eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Vásároltam egy hajvasalót, amit két napon belül házhoz is szállítottak, kipróbáltam, hibátlan, az ára is kedvező volt.

Nem ajánlom senkinek!!!Fogyasztóvédelmet kellet fel keresnem mert nekem már a leveleimre a telefonomra nem reagálnak és a termék árát semm hajlandóak vissza adni pedig már 3 hónapja vissza küldtem a terméket.SZAR GUSZTUSTALAN CÉG!!!!🥵🤬😡😠

Többször rendeltem tőlük, csak jót tudok írni.

Itt aztán minden megtalálható, bőséges az árukészletük, kiváló minőségű termékekkel.

A rendelésemmel, a kiszállítással és a termékkel is minden renben volt.

Három náluk leadott rendelésemből hárommal probléma volt. Kettőt egyáltalán nem kaptam meg, az egyiket pedig csak utánajárást követően. Segíteni sem voltak hajlandóak amikor érdeklődtem a rendeléseimről. Még szerencse hogy csak az a rendelés volt előre fizetve amit végül megkaptam. Soha többet nem rendelek tőlük.

Oké volt a rendelés.

Nálunk minden szuper volt!

Kávéfőzőt vásároltam, körültekintően utána olvastam a terméknek és végül döntöttem. Ma érkezett meg, már ki is próbáltuk, nagyon jó minőségű. A bolt megbízható, a rendeléssel is minden rendben volt.

A megrendelt terméket megkaptam ( Bluetoothos hangszóró) nem működött rendesen és eszméletlen hitvány volt a minősége. Reklamáltam. Elfogadták,de csak úgy ha saját költségemre visszaküldöm a terméket Romániába. GLS futárszolgálattal visszaküldtem és természetesen a megadott számlaszámra vártam vissza a vételárat. Hetekig semmi nem történt egy nyamvadt emailt sem kaptam senkitől...... Senkinek nem ajánlom őket! A hatalmas akcióknak fel átverés valóságban nincs is olyan mértékű akció! Bármi probléma adódik egyszerűen nem válaszolnak és nem történik semmi! Szemét banda, de mit várhatunk ezektől........

Egy gusztustalan cég.Nem azt a terméket küldik amit megrendelsz a kép alapján.Vissza küldöd a terméket csak a terméknek az árát nem kapod vissza.Én már 2 hónapja várom hogy vissza utalják a pénzemet de még mindig semmi.Hitegetnek félre magyaráznak a cégnév nincs az oldalukon aki ki küldte a terméket azt is úgy kellet ki nyomozni.Felháborító az egész ugy ahogy van.A büdös életben nem rendelek tőlük.Aki jot akar magának az sem rendek innen.

Tök elektronikai cikket rendeltem, jó minőség, jó áron.

Az egyik legnépszerűbb bolt, sokan ajánlották nekem és nem bántam meg, hogy innen rendeltem.

Megérkezett minden, amit vásároltam, mindennel elégedettek vagyunk!

Rendeltem ajándékba kisebb háztartási gépeket, mindegyik szuper jó minőségű és a rendelés is rendben zajlott.

Ezerszer vásároltam itt, nálunk mindig minden rendben volt. Elégedettek vagyunk!

Minden karácsonyi ajándékot tőlük rendeltem, még időben, odafigyelve, hogy mindenképp megérkezzen minden! Nagyon elégedett vagyok, a termékek is szuperek!

T.cég
2019.11.29.-én rendelt hangfalat melynek értéke 61179 ft,a Posta futár kiszállította 2019.12,02.-án amit a helyszínen kifizettem a futárnak,majd a visszaküldési ürlap kitöltése után 2019.12.07.-én visszavitte,amit a Posta online oldala szerint 2019.12.16.-án délután 16 óra körül a központi raktárba visszaszállította az EMAG-hoz,a probléma ott van hogy 12.22.-én,majd 12.23.-án többszöri telefonbeszélgetés alkalmával arról tájékoztatott az ügyfélszolgálat nem tudják hol a hangfal,tehát se hangfal se pénze nem lesz a fogyasztónak,a kár a hangfal meg a 61179 ft,lehet hogy a világban kering azóta is,vagy valaki feltételezhetően a Karácsonyi zenét rajta hallgatja az én káromra,természetesen a büntető feljelentést meg kell tennem,a rendeléssel nem volt gond amig a pénz gyorsan elment,a gond ott van hogy ha visszaküldünk valamit ki tudja hova lesz,összefoglalva úgy kell vásárolni náluk hogy nem kell semmit visszaküldeni.
Kellemes Karácsonyt!

eMAG Magyarország!
Senkinek nem javaslom, hogy onnan vásároljon. Időt és szellemi épséget takaríthat meg vele.
Tavaly már 1x eljátszották ugyanezt mint idén. Akkor egy 2 terás külsőt akartam vásaroolnk, volt készelten 6db, úgy volt meghirdetve hogy szállítás azonnal. Kifizettem rögtön és vártam. Közben eltelt 3 hét, nem válaszolt az ügyfélszolgálat a leveleimre, telefonon elérhetetlenek voltak, majd 2 ünnep közözt jött az email, ekkor már 4 hét telt el a vásárlási időből, hogy elfogyott és majd valamikor visszautalják a pénzt, ha nem akarok mást választani. Elrontották a karácsonyi meglepetésemet. Köszönöm szépen.
Idén, 2019.
Rendeltem egy elegáns kis só-bors örlőt, porcelán belső, letisztult króm külső. 6 db van készleten, kaptam emailt is, rendeljem meg most, és azonnal 2 napon belül kiszállítják. Megrendeltem, kifizettem, vártam. Majd egy héttel később jött egy automatikus törölték a vásárlásomat, mert elfogyott az általam vásarolt termék. Na kössz. Megint. Majd visszautalják az árát. Aha...
Amúgy volt, már olyan, hogy aki rendelt meg is kapta netalán a termékét? Most már kíváncsi lennék. Én soha többé, semmit nem fogok onnan vásárolni, és mindenki mást is erre bíztatok!!
Ez nem szolgáltatás, ezt felénk hülyítésnek és a vásárló megtévesztésének nevezik.

NE RENDELJENEK MÁR AZ EMAGTÓL IDÉN KARÁCSONYI AJÁNDÉKOT, MERT MIUTÁN REKLAMÁLTAM, KIDERÜLT, NEM TUDJÁK BIZTOSAN VÁLLALNI A KISZÁLLÍTÁST KARÁCSONYIG!
A mai napig (dec. 20.) azt írják az oldalukon, hogy ha postára kérem a megrendelt terméket, 24-ig megérkezik. 17-én rendeltem, úgy hittem, mára megérkezik, de nem kaptam semmi értesítést, ezért megnéztem az oldalukon, hogy merre járhat a csomagom. Itt láttam meg, hogy sikeresen kifizettem, postára még nem adták, és majd dec. 30-ra jön meg. Most itt tartom a fülemen a telefont, amin szeretnék velük beszélgetni erről, de fél órája senki nem veszi föl.
Na sikerült velük beszélnem. A hívás elején elmondta egy automata hang, hogy késhet a szállító cégek miatt a kiszállítás (ez nem teljesen igaz, mert ők nem adták postára). Csak azt nem értem, hogy ezt miért nem reklámozzák? Miért csak azt írják az oldalukra, hogy autót nyerhet, aki a karácsonyi ajándékot tőlük rendeli.
Aztán fölvette egy hölgy a telefont. Elmondtam a bánatomat, úgy reagált, hogy valószínűleg megérkezik a csomag előbb, mint amit odaírtak, de erre nem vállal garanciát. Pedig egy ilyen helyen, ha azt írják, hogy vásároljon "karácsonyi ajándék"-ot, akkor arra, hogy az Karácsonyig megérkezik, garanciát kellene vállalni! Szenteste nem tudok majd kinek reklamálni, hogy miért nincs ott az ajándék a fa alatt. Mit mondok a gyerekeimnek? Ez a kedves hölgy még azt is elmondta, hogy nem ő az Emag. Hát akkor ki? Ha fizetek van Emag, ha reklamálok, nincs. Tehát az ő feladata csak annyi, hogy meghallgasson, de az ügyemben semmit nem kell tennie. Még a rendelési azonosítót sem kérte.
Ezt kellett volna már több napja kiírni a honlapjukra: "NEM VÁLLALUNK GARANCIÁT, HOGY KARÁCSONYIG MEGÉRKEZIK A CSOMAG!". Majd akkor jobban meggondolnák az emberek, hogy honnan rendeljenek.

Mosógépet vásároltam tőlük. Egy héten belül meghibásodott.
A garanciát szinte lehetetlen érvényesíteni. Email-re nem válaszolnak, telefont nem veszik fel, garancia dokumentumot nem lehet letölteni.

Jó árak, egyszerű rendelés, ajánlom!

Nagyon örülök, hogy rábukkantam erre az üzletre, amiket rendeltem, mindennel elégedett vagyok.

Nálam szerencsére eddig minden rendben volt, már évek óta vagyok hűséges vásárló, mindig azt kapom, amit várok.

Háromszor rendeltem tőlük, negyedik már nem lesz. A honlapjuk jól használható, a szállítás is rendben, bár a csomagolást legutóbb nem vitték túlzásba: a termék dobozára egy címke aztán mehet. Most viszont amikor visszaküldésről lenne szó csak hallgatnak. 14 napon belül jeleztem nekik, automata e-mail megjött, de se futár, se érdemi válasz hogy akkor most mi van nincs már 2 hete. Papiron minden OK, de ha bármi problémád van szívás.

Rendeltem egy terméket most 7.-én.A kiszállítást max 13.-ára ígérték, azóta is várom a terméket.Felhívtam a futárszolgálatot, és az emagot is mind a kettő egymásra mutogat.A futárszolgálat azt mondta megbízást látják, de a termék nem érkezett meg hozzájuk.Az emagnál pedig azt mondták ők elküldték a futárszolgálatnál van lehet megsérült rajta a címke... Ja igen én a terméket kártyával előre kifizettem, a pénzt a számlámról 7.én levonták.Azért fizettem ki előre mer ki volt írva, ha emag által forgarmazott termékre kártyás fizetésnél ingyenes kiszállítás.A terméket az eMAG forgalmazza ki se találjátok, mégis levonták a kiszállítási díjat.Ezért is panaszt tettem 7.én,természetesen ez ügyben se történt semmi.Aki ezek után szerencsét próbál náluk annak sok szerencsét kívánok.

Széles választék és elérhető árak!

Itt mindig megtalálom, amit a neten keresek, az áraikkal és a szállítással is elégedett vagyok.

Rendeltem az egész családnak nagy összegben, sok terméket. Nagyon jó áron kaptam így meg mindent, a szállítás gyors volt és minden rendben ment.

Rendeltem egy digitális termékkulcsot win 10 ,SOHA nem kaptam meg,Az internetes oldalukon nincs olyan opció ,hogy azért kéred vissza a pénzed mert nem érkezett meg az árú,valamit írni kell,mert nem enged tovább a rendszer,a megjegyzésbe ugyan beírod ,hogy nem kaptál semmit!!!Most ott tartunk,hogy küldjem vissza a meg sem kapott terméket,csomagolásban,hogy megkapjam a pénzem.Őrület mennyire nincsenek a helyzet magaslatán.
Senkinek nem ajánlom !
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre