Media Markt

Media Markt Értékelései Értékelések átlaga: 2 (114 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. február 6.

A büdös életben többet nem vásárolok itt.kihozták a hűtőt ami be sem fért ki sem kellett volna fizetnem mert nem ezt rendeltem.azóta várok a 276000 forintomra.soha senkinek ezt az Áruházat nem ajánlom.

2019. január 18.

Vettünk náluk egy fényképezőgépet, ami 4 hónap használat után elkezdett vakuzni magátol. 2 hónapig rohangáltunk, hogy megcsinálják. Majd két hónap után a Media Markt fotos alkalmazotja megerősítette ezt a hibát. Elküldték javitásra ez egy hónapig tartott röhely, vissza küldték, hogy tökéletesen működik. De már be sem lehetett kapcsolni. Kértünk elemet mig kipróbáljuk nem adtak ott kellett vennünk azzal se volt jó. Majd 3 óra után mikor még mindig azt állították, hogy a gépnek semmi baja (nem kapcsolt be a legdrágabb duracell elemmel se 4200Ft) ránkerőltették, hogy haza vigyük és öket idézve "önök majd leboxolják a szervizzel". Igy volt egy 40.000 ft os gépünk amit garanciával leadtunk, hogy néha vakuzik magától. És vissza küldték, hogy nincs semmi baja tökéletesen működik, de már be sem lehetett kapcsolni.

2019. január 18.

Minősíthetetlen banda.
Vásároltam egy hűtőt ami 1 hónapig működött.
Visszavitték ennek 3. hónapja és megy a hímölés hámolás a kaja meg az erkélyen.Értékelni akartam a weboldalukon a gyártó hozzáállását természetesen negatív formában de ez nem lehetséges.Egy ratyi szarházi banda.Fogyasztóvédelem.

2019. január 6.

Eddig nem volt problémám a boltal de ez a nem törődömség amit tapasztaltam! Hiányosan küldték ki a terméket! Nem volt benne egy alkatrész. Diffuúzos feltét nem volt benne a dobozban a hajszárítóhoz ami járt volna hozzá!

Ezt látva egyből íram az ügyfélszolgálatnak, (Kétszer is! ) hogy mihamarabb orvosolják mert ajándékba lesz. Küldjék el a hiányzó alkatrészt vagy csere legyen. Telefonon is szinte elérhetetlenek. Választ két hét után kaptam, mikor már letelt volna a 14 napos elállás joga, azt is csak annyit hogy: "Ügyfélszolgálatunkkal folytatott egyeztetése alapján, érvényesíti elállási jogát. "
Na ebből szinte semmit sem tudtam meg! Semmit sem írtak mi a teendőm vagy visszaveszik, csere, stb!

A 14 napon buszra ültem 80km utaztam, hogy a legközelebbi Mediamarktba visszavigyem. Cserére ott sem voltak hajlandók sem a hiányzó alkatrészt nem pótolták. A terméket visszavedták a pénzt vissza adták . Mondom jó akkor bemegyek megveszem itt ha van, mégegyszer egy másikat. Igen ám de én még akciósan rendeltem, most meg már közel 4000ft-al drágább volt ugyanaz a hajszárító. Annyiért meg már nem vettem meg!

Szerencsére találtam egy másik webáruházban hasonló árban, megrendeltem onnan, így végülis az utat buktam, meg az időt amiért nekem kellett személyesen visszavinni!

Máshol gond nélkül cserélik ilyenkor már tapasztaltam. Végül is nem az én hibámból volt ez az egész, az ő figyelmetlenségük, hogy feladás előtt nem ellenőrzik, hogy benne van e minden a dobozban.

Ilyen nincs! A jövőben elkerülöm őket ha lehet mert ez nonszensz! Nem szeretnék több ilyen hercehurcát ha valami nem stimmel! Az ügyfélszolgálat egy nulla!

2019. január 3.

2018.11.23 a óta használják a pénzem. Áru. Sehol! felrobbanok! Mindennap hitegetnek! A háttér osztálynak továbbítják az ügyemet. 250.000 Ft........ Áruk sehol nincsennek. A Szami Kft. Nem veszi fel a telefont. A nyomkövetőjük. 0. 21. Században ilyet......... Mind a 2 cég egy minősíthetetlen............. Senkinek. Soha nem ajánlom! Bárcsak hamarabb olvastam volna róluk! Sírhatnékom van. A karácsonyra szánt ajándékom is benne van. Most január 3. Van. Cikis helyzet! Feljelentem mind a 2 céget!

2018. december 27.

Karácsonyra kapott navi gyári hibás szervizbe akarják küldeni mert 5 nappal a vásárlás után vittem vissza 27-én. A biztosítás semmit nem ér és amíg szervizben van is telik az idő.

2018. december 20.

Megtévesztettek, becsaptak.
A megrendelésem szállítására 12.02-től hiába vártam, a mai napon az ünnepek előtt törölték, arra való hivatkozással, hogy a beszállító már nem szállítja azt.

2018. december 16.

Barmit veszel azt felejtsd el hogy akarcsak levasarlast felajanlanak, hanem meg egy 5 ezres termeket is honapokra szervizbe kuldenek ahol semmit nem kezdenek vele ennek eredmenye majd az lesz hogy vagy megunod hajkuraszni oket vagy addigra lejar a garancia es szetteszik a kezuket, en semmit nem ajnlok innen vásárolni!!!!

2018. december 14.

Online rendeltem egy laptopot a westend üzletébe, nem érkezett meg, de azt ígérte az ott dolgozó hölgy,hogy legkésőbb csütörtökön meglesz. Most péntek van, bementem az üzletbe ahol a dolgozó egy bunkó csaj volt, aki teljesen leszarom stílusba beszélt velem, senkinek nem ajánlom ezt a szerencsétlen boltot.

2018. december 12.

Rendeltem tőlük egy telefont és nem azt küldték,azt mondták postázzam vissza és megtérítik a posta költség árát,2hét után mikor felhívtam őket közölték nincs olyan telefon amit rendeltem és vissza utalják az árát és a posta költséget,ma megkaptam az árát de a posta költséget nem kaptam meg! Próbáltam őket hívni 2x 10percig zene de ügyintéző nem elérhető,lassan egy hónap telt el a rendelés óta,nagyot csalódtam bennük,soha többé nem vásárolnék ott semmit!

2018. december 9.

Nekem egy törött kijelzőjű tv készüléket adtak el 126 000,- Ft-ért a Kispesti Áruházban, ami itthon beüzemelés közben derült ki. Rám sóztak hozzá 15 000,- Ft-ért egy Media Markt Garancia Plusz Biztosítást is, amely utólag átnézve szinte semmit nem ér. A kötvény elején az van, hogy törésre is érvényes, később azonban több oldalon sorolják, hogy milyen esetben nem. A gyakorlatban szinte soha. Villámcsapás és beázás miatt történt meghibásodás esetén igen és kb. ennyi. Vissza akartam váltani, természetesen elküldtek a fenébe. Sem a bolt, sem az LG, sem a biztosító nem volt hajlandó helyt állni a kárért. Lassan egy éve járom a kálváriát vele. A vevőszolgálaton megadták a Békéltető Testület elérhetőségeit. Májusban beadtam a papírokat. Azóta meg sem nyikkantak. A javítás 77 000,- Ft, mivel az LG kedvezményt adott az egyébként 99 000,- Ft-os javítási költségből. A javítás költségeit végül bevállaltam. A készüléket 2018. január végén vettem. A javítás hónapok óta nem készül el.
Sem az áruházat, sem a Media Markt által a termékeikhez közvetített Allianz Biztosító biztosítását nem ajánlom senkinek.

2018. november 15.

A legdrágább és legigénytelenebb bolt,felkészületlen és tudatlan eladókkal. Árakkal sincsenek tisztában, annyiért árulják a Huawei mate prot amennyiért Huawei P 20 ro-tkapni. :)
Senkinek nem ajánlom,csakaki szeret adakozni, és többet fizetni az alap áraknál. :)

2018. november 11.

Vettünk Győrben az Árkádi media marktban egy Call Of Duty Black Ops 4 pc játékot, hazahoztam, kinyitottam a DVD dobozt és üres volt. Nem tartalmazta se a CD-t, se a játék kódot. A játék ára nem volt olcsó, 20 000 Ft volt, ami nem kevés pénz. Felhívtuk a boltot, de nem voltak hajlandóak semmit tenni, azt mondták, hogy én vegyem fel a kapcsolatot a gyártóval Hollandiában és ott reklamáljak. "Köszönjük szépen" Media Markt az üres dobozt 20 000 forintért! Soha többet ide!!! Nem ajánlom senkinek!!! Kész lopás!!!

2018. november 8.

Ne vásároljatok semmilyen terméket ebben a fostalicska media marktban mert a készülék hiába garanciás nem veszik be,felháborító milyen mocskos rendszer ez (Győr árkád Pláza média markt)

2018. szeptember 20.

Egy másik tapasztalatomat is megosztom.Pár éve laptopért mentem a westend üzletbe.Ki is válaszottam egy Dell márkát.Az eladó már ment is a készülékért,közben egy másik ott dolgozó is megkérdezte hogy segíthet valamiben.Megköszöntem és mondtam,hogy már hozzák.Elkezdte mutatni a hp laptopot,szóltam hogy én már kiválasztottam,majd elkezdte rossz fényben feltüntetni azt a márkát amit kiválasztottam,érdeke volt abban hogy a hp-t válasszam.Majd megint szóltam,hogy a dell márkát veszem meg.Már az adataimat adtam meg egy másik eladónál és még akkor is odajött,nem szólt semmit,látszott rajta hogy ideges.

2018. szeptember 20.

Tabletet szerettünk volna venni a boltban személyesen,az első dolgozó azt mondta nem ér rá, odamentünk egy másikhoz,ő egy másik kollégához irányított,végűl 20 perc várakozás után senki nem szolgált ki,így nem vettünk tabletet.Az üzletben kb. 8 dolgozót láttunk,senki előtt nem volt másik vásárló,mégse voltak hajlandóak kiszolgálni.

2018. szeptember 5.

Ezt nem akarom el hinni.Azt hittem egyedül vagyok a problémámal.Én cd-t rendeltem még augusztus elején(előrendeltem)hogy majd 31-én megjelenik aztán már küldik is.A FENÉT!!!Ugyan.... azt írja az oldalon hogy rendelése készleten van,hamarosan átadjuk a szállító partnerünknek.De könyörgöm......akkor miért nem adják már fel???Alig várom már hogy hallgathassam,de egyszerűen nem küldik.Ja igen a telefon számot hiába is hívja bárki,minden ügyintéző foglalt.Írtam a Media Markt oldalra is a problémámat de válsz nem fog jönni.Hogy ba....k meg!!!Én ökör.....ez volt az utolsó rendelésem tőlük.Senki ne rendeljen innen.A múltkor is vettem cd-t,igaz ott írta is hogy várhatóan 1 hónap,és tényleg annyi is volt.Most amikor készleten van,akkor is 1 hónapot várjak?

2018. augusztus 1.

az árukeresőnek írtam az ügyben és annak a hatására gyorsultak fel az események, most 15. óra 42 perckor hívtak fel a 70-414-7946. telefon számon, hogy holnap dél és 16. óra közt fogják az árút szállítani.. Tehát az 5-ik nap utolsó perceiben. Miért,? Ha nem reklamálok a Médai Mártk zrt felé levelekben és nem írok az árukeresőnek akkor lehet, hogy majd valamikor kapom meg az árút. Sajnálatos, hogy igazat írtam és az rossz fényt vett az ügyemben az ügyfélszolgálat ügyintézőire. Felelősségre vonás nélkül úsznák meg, hiszen 5-ik nap csak ki küldték.

2018. augusztus 1.

jót nevetnerk a panaszomon és magyarázkodni fognak, felesleges. A megrendelésem egyértelmű volt július.26- án amelyet 71036623. szám alatt igazoltak vissza. A termék a raktáron volt. 2. db. Miért nem küldték. Van-e felelőse ? természetesen, hogy nincs ?? mindenáron az online pénztárcát akarták regisztráltatni, hogy ingyen elvigyék a még használható mosógépet. Ingyen lett volna az Önöké, és majd jó lett volna valakinek. Az nline pénztársa csak arra jó, hogy mézesmadzag és annak a pénznek elköltésére levásárlását szorgalmazzák. Tisztességtelen üzleti fogás.
Sok minden vásároltam már a Média Markt- tól de ilyen problémám nem volt.
Nem regisztrálok, mert ha van pénzem megveszem, ha nincs akkor hitelből nem vásárolok.
SZÓVAL MI LESZ A MOSÓGÉPEMMEL. ? NEHOGY AZT IRJÁK, HOGY ELFOGYOTT, MERT 2.DB. VOLT A RAKTÁRON AKKOR..
mERNEK -E ÜGYINTÉZŐT FELELŐSÉGRE VONNI NEM, MERT KÉZ KEZET MOS. ?
Mai nap szeretném, hogy kigozzák a mosógépet mert letelik a 7. nap.
Vagy fordúljak a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. Levelezéseimet el mentettem. Hogyan kárpótolnak, hogy vállalásukat nem teljesítik.

2018. augusztus 1.

Nem véletlen ez a sok negatív visszajelzés! SOHA TÖBBET nem veszek innen semmit se!
Egyszer egy telefont rendeltem ajándékba ami 1,5 hónap alatt se akart megérkezni. Közölték hogy mégsincs raktáron pedig az oldalon bőven volt még belőle mikor rendeltem. Máshol kellett sos elrohannom megvenni hogy a születésnapra meglegyen a telefon.
Ennek ellenére adtunk még egy esélyt egy mosogató géppel kapcsolatban. Kifizettük, várunk szintén nem jön meg. Beígértek másik időpontot, addigra se jött meg majd közlik hogy a beszállító már nem is fog ilyen terméket küldeni nekik....több mint 3 hetet vártunk a semmire!!!!!
Szóval tehetnek egy szívességet........

2018. augusztus 1.

július.26. án rendeltem meg egy mosógépet amelyet 71036623 sz alatt igazoltak vissza. Írogatnak butaságot, de az árút nem küldik. 36-1-358-6600 telefon állandóan foglalt, több telefonszámot nem adnak meg.. Elküldött reklamáló leveleimre nem válaszolnak. MILYEN ÁRUHÁZ ILLETVE MILYEN ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDIK OTT.
SENKI SEM FELELLŐS. a LEGROSSZABB MINŐSÍTÉS ÉS VÉLEMÉNY NEM TESZIK KI AZ ABLAKBA. dE NEM IS RUGNAK KI SENKIT A ROSSZ ÜGYINTÉZÉS MIATT

2018. július 31.

A Pólusba levő üzletben vettem egy időseknek való mobiltelefont és egy laptophoz való töltőt. A vevőszolgálaton rendeztük a garanciát és lemásoltattam a számlát! A mobilt még a pólusban kipróbáltuk és már vittük is vissza, mert nagyon halkan csöngött. Nem akartak nekem hinni, mert hülye kérdésekkel kezdtek bombázni. Az áru értékét nem akarták visszaadni, sok vita után végül megegyeztünk, hogy levásárolom. A vásárlás utáni hókuszpókusz papírozásban (garancia érvényesítés, a telefon kipróbálása (ott a vevőszolgálati pultnál) eltünt az új számla, amire három nappal később jöttem rá, amikor keresni kezdtem, mert kipurcant a vadi új laptop adapter is. Gondoltam a lemásolt számlát elfogadják majd, de sajnos nem! Nem tudom ezek után mit gondoljak egy ilyet tetü cégről. Szart adnak nyugati áron. Ha gond van a termékkel ( három napon belül! ) csak ajándékutalványban adják vissza a pénzemet. Hát ezt hozta a XXI. század? Szégyen!!!

2018. július 15.

Senkinek nem ajánlom.
https://segits.be/edi-a-mak

2018. június 27.

Napokig semmi, hiába adtál le rendelést!
A kért árut nem indítják útnak feléd, pedig "raktárkészleten van" az oldal szerint.
Helyette beregisztrálnak téged - kéretlen muszájból - valami "e-számla" oldalra és küldik az olyan számlát - ami addig is látszott, az automata email rendelés-visszaigazolójában is.
De a legbosszantóbb, hogy a kért áruról semmi hírt nem küldenek, pláne nincsen elindítva feléd, de már jön az automatikus email tőlük, hogy írjál a megadott oldalra értékelést a vásárlásról és a webáruházukról.
Besenyő Pistának való webáruház...

2018. június 27.

Ha hűtőszekrényt vennétek sürgősen (mint mi éppen, e nyári időben) senkinek nem ajánlom a Média Markt online Webáruházat! Tapasztalatból írom ezt ide.

Hiába lehetnek ők a legolcsóbbak, ingyenes kiszállítással, ha ők a leglassúbbak(!) és a legszemélytelenebb automata "ügyfélszolgálat" is náluk van sajnos.

2018. május 12.

Évek óta a Média Marktól rendeljük a szükséges árucikkeket. Soha semmilyen probléma nem merült fel. Kiváló.

2018. május 8.

A kettest azért kaptam, mert időben kiszállította a mikrómat, de többet nem érdemel.
Korábban is rendelni akartam tőlük, de nem tettem, mert nem tudtam elérni őket telefonon, ahogy most sem. Hiba volt rendelni!
A megrendeléskor semmi megjegyzést nem lehetett írni (hova sengessenek, mikor próbálkozzanak a kiszállítással, stb). Igaz, hogy meg volt adva, hogy felveszik velem a kapcsolatot telefonon, de nem tették. Az ügyfélszolgálat pedig soha nem elérhető. De persze a pénzed megy, mert a telefont központilag felveszik, a robothang elmondja a menüsort. Aztán hiába nyomom a 3-ast, nem kapcsolják, ugyanúgy megy tovább a szöveg. És mivel úgy érzékeli a gép, hogy nem nyomtam semmit, automatikusan leteszi.

2018. március 21.

jót nem irhatok roluk, /soroksári media markt/ a megujult pénztár-kiszolgálo pultnál nem tudják hogy mit csinálnak. többen vannak ott de gyakorlatilag egy pénztár működik, nagy a sor, nem figyelnek, három dolgozo három féle képpen mondta, és ügyintézte az én problémámat, pedig csak visszavittem egy telefon töltöt, nagyot csalodtam.

2017. december 13.

Nagyon rossz véleményem van a boltról, soha többet nem vásárolok tőlük, az ismerőseimet is lebeszélem róla

2017. november 29.

Ez a nagybetűs sz.r üzlet sorban veri át az embereket, köztük mostmár minket is. Előre kifizetett mosógép nem érkezett meg, a válasz: nem tudják mi lesz, de a pénzünket sem tudják megmondani, hogy mikor kapjuk vissza. Akit ilyen jellegű átverés ért az M.M. által és hajlandó lenne csoportos feljelentést tenni a rendőrségen, legyen szíves írjon a napsugar04082@freemail.hu címre.

A bolt adatai
A bolt leírása
A Media Markt Európa első számú elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházlánca. A cég 1979-ben nyitotta meg első áruházát Németországban, ma már 14 országban fogadja a vevőket. Magyarországon 20 éve van jelen, országszerte 24 üzlettel és egy – több tízezer terméket kínáló – webáruházzal várja a vásárlókat.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre