vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

1 hete rendeltem tőlük 32000 Ft-ért gumicsónakot. Pénteken utaznánk, a megadott link szerint fel sem adták még. Írtam nekik, a szállíó DPd-t hívtam, ők azt mondták, még nem vették át a csomagot, ami Hollandiából jött! Tehát biztos nem ér ide még 9 munkanapon belül sem! Pedig amikor megrendeltem 5 munkanapon belüli szállítást ígért az oldal! Utána 10 napig nem leszek otthon, gondolkozhatok, hova kérhetem a csomagot, ha később jön!

Egy kerti fém ház rendelése után - amely nagyobb összeg volt - a termék első doboza a 3-ból 5 nap múlva megérkezett sérülten. A megérkezést követően jelezve lett a sérülés (fényképekkel igazolva) és hogy pénzvisszafizetést kérek. Jelezték, hogy várjam meg a maradék dobozokat és akkor egyben visszaküldhetem, szervezik az általam jelzett napra a visszaszallítást. Visszaküldés ténye fényképpel igazolva jelezve. Még aznap e-mailben megerősítették, hogy 2-5 munkanapon belül visszafizetik a teljes vételárat. Amint megkapták a futártól a dobozokat a teljes összeg visszafizetésre került másnap.
Telefonszám ugyan nem volt, de angolul kommunikálva gördülékenyen ment minden.

NEM AJÁNLOM senkinek! Egy étkezőasztalt rendeltem tőlük, mind a négy sarka letörve, az asztallap mindenhol karcos! A ráadás, hogy a termékleírásban az van, hogy 80x80x80 cm-es, és volt képük elküldeni úgy, hogy az asztal teteje 40x40 cm-es! Undorítóan néz ki mivel ott végig le van kopva a színe! Elérni nem lehet őket, és vajon miért?? Számlát sem küldtek, sem mailen, sem pedig a dobozban sem! ( egy feljelentést már megérdemelne ez a cég). A pénzt pedig csak zsebelik a rosszuljárt emberektől!!!
Ahogy kérdezi, hogy a bolt miben fejlődhetne? hát abban, hogy telefonszám és e-mail cím is legyen az ügyfélszolgálatnál beírva!!

ÓVAKODJ A VIDAXL ONLINE ÁRUHÁZTÓL!
17 919 forintért vettem interneten egy napozóágyat a „vidaXL.hu” webáruházban. Ez egy nemzetközi online kiskereskedelmi cég, amelynek a székhelye a hollandiai Venlóban van. Termékeit 27 európai országban, az Egyesült Államokban és Ausztráliában értékesítik.
Az ágy három havi használat után tönkrement. Az alábbi levelezést folytattam a céggel, és ez jól jelzi, milyen kiszolgáltatott a vásárló, és milyen erkölcstelen a cég. Azt ajánlom, aki csak teheti, kerülje el a vidaXL-t, mert könnyen ugyanígy járhat. (A leveleknek csak a lényegét közlöm)
ELSŐ LEVELEM: A képen látható napozóágy fejrészén a cső elgörbült, a rögzítő elemek eltörtek és deformálódtak.
MIUTÁN HÁROM NAPIG NEM VÁLASZOLTAK, MÉG EGYSZER ÍRTAM NEKIK.
Már írtam egy levelet, és még csak nem is válaszoltak. Ha erre a levélre sem reagálnak, tele fogom rakni az internetet, hogy a VIDAXL használhatatlan árut forgalmaz, és a reklamációra még csak nem is válaszol.
MOST RÖGTÖN VÁSZOLTAK.
Őszintén elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért. Tudna küldeni nekünk néhány képet a hibás termékről vagy alkatrészről, hogy meghatározzuk a problémát, és meghatározzuk a legjobb megoldást?
RÖGTÖN CSINÁLTAM KÉPEKET ÉS ELKÜDTEM
RÖGTÖN VÁLASZOLTAK.
Köszönjük, hogy elküldte nekünk a sérült tárgyról kapott fotókat. A helyzet alapos vizsgálata után felajánlhatjuk, hogy az alábbi lehetőségek közül választhat a probléma megoldásához:
1. 1800 Ft részleges visszatérítés
2. Cserealkatrészek küldése.
ERRE RÖGTÖN VÁLASZOLTAM.
Sajnos a 2. számú megoldás (cserealkatrész) nem jöhet számításba, mert a napozóágy nem csavarokkal, hanem szegecsekkel van összerakva. Ezek kezeléséhez se szaktudásom, se szerszámom nincs.
Az 1. számú megoldást felháborítónak tartom: egy 17 919 forintos napozóágy három havi (május, június, július) használat után tönkre megy, és 1800 forinttal akarják kiszúrni a szemem?
Mivel valamennyit használtam, úgy vélem, hogy 15 000 forint méltányos kártérítés lenne.
ERRE MÁSNAP VÁLASZOLTAK
Áraink alapján 3500 Ft részleges visszatérítést tudunk felajánlani Önnek.
MIUTÁN LÁTTAM, HOGY A DOLOG PIACI ALKUDOZÁSBA FORDUL, EZT VÁLASZOLTAM
12 000 forint kártérítést még elfogadhatónak tartok.
ERRE ŐK – MOST ELŐSZÖR – ANGOLUL VÁLASZOLTAK
We would like to inform you that we can only offer the maximum amount of HUF 3,500. (Szeretnénk közölni önnel, hogy maximum 3500 forintot tudunk ajánlani.)
MIRE ÉN:
Sajnos tehetetlen vagyok, így kénytelen vagyok elfogadni az ajánlatot.
ÓVAKODJ A VIDAXL ONLINE ÁRUHÁZTÓL!

Nem ajánlom senkinek először sérült termeket kaptam volna másodszor pedig a 2 tételből álló rendelesem másik terméke helyett kaptam valami totálisan mást . Lassan 1 hónapja várok a megrendelésemre

Minden rendben volt a rendeléssel és a termékkel is, nagyon kedvesek, segítõkészek.
Máskor is fogok vásárolni.

Már leadtam a a rendelést, amikor olvastam ezeket a véleményeket, úgy voltam vele, hogy 20 000 Ft-ért nem fogok a Tiszának / Hejőnek / Sajónak menni, ezért vártam türelmesen. Nálam nem volt gond semmivel. Akácból készült cipőtárolót rendeltem, 4 nap múlva itt volt a termék. Korrektül becsomagolva, hibátlan állapotban. Összeszerelve masszív, csavarok jó minőségűek.

Kerti kétszárnyú acél kaput rendeltem. A termék 3 csomagos volt, egyszerre érkezett, szuper szép és jó minőségű. Leszúró is volt hozzá, ami a képeken csak sejthető volt, leírásban nem volt. Össeszerelve, rájöttünk, hogy egy nagyon jól átgondolt és praktikus kis kaput sikerült szereznünk.
Egyetlen gond a kommunikacióval volt. A megadott nyomonkövetési link 1 héttel a csomagatvétel utan is azt írja, hogy összekészítették és vár az elszállításra. Ezzel 5 nap aggodalmat (hogy biztos átvertek) és 1 nap átszervezést igényelt, mert reggel írták a magyar dpd-sek, hogy pár óra múlva érkezik. A chat bot egy vicc, az emailemre meg 1 nap után mintha egy robot válaszolt volna, persze a kérdésemre nem.

webservice@vidaxl.hu itt lehet reklamálni!
07.13. este írtam nekik ...és lássunk csodát ma 07.14. reggel 7.25perckor jött az értesítés a DPD-től és megkaptam az árút.
Megnyugtató, hogy legalább a pénzem nem úszott el, és szerencsésnek is mondhatom magam, hogy az árút megkaptam.
Köszönet Majláth Katalin júniusi bejegyzésének, mert onnan csentem az ötletet!

Mi még csak az elején járunk a csomaggal kapcsolatos mizériában, kiváncsi vagyok mit lépnek az e-mail -re amit írtam nekik. annak ellenére,hogy rendszeresen rendelünk a neten úgy látszik mi is belefutottunk ebbe a kamu cégbe.
Kihasználják hogy sokkal olcsóbban kinálták a terméket, így sokan vagyunk akik ezt a variációt választottuk.
Azért arra is kiváncsi lennék, hogy az EMAG-gal is így packáznak, mert ugye ők is forgalmazzák azt a terméket amit mi rendeltünk.

Rendelés óta eltelt egy hét, a visszaigozó link nem elérhető, természetesen fizetve a termék. Az automata chat egy vicc, ügyfélszolgálat nem elérhető. Sajnálom, hogy rendelés előtt nem olvastam el ezt a sok értékelést. Remélem megérkezik a termék és megfelelő lesz a minősége.

TV szekrényt rendeltem. Szállítás és csomagolás megfelelő volt. De a termék sérült (látszik rajta hogy nem szállítás közben hanem gyártás közben történt) és persze nem a hátulján hanem elől ahol látszik. Többet innen nem vásárolok az biztos. Sajnos képet nem lehet csatolni a véleményemhez.

3db fürdőszoba bútort rendeltem, a termékek 5 nap alatt, egyszerre, gond nélkül megérkeztek. Idő közben találtam egy jobban passzoló bútorcsaládot, így éltem az elállás és visszaküldés lehetőségével. A dobozok sértetlenül, a bútor lapok (csak erről tudok véleményt írni, mert nem szereltük össze a bútorokat) hibátlanul érkeztek, a minősége ár-érték arányban megfelelő volt.
Az egész visszaküldési procedúra gördülékenyen zajlott, persze a pénz visszautalásáig izgultam, de így visszatekintve elégedett vagyok az ügyfélkezelésükkel. Hamar válaszoltak az elállási kérelmemre (külföldről, lefordított emaillel), felajánlottak egy összeget részleges visszatérítésként, ezzel nem éltem, így az adataim megadása után már csak azt kellett kijelölnöm, hogy melyik nap érkezzen a futár a visszáruért.
Az elállási kérelem elküldésétől a pénz visszautalásáig 2 hét telt el.

Valakinek vissza utalták a pénzét?
Shopon oldalon keresztül rendeltem most először és utoljára innen...
Két éjjeliszekrényt rendeltem, egy felet tudtunk összerakni azokból a lapokból amiket küldtek, minőség iszonyat gagyi, pedig nem volt olcsó...
Most várom a választ, ha nem adják vissza az árát megyünk a fogyasztóvédelemhez..

Én egy három méteres almazöld napernyőt rendeltem Tőlük. Gyorsan reagáltak, de aztán kicsit (két napig) belassultak. Ekkor olvastam el a kritikákat, és meglehetősen rossz előérzetem támadt a túlnyomórészt negatív vélemények miatt. Felhívtam hát a budapesti ügyfélszolgálatukat, hogy a csomagszám alapján mondják meg mikor számíthatok az árúra. A hölgy megígérte, hogy vissza fognak hívni a pontos infókkal. Teltek az órák, egyszer csak "megcsörrent" a mobil, és Hollandiából (!!) hívott egy hölgy, és tökéletes magyarsággal elmondta, hogy az ernyő épp az osztrák DPD-nél van, és majd másnap veszi át a magyar DPD.
Láss csodát, így is lett! Az áru hibátlan, minden paraméterében (szín, méret, összetétel) megfelel a leírtaknak; vagyis nálam Happy End lett a dolog vége.

Elírják a címet, elérhetetlenek, előre fizettetnek, aztán még telefonjuk sincs hogy reklamálj, kritikán aluli késői kiszolgálás, senkinek sem ajánlom.

A vásárolt kerítést és kaput felállitottuk. Még ezeket is sikerült elcseszniük és gagyi minőséget csinálniuk. A kapu oszlopai külön életet élnek. A kerítés oszlopait lekell betonozni különben nem tart. A drót kerítés is minősíthetetlen. Valahogy éreztem hogy ráfizetés. Nem ajánlom senkinek hogy innen vásároljon!

Minősíthetetlen minőség jó sok pénzért, teljes átverés.

Vásároltam tőlük kerítés szettet és egy kaput 05.18-án. Rendben megjött a vissza igazoló email és a számla. Viszont a nyomkövetés nem működött. Folyamatosan a szállításra kész állapotot mutatta. 26-án próbáltam velük felvenni a kapcsolatot, de a chat az egy robot. A telefonszámon úgyszintén robot közli hogy túlterheltek a kollégák és bontja a vonalat. Mérgemben (miután rátaláltam ere az oldalra) írtam a webservice@vidaxl.hu címre. El panaszoltam hogy elérhetetlennek és a csomagomnak se híre se hamva hogy merre lehet és mikor jön. Közöltem hogy elállok a vásárlástól kérem vissza a vételárat. Délután jött a válasz hogy a csomag a héten érkezik Magyarországra. Este jött a dpd-től email hogy másnap érkezik a csomag. 27-én meg is jött a szállító. Hogy a termék milyen még nem tudom, nem állítottuk fel. Viszont nem ajánlom őket senkinek. Link banda.

A kapott termék (vidaXL Party sátor) kimondottan silány, gagyi. Anyaga gyenge, a felerősítő fülek "rögzítése", több mint nevetséges (siralmas). Három-négy öltés feladata lenne megtartani a vitorla méretű sátorlapot - szélcsendben nincs is gond, de ha fúj...!
Igaz, ez egy alkalmi termék, - party sátor - nem lakhatásra készült, de mi van, ha a parti idején fúj a szél? Ha lenne a csomagban egy felfújható csónaktest, vitorlánk már van hozzá...

A megvásárolt márvány mosdó egy hónap alatt tönkrement, a felülete teljesen lekopott, nyilvánvalóan azért, mert köze sincs a márványhoz, valamilyen cementből kiöntötték és bevonták a felületét.
Kamu az egész, senkinek nem ajánlom, hogy vásároljon tőlük.

Eddig akármilyen terméket vettem mind rossz volt. Volt, hogy 3x kihozták ugyanúgy a rosszat. Soha többet nem veszek VidaXL.

Fotelt vettem, ami a leírás szerint "könnyen összeszerelhető", kb fél nap volt, a csavarok helye 2-3 mm-rel arrébb volt fúrva, emiatt nem is lehetett teljesen összerakni, nem mindenhol tartja megfelelő számú csavar. A lábaknak nem is volt előfúrva luk. Filléres anyag, katasztrófális tákolmány, alig merünk beleülni. 71 ezer ft-ért... Számlát nem adott a futár. Soha többet innen.

Rendeltem egy VidaXL fehér, 9 fiókos tárolószekrényt. A honlapon látottakkal és írottakkal ellentétben a fiókokhoz nem kaptam hozzávaló béléseket, ezért reklamáltam. A robot nem értette, hogy mit akarok, így írtam nekik e-mailt a kapcsolatfelvételi űrlapon 2021. március 30-án és április 13-án is. Választ nem kaptam azóta sem. Valószíűleg a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok a panaszommal.

A rendelt termèkhez nincs összeszerelési útmutató,az ügyfèlszolgálatot egy idióta robot tartja!!! Soha többé nem rendelek tőlük!! Szèlhámos ,drága társulat!!!

Falra szerelhető éjjeliszekrényt vettünk. Az összeszerelési útmutató csak nyomokban segít. A szekrény nem szerelhető fel a falra, mert pereme van hátúl. A farostlemez magas fényű fehér színű, úgy érkezett, h több helyen le volt pattanva. A falra rögzítéshez ( amit egyébként nem lehet megcsinálni) nem érkezett csavar. Sajnos most olvasom, h a vida xl termékeivel kapcsolatban nem lehet reklamálni. Biztos, h soha többé nem rendelek tőlük.

A megrendelést törölték, és 1 hónapja nem érkezett vissza a kifizetett rendelés értéke. Ügyfélszolgálat elérhetetlen, a reklamációt lezárták, természetesen mindennemű reakció nélkül.

A megrendelésemet mindennemű információ nélkül vissza vonták, ennek több mint 2 hete. A megrendelés értékét azóta sem utalták vissza, az ügyfélszolgálat pedig elérhetetlen.

NE rendeljetek tőlük. nagyon silány termék, silány minőség. tv állvány rendeltem (fenyő), 2 nap alatt megrepedt több helyen a stiftek mentén. Visszatérítést igényeltem, kíváncsian várom a választ.

9 részes kerti bútor szettet rendeltünk 160 ezerért. A képen természetesen csodaszép volt. A bútort ma délelőtt kezdtük el szerelni. Már este van és az asztal még félig van kész és 1 széket sikerült összerakni nagynehezen, de az utolsó csavart ide sem lehet beletenni, mert a furatok helyei nem egyeznek, nem összepasszíthatóak, egy kínlódás az egész, pedig 2-en szereljük! Sok bútorszerelésen túl vagyunk már, de ilyennel még nem találkoztunk! Borzasztó silány minőség egy vagyonért. Sajnálom, hogy nem találtam rá korábban, még rendelés előtt ezekre a véleményekre. A hozzászólásokat javaslom végigolvasni, az 5 csillagosok mind "furcsa" hozzászólások számomra, sokszor csak egy keresztnév van megadva, nyilván javítani kell a borzasztó átlagon az ügyfélszolgálatosoknak.....
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel