Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (636 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2020. január 30.

Elégedett vagyok!

2020. január 30.

Igényes, minőségi termékek!

2020. január 30.

Minden megtalálható ebben az üzletben, az áraik is jók. Most rendeltem először, de még fogok.

2020. január 27.

A legjobb online webáruház, amit ismerek!

2020. január 27.

Minden rendben volt.

2020. január 27.

Minőség, jó árakon!

2020. január 24.

Elektronikai cikket vásároltam, nagyon segítőkészek voltak, kérdéseimre kielégítő választ kaptam, ami alapján tudtam dönteni. Máskor is visszatérek!

2020. január 24.

Mindenkinek ajánlom az üzletet!

2020. január 24.

Mindennel nagyon elégedett vagyok, az ügyfélszolgálaton nagyon segítőkészek, az oldaluk jó, a termékek is szuperek!

2020. január 22.

2019. dec. 11.-ei véleményemet szeretném módosítani egy csillagról, nagyon jóra. Reklamációmra korrekt módon jártak el. A hianyzó termék árát visszatérítették.

2020. január 18.

Egy közel 300 000 Forintos órát szerettem volna rendelni de előtte szerettem volna meggyőződni a minőségéről, személyesen is megnézni.
Bementem az Alza showeoom-jába. Naivan azt gondoltam, hogy egy showroomban meglehet nézni a termékeket.
A hölgy akinél érdeklődtem azt mondta, hogy sajnos nem tudom megnézni az órát mert nincs kiállítva, azt javasolja ( és itt szállt el az agyam), hogy vásároljam meg az eszközt és ha mégsem tetszik akkor 14 napig elállhatok a vásárlástól.
Úgy gondolom, hogy ez az opció nevetséges, amatőr és gagyi.
A neten látható volt, hogy a termék bent van a raktárban ráadásul bontott állapotban így simán megmutathatták volna. De ez csak úgy lett volna lehetséges, ha megrendelem, kifizetem a pénzt és másnap reggel visszajövök érte....miközben ott volt kb 30 méterre egy polcon.
Kérdem én mi értelme van annak, hogy nem foglalkoznak a vevővel, vegyen amit akar ha szar vagy nem kell neki akkor majd a reklamáción elintézi... ha belegondolok így kb ugyan annyi papírmunkát jelent egy vásárló...
Ezzel a húzással elvágta nálam magát ez a cég.
Értem én, hogy rohanó világot élünk de ez a tempó nekem kicsit sok...
Megjegyzem egy másik hasonló cégnél klasszisokkal jobb bánásmódot tapasztaltam. Még nincs veszve a világ és az órám sem 😊

2020. január 17.

Korrket bolt!

2020. január 17.

Rendben volt minden.

2020. január 17.

Sok terméket rendeltem innen, jó áron voltak, egytől-egyik hibátalanok és a bolt ügyintézésével is elégedett vagyok.

2020. január 16.

Sokszor rendeltem már az Alzától és nagyon jó volt a véleményem, eddig. Ez most megváltozott. December 09.-én rendeltem és fizettem ki egy szárítógépet dec 13.-án érkezett meg. Még aznap kicsomagoltam. A berendezés sérült volt, de olyan védett helyen, ahol szállítás közben nem sérülhetett. Azonnal jeleztem, fotókat küldtem. Segítőkészek voltak, azt hittem hamarosan kicserélik. Sajnos nem. Felajánlottak 17 ezer forint jóváírást, amivel nem szerettem volna élni. Dec 23.-án elszállították, de minden egyes lépés csak külön telefonos reklamációra történt még. Nekem nem az volt a benyomásom, hogy idióták a vevőszolgálaton, hanem inkább az, hogy valami miatt húzzák az időt. A kommunikációjuk aztán idővel egyre barátságtalanabb lett. Száz telefon és szállító cég segítsége után (akik előtt le a kalappal, Gebrüder Weiss) ma reggel kaptam vissza a pénzt, január 16.-án. Egy karácsonyi ajándéknak szánt terméket! 1 hónap és 7 nap alatt sikerült! Szerintem ez kritikán aluli. Végre megrendelhettem a régen vágyott szárítógépet. Már nem az Alzától.....

2020. január 14.

A kőbányai "penny" AlzaBoxba szinte lehetetlen rendelni.
Több hete nem sikerül és amúgy a kiválasztásnál nincs a listában, hogy van ilyen AlzaBox (térképen sincs rajta).
Ügyfélszolgálat azt válaszolta, hogy túlterhelt a szóban forgó AlzaBox. (Karácsonykor még ezt értettem...de azóta?)

Nem mindegyik AlzaBoxhoz lehet kiválasztani a bankkártyával, átvételkor történő fizetést.
Ilyen esetekben a következőt lehet olvasni: "Rendelése minél gyorsabb kiszállítása érdekében kérjük, válasszon online fizetési módjaink közül, így az átvétel problémamentessé válik." (Kérdésem, mennyivel gyorsabb? 10 másodperccel?)

2020. január 13.

Hibátlan

2020. január 13.

Minden rendben zajlott.

2020. január 13.

Az egyik kedvenc üzletem, rengeteg termékük jó áron vásárolható, a szállítás is gyors.

2020. január 8.

A vásárlásom gördülékenyen ment.

2020. január 8.

Rendszeresen vásárolok itt, kezdetben gondoltam, mert nagy üzlet, megbízható. Szerencsére mindig időben szállítanak, mindig azt kapom, amiért fizetek.

2020. január 7.

Csatlakozok az előttem szólókhoz.
Dec 31. megrendeltem a terméket Alzaboxba, 2-án kiszállítják.
Másnap e-mail, hogy bocsi de 3.-án fogják (nem baj, nem annyira sürgős).
2.-án este kapom a mailt, hogy 3.-án reggel 8-tól átvehető lesz, de még várjam meg a konkrét nyitókódos e-mailt.
Azóta várok, a webes linken naponta ellenőrzöm, nem mozdul sehova a rendelés állapota, spamben semmi.
7.-én a webes linken látom, hogy a rendelésem törölve. Se szó, se beszéd.
Megbízhatatlan nulla ez a cég. Reklámra viszont van pénz.

2020. január 4.

a) dec. 29.-én rendeltem AlzaBoxba,
b) visszaigazolták, hogy 31.-én szállítják 8:00-ig szállítják
c) 30.-án 21:51-kor e-melben írták, hogy a terméket elküldték az AlzaBox-ba és átvehetem 31.-én 8:00-tól
d) sms kód nem érkezett, helyette sms jött 31.-én 8:13-kor "Elnézést még nem készítettük el a rendelésedet", e-
mailben pedig ezt írták oknak "a szállító cég késése miatt" és legyek türemmel intézkednek a gyors megoldásról
e) 2 napon keresztül átmódosult az "átvehető" időpont 01.02. 8:00-tól-ra
f) majd 01.02.-án átmódosult az "átvehető" időpont "hamarosan pontosítjuk" felirattá
g) és itt a "csoda", ma reggel (01.04.-én) beléptem az alza fiókomba és látom a megrendelés törölve státuszba került
Nekem is törölték az egészet értesítés és magyarázat nélkül, ahogy már láttam az előttem véleményíróknál is!!!

2020. január 3.

Többször vásároltam már itt és eddig még minden rendben volt. Igaz közel dolgozom, tehát átveszem személyesen, de az ügyintézés gyors, pedig karácsony előtt is berohantam valamiért. Szerintem olajozottan működnek és az árukkal sem volt eddig problémám, minden hibátlan volt.

2020. január 2.

2019.11.22-én egy hűtőt szállított ki az Alza másnap (költözés miatt) bontottuk ki ami persze szállitás sérült volt nem lehet ki nyitni az ajtaját, rögtön férjem hívta az ügyfélszolgálatot ahol mondták hogy csináljon képeket és küldje vissza, meg állapították hogy az ő hibájuk vissza szállítják de nem tudják mikor mert nincs??!! aki vissza szállítaná, 6 hete várjuk hogy el szállítsák, minden héten hívtuk azóta őket, semmit nem tudnak, az összes ott dolgozó ügyfélszolgálatos egy idióta, mind csak hiteget, majd két héttel ezelőtt kaptunk egy e-mailt hogy 2019.12.23-án el szállítják, de én ekkor már a fogyasztóvédelemnek írtam hogy mi a helyzet, de persze akkor sem jött senki érte, majd 2019.12.28-án egy hölgy fel hívott egy futár cégtől hogy ma 2020.01.02. el szállítják a hűtőt majd a futár hív, egész délelőtt vártunk, majd fel hívtam a futár céget hogy mégis mikor jönnek egész nap nem ülünk itthon, mire közli velem a férfi hogy mégis ki mondta hogy ma jönnek? Na ekkor el borult az agyam, el mondtam neki hogy egy nő hívott erről a számról és ígérte el viszik, el mondtam neki mi történt hogy már 6 hete várjuk a csodát, válasza: talán jövőhéten vissza tudják szállítani, SOHA TÖBBET nem vásárolok online boltból főleg nem az Alzától!

2020. január 2.

Nem állnak a helyzet magaslatán logisztikailag. December 28-án rendeltem egy terméket, amire visszaérkezett, hogy 12.29-én az alzaboxban átvehető a kódot majd küldik. 29.-én telefonáltam, akkor egy kedves ügyintéző többszöri elnézés kérés után közölte, hogy 1 nap csúszás lesz. 30.-án telefonáltam, mert azt láttam az online felületen, hogy reggel 8-ig átvehető, és nem kaptam kódot. Ez az ügyintéző, már ellenséget látott bennem, közölte nem jós és hogy kérdezhetek ilyet, hogy mikor érkezik meg a csomag, még egy pár hasonlóan bunkó mondata után letettem a telefont, majd emailt írtam... Ragozhatnám, de a vége az lett, hogy türelmesen vártam, míg január 2-án reggel az online felületen azt láttam, hogy törölték a megrendelést. Erről semmilyen értesítést nem kaptam. Telefonáltam, közölték az alzabox -nál van valami probléma rendeljem meg újra és kérjem egy másik helyre, nem tettem, megvettem máshol.

2019. december 30.

TUDATOS ÁTVERÉS-nek tűnő taktika.
Hírdetésük alapján kinéztem egy “Saeco Lirika Black RI9840/01 megnevezésű automata kávéfőző gépet. A megrendelés felületen ehhez a géphez feltett kb. 40 oldalas magyar leírás alapján ez egy SUP041E típusu gép. Nincs másik leírás , tehát tévedés kizárva. Mivel más helyen ezt a gépet jelentősen drágábban adják , így kattintottam és másnap reggel át is vettem személyesen. Az ezt követően kapott visszaigazoló, értesítő , stb. leveleikben mindenhol leellenőrizem és helyesen szerepel a gép megnevezése, és mint átvételkor kiderült a számlán is , miszerint ez egy RI9840/01 nevű gép. Típusról sehol nem tesznek említést, így joggal feltételeztem hogy ennek a megnevezésű gépnek ez a típusa, és nincs más. Igy átvételkor biztos voltam abban hogy azt tettem a hónom alá amit rendeltem.
TÉVEDTEM! Ez már csak akkor derűlt ki amikor kibontottam a csomagot. ( előtte nem lehet tudni , és semmiből nem deríthető ki) Ez valóban egy Saeco Lirika Black RI9840/01 megnevezésű gép csak nem a webshopban mellé tett letölthető leírás szerinti SUP041/E típus , hanem annak egy egyszerüsített E betű nélküli, azaz SUP041 változata. Így ebből hiányzik több hasznos funkció. Pl. olyan számomra fontos lehetőség, hogy főzés előtt beállítható legyen a következő kávé erőssége, így az adott adaghoz felhasznált kávé mennyisége.
Nekem tudatos átverésnek tűnik.

2019. december 29.

Nagyon kedvesek és segítőkészek!

2019. december 29.

Már nem először vásároltam itt, nem véletlen!Nagyon jók a termékek és a kiszolgálással is elégedett vagyok!

2019. december 29.

Rengeteg ajándékot rendeltem innen karácsonyra, még mindig a kedvenc üzletem!

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés