vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a vidaXL legnépszerűbb termékeit!

NE rendeljetek tőlük. nagyon silány termék, silány minőség. tv állvány rendeltem (fenyő), 2 nap alatt megrepedt több helyen a stiftek mentén. Visszatérítést igényeltem, kíváncsian várom a választ.

9 részes kerti bútor szettet rendeltünk 160 ezerért. A képen természetesen csodaszép volt. A bútort ma délelőtt kezdtük el szerelni. Már este van és az asztal még félig van kész és 1 széket sikerült összerakni nagynehezen, de az utolsó csavart ide sem lehet beletenni, mert a furatok helyei nem egyeznek, nem összepasszíthatóak, egy kínlódás az egész, pedig 2-en szereljük! Sok bútorszerelésen túl vagyunk már, de ilyennel még nem találkoztunk! Borzasztó silány minőség egy vagyonért. Sajnálom, hogy nem találtam rá korábban, még rendelés előtt ezekre a véleményekre. A hozzászólásokat javaslom végigolvasni, az 5 csillagosok mind "furcsa" hozzászólások számomra, sokszor csak egy keresztnév van megadva, nyilván javítani kell a borzasztó átlagon az ügyfélszolgálatosoknak.....

Cégként vásároltam náluk. A vásárlás során nem kérték az adószámom. Később kértem hogy módosítsák. Mivel holland a cég, és van nekem is közösségi adószámom, utalják vissza az áfát. Később csak annyit szerettem volna elérni, hogy írják rá az adószámom,mivel Magyarországon kötelező eleme a számlának. Nem fogadja be a NAV. Sajnos 45 nap alatt ezt nem sikerült nekik többszöri kérésre sem. Ügyfélszolgálatuk nulla, senkinek nem ajánlom. Csak a holland hatóságoknál tudok panaszt tenni, de megteszem.

Két dönthető fotelt rendeltem, egy nap késéssel érkezett, kifogástalan állapotban. a képpel teljesen megegyező szín és forma. Az első összeszerelésén gondolkoztunk egy kicsit, de a második már könnyen ment. Köszönjük, máskor is fogok rendelni tőlük.

Rendeltem antracit szürke kukatárolót potom 54000 ft-ért. A termék pocsék, csak az rendelje meg aki lakatos szakmával és teljes szerszám készlettel rendelkezik, mert egyetlen furat sem passzolt, hiányzik a csomagból 30 db csavar, gyenge minőségű termék. Írtam már emailt, amiben kértem a hiányzó csavarok pótlását, de válaszra sem méltattak. Számomra nyilvánvaló a kártérítés, amennyiben nem reagálnak akkor a fogyasztó védelemhez fordulok. Készítettünk fényképeket és azt is továbbítom. Szóval nagy csalódás, arról nem is beszélve, hogy aki esetleg nem egy ezermester annak ez egy kész kínlódás lesz az összeszerelés.

A sok rossz tapasztalat mellé egy jó: azt kaptam amire számíttotam (2 személyes szürke kanapé), sérülésmentesen, ép csomagolásban, határidő, csomagot a DPD hozta ki, mely végig nyomonkövethető volt.

Megjött időre és szép állapotban a bútor. Nagyon megérte a vásárlás.

Hatósági vizsgálatot kérünk és rendőrségi feljelentést teszünk a Webáruház működése nem tisztességes! A termék hirdetése nem felel meg a valóságnak!! Csalás becsapás a tapasztalatunk alapján!
Az "ügyfélszolgálat" primitív es abszurd. A tapasztalatunk alapján fenn áll a szándékos tévedésbe ejtés ténye haszon szerzés miatt.
Kártérítés nem történt ezidáig a becsapás miatt.
Reméljük a hatósági eljárás és a rendőrségi feljelentés eredményt hoz. Nem éltek a felajánlott békés lezarással.

Az egész vállalkozás a szélhámosságra épít és meg is teszi. Átvernek mindenkit aki hagyja magát! Én is belefutottam!,sajnos! Innentől kezdve az sem kell tőlük amit ingyen adnak, mert az meg bosszúságot okoz, nem keveset! A termékeik egy rakás trágya, szó szerint mert értékmentes és értékelhetetlen! Nem is értem azt, hogy még mindig tudnak forgalmazni! Nem értem azt, hogy miért nem tiltották le őket a net-ről? Kapcsolattartás zéró! Felelősségvállalás ismeretlen fogalom! Bukarest a központ és ezzel mindent elárúltam a minőségről és a hozzáállásukról! Feri

Teljesen elégedett vagyok, azt kaptam, amit vártam. A sok rossz vélemény ellenére én megfelelő árut kaptam. A megrendelt kültéri bútorszett polyrattan része szép, a fából készült asztallap szorul egy átfestésre, ezen kívül más problémát nem tapasztaltam. Máskor is fogok itt vásárolni. A kiszállítás csak néhány napot csúszott.

Aki teheti kerülje el messziről...
3 hete rendeltem egy ágyat tőlük. A futár eleve szakadt dobozba hozta a terméket így kilettek dobva a dobozai. Miután kibontottam a dobozokat azzal szembesültem hogy teli van szépséghibával az egész ágy.(random ezüst alkoholos filc vonalak voltak a műbőrön, a háttámla megvolt törve, a lécek szálkásak voltak és meg sorolhatnám.
Az összeszerelési útmutató használhatatlan volt.
DE EZ MÉG SEMMI
Az egész ágyat furának tartottam...miután összelett rakva nem tartottam elég biztonságosnak...2 hetet nem használtam az ágyat és beszakadt az 50kilóm alatt...a közép merevítő "tömör" vas eltört...kézzel lehetett hajlítgatni az egész vasat ...Ha lehetne képet csatolni akkor ide kiraknám hogy lássak az emberek hogy milyen minőségi termékeik vannak.
Hatalmas csalódás ez számomra...
Felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot emailen keresztül...
Az első levelemre majdnem 1 nap után válaszoltak hogy nagyon sajnálják és hogy 3-om megoldást tudnak felajánlani. 1 megoldás: 5000Ft
kártérítés 2. Megoldás pótalkatrészt küldenek
3. Megoldás a teljes visszatérítés
Megírtam nekik hogy nem vagyok hajlandó pótalkatrészt kerni mivel valószínüleg ugyanolyan selejtes sz@rt küldenek mint amit eredetileg küldtek. Az első opcióval meg nem szúrják ki a szememet úgy hogy 60.000 volt az ágykeret.
Válaszként mindig más más összeget küldtek mindig más ügyintézőtől először 5000 utána 5913 utána 10.000 utána végösszegnek 15.000-et ajánlottak fel ha megtartom az ágyat.
Végül úgy döntöttem hogy visszaküldetem az ágyat és fizessék vissza a teljes összeget.
Az egyik ügyfélszolgálatossal lebeszéltem hogy 4 dobozba tudom visszaküldeni mivel nincs meg az eredeti doboz mivel szétszakadva érkezett és kidobtam...meg amúgyis kigondolta volna hogy összeszakad alattam az ágy.
Válaszként azt kaptam semmi baj holnap 8-17 között jön a futár átvenni a csomagokat. Na hát azóta is várom. Tegnap délután jött egy másik email hogy csak két csomagnak foglaltak helyett elküldték a számot és úgy gondoltam kiderítem hogy tényleg jön-e érte a GLS.
Felhívtam őket hogy tudnak-e valamit arról hogy ma jönni-e kell egy futárnak aki felveszi a csomagot.
A csomagszám nem létezik...
Írtam egyből hogy ezt így hogy gondolják..ha holnap nem jön a futár akkor fogyasztóvédelemhez fordulok.
Ma reggel jött egy hívás hollandiából hogy nagyon sajnálják a kínaiak elrontották a szállítást. Mivel 2 csomagnak foglaltak helyet amikor 4-et kértem. Azt igérték hogy ma két csomagot elvisz a GLS holnap meg a másik 2 csomagot...Na kíváncsi leszek hogy megint átleszek-e baszva. De van egy olyan érzésem hogy igen. De akkor garantáltan holnap a fogyasztóvédelemhez fordulok.
Mellékesen az oldalon felvan tüntetve egy telefonszám amit hívni se lehet.Ha bárkinek van olyan problémája hogy nem írnak vissza akkor próbáljátok ezen a számon felhívni őket. Engem erről a számról hívtak: +31852089430

Rettentően pocsék a bútorok minősége minden rendelt termék (3 db) esetében. Egyáltalán nem ajánlom!

Minden rendben volt a megrendelt 4részes paravánommal. 12.18-án rendeltem és ma 12.28-án kaptam meg, mivel az ünnep közbe jött. 23-án vette át a futár náluk.

Én egy 4részes paravánt rendeltem 12.18-án, de igaz közbe jött az ünnep így ma 12.28-án kaptam meg a 4mnap helyett, mert 23-án vette át a futár. De össze lehetett rakni és semmilyen probléma nem volt vele!

Én eg régebbi áldozat vagyok 2020.04 Csak szeretném megállapítani hogy milyen érdekes az hogy mindig egy pár rossz komment után jön több rövid nyúlfarknyi szuper volt minden komment Nehogy az összkép teljesen totál rossz legyen

Nagyon elégedett vagyok, gyorsan szállítottak és a termék is rendben van, Aggódtam a vélemények miatt, de adtam egy esélyt.

A megrendelt kertibűtor (200 ezer) nem lehetett összerakni. Az üveglap (asztal) sérült, székek alkatrészei hibásak, szék fejtámla jó 1cm nagyobb, így nem lehet rászerelni a 6 db székre. Tehát a kerti bútor minden része hibás, így alkalmatlan a használatra.

Nem szeretném bő lére ereszteni. Az előttem szólókkal egyetértek, és a legtöbb leírt történetet vagy ügyfélkezelést megerősíteni tudom. Az írásbeli kommunikációja az ügyfélszolgálatnak pedig "parádés". :-) Legutóbbi, immáron 3. körös, általuk meg nem értett jelzésemre ennyi választ kaptam: "szavatosságon kívül eskaláció". Se üdvözlés, se elköszönés, mint egy chat-ben. Végül is, már lehet, hogy havernak tekintenek. :-) Szerintem az értékelések átlaga mindent elmond.

Nagyon ócska minőségű chesterfield bútort kaptam 250000ft ért!soha többet nem rendelek innen!A lábtartó két nap után széttört!tetőlécből összetákolt semmitérő kacatok!

Cégszerűen rendeltünk kertészeti termékeket, az adatlap kitöltésénél eltért a szállítási és a számlázási cím
Ez sok volt a rendszerüknek, rossz számlát küldtek!
A termékekkel még nem találkoztunk!

Jó napot mindenkinek! Aki ezt olvassa. Ezt az online weboldalról szerintem senki NE rendeljen semmit. Én rendeltem egy szép ágykeretet megjött minden minden oke volt ugyan olyan volt mint, a képen de hogy, semmi anyag nem volt benne na ez be is bizonyosodott. Összeszereltük 3 nap rá feküdt a párom és az alátámasztás így a csavarokkal együtt elhajlott mellesleg elv acélból van. Ez így el is mondott mindent erről az egész cégről.

Többször vásároltam már tőlük és mindig nagyon flotttul ment a redelés leadástól a szállításig minden, a termékekkel sem volt soha gondom.

Nagyon kedvesek és segítőkészek és a rendelésemmel minden szempontból maxuimálisan elégedett vagyok, ajánlom őket, a sok negatív kommentet nem értem.

A rendelésemmel kapcsolatban érdeklődtem. Telefonon nem sikerült elérni őket, de az e-mailemre szinte azonnal válaszoltak. Én nem tudom alátámasztani ezt a sok negatív értékelést.

Július 25-én rendeltem és fizettem átutalással ovális mosdót keverőcsappal, ami 2 külön csomagban érkezett meg, de egyszerre. A 4 napos szállítási határidőt nem sikerült betartani, plusz 4 nappal később kaptam meg a csomagokat. A keverőcsap minősége volt nagyon gyenge, nem mertem megtartani, nem jósoltam hosszú életet neki. Pihe könnyű lemezből készült. A mosdó nagyon szép volt, minőségi darab, de mivel ezt együtt lehetett rendelni akkor, így muszáj volt mindkettőt visszaküldeni. Az elállási nyomtatványt kitöltöttem, e-mailen elküldtem, korrekt válaszokat kaptam a kérdéseimre. Azonnal megszervezték a visszavitelt, ami két nappal később megtörtént. A visszautalást is elindították, a pénz megérkezett a bankszámlámra augusztus 14-én. Tehát az egésznek az átfutási ideje nem volt 1 egész hónap. Ez nem egy 100 %-ig rossz minősítés, de a minőségi hiányosság miatt, azt hiszem, többet nem rendelek ettől az online üzlettől.

Szeretnék kapni egy 6x3 méteres parti sátor összeszerelési rajzot mert kaptam és nincs hozzá összeállítási rajz köszönettel Tóth Gábor 06306253896

A VidaXL és a SHOPon egy és ugyanaz. A Shopon-ról rendeltem és Vidaxl-es dobozban jött. A kerékpár utánfutó 65kg-os terhelhetőséggel van kiírva, de a benne levő füzet tájékoztat arról, hogy max 30 kg-ot tehetsz rá. Eleve azért néztem meg, mert a két kerék felfüggesztése nem volt bizalomgerjesztő. Szerintem azért hozták létre a shopon honlapot, mert a vidaxl már leszerepelt, most azon keresztül lehúznak még kismillió embert. Az ügyfélszolgálat néhány hét után megírta, hogy sajnálja, jelezte a gyártónak, bla-bla..., de a honlapon még mindig nem változtatták meg. Tudjuk miért.
Véleményem a VidaXL és ShopOn honlapról, hogy messze kerülendő. Ha egyszer sikerül kimásznom belőle, már annak örülök. Persze így normális utánfutó nélkül megyünk neki a kirándulásnak. :(

Sziasztok! Mi is pórul jártunk! 1 hónapnyi keresgélés után meg is találtuk őket. Hozzá teszem az emag ön keresztül! Leírom a használható email címüket.
Webservice@vidaxl.hu
Remélem tudtam segíteni!

Kicsit félve rendeltem a véleményeket olvasva, de szerencsére kellemesen csalódtam. Egy fekete ovális kerámia mosdót rendeltem, ami nagyon tetszik a feleségemnek. Minden rendben volt a szállítással is, egyetlen nappal jött később, mint amit az oldalon ígértek (4 helyett 5 munkanap alatt). Összességében elégedettek vagyunk mindennel.

Ennél rosszabb céget még nem találtam az online térben. Nincs telefonos elérhetőségük, nincs ügyfélszolgálatuk, nincs Mo-i telephelyük, ..stb. Senkinek sem ajánlom , hogy ettől a cégtől vásároljon !
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel