Elerheto otthon

Elerheto otthon
HIRDETÉS

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2024. október 18.

9-én rendeltem a terméket a nyomon követésnél szépen minden ment a maga útján..és 12-én elvileg már a futárszolgálatnál volt a csomagom..Abban reménykedtem hogy végül hétfőn kiküldik de semmi és már 15.-e van.
A párom ( mivel én dolgoztam) felhívta a feltüntetett telefonszámot ( ügyfélszolgálat telefonszámát) hogy utána kérdezzen hogy mégis miért nem érkezett meg még mindig a csomag azt mondták hogy adja meg a csomagnak az azonosító számát és hívja vissza őket, amit meg is tett legalább 7x és senki nem volt hajlandó fogadni a hívását (jelenleg minden munkatársunk foglalt sablon szöveg volt bejátszva) és igazából azóta is várjuk a csomagot.

Mikor megírtam a reklamációt (10.15.) másnap jött egy email amiben az állt hogy mivel nem került még kiszállításra a termék ezért a reklamációt nem fogadják el…még aznap kaptam még két emailt amikben az állt hogy a termék a futárszolgálatnál van. Amit már korábban megkaptam (10.10). Hozzáteszem hogy azóta is várjuk a terméket/termékeket.

2024. október 14.

Ez s bolt katasztrófa. Egy hónapja rendeltem ágyat, matracot. Szállítási idő 7-20 munkanapra bolt írva. Sajnos előre fizettem és még semmit nem kaptam. Az e-mailra az ügyfélszolgálat bunkó és türelmetlen levet írt a kérdésemre, hogy mikorra várhatom az árut. Állítólag átadták a futárszolgálatnak, de nem tudom melyiknek, így fogalmam sincs hol van a termék.

2024. október 3.

A sok negatív vélemény melett mégis meg próbálkoztunk kicsit félve ..Vasárnap este adtam le a rendelést egy 140x200 ás ágykeretre,ácsracsra,és matracra,matrac vedore,kihúzható agy fiók .Szerdán délelőtt mar kiszálitották hiba,hiány és panasz mentesen.az összeszerelés könnyű volt,az ágy gyönyörű és fantasztikusan kényelmes(ezt úgy mondom hogy régóta hátfájással küzdöttünk..) Szerdán reggel hívtam az ügyfélszolgálatot hogy érdeklődjek mert a rendszer azt mutatta hogy kiszállítás alatt és ezt nem tudtam elhinni tekintve hogy a Jysk 30ezres ki szállítási díjért 5-10napon belül hozta volna + emeletenként 5ezer Ft 4. Emelet felett itt halkan megjegyzem hogy a Samedayes futár milyen jó fej volt,eszébe se jutott nem fel cipelni mindent a 9.re (lift van de oda 2kanyarra pakolt be)Miután az ügyfélszolgálatos hölgy már telefonszám alapján beazonosított mérhetetlen kedvességgel ellenőrzött mindent és jelezte hogy valóban mar ma vagy holnap érkezik a futár,amiből még aznap lett.Kicsit a termékekről: szépek a képeknek megfelelő Ikaros ágyat kaptam ,a fehér részek valóban gyönyörű tömör fából vannak és fantasztikus fa illat lengte körbe .a matrac hibátlan hófehér az amit rendeltünk !!!az utolsó csavarig minden megérkezett és az eredmény egy nagyon stabil kényelmes ágy lett(ezt úgy hogy egy 90kg és 60kg ember használja).Nagyon elégedett vagyok és nem az utolsó volt hogy innen rendelek sőt. Köszönöm a kellemes alvást elerhetootthon.hu

2024. október 2.

Nem én írom le először, de a pamutnak hirdetett ágyneműhuzat olyan, mintha nylon-ban aludnál. Egy vacak, az ügyfélszolgálat pedig kritikán aluli! Szemtelen, udvariatlan, nem ajánlom senkinek az áruházat!

2024. szeptember 12.

Július végén megrendeltünk két ágyat, a honlapon a "készleten/raktárban" volt megadva. A megadott idő letelte után érdeklődtünk az áru iránt. Mindig az volt a válasz, hogy a termék nem érkezett be a raktárunkba, 3-5 munkanapon belül várjuk. Utána ez 14 munkanapra módosult. Heteken keresztül ez ment. Ma (09.12.) lemondtuk a rendelést. Nem fizettünk előre szerencsére.
Senkinek sem javaslom, hogy innen rendeljen. Megtévesztik a vásárlókat.

2024. augusztus 26.

Emberek! Csoda történt! Megpróbáltam újra az ügyfélszolgálatot telefonon elérni, most már addig eljutottam, hogy egy géphang közölte, az ügyfélszolgálat túlterhelt. És még nagyobb csoda, alig öt perc múlva visszahívtak. Közölték, hogy az MPL 5-7 napon belül szállít. Igaz, hogy ez a szállítási feltételek között nem szerepel. Ellentétben más webáruházakkal. Természetesen az előző negatív értékelésemet fenntartom.

2024. augusztus 26.

Akkor megismétlem. Négy nappal ezelőtt küldtek egy üzenetet, miszerint az árut összecsomagolták, a futárszolgálatnak átadásra vár, a lehető leghamarabb küldik. Azóta minden mozdulatlan, az ügyfélszolgálat telefonon elérhetetlen. Ez a webáruház nagy ívben kerülendő.

2024. augusztus 26.

Siralmas! Négy napja *,az áru a futárszolgálatnak átadásra vár" sematikus duma, telefon kapcsolatba lépni a webáruházzal nem lehet. Ez a "cég" nagy ívben kerülendő.

2024. július 30.

Kb 2 hónapja rendeltem egy tetszetős ágyat matraccal, ami 5 hét késéssel érkezett úgy, hogy egyébként a webáruház raktáron elérhetőnek mutatta. Kommunikácó gyenge/esetleges. Bár ne rendeltem volna, mert összeszerelés után ennél rosszabb következett, ugyanis a szivacs ágyi poloskával fertőzötten érkezett. Ez úgy derült ki, hogy összevissza csíptek éjjelente. Irtás 40.000,- Ft, bőrgyógyász orvosi költségek, gyógyszerek ugyanennyi.

2024. július 29.

Kb 2 hónapja rendeltem egy tetszetős ágyat matraccal, ami 5 hét késéssel érkezett úgy, hogy egyébként a webáruház raktáron elérhetőnek mutatta. Kommunikácó gyenge/esetleges. Bár ne rendeltem volna, mert összeszerelés után ennél rosszabb következett, ugyanis a szivacs ágyi poloskával fertőzötten érkezett. Ez úgy derült ki, hogy összevissza csíptek éjjelente. Irtás 40.000,- Ft, bőrgyógyász orvosi költségek, gyógyszerek ugyanennyi.

2024. július 26.

Felújítjuk lakásunkat és rendeltünk egy ágykeretet, ágyrácsot, matracot, lepedőt stb az új hálószobába. Az oldalon minden raktáron volt jelölve így 2-3 nap szállítási idővel Őket választottuk, mivel ismerősöktől kaptunk pozitív visszajelzést. Árban is nagyon jó volt. 07.10-én rendeltük a termékeket. Semmilyen értesítést nem kaptunk arról, hogy késik a rendelésünk, vagy hogy hol jár stb. 1,5 hete írtam nekik egy e-mailt, hogy merre jár a rendelésünk, akkor visszaírtak, hogy sajnos nem érkezett meg a raktárukba a termék, pár munkanapon belül várják, utána küldik. Eltelt 4 munkanap, írtam. ctrl c + ctrl v-vel ugyanazt a választ kaptam. Ezután telefonáltam. Sajnos még mindig nincs raktáron, de fel tud ajánlani cserét, a raktáron lévő termékekből. Persze így drágábbra is jött ki a rendelés, de elfogadtuk, mert nagy szükségünk volt az ágyra. Ez 07.22-én volt. Akkor azt mondták, hogy megkapjuk a rendelést 3 munkanapon belül és küldi a visszaigazoló e-mailt a cseréről. Azt nem kaptuk meg. 07.23-án felhívtuk Őket, hogy elmaradt a visszaigazoló e-mail, idézem " az nem baj, Én látom a rendszerben. 3 munkanapon belül küldjük". Na hát ma 07.26. van és még mindig sehol semmilyen e-mail sem megrendelés. Írtam nekik, Azt a választ kaptam, hogy legyek türelemmel, felveszik a raktárral a kapcsolatot, majd szólnak. Kérdeztem, hogy mikorra várható, erre nem tudtak válaszolni, csak hogy különben sem Ők szállítanak. Ekkor döntöttem el, hogy lemondom a rendelésemet és nem szórakozunk velük tovább.

2024. június 13.

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam, hogy osszam-e meg a véleményem veletek az áruházzal kapcsolatban.
2023 nyarán egyszer már rendeltem tőlük terméket ami hamar meg is érkezet kifogástalan állapotban.
Most 2024 nyarán ismét rájuk esett a választásom, hiszen étkező széket szerettem volna vásárolni, nem horror áron. Így ki is választottam a tökéletes széket amit meg is rendeltem (2024.06.10), viszont utánna jött velem szembe ez a sok negatív vélemény az áruházzal szemben, ami meg is ijesztett, mivel nem gondoltam volna, hogy 1 év alatt ennyi negatív vásárlói vélemény lett az oldallal szemben.
Egyébként 2024.06.13-a van és jelzem megérkeztek az étkező székek, szintén kifogástalan állapotban. 😁
Kétszer vásároltam tőlük, és mindkét vásárlás elégedett voltam velük.

2024. május 31.

Mást kaptam, mint ami a reklámozott képeken van. Használható függőszék helyett használhatatlan rongyot. Ilyet csak Vadkeleten engedhetnek meg magukak. Az a baj, hogy majd más néven és csomagolásban újra fogják kezdeni, hamár nem lesz vásárlói bizalom. Elállok a vásárlástól.

2024. május 15.

A pamut ágynemű huzat 100% műanyagból készült. Senkinek nem ajánlom.

2024. május 2.

1 hónapja rendeltünk tőlük ágyat,+ matracot + ágyvédőt. Nagyon gyorsan megérkezett / pár nap/ és szuper minden.

2024. április 26.

Nyomdafestéket nem tűrő a véleményem ! Olyan lepedőket kaptam, amiket előzőleg már valaki kimosott !
Úgy néznek ki, mint amiket a disznó szájából szedtek ki ! Nem először rendeltem, de most utoljára és nem ajánlanám senkinek sem !

2024. április 8.

SOHA SENKI NE RENDELJEN INNEN HA JÓT AKAR MAGÁNAK!
Jó ár, jó termékek (bár minőségileg nem tudom milyenek), DE A BOLT NEM!
Átvernek, kedvezménnyel árulják, de a nem kedvezményes árral küldik ki a csomagot. 1 hét volt a termék feladás, nem 24 óra. Az ügyfélszolgálat bunkó, a vevőnek akarja megmagyarázni hogy hülye, arról nem is beszélve, hogy 35ször csapták rám a telefont minden szó nélkül 20 percen belül, mire beleszólt bárkiis.
Jah és 2 csomagra szedték a rendelésem, ami alapon nem gond, de egyszerre rendeltem és az egyik másfél hét múlva is csak van a levegőben összekészítve valahol a raktárban...

2024. április 4.

Bárcsak előbb elolvastam volna a véleményeket Akkor biztos onnan rendeltem volna:
Át keretet rendeltem aminek egy része törött volt ezt egy hét Múlva kicserélték de az is egy tákolmány volt silány minőség mintha egy óvodás festette volna le. Ügyfélszolgálat telefonon egyszer vették gél Lekezelően elutasítóan beszéltek velem vásárlástól való elállásra annyit reagáltak hogy saját költségen küldjem vissza a terméket pedig a honlapjukon az általános szerződési feltételek nyolcas pontjában egyértelműen tisztán le van írva hogy a vevőnek semmilyen többlet költség nem keletkezhet és hogy a terméket illetve a szállítás költségeit is az elérhető otthon állna azonban az online panaszkezelésnél erre hiába hivatkoztam Mintha el se olvasták volna ezt a részt és paraszt módon még az én figyelmemet hívták föl hogy olvassam el a szerződéstől/ a vásárlástól való elállás velejáróit
Amikor a fogyasztó védelemre hivatkoztam hogy oda fogok fordulni akkor pofátlanul csak annyit írtak vissza hogy figyeljek a 30 napos visszaküldési időre
Sajnos így utólag néztem utánuk céginformációban kényszertörlés alatt van az a cég Magyarországon 2018 Szóval nem tudom hogy mi lesz ennek az eredménye de láttam hogy egy korábbi kommentelőnél hogy az európai fogyasztóvédelmi Tanácshoz kell fordulni hát megteszem
Senki de senki ne rendeljen tőlük ócska silány szar termékeket passzolnak le

2024. március 27.

Nem azt a szint kaptam, amit kertem.
Emailben egyaltalan nem segitetettek.
Az urlapot kitoltottem, de semmi reakcio.
Nem tudsz ugyfelszolgalatot elerni.
Ennek tudataban rendelj toluk!

2024. február 8.

Mást küldtek, mint amit rendeletem, majd reklamációra kicserélték ugyanarra!!
Akkor mar a vételárat kértem vissza de csak hitegetek mindig mást mondtak és az én költségemre kellet volna visszaküldenem az árut Csehországba, holott ők küldtek mást .
Végül a Európai Fogyasztói Központ segítségével visszakaptam nagy nehezen a pénzem.
Azért írom , hogy innen senki nem rendeljen, mert nagyon inkorrekt cég!

2024. január 31.

Borzasztó bunkó és lekezelő az ügyfélszolgálatos... szerencsére ezt még vásárlás előtt megtapasztaltam, így eszemben sincs vásárolni.Elnézve az itteni értékeléseket,nem is baj, hogy nem rendeltem tőlük.

2024. január 27.

Azért írom le a tapasztalataimat, hogy segítsek azoknak, akik esetleg túl aggódják a rendelésüket, mint én. Január 4-én rendeltem egy ágyat két matraccal és gumis lepedővel. Az ágy nem volt raktáron, ott 2 hetet írtak várható szállítási időnek. A matracok és lepedő volt raktáron, ott 3 nap szerepelt kiszállítási időnek. Miután eltelt 1 hét és nem érkezett semmi, rákerestem a véleményekre és eléggé megijedtem mások negatív tapasztalataitól. Máskor valóban érdemes a rendelés leadása előtt tájékozódni. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, kétszer is beszéltem velük amíg nem érkezett meg a megrendelésem és mindig kedvesen és pontosan tájékoztattak a rendelésem állapotáról. Majd kb. 2 hét után, ahogy az ágy ígért szállítási ideje volt a weboldalon feltüntetve, megérkezett minden rendelésem. Hibátlanok, jók, olyanok amilyennek szerettem volna. Ha nem olvasom a sok negatív kommentet és türelmesen kivárom a megrendelésem megérkezését, sok felesleges idegeskedést spórolhattam volna meg magamnak. Az ügyfélszolgálattal és megrendelt áruval is elégedett vagyok. A szállítási idő viszont valóban hosszabb, mint a weboldalon feltüntetett.

2024. január 24.

A fel nem adott rendelésen szerettem volna változtatni. Vevőszolgálat elérhetetlen.

2024. január 19.

Csak csatlakozni tudok az előttem szólokhoz. Én sem ajánlom ezt a boltot senkinek.
Decemberben összeköltöztünk barátommal és mivel 24 órás szállítást írt a bolt az ágyra, így egy nappal a költözés napja előtt, december 8-án meg is rendeltük. Tegnap, január 18-án érkezett meg. 24 óra vs másfél hónap.. van különbség.
Próbáltuk elérni az ügyfélszolgálatot chaten, ahol vagy chatbot válaszol, amit nem lehet válasznak nevezni vagy egy bunkó ügyfélszolgálatos válaszol egy mondatban és dob vissza a botnak. Emailre nem válaszolnak. A telefont vagy nem veszik fel vagy kinyomják. Sok-sok próbálkozás után amikor sikerült elérni őket, minősíthetetlen hangnemben beszéltek (egy kivétellel) és abszolút nem érdekelte őket a probléma. Ez rengeteg frusztrációt, idegeskedést okozott nekünk és csomó időt vett el az életünkből feleslegesen.
Az ágy maga amúgy elég jól néz ki, de nem stabil az ágyrács, muszáj lesz megtámasztani jobban, hogy ne törjön össze alattunk.

2023. december 28.

3 hete varok a rendeles 1 db emailt kaptam rola tegnap betelefonaltam meg 14 nap megvaltoztattam a redelesem egy olyan termelre ami vam raktaron megint nem kaptam emailt ma folyamat hivlgattam oket ramnyomtak a telefont.. ez felhaborito ha egy szaros 10.000 ft os tetelrol lenne szo azt mondom rendben de ez majdnem 200 000 ft..

2023. december 19.

Nekünk teljesen jól voltak az ágyneműk, amiket rendeltünk!

2023. december 15.

Hol lehet a rendelést lemondani ?
Rendeltem egy ágyat, de a kommenteket olvasva szeretném rendelésemet lemondani. Írtam nekik e-mailt, az elég ?

2023. december 11.

Sajnos én is belefutottam, rendeltem, de nem azt a minőséget kaptam, amit hirdetnek. A termék (egy ágy matraccal)
meg sem közelíti a hirdetésben szereplőt ! Az ágykeretnél rövidebb a matrac, a kiküldött áru a dobozból kivéve derült ki, hogy már újracsomagolt, ráadásul sérült !! Panaszkezelést telefonon elutasítják, a weboldalra irányítanak, majd letiltják a telefonszámodat és az e-mail-címedet is, így az árut nem tudod visszaküldeni, csak horroráron, a kifizetett pénzt nem térítik !!!!! Vigyázat, CSALÓ OLDAL !!!!! Senkinek nem ajánlom !!!

2023. november 28.

Több hete várom a rendelésem! Amikor leadtam akkor minden volt készleten. Majd ez nem volt, meg az nem volt. Amikor volt az egyik akkor nem volt a másik. Egy vicc…. Soha többet tőlük!! Végül töröltettem a rendelésem

2023. november 3.

Rendeltunk agykeretet nem kuldtek meg hozza az osszeszerelo csomagot ket hetet vartunk ra az ugyfelszolgalatuk minosithetetlen hangnemben beszelt ram nyomta a telefont .Mikor megjott a osszeszerelocsomag fele hianyzott a kozepso lab pedig 10 cm el rovidebb. Ugygondolom aki innen rendel az jol gondolja meg nem akanlom senkinek. A fogyasztovedelem majd teszi a dolgat remelem.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS