eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2025. augusztus 1.

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

2025. augusztus 1.

Rendeltem egy Samsung T7 2 TB külső SSD-t, és egy hamis kinai sz.r cuccot kaptam, ami teljesen fake, 50.000 ft ba került, még tart a visszaküldés de nagyon félek hogy nem jutok a pénzemhez. Csaló banda a büdös életbe az oldalukra sem megyek fel mégegyszer.

2025. július 29.

Sérült dobozban érkezett. A termék össze volt karcolva (éjjeli lámpa) A negatív értékelésemet nem engedték közzétenni,pedig fotókat is csatoltam:(

2025. július 25.

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.

Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.

Másnap reggelláttam is az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.

Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.

Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.

Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

2025. július 25.

Szerettem volna az eMAG applikációján keresztül gáztűzhelyet rendelni édesanyámnak, mivel láttam, hogy alkalmazáson keresztüli rendelés esetén 2000 Ft kedvezményt biztosítanak. Le is töltöttem az applikációt, találtam egy megfelelő tűzhelyet, de még nem tettem véglegessé a rendelést, mert tudtam, hogy szükség lesz még valamire – csak akkor épp nem jutott eszembe.

Később eszembe jutott, hogy egy konyhai mérleget is szeretne édesanyám, így azt is kiválasztottam. Ekkor döbbenten tapasztaltam, hogy a tűzhely rendelését – annak ellenére, hogy nem fizettem ki és nem véglegesítettem – az eMAG valamilyen oknál fogva önállóan „leadta”. Éjjel már nem volt erőm ezzel foglalkozni, gondoltam, másnap befejezem.

Másnap reggel láttam az e-mailt, hogy a rendelés (a tűzhely) rögzítésre került, és hogy próbáljam meg újra kifizetni. Az oldalon azonban az volt feltüntetve, hogy a kiszállítás díjmentes – viszont amikor újra próbáltam fizetni, már 7990 Ft-os kiszállítási díjat számolt fel a rendszer.

Végül kénytelen voltam mindkét terméket – a gáztűzhelyet és a mérleget – újra megrendelni teljes áron, kiszállítási díjjal együtt. Ügyfélszolgálati telefonszám nincs, csak egy online chat, ahol sajnos semmi érdemi segítséget nem kaptam. Az applikációs kedvezményt sem sikerült érvényesíteni, hiába tettem mindent a szabályok szerint.

Ez az egész élmény nagyon csalódást keltő volt. Nemcsak az automatizált, felhasználó által nem véglegesített rendelés volt zavaró, hanem az is, hogy az ingyenes kiszállítást ígérő információ félrevezetőnek bizonyult, és az ügyfélszolgálat sem volt képes megoldani a problémámat.

Egy ilyen nagy cégtől ennél sokkal átláthatóbb, korrektebb működést és jobb ügyfélkezelést várna el az ember. Ez a vásárlás sajnos inkább bosszúságot, mint elégedettséget hozott.

2025. július 24.

Elkerülöm legközelebb az emagnál vásárolt, de még jótálásos termék megvételét.
Használtan, de még az eredeti jótálási időn belül vásárolt elektronikai termék jótálását lehetetlen érvényesíteni az új vevőnek. Vevőszolgálat tutyi-mutyi, igérget, de nem tesz semmit. Emailre nem válaszol. Az eredeti vevőt (akitől használtan vettem a terméket) kell zaklatnom garanciális javítás ügyben. Sem direktben nem fogok vásárolni az emagnál, sem más emagos termékét nem fogom megvenni jótálási időn belül.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 23.

Az Emag a hosszú évek alatt felépített bizalmi tőkéjét épp most dobja kukába.
Microsoft márkával hirdetett, abban Microsoft logóval ellátott prémium egeret árul, majd kiérkezik egy no name, no logo kínai hulladék, egy hamisítvány.
Egy másik rendelés lemondását pedig nem vették figyelembe, az ügyfélszolgálat nem válaszol, megtévesztik a vásárlót a terméklapon, majd hamisan feltüntetik a weboldalon, hogy ki lett szállítva a termék, holott semmi nem történt.

2025. július 17.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

2025. július 17.

Rendeltem egy projektor vásznat ~32Eft-ért,ami eljutott a legutolsó elosztópontba,ahonnan már hozzám hozták volna.Figyeltem a csomag útját,mikor legyek otthon.Legnagyobb meglepetésre nem hozzám hozták,hanem visszaküldték a feladónak.Hosszas telefonálgatás egy csomó pénzért persze,vagy kétszer 1 órát várakoztattak,és semmi (kur..a anyátok)...Délután valaki visszahívott,és közölte,hogy a csomag túl nagy,ezért visszaküldik.Kérdeztem,hogy akkor Székesfehérvárig hogyan jutott el külföldről???Persze válasz nincs.Kérdezem hogyan kerül vissza a pénzem?Ja az nem a szállító feladata,vegyem fel a kapcsolatot az emag-al.Chat indul,egy robot semmi,aztán egy ember aki negynehezen megértette,hogy mi a helyzet,mert ő még úgy látta (én is) az emag oldalán,hogy sikertelen kézbesítés,másnap megpróbálják újra.A szállító oldalán ekkor már visszaküldték.Még jó hogy kifotóztam,ezt elküldtem,azt monta intézi,és kapok egy 4000ft-os kupont.Eltelt egy hét,sem a pénzem nem kaptam vissza,sem a kupon nem jött meg...Szánalmas.Újra chat,újra elmondok mindent,megint kaptam egy ígertet,hogy intézik.Aztán kaptam aszállítótól egy emilt,hogy tévesen szortírozták,és a visszáruk közé kevertk a csomagom (azt hittem túl nagy.... kurv@ anyád),de rendeljem meg újra és kihozzák..Akciósan 32000,most 65000....Ez komoly????Töröltettem az emag fiókomat,soha többet.Egyébként is drága,kizárólag az akciós termékek érik meg.

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 19.

Az EMAG-nak nagyon sokat kellene fejlődni, mert a CHET-jük olyan buta mint egy faék. Érdemi információt nem tud adni, csak ígéri, hogy segíteni akar. Telefonos ügyfélszolgálat NINCS! A vállalt szállítási határidőt több vásárlásnál sem tartják be. Vásárláskor 2-6 nap szállítást vállaltak, most már 14-16 napot ígértek! Emailban is nagyon nehézkes a kapcsolat, mert nem minden kérdésre, problémára válaszolnak. " Sírnak", hogy a külföldi Webáruházak "megölik " őket, persze, mert azok korrektek. Késedelmes szállítás esetén "kártérítést" pénzbeni jóváírást adnak. Az EMAG-tól kértem késedelmi "kárpótlást" még az emailomra sem válaszolnak. Nem egyedi estről van szó, mert több ismerősöm vásárlásánál is ugyan ez történik.
Ha promléma adódik a vásárlásnál, nagyon nehezen oldják meg, vagy sehogy.
Nagyon gondolja meg mindenki, hogy náluk vásároljon.
Többszörösen becsapott, félretájékoztatott József

2025. június 16.

eMAG+Easy (crasy) box a legmegbízhatatlanabb kombó ami csak létezhet webes vásárlás tekintetében.
Senkinek de senkinem nem ajánlom!!!

2025. május 23.

A bolt csupán egy portál, ami szürke árukat forgalmaz neked. Kínából gyorsabban lejön a csomag mint tőlük, és panasz esetén semmit se tudnak tenni. Kizárólag egy darab termék megvásárlására javaslom, ha nincs más lehetőséged, de számíts rá hogy nagy valószínűséggel nem fog megérkezni a termék ha azt nem azonnal küldik is. Inkább fizess többet máshol, az a biztos!

2025. május 17.

Nem a megrendelt terméket kaptam. Az oldalon online kezdeményeztem a termék visszaküldését és a pénzem visszafizetésének elindítását. Ezt elfogadták és küldtek egy olyan emailt, hogy az eladó céggel intézzem a visszárut. A cég ÁSZF-je szerint, ami mint kiderült egy francia cég, de nem az akitől vásároltam a terméket. A visszaküldés önköltségen 5.000.-+ÁFA franciaországba. Egy 10.000.- forintos 30 grammos terméknél egy olyan cégnek, akinek fogalma nem lesz róla mit küldtem, mivel nem tőlük vásároltam....Senki ne vásároljon itt, mert ez egy agyrém.

2025. május 14.

a megrendelt étkező garnitúra hibásan érkezett. Az asztal illesztése hepe hupás, a székeken a furatok nem jó helyen vannak,, ezért a felszerelt lábak hintáznak, a székek baleset veszélyesek. A megérkezéskor sajnos nem tudtuk kibontani, mivel költözködés alatt voltunk. Amint átköltöztünk kibontáskor rögtön kiderült, hogy a garnitura selejt, rendeltetésszerűen nem használható. Azóta csak az automatával lehet beszélni, érdemi intézkedés nem történt, írásos választ nem kaptunk. a futárcég "SAMEDAY" pedig sosem értesít előre, Néha szállítás előtt ír, vagy telefonál. senkinek sem ajánlom egyiket sem.

2025. május 14.

Nem a megrendelt terméket szállították ki.

2025. május 6.

Sérülten érkezett terméket a futár vissza is vitte. Levelezgetünk, űrlapot töltögetünk, kapcsolattartóval idétlenkedünk, de eredmény az nincs! Igazi balfasz cég! Semmiképpen sem ajánlom senkinek, csak aki szeret szopni és a pénzét kergetni!

2025. április 25.

Borzasztó rossz a véleményem a megrendelt árút nem kaptam meg a amikor rámentem az emag oldalára hogy ellenőrizzem hol tart az üzlet azt találtam hogy sztornózva lett én nem sztornóztam csak mesterséges intelligenciával lehet írásban társalogni amivel semmire nem megy az ember de legalább eltöltöttem vele egy órát nem vagyok hajlandó olyan cégtől vásárolni a jövőben ahol nincs telefonos ügyintézés értem én hogy nekik cél hogy minél nagyobb legyen a haszon ezért nem szeretnének élő embert alkalmazni csak mesterséges intelligenciát de az én időmmel ne szórakozzanak. A jövőben nem vagyok hajlandó tőlük vásárolni semmit.

2025. április 9.

Jogtalanul kifizettettek velem 28000Ft ÁFÁ-t, érvénytelen, szabálytalan számlát küldtek, nincs telefonos kontakt lehetőség, hitegetnek, hazudoznak és húzzák az időt, és ezt nagyon udvariasan teszik. Csak üzengetés írogatással lehet velük komunikálni, elsősorban csak egy mesterséges inteligenciával. Amennyiben nem térítik vissza a jogtalanul beszedett ÁFÁ-t, az adóhatóságnál feljelentést teszek.
Senkinek nem ajánlom őket, szerintem nagy ívben kerülendő rendkívül szélhámos társaság amibe én sajnos beleszaladtam.

2025. április 1.

Kritikán aluli üzlet! Először is rosszul adták meg az e-mail címemet a futárcégnek, így az áru átvétele is egy tortúra volt, majd kiderült, hogy a termék nem felel meg a leírásban foglaltaknak és ócska.

Bár a márkanév és a típusszám egyező egy általam régebben, máshol vásárolttal, sokkal rosszabb minőségű, és más, mint az eredeti, már otthon meglévő.

Ennek láttán írtam egy értékelést, amelyben leírtam a termék hibáit, de ezt meg sem jelentették, visszaküldték nekem az értékelésemet, hogy írjam át. Nevetséges és felháborító. Senki ne vásároljon itt!

2025. március 28.

Hetek kell várni egy probléma megoldására. Telefonon nem tudom elérni őket. Ha emailt írok, jön egy lecseszős üzenet, hogy relax,ne üzengessek,majd jelentkeznek.. Első és utolsó alkalommal rendeltem tőlük..

2025. március 27.

Március elején rendeltem egy parfümöt, előre ki kellett fizetnem, amikor kivettem az átvételi pont automatájából, már gyanús volt, hogy át van ázva a doboz. Haza vittem kibontom, és össze vissza van törve a parfüm. Fotókat készíttettem róla, e- mailben jeleztem az emag felé, +a szállító cég felé is. Az emag küldött is visszajelzést. Kértem a termék visszafizetését, de ez idáig nem történt meg. Közben törölték a kérelmemet! Hát így kell ezt csinálni! Jól átvernek mindenkit, lehúznak! Undorító mocskos szemét banda! Soha többet nem rendelek tőlük! És erre bíztatok mindenkit!

2025. március 26.

Átverés! Senkinek sem ajánlom! 4 üveg Sambuca Ramazzottit rendeltem utánvéttel, 18.000 Ft-ot fizettem, de amikor átvettem a csomagot, csak 1 üveg volt benne! Próbáltam elérni az ügyfélszolgálatot, de semmi érdemi választ nem kaptam. Nagyon csalódott vagyok, és másokat is óvatosságra intek!

2025. március 24.

2024 Novemberében vásároltam egy Rommelsbacher SVD1400 Növényi ital & Leveskészítő „VERA”1400 W készüléket kb 75 000 ,- Ft ért a következő rendelési számmal:A készülék hibás volt ezért vissza küldtük a terméket és visszatérítést kértünk. Azóta sem kaptunk semmit 2025.03.24. Sem a termék sem a visszatérítés nincs nálunk kvázi megloptak 75 000Ft-tal. Egy idő után nem válaszolnak semmilyen formában a megkeresésekre ezért ügyvédhez fordultunk most per pillanat a Nemzetközi békéltető testületnél az ügy. Nagyon szomorúnak tartom, hogy a mai világban ezt megteheti egy ilyen nagy cég.

2025. március 21.

Megbízhatatlan áruház! Csomag rendelés után (előre kifizetett termék) a rendelést törlik, technikai okokra hivatkozva. A terméket ezután csak a sokszorosáért lehet megvásárolni! Megtévesztik az ügyfeleket valamint az áruházi vásárlást regisztrációhoz és személyes adatok megadásához kötik.

2025. március 14.

Rendeltem egy parfümöt EDP, de sajnos nem parfümöt, hanem testpermetet kaptam... Ezt jeleztem és beadtam a visszaküldési igényemet. Hetekig nem jött érte a futár majd többszöri megkeresésemre közölték, hogy nem jönnek érte, tartsam meg és visszakapom a pénzemet. Ennek egy hónapja, és a pénzemet azóta se láttam. Minden egyes megkeresésnél van valami jó kifogás, hogy miért is nem indult el a visszautalás. A legundorítobb az az egészben, hogy írtam egy értékelést, amit töröltek, mert szerintük nem felelt meg (????) és törölték :D hát vicc az egész. Most írtam egy másikat, ami elbírálás alatt van, gondolom majd ezt is törlik szépen, mert nem poziív, pedig teljesen normálisan van megfogalmazva...

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
HIRDETÉS