AVplanet


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

fantasztikusak

A feltuntetett szallitasi ido egy nagy becsapas!! Az en erdeklodo emailemre kell megtudnom hogy csak egy honap mulva erkezik a termek! Nagyon nem ajanlom senkinek!!!

Tudom hogy ez a vélemény nyilvánításra van kitalálva. Itt olvasva a véleményeket, gyorsan elálltam a vásárlástól. A vásárlás és a vásárlástól történő elállásig valamivel több mint 1 óra telt el, remélem ennyivel megúszom! Kíváncsian várom a fejleményeket...

Mosógépet vásároltunk. 1 hetes szállítást ígértek. Persze nem érkezett meg, aztán nekünk kellett őket hívogatni, hogy mikorra jön meg. A másodjára mondott időpont után jött csak meg.
Amikor elhoztuk, meg akartuk nézni. Elkezdtek szabatkozni, hogy nehéz lesz visszacsomagolni és szállításnál amúgy is jobb, ha a gyári csomagolásban van. Otthon kibontva vettük észre, hogy lengyel kezelőfelülettel van a mosógép és nem mellékeltek hozzá magyar nyelvű leírást. Emailben megreklamáltuk, de az emailre nem válaszolnak. Ajánlom mindenkinek, hogy nagy ívben kerülje el a boltot, ha nem akar magának bosszúságot. Az olcsó ár felett érzett öröm hamar elszáll, pár ezer forint nem ér meg ennyi bosszúságot. 10-ből 1-es! Az ügyintézés abszolút inkorrekt és nem ügyfélbarát

Senkinek se ajánlom őket, az "üzletpolitikájuk" rémes, kapcsolattartás az ügyfelekkel=0.
Telefonon napokig nem lehet őket elérni, e-mailre nem válaszolnak, hiányosan szállítottak ki egy terméket, hetek óta futok a potlás után, kissebb sikerekkel.
Senkinek se ajánlom, ahogy kihozod a terméket a boltból tojnak magasról a fejedre!

Sziasztok!
2012.08.29-én leadtam a megrendelésem 1 db CANON EF-S 55-250 teleobjektívre. Az egyike volt az üzlet az azonos, legalacsonyabb áron szállító üzletnek. Ugyebár 4-5 munkanap alatt megérkezik és átvehető az áru, ha nincs raktáron. Ma, 2012.10.02-án átvettem! Sokszor beszéltem velük, készségesek voltak, de mindig más indokkal magyarázták meg, miért nem érkezett meg az objektív. Mivel nem fizettem előre, az áru nem volt SOS, csak jó lett volna, ha megjön időben, nem volt gáz a késés. Nem fogok Tőlük semmit venni a jövőben.

Sziasztok!
Nem tudja valaki, mi lett a vége az AV Planet vs. Hjoci ügynek?
Hasonló a problémán az AV Planettel, de nem akarok feleslegesen köröket futni. Emiatt konzultálnék vele.
Köszi

Én meg voltam elégedve a bolttal!
Olyan terméket rendeltem, amire azt írták raktáron van.
Két nap múlva meg is érkezett, minden rendben volt!
Azért rendeltem náluk, mert ők kínálták a legjobb áron amit kerestem.

Katasztrófális a garancia ügyintézés.........
Többet semmit sem vásárolok náluk.

11 napja adtam le a rendelésem még a boltjukban sincs az adott termék úgy hogy innentől ellehet dönteni ,hogy milyen jó kis cég ez és hogy tartják magukat a 7 munka napon belüli kiszállításhoz

Az avplanettől mindenkit csak óva intek.
Egy hónapja van ott a tévém garanciában, az e-mailekre nem válaszolnak, telefonos megkeresésre kitérő választ adnak, illetve kitérnek azzal, hogy "nem ők szervizelik"
Mindenesetre megy nekik levélben az elállás, fizetési felszólítás, aztán meglátjuk ki nevet a végén :)

Garancia. Egy videó kamerát vettem tőlük, még február végén. Szalagkábel hiba merült fel, augusztus végén elküldtem nekik, sok hívogatás után végre karácsony előtt 2 nappal kaptam meg.
köszönöm

Postai úton rendeltem tőlük egy Fujifilm kamerát. Kedden adtam le a rendelést és pénteken már át is vehettem a terméket egy helyi Pick-pack pontban.

Teljes mértékben meg vagyok elégedve az AVplanettel. Rendeltem egy Samsung LCD tévét, csak itt volt olyan jó áron, úgyhogy leadtam náluk a megrendelést. Jött is a válasz egyből, hogy átvehető. Utalás után 2 nappal a tévét el is hoztam tőlük. Kell ennél több??? :) Szerintem nem.
Üdv:
Norbi

Inkorrekt.
Rendeltem egy Magna Centersugárzót amire nyugtázták a rendelésemet emailban, ez után másfél hetet vártam és nem történt semmi, ezek után telefonáltam és biztosítottak, hogy 1-2 napon belül megkapom, következő nap ismét telefonáltam biztonságból, de akkor már a legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy ilyen áru már nincs, válasszak másikat. Nem akartam másik hangfalat, mert másik üzlet weblapján láttam, hogy van, az övékén is fönt volt. Ekkor ismét visszahivtam őket, a harmadik ember akivel beszéltem mondta, hogy van, nagynehezen sikerült kimondatni velük, hogy rosszul van beárazva ez a termék, az ő hibájukból. Ezért lehetett náluk a legolcsóbb!!!!! Ezek után olyan árat mondtak ami a többi áruháznál is drágább.Elnézést nem kértek és köztes megoldást nem ajánlottak. Az árkülömbséget nem vállalták, pedig én egy normális megoldásra törekedtem.

No, hát innen többet nem rendelek semmit. Egy LED TV-re adtam le rendelést, ki volt írva, hogy 2-5 munkanap a szállítási idő. Ezen kívül üzenetben meg is jegyeztem, hogy nekem legkésőbb 2 hét múlva kell a termék, ha addig nem tudják szállítani, tárgytalan az üzlet. Pár óra múlva kiírták, hogy beszerzés folyamatban, hát gondoltam, legyen. 9 nap után felhívtam őket, hogy mi újság, ekkor még mindig(!) 'beszerzés folyamatban' volt a TV státusza. Közölték velem, hogy épp a köv. napon (szombaton) kapnak nagyobb mennyiségű árut, majd keresnek. Hétfőn, a 2 hetes általam szabott határidő lejárta előtt 2 nappal felhívtam őket. Válasz: sajnos a héten, azaz 2,5 hét elteltével sem tudják szállítani. Hát ennyit róluk, rendelés törölve, bolt elfelejtve...

Pocsék.
Egy hónappal ezelőtt kinéztem egy fényképezőgép-objektívet, egész jó áron.(82000 Ft) Leadtam a megrendelést. A konkurrenciánál pár ezer forinttal magasabb áron lehet beszerezni - ez is számít a szakmában, - szerencsések, akiknek nem.
Egy hét múltán érdeklődtem, s kiderült, hogy nincs raktáron. Érdeklődjem később.
Két hét múltán ismét telefonáltam, mert már kíváncsi voltam. (E-mail értesítés semmi.) Válasz: sajnos nincs raktáron, s beszállítónál sem, de intézkednek, jó, hogy szólok.
Vártam, eltelt egy hónap. Újra telefonáltam. S közben megnéztem a honlapot is. Ott ugyanolyan áron virít (89000 Ft) mint bárhol másutt, legalábbis a jobb helyeken.
A válasz: sajnos nincs raktáron, s ráadásul hiánycikk is - s nem hogy ezért az árárt, de 100.000 Ft alatt biztos nem tudják beszerezni. Mondom, erre már teszek; baromira nem érdekel - lényegesen olcsóbban - kicsit macerásabban ugyan - de beszerzem külföldről, vagy azonnal egy másik üzletben... Sajnos csak ezen az áron tudák teljesíteni a
megrendelést - kaptam a választ.
Jo (rövid o-val). No, ennyi volt. Nem ez az első megrendelésem, s régebben csak legyintettem, hogy alig bírták teljesíteni a megrendelést, annyit kellett várni - de ez már túlmegy a tűrési határomon.
Meghirdetnek egy terméket, ami nincs raktáron. Majd menet közben felemelik az árát, ami nincs. Majd ez az emelt ár sem elég, hogy be lehessen szerezni. de erre is várni kellene.
Ez az üzlet bohózata a webáruházaknak - ha vállalkozóként én tennék hasonlót, ott lenne végem. Számtalan nagyszerűen működő cég létezik - az Avplanet ezek antitézise, a rossz példa. Részemrő ez volt az utolsó próbálkozás náluk.

Igazából ezen nem kell meglepődni.Ez megy mindenhol.Ruha-,cipőüzlet,Tesco...stb...

Igazából ezen nem kell meglepődni.Ez megy mindenhol.Ruha-,cipőüzlet,Tesco...stb...

Mitől akció az, hogy ráírok egy termékre a valóshoz képest kb. dupla árat, majd áthúzom, és pont a normál árat úgy ajánlom, mintha 30-40-50% kedvezmény volna a terméken???

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a bolt eladója a mai napon e-mailben bocsánatot kért a történtekért.
Ez már haladás.

Az Interneten kinéztem egy Nikon fényképezőgépet. A megfelelő árszintet elérő AVPlanet áruházat választottam, ahol 3 nap után jelezték, hogy a gép megérkezett.
Mivel eddig jó tapasztalataim voltak az internetes áruházakkal kapcsolatban, örömmel indultam a Telepes u.1-be, az áruházba.
Az üzletbe érve egy hosszú pultnál nem állt senki. Észrevettem, hogy a sarokban ül egy hölgy, akit csak éleslátásomnak köszönhetően láttam meg, mert a köszönésemet nem fogadta. Viszont ahogy beléptem elővett egy köteg pénzt, és sebesen számolgatni kezdte, nyilván jelezvén, hogy nagyon elfoglalt.
Percekig vártam, amikor ültéből odaszólt, hogy mit szeretnék. Nem állt fel, nem jött oda. Mondtam, hogy miért jöttem, mire ő rögtön megkérdezte, hogy kinek a nevére írja a számlát?
Mondtam, hogy egyelőre senkiére, mivel részletfizetésre venném, azt még engedélyeztetni kell a bankkal, meg egyébként is megnézném a gépet, mielőtt számláznánk.
Erre közölte, hogy akkor várjak, mert a kollégája ebédel. De megnyugtatott, hogy szól neki.
Azzal NEM állt fel, és NEM ment szólni, hanem nyugodtan ült tovább, és láthatólag gondot okozott neki, hogy elfoglalja magát.
De azért újabb öt perc után besétált a belső helyiségbe, majd kijött és visszaült a helyére.
Újabb percek múlva kijött egy fiatal srác. Kérdezte, hogy én vagyok-e aki a Nikon-ért jött. Mondtam, hogy én, de talán nem kellett volna majdnem 20 percet váratni.
Erre rögtön megemelte a hangját, és felháborodott, hogy miért kifogásolom, hogy ő éppen ebédel!?
Valamint közölte, hogy „hát megáll az ész!”, mire én is közöltem, hogy akkor álldogáljon csak, és ezzel eljöttem.
Azt gondolom, hogy ha valaki egy közel 200 ezer forintos árucikket szándékozik venni, (meg egyébként is) akkor minimum, hogy normális kiszolgálásban legyen része.
Így a vásárlás elmaradt, gondolom, oda már nem megyek vissza többet, és másoknak is ezt javaslom.

A minap rendeltem egy Samsung LED TV-t telefonon (persze szállítással együtt) és kiderült, hogy náluk olyan szolgáltatás is van, hogy ahogy kihozzák fel is szerelik konzollal ahová csak akarom.
Már régóta gondolkoztam rajta, hogy az új, gyönyörű tv-m hogy fog mutatni a 100 éves szekrényen, szóval kihasználtam a lehetőséget és hát kiderült, hogy jól döntöttem. Pontosan érkeztek a szállítók, jófejek voltak, hamar végeztek,(elég profi felszerelésük volt ahogy elnéztem) és a tv is jól szuperál.

Telefonon kértem felvilágosítást kb.500.000-ért szerettem vólna vásárolni
de olyan nem eladóhoz való modorban kaptam felvilágosítást, hogy inkább feléjük sem nézek. Úgy tűnik nekem hogy esetleg háborgattam az illetőt
akit Pénteken 2008 Márc.7.-én megzavartam vásárlási szándékommal. Elnézést de többé nemfordul elő. RP

77000Ft-os kávéfőzőt vettem 2 év garanciával. Másfél év után megadta magát a darálója. A szervizes azzal kezdte hogy fél évente vittem e szervízbe mert ha nem nincs rá garancia. Mondtam mutassa meg hol van leírva. Persze hosszas keresgélés után sem találta. Viszont talált olyat hogy, vízköből származó meghibásodásra nincs garancia. És én honnan tudom meg, hogy a daráló a vízkő miatt romlott el. Nem is valószínű. Mindegy átvette. Pár nap múlva telefonál egy másik kolléga, kész van vigyek 12500 Ft-ot mert a vízkő miatt szivárgás volt és zárlatos lett a daráló. Megyek a gépért, az előző átvevő adta ki a következő szöveggel. Beégett a kávé a darálóba ezért romlott el. Nem megfelelő kávét használtam. Ha valaki ezek után megbízik ebben a cégben, az meg is érdemli. Én is kereskedő vagyok, ha így kezelném a garanciát már régen becsukhattam volna a boltot.

Egy Panasonic kamerát vettem itt,a boltban vettem át jóhiszeműen hazavittem. Otthon kiderült hogy nincs benne Magyar menű,visszamentem mire azt kérdik :_úgy rendeltem hogy magyar menűset? Mire én : ja ez nem Magyarország? Semmilyen nyelvválasztási lehetőség nem volt, és az sem volt feltüntetve hogy nincs Magyar nyelv. Az sem hogy milyen nyelvek vannak,simán el hajtottak volna.Az volt a mákom hogy mögöttem jött be a fogyasztóvédelem (gondolom ez sem véletlen) ezért őket gyorsan bevitték valami belső helyiségbe vevőmentessé téve a helyzetet.Nos azt még hallottam hogy-nincs kint a működési engedély sem- az eladó közölte hogy a Panisonic egy sem magyar menűs(utána néztem ez hazugság,még a tipusomban is van ilyen csak ezeket nem erre a piacra szánták) de akkor nem közölte amikor elvittem persze,azt még megkérdeztem hogy ha igy vágja fejből akkor miért nincs a honlapon feltüntetve de semmi értelem nem láccott az arcán. Aztán mondtam hogy adjanak egy másikat,a Sony mind tudja a magyar menűt - mondta,és fél órán belül nem találta meg a menűt sem rajta.Na erre már végképp nem volt időm ,elvittem haza és este 5 - perc alatt be volt állítva minden.
Ui: 11000.- ot fizettem rá...

A bolt a visszaigazolt 3-5 munkanap után 2-3 hétre tudott csak szállítani. Miután jeleztem, hogy 1 hétig nem vagyok elérhető és melyik napra kérem a kiszállítást, a futár juszt is akkor hozta amikorra jeleztem hogy nem vagyok otthon. Sok-sok telefonálgatás... A kiszállítás után vettem észre hogy a termék a kérthez képest egy magasabb kategóriás tv-készülék, 7ezer forinttal magasabb áron. De miután már sokat vártam a tv-re nem akartam visszaküldeni, a visszaküldés azzal járt volna, hogy 2-3 hetet kellene várni az eredetileg megrendelt típusra. A bolt semmilyen kompenzációt nem ajánlott fel. A vevő érje be a elnézéssel. REmélem ez ritka eset és másokkal nem történik meg.

Sziasztok!
Általában közvetlenül a cég honlapját keresem fel, de pont aktuális megrendeléseim kapcsán úgy gondoltam én is megosztom az AVplanet shoppal kapcsolatos eddigi tapasztalataimat.
Tavaly egy 52' Sony Bravia KDL-V4000LCD TV-t vettem a cégtől. A megrendelést megelőzően érdeklődtem a raktárkészletről és a vidékre történő házhoz szállítási lehetőségekről, amely kérdéseimre részletes választ is kaptam. A megrendelés leadását követően felvették velem a kapcsolatot, s megbeszéltük a házhoz szállítás részleteit, amiben nagyon rugalmasak voltak. A futár a várt időintervallumban meg is jelent a nem kis csomaggal. Házhozszállítás esetén csak a korrekt és pontos kiszállítás és a kapuig történő eljuttatás véleményem szerint az, ami elvárható egy futárszolgálattól. Lett is volna segítségem a behozatalhoz, de az úriember felajánlotta, hogy behozza velem, ne a kapuban tegyük le a csomagot, majd idebenn ki is emeltük a TV-t a dobozból a helyére, megvizsgáltuk, valamint néhány tanáccsal is ellátott. Messzemenően meg voltam elégedve.
Még a tavalyi év folyamán felkerestem a céget egy komplett Klipsch (RF-52 front, RC-52 center, RS-42 sorround, RW-10d sub) hangfalrendszer iránt érdeklődve, amit nemrégiben úgy döntöttem, hogy megveszek. Elég bonyolult munkaidőbeosztásom csak 3,5 hete szombati napon rendeltem meg őket 20 méter kábellel együtt, azt tervezve, hogy a következő csütörtökön személyesen veszem át őket. Hétfőn a rendelés feldolgozása után hívtak is, és tájékoztattak, hogy csak szombatra lesznek meg a hangfalak a sub-ot kivéve, annak legalább 2 hét lenne a beszerzési ideje. Ennek megoldására egy másik alternatívát is ajánlottak, legalább 2-3 telefont is váltottunk, szakmai tanácsot is kaptam, végül az RW-10d-nél maradtam, abszolút nem jelentett gondot a hosszabb beszerzési idő.
Már pénteken kaptam a hívást, hogy megérkeztek a hangfalak, sajnos közbeszólt a munkám és csak a hétfői napon tudtam átvenni a szettet. Később adtam le rendelést új banándugókra, digitális audió kábelre és egy Monster HT-800 hálózati elosztóra is, és kértem, hogy ezeket a tételeket a mélynyomóval együtt kezeljék. Mivel a sub-ra még várni kellett de a kellékek már megérkeztek, azért azokat múlt hét pénteken átvette a család. Azonban sajnos annyi hiba csúszott a gépezetbe, hogy a megrendelt Monster hálózati elosztó helyett Monster HDMI kábelt kaptam, ugyanannyi volt az áruk, valószínűleg ez okozhatta a kavarodást. Ezt gyorsan egyeztettük, azonnal kiderült a hiba, szerdára ígérték a cserét, de már tegnap, hétfőn hívtak vele kapcsolatban, és ma már ki is hozta a futár díjmentesen, valamint visszavitte a HDMI kábelt. Ma pedig nem sokkal azután, hogy távozott a futár kaptam a hívást, hogy megérkezett a sub is, holnap házhoz is szállítják.
Összességében nagyon meg vagyok elégedve az AVplanet-tel. Olvastam a lentebbi kritikákat is, mindenhez annyit fűznék hozzá, hogy nem csak egyszerűen raktáron lévő termékek eladásával foglalkoznak, hanem egy szolgáltatást is nyújtanak, aminek keretében rengeteg terméket be tudnak szerezni. Valamelyest én is hasonló munkát végzek, csak amerikai raktárból amerikai vevőknek szállíttatok illetve az ő problémáikat oldom meg, ráadásul a mi iparágunkban az idő is nagyon fontos tényező, ezért úgy gondolom átlátom a dolgokat. Egy ilyen szolgáltatásnál az emberi tényező a legfontosabb, mind az igénybevevő, mind a cég munkatársainak oldaláról, azonban az emberi tényező a legváltozékonyabb, mert mint tudjuk, "emberek vagyunk". Én eddig 4-5 kollégájukkal beszéltem, mindenkinek remek volt a kommunikációs és probléma megoldó készsége, én abszolút semmi negatívumot nem tapasztaltam, de ehhez a folyamathoz én is kellettem. Azt pedig saját tapasztalatomból tudom, hogy egy nagy forgalmú vállalatnál előfordul, hogy más kerül megrendelésre, kiszállításra. A hangsúly azon van, hogy miután ez kiderült, hogyan oldják meg a problémát, amivel szintén minden rendben volt, sőt, a Monster HT-800-at még egy a vártál egy nappal korábban kaptam meg.
Az egyetlen javaslatom a cég számára a web lehetőségek jobb kihasználása lenne egy még komolyabb weboldallal, néhol részletesebb termékinformációval (sajnos a nagy adatbázis miatt néhol hiányzik), valamint marketingesként a saját fórum kialakítását remek ötletnek tartanám.
Jövőre tervezem egy komolyabb, új erősítő vásárlását, biztosan az AVplanethez fogok fordulni, illetve ha a családban felvetődik valamilyen műszaki eszköz vásárlásának az igénye, ajánlani fogom őket. Mindent összevetve bárkinek, még a netes rendeléstől idegenkedőknek is bátram ajánlom a shop-ot.
Üdvözlettel,
Sz. Balázs

A megrendelt terméket még aznap átvehettem és ez azt hiszem nem rossz dolog.

Sziasztok!
Én már többször is vásároltam az AV PLANETBEN és nyugott szivvel merem ajánlani bárkinek ősuzintén higgyétek el nem fogtok csalódni korektek normálisak és bármit ami elérhető berszerzik a lehető legrövidebb idő alatt!!
Jó vásárlást!
Üdv Balázs
Üzletek
- 1147 Budapest, Telepes u. 2.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés