AVplanet


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Egy nagy ... az egész bolt, hirdetnek mindent össze-vissza, aztán meg hitegetnek, hogy ekkor meg akkor lesz, és végül nem lesz semmi...
Szinte könyörögnöd kell, hogy elkölthess x tízezer forintot.
Senkinek nem ajánlom!!!

Regisztráltam. Átlátható és korrekt a weboldal is. Azonnal visszaigazoltak.
Rendeltem. Azonnal visszaigazolták írásban és rá, nem túlzok, 2 percre!!!! már hívtak is telefonon, hogy mehetek az áruért, mert van raktáron. Másnap mentem, és bár a csomagolás nem tartalmazott magyar nyelvû leírást, de cd-n, word-ben, nyomtatható formátumban megkaptam magyarul is az útbaigazítást.
Csak ajánlani tudom ôket, de én "csak egy" vagyok a sok vásárlójuk közül...

Regisztráltam. Átlátható és korrekt a weboldal is. Azonnal visszaigazoltak.
Rendeltem. Azonnal visszaigazolták írásban és rá, nem túlzok, 2 percre!!!! már hívtak is telefonon, hogy mehetek az áruért, mert van raktáron. Másnap mentem, és bár a csomagolás nem tartalmazott magyar nyelvû leírást, de cd-n, word-ben, nyomtatható formátumban megkaptam magyarul is az útbaigazítást.
Csak ajánlani tudom ôket, de én "csak egy" vagyok a sok vásárlójuk közül...

1 héttel a megrendelés után se reagáltak,semmilyen formában,az érdeklődő e-mailre válaszra se méltattak.Ez egy kamu bolt?

Vettem 2 műszaki terméket az Avplanet-nél (erősítő és LCD tv), de azt hiszem többet nem vásárolok itt semmit. Akárhányszor mentem be, az ügyfelekkel úgy bánnak, mintha nem is emberek lennének. Az utolsó alkalommal egy DVD-t vettem volna, felhívtam őket és érdeklődtem, hogy van-e dv400-as dvd. A válasz igen volt, odamentem és természetesen nem volt. Amikor felhívtam őket, akkor kérdeztem hogy mennyibe kerül, válasz: fent van az oldalunkon, köszi igazán segítőkész vagy autóban ülök nem tudom megnézni... Egy dologra viszont szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét! A "szürke árukra"! Utoljára egy Pioneer erősítőt vettem, természetesen leírást nem kaptam hozzám, írtam nekik semmi válasz, hívtam őket a válasz: nincs- pedig kellene hogy legyen!! Pár kommentet elolvastam és bizony a garanciákkal gondok lehetnek!! Nekem is a Pioneer erősítőnél ha elromlana, akkor azt hiszem nagyon sokat kellene várnom hogy megjavítsák! Hivatalos termék garanciát kellene kapni, de az az esetek többségében nem így van. Az áraik nagyon jók, de ezt csak így tudják megoldani. Ha egy drága műszaki terméket veszel érdemes elgondolkodni, hogy megéri-e olcsón venni náluk, mert a javítással gondok lehetnek..

Vettem 2 műszaki terméket az Avplanet-nél (erősítő és LCD tv), de azt hiszem többet nem vásárolok itt semmit. Akárhányszor mentem be, az ügyfelekkel úgy bánnak, mintha nem is emberek lennének. Az utolsó alkalommal egy DVD-t vettem volna, felhívtam őket és érdeklődtem, hogy van-e dv400-as dvd. A válasz igen volt, odamentem és természetesen nem volt. Amikor felhívtam őket, akkor kérdeztem hogy mennyibe kerül, válasz: fent van az oldalunkon, köszi igazán segítőkész vagy autóban ülök nem tudom megnézni... Egy dologra viszont szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét! A "szürke árukra"! Utoljára egy Pioneer erősítőt vettem, természetesen leírást nem kaptam hozzám, írtam nekik semmi válasz, hívtam őket a válasz: nincs- pedig kellene hogy legyen!! Pár kommentet elolvastam és bizony a garanciákkal gondok lehetnek!! Nekem is a Pioneer erősítőnél ha elromlana, akkor azt hiszem nagyon sokat kellene várnom hogy megjavítsák! Hivatalos termék garanciát kellene kapni, de az az esetek többségében nem így van. Az áraik nagyon jók, de ezt csak így tudják megoldani. Ha egy drága műszaki terméket veszel érdemes elgondolkodni, hogy megéri-e olcsón venni náluk, mert a javítással gondok lehetnek..

1 héttel a megrendelés után se reagáltak,semmilyen formában,az érdeklődő e-mailre válaszra se méltattak.Ez egy kamu bolt?

2006. decemberben vásároltam náluk egy Panasonic DVD felvevőt ami a gar utolsó napján bekrepált. A Pana szervíz másnap átvette, mondván " még a garancián belül romlott el". Sajnos 30 nap alatt nem jött meg az alkatrész, így a 30-ik napon kiadták a csereigazolást amivel mehettem a vissza az Av Planetbe. Ott teljesen normálisak voltak és mivel ugyanazt a terméket már nem lehetett kapni minimális ráfizetéssel a sima DVd felvevőm ki lett cserélve egy vinyósra. Szavam Nem Lehet!!!!
Köszönöm a normális ügyintézést
Üdv
Csákvári Krisztián

Sziasztok!
Sajnálom ha ki kell ábrándítanom néhányotokat, de a "Tiszta Forrásból" szlogen messze nem az aminek látszik. Az említett "hivatalos szerviz" aki az Angol utcában székel, elvileg... igen elvileg európai szervíz, az az te bárhol veheted euróbában a készülékedet nekik hivatalosan szervizelniük kellene. Hogy miért nem teszik? Mert azt szeretnék elérni h csak náluk vásárolj és akkor segítenek ha baj van a gépel. Azok az üzletek akik nem rajtuk keresztül vásárolnak hanem külfödröl veszik meg az ilyen cikkeket, ugyanúgy legális Tiszta Forrásból szerzik be, bár a szlogen hallatán mindig elnevetem magam, ugyanúgy a MIO álltal gyártott termékről van szó!!!!! szóval nem feltétlenül az eladót kell felelőségre vonni mert az Itthoni hivatalos szerviz KÖTELES lenne megjavítani!
A leírtakat tájékoztató jelleggel írtam és semmi képp nem akartam a fent említett céget védeni mert mindennel együtt nem ez a megoldás amit ők csinálnak!!!!
Nem kell bedölni MR. Tiszta Forrásnak!!!
Üdv.
Peet

Sziasztok!
Sajnálom ha ki kell ábrándítanom néhányotokat, de a "Tiszta Forrásból" szlogen messze nem az aminek látszik. Az említett "hivatalos szerviz" aki az Angol utcában székel, elvileg... igen elvileg európai szervíz, az az te bárhol veheted euróbában a készülékedet nekik hivatalosan szervizelniük kellene. Hogy miért nem teszik? Mert azt szeretnék elérni h csak náluk vásárolj és akkor segítenek ha baj van a gépel. Azok az üzletek akik nem rajtuk keresztül vásárolnak hanem külfödröl veszik meg az ilyen cikkeket, ugyanúgy legális Tiszta Forrásból szerzik be, bár a szlogen hallatán mindig elnevetem magam, ugyanúgy a MIO álltal gyártott termékről van szó!!!!! szóval nem feltétlenül az eladót kell felelőségre vonni mert az Itthoni hivatalos szerviz KÖTELES lenne megjavítani!
A leírtakat tájékoztató jelleggel írtam és semmi képp nem akartam a fent említett céget védeni mert mindennel együtt nem ez a megoldás amit ők csinálnak!!!!
Nem kell bedölni MR. Tiszta Forrásnak!!!
Üdv.
Peet

Január 10-e után telefonon hívtam őket van-e
Panasonic - TH-42PV70P raktáron és az utcáról bemenve tudok-e vásárolni. A válasz mindkét kérdésre igen volt. Pár nap múlva (szombaton) mentem be hozzájuk. Sokan voltak, de szerencsére még mindig volt a TV-ből, bár a nagyker még akkor nem szállított. Fizetés után derült ki, hogy a TV nem fér be a verdába. Erre azt mondták, hogy zárás után a raktáros kihozza (Dunakeszire) a TV-t 4000 Ft.-ért. Így mindent összevetve, jó áron és gyorsan jutottam a készülékhez. Ergo máskor is vásárolnék náluk.

Utcáról beeseve vásároltam náluk. Egy Panasonic TH-42PV70-et. Vásrálás után derült ki, hogy nem fér be verdába a cucc. Erre feljaánlották, hogy zárás után a raktáros kihozza (Dunakeszire) 4000 Ft.-ért. Örömmel fogadtam el. Így jó áron és gyorsan jutottam a készülékhez, ergo máskor is vásárolok náluk. Hogy legyen valami negatívum is: elég lepukkant, szűk helyen árulnak (sokan voltunk). De az ár kárpótólt azért a 1/2 óráért.

Az emberrel úgy bánnak mint egy utcára kivert sz*ros kutyával! :(
Mindenki messzire kerülje el őket!
Unott, lekezelő, bunkó, modortalan, beképzelt eladók :(

Szia Gyémi!
Én is hasonló dolgokat láttam náluk. Igyekeznek a vevőt lerázni,
szervizük nincs, mert én rákérdeztem, hogy hol van, (mert akkor én személyesen elmegyek oda) nem tudtak semmit válaszolni. Mikor elvittem a készüléket másik szervízbe, azt mondták, hogy ez nem a hivatalos garancia levele. Tehát olyan mintha nem is lenne. Úgyhogy csak annak érdemes náluk vásárolni, akinek nem kell a garancia. Dehát ehhez azért túl drágák ezek a termékek.

Sziasztok! Én egy Harman kardon erősítőt vásároltam tőlük. A készülék eleve gyári hibás volt, de Ők ezt nem akarták elismerni. Cserélni nem voltak hajlandók. Probléma egyszerű:7.1-es erősítő nem minden esetben (10 alkalomból 1-szer)volt hajlandó stereo módban megszólalni. Elvitték az Ő ,,szervízükbe" és több, mint egy hónapot kellett várni az eredményre. Az eredmény: visszakaptam ugyan olyan állapotban (hibásan), mint amiért eleve beadtam javításra. Az indoklás: a készülék teljesen hibátlanul működik. Nekem kellett bizonygatni, hogy nem működik, a tőle elvárható módon. Hülyének néztek, és leakartak rázni, hogy ha a ,,szakműhely" azt mondta, hogy jó, akkor a készülék jó. Az üzlet áthárított mindent a szerelőre. Nem nyugodtam bele. Utánna már nekem kellett hordanom a készüléket a szervízbe. Ezt további 3 alkalommal eljátszottuk, és érdekes módon náluk sosem jelentkezett a hiba (mondták Ők). A szakszervízről annyit, hogy egy 20nm-alapterületű helyiség egy Mek-Elekkel. Az üzlet a szerelőre mutogatott, a szerelő meg az üzletre. Végül, kiharcoltam nagy vita árán, hogy kössük össze az üzletbe az erősítőt, és próbáljuk ki. Nagy nehezen rááltak, amikor már a Fogyasztó védelemmel fenyegetőztem. Nagy szerencsém volt, mert a második bekapcsolásnál jelentkezett a probléma (1 szólt, 2 nem szólt). Ekkor számonkértem Őket, hogy milyen is a szervízük, ahol mindösszesen 3 hónapot töltött a készülék és a szerelő bevallása szerint minden nap bekapcsolta(kipróbálta)és nem jelentkezett a gond. Itt meg második bekapcsolásnál (és otthon nálam rendszeresen) igen. Így, hogy az üzletben tudtam nekik produkálni (szemléltetni) a hibát, végül vissza kaptam (nagy nehezen) a pénzemet. SOHA TÖBBET NEM VÁSÁROLOK TŐLÜK.

Szerintem fordulj a fogyasztóvédelemhez.

Egy kis emblémának kellene a dobozán lenni, ha tiszta forrásból származna, de ha ez NINCS rajta, inkább keress másik üzletet.

Vásároltam egy MIO navigációs készüléket, melyet úgy hirdetnek
"Tiszta forrásból". Na én egyáltalán nem vagyok meggyőződve, hogy ez valóban tiszta forrásból származik. Ugyanis nem tudja a készülék az ismertetőkben leírtakat, hiányos is volt és egy másik típus használati útmutatóját adták hozzá. Ezért elvittem az Angol u.-i szervizbe, gar.levéllel számlával. Ott közölték velem, hogy nem csinálnak vele semmit, mert a gyári száma nincs benne a rendszerben, és a gar.levél sem a MIO által kiadott, hanem az üzlet által saját készítés. Ezután vissza az üzletbe. Elmondtam az észrevételeimet, meg sem értették, mert nem értenek hozzá, vagy nem akarták. Nem is akarnak az üggyel foglalkozni, igyekeznek az embert lerázni. Így a problémára, sem tudnak semmilyen megoldást. Kértem, hogy vigyék a gar.szervízbe. Nem tették (mert szerintem nincs is, hiszen az az Angol u. lenne), helyette ott a saját sufnijukban (mert műhelynek nem nevezhető) próbáltak valamit csinálni vele, persze eredmény nélkül. Összességében: Van egy korlátozottan használható készülékem, teljes áron, megoldás nincs, és csak reménykedem benne, hogy nehogy meghibásodjon. A viszonylag olcsó árakkal, és hamis ismertetőkkel odacsalják a vevőket aztán semmi háttér, utána már a vevő csak nyűg nekik. Ezen az áron sok más helyen is megvehetőek ezek a termékek, azt javaslom megpróbálni, hátha ott valóban "Tiszta forrásból" árulják a készülékeket, és akkor nincsenek ilyen gondok. Én ide többször NEM megyek.

Én többször is benéztem hozzájuk az elmúlt hónapokban, és mivel az ár fontos számomra (nem szeretek 40%-os árréssel működő üzletekben vásárolni), rendszeres vásárlójuk vagyok. A kiszolgálás valóban hagy némi kívánnivalót maga után, de úgy vettem észre az utóbbi időben próbálnak ez ellen tenni. Egyrészt több az eladó, és az új arcok közt van aki próbál segítőkész lenni. Pl. segített a plazma tv-met a kocsiba a berakni, és némi beszélgetésre, valamint mosolyra is képes volt. Valszeg nincsen egyik sem túlfizetve, és az is valószínű, hogy azért modortalanok, mert nem az a követelmény, hogy bájcsevegjenek az ügyfelekkel. Egy bolt olyan, mint amilyen a tulajdonosa.

Én többször is benéztem hozzájuk az elmúlt hónapokban, és mivel az ár fontos számomra (nem szeretek 40%-os árréssel működő üzletekben vásárolni), rendszeres vásárlójuk vagyok. A kiszolgálás valóban hagy némi kívánnivalót maga után, de úgy vettem észre az utóbbi időben próbálnak ez ellen tenni. Egyrészt több az eladó, és az új arcok közt van aki próbál segítőkész lenni. Pl. segített a plazma tv-met a kocsiba a berakni, és némi beszélgetésre, valamint mosolyra is képes volt. Valszeg nincsen egyik sem túlfizetve, és az is valószínű, hogy azért modortalanok, mert nem az a követelmény, hogy bájcsevegjenek az ügyfelekkel. Egy bolt olyan, mint amilyen a tulajdonosa.

Én még nem vásároltam tőlűk, de voltam már náluk. Az eladók nincsenek a topon, de sajnos a mai világban ritka a jó eladó. Az biztos, hogy többet tudnak segíteni, mint a Media Ártban. A telefonos ügyfélszolgálat sem nagy szám, de együtt lehet velük működni. Mivel én egy ráérő tipus vagyok mindig járom ezeket a helyeket és állíthatom, hogy nagyon sok rosszabb van. Sok ismerősöm vásárolt már náluk és mind megkapták a terméket előbb vagy utóbb (néha más kiváltó modellt). Kereskedelemben dolgozom én is és sajnos nagyon sokszor előfordul, hogy nem lehet bizonyos termékeket beszerezni, ami nem a kereskedés hibája. Emiatt nem lehet egy kereskedést minősíteni. Amiatt viszont lehet, hogy nem jelzik két hét után sem az ügyfélnek, hogy mi a helyzet a megrendelt áruval. Remélem azért ezek a boltok megmaradnak, mert sokkal ember közelibbek, mint a multik. Bocsánat mindenkitől a hosszú bejegyzésért, de úgy gondoltam muszáj leírnom.

Én még nem vásároltam tőlűk, de voltam már náluk. Az eladók nincsenek a topon, de sajnos a mai világban ritka a jó eladó. Az biztos, hogy többet tudnak segíteni, mint a Media Ártban. A telefonos ügyfélszolgálat sem nagy szám, de együtt lehet velük működni. Mivel én egy ráérő tipus vagyok mindig járom ezeket a helyeket és állíthatom, hogy nagyon sok rosszabb van. Sok ismerősöm vásárolt már náluk és mind megkapták a terméket előbb vagy utóbb (néha más kiváltó modellt). Kereskedelemben dolgozom én is és sajnos nagyon sokszor előfordul, hogy nem lehet bizonyos termékeket beszerezni, ami nem a kereskedés hibája. Emiatt nem lehet egy kereskedést minősíteni. Amiatt viszont lehet, hogy nem jelzik két hét után sem az ügyfélnek, hogy mi a helyzet a megrendelt áruval. Remélem azért ezek a boltok megmaradnak, mert sokkal ember közelibbek, mint a multik. Bocsánat mindenkitől a hosszú bejegyzésért, de úgy gondoltam muszáj leírnom.

Riddick77: lásd Gyurasits Zoltán panaszát. szerintem választ ad a kérdésedre.

2 hete rendeltem az AV Planettől egy autórádiót. 1-4 nap szállítási határidőt ígértek. 2 hét telt el és a terméknek se híre, se hamva. Egyszerre szomorú és felháborító az a tény, hogy 2007-ben még mindig megengedheti magának egy webáruház azt a luxust, hogy becsapja a vevőt. Ha az elmúlt 2 hétben értesítettek volna, hogy a türelmemet kérik, mert ilyen és ilyen okokból késni fog az áru, természetesen megértettem volna. De ez egyszer sem történt meg, hanem mindig én telefonáltam, mint a rosszemlékű, nyomorult hiánygazdaságban. Hiába, ez még mindig Magyarország és nem a nyugat. Nem értem, hogy azon termékek miért szerepelnek a honlapon, amelyek esetében nem tudják tartani a vállalt 3-4 nap szállítási határidőt. Ez így tisztán a jóhiszemű vevő félrevezetése, amely jogilag is aggályos. Ha pedig az áruház önhibáján kívül csúszik a megrendelés teljesítése, akkor legalább minimum valamilyen visszajelzést azt hiszem megérdemelne a mai világban az ügyfél.
Nyilván mondanom sem kell, hogy ezek után a jövőben semmiféle megrendeléssel nem fogok élni és senkinek sem fogom ajánlani az AV Planet-et!

2 hete rendeltem az AV Planettől egy autórádiót. 1-4 nap szállítási határidőt ígértek. 2 hét telt el és a terméknek se híre, se hamva. Egyszerre szomorú és felháborító az a tény, hogy 2007-ben még mindig megengedheti magának egy webáruház azt a luxust, hogy becsapja a vevőt. Ha az elmúlt 2 hétben értesítettek volna, hogy a türelmemet kérik, mert ilyen és ilyen okokból késni fog az áru, természetesen megértettem volna. De ez egyszer sem történt meg, hanem mindig én telefonáltam, mint a rosszemlékű, nyomorult hiánygazdaságban. Hiába, ez még mindig Magyarország és nem a nyugat. Nem értem, hogy azon termékek miért szerepelnek a honlapon, amelyek esetében nem tudják tartani a vállalt 3-4 nap szállítási határidőt. Ez így tisztán a jóhiszemű vevő félrevezetése, amely jogilag is aggályos. Ha pedig az áruház önhibáján kívül csúszik a megrendelés teljesítése, akkor legalább minimum valamilyen visszajelzést azt hiszem megérdemelne a mai világban az ügyfél.
Nyilván mondanom sem kell, hogy ezek után a jövőben semmiféle megrendeléssel nem fogok élni és senkinek sem fogom ajánlani az AV Planet-et!

Az árak jók, a kiszállítás viszonylag pontos ,és gyors. Viszont szinte az összes eladót ki kéne rugni azonnal,mert udvariatlanok,bunkók, nem vevő centrikusak! Nem is értem,hogy tűri meg őket a tulajdonos.

Rendeltem náluk egy Panasonic LS-60 típusú digitális fényképezőgépet. Rendelés után nem sokkal felhívtak, tájékoztattak a rendelés állapotáról, aztán a futárszolgálat küldött egy SMS-t, hogy mikorra várható a gép, és hogy összesen mennyibe fog kerülni. A cucc az ígért határidőre megérkezett, és összeségében meg vagyok elégedve! Ajánlani tudom mindenkinek!

Napokon át kombinált hűtőket keresgéltem a webáruházakban. (vidéken lakom,ez a legegyszerűbb gondoltam)
Kiválasztottam az LG GR-469BSRA-t látom itt 232000ft, a többi webáruházhoz hasonlóan.
Csak megnézném "élőben is" gondoltam.
A soroksári Media Markt van a legközelebb hozzám.
Elautóztam a feleségemmel és látom,hogy ugyan ez a tipus 220000ft és NEM akciós.
Volt is belőle raktáron,ingyen hazahozták másnap. Ennyi.
Még két tipus volt ami szóbajöhetett volna, azon is kb. 20000ft-al kedvezőbbek voltak.

Micsoda egybeesés.... Én már lassan két hónapja várok egy porszívóra, ami a hirdetésükben szerepel. Többszöri érdeklődésre még csak válaszra sem méltattak. Nehezen, de kiderült, hogy állítólag a beszállító késik. Személyes megkeresésre hanyag hozzáállás....stb. Hiába a kedvező ár, nem jó hely.

Az ügyfélszolgálat hihetetlenül bunkó. Az én cégemnél a takarító személyzet IQ-ja 5x magasabb.
Üzletek
- 1147 Budapest, Telepes u. 2.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés