vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. november 9.

Katasztrofális silány minőség, egy fillért nem ér! Egy rattan ládát rendeltünk 44 ezerért! Kaptunk egy nagy sz....t! Nem ajánlom senkinek!!!

2021. október 18.

Borzasztó cég , soha többet !!!
Fogyasztóvédelemnek jelenteni kell !!
Sérült termék kiküldése sem új termék sem pedig visszatérítés egy hónap után sem történt meg .

2021. október 18.

Kerti fészert vettem (50000Ft) egy nagy nulla az egész papírvékony anyagból van. Egy rendes számlát sem tudtak adni róla. Hol van a fogyasztóvédelem?

2021. október 14.

Minden rendben volt. A visszaküldeni kívánt terméket, időben elszállították. A pénzt maradéktalanul visszautalták. A rendelés után olvastam az értékeléseket...

2021. október 1.

Borzasztó gyenge silány minőség, de legalább retkesen és sérülten küldték a könyvespolcot. Senkinek sem ajánlom.

2021. szeptember 20.

Kerti sátort rendeltem tőlük. Hiányoznak belőle az alkatrészek, nem lehet összerakni. Kértem a pótlásukat. Most azt mondják, hogy elfogyott.

2021. szeptember 20.

Rendeltem egy nyúlketrecet 25 399 Ft-ért, már az összeszerelésnél az előre általuk fúrt lyukakba helyezett csavaroktól elkezdett repedni a fa, 2530 Ft-ot ajánlottak fel a visszafizetési összegre, maga az egész ketrec könnyebb mint a nyúl akinek szántam... Vicc az egész cég egy nagy rakás sz*r nem ajánlom senkinek!!!

2021. szeptember 15.

Vásároltunk egy ágykeretet a VidaXL-től, aminek már az összeszerelése is rémálom volt. 2 hét után az egyik tartóelem (fém alkatrész) ketté törött (2 alszunk rajta, összesen 125 kg). Jeleztem a problémát, felajánlották, hogy visszaküldhetem a terméket, elállhatok a vásárlástól ( rémálom volt az összeszerelés, nyilván a szétszerelést és csomagolás is az lenne), kértem és küldtek csere alkatrészt- így csak a fél ágyat kellett szét, majd összeszerelni. Eltelt azóta 5 hónap, ismét ugyanaz az alkatrész törött ketté. Megírtam az ügyfél szolgálatnak, hogy a silány minőségű termék ismét ketté törött, mondták, hogy újra postázzák, majd pár nappal később kaptam újabb e-mail-t , hogy elnézésemet kérik, de nem tudják postázni az alkatrészt, felajánlanak 17.500 ft kárpótlást...Vicc az egész! 105.000 ft-os ágykeretről beszélünk, ami használhatatlan az alkatrész hiányában. Mélységesen fel vagyunk háborodva, hogy ennyire ócska minőséget kaptunk a pénzünkért, ami nem pár 10.000 forint volt!

2021. szeptember 9.

Borzalmas oldal!!! Rendeltem eg 160cm-es plüss kutyát eleve nagyon sokat vártam rá már telefonáli akartam,hogy mi a helyzet már de csak e-mailban tudtam velük beszélni de az olyan volt mint ha magammal beszélgettem volna a mai napon hív a dpd futár,hogy hozza a csomagot ki mentem erre látom elővesz egy 50×50-es dobozt! Gusztustalan egy oldal! Nem azt kapod amit te rendelsz! Aki teheti ne rendeljen innen!

2021. szeptember 6.

szarházi tolvaj banda SENKI SE VÁSÁROLJON NÁLUK!SELEJTES ÁRUKAT SZORNAK ÉS NEM VESZIK VISSZA.

2021. szeptember 1.

Két terméket rendeltem, horribilis szállítási költséggel és mind két termék silány minőségű. A polcláb tartója már felcsavarozáskor levált, a napelemes ledes gömbök két félből vannak összefogatva, ez az összefogás nem tart a felek szétválnak, nem alkalmasak a kültéri használatra, ami a rendeltetésük.
Senkinek nem javaslom, hogy innen rendeljen.

2021. augusztus 24.

Rendeltem egy aluminium öntvény kerti asztalt! Ma jött meg! Az alsó kis karika,ami a 3 lábát összetartja,bent sem volt a csomagban!Mától jön az utánnajárás,hogy küldjék meg már legyenek szivesek a hiányzó részt! Nesze:27500Ft!!!

2021. augusztus 23.

Ez egy tipikus pökhendi holland cég! Rendeltem tőlük 2 rattan szövésű napozóágyat (nem volt olcsó) de vissza küldtem mert egy gagyi szar! Aztán rendeltem egy másik fajtát hátha! Az is egy gagyi szar!!! Annyira nem képesek, hogy ha már Magyarországon adnak el, legyen nekik Magyar ügyfélszolgálat!
De nem, egy google fordított válaszlevélből kell kibogarászni mi is akartak megfogalmazni!!
A visszaküldött napozóágyakért a mai napig nem kaptam vissza semmit!!!!!!

2021. augusztus 22.

Ugyanaz, mint az augusztus 17-i beírás. Szédítenek hogy átadták a futárnak, azok nem is tudnak róla. Aztán kiderül, csak az adatokat adták át, de annak sincs nyoma. Ez eltartott 2 hétig amíg kinyomoztam. Aztán elnézést kérnek és kezdődik minden elölről. Most ugyanazt a hülye szöveget küldték meg, eltelt 23 nap, a termék sehol, amit 3-5 napon belülre ígértek!

2021. augusztus 22.

Túrahátizsákot rendeltem tőlük.Minősíthetetlenül gagyi minőség,már a pakolásnál két helyen elszakadt,még el sem indultam vele sehová.

2021. augusztus 17.

1 hete rendeltem tőlük 32000 Ft-ért gumicsónakot. Pénteken utaznánk, a megadott link szerint fel sem adták még. Írtam nekik, a szállíó DPd-t hívtam, ők azt mondták, még nem vették át a csomagot, ami Hollandiából jött! Tehát biztos nem ér ide még 9 munkanapon belül sem! Pedig amikor megrendeltem 5 munkanapon belüli szállítást ígért az oldal! Utána 10 napig nem leszek otthon, gondolkozhatok, hova kérhetem a csomagot, ha később jön!

2021. augusztus 15.

Egy kerti fém ház rendelése után - amely nagyobb összeg volt - a termék első doboza a 3-ból 5 nap múlva megérkezett sérülten. A megérkezést követően jelezve lett a sérülés (fényképekkel igazolva) és hogy pénzvisszafizetést kérek. Jelezték, hogy várjam meg a maradék dobozokat és akkor egyben visszaküldhetem, szervezik az általam jelzett napra a visszaszallítást. Visszaküldés ténye fényképpel igazolva jelezve. Még aznap e-mailben megerősítették, hogy 2-5 munkanapon belül visszafizetik a teljes vételárat. Amint megkapták a futártól a dobozokat a teljes összeg visszafizetésre került másnap.
Telefonszám ugyan nem volt, de angolul kommunikálva gördülékenyen ment minden.

2021. augusztus 14.

NEM AJÁNLOM senkinek! Egy étkezőasztalt rendeltem tőlük, mind a négy sarka letörve, az asztallap mindenhol karcos! A ráadás, hogy a termékleírásban az van, hogy 80x80x80 cm-es, és volt képük elküldeni úgy, hogy az asztal teteje 40x40 cm-es! Undorítóan néz ki mivel ott végig le van kopva a színe! Elérni nem lehet őket, és vajon miért?? Számlát sem küldtek, sem mailen, sem pedig a dobozban sem! ( egy feljelentést már megérdemelne ez a cég). A pénzt pedig csak zsebelik a rosszuljárt emberektől!!!
Ahogy kérdezi, hogy a bolt miben fejlődhetne? hát abban, hogy telefonszám és e-mail cím is legyen az ügyfélszolgálatnál beírva!!

2021. augusztus 13.

ÓVAKODJ A VIDAXL ONLINE ÁRUHÁZTÓL!
17 919 forintért vettem interneten egy napozóágyat a „vidaXL.hu” webáruházban. Ez egy nemzetközi online kiskereskedelmi cég, amelynek a székhelye a hollandiai Venlóban van. Termékeit 27 európai országban, az Egyesült Államokban és Ausztráliában értékesítik.
Az ágy három havi használat után tönkrement. Az alábbi levelezést folytattam a céggel, és ez jól jelzi, milyen kiszolgáltatott a vásárló, és milyen erkölcstelen a cég. Azt ajánlom, aki csak teheti, kerülje el a vidaXL-t, mert könnyen ugyanígy járhat. (A leveleknek csak a lényegét közlöm)
ELSŐ LEVELEM: A képen látható napozóágy fejrészén a cső elgörbült, a rögzítő elemek eltörtek és deformálódtak.
MIUTÁN HÁROM NAPIG NEM VÁLASZOLTAK, MÉG EGYSZER ÍRTAM NEKIK.
Már írtam egy levelet, és még csak nem is válaszoltak. Ha erre a levélre sem reagálnak, tele fogom rakni az internetet, hogy a VIDAXL használhatatlan árut forgalmaz, és a reklamációra még csak nem is válaszol.
MOST RÖGTÖN VÁSZOLTAK.
Őszintén elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Tudna küldeni nekünk néhány képet a hibás termékről vagy alkatrészről, hogy meghatározzuk a problémát, és meghatározzuk a legjobb megoldást?
RÖGTÖN CSINÁLTAM KÉPEKET ÉS ELKÜDTEM
RÖGTÖN VÁLASZOLTAK.
Köszönjük, hogy elküldte nekünk a sérült tárgyról kapott fotókat. A helyzet alapos vizsgálata után felajánlhatjuk, hogy az alábbi lehetőségek közül választhat a probléma megoldásához:
1. 1800 Ft részleges visszatérítés
2. Cserealkatrészek küldése.
ERRE RÖGTÖN VÁLASZOLTAM.
Sajnos a 2. számú megoldás (cserealkatrész) nem jöhet számításba, mert a napozóágy nem csavarokkal, hanem szegecsekkel van összerakva. Ezek kezeléséhez se szaktudásom, se szerszámom nincs.
Az 1. számú megoldást felháborítónak tartom: egy 17 919 forintos napozóágy három havi (május, június, július) használat után tönkre megy, és 1800 forinttal akarják kiszúrni a szemem?
Mivel valamennyit használtam, úgy vélem, hogy 15 000 forint méltányos kártérítés lenne.
ERRE MÁSNAP VÁLASZOLTAK
Áraink alapján 3500 Ft részleges visszatérítést tudunk felajánlani Önnek.
MIUTÁN LÁTTAM, HOGY A DOLOG PIACI ALKUDOZÁSBA FORDUL, EZT VÁLASZOLTAM
12 000 forint kártérítést még elfogadhatónak tartok.
ERRE ŐK – MOST ELŐSZÖR – ANGOLUL VÁLASZOLTAK
We would like to inform you that we can only offer the maximum amount of HUF 3,500. (Szeretnénk közölni önnel, hogy maximum 3500 forintot tudunk ajánlani.)
MIRE ÉN:
Sajnos tehetetlen vagyok, így kénytelen vagyok elfogadni az ajánlatot.
ÓVAKODJ A VIDAXL ONLINE ÁRUHÁZTÓL!

2021. augusztus 11.

Nem ajánlom senkinek először sérült termeket kaptam volna másodszor pedig a 2 tételből álló rendelesem másik terméke helyett kaptam valami totálisan mást . Lassan 1 hónapja várok a megrendelésemre

2021. augusztus 4.

Minden rendben volt a rendeléssel és a termékkel is, nagyon kedvesek, segítõkészek.
Máskor is fogok vásárolni.

2021. augusztus 3.

Már leadtam a a rendelést, amikor olvastam ezeket a véleményeket, úgy voltam vele, hogy 20 000 Ft-ért nem fogok a Tiszának / Hejőnek / Sajónak menni, ezért vártam türelmesen. Nálam nem volt gond semmivel. Akácból készült cipőtárolót rendeltem, 4 nap múlva itt volt a termék. Korrektül becsomagolva, hibátlan állapotban. Összeszerelve masszív, csavarok jó minőségűek.

2021. július 21.

Kerti kétszárnyú acél kaput rendeltem. A termék 3 csomagos volt, egyszerre érkezett, szuper szép és jó minőségű. Leszúró is volt hozzá, ami a képeken csak sejthető volt, leírásban nem volt. Össeszerelve, rájöttünk, hogy egy nagyon jól átgondolt és praktikus kis kaput sikerült szereznünk.
Egyetlen gond a kommunikacióval volt. A megadott nyomonkövetési link 1 héttel a csomagatvétel utan is azt írja, hogy összekészítették és vár az elszállításra. Ezzel 5 nap aggodalmat (hogy biztos átvertek) és 1 nap átszervezést igényelt, mert reggel írták a magyar dpd-sek, hogy pár óra múlva érkezik. A chat bot egy vicc, az emailemre meg 1 nap után mintha egy robot válaszolt volna, persze a kérdésemre nem.

2021. július 14.

webservice@vidaxl.hu itt lehet reklamálni!
07.13. este írtam nekik ...és lássunk csodát ma 07.14. reggel 7.25perckor jött az értesítés a DPD-től és megkaptam az árút.
Megnyugtató, hogy legalább a pénzem nem úszott el, és szerencsésnek is mondhatom magam, hogy az árút megkaptam.
Köszönet Majláth Katalin júniusi bejegyzésének, mert onnan csentem az ötletet!

2021. július 13.

Mi még csak az elején járunk a csomaggal kapcsolatos mizériában, kiváncsi vagyok mit lépnek az e-mail -re amit írtam nekik. annak ellenére,hogy rendszeresen rendelünk a neten úgy látszik mi is belefutottunk ebbe a kamu cégbe.
Kihasználják hogy sokkal olcsóbban kinálták a terméket, így sokan vagyunk akik ezt a variációt választottuk.
Azért arra is kiváncsi lennék, hogy az EMAG-gal is így packáznak, mert ugye ők is forgalmazzák azt a terméket amit mi rendeltünk.

2021. július 12.

Rendelés óta eltelt egy hét, a visszaigozó link nem elérhető, természetesen fizetve a termék. Az automata chat egy vicc, ügyfélszolgálat nem elérhető. Sajnálom, hogy rendelés előtt nem olvastam el ezt a sok értékelést. Remélem megérkezik a termék és megfelelő lesz a minősége.

2021. július 10.

TV szekrényt rendeltem. Szállítás és csomagolás megfelelő volt. De a termék sérült (látszik rajta hogy nem szállítás közben hanem gyártás közben történt) és persze nem a hátulján hanem elől ahol látszik. Többet innen nem vásárolok az biztos. Sajnos képet nem lehet csatolni a véleményemhez.

2021. július 9.

3db fürdőszoba bútort rendeltem, a termékek 5 nap alatt, egyszerre, gond nélkül megérkeztek. Idő közben találtam egy jobban passzoló bútorcsaládot, így éltem az elállás és visszaküldés lehetőségével. A dobozok sértetlenül, a bútor lapok (csak erről tudok véleményt írni, mert nem szereltük össze a bútorokat) hibátlanul érkeztek, a minősége ár-érték arányban megfelelő volt.
Az egész visszaküldési procedúra gördülékenyen zajlott, persze a pénz visszautalásáig izgultam, de így visszatekintve elégedett vagyok az ügyfélkezelésükkel. Hamar válaszoltak az elállási kérelmemre (külföldről, lefordított emaillel), felajánlottak egy összeget részleges visszatérítésként, ezzel nem éltem, így az adataim megadása után már csak azt kellett kijelölnöm, hogy melyik nap érkezzen a futár a visszáruért.
Az elállási kérelem elküldésétől a pénz visszautalásáig 2 hét telt el.

2021. július 8.

Valakinek vissza utalták a pénzét?
Shopon oldalon keresztül rendeltem most először és utoljára innen...
Két éjjeliszekrényt rendeltem, egy felet tudtunk összerakni azokból a lapokból amiket küldtek, minőség iszonyat gagyi, pedig nem volt olcsó...
Most várom a választ, ha nem adják vissza az árát megyünk a fogyasztóvédelemhez..

2021. június 30.

Én egy három méteres almazöld napernyőt rendeltem Tőlük. Gyorsan reagáltak, de aztán kicsit (két napig) belassultak. Ekkor olvastam el a kritikákat, és meglehetősen rossz előérzetem támadt a túlnyomórészt negatív vélemények miatt. Felhívtam hát a budapesti ügyfélszolgálatukat, hogy a csomagszám alapján mondják meg mikor számíthatok az árúra. A hölgy megígérte, hogy vissza fognak hívni a pontos infókkal. Teltek az órák, egyszer csak "megcsörrent" a mobil, és Hollandiából (!!) hívott egy hölgy, és tökéletes magyarsággal elmondta, hogy az ernyő épp az osztrák DPD-nél van, és majd másnap veszi át a magyar DPD.
Láss csodát, így is lett! Az áru hibátlan, minden paraméterében (szín, méret, összetétel) megfelel a leírtaknak; vagyis nálam Happy End lett a dolog vége.

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS