Media Markt

Media Markt Értékelései Értékelések átlaga: 2.2 (100 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. szeptember 20.

Egy másik tapasztalatomat is megosztom.Pár éve laptopért mentem a westend üzletbe.Ki is válaszottam egy Dell márkát.Az eladó már ment is a készülékért,közben egy másik ott dolgozó is megkérdezte hogy segíthet valamiben.Megköszöntem és mondtam,hogy már hozzák.Elkezdte mutatni a hp laptopot,szóltam hogy én már kiválasztottam,majd elkezdte rossz fényben feltüntetni azt a márkát amit kiválasztottam,érdeke volt abban hogy a hp-t válasszam.Majd megint szóltam,hogy a dell márkát veszem meg.Már az adataimat adtam meg egy másik eladónál és még akkor is odajött,nem szólt semmit,látszott rajta hogy ideges.

2018. szeptember 20.

Tabletet szerettünk volna venni a boltban személyesen,az első dolgozó azt mondta nem ér rá, odamentünk egy másikhoz,ő egy másik kollégához irányított,végűl 20 perc várakozás után senki nem szolgált ki,így nem vettünk tabletet.Az üzletben kb. 8 dolgozót láttunk,senki előtt nem volt másik vásárló,mégse voltak hajlandóak kiszolgálni.

2018. szeptember 5.

Ezt nem akarom el hinni.Azt hittem egyedül vagyok a problémámal.Én cd-t rendeltem még augusztus elején(előrendeltem)hogy majd 31-én megjelenik aztán már küldik is.A FENÉT!!!Ugyan.... azt írja az oldalon hogy rendelése készleten van,hamarosan átadjuk a szállító partnerünknek.De könyörgöm......akkor miért nem adják már fel???Alig várom már hogy hallgathassam,de egyszerűen nem küldik.Ja igen a telefon számot hiába is hívja bárki,minden ügyintéző foglalt.Írtam a Media Markt oldalra is a problémámat de válsz nem fog jönni.Hogy ba....k meg!!!Én ökör.....ez volt az utolsó rendelésem tőlük.Senki ne rendeljen innen.A múltkor is vettem cd-t,igaz ott írta is hogy várhatóan 1 hónap,és tényleg annyi is volt.Most amikor készleten van,akkor is 1 hónapot várjak?

2018. augusztus 1.

az árukeresőnek írtam az ügyben és annak a hatására gyorsultak fel az események, most 15. óra 42 perckor hívtak fel a 70-414-7946. telefon számon, hogy holnap dél és 16. óra közt fogják az árút szállítani.. Tehát az 5-ik nap utolsó perceiben. Miért,? Ha nem reklamálok a Médai Mártk zrt felé levelekben és nem írok az árukeresőnek akkor lehet, hogy majd valamikor kapom meg az árút. Sajnálatos, hogy igazat írtam és az rossz fényt vett az ügyemben az ügyfélszolgálat ügyintézőire. Felelősségre vonás nélkül úsznák meg, hiszen 5-ik nap csak ki küldték.

2018. augusztus 1.

jót nevetnerk a panaszomon és magyarázkodni fognak, felesleges. A megrendelésem egyértelmű volt július.26- án amelyet 71036623. szám alatt igazoltak vissza. A termék a raktáron volt. 2. db. Miért nem küldték. Van-e felelőse ? természetesen, hogy nincs ?? mindenáron az online pénztárcát akarták regisztráltatni, hogy ingyen elvigyék a még használható mosógépet. Ingyen lett volna az Önöké, és majd jó lett volna valakinek. Az nline pénztársa csak arra jó, hogy mézesmadzag és annak a pénznek elköltésére levásárlását szorgalmazzák. Tisztességtelen üzleti fogás.
Sok minden vásároltam már a Média Markt- tól de ilyen problémám nem volt.
Nem regisztrálok, mert ha van pénzem megveszem, ha nincs akkor hitelből nem vásárolok.
SZÓVAL MI LESZ A MOSÓGÉPEMMEL. ? NEHOGY AZT IRJÁK, HOGY ELFOGYOTT, MERT 2.DB. VOLT A RAKTÁRON AKKOR..
mERNEK -E ÜGYINTÉZŐT FELELŐSÉGRE VONNI NEM, MERT KÉZ KEZET MOS. ?
Mai nap szeretném, hogy kigozzák a mosógépet mert letelik a 7. nap.
Vagy fordúljak a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz. Levelezéseimet el mentettem. Hogyan kárpótolnak, hogy vállalásukat nem teljesítik.

2018. augusztus 1.

Nem véletlen ez a sok negatív visszajelzés! SOHA TÖBBET nem veszek innen semmit se!
Egyszer egy telefont rendeltem ajándékba ami 1,5 hónap alatt se akart megérkezni. Közölték hogy mégsincs raktáron pedig az oldalon bőven volt még belőle mikor rendeltem. Máshol kellett sos elrohannom megvenni hogy a születésnapra meglegyen a telefon.
Ennek ellenére adtunk még egy esélyt egy mosogató géppel kapcsolatban. Kifizettük, várunk szintén nem jön meg. Beígértek másik időpontot, addigra se jött meg majd közlik hogy a beszállító már nem is fog ilyen terméket küldeni nekik....több mint 3 hetet vártunk a semmire!!!!!
Szóval tehetnek egy szívességet........

2018. augusztus 1.

július.26. án rendeltem meg egy mosógépet amelyet 71036623 sz alatt igazoltak vissza. Írogatnak butaságot, de az árút nem küldik. 36-1-358-6600 telefon állandóan foglalt, több telefonszámot nem adnak meg.. Elküldött reklamáló leveleimre nem válaszolnak. MILYEN ÁRUHÁZ ILLETVE MILYEN ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDIK OTT.
SENKI SEM FELELLŐS. a LEGROSSZABB MINŐSÍTÉS ÉS VÉLEMÉNY NEM TESZIK KI AZ ABLAKBA. dE NEM IS RUGNAK KI SENKIT A ROSSZ ÜGYINTÉZÉS MIATT

2018. július 31.

A Pólusba levő üzletben vettem egy időseknek való mobiltelefont és egy laptophoz való töltőt. A vevőszolgálaton rendeztük a garanciát és lemásoltattam a számlát! A mobilt még a pólusban kipróbáltuk és már vittük is vissza, mert nagyon halkan csöngött. Nem akartak nekem hinni, mert hülye kérdésekkel kezdtek bombázni. Az áru értékét nem akarták visszaadni, sok vita után végül megegyeztünk, hogy levásárolom. A vásárlás utáni hókuszpókusz papírozásban (garancia érvényesítés, a telefon kipróbálása (ott a vevőszolgálati pultnál) eltünt az új számla, amire három nappal később jöttem rá, amikor keresni kezdtem, mert kipurcant a vadi új laptop adapter is. Gondoltam a lemásolt számlát elfogadják majd, de sajnos nem! Nem tudom ezek után mit gondoljak egy ilyet tetü cégről. Szart adnak nyugati áron. Ha gond van a termékkel ( három napon belül! ) csak ajándékutalványban adják vissza a pénzemet. Hát ezt hozta a XXI. század? Szégyen!!!

2018. július 15.

Senkinek nem ajánlom.
https://segits.be/edi-a-mak

2018. június 27.

Napokig semmi, hiába adtál le rendelést!
A kért árut nem indítják útnak feléd, pedig "raktárkészleten van" az oldal szerint.
Helyette beregisztrálnak téged - kéretlen muszájból - valami "e-számla" oldalra és küldik az olyan számlát - ami addig is látszott, az automata email rendelés-visszaigazolójában is.
De a legbosszantóbb, hogy a kért áruról semmi hírt nem küldenek, pláne nincsen elindítva feléd, de már jön az automatikus email tőlük, hogy írjál a megadott oldalra értékelést a vásárlásról és a webáruházukról.
Besenyő Pistának való webáruház...

2018. június 27.

Ha hűtőszekrényt vennétek sürgősen (mint mi éppen, e nyári időben) senkinek nem ajánlom a Média Markt online Webáruházat! Tapasztalatból írom ezt ide.

Hiába lehetnek ők a legolcsóbbak, ingyenes kiszállítással, ha ők a leglassúbbak(!) és a legszemélytelenebb automata "ügyfélszolgálat" is náluk van sajnos.

2018. május 12.

Évek óta a Média Marktól rendeljük a szükséges árucikkeket. Soha semmilyen probléma nem merült fel. Kiváló.

2018. május 8.

A kettest azért kaptam, mert időben kiszállította a mikrómat, de többet nem érdemel.
Korábban is rendelni akartam tőlük, de nem tettem, mert nem tudtam elérni őket telefonon, ahogy most sem. Hiba volt rendelni!
A megrendeléskor semmi megjegyzést nem lehetett írni (hova sengessenek, mikor próbálkozzanak a kiszállítással, stb). Igaz, hogy meg volt adva, hogy felveszik velem a kapcsolatot telefonon, de nem tették. Az ügyfélszolgálat pedig soha nem elérhető. De persze a pénzed megy, mert a telefont központilag felveszik, a robothang elmondja a menüsort. Aztán hiába nyomom a 3-ast, nem kapcsolják, ugyanúgy megy tovább a szöveg. És mivel úgy érzékeli a gép, hogy nem nyomtam semmit, automatikusan leteszi.

2018. március 21.

jót nem irhatok roluk, /soroksári media markt/ a megujult pénztár-kiszolgálo pultnál nem tudják hogy mit csinálnak. többen vannak ott de gyakorlatilag egy pénztár működik, nagy a sor, nem figyelnek, három dolgozo három féle képpen mondta, és ügyintézte az én problémámat, pedig csak visszavittem egy telefon töltöt, nagyot csalodtam.

2017. december 13.

Nagyon rossz véleményem van a boltról, soha többet nem vásárolok tőlük, az ismerőseimet is lebeszélem róla

2017. november 29.

Ez a nagybetűs sz.r üzlet sorban veri át az embereket, köztük mostmár minket is. Előre kifizetett mosógép nem érkezett meg, a válasz: nem tudják mi lesz, de a pénzünket sem tudják megmondani, hogy mikor kapjuk vissza. Akit ilyen jellegű átverés ért az M.M. által és hajlandó lenne csoportos feljelentést tenni a rendőrségen, legyen szíves írjon a napsugar04082@freemail.hu címre.

2017. november 21.

Webshopban rendeltem egy konyhai mikrót. Mivel tönkrement a régi, és gyorsan kellett volna az új, az üzletben átveszem opciót választottam, mivel zöld betűkkel a rendszerük azt jelezte, hogy a kiválasztott üzletben taktáron van és azonnal átvehető a készülék.
A rendelés leadás után viszont kaptam egy válaszüzenetet, hogy addig ne menjek az üzletbe ameddig nem szólnak. Aztán eltelt két munkanap. A második napon elmentem az üzletbe (sürgős lett volna és én úgy gondoltam köt engem a rendelésem), gondoltam akkor veszek a hagyományos módon belőle. Nem volt belőle készlet, csak egy darab, ami viszont éppen az én internetes rendelésem volt. Na gondoltam akkor azt elhozom. Sajnos a személyzet olyan elfoglalt volt, hogy fél óra alatt nem tudták nekem kihozni a raktárból. Mivel nem tudtam tovább várni, és még egyszer nem volt kedvem elmenni, az ügyfélszolgálaton lemondtam a rendelést és eljöttem. Ők nem értették, mi a bajom, hiszem nem szóltak hogy mehetek, én meg nem értettem, hogy miért hirdetnek meg egy árut azonnali átvéttel ha nincs meg az árujuk (mondták hogy másik áruházból hozatták át a rendelés miatt). Az ASZF-üket persze küldik, hogy nekem ajánlati kötöttségem van.
Véleményem szerint inkorrekt volt meghirdetni az árut azzal, hogy készleten van.

2017. november 8.

Pontosak , precíz kiszállítás . Rosszat nem írhatok róluk.

2017. november 8.

A Media Markt-tól rendeltem meg egy Gorenje hűtőszekrényt 171.000, Ft-ért. A megrendelést követően 4 napon belül kis is szállította a Szami Group szállítási cég logisztikai cég munkatársa a terméket. Átvételkor én nagy marha kifizettem a vételárat aláírtam egy papírt amit nem olvastam el, hogy ellenőrizni kellett volna a terméket. Elment a szállító de mivel nőből vagyok csak kÍváncsi voltam milyen szép ez a csoda hűtőgép és akkor vettem észre hogy az ajtó jobb sarka a fólia alatt le van törve . Telefon de a szaki már lerázott finoman hívjam a Media Markt-ot mert Ő már nem tud segíteni. Most ott tartunk, hogy elszállítják a gépet és az árát a számlámra visszautalják amit nagyon várok és kíváncsi vagyok és mérges amiért ilyen címeres ökör voltam. EZ VOLT AZ ELSŐ ÉS AZ UTOLSÓ, HOGY ÍGY RENDELTEM BÁR NEM TUDOM KIHIBÁZOTT EGY BIZTOS, HOGY A HŰTŐGÉP MÁR SÉRÜLTEN ÉRKEZETT HOZZÁM CSAK ÉN NEM VOLTAM KÖRÜLTEKINTŐ!

2017. október 31.

az hogy lehet, hogy a weboldal nem kepes mobil eszkozon megjeleniteni a tartalmat? igenytelen, kenyelmetlen, ertelmetlen.

2017. október 12.

Glamour napok akció keretében szerettem volna Bosch szárítógépet vásárolni. Mivel nem impulzív vásárló vagyok, ezért 2017.október 11-én meglátogattam az áruházat, ahol megnéztem mennyiér kapható és milyen más egyéb gépek találhatóak. Az általam kiválasztott gép ára 2017.10.11-én 159.990 ft volt, másnap viszont már reggel nyitáskor szembesültem vele, hogy egy nap alatt bizony jócskán infláció volt, hiszen 40 ezer forinttal került többe, 199.990 ft volt,-pontosabban lett volna, ha lett volna, mert ugye állítólag nem volt ez sem készleten, és jééééééé csak az akció lejárta után érkezik....Van gusztusos burkolt áremelés, és gusztustalan, -ez az a kategória, tiszta szerencse, hogy a konkurencia tartotta az árakat, így végül az áhított gépet 130.000.- forintért vásároltam meg. Mert hülye azért nem vagyok.,és nagy ívben elkerülöm legközelebb is, hogy hülyének nézzenek.

2017. augusztus 1.

A webáruház oldala egy katasztrófa, lassú és már többször előfordult, hogy hosszas keresés után sem találtam a keresett terméket, pedig tudom, hogy van. Katasztrófa a termékcsoportok besorolása, a termékleírások pontatlanok és hiányosak. A terméknév alapján történő keresés esélytelen. A debreceni üzletben (FÓRUM) azért rosszabb a helyzet, mint a weboldalon. Ügyfélszolgálat kicsi, kevesen vannak, lassúak mint a tetttű. A "szakértő" eladó urak remekül elbeszélgetnek bent a haverokkal, ismerősökkel, cimborákkal, egymással, miközben a vásárló akár 15 percig is áll és vár, majd megjön egy másik haver és újabb 10 perc, közben fizeted a parkolást. Egyébként csak a gagyi kerül annyiba mint máshol, minden más drágább. Nem tíz pontból nulla, száz pontból nulla!!!!!!!

2017. július 5.

időben,pontosan érkezett az árú

2017. június 9.

Egy tv készülék lett garanciálisan javitva náluk..és tökéletesen meg vagyunk elégedve mindennel. egy hét alatt sikeresen javitva lett a készülék.egy igazán korrekt, és preciz cég. a Média-markt. köszönjük szépen !! *****

2017. május 9.

Mosógépet rendeltünk, szállítás előtt 1 nappal a hölgy felhívott, kedves, és pozitív hozzá állása volt hozzánk. Sérülés mentesen érkezett meg, csomagolása is rendbe volt. A szállító két ember pedig nagyon korrekt, közvetlenek, mosolygósak voltak. Mi csak jót tudunk mondani róluk. Minden rendbe volt. Bár minden szállító ilyen lenne.

2017. április 8.

Mosógépet rendeltem "beüzemelés" szolgáltatás igénybevételével. A kabaré ott kezdődött, hogy már a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében telefonáló ügyintéző erről a plusz szolgáltatásról nem is tudott, annyit mondott: "hát biztos úgy lesz...". Majd amikor meghozták a terméket kicsomagolás nélkül letették és elköszöntek. Volna... ha nem szólunk rájuk, hogy "beüzemeléssel" kértük a szolgáltatást. A kiszállítók erről nem tudtak, de hát ha úgy rendeltük: " oké meg csinálják". - mondták ők. Erre a mosógépet a helyére tették, majd a befolyócső rövidnek bizonyult (amire mi előzetesen számítottunk is, ezért kértük beüzemeléssel). Erre közölték, hogy nekik nincs más cső, és szerszám sem. A kiszállítók írtak egy papírt, hogy a "beüzemelés nem történt meg", amit a tájékoztatásuk alapján leadnak majd a raktárban és majd onnan fognak hívni minket és felveszik velünk a kapcsolatot a szolgáltatás ellenértékének visszatérítése miatt.
Gyakorlatilag a beüzemelés nem történt meg, és senki nem próbálta felvenni velünk a kapcsolatot. Megreklamáltuk, amire annyit írtak, hogy a gépet helyrerakták, de az installáció egyéb okból meghiúsult, ezért nem áll módjukban visszatéríteni a szolgáltatás díját.
ÁTBASZÁS!!!
Utoljára rendeltem innen, és mindenkit óva intek ettől a bolttól.

2017. február 7.

K.va mérges vagyok! Sok mindent vettem már a M.Marktban, de a felét vissza kellett vinni, mert hibás volt. Most is a 3 hónapos rádióm javítására várok már 3 hete. Az átvételin szereplő email cimre hiába irok, visszadobja a rendszer: sat.gyor.szerviz@madia-saturn.com
RÖHEJ.... most beszéltem az ügyfélszolgálattal, mondta, hogy ez az emailcim már nem jó...Akkor mi a fenének írják rá az átvételire! Gondolom érezhető az írásomon ,hogy nagyon fel vagyok háborodva!!! A rádiómat akarom kedves M. Markt!!! átvételijkv .szám H302-138500

2017. január 12.

Sziasztok!
Nekem 10 napja nem érkezik a csomagom, levelekre nincs válasz, telefon süket. Kiváncsi vagyok mi lesz ebből...

2017. január 5.

Valaki tudna segíteni?rendeltem valamit.előreutalással. de az.ügyfélszolgálati telefonszámot nem veszik fel.emailre nem.válaszolnak.valaki tud.elérhetőséget?előre is köszönöm!

2017. január 5.

Katasztrofális, véletlenül se rendeljetek innen semmit!
3 napra ígért termék felől kezdtem el érdeklődni a 6. napon, semmilyen módon nem elérhetők, se emailben, se formon, se telefonon, se facebookon sehol! Mindegy hova írsz, az ügyeddel senki nem foglalkozik!

Előre kifizettem egy szárítógépet, azóta halott az egész rendelés, minden létező módon visszamondtam a rendelést hátha az egyiket elolvassák, de visszajelzést semmit nem kapok. Mintha kidobtam volna az ablakon, vagy visszakapom vagy megyünk a bíróságra, hihetetlen, hogy egy cég ami milliárdokat költ a reklámozására képtelen válaszolni egy emailre, vagy odaültetni valakit a telefon mellé. A nomrális az lett volna, hogy a harmadik napon küldenek egy emailt vagy felhívnak, hogy elnézést de a kért terméket nem tudjuk kiszállítani az ígért időszakon belül, ehelyett nem elég hogy nekem kell keresnem őket de még elérhetetlenek is! Pofátlan!

A bolt adatai
A bolt leírása
A Media Markt Európa első számú elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházlánca. A cég 1979-ben nyitotta meg első áruházát Németországban, ma már 14 országban fogadja a vevőket. Magyarországon 20 éve van jelen, országszerte 24 üzlettel és egy – több tízezer terméket kínáló – webáruházzal várja a vásárlókat.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre