Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Na most mi van itt?Szeretnék egy órát rendelni,de az itt látottak alapján,teljesen elbizonytalanodtam.

Rendeléseimet hamar megkaptam! Àtvevö helyen, Kedves , baràtsàgos kiszolgàlàs! A Termékekkel meg vagyok elégedve! 😆😆😆😆

Én csak egy két antennás wifi kamerát vásároltam utoljára,amely sajnos egy napon belül üzemképtelenné vált. Az ügyeleti számon kedvesen fogadták a hívásom és visszatérítést ígértek mert nem szeretnék egy másik ilyet. Egyelőre az ügy folymatban van, de az eddigiek és a korábbi vásárlásaim alapján pozitív ügyfélbarát hozzáállást tapasztaltam.

Pontosítottam! Egy HP notebookot vásároltam náluk (a cégem fizette home office felhasználásra)...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebook közel 3 hónap alatt kb. 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály a Róbert K. krt-i üzlet vezetője szerint, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azért imádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem (jegyzőkönyvben benne van, per esetén követelhetem a pénzkiesésemet is?) ... nem volt a válasz! Most kaptam az értesítést, hogy megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft áll benne (megnéztem a számlát pontosan 90.200 HUF) és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom! Mikor az első javítást követő kb. 1 hét használat után leadtam újra ugyanazzal a hibával (nem töltött az aksija, csak hálózatról működik és új hibaként már a wifiről is ledobált, a épp nem 1-es jelen volt) először felhívtam az Alzát, ahol egy nagyon kedves fiatalember azt mondta, kérjem a boltvezetőt, talán ő engedélyezi a cserét (ki is néztem egy kb. 20e-rel drágább ASUS-t). A szintén nagyon kedves átvevő fiatalember odahívta a lekezelően "kedves" boltvezető nőt, aki "természetesen" nem adott engedélyt a cserére arra hivatkozással, hogy 3x kell egymás után UGYANAZZAL a hibával meghibásodnia..... Most megnéztem az ALZA szabályzatát, SEHOL nem szerepel, hogy 3x ugyanazzal a hibával kell visszavinnem, sőt! Erről most képernyő mentést is csináltam, tehát az üzletvezető a 13. ker Róbert K. krt-on ezek szerint nem mondott igazat. Az szerepel benne idézem: "Amennyiben a termék hibája kijavítható, de a hiba újbóli megjelenése vagy a hibák nagy száma miatt továbbra sem használható, a Vásárló kérheti, hogy a hiba kijavítására a termék kicserélésével kerüljön sor, illetve a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni." Tehát a hiba ÚJBÓLI megjelenésekor is kérhetem a cserét, amit meg is tettem, de elutasított az üzletvezető egy valótlan indokra hivatkozással. No kérem itt a jegyzőkönyv azonosítója: ASRE 18329 628r Tisztelt ALZA! Amennyiben a fenti, az Önök honlapjáról idézett idézet alapján hajlandóak visszatéríteni a gép árát, akkor módosítani fogom ezt az írást pozitívra. De mivel most kiderült, hogy élhettem volna a csere, vagy visszatérítés jogával, csak valótlan okokra hivatkozva elutasítottak, így hitemet veszítettem eljárásukkal kapcsolatban és amennyiben békésen tudjuk rendezni ezt a dolgot, hogy vehessek végre egy olyan gépet, amivel dolgozni/pénzt keresni is tudok, úgy ugyanitt, nyilvánosan elismerem, hogy mindent megtettek a probléma orvoslására!

Egy HP notebookot vásároltam náluk...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebookkb. 3 hónap alatt 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azértimádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem... nem! Megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft-om áll benne és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom!

Termékszám: 3550839928398 Ezt a terméket vásároltam meg a leírásba bele volt írva hogy a csomag tartalmába szerepel 50 db golyó.Amikor megjött a csomag nem tartalmazott golyókat.... Írtam hogy esetleg kimaradt a csomagból vagy a leírás volt félrevezető.Semmi választ nem kaptam erre. Utána meg azt látom hogy másnap felmegyek az oldalra erre a leírást megváltoztatták de persze az én levelemre nem válaszolt senki .... Arra persze nem is gondolnak hogy ezzel lényegébe megkárosítottak minket . Valahogy sejtettem hogy ez lesz és print screeneltem az oldalt be is jelöltem.
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/07/423j_r_ka.jpg

2018.06.01-én megkaptam egy megrendelt és futár által kézbesített mikró sütőt amit utánvétel ki is fizettem.
Az egyedüli hibám hogy átvétel előtt nem néztem meg a terméket, amikor kibontottam megdöbbenve láttam hogy az ajtó üvege be van törve a dobozon külsérelmi nyom nincs. Ilyenkor hívom az ügyfél szolgálatot aki azt kérte fotózzam le és küldjem el mailben amit állítólag 3mb ig tud fogadni a mail rendszerük azt kérték én csökkentsem a képek méretét mivel így nem tudják fogadni az e-mail-em ez vicc még én szórakozzak a képek méretével. Két napja kapom az ügyfélszolgálat igérgetését hogy felveszik velem a kapcsolatot de csak én hívogatom őket egy telefonhívás vagy e-mail-ra sem méltatnak. Én olyan termékért fizettem ami törött és használhatatlan.
Ez elfogadhatatlan eljárás. Ezért nem látok más kiutat a dologból majd a fogyasztóvédelemre bízom a dolgot.
Megrendelésszámom : 175998863
Itt egy kép a termékről : https://p1.picsto.re/gwIPJ.jpg
Előfordul sajnos, hogy a szállítás során vagy akár már a gyártónál egy termék megsérül. Az ügyintézéshet ilyen esetben szükségesek a képek, a mérettel kapcsolatos kérésünk csak együttműködési hajlandóságot kívánt volna és ha ez Önnek nem megoldható, akkor természetesen léteznek alternatív képküldési módok, amikkel kapcsolatban az ügyfélszolgálati kolléga készséggel adott volna tájékoztatást. Örülünk, hogy az esetet a budapesti kiadópont segítségeével úgy tűnik, hogy megoldottuk. Az Ön részéről ebben kapott együttműködést köszönjük.

Személyes átvételnél gyors kiszolgálás, segítőkész személyzet. a reklamációmat is egyből, problémamentesen megoldották.

Már kétszer rendeltem árút és minden a legnagyobb rendben rendben volt. Én személy szerint csak ajánlani tudom az alza.hu-t. Ha mindenki tökéletesen kitöltené amit kell,akkor sok kellemetlenségtől szabadulna meg.!!

Már kétszer rendeltem árút és minden a legnagyobb rendben volt. Ki kell tölteni rendesen a megrendelő lapot és akkor nem lesznek gondok.
Én csak ajánlani tudom az alza.hu-t

Igen, én is hibás vagyok, mert vásárlás előtt nem néztem meg alaposan a garanciális javítás feltételeit.
Samsung SL-C480W nyomtatót vásároltam. Időnként elvesztette a Wi-Fi kapcsolatot. Majd amikor ismételten kapcsolódott a bennragadt dokumentumokat kinyomtatta. Ez a váratlan nyomtatás, amolyan szívroham szerüséget okozott az irodában. Manapság ez túlzás, és felháborító, hogy Prágába visznek egy nyomtatót tesztelni. Felháborító, hogy 20 napja tesztelik, én meg kölcsönkért nyomtatókkal küzdök.

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

Értékelhetetlen, rossz webáruház. Olyan mint a meszelt sír.

Az árukereső.hu oldalra sajnos csak a jó vélemények kerülnek fel, értékeltem ott is a boltot, de nem jelent meg.
24 napig használták a pénzemet, 135 ezer forintot kellett előre utalnom, különben nem tudtam volna megrendelni a terméket, csak előre fizetéssel. Nem tájékoztattak, hogy miért késik a termék, csak mindig a megjelölt nap előtti napon jött egy újabb e-mail, hogy változik az időpont. Két hét után felhívtam őket, akkor azt mondták, várjak, mert ekkor meg ekkor tényleg beérkezik a termék, utánanéztek. A megjelölt napon nem történt semmi, majd 2 nap múlva újra jött egy időpontmódosító e-mail. Ekkor megint felhívtam őket, és visszamondtam a vásárlást, kértem, hogy utalják vissza a pénzt. Hogy valami pozitívat is írjak: az ügyfélszolgálatosok előtt le a kalappal, nagyon jól kezelik a helyzetet és viszik a hátukon az inkorrekt céget. Amit rendeltem, az egy kifutó tétel volt, de a megrendelésemkor, sőt egy jó darabig utána is raktáron lévőnek jelezte a honlapjuk. Ha nem mondtam volna vissza, nem tudom, meddig tologatták volna és meddig használták volna még a pénzem, ahelyett, hogy korrektül megmondták volna, hogy már nem tudják beszerezni. Nem ajánlom senkinek, nagyot csalódtam benne, visszaél azzal, hogy olcsó árakon hirdeti a termékeket és hogy nagy ismertségre tett szert a tévés reklámok miatt. Az is a megbízhatatlanságát igazolja, hogy csak pozitív véleményeket jelentet meg magáról a lapján is és az árukereső lapon is.
Köszönjük az értékelést.
Az a rész sajnos nem igaz, hogy csak előreutalással lehet terméket megrendelni, ezt Ön válaszotta így. Valóban csak késéssel tudtuk volna beszerezni a terméket. Sajnos az sem valós, hogy mi szűrnénk a rólunk megjelenő véleményeket, erre sem szükségünk, sem lehetőségünk nincs.
Próbáltuk Önt telefonon elérni, hogy az esettel kapcsolatban egyeztessünk de sajnos nem vette fel a telefont. Elnézést kérünk, biztos lehet abban, hogy mi az eladásban vagyunk érdekeltek, tehát nem érdekünk, hogy egy megrendelés nem legyen teljesítve. Az Ön befizetett pénzét nem használtuk, az a termék kiszállítására volt fenntartva és miután a megrendelést törölte, azt haladéktalanul visszautaltuk.

BOSCH kapszulás kávégépet rendeltem tőlük. Minden rendben volt időben jött a kávéfőző a kapszulákkal együtt.
Mindenkinek ajánlani tudom!

Én egy mikrohullámú sütőt rendeltem, és semmi probléma nem volt.
Klassz a gép is és a szállítással is elégedett vagyok

Pontosan, gyorsan szállították a megrendelt termékeket.
Minden rendben volt. Az ügyfélszolgálat gyorsan elérhető.

Az ár nem a mobil sim kártyás tabletre vonatkozik! CSAK WIFI-s Szóltam az üzletbe hogy ne így hirdessék! Én is vettem de kiderült hogy nem tud 3/4G és visszaadtták az árát!

Nagyon korrekt cég. A megrendelt áru gyorsan, gondosan csomagolva érkezett. Ajánlom másnak is.
Köszönjük, hogy időt szánt a pozitív vélemény megosztásásra.

Sziasztok!
Első vásárlásos tapasztalatomat had írjam le.
07.11.-én rendeltem egy táskát. Paypal-os fizetéssel, házhozszállítással.
Az oldalon rendben volt a megrendelés folyamata és átdobva a paypal-ra egyből fizettem.
Emailban pár óra múlva kaptam is a tájékoztatást, hogy a futárnak átadták kiszállításra a csomagot.
07.14.-én pedig a futártól kaptam levelet (igaz 3*:) ), hogy aznap kerül kiszállításra a megrendelt termék 13-15 óráig.
13:40-kor meg is érkezett a futár.
A csomagolással is elégedett voltam mert sérülés elleni védelem miatt gondolom a táska karton papir közé volt rakva és úgy volt megfelelően csomagolva.
Igaz az első alkalom, hogy tőlük rendeltem, de ennek a rendelésnek a menetével meg voltam elégedve.
Magát a terméket alaposan átvizsgáltam van e esetleg valamilyen sérülés gond vele, de szerencsére nem volt, így nem tudok véleményt mondani hálisten a panaszkezelésre:) Még...:)

31 játékot rendeltem, mind karcolás nélkül megérkezett, és igényes, minőségi játékok. Ajánlom a boltot!
A Trans-o-flex futárcég helyett másik keresését javasoltam nekik, és erre buzdítok mindenkit, akinek rossz tapasztalata volt - a doboz bontott ragasztással érdkezett, hogy a karom belefért, az élén egy tenyérnyi szakadás volt, a futár nem volt hajlandó jegyzőkönyvet felvenni, azt mondta inkább visszaviszi, és "ha ezt tudja, fel se hozza" (16 kg, lift van), és láthatóan leterhelt és ideges, türelmetlen volt, a fizetés után az átvételt aláiratni elfelejtette. A jelenlétében videóra vettük így a bontást. Szerencsére a tartalom hibátlan volt.

Egy jó üzlet.

Korrekt cég,minden rendben zajlott.Ajánlom mindenkinek.

Nekem jó véleményem van a cégről. Hétfőn rendeltem kettő árut, időben érkeztek, hibátlanul. A garanciális ügyintézéshez még nem tudok hozzászólni, remélem nem lesz gond hiba esetén.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés