetlen hibája, hogy nincs hozzá magyar nyelvű utasítás (legalábis az aáltalam vásárolt termékhez nem volt). A kiszállítás ugyan egy kicsit késett, de ez nem olyn nagy probléma.

2007. április 26.

Márciusban rendeltünk egy Panasonic Lumix DMC-TZ1-es gépet. Mivel akciós volt, gondolom, limitált volt a készlet, de a weblapon még napokkal a megrendelésünk után is meg lehetett rendelni! A pénz utalása és megérkezése után másfél héttel még semmi infó, aztán sorozatos telefonok és egy határozott hangú e-mail után végre hajlandóak voltak foglalkozni is velünk. Nagy nehezen kinyögték, hogy sajnos nem tudják teljesíteni a megrendelést és vissza fogják utalni a pénzt. Ezután még két hétig ment az ígérgetés, hogy a pénzügyi osztályon van az ügy éppen, stb, mire nagy nehezen méltóztattak visszautalni a pénzünket. Kíváncsi lennék, ha nem szólunk rájuk, hogy végre tájékoztassanak az aktuális helyzetről, meddig ültek volna a pénzen!
Egy mondattal : ha akciós, kifutó terméket vásároltok, nagyon vigyázzatok, mert ha a megrendelés után semmi hír a cuccról, hetekig ülnek a pénzen és szóra sem méltatnak!

2007. április 26.

Sokáig gondolkodtam , hogy rendeljek-e , mert elég vegyesek voltak a vásárlói vélemények.Végül úgy döntöttem /a vélemények az idő előre haladtával folyamatosan javultak/ , hogy belevágok.Nos a tapasztalataim kimondottan kedvezőek.A kiszállítás időben történt /a 4-ik munkanapon reggel 7 óra 21-kor telefonon jelezték ,délután 13-ig kiérkezik a megrendelt termék, 10 órára megérkezett/,hiánytalanul , tökéletes minőségben.Úgy gondolom amit vállaltak maximálisan teljesítették , ezekután máskor is rendelnék tőlük.

2007. április 26.

Egy fizikai cím jó lenne a könyvelőnk panaszkodott.

2007. április 25.

Először is: Jó bolt ez. Vannak komolyabb problémái: Túl hosszú a befizetéstől számított kiszállítási idő. Az ügyfélszolgálat is elégé lassú, de az még viselhető. De a posta nagyon drága, és lassú. Rossz céggel szállítatnak, csak ennyi a gond.

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés