Media Markt
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Media Markt legnépszerűbb termékeit!
Májusban vettem egy Hammer mobil telefont,full térerős hejen is átkapcsol segélyhívóra,a led lámpálya 1 nap alatt kiég nem lehet elérni telefonon ,már most negyedszerre jön elő ugyan az a hiba.Basznak az emberre csak addig jó míg fizet.
Szuper ez a bolt!
Köszönöm, minden rendben volt!
Most rendeltem először az online boltból, de mindennel elégedett voltam, az ár kedvező, a termék jó és a szállítás is gyorsan lezajlott.
Bementünk ,hogy veszünk egy mosó-száritó gépet a Budaörsi Média Markt boltba ,a kinézett gépet csak online lehetett volna jó pár napi szállitással megvenni,mi combival mentünk és azonnal akartuk elvinni,mint egy boltban ,ahol ezt igy szokták csinálni ,a másik kettőt amit kináltak, megnéztük ,ráböktünk az eggyikre, " AZT"nem lehet elvinni mert csak ez az egy van belőle, akkor adják oda a másikat AZT sem lehet elvinni mert csak az az egy van belőle, igaz ,hogy ekkor már 20000 ft-tal magasabb árnál jártunk ,akkor adjanak olyat amilyen van a raktáron , volt de az még 10000 ft-al volt több.
Karácsony előtt ?? Akkor minek vannak,"csak hogy többnek látszódjék"
REMEK ,SIKERÜLT de csak azért is, elvittük. Igaz csak 30000 FT többért sikerült a művelet
Gratulálunk
A terméket úgy tüntetik fel h tudja a funkciót
Vásárlás után derül ki hogy csak egyszer tudta amit fényképpel tudok igazolni még se hajlandóak kicserélni !!!!!
Aki tudja kerülje el a media markt ot
Nem ajánlom senkinek
Visszaküldtem egy terméket, mert figyelmetlen voltam és nem jó típust választottam...Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak az ügyfélszolgálaton dolgozók és a cserét is megoldották.
Hétfőn reggel adtam le a rendelésem és ma meg is érkezett a válallt szállítási időn belül. A kérdésemre azonnal válaszoltak , a termék hibátlan és a futár is felhozta az emeletre, nagyon köszönöm!
Nov 15. vásároltam egy mosógépet, amivel kapcsolatban a rákövetkező hét hétfőjén telefonon kerestek. Leegyeztettük, hogy azon a héten szerdán (Nov. 20.) szállítják ki a termék, és aznap mindenképpen keresni fognak még reggel 10 órakor telefonon. Szerdán nem hívtak délelőtt, állításuk szerint hívtak, és aznap elméletileg a sofőr ki is szállította a terméket és állításuk szerint ő is hívott telefonon mikor a címre érkezett. Mivel egyetlen nem fogadott hívásom sem volt így nem értesültem a kiszállításról tényéről. Ezután körülbelül bő egy hétre teljesen eltűnt mind a MediaMakrt mind a szállító partner. Már meg is érkezett a vásárlási élmény értesítő és a szállítási partnerük még mindig nem keresett fel. Ezután háromszor beszéltem a MediaMartk telefonos ügyfélszolgálatával, ahol minden egyes alakalommal min. 20 perces várakozási idővel kellett számolni, minden alkalommal elmondták, hogy másnap fog keresni a szállító partnerük, aki a telefonhívások után sem keresett meg. Harmadszorra már kissé idegesen hívtam őket, hogy továbbra sem hívott senki, és esetleg ők adjanak meg egy telefonszámot, amin elérem a logisztikai partnerüket. A megadott számot 6-7szer hívtam egymás után és nem sikerült elérnem őket. Négy emailt küldtem nekik, amiben kértem őket, hogy mihamarabb hívjanak fel (az email címet is a Mediamartk telefonos ügyfélszolgálatán kaptam meg). Majd aznap délután folyamán tényleg felhívtak, ez december 3.-án történt meg! Ekkor legegyezettük, hogy december 5.-én tudják kiszállítani a terméket, és kiderült hogy egy kolléga hibájából nem ment tovább az ügyintézése miután a rendszerünkben volt egy sikertelen kiszállítás. Azt ígérték a pontos részletekkel a kiszállítás napján fognak hívni délelőtt 10 órakor. Nem hívtak, 11 óra magaságában én hívtam fel őket újra, ahol panaszt tettem a szolgáltatás színvonalára, mire azt a választ kaptam, hogy lehetne még ezt fokozni!... és ez teljesen normális így, ezen felül felajánlotta az ügyintéző hogy azért összekapcsol az ügyfélszolgálattal. A MediaMakrt ügyfélszolgálata nem sokkal később hívott és ott is elmondták, hogy ez teljesen normális így, az, hogy nekem kell utánajárnom annak, hogy a megrendelt terméket kiszállítsák és ez több mint 27 napig tart ebben semmi kivetni sincs.
Gyorsan szállítottak, a futár is segítőkész volt.
Az üzletei is kivételesen igényesek és a webáruház is az. Most rendeltem először, de ezentúl bátran fogok majd!
Óva intek mindenkit aki itt szeretne vásárolni. Én biztos soha többé! Nov. 17.-én rendeltem hűtőt, direkt olyat ami volt raktáron, mert sürgős lett volna. 1-10 munkanap volt a vállalt kiszállítás. mivel semmilyen értesítést nem kaptam elkezdtem érdeklődni úgy vagy másfél hét múlva, azt a választ kaptam, hogy még raktári feldolgozás alatt van, nem tudnak mit mondani. Jó, megint semmi. Aztán a 10. napon is telefonáltam, mondták, hogy még mindíg raktári feldolgozás alatt van. Aztán a határidő lejárta után is érdeklődtem, akkor már picit türelmetlenül. Kérték a szegény ügyintézők az elnézéseket, meg utána néznek, mert ez tényleg több a soknál, de ettől hűtőm még nincs. Nemhogy a vállalt határidőre nem ért ide a hűtőm, hanem addig még csak a raktárba sem készítették össze. Aztán kaptam végre e.-mailt, hogy összekészítették a csomagom és átadták a szállítónak. Hurrá!!! Megkaptam a nyomonkövetési számot is. Hát ott egyáltalán nem szerepel, hogy átadták a csomagomat, hanem csak hogy rögzítették a megrendelést. Akkor most hol a hűtőm? A szállító céget egyáltalán nem lehet elérni, 3 napja ugyanaz a szöveg, rögzítették a megrendelést. Most dec.3 van lassan 3 hete vagyok hűtőszekrény nélkül. Fel vagyok háborodva. Nem tudok kihez fordulni, mert a telefont nem veszik fel Én mindenkinek azt tanácsolom nagy ívben kerüljék el ezt a webáruházat, ha meg akarják magukat egy nagycsomó kellemetlenségtől óvni. Még egy hetet várok, aztán a fogyasztóvédelemhez fordulok.
Elégedett vagyok.
Minőségi termékek!
Porszívót vásároltam, azért innen, mert korábban csakis jó tapasztalataim voltak. Most érkezett meg a termék, a futár felhozta a második emeletre, nagyon kedves volt és a rendelésemmel is minden ok volt.
Röviden ha lehet soha többet...
Hosszabban.. Szörnyű ügyfélkezeles.. Lekezelő stílus mellet semmi felé tájékoztatás.. Semmilyen barátságosság Vagy vásárló központú szemlélet nem hogy a szervizben még maga az uzletben dolgozoknal sem.
Rendeltünk online mikrot nem melegit veszünk egy másikat drágábbat tutira megyünk. Na ez oké melegit napra pontosan félév rendeltetésszerű használat mellet egyszer csak meggyulladt belülről, az üveg tálca illetve a műanyag forgó.. És akkor elküldik szervizbe Hogy a szerviz dönt minden esetben oké legyen. Semmi tájékoztatás majd mikor rajta kérdezek.ugyan mégis mennyi idő kB... 14 nap...oké.. Erre Egy hónap után felhivjuk hogy vmi tájékoztatást kapjunk már mi a szitu.. Hát meg a szervizben van...oké vissza jön a mikro a szerviz nem a termek hibaja sem csere se kedvezmény, se pénz vissza fizetés
Többször vettem itt műszaki cikket és előfordult, hogy mégsem a jó típust választottam, mégis segítőkészek voltak. Pontosan térek mindig vissza,..
Rendben volt.
Az ügyfélszolgálat gyorsan reagált a kérdéseimre, a rendelés is rendben volt.
Kenyérpirítót rendeltem, mert nagyon jó áron volt, gyorsan megérkezett.
Széles választék és jó árak!
Most rendeltem innen először, kicsit félve a kommenteket olvasva. Nálam minden rendben zajlott, sőt a gyors szállítással feltették az i-re a pontot. Köszönöm!
Elégedett voltam mindennel.
Többször rendeltem már itt, ha kérdésem volt azonnal reagáltak, a bolt megbízható, a szállítás gyors és mindig azt kaptam, amit vártam.
Soha többet semmit tőlük. Mikrót rendeltem tőlük 80 éves, rokkant édesanyám számára, jelezve, hogy kérem a régi készülék elszállítását, amire egyébként törvény kötelezi őket. Kiszállították a mikrót, majd megtagadták a régi elvitelét, bunkó, arrogáns stílusban közölve az idős hölggyel, hogy képzeli, nincs hely az autón, eszükben sincs elvinni. A tahó stílusuktól eltekintve is felháborító a dolog, mert a kiszállított mikro helyére is tehették volna, és nem szívességből kellett volna vinni, hanem eleget téve a jogszabályban meghatározott kötelezettségnek. Utolsó alkalom volt, hogy vásároltunk náluk. Ja, panaszomra amit az ügyfélszolgálatuknak írtam, nem is válaszoltak.
Na mivel nem birja el a Papier ezèrt nem irnam le. De.... elèrhetettlen ügyfèlszolgàlat, udvariatlan vezetőség a Kaposváron.....sorolhatnám tovább.
Csak akkor vásárolj itt, ha van türelmed.
Egyenlöre használhatatlan a termék kezelési utmutató hiánya miatt
Igényesek, kedvesek, gyorsak!
Az üzleteiket is szerettem, ezért gondoltam, kipróbálom a rendelést, hogy ne kelljen cipelni. Gyorsan megérkezett, a futár is kedves volt.
Prémium olajsütőt rendeltem, mikor megláttam az árát nem akartam hinni a szememnek, olyan kedvező volt. Most rendeltem először, de nagyon jó véleménnyel vagyok.
<p>Több mint 40 éves fennállása alatt, Magyarország és Európa piacvezető elektronikai kiskereskedőjeként a Media Markt márkanév összeforrott a megbízhatósággal, a szakértő munkatársak nyújtotta segítséggel, a széleskörű szolgáltatások biztosításával, valamint a magas színvonalú vásárlói élménnyel. Legyen szó online vagy az áruházban történő vásárlásról, a Media Marktban kényelmesen és egyszerűen juthatunk hozzá több tízezer gyártó termékeihez.</p>
<h3><strong><u>Az ügyfelek az elsők!</u></strong></h3>
<p>Számukra kiemelten fontos, hogy ügyfeleik úgy vásárolhassanak, ahogy nekik tetszik. Legyen szó az online felületük nyújtotta kényelemről vagy az áruházak segítő és támogató légköréről, mindig arra törekszenek, hogy ne csak egyszerű termékeket, hanem a vásárlók számára kihívást jelentő szituációkra adott választ, megoldást adhassák. Széles árukészletük, a 10 milliós pótalkatrész kínálatuk, számukra az alap, erre építik rá kollégáik segítőkészségét, a barátságos légkört, az áruházaikban elérhető, további szolgáltatásaikat.</p>
<p>A céluk, hogy versenyképes árak, valamint vonzó ajánlatok és akciók mellett a náluk vásárlók azt érezzék, hogy a Media Marktban vásárolni nyugalom és élmény. Ha pedig élmény, akkor humor és önfeledtség, amely elsősorban reklámjaikban jelenik meg. Hisznek abban, hogy ha vásárlóik számára élménnyé teszik a vásárlást, legközelebb is őket választják majd.</p>
<h3><strong><u>A MediaMarkt magyarországi története</u></strong></h3>
<p>Az első Media Markt áruházukat 1997. március 11-én nyitották meg Budapesten. A vásárlók addig sosem látott nagyságú áruválasztékkal találkoztak a háztartási és szórakoztató elektronika terén. Két év múlva, 1999-től már a Westend City Centerben is elérhetőek voltak, a kétezres években pedig erőteljes vidéki terjeszkedésbe kezdtek. Emellett a fővárosban és környékén is nyitottak új áruházakat. Jelenleg, összesen 32 Media Markt áruházat üzemeltetnek országszerte.</p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre