AVplanet


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Az internetes vásárlókat is jog védi! Vásárláskor tulajdonképpen szerződést kötünk a kereskedővel, mely a megszokottól ellentétben nem írásos, hanem elektronikus, de ettől még az szerződés. Mivel az árut nem tudjuk megfogni és megvizsgálni így a jogszabályok a vásárlót védik. Úgynevezett elállási jognak nevezik, ha a vásárló nincs megelégedve a vásárolt árucikkel és visszaküldi, ekkor 8 munkanap áll rendelkezésre, hogy ezt megtegye és így a kereskedőnek kötelessége visszatéríteni annak árát legkésőbb 30 munkanapon belül. Természetesen nem minden árura vonatkozik ez a szabály (pl. zene vásárláskor nem, mivel hiába küldenénk azt vissza, egy másolat készíthetnénk róla). Minden esetben az eredeti csomagolásban kell visszaküldenünk amit vettünk és a küldéssel kapcsolatos költségeket a vásárlónak kell állnia.

Ezeknél voltak gondok. :P Nem kevés... Menj oda vásárolni, meglátod. ;)

A többszöri telefonos egyeztetés ellenére becsaptak, és több kollegájuk is olyan hangnemben, és arroganciával beszélt velem, amit nem engedhetne meg egy ilyen elárusító hely.
Mindenkinek csak azt tudom javasolni, hogy kerülje el őket.

Mindent összevetve sikeres volt a tranzakció lebonyolítása, de voltak zökkenők, melyek megoldásához türelemre és jó adag határozottságra volt szükség. Számomra egy 500e Ft-os beruházás jelentős, és azzal a vállalkozással szemben, akinél ennyit költök megvannak az elvárásaim. Jelzem, hogy én mint INTERNETES áruház közelítettem meg őket és értékelésem is ezen vásárlási "módszer"-re vonatkozik.
Ami POZITÍV:
1. Áruválaszték és árak
2. Igyekezet a problémák megoldására
3. A könnyen v. nehezebben "kicsikart" ígéretek pontos betartása
4. Személyes áruátvétel lehetősége
5. Megfelelően rugalmas nyitva tartás (szombaton is nyitva - ritka az ilyen típusú kereskedők között!)
Ami NEGATÍV:
1. Weboldal minősége – kb. 5 évvel ezelőtti színvonal, csak a kötelező minimum. Gyakorlatilag csak a megrendelés leadására jó, döntést hozni és informálódni nem.
2. Elektronikus megrendelés folyamata:
-->A megrendelő űrlap rugalmatlan, az esetemben a konkrét termék általam kívánt változatát csak megjegyzésben lehetett jelezni, mely a visszaigazolt árra is hatással volt.
-->A megrendelés visszaigazolása hiányos, nem igazolják vissza például a megjegyzésbe írtakat
-->Nincs nyomkövetési lehetőség megrendelés visszaigazolásától a teljesítésig
-->Nincs információ arról, hogy az áru készleten van-e vagy várni kell majd rá és ha igen mennyit
3. Személyfüggő az ügyfélszolgálati kapcsolat minősége. (miért csak a vezető tud pontos és hatékony információkat adni...?)
4. Nem ügyfélbarát, hogy az esetleg nem tetsző áru visszavétele után csak 30 nappal térítik meg a vételárat.
5. Nincs hitelkártyás fizetési lehetőség - ez a mai internetes kereskedelemben kötelező minimum!!!! (és NEM fogadom el a bankköltségre történő hivatkozást! készpénzt kezelni jóval drágább és kockázatosabb)

Még tavaly vásároltam az AVPlanettől egy Samsung LE32A659 TV készüléket. A készülék kávályáról elkezdett lepattogni a festék....Fogtam magam, és felkerestem őket. Ekkor azt mondták, hogy fényképezzem le a készüléket egy digitális géppel, és küldjem el nekik e-mail-ben. Ezt meg is tettem. Ketten hívtak fel, az egyikük megpróbált lerázni, hogy ez sajnos nem garanciális probléma, másikuk pedig mondta, hogy vigyem be a készüléket, és majd elküldik bevizsgálásra....Le is adtam a tv-t náluk három hete. Tegnap mentem hozzájuk, mert értesítettek, hogy mehetek a készülékért. Nos, mikor odaértem, közölték velem, hogy a készülékkel nem csináltak semmit, a szervíz visszautasította, hogy ez nem garanciális probléma. Erre én kértem, hogy bocsássa a rendelkezésemre a szakvéleményt, ahol ez le van írva. A srác elkezdett hantabantázni, és előjött nekem azzal, hogy fizessek be nekik 35 EURO összeget, és akkor ki tudja nekem adni a szakvéleményt. Én ezt a befizetést nem vállaltam, viszont kértem arra, hogy akkor, ami most itt elhangzott, azt írja le nekem jegyzőkönyvbe. Kézzel írott pár szót akart nekem rögzíteni arra a lapra, amivel a készüléket leadtam. Hivatalos jegyzőkönyvet kértem tőlük, géppel írottat, hivatalosan lebélyegezve, aláírva, ami már nem nagyon tetszett nekik. A srác egy másik helységben el is kezdte írni, viszont, azt, hogy én nekem 35 EURO-t kellene fizetnem azért, hogy a szakvéleményt megkapjam, azt már nem akarta beleírni. A válasz az volt, hogy azt nem írhatja bele, mert lehet, hogy csak 20 EURO, vagy kevesebb. Ja mondom, lehet, hogy nem is kell érte fizetni, holott 5 perccel előtte a másik helységben egyértelműen hangzott a 35 EURO. Elkezdtem a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, és vásárlók is voltak a helységben. A srác félrevonult, valószínűleg a főnökét hívta telefonon, visszajött, és akkor már elvállalták, hogy a saját költségükön elküldik a készüléket bevizsgáltatni. Jó rendben, válaszoltam, de akkor három hétig hol volt most a készülék??? Az átvételi elismervényre ráírta, hogy a mai napon, tehát három héttel azután, hogy a készülék már náluk volt, hajlandó volt a készüléket bevizsgálásra átvenni. Nincs ebben valahol ellentmondás, kérdem én??? Három hétig akkor mit csináltak a készülékkel, ha most, három hét után írja csak rá, hogy átveszi bevizsgálásra.???
A történet most folytatódik, amit nem fogok annyiban hagyni, már azért sem, mert látom, hogy azért jócskán vannak negatív vélemények a boltról.
Egyetértek azzal is, hogy teljesen bizonyos vagyok benne, hogy szürke gazdaságból származó tv készülékeket, és egyéb termékeket forgalmaznak.. A Samsung Tv amúgy szlovákiai gyártású, amit vettem náluk....És azt még el is felejtettem írni, hogy állítólag, a szervízes állítása szerint meg Németorszában vizsgáltatják be a készülékeket...Gyanítom, hogy csak ezzel tudják magyarázni azt, hogy három hétig ülnek a készüléken. Aztán eredménye meg nincs neki. Teljesen biztos vagyok még abban is, hogy a három hét alatt a tv még a szervízes szobáját sem hagyta el.
És mért vannak ezek a garanciális negatív visszajelzések? Hát azért, mert a termékek minden bizonnyal nem tudni, hogy honnan származnak, de hivatalos forrásból biztos, hogy nem....
Ha nekem a garanciális problémámat nem fogják orvosolni, akkor nem csak a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni, de én azért az APEH-ot is rájuk uszítanám, mert szinte biztos, hogy még a könyvelési dolgaik sincsenek teljesen rendben....
Vajon mért kérdezik meg vásárláskor mindenkitől, hogy számlát kérünk-e?? Hát elárulom, hogy aki kér, annak a számlája bevallásra kerül, aki meg nem, azután semmiféle adót, áfát nem fizetnek...Tudom, mert felszámoló biztosként dolgozom, ismerem az ilyeneket, és a hozzájuk hasonlókat...

Január elején rendeltem tőlük egy fotótáskát, amit kiszállítottak, csak azaz egy probléma volt, hogy nem azt kaptam amit rendeltem és ami a webshopban meg volt hirdetve.
Kézhezvételt követően azonnal felhívtam őket, azt mondták küldjem vissza a terméket ( hangsúlyoznám az ő költségükre) és majd küldenek megfelelőt, vagy ha nem tudnak visszautalják a pénzt. Meg is tettem, viszont a futár csak akkor vitte vissza ha én saját zsebből azonnal kifizettem a visszaszállítatás költségét. ( Megtettem ) Másnap felhívnak, hogy minek küldtem vissza? Na itt is van belső információ átadás.... Ezt követően 1 hónap várakozással telt el, nem történt semmi. Megelégelve a dolgot felhívtam őket, hogy most akkor küldenek olyat amit én rendeltem vagy nem? Azt válaszolták, hogy nincs olyan ( akkor minek van kint 1 hónapja a webshopban ), mondom jó akkor utalják vissza a pénzt, mondták jó de küldjem el a bankszámlaszámom ( ezt már megtettem 1 hónappal ezelőtt, így vigyáznak a vásárlók adataira? ) A pénzt ma megkaptam, de hozzá kell tennem, hogy csak a vételárat azaz a 9900 Ft-ot. Kérdem én miért? Hiszen azt mondták ők állják a visszaszállítási díjat ! Magyarul a bolt hanyagsága miatt, én kifizettem az egyszeri kiszállítási díjat ami 990 + a visszaküldési futár díjat ami 2220 Ft = 3210Ft-ot.
Köszönöm szépen az AVplanetnek ! Többet itt én és az ismerőseim soha nem fognak vásárolni !!!
ui: Ja a webshopban még mindig kint a termék !

Már többször vásároltam náluk. DVD-t, AV erősítőt, hangfalat, DVD felvevőt, ismerőst küldtem hozzájuk fényképezőgépért és ő is megkapta amit szeretett volna.
Egy félreértés kivételével, azt kaptam amire számítottam.
Nem szalon, inkább egy raktáráruház. Érdemes telefonon is egyeztetni.
Ha szeretnél valamit megtudni a megrendelésedről inkább magadnak kell érdeklődnöd.
Egyetlen tőlük vett termék sem döglött meg (hálaazégnek), így garanciális ügyintézésről nem tudok nyilatkozni.
Vásárláskor én mindig személyesen megyek az árut átvenni. Nem számítok kedves modorra, de mindig kicsit pokróc stílussal találkozom. Feltehetően talán a több kötözködő vásárló miatt mindenkivel szemben alapból védekező a kommunikáció. Mindig segítettek kifizetés előtt megnézni a termékeket. Ehhez azért is érdemes ragaszkodni, mert a vásárlástól való elállás jogával leginkább fizetés előtt tudsz élni.
Ha már kifizetted és visszakérnéd a pénzed, akkor viszont az átlag kiszolgáló kollegák -10es együttmüködésére számíthatsz. Ilyenkor érdemes kérni az aktuálisan elérhető főnöküket, vele könyebb szót érteni.
Én legközelebb is vásárolni fogok náluk.

Korrekt ügyfélszolgálat, azonnali intézkedés, pontos szállítás, jó áruválaszték. Csak ajánlani tudjuk!

Jó sok meghirdetett termék. Kár, hogy a hitegetésen kívül más nincs náluk. Az ilyeneket egy sima aukciós oldalról is rég kiraknák...
Hitegető, igérgető, tisztességtelen banda.

Én egy LG mikrohifit rendeltem tőlük, mivel nem volt készleten, talán még aznap írtak is egy levelet, hogy a szállítási határidő 3-7 munkanap, kívánom-e fenntartani a rendelést. Erre email-ben adtam nekik pozitív választ, de ezt követően 1 hét hallgatás következett, amit én törtem meg érdeklődő telefonommal. Kiderült, hogy a rendelést megerősítő levelemet nem kapták meg (?), így a terméket nem rendelték meg. Úgyhogy az 1 hét a semmire ment el, újra nekifutottunk, és még több mint 1 hét telt el a termék megérkezéséig. Az eladókról nem tudok mit mondani, mert nem én vettem át, telefonon, mikor néha érdeklődtem hol tart a rendelés, alapvetően segítőkészek voltak. A termék egyébként tényleg hiánycikk volt, nagyobb áruhazakban sem volt belőle, szóval a hosszú várakozás nem az ő saruk, viszont az elkallódott levelem azért az kínos. De összességében nem vagyok elégedetlen.

Télen vásároltam egy Samsung mp3 lejátszót, ami 5 hónap után elromlott. A szerviz visszajelzésére ugyan sokat kellett várni, de ez nem a kereskedő, hanem a márkaszerviz számlájára írható. A kereskedő a javítás sikertelensége után felajánlotta, hogy levásárolhatom a lejátszó árát. Az új készülékkel meg vagyok elégedve, mert jól bevált márkára cseréltem :)

Télen vásároltam egy Samsung mp3 lejátszót, ami 5 hónap után tönkrement. A szervizből visszaérkezett javíthatatlanul. A kereskedő felajánlotta, hogy levásárolhatom az árát. Jól bevált márkára cseréltem.
Az eladó segítőkész volt, nem voltak fennakadások. Felhívtak, amikor megérkezett a rendelésem. Meg vagyok elégedve velük.

Szerintem az ügyintézés korrekt,a szállitás gyors és dijmentes.
Tehát legközelebb is itt vásárolok.

Kicsit tiszteletteljesebb eladókat várnék...persze mindenkinek lehet rossz napja

Minden rendben volt.A szállítás gyors és pontos volt.

Autórádiót vásároltam itt. Gyors visszajelzést követően szinte azonnal átvehettem a terméket. Nagyon elégedett vagyok velük.

Szeretünk itt vásárolni. Meg se szoktam nézni más kereskedőt, mert fölösleges. Minden rendben szokott zajlani.

Venni akartam egy LCD tv-t, az mondták van, aznap át is utaltam a pénzt, másnap hívtak, hogy megérkezett, harmadnap mentem érte. Jól ment az egész dolog, legközelebb is itt nézek körül először.

Viszonteladóként rendszeresen várásolunk az AVplanet-nél, és pozitív tapasztalataink vannak a céggel kapcsolatban.
A bolt árai és ellátottsága jó. Az átvett termékek eddig kivétel nélkül rendben voltak.
A webáruházban sajnos készlet információ nincs, de szerencsére a megrendeléseket gyorsan visszaigazolják elektronikusan. A visszaigazolásban külön felhívják a megrendelő figyelmét ha valamit nem tudnak raktárról szállítani, és megadják az várható szállítási időt is. Ilyen esetben egy megerősítést kérnek, hogy ennek ellenére kéri-e a megrendelő a tételt vagy sem. Ezt rendkívül korrekt eljárásnak tartom, mivel viszonteladóként sok esetben a szállítási határidő fontosabb mint az esetlegesen kicsivel olcsóbb ár.
Az árú beérkezésekor telefonon felhívnak, és már lehet is menni érte. (A kiszállítást még nem próbáltuk, így erről nem tudok nyilatkozni.)
+: jó árak, ellátottság, készlethiány esetén rövid beszerzési határidők,
-: webáruházban nincs készlet infó, webáruház lehetne modernebb

Kérdéseimre gyors,konkrét választ kaptam. A megrendelt terméket a megadott időben szállították, kifogástalan állapotban. Legközelebb is meglátogatom a weblapjukat.

Viszonteladóként rendszeresen vásárolunk az AVplanet-nél, és pozitív tapasztalataink vannak a céggel kapcsolatban.
A bolt árai és ellátottsága jó. Az átvett termékek eddig kivétel nélkül rendben voltak.
A webáruházban sajnos készlet információ nincs, de szerencsére a megrendeléseket gyorsan visszaigazolják elektronikusan. A visszaigazolásban külön felhívják a megrendelő figyelmét ha valamit nem tudnak raktárról szállítani, és megadják az várható szállítási időt is. Ilyen esetben egy megerősítést kérnek, hogy ennek ellenére kéri-e a megrendelő a tételt vagy sem. Ezt rendkívül korrekt eljárásnak tartom, mivel viszonteladóként sok esetben a szállítási határidő fontosabb mint az esetlegesen kicsivel olcsóbb ár.
Az árú beérkezésekor telefonon felhívnak, és már lehet is menni érte. (A kiszállítást még nem próbáltuk, így erről nem tudok nyilatkozni.)
+: jó árak, ellátottság, készlethiány esetén rövid beszerzési határidők,
-: webáruházban nincs készlet infó, webáruház lehetne modernebb

Egy átalakító hiányzott a rendelt termékhez, gyárilag nem adtak hozzá, igy nem tudtam használni, de még aznap adtak hozzá egyet, előfodul. Korrekt kiszolgálás,rendelés visszaigazolás,ügyfélbarát hely.

Én meg voltam elégedve, Ipod Nano 3G-t vettem, 10-20 ezerrel volt olcsóbb mint Plázás elektronikai üzletekben... 1 nap alatt meghozták úgy hogy nem volt raktáron. Nekem tetszett, autóhifit is itt fogok nézni :)

Két megrendelést bonyolítottam náluk és minden simán ment. Rugalmasak voltak.

Kérdésemre gyors, konkrét választ kaptam. A megrendelt terméket a megadott időben ,kifogástalan minőségben szállították. A weblapjuk nem igazán nyerte meg a tetszésemet, de a jő kiszolgálás miatt máskor is felkeresem webshopjukat.

személyesen kevés volt az ügyfélszolgálat ereje, sokat kellett várnom. A szállító cég nem írta alá az utánvétes szelvényt, azóta is hiába várom, hogy kijöjjenek ezt korrigálni.

LCD TV-t vásároltam náluk, info kérő levelemre még aznap választ kaptam,
a kora délután feladott rendelésem szintén a rendelés napján átvehettem, megvártak, pedig elmúlt a zárási idő!
Az udvarban van parkolási lehetőség, de busszal is jól megközelíthető.
Az áruval elégedett vagyok, a kiszolgálás hozzáértő volt, szerencsére a 2 év garancia minőségéről nincs tapasztalatom.

Sajnos én is ugyanezt tapasztaltam, teljesen egyetértek veled.
Nekem sem sikerült garanciát érvényesíteni.

Sziasztok!
Egy év elteltével ismét vásároltam az AV planetnál,megint minden rendben volt..egy erősítőt szerettem volna,telefonon érdeklődtem-félrerakták, érte mentem,megvettem verhetetlen áron....nem tudom néhány embernek mi a baja? olvasom a kritikákat....azt hiszik itt az emberek hogy ez a kis cég = egy multival? Próbálnak fentmaradni és jó árakat diktálni a multikhoz képest ( akik ugye ne 10db-ot vesznek valmiből...)!
Az egyik haverom hívott felháborodva h rendelt vmit és visszajelzést sem kapott...kiderült h meg se nézte a e-mail postafiókját ( ami persze freemail-es )ott volt a visszaigazoló levél! Olvasom vele a levelet...azt mondja h akkor se stimmel,mert a 2-5 nap letelt és őt senki nem hívta! Mutatom neki, h olvassa már el rendesen! mert úgy kezdődik a mondat, h VÁRHATÓ érkezése : ...és az i-re a pont : rossz telszámot adott meg a haver, elütötte és még ő hőbörgött! Jó mi? Na mind1 - én meg vagyok elégedve és azt tanácsolom minddenkinek, h mielőtt fikázunk...vegyük a fáradságot és nézzük meg h részünkről minden stimmel-e...

A napokban vásároltam lcd televíziót ebben az üzletben, a lehető legjobb áron, garanciával.
Személyesen kerestem fel őket, az eladó ahogy az ember elvárja használható információkkal szolgált a kiválasztott termékkel kapcsolatban, kérésemre bekapcsolták és kipróbáltuk vásárlás előtt.
Nálam 10-est kapott a bolt.
Üdvözlettel
Birkás Viktor
Üzletek
- 1147 Budapest, Telepes u. 2.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés