vidaXL

vidaXL
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. június 9.

Elírják a címet, elérhetetlenek, előre fizettetnek, aztán még telefonjuk sincs hogy reklamálj, kritikán aluli késői kiszolgálás, senkinek sem ajánlom.

2021. június 6.

A vásárolt kerítést és kaput felállitottuk. Még ezeket is sikerült elcseszniük és gagyi minőséget csinálniuk. A kapu oszlopai külön életet élnek. A kerítés oszlopait lekell betonozni különben nem tart. A drót kerítés is minősíthetetlen. Valahogy éreztem hogy ráfizetés. Nem ajánlom senkinek hogy innen vásároljon!

2021. június 4.

Minősíthetetlen minőség jó sok pénzért, teljes átverés.

2021. május 28.

Vásároltam tőlük kerítés szettet és egy kaput 05.18-án. Rendben megjött a vissza igazoló email és a számla. Viszont a nyomkövetés nem működött. Folyamatosan a szállításra kész állapotot mutatta. 26-án próbáltam velük felvenni a kapcsolatot, de a chat az egy robot. A telefonszámon úgyszintén robot közli hogy túlterheltek a kollégák és bontja a vonalat. Mérgemben (miután rátaláltam ere az oldalra) írtam a webservice@vidaxl.hu címre. El panaszoltam hogy elérhetetlennek és a csomagomnak se híre se hamva hogy merre lehet és mikor jön. Közöltem hogy elállok a vásárlástól kérem vissza a vételárat. Délután jött a válasz hogy a csomag a héten érkezik Magyarországra. Este jött a dpd-től email hogy másnap érkezik a csomag. 27-én meg is jött a szállító. Hogy a termék milyen még nem tudom, nem állítottuk fel. Viszont nem ajánlom őket senkinek. Link banda.

2021. május 26.

A kapott termék (vidaXL Party sátor) kimondottan silány, gagyi. Anyaga gyenge, a felerősítő fülek "rögzítése", több mint nevetséges (siralmas). Három-négy öltés feladata lenne megtartani a vitorla méretű sátorlapot - szélcsendben nincs is gond, de ha fúj...!
Igaz, ez egy alkalmi termék, - party sátor - nem lakhatásra készült, de mi van, ha a parti idején fúj a szél? Ha lenne a csomagban egy felfújható csónaktest, vitorlánk már van hozzá...

2021. május 23.

A megvásárolt márvány mosdó egy hónap alatt tönkrement, a felülete teljesen lekopott, nyilvánvalóan azért, mert köze sincs a márványhoz, valamilyen cementből kiöntötték és bevonták a felületét.
Kamu az egész, senkinek nem ajánlom, hogy vásároljon tőlük.

2021. május 13.

Eddig akármilyen terméket vettem mind rossz volt. Volt, hogy 3x kihozták ugyanúgy a rosszat. Soha többet nem veszek VidaXL.

2021. április 30.

Fotelt vettem, ami a leírás szerint "könnyen összeszerelhető", kb fél nap volt, a csavarok helye 2-3 mm-rel arrébb volt fúrva, emiatt nem is lehetett teljesen összerakni, nem mindenhol tartja megfelelő számú csavar. A lábaknak nem is volt előfúrva luk. Filléres anyag, katasztrófális tákolmány, alig merünk beleülni. 71 ezer ft-ért... Számlát nem adott a futár. Soha többet innen.

2021. április 20.

Rendeltem egy VidaXL fehér, 9 fiókos tárolószekrényt. A honlapon látottakkal és írottakkal ellentétben a fiókokhoz nem kaptam hozzávaló béléseket, ezért reklamáltam. A robot nem értette, hogy mit akarok, így írtam nekik e-mailt a kapcsolatfelvételi űrlapon 2021. március 30-án és április 13-án is. Választ nem kaptam azóta sem. Valószíűleg a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok a panaszommal.

2021. április 19.

A rendelt termèkhez nincs összeszerelési útmutató,az ügyfèlszolgálatot egy idióta robot tartja!!! Soha többé nem rendelek tőlük!! Szèlhámos ,drága társulat!!!

2021. április 18.

Falra szerelhető éjjeliszekrényt vettünk. Az összeszerelési útmutató csak nyomokban segít. A szekrény nem szerelhető fel a falra, mert pereme van hátúl. A farostlemez magas fényű fehér színű, úgy érkezett, h több helyen le volt pattanva. A falra rögzítéshez ( amit egyébként nem lehet megcsinálni) nem érkezett csavar. Sajnos most olvasom, h a vida xl termékeivel kapcsolatban nem lehet reklamálni. Biztos, h soha többé nem rendelek tőlük.

2021. április 9.

A megrendelést törölték, és 1 hónapja nem érkezett vissza a kifizetett rendelés értéke. Ügyfélszolgálat elérhetetlen, a reklamációt lezárták, természetesen mindennemű reakció nélkül.

2021. március 29.

A megrendelésemet mindennemű információ nélkül vissza vonták, ennek több mint 2 hete. A megrendelés értékét azóta sem utalták vissza, az ügyfélszolgálat pedig elérhetetlen.

2021. március 22.

NE rendeljetek tőlük. nagyon silány termék, silány minőség. tv állvány rendeltem (fenyő), 2 nap alatt megrepedt több helyen a stiftek mentén. Visszatérítést igényeltem, kíváncsian várom a választ.

2021. március 21.

9 részes kerti bútor szettet rendeltünk 160 ezerért. A képen természetesen csodaszép volt. A bútort ma délelőtt kezdtük el szerelni. Már este van és az asztal még félig van kész és 1 széket sikerült összerakni nagynehezen, de az utolsó csavart ide sem lehet beletenni, mert a furatok helyei nem egyeznek, nem összepasszíthatóak, egy kínlódás az egész, pedig 2-en szereljük! Sok bútorszerelésen túl vagyunk már, de ilyennel még nem találkoztunk! Borzasztó silány minőség egy vagyonért. Sajnálom, hogy nem találtam rá korábban, még rendelés előtt ezekre a véleményekre. A hozzászólásokat javaslom végigolvasni, az 5 csillagosok mind "furcsa" hozzászólások számomra, sokszor csak egy keresztnév van megadva, nyilván javítani kell a borzasztó átlagon az ügyfélszolgálatosoknak.....

2021. március 14.

Cégként vásároltam náluk. A vásárlás során nem kérték az adószámom. Később kértem hogy módosítsák. Mivel holland a cég, és van nekem is közösségi adószámom, utalják vissza az áfát. Később csak annyit szerettem volna elérni, hogy írják rá az adószámom,mivel Magyarországon kötelező eleme a számlának. Nem fogadja be a NAV. Sajnos 45 nap alatt ezt nem sikerült nekik többszöri kérésre sem. Ügyfélszolgálatuk nulla, senkinek nem ajánlom. Csak a holland hatóságoknál tudok panaszt tenni, de megteszem.

2021. március 8.

Két dönthető fotelt rendeltem, egy nap késéssel érkezett, kifogástalan állapotban. a képpel teljesen megegyező szín és forma. Az első összeszerelésén gondolkoztunk egy kicsit, de a második már könnyen ment. Köszönjük, máskor is fogok rendelni tőlük.

2021. február 23.

Rendeltem antracit szürke kukatárolót potom 54000 ft-ért. A termék pocsék, csak az rendelje meg aki lakatos szakmával és teljes szerszám készlettel rendelkezik, mert egyetlen furat sem passzolt, hiányzik a csomagból 30 db csavar, gyenge minőségű termék. Írtam már emailt, amiben kértem a hiányzó csavarok pótlását, de válaszra sem méltattak. Számomra nyilvánvaló a kártérítés, amennyiben nem reagálnak akkor a fogyasztó védelemhez fordulok. Készítettünk fényképeket és azt is továbbítom. Szóval nagy csalódás, arról nem is beszélve, hogy aki esetleg nem egy ezermester annak ez egy kész kínlódás lesz az összeszerelés.

2021. február 18.

A sok rossz tapasztalat mellé egy jó: azt kaptam amire számíttotam (2 személyes szürke kanapé), sérülésmentesen, ép csomagolásban, határidő, csomagot a DPD hozta ki, mely végig nyomonkövethető volt.

2021. február 6.

Megjött időre és szép állapotban a bútor. Nagyon megérte a vásárlás.

2021. február 4.

Hatósági vizsgálatot kérünk és rendőrségi feljelentést teszünk a Webáruház működése nem tisztességes! A termék hirdetése nem felel meg a valóságnak!! Csalás becsapás a tapasztalatunk alapján!
Az "ügyfélszolgálat" primitív es abszurd. A tapasztalatunk alapján fenn áll a szándékos tévedésbe ejtés ténye haszon szerzés miatt.
Kártérítés nem történt ezidáig a becsapás miatt.
Reméljük a hatósági eljárás és a rendőrségi feljelentés eredményt hoz. Nem éltek a felajánlott békés lezarással.

2021. január 12.

Az egész vállalkozás a szélhámosságra épít és meg is teszi. Átvernek mindenkit aki hagyja magát! Én is belefutottam!,sajnos! Innentől kezdve az sem kell tőlük amit ingyen adnak, mert az meg bosszúságot okoz, nem keveset! A termékeik egy rakás trágya, szó szerint mert értékmentes és értékelhetetlen! Nem is értem azt, hogy még mindig tudnak forgalmazni! Nem értem azt, hogy miért nem tiltották le őket a net-ről? Kapcsolattartás zéró! Felelősségvállalás ismeretlen fogalom! Bukarest a központ és ezzel mindent elárúltam a minőségről és a hozzáállásukról! Feri

2021. január 12.

Teljesen elégedett vagyok, azt kaptam, amit vártam. A sok rossz vélemény ellenére én megfelelő árut kaptam. A megrendelt kültéri bútorszett polyrattan része szép, a fából készült asztallap szorul egy átfestésre, ezen kívül más problémát nem tapasztaltam. Máskor is fogok itt vásárolni. A kiszállítás csak néhány napot csúszott.

2021. január 5.

Aki teheti kerülje el messziről...
3 hete rendeltem egy ágyat tőlük. A futár eleve szakadt dobozba hozta a terméket így kilettek dobva a dobozai. Miután kibontottam a dobozokat azzal szembesültem hogy teli van szépséghibával az egész ágy.(random ezüst alkoholos filc vonalak voltak a műbőrön, a háttámla megvolt törve, a lécek szálkásak voltak és meg sorolhatnám.
Az összeszerelési útmutató használhatatlan volt.
DE EZ MÉG SEMMI
Az egész ágyat furának tartottam...miután összelett rakva nem tartottam elég biztonságosnak...2 hetet nem használtam az ágyat és beszakadt az 50kilóm alatt...a közép merevítő "tömör" vas eltört...kézzel lehetett hajlítgatni az egész vasat ...Ha lehetne képet csatolni akkor ide kiraknám hogy lássak az emberek hogy milyen minőségi termékeik vannak.
Hatalmas csalódás ez számomra...
Felvettem az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot emailen keresztül...
Az első levelemre majdnem 1 nap után válaszoltak hogy nagyon sajnálják és hogy 3-om megoldást tudnak felajánlani. 1 megoldás: 5000Ft
kártérítés 2. Megoldás pótalkatrészt küldenek
3. Megoldás a teljes visszatérítés
Megírtam nekik hogy nem vagyok hajlandó pótalkatrészt kerni mivel valószínüleg ugyanolyan selejtes sz@rt küldenek mint amit eredetileg küldtek. Az első opcióval meg nem szúrják ki a szememet úgy hogy 60.000 volt az ágykeret.
Válaszként mindig más más összeget küldtek mindig más ügyintézőtől először 5000 utána 5913 utána 10.000 utána végösszegnek 15.000-et ajánlottak fel ha megtartom az ágyat.
Végül úgy döntöttem hogy visszaküldetem az ágyat és fizessék vissza a teljes összeget.
Az egyik ügyfélszolgálatossal lebeszéltem hogy 4 dobozba tudom visszaküldeni mivel nincs meg az eredeti doboz mivel szétszakadva érkezett és kidobtam...meg amúgyis kigondolta volna hogy összeszakad alattam az ágy.
Válaszként azt kaptam semmi baj holnap 8-17 között jön a futár átvenni a csomagokat. Na hát azóta is várom. Tegnap délután jött egy másik email hogy csak két csomagnak foglaltak helyett elküldték a számot és úgy gondoltam kiderítem hogy tényleg jön-e érte a GLS.
Felhívtam őket hogy tudnak-e valamit arról hogy ma jönni-e kell egy futárnak aki felveszi a csomagot.
A csomagszám nem létezik...
Írtam egyből hogy ezt így hogy gondolják..ha holnap nem jön a futár akkor fogyasztóvédelemhez fordulok.
Ma reggel jött egy hívás hollandiából hogy nagyon sajnálják a kínaiak elrontották a szállítást. Mivel 2 csomagnak foglaltak helyet amikor 4-et kértem. Azt igérték hogy ma két csomagot elvisz a GLS holnap meg a másik 2 csomagot...Na kíváncsi leszek hogy megint átleszek-e baszva. De van egy olyan érzésem hogy igen. De akkor garantáltan holnap a fogyasztóvédelemhez fordulok.
Mellékesen az oldalon felvan tüntetve egy telefonszám amit hívni se lehet.Ha bárkinek van olyan problémája hogy nem írnak vissza akkor próbáljátok ezen a számon felhívni őket. Engem erről a számról hívtak: +31852089430

2021. január 4.

Rettentően pocsék a bútorok minősége minden rendelt termék (3 db) esetében. Egyáltalán nem ajánlom!

2020. december 28.

Minden rendben volt a megrendelt 4részes paravánommal. 12.18-án rendeltem és ma 12.28-án kaptam meg, mivel az ünnep közbe jött. 23-án vette át a futár náluk.

2020. december 28.

Én egy 4részes paravánt rendeltem 12.18-án, de igaz közbe jött az ünnep így ma 12.28-án kaptam meg a 4mnap helyett, mert 23-án vette át a futár. De össze lehetett rakni és semmilyen probléma nem volt vele!

2020. december 19.

Én eg régebbi áldozat vagyok 2020.04 Csak szeretném megállapítani hogy milyen érdekes az hogy mindig egy pár rossz komment után jön több rövid nyúlfarknyi szuper volt minden komment Nehogy az összkép teljesen totál rossz legyen

2020. november 10.

Nagyon elégedett vagyok, gyorsan szállítottak és a termék is rendben van, Aggódtam a vélemények miatt, de adtam egy esélyt.

2020. október 24.

A megrendelt kertibűtor (200 ezer) nem lehetett összerakni. Az üveglap (asztal) sérült, székek alkatrészei hibásak, szék fejtámla jó 1cm nagyobb, így nem lehet rászerelni a 6 db székre. Tehát a kerti bútor minden része hibás, így alkalmatlan a használatra.

Irány a bolt oldala!

vidaXL egy nemzetközi online kiskereskedő. “Meglepően széles termékskálával és több ezer árucikkel kínálkozunk olyas kategóriából, mint Otthon, Kert, Garázs, DIY és Ruházati cikkek. Sőt mi több, minden egyes olyan országnak, ahol jelen vagyunk, biztosítunk Ügyfélszolgálatot a bizonyos ország anyanyelvén, utánvétet és kártyás fizetést is"

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS