Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (612 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. március 24.

Átvertek, és Téged is át fognak!

Rendelés azonosítóm: 498394966
2024.január 14 vasárnap 14:35 Rendeltem 3 db ssd-t. A történet elég hosszú, mivel március 22-én lett vége.
Utánvétellel fizettem a postán, csomagot otthon kibontva láttam, hogy csak 1 termék van benne.
1) Kapcsolatot azonnal felvettem az Alzaval, de elküldtek a picsába.
2) Fogyasztóvédelemhez fordultam, onnan átküldtek a békéltető testülethez.
Fogyasztóvédelmi hölgy nagyon segítőkész volt.
Eközben folyamatosan írtam az Alzanak és hívogattam őket. De hiába. Leszarták a fejemet.
3) Békéltető testületnél rendesek voltam velem, segítettek. Ezer hála.
4) Innen tovább: ügy határon átnyúló jellegére tekintettel a testület az Európai Fogyasztói Központnak továbbította.
Itt további segítséget kaptam. Ezer hála.

Az Alza több, mint 2 hónapig lekezelő volt velem, nekem kellett nekik bizonyítani, hogy kifizettem a csomagot. Persze tudtam, mivel MINDEN PAPÍRT MEGTARTOTTAM, TEGYETEK TI IS ÍGY!
Hitegettek, hogy utalják a 2 db termék árát, de semmi.
Időhúzás hegyek, emailek, hogy sajnálják, de pénzemet csak nem küldik a kis köcsögök.
ALZATÓL KÁRTÉRÍTÉST, DE MÉG EGY ROHADT BOCSÁNATKÉRŐ LEVELET SEM KAPTAM.

KÉREK MINDEN HONFITÁRSAMAT, HOGY TANULJATOK A TÖRTÉNETEMBŐL ÉS KERÜLJÉTEK EL JÓ MESSZIRE EZT A CÉGET.



További részletek:
Fogyasztóvédelmi látogatásom után bementem a postára mert csomagom érkezett.
Örültem, elnézem ezt még az Alzanak, de újra kiakarták velem fizettetni a teljes árat. (3 db ssd árát)
HAHA anyátokkal szórakozzatok. :)
Utána meg írták, hogy nem vettem át a csomagot, nem tudnak velem mit kezdeni.
Na itt már rendesen néztem, hogy mit makognak ezek.

Ui.: postán is segítőkész volt az úriember

Alza.hu válasza (2024. április 8.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A rendszerben utána néztem az említett rendelésnek, és úgy látom, hogy még januárban elindítottuk Önnek az utalást a 2 darab termékkel kapcsolatban. Ha azóta sem kapta meg az összeget, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen és utánajárunk a problémának.
Viki, Alza.hu
2024. március 23.

Vásároltam egy terméket 3 hetes szállítási időt jeleztek, aztán amikor az letelt hirtelen még 2 hónappal későbbi dátuma lett a kiszállításnak. Senki nem hívott, nem kérdezte,hogy ez gond vagy sem......
Nagyon nem ajánlott....

Alza.hu válasza (2024. április 8.) :
Köszönjük az értékelést!

Sajnáljuk, hogy nem tudtuk időben biztosítani az Ön számára a kiszállítást. Sajnos ezt sok minden befolyásolhatja de igyekszünk mindig időben megoldani a problémákat. Kérjük írja meg számunkra a rendelési számát és vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, hogy át tudjuk nézni, megoldást találjunk az adott problémára.

Viki, Alza.hu
2024. február 9.

A megrendelt 48 ezres elektromos kukta szlovák vagy cseh nyelvű feliratokkal érkezett a kuktán, a használati útmutatóban, meg a szlovák és cseh nyelvűben is a leírásban német kifejezések szerepeltek a kukta felirata helyett. A Google translate sem sokat segített, amikor "fóka"-ként fordította a szelep állását, amelyről próbáld kideríteni, hogy most akkor arrafelé kell állnia indításkor vagy sem. Legalább a nyomorult gombokra rajzoltak volna, amit főzni lehet benne, nem állandóan sztárral böngészni, hogy most akkor ez melyik ételféleség is. Alig merek benne főzni, mert nem vagyok benne biztos, hogy minden jól működik benne. Pl. ez a gőz leereszto szelep is összevissza mozog, nem ott áll stabilan, ahol a feliratok szerint ettől eddig egy tartományon belül kellene mozogna, mert bébán rakták össze, vagy rosszul tervezték meg. A parkoló tálca pedig egy kék műanyag nejlonnal lett bevonva. Milimeterenkent jött le, három óra hosszat vakargattam mire sikerült leoperálnom a pároló rácsról. Eddig mindig jó vasarlasaim voltak az Alzánal, de ez kiboritó. Ha vettem volna egy olcsó vackot a Média Marktnál, akkor is jobban jártam volna.

Alza.hu válasza (2024. február 12.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2024. január 15.

A webáruház felülete kaotikus. Rendeltem egy mikrohullámú sütőt, és kértem, hogy szállítsák el a régit. Az online megrendelési folyamat során sehol nem volt lehetőségem arra, hogy kiválasszam azt a szállítási módot, amelynél ez megoldott. A megjegyzésmezőbe írtam bele az elszállításra vonatkozó kérésemet, majd a rákövetkező munkanapon messengeren egyeztettem, hogy ez így megfelelő-e. Az ügyintéző azt írta, hogy ez alapján nem fogják elszállítani a régit, de már a rendelés sem törölhető. Szóval kezdjünk vele, amit akarunk. Köszönöm! Aki innen rendel, jól gondolja meg. A termék egyelőre OK, de a szolgáltatás egy nagy nulla.

Alza.hu válasza (2024. január 15.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. december 22.

A december 12-én rendelt csomagomat nem tudták 24-ig kiszállítani. Köszönöm!

Alza.hu válasza (2023. december 23.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. december 5.

Senkinek nem ajánlom!

Mint utólag kiderült a nemzetközi platformokat átolvasva. Sikerül szériahibás hangfalakat vásárolnom.
Gondolom ezért is nem szerepel a számlákon a termékek sorozatszáma.

2021. 08. 16. Megrendelés 444108674, 444107791: 2db MACKIE Thump15BST hangfal. (3 év garancia)

A hangfalpár meghibásodott: 2023. 09. 21. visszaküldtem. (10-15 órát használtam összesen)
Eredmény:
ASRE23876693: "A reklamációt elutasítjuk, mert a leírt hiba nem minősül termékhibának"
ASRE23876682: "Elutasítjuk az igényelt árut teszteltük a leírt hibára, amely nem jelent meg a szolgáltatásban."

Visszaküldték a hangfalakat gondatlan csomagolásban, sérülten. (jeleztem, válaszra sem méltattak)

Újból visszaküldtem:
Ezúttal a hibátlan hangfalakat mégis hibásnak találták. Vagyis először csak az egyiket: ASRE231005930
A javítását rám akarták hárítani. Végül visszatérítést kaptam.

2023. 11. 30. kaptam egy e-mailt, amiben értesítenek az ASRE231005926 sz. reklamáció lezárásáról. (a másik hangfal)
Ha megfelel, levásárolhatom különböző variációkban.
Nem felelt meg. A bizalmam a múlté.

2023.12.01. Meggondolták magukat.
E-mail üzenet:
„A reklamációt elutasították… a vizsgálat során mechanikai sérülést találtak -az ügyfél által okozott égés, amely nem egyeztethető össze a gyártó garanciális feltételeivel. A tok visszautasításra kerül.”

Megjegyzem a hangfalak kifogástalan, karcmentes állapotban és teljesen azonos hibával, hibajelenséggel kerültek visszaküldésre.

Az egész panaszkezelés folyamata etikátlan, félrevezető és jogsértő.

Alza.hu válasza (2023. december 5.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Viki, Alza.hu
2023. november 24.

Motorolára rendeltem tokot de nem tudta beszerezni a megadott időpontra, így újra küldött egy szállítási határidő módosítást. Újjabb két hetet már nem tudtam megvárni ezért töröltem a megrendelést. Nem értem, hogy egy ilyen webáruház aki folyton reklámozza magát, miként tud így a helyzet magaslatán megmaradni. Hát megtud hiszen úgy tűntei fel magát árukészletével, mintha állandó készleten lenne! Azt is írta, hogy a pénzemet már visszautalta de még mindig nincs a számlámon! Sajnálom amiért időt fecséreltem és bíztam bennük így meggondolandó, ezek után már biztosan nem veszem igénybe webáruházukat!

Alza.hu válasza (2023. november 24.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak. Minden terméknél fel van tüntetve, hogy van-e raktáron, vagy sem. Amely termék nincs raktáron, annál fel van tüntetve a várható érkezési idő, vagy az, hogy kérés esetén megrendeljük. Lehetséges, hogy ez kerülte el a figyelmét. Néha megtörténik, hogy a várható időt sem tudjuk tartani, mivel ez a beszállítón múlik.
Viki, Alza.hu
2023. november 23.

Nov.19-én adtam le a rendelésem egy db, raktáron lévő Autó akkumulátor töltő BOSCH C3 6V/12V 3,8A akkumulátor töltőre előrefizetéssel 13 480,00 HUF. 21-én kaptam egy értesítést a kiszállítás késedelméről-de 24.én ígérték hogy megérkezik a csomagpontra.23-án újabb értesítést kaptam, hogy majd csak 28-án tudják leszállítani, természetesen töröltettem a rendelést-remélem24órán belül visszakapom a pénzem.
Nem korrekt társaság, sajnos bedőltem a reklámoknak "ma délig leados a rendelésed, holnap átveheted"szélhámos ígérgetés csak! A terméket később 70%- os áron máshol beszereztem.
Az előreutalás sem szimpatikus , senkinek nem ajánlom Őket.

Alza.hu válasza (2023. november 24.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. november 20.

A 492 028 224 számú rendelésemet napok óta nem teljesítik. Jelenleg 2023.11.23-ra ígérik, ami a kilencedik nap lenne, ha megjönne a termék. Ügyfélszolgálatosok semmivel nem tudnak többet, mint amit én látok a weben. A számlát elvileg a vásárlás napján kiállították, de csak öt nappal később jelent meg az oldalamon. A számlán ez szerepel "Az árut egy magyarországi raktárból szállították". Ha ez igaz lenne, akkor egy nap alatt meg kellett volna kapnom. Ehelyett örülök, ha a kilencedik napon megkapom. Senki nem tud semmit a cégüknél.

Alza.hu válasza (2023. november 24.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Viki, Alza.hu
2023. november 17.

491 228 641 számú rendelés 2023.11.08
195 845 609 számú rendelés 2019.12.29
Nincs bajom a szállítás gyorsaságával meg az információval sem mind kettő korrekt, viszont azt javaslom aki innen rendel telefont azt személyes átvétellel tegye mert nekem mind a két esetben bontott dobozú készüléket küldtek. Legközelebb én is úgy fogom. Sajnos utólag nehéz ezt bizonyítani mert a fotót vagy elfogadják vagy nem.

Alza.hu válasza (2023. november 24.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Utánaéztünk a rendeléseknek és mi úgy látjuk, hogy egyik esetben sem jelezte felénk, hogy bontott terméket kapott volna. Kérjük, a jövőben, ha ilyen történne jelezze felénk és találunk megoldást a problémára.
Viki, Alza.hu
2023. november 10.

Nem hozzák az előre kifezetett terméket az általuk megadott időpontra, neked kell utánajárni hogy mégis hol a csomagod és mikor jön. Ráadásul miután kiderült hol a csomagom és késni fog, küldtek még egy megtévesztő emailt hogy érkezik a csomag, persze nem érkezett. ( csomag még mindig nem ért ide )

Alza.hu válasza (2023. november 16.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. november 8.

Több termékkel is előfordult, hogy amíg a gyártó csökkentett az árán, alza megemelte azt az áruházukban szokszor 50-80% al, feltételezéseim szerint karácsonyra készülve. Ezen a ponton ez már annyira pofátlan, hogy még amerika express szállítással, vámmal, adókkal , a gyártótól közvetlen, plusz garanciával is 10 ezer forintal olcsóbban jössz ki egy 60 ezres terméknél, mintha tőlük vennéd. Viszont elérhető eu s raktárról is. 40 ezret spórolsz, hogyha alzát kerülöd, érdemes megfontolnod más boltot keresned.

Alza.hu válasza (2023. november 16.) :
Köszönjük az értékelést.
Igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat szabni ügyfeleink számára, figyelembe véve lehetőségeinket. Ha talál olyan terméket, ahol Ön szerint hiba van, vagy az ár a kedvezmény után drágább, akkor örülünk, ha konkrét példát küld nekünk a segito@alza.hu címre, és mi azonnal ellenőrizzük az ármegállapítást. Ez segít nekünk abban, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, és a jövőben elkerüljük a hasonló helyzeteket.
Viki, Alza.hu
2023. november 6.

A garanciás terméket nem cserélik ki annan ellenére hogy sms-ben elfogadták a reklamációt vissza küldték a hibás terméket simán. Vissza vittem fűt fát ígértek 2 hete azóta semmi az ügyintéző kritikán aluli konkrétan ki lettem nevetve semmi segítséget nem kaptam.. SENKI NE RENDELJEN INNEN Szánalmas az egész 2,5 hónapja megy egy garanciás termék cseréje...

Alza.hu válasza (2023. november 7.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. november 4.

Kétszer rendeltem eddig alza boxba.
Kezdjük azzal, hogy a reklámjuk, hogy ,,ott van minden sarkon’’ az nonszensz.
Szinte az össze többi automatába szállító cég jobban el van látva helyszínileg.

Az első rendelésem egy játék limitált kiadású doboza volt.
Voltak olyan aranyosak, hogy ezt nem csomagolták be, úgyhogy az egész doboz teljesen szétment.

A második rendelésemkor 4 kisebb terméket rendeltem.
A tapasztalataimnak megfelelően ISMÉT nem csomagolták be.
Csak úgy be volt szórva az automata rekeszébe a 4 tárgy.
Könyörgök legalább csináljanak úgy mintha érdekelné őket a termékek érkezési állapota.

Ami hab a tortán, hogy minden termék átvétel után megjelenik egy értékelő képernyő az automatàn. Viszont a képernyőn véletlen az 1 és 2 csillagot nem akarta bevenni :)

Szégyen ez az alza. Ne használjátok az alza boxokat!

Alza.hu válasza (2023. november 7.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A termékeket alzaboxba nem minden esetben csomagolják be a kollégák a raktáron, mivel az Alza törekszik a környezettudatosságra, és ha nem szükséges, nem használ felelesleges csomagolóanyagot.
Viki, Alza.hu
2023. október 24.

Senkinek sem ajánlom! Soha többé nem rendelek innen! Egy alig fél éve vett fülhallgató egyik fele elromlott, elküldtem garanciális javításra, cserére. Az volt a válasz, hogy nem volt tisztítva és az elkoszolódás miatt ment tönkre. Ja és csatoltak egy képet amin látni kéne azt a sok koszt amire hivatkoztak, hát konkrétan semmi nem látszott rajta. Erre visszaküldték, majd ismét alapos tisztítás jután (bár nem volt mit tisztítani) újra visszaküldtem bevizsgálásra, erre ismét elutasították, ugyan ezzel az indokkal. Nevetséges! Nyilván olyan vackok ezek a fülhallgatók, hogy mind garanciális időn belül belül elromlik, és nekik ez veszteség, ezért találnak barom kifogásokat. Szemét cég, ha szarokat árul legalább vállalná érte a felelősséget.

Alza.hu válasza (2023. október 28.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. október 14.

Borzalom! Soha többet nem rendelek innen! És senkinek nem ajánlom! Sajnos nem olvastam el előre a vasárlói véleményeket, egy csillagot sem érdeme!l

Alza.hu válasza (2023. október 15.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Viki, Alza.hu
2023. október 12.

Soha soha többet nem rendelek!!! Az ügyfél szolgálaton 3 napig kellett telefonálgatni mire egy mondjuk nagyjából értelmes segítőkész figurába akadtam, nincs előzetes információ utánvételes fizetés esetén fellépő komplikációkról, egyszóval inkább fizetek máshol többet, de tőlük többet nem kell semmi!

Alza.hu válasza (2023. október 15.) :
Köszönjük az értékelést.
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt.
Viki, Alza.hu
2023. október 9.

A terméket több mint egy hónapja megrendeltem, de már ötödjére módosítják az időpontot. Október 6-án november 4-re kaptunk új időpontot a raktárba érkezésre. Ez nagyon durva. Nagyon gyors szállítás, jó ha karácsonyra megérkezik.Telefonon nem keresnek,csak küldenek egy e-mailt.

Alza.hu válasza (2023. október 11.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Jitka, Alza.hu
2023. szeptember 26.

Akciosan meghirdetett termék.
3 het varakozas után modositották a termék elérhetőségét még másfél hónappal.
Semmi kommúnikáció felénk!Csak mi hívtuk a munkatársaikat.
Nevetséges az Alza üzleti magatartása.
Felháborító ez az érdektelenség.
Senkinek sem fogom ajánlani az Alzárol valo vásárlást!

2023. szeptember 18.

Az alzaboxban nem lehetett átvenni a rendelt csomagot, hiszen a box képernyője nem működött… több telefonhívás egyeztetés után négyszer kellett kimennem az alzaboxhoz és negyedjére sem lehetett átvenni a csomagot, majd ismételt telefonhívás után személyesen kellett elmenni az üzletbe, hogy kapjak egy új kódot, amivel mehettem megint az alzaboxhoz. Tehát egy egész napom ráment és nem véletlen rendeltem boxba, nem ezzel akartam eltölteni a napomat…. Semmi elnézést, sajnáljuk a kellemetlenséget nem hangzott el egyik kolléga szájából… köszi a szupergyors ,,kiszállítást”! Soha többet!

2023. szeptember 15.

Ma Magyarországon még mindig vannak sajnos olyan kereskedelmi egységek mint az Alza Róbert Károly krt-i üzlete. Elkövettem azt a hibát, hogy kerékpárral érkeztem vásárolni és mivel lakat nem volt nálam, szerettem volna bent letámasztani. A biztonsági őr úgy rakott ki mint macskát sz@..i. Én értem a szabályzat nem támogatja az e fajta vásárlási formát, de talán néha lehet kivételt tenni. Más jóval kisebb boltokban ez nem probléma, hiszen vásárló vagyok.
Az utolsó alkalom volt, hogy az Alzánál próbáltam vásárolni.

Alza.hu válasza (2023. szeptember 17.) :
Köszönjük, hogy megoszotta velünk tapasztalatait.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Viki, Alza.hu
2023. augusztus 24.

17-én rendeltem, házhozszállítással, online fizetéssel. A csomag eredeti kézbesítési ideje 08.21. lett volna. Naponta kaptam sms értesítést arról, hogy a csomagom késik. ExpressOne csomag lett volna, a rendelésnél megadott csomagazonosító nem működött, így az aktuális állapot lekérdezése kb lehetetlen volt, de gondoltam ez nem nagy baj, mert azt a megrendelés állapota is írja, hogy mikor kézbesítik, ahogyan azt is, hogy a kézbesítés végleges idejéről érkezik egy megerősítő e-mail. Ma (08.24.) reggel 8:10-kor kaptam az sms-t, hogy nem vettem át időben a csomagom, telefonon vagy online kereshetem őket. A csomag érzekéséről e-mailt nem kaptam, futár nem járt itt, telefonon sem keresett, a rendelésem pedig azonnal törölve lett, se egy "itt tudod átvenni" vagy egy második kézbesítési próbálkozás. A pénzt elméletileg visszautalták, a számlámra még nem érkezett meg. Ez volt az első és az utolsó, hogy az Alzáról rendeltem.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 26.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu
2023. augusztus 23.

A megrendelésem eleve késve került az automatába Érd Bajcsy Zsilinszky útra. Tekintettel arra, hogy élelmiszert is rendeltem és pokoli hőség van, a kézbesítési értesítés követően ma reggel kocsiba ültem, hogy átvegyem. A fémdoboz automatára tűzött a nap, kb 60 fok lehetett benne, ám nem működött. Telefonon jeleztem a problémát, a hölgy először közölte, hogy menjek akkor amikor nem süt a nap, majd ismételt újraindítást ígért, és hogy 5 perc múlva hívjam újra. Az újrahíváskor azonban már senki nem vette fel, az automata továbbra sem működött. Én pedig nem kérek az automatában megfőtt élelmiszerből.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 26.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Jitka, Alza.hu
2023. augusztus 22.

Üdvözlet! Hívom Önöket, de nem veszi senki. Nyári szünetet tartanak vagy mi a baj?

2023. augusztus 2.

Rendeltünk egy hűtőszekrényt, melyet 2023. június 19-én szállították ki.
Az áru sérülten érkezett, melyet azonnal jeleztünk az Alza felé, és a kért fényképeket még aznap elküldtük.
Majd kb. egy hétig semmi nem történt, azon kívül, hogy szinten minden nap jött egy üzenet, hogy mit küldjünk el az Alza részére, amit már beküldtünk. Telefonon kerestük a céget, és érdeklődtünk hogyan tovább, elfogadható válasz nem volt. Az ügyintéző nem tudta megmondani mikorra várható a csere, vagy egyáltalán mire és meddig kell várni. Néhány nap múlva ismét érdeklődtünk. A sérült hűtőszekrényt augusztus 3-án fogják elvinni, az új hűtőt pedig augusztus 4-én vagy augusztus 7-én hozzák, most augusztus 2-án ezt még nem tudják megmondani. Ahhoz, hogy a sérült hűtő cseréje megtörténjen két nap szabadságom megy rá, plusz mivel budapesti lakos vagyok a hűtőt meg Bánkra kértük Budapest - Bánk - Budapest utazási költsége kétszer.
Az ügyintézés szörnyű, ha mi nem érdeklődünk nem történik semmi.
Sajnos ez már így egy nagyon drága hűtőszekrény.
És egyébként miért nem tudják lebonyolítani a cserét egy nap alatt.

Alza.hu válasza (2023. augusztus 2.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Jitka, Alza.hu
2023. július 28.

2023.01.20._án Xiaomi Smart Band 7 Pro fehér Okoskarkötőt vásároltam az Alza.hu internetes oldalon, 35608 ft._ért.

2023.06.25_én. A termék meghibásodott. A hiba leírása:

Ébresztésnél , telefonhívásnál , időzítőnél stb. a rezgőmotor nem működik.
Telefonom Redmi Note 11, de több telefonnal is próbáltam.

2023.06.27_én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.

2023.07.24_én kaptam vissza. Garanciális igényem Elutasítva.
A szerviz szerint hibátlanul működik, javítani nem kellet.

Az órát kipróbálva megállapítottam ugyanúgy nem működik a rezgő motor,mint a beküldés előtt.

2023.07.24._én visszaküldtem Garanciális ügyintézésre.

Vajon meddig akarják húzni az ügyet.Nem szép dolog garanciális kötelezettség alól kibújni,ez nem egy jó tapasztalat az Alza.hu_val.

Alza.hu válasza (2023. július 30.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu
2023. július 19.

Hűtőszekrény átvételekor kértem segítséget a kiszolgáló személyzettől, miután a mozgólépcső nem működött. Minimális segítő szándék és illem sem mutatkozott egy férfi kollégában sem, Megdöbbentő, hogy erre fel kell hívni a figyelmet egy női vásárlónak. Gratulálok a HR-es kollégáknak is. Mellőzhetik a sablonos elnézést kérő levelet.

Alza.hu válasza (2023. július 30.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Jitka, Alza.hu
2023. július 8.

Ilyen szar kis stilü boltott régen láttam! Garanciális készülék 3-szor ugyan azzal a hibával visszaküldve és utolsó visszaküldésnél megállapitanak egy olyan hibát ami nem garanciális és nem vonatkozik rá jotálás!!!!!
Folyamatosan félre tájékoztatnak, rossz cimre küldik ki a telefont aztán emailt küldenek hogy vegyem fel én a kapcsolatott azzal akinek elküldték! Telefonos ügyintézés nevetséges! Tipikus lehuzzós cég!!!!
Ha JÓT AKARSZ MAGADNAK NE RENDELJ SEMMIT INNEN!!!!!!!! MERT CSAK AZT HAJTOGATJÁK HOGY SAJNÁLOM DE ................. AZ ILYEN BOLTOKAT BE KELLENE TILTANI MAGYARORSZÁGON!!!

Alza.hu válasza (2023. július 14.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. július 1.

Nagyon nem vagyok megelégedve, valószínűsítem hogy soha nem fogok rendelni tőlük! Június 9-én rendeltem meg a Candy mosógépemet, ami rendelésemkor azt jelezte hogy 5db van készleten, majd mikor a visszaigazoló email-t kaptam már az szerepelt benne hogy lerendelik, 15-én várhatóan megérkezik, utána szállítják. Ezzel nem is volt semmi probléma, gondoltam pont lecsúsztam arról az ötről. Másnap kaptam egy időpont módosítást, érkezési dátum 16-a. Vártam mert szükségem volt a gépre. 16-án ismét módosítottak 24-re. Na ezt már nevetségesnek tartottam, de még mindig adtam esélyt, 23-án felhívtam őket, hogy mire lehet számítani mert nagy szükségem lenne a gépre (jelenleg nincs mosógépem). Kedves volt az ügyfélszolgálatos, de csak annyit tudott mondani hogy majd kapok egy emailt amiben pontos információ van. Na ez az email ismét egy időpont módosításról szólt, júli 4-re. Itt már végérvényesen elveszítettek, így tegnap (juni 30) lemondtam a megrendelést és megveszem máshol a mosógépemet. Illetve soha senkinek nem fogom ajánlani hogy tőlük rendeljenek, én se fogok

Alza.hu válasza (2023. július 2.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
2023. június 29.

Telefont rendeltem tőlük. A készülék csomagolása bontott volt sem zárjegy sem fóliázva nem volt ahogyan a gyártó forgalmazza. Nem tudom mennyire elterjedt ez ennél a webáruháznál. Gondolom valaki valamiért visszaküldte nekik, és velem tettek egy próbát. Panaszt tettem azt írják küldjem vissza.

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés