Media Markt

Media Markt Értékelései Értékelések átlaga: 2.3 (81 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. október 12.

Glamour napok akció keretében szerettem volna Bosch szárítógépet vásárolni. Mivel nem impulzív vásárló vagyok, ezért 2017.október 11-én meglátogattam az áruházat, ahol megnéztem mennyiér kapható és milyen más egyéb gépek találhatóak. Az általam kiválasztott gép ára 2017.10.11-én 159.990 ft volt, másnap viszont már reggel nyitáskor szembesültem vele, hogy egy nap alatt bizony jócskán infláció volt, hiszen 40 ezer forinttal került többe, 199.990 ft volt,-pontosabban lett volna, ha lett volna, mert ugye állítólag nem volt ez sem készleten, és jééééééé csak az akció lejárta után érkezik....Van gusztusos burkolt áremelés, és gusztustalan, -ez az a kategória, tiszta szerencse, hogy a konkurencia tartotta az árakat, így végül az áhított gépet 130.000.- forintért vásároltam meg. Mert hülye azért nem vagyok.,és nagy ívben elkerülöm legközelebb is, hogy hülyének nézzenek.

2017. augusztus 1.

A webáruház oldala egy katasztrófa, lassú és már többször előfordult, hogy hosszas keresés után sem találtam a keresett terméket, pedig tudom, hogy van. Katasztrófa a termékcsoportok besorolása, a termékleírások pontatlanok és hiányosak. A terméknév alapján történő keresés esélytelen. A debreceni üzletben (FÓRUM) azért rosszabb a helyzet, mint a weboldalon. Ügyfélszolgálat kicsi, kevesen vannak, lassúak mint a tetttű. A "szakértő" eladó urak remekül elbeszélgetnek bent a haverokkal, ismerősökkel, cimborákkal, egymással, miközben a vásárló akár 15 percig is áll és vár, majd megjön egy másik haver és újabb 10 perc, közben fizeted a parkolást. Egyébként csak a gagyi kerül annyiba mint máshol, minden más drágább. Nem tíz pontból nulla, száz pontból nulla!!!!!!!

2017. július 5.

időben,pontosan érkezett az árú

2017. június 9.

Egy tv készülék lett garanciálisan javitva náluk..és tökéletesen meg vagyunk elégedve mindennel. egy hét alatt sikeresen javitva lett a készülék.egy igazán korrekt, és preciz cég. a Média-markt. köszönjük szépen !! *****

2017. május 9.

Mosógépet rendeltünk, szállítás előtt 1 nappal a hölgy felhívott, kedves, és pozitív hozzá állása volt hozzánk. Sérülés mentesen érkezett meg, csomagolása is rendbe volt. A szállító két ember pedig nagyon korrekt, közvetlenek, mosolygósak voltak. Mi csak jót tudunk mondani róluk. Minden rendbe volt. Bár minden szállító ilyen lenne.

2017. április 8.

Mosógépet rendeltem "beüzemelés" szolgáltatás igénybevételével. A kabaré ott kezdődött, hogy már a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében telefonáló ügyintéző erről a plusz szolgáltatásról nem is tudott, annyit mondott: "hát biztos úgy lesz...". Majd amikor meghozták a terméket kicsomagolás nélkül letették és elköszöntek. Volna... ha nem szólunk rájuk, hogy "beüzemeléssel" kértük a szolgáltatást. A kiszállítók erről nem tudtak, de hát ha úgy rendeltük: " oké meg csinálják". - mondták ők. Erre a mosógépet a helyére tették, majd a befolyócső rövidnek bizonyult (amire mi előzetesen számítottunk is, ezért kértük beüzemeléssel). Erre közölték, hogy nekik nincs más cső, és szerszám sem. A kiszállítók írtak egy papírt, hogy a "beüzemelés nem történt meg", amit a tájékoztatásuk alapján leadnak majd a raktárban és majd onnan fognak hívni minket és felveszik velünk a kapcsolatot a szolgáltatás ellenértékének visszatérítése miatt.
Gyakorlatilag a beüzemelés nem történt meg, és senki nem próbálta felvenni velünk a kapcsolatot. Megreklamáltuk, amire annyit írtak, hogy a gépet helyrerakták, de az installáció egyéb okból meghiúsult, ezért nem áll módjukban visszatéríteni a szolgáltatás díját.
ÁTBASZÁS!!!
Utoljára rendeltem innen, és mindenkit óva intek ettől a bolttól.

2017. február 7.

K.va mérges vagyok! Sok mindent vettem már a M.Marktban, de a felét vissza kellett vinni, mert hibás volt. Most is a 3 hónapos rádióm javítására várok már 3 hete. Az átvételin szereplő email cimre hiába irok, visszadobja a rendszer: sat.gyor.szerviz@madia-saturn.com
RÖHEJ.... most beszéltem az ügyfélszolgálattal, mondta, hogy ez az emailcim már nem jó...Akkor mi a fenének írják rá az átvételire! Gondolom érezhető az írásomon ,hogy nagyon fel vagyok háborodva!!! A rádiómat akarom kedves M. Markt!!! átvételijkv .szám H302-138500

2017. január 12.

Sziasztok!
Nekem 10 napja nem érkezik a csomagom, levelekre nincs válasz, telefon süket. Kiváncsi vagyok mi lesz ebből...

2017. január 5.

Valaki tudna segíteni?rendeltem valamit.előreutalással. de az.ügyfélszolgálati telefonszámot nem veszik fel.emailre nem.válaszolnak.valaki tud.elérhetőséget?előre is köszönöm!

2017. január 5.

Katasztrofális, véletlenül se rendeljetek innen semmit!
3 napra ígért termék felől kezdtem el érdeklődni a 6. napon, semmilyen módon nem elérhetők, se emailben, se formon, se telefonon, se facebookon sehol! Mindegy hova írsz, az ügyeddel senki nem foglalkozik!

Előre kifizettem egy szárítógépet, azóta halott az egész rendelés, minden létező módon visszamondtam a rendelést hátha az egyiket elolvassák, de visszajelzést semmit nem kapok. Mintha kidobtam volna az ablakon, vagy visszakapom vagy megyünk a bíróságra, hihetetlen, hogy egy cég ami milliárdokat költ a reklámozására képtelen válaszolni egy emailre, vagy odaültetni valakit a telefon mellé. A nomrális az lett volna, hogy a harmadik napon küldenek egy emailt vagy felhívnak, hogy elnézést de a kért terméket nem tudjuk kiszállítani az ígért időszakon belül, ehelyett nem elég hogy nekem kell keresnem őket de még elérhetetlenek is! Pofátlan!

2016. december 22.

A megrendeléstől számított 3. napig vállalták a termék kiszállítását, de a valóságban egy hétig tartott. (Ez december elején történt). Ráadásul a csomagban nem az a termék volt mint amit rendeltem (valószínűleg összekeverték a csomagomat postára adáskor, mert a dobozon két különböző rendelési szám szerepel két helyen). Két hete próbálom őket elérni, egyetlen emailre és telefonhívásra sem válaszoltak. Egy vidéki üzletüktől sikerült megtudnom az online ügyfélszolgálat telefonszámát (mivel a weboldalon nem szerepel), amelyet eleinte csak simán nem vettek fel, mostanában pedig konkrétan leteszik a telefont miközben szól a szokásos várakozó zene. (Vajon változtattak közben az ügyfélszolgálatos szoftveren? Vagy valaki tényleg ott ül és nyomogatja a piros gombot?)

2016. december 20.

Nem tudja valaki, hogy garanciajegyet honnan lehet kérni, Webshopból rendeltem és a termékhez nem küldtek. Telefonszámot nem tud valaki a Média Marktnál? E-mailra nem válaszolnak.

2016. december 20.

Nem tudja valaki, hogy garanciajegyet honnan lehet kérni, Webshopból rendeltem és a termékhez nem küldtek. Telefonszámot nem tud valaki a Média Marktnál? E-mailra nem válaszolnak.

2016. december 17.

Több mint 400 ezer Ft-ért rendeltem terméket. A dobozokban nem volt számla. Többször írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy ÁFÁ-s számlát kérek, adószámmal.A számlázási adatokat mellékeltem. Nem válaszoltak.

2016. december 16.

2016.12.15. 8 órától 13.50 ig 2016.12.16. 8 órától 12. 30 ig az online ügyfélszolgálatot lehetetlenség elérni . 4 napja várom a csere készülékemet . Vettem egy mosógépet /végre / 3 generációs család vagyunk . Ezt nem vártam a Média Márktól . Igérnek mindent , aztán semmi !!!

2016. december 15.

Érdekődni szerettem volna , hogy mikor kapom meg az elszállított cserekészülékemet . 2016.12.15.-én Reggel 8 óra és 13óra 50 perc között hívtam az ügyfélszolgálatot . Nem veszik fel a telefont !!! Hibás készüléket elvitték, / 1 nap szabadság / Sajna még nem tartunk ott,hogy rosszat viszik újat hozzák egy időpontban ! Újabb szabi ha valamikor talán hozzák az újat . Véleményem NAGY "0 " a Média M.

2016. december 12.

16. napja megrendelt árú még sehol !! a10. napon telefonon történő megkeresésemre ugyan küldtek egy imélt de azóta a telefont sem veszik fel a hozzájuk küldött imélemre válasz nem érkezett néztem a raktárkészletnél az általam rendelt árú van raktáron ilyen egy MEGBÍZHATÓ MEDIA MARK ÁRUHÁZ mikor fogom meg kapni az árut rejtély !! de vásárlói véleményt a megrendeléstől sz 4. nap kérték

2016. december 9.

8 munkanap és sehol semmi, pihen a raktárban mert a szállító szamigroup szarik az egészbe mint a media markt akinek 4 napjába telik visszaigazolni az átutalást. Miért nem zárják már be ezt a hitvány media markt-ot?

2016. december 9.

3 napja nem lehet elérni az ugyfelszolgalatot es 14 napja rendeltem arut azota sehol semmi

2016. december 5.

http://szolgaltatasminoseg.blog.hu/2015/03/06/internetes_vasarlas_3_het_alatt
Több, mint egy éves cikk, de azóta sem fejlődtek.
Még egy no name oldal is hamarabb feldolgoz egy rendelést és kézbesítik MAXIMUM 5 napon belül, de ez a cég még arra is képtelen ,hogy 4 nap alatt válaszoljanak egy e-mailre..Csak így tovább Media Markt!

2016. december 2.

Az 1-5 napra visszaigazolt termékek 2 hét után még nem érkeztek meg. Az ügyfélszolgálat 3 napja teljesen elérhetetlen. Korábban amikor még tudtam velük beszélni információt akkor sem tudtak mondani a megrendelésről. E-mail-re nem reagálnak.

2016. november 30.

Megrendelt Tv, előre fizetve, 10 nap után sem érkezett meg. Telefonálás után közlik, a 3. vásárló vagyok, 4 db TV van, várjak. Eltelik 1 hét, újabb telefon, közlik, csak 3 TV volt, de nem vagyok a vásárlók között. Rendelést lemondtam, 14 napon belül fizetik vissza csak a pénzt, Emagról megrendeltük, ugyanazt a terméket, és 4 nap alatt kihozzák!

2016. november 28.

Nem jött meg a aru 3. igért időpontra se,EMAG meg rögtön kihozta ....

2016. november 25.

Újból megpróbálkoztam rendelni egy készülékte miután az előző rendelést 3hét várakozás után stornóztam. Most egy olyan készülékte választottam ahol a kiszállítás 1-5munkanap, eltelt 1hét......hívom az ügyfélszlgálatot és újból ugyanaz a válasz, nem tudnak mondani semmit a kiszállítással kapcsolatban. Befejeztem, 4hét alatt sem kaptam semmit.......

2016. november 18.

3hét után sem érkezett meg a termék és információt sem tudtak adni arról hogy mikor érkezne meg, megrendelés stornózva.......

2016. október 26.

Gyári hibás szárítógépet kaptam 160 000ft-ert és nekem kell hívogatni a garancia levélen szereplő szervízt hogy jöjjenek ki meg javitani az új terméket és ha nem tudják megcsinálni a helyszínan akkor a tőlük kapott papírt postázgassam a media marknak hogy szállítsák el javításra ! Így vásároltam egy javított terméket qrva drágán és még én rohangálok telefonálok miatta !Ja és 1 héttel később kaptam meg !
MERT HÜLYE AZ ÉN VAGYOK

2016. október 13.

A megrendelt mosógépről négy nap múlva sem tudták hogy mikor kapom meg. Háromszor hívtam őket telefonon,mindig arra hivatkoztak hogy rendszer problémáik vannak.Mindannyiszor megígérték,ha tudnak valamit a kiszállítás időpontjáról,visszahívnak.Ez egyszer sem történt meg.

2016. szeptember 5.

A véleményemet nem erősítették meg!Leírtam a kálváriámat a Prestigio 3111-es tablettel.

2016. szeptember 5.

Várom a megerösítést.Köszönöm!

2016. szeptember 5.

A Szeged Árkád Média Markt -ban vettem egy Prestigio 3111-es tabletet./aug.2-án 2016,/Szépen beállítottuk,,észrevettük,hogy képhibás./A képernyő egyik fele sötétebb./Mivel garanciás,ezért visszavittem az árúházba,ahol szervízbe küldték./aug.23./Szept.2-án sms-ben értesítettek arról,hogy mehetek a tabletért.Bementem és nem ismertem a készülékre,igen piszkos volt.Azt mondták új szoftvert telepítettek,bekapcsolták és lám ugyanaz a hiba jelentkezett.Azonnal visszaküldték a szervízbe.A háttérkép is nagyon tetszett,amit beállítottam-ez eredeti gyári volt,az is elszállt.Eléggé nyugtalanít a dolog.Én egy új hibás készüléket adtam le tisztán és mit kapok helyette.Úgy látszik a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez kell fordulnomMiért nem cserélik ki?A szervíz nem javít?Miért ilyen piszkos,elhasználódott:?Hát nem jó a véleményem!

A bolt adatai
A bolt leírása
A Media Markt Európa első számú elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi áruházlánca. A cég 1979-ben nyitotta meg első áruházát Németországban, ma már 14 országban fogadja a vevőket. Magyarországon 20 éve van jelen, országszerte 24 üzlettel és egy – több tízezer terméket kínáló – webáruházzal várja a vásárlókat.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre