Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Hibátlan

Minden rendben zajlott.

Az egyik kedvenc üzletem, rengeteg termékük jó áron vásárolható, a szállítás is gyors.

A vásárlásom gördülékenyen ment.

Rendszeresen vásárolok itt, kezdetben gondoltam, mert nagy üzlet, megbízható. Szerencsére mindig időben szállítanak, mindig azt kapom, amiért fizetek.

Csatlakozok az előttem szólókhoz.
Dec 31. megrendeltem a terméket Alzaboxba, 2-án kiszállítják.
Másnap e-mail, hogy bocsi de 3.-án fogják (nem baj, nem annyira sürgős).
2.-án este kapom a mailt, hogy 3.-án reggel 8-tól átvehető lesz, de még várjam meg a konkrét nyitókódos e-mailt.
Azóta várok, a webes linken naponta ellenőrzöm, nem mozdul sehova a rendelés állapota, spamben semmi.
7.-én a webes linken látom, hogy a rendelésem törölve. Se szó, se beszéd.
Megbízhatatlan nulla ez a cég. Reklámra viszont van pénz.

a) dec. 29.-én rendeltem AlzaBoxba,
b) visszaigazolták, hogy 31.-én szállítják 8:00-ig szállítják
c) 30.-án 21:51-kor e-melben írták, hogy a terméket elküldték az AlzaBox-ba és átvehetem 31.-én 8:00-tól
d) sms kód nem érkezett, helyette sms jött 31.-én 8:13-kor "Elnézést még nem készítettük el a rendelésedet", e-
mailben pedig ezt írták oknak "a szállító cég késése miatt" és legyek türemmel intézkednek a gyors megoldásról
e) 2 napon keresztül átmódosult az "átvehető" időpont 01.02. 8:00-tól-ra
f) majd 01.02.-án átmódosult az "átvehető" időpont "hamarosan pontosítjuk" felirattá
g) és itt a "csoda", ma reggel (01.04.-én) beléptem az alza fiókomba és látom a megrendelés törölve státuszba került
Nekem is törölték az egészet értesítés és magyarázat nélkül, ahogy már láttam az előttem véleményíróknál is!!!

Többször vásároltam már itt és eddig még minden rendben volt. Igaz közel dolgozom, tehát átveszem személyesen, de az ügyintézés gyors, pedig karácsony előtt is berohantam valamiért. Szerintem olajozottan működnek és az árukkal sem volt eddig problémám, minden hibátlan volt.

2019.11.22-én egy hűtőt szállított ki az Alza másnap (költözés miatt) bontottuk ki ami persze szállitás sérült volt nem lehet ki nyitni az ajtaját, rögtön férjem hívta az ügyfélszolgálatot ahol mondták hogy csináljon képeket és küldje vissza, meg állapították hogy az ő hibájuk vissza szállítják de nem tudják mikor mert nincs??!! aki vissza szállítaná, 6 hete várjuk hogy el szállítsák, minden héten hívtuk azóta őket, semmit nem tudnak, az összes ott dolgozó ügyfélszolgálatos egy idióta, mind csak hiteget, majd két héttel ezelőtt kaptunk egy e-mailt hogy 2019.12.23-án el szállítják, de én ekkor már a fogyasztóvédelemnek írtam hogy mi a helyzet, de persze akkor sem jött senki érte, majd 2019.12.28-án egy hölgy fel hívott egy futár cégtől hogy ma 2020.01.02. el szállítják a hűtőt majd a futár hív, egész délelőtt vártunk, majd fel hívtam a futár céget hogy mégis mikor jönnek egész nap nem ülünk itthon, mire közli velem a férfi hogy mégis ki mondta hogy ma jönnek? Na ekkor el borult az agyam, el mondtam neki hogy egy nő hívott erről a számról és ígérte el viszik, el mondtam neki mi történt hogy már 6 hete várjuk a csodát, válasza: talán jövőhéten vissza tudják szállítani, SOHA TÖBBET nem vásárolok online boltból főleg nem az Alzától!

Nem állnak a helyzet magaslatán logisztikailag. December 28-án rendeltem egy terméket, amire visszaérkezett, hogy 12.29-én az alzaboxban átvehető a kódot majd küldik. 29.-én telefonáltam, akkor egy kedves ügyintéző többszöri elnézés kérés után közölte, hogy 1 nap csúszás lesz. 30.-án telefonáltam, mert azt láttam az online felületen, hogy reggel 8-ig átvehető, és nem kaptam kódot. Ez az ügyintéző, már ellenséget látott bennem, közölte nem jós és hogy kérdezhetek ilyet, hogy mikor érkezik meg a csomag, még egy pár hasonlóan bunkó mondata után letettem a telefont, majd emailt írtam... Ragozhatnám, de a vége az lett, hogy türelmesen vártam, míg január 2-án reggel az online felületen azt láttam, hogy törölték a megrendelést. Erről semmilyen értesítést nem kaptam. Telefonáltam, közölték az alzabox -nál van valami probléma rendeljem meg újra és kérjem egy másik helyre, nem tettem, megvettem máshol.

TUDATOS ÁTVERÉS-nek tűnő taktika.
Hírdetésük alapján kinéztem egy “Saeco Lirika Black RI9840/01 megnevezésű automata kávéfőző gépet. A megrendelés felületen ehhez a géphez feltett kb. 40 oldalas magyar leírás alapján ez egy SUP041E típusu gép. Nincs másik leírás , tehát tévedés kizárva. Mivel más helyen ezt a gépet jelentősen drágábban adják , így kattintottam és másnap reggel át is vettem személyesen. Az ezt követően kapott visszaigazoló, értesítő , stb. leveleikben mindenhol leellenőrizem és helyesen szerepel a gép megnevezése, és mint átvételkor kiderült a számlán is , miszerint ez egy RI9840/01 nevű gép. Típusról sehol nem tesznek említést, így joggal feltételeztem hogy ennek a megnevezésű gépnek ez a típusa, és nincs más. Igy átvételkor biztos voltam abban hogy azt tettem a hónom alá amit rendeltem.
TÉVEDTEM! Ez már csak akkor derűlt ki amikor kibontottam a csomagot. ( előtte nem lehet tudni , és semmiből nem deríthető ki) Ez valóban egy Saeco Lirika Black RI9840/01 megnevezésű gép csak nem a webshopban mellé tett letölthető leírás szerinti SUP041/E típus , hanem annak egy egyszerüsített E betű nélküli, azaz SUP041 változata. Így ebből hiányzik több hasznos funkció. Pl. olyan számomra fontos lehetőség, hogy főzés előtt beállítható legyen a következő kávé erőssége, így az adott adaghoz felhasznált kávé mennyisége.
Nekem tudatos átverésnek tűnik.

Nagyon kedvesek és segítőkészek!

Már nem először vásároltam itt, nem véletlen!Nagyon jók a termékek és a kiszolgálással is elégedett vagyok!

Rengeteg ajándékot rendeltem innen karácsonyra, még mindig a kedvenc üzletem!

Tíz napos várakozási idő után, minden értesítés nélkül kaptam egy emailt, hogy törölték a rendelésemet. Ebben a karácsonyi szezon is benne volt de rá is ért volna a csomagom. Csak egy kis tájékoztatás vagy egy bocsánat nem tudjuk küldeni.

A rendelésem leadása után 3x már modositgattak a kiszállítási dátumon. 3 hete várom a csomagot de se híre se hamva. Felhívtam az ügyfélszolgálatot,hogy akkor a harmadszor irt időpontban várhatom-e a csomagot amire a válasz az volt h nem tudják garantálni. Szülinapi ajándék lett volna . Soha többet nem rendelek tőlük.

A férjem 3 órát !!!!! várt a Róbert Károly utcai átvevőhelyen. Maximálisan elégedetlenek és dühösek vagyunk.😤😱😡

Ajánlom!

Nagyon szeretek innen rendelni, mert mindig időben megérkezik és kifogástalan a minőség!

Több ajándéknak szánt dolgot is innen vásároltam meg, gyors volt a rendelés leadás, néhány napon belül megérkezett a csomog, hiánytalanul és minden rendben volt.

November 28-án rendeltem egy kávéfőzőt, melyet 6 nap alatt sikerült postapontra szállítaniuk. Törött volt a víztartálya. 2 hétig hitegettek, levelekre nem válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálat semmi konkrétumot nem tud mondani. Telefonba többször is állították, hogy már adják is fel a csereterméket azonnal, még 2-3 nap és megérkezik Csehországból. A reklamáció bejelentése után 17 nappal jött egy sms, hogy lezárták a reklamációt pénzvisszafizetéssel, holott előző napon még arról egyeztettünk az ügyfélszolgálattal, hogy hová küldjék a csereterméket. Felhívtam őket, hogy mi ez a pénzvisszafizetés, én terméket kérek, és akkor jött a legjobb: terméket nem tudnak küldeni mert ami ép az már elfogyott, a többi pedig törött, ás állítólag már meg is kapták a bankszámlaszámomat ahová utalnak! Mondtam, hogy ezen csodálkoznék, így megírtam nekik az én saját számlaszámomat és most várom, hogy visszakapom-e a pénzem, vagy induljak a rendőrségre feljelenteni őket.

elégedett voltam

Még sohasem volt kifogásolnivalóm.

Múlt héten rendeltem tőlük, azonnal jött az értesítés, hogy feldolgozás alatt, majd másnap már a szállításról kaptam levelet. Nagyon jó és megbízható bolt!

Időben megkaptam ,korrekt áron.köszönöm.

Szárítógépet rendeltünk, eleve használhatatlan állapotban érkezett.
1,5 hete telefonálgatok velük, nem tudnak érdemben válaszolni, dadognak, állítólag nem vállalja egyik futárszolgálat sem a visszaszállítást.. se szárítógép, se pénz...
Senki NE VÁSÁROLJON tőlük!!! Nekem 130.000-be került..

Abszolút betartják, amit vállalnak, a rendelésem is ok.

Elégedett vagyok.

Több dolgot is vásároltam, kicsit izgultam néhány véleményt olvasva, de nálam minden rendben volt, így bizalmat szavazok továbbra is.

Két terméket rendeltem, egy érkezett meg. Előre utalással fizettem. Szerintük kettőt küldtek, de én egyet kaptam. A futárcég depojába már sérülten érkezett a csomag, onnan küdték, átragasztva, tovább, nekem. Sajnos nem én vettem át a csomagot, így egyből reklamálni nem tudtam. Hiába volt velem valaki aki tudná bizonyítani, hogy hiányos volt a csomag tartalma, de nem megyek vele semmire. Ezek után fontolóra veszem, hogy rendelek-e innen mégegyszer, de a futár céggel is körültekintőbben fogok eljárni.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés