Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (636 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2018. december 27.

Rendeltem egy kv termoszt enged ès a meleget sem tartja. Rossz minősègű a termèk most kezdhetem a reklamàlàst stb. Nem ajànlom rossz.

2018. december 14.

Másfél hét alatt nem érkezik meg a termék, majd lemondáskor a pénzemet még 3-4 munkanapig használják!

2018. december 13.

Rendeltem...a rendeléssel nyertem egy ingyenes vásárlási kupont ...az alza 3 hete ígéri hogy kiküldi a kupont...azóta is kapom..a kupont felhasználási ideje december 16.
Az ügyfélszolgálatos munkatársak borzasztóak és nem segítőkészek.
Soha többet nem rendelek innen és senkinek nem is fogom ajánlani.

2018. december 8.

Egy videókártya ventilátorának meghibásodása miatt kerestem fel őket (olvasott vélemények miatt nem túl sok reménnyel).
Egyenlőre teljesen elégedett vagyok az ügyintézéssel. Az ügyfélszolgálatos kolléga hamar, és kielégitően válaszolt a kérdéseimre, valamint bár én nem éltem vele felajánlották hogy saját költségükre háztól elviszik a terméket.
Holnap viszem be az üzletükbe leadni, és bízom benne hogy pozitív vége lesz a dolognak :)

Köszönöm az eddigi gyors ügyintézést!

2018. december 6.

Egy telefont rendeltem december 4,én. A vételárat, azonnal utaltam. 5. én érdeklődtem, azt a választ kaptam, még a számla nem lett kiegyenlítve. Elküldtem az utalás másolatát, azt ígérték, a készülék szerda-csütörtök megérkezik. Ma (csütörtök) még mindig azt a választ kaptam, a számla nincs kiegyenlítve. Az Alzát senkinek nem ajánlom!!!

2018. december 6.

Rendeltem tőlük egy táblagépet, amit kártyával kifizettem. 1 nap múlva visszadobták a pénzt. Kifizettem megint, eltelt 2 nap, a pénz még mindig nem került könyvelésre náluk, ekkor felhívtam őket, hogy oké, akkor töröljük, megveszem máshol, szükségem van az eszközre. Az arrogáns és bunkó "ügyintéző" törölte. Ez volt novemberben. Most december 6. van 00:12 és kaptam a banktól egy sms-t, hogy az alza leemelt a számlámról 108.140 Ft-ot. Ez számomra egyenlő a lopással, ugyanis nincs aktív megrendelésem. Ma reggel az eslő dolgom a bank fiók lesz, ugyanis beszéltem velük és reggel tudnak nekem kiállítani egy igazolást a vonásról. Ha ez megvan, utána pedig elsétálok a rendőrségre és feljelentést teszek lopás miatt. Ez után fogok csak beszélni az Alzával, ugyanis nálam ez a mocskos és undorító tett nincs megoldva azzal, hogy az arrogáns ügyintéző azt mondja, hogy rendben, visszautaljuk a pénzt. Nem véletlen folyik ellenetek tömérdek mennyiségű eljárás, most már értem.
Nem kérek kioktatást válaszban, ahogyan az előző kommentelőkkel tettétek. Jogi formában megbeszéljük.

2018. november 28.

Black Friday. iphone 6 akciós ár. 50% engedményel sikerül megvennem drágábban mint bármelyik másik forgalmazónál árengedmény nélkül! Bedöltem a reklámnak. Többet nem teszem,főleg nem az Alza.hu-nak. Most küldöm a storyt Gazdasági Verseny Hivatalnak.

2018. november 22.

Kerüljétek el az Alza.hu a webáruházat, ha jót kartok!!!! Egy igazi csaló banda az egész!!!! Csak addig jó minden, amíg a rendelt termék olyan, amilyennek hirdették. Ha viszont a 14 napos, indoklás nélküli visszaküldéssel szeretnétek élni, akkor nagyon arrogánsan és aljasul bánnak az emberrel.

Rendeltem egy száraz-nedves műhely porszívót, az ipari porszívók között találtam. Annak volt hirdetve, műhelybe való száraz-nedves hobby porszívónak. Csakhogy arra teljesen alkalmatlan, ezért visszaküldtem.

Egy hét múlva, este hatkor küldtek egy sms-t, hogy elutasítják a kérelmemet és átvehetem a porszívót a lakásomtól 185km-re. Semmilyen indoklást nem fűztek hozzá, pedig én hosszasan leírtam, hogy mi nem stimmel és miért nem alkalmas a hirdetett feladatra. Ráadásul 14 napon belül indoklás nélkül is visszaküldhettem volna, ha mondjuk nem tetszik a színe!!!

A panaszom után megváltoztatták a weboldalon a porszívó elnevezését és a leírását is. Vissza venni nem akarják és a pénzemet nem utalják vissza!

A termékhez írt negatív, egy csillagos véleményemet nem jelenítik meg az oldalon, pedig többször is írtam nekik.

2018. november 22.

Vettünk egy tv készüléket ami sajnos konektorba dugás után kiderűlt hogy nem jó.Összefolyik a kép.Azonbal jeleztük de sajnos azt mondták várni kell és majd találnak rá megoldást.Nekem rossz tapasztalatom volt velük meg az első is.Javasoltam hogy elvisszük személyesen de arra még nem kaptunk választ.Üzletben jobban megéri vásárolni.Ott 3 napon belűl legalább kicserélik azonnal.Vagy visszaadják a pénzt.

2018. november 15.

Egy porszívót vettem, előre fizettem kártyával és semmi baj sem volt, 2 nap alatt megjött. Korábban is vásároltam már tőlük, akkor sem volt probléma.

2018. október 4.

Folyamatosan határidőt módosítanak. Hogyan mernek olyan termékeket árulni, aminek a szállítási idejét nem is tudják garantálni? Hazugok.

2018. szeptember 14.

Na most mi van itt?Szeretnék egy órát rendelni,de az itt látottak alapján,teljesen elbizonytalanodtam.

2018. július 31.

Rendeléseimet hamar megkaptam! Àtvevö helyen, Kedves , baràtsàgos kiszolgàlàs! A Termékekkel meg vagyok elégedve! 😆😆😆😆

2018. július 16.

Én csak egy két antennás wifi kamerát vásároltam utoljára,amely sajnos egy napon belül üzemképtelenné vált. Az ügyeleti számon kedvesen fogadták a hívásom és visszatérítést ígértek mert nem szeretnék egy másik ilyet. Egyelőre az ügy folymatban van, de az eddigiek és a korábbi vásárlásaim alapján pozitív ügyfélbarát hozzáállást tapasztaltam.

2018. június 25.

Pontosítottam! Egy HP notebookot vásároltam náluk (a cégem fizette home office felhasználásra)...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebook közel 3 hónap alatt kb. 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály a Róbert K. krt-i üzlet vezetője szerint, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azért imádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem (jegyzőkönyvben benne van, per esetén követelhetem a pénzkiesésemet is?) ... nem volt a válasz! Most kaptam az értesítést, hogy megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft áll benne (megnéztem a számlát pontosan 90.200 HUF) és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom! Mikor az első javítást követő kb. 1 hét használat után leadtam újra ugyanazzal a hibával (nem töltött az aksija, csak hálózatról működik és új hibaként már a wifiről is ledobált, a épp nem 1-es jelen volt) először felhívtam az Alzát, ahol egy nagyon kedves fiatalember azt mondta, kérjem a boltvezetőt, talán ő engedélyezi a cserét (ki is néztem egy kb. 20e-rel drágább ASUS-t). A szintén nagyon kedves átvevő fiatalember odahívta a lekezelően "kedves" boltvezető nőt, aki "természetesen" nem adott engedélyt a cserére arra hivatkozással, hogy 3x kell egymás után UGYANAZZAL a hibával meghibásodnia..... Most megnéztem az ALZA szabályzatát, SEHOL nem szerepel, hogy 3x ugyanazzal a hibával kell visszavinnem, sőt! Erről most képernyő mentést is csináltam, tehát az üzletvezető a 13. ker Róbert K. krt-on ezek szerint nem mondott igazat. Az szerepel benne idézem: "Amennyiben a termék hibája kijavítható, de a hiba újbóli megjelenése vagy a hibák nagy száma miatt továbbra sem használható, a Vásárló kérheti, hogy a hiba kijavítására a termék kicserélésével kerüljön sor, illetve a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni." Tehát a hiba ÚJBÓLI megjelenésekor is kérhetem a cserét, amit meg is tettem, de elutasított az üzletvezető egy valótlan indokra hivatkozással. No kérem itt a jegyzőkönyv azonosítója: ASRE 18329 628r Tisztelt ALZA! Amennyiben a fenti, az Önök honlapjáról idézett idézet alapján hajlandóak visszatéríteni a gép árát, akkor módosítani fogom ezt az írást pozitívra. De mivel most kiderült, hogy élhettem volna a csere, vagy visszatérítés jogával, csak valótlan okokra hivatkozva elutasítottak, így hitemet veszítettem eljárásukkal kapcsolatban és amennyiben békésen tudjuk rendezni ezt a dolgot, hogy vehessek végre egy olyan gépet, amivel dolgozni/pénzt keresni is tudok, úgy ugyanitt, nyilvánosan elismerem, hogy mindent megtettek a probléma orvoslására!

Alza.hu válasza (2018. július 4.) :
Köszönjük a visszajelzést, amint azt telefonon is megbeszélhettük a terméket jóváírtuk. elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt.
2018. június 25.

Egy HP notebookot vásároltam náluk...HP-t is először és náluk is először... bár ne tettem volna! A notebookkb. 3 hónap alatt 3 hetet volt nálam, a többit szervízben töltötte..és ez még csak az első 2 meghibásodás! Merthogy gyártói garancia nincs náluk, ők javítják vagy mi és az a szabály, hogy csak akkor adnak újat vagy térítik meg az árát vagy cserélik, ha 3x egymás után UGYANAZ a hibája!Tehát most azértimádkozom, ha megint elhozom, és elromlik, akkor UGYANAZZAL a hibával romoljon el!!! Hiába kértem, hogy cseréljük ki egy másik drágább modellre, kifizetem a különbözetet, mert nekem munkához kell és ez pénz veszteség nekem... nem! Megint csak javították... Nos...utoljára ebben az életben HP és utoljára ebben az életben ALZA!!!! Közel 100e Ft-om áll benne és dolgozni sem tudok vele...az idő meg megy, a gép értéktelenedik, lassan elavulttá válik ha ez így megy tovább, mire ki tudom cseréltetni. Botrány komolyan mondom!

Alza.hu válasza (2018. július 4.) :
Köszönjük a visszajelzést, amint azt telefonon is megbeszélhettük a terméket jóváírtuk. elnézést kérünk az okozott kellemetlenség miatt.
2018. június 7.

Termékszám: 3550839928398 Ezt a terméket vásároltam meg a leírásba bele volt írva hogy a csomag tartalmába szerepel 50 db golyó.Amikor megjött a csomag nem tartalmazott golyókat.... Írtam hogy esetleg kimaradt a csomagból vagy a leírás volt félrevezető.Semmi választ nem kaptam erre. Utána meg azt látom hogy másnap felmegyek az oldalra erre a leírást megváltoztatták de persze az én levelemre nem válaszolt senki .... Arra persze nem is gondolnak hogy ezzel lényegébe megkárosítottak minket . Valahogy sejtettem hogy ez lesz és print screeneltem az oldalt be is jelöltem.
http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2018/06/07/423j_r_ka.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést. Elnézést kérünk, hogy hibás termékleírás miatt a megérkezett termék mellől hiányzott az említett 50 db műanyag golyó. Szeretnénk megjegyezni, hogy a termék értékének több mint 20 %-val egyenértékű ajándékutalványt ajánlottunk fel, illetve szó sincs arról, hogy ne foglalkoztunk volna a megkeresésével, a kompenzációs felajánlást például az első telefonos megkeresést követő 24 órán belül elküldtük.Erre viszont Ön nem reagál 3 napja.
2018. június 3.

2018.06.01-én megkaptam egy megrendelt és futár által kézbesített mikró sütőt amit utánvétel ki is fizettem.
Az egyedüli hibám hogy átvétel előtt nem néztem meg a terméket, amikor kibontottam megdöbbenve láttam hogy az ajtó üvege be van törve a dobozon külsérelmi nyom nincs. Ilyenkor hívom az ügyfél szolgálatot aki azt kérte fotózzam le és küldjem el mailben amit állítólag 3mb ig tud fogadni a mail rendszerük azt kérték én csökkentsem a képek méretét mivel így nem tudják fogadni az e-mail-em ez vicc még én szórakozzak a képek méretével. Két napja kapom az ügyfélszolgálat igérgetését hogy felveszik velem a kapcsolatot de csak én hívogatom őket egy telefonhívás vagy e-mail-ra sem méltatnak. Én olyan termékért fizettem ami törött és használhatatlan.
Ez elfogadhatatlan eljárás. Ezért nem látok más kiutat a dologból majd a fogyasztóvédelemre bízom a dolgot.
Megrendelésszámom : 175998863
Itt egy kép a termékről : https://p1.picsto.re/gwIPJ.jpg

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Üdvözöljük és köszönjük az értékelést.
Előfordul sajnos, hogy a szállítás során vagy akár már a gyártónál egy termék megsérül. Az ügyintézéshet ilyen esetben szükségesek a képek, a mérettel kapcsolatos kérésünk csak együttműködési hajlandóságot kívánt volna és ha ez Önnek nem megoldható, akkor természetesen léteznek alternatív képküldési módok, amikkel kapcsolatban az ügyfélszolgálati kolléga készséggel adott volna tájékoztatást. Örülünk, hogy az esetet a budapesti kiadópont segítségeével úgy tűnik, hogy megoldottuk. Az Ön részéről ebben kapott együttműködést köszönjük.
2018. május 30.

Személyes átvételnél gyors kiszolgálás, segítőkész személyzet. a reklamációmat is egyből, problémamentesen megoldották.

2018. május 28.

Már kétszer rendeltem árút és minden a legnagyobb rendben rendben volt. Én személy szerint csak ajánlani tudom az alza.hu-t. Ha mindenki tökéletesen kitöltené amit kell,akkor sok kellemetlenségtől szabadulna meg.!!

2018. május 28.

Már kétszer rendeltem árút és minden a legnagyobb rendben volt. Ki kell tölteni rendesen a megrendelő lapot és akkor nem lesznek gondok.
Én csak ajánlani tudom az alza.hu-t

2018. április 24.

Igen, én is hibás vagyok, mert vásárlás előtt nem néztem meg alaposan a garanciális javítás feltételeit.
Samsung SL-C480W nyomtatót vásároltam. Időnként elvesztette a Wi-Fi kapcsolatot. Majd amikor ismételten kapcsolódott a bennragadt dokumentumokat kinyomtatta. Ez a váratlan nyomtatás, amolyan szívroham szerüséget okozott az irodában. Manapság ez túlzás, és felháborító, hogy Prágába visznek egy nyomtatót tesztelni. Felháborító, hogy 20 napja tesztelik, én meg kölcsönkért nyomtatókkal küzdök.

Alza.hu válasza (2018. április 27.) :
Kedves Zsuzsanna, köszönjük az értékelést. A 30 napos garanciáztatási időkeret EU szabvány, ez vonatkozik minden forgalmazóra, így az alza.hu webáruházra is. Az alza.hu egy prágai székhelyű webáruházt, a webáruházban közzétett folyamat szerint járunk el, amely a vásárlás időpontjában is elérhető és elolvasható volt.
2018. március 20.

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

2018. március 20.

Nagyon nagy termékajánlat és kiváló árak, és a szombat-vasárnapi kiszállítás egy óriási plusz! Én mindig itt vásárolok és elegedet vagyok :) Méghozzá kedvezményes kuponokkal is szolgálnak kulonféle weboldalokon (https://kedvezmenykodok.hu/web/alza-hu/)

2018. március 1.

Értékelhetetlen, rossz webáruház. Olyan mint a meszelt sír.

Alza.hu válasza (2018. június 10.) :
Köszönjük ezt a remek értékelést.
2018. február 11.

Az árukereső.hu oldalra sajnos csak a jó vélemények kerülnek fel, értékeltem ott is a boltot, de nem jelent meg.
24 napig használták a pénzemet, 135 ezer forintot kellett előre utalnom, különben nem tudtam volna megrendelni a terméket, csak előre fizetéssel. Nem tájékoztattak, hogy miért késik a termék, csak mindig a megjelölt nap előtti napon jött egy újabb e-mail, hogy változik az időpont. Két hét után felhívtam őket, akkor azt mondták, várjak, mert ekkor meg ekkor tényleg beérkezik a termék, utánanéztek. A megjelölt napon nem történt semmi, majd 2 nap múlva újra jött egy időpontmódosító e-mail. Ekkor megint felhívtam őket, és visszamondtam a vásárlást, kértem, hogy utalják vissza a pénzt. Hogy valami pozitívat is írjak: az ügyfélszolgálatosok előtt le a kalappal, nagyon jól kezelik a helyzetet és viszik a hátukon az inkorrekt céget. Amit rendeltem, az egy kifutó tétel volt, de a megrendelésemkor, sőt egy jó darabig utána is raktáron lévőnek jelezte a honlapjuk. Ha nem mondtam volna vissza, nem tudom, meddig tologatták volna és meddig használták volna még a pénzem, ahelyett, hogy korrektül megmondták volna, hogy már nem tudják beszerezni. Nem ajánlom senkinek, nagyot csalódtam benne, visszaél azzal, hogy olcsó árakon hirdeti a termékeket és hogy nagy ismertségre tett szert a tévés reklámok miatt. Az is a megbízhatatlanságát igazolja, hogy csak pozitív véleményeket jelentet meg magáról a lapján is és az árukereső lapon is.

Alza.hu válasza (2018. február 12.) :
Kedves Zsuzsanna,
Köszönjük az értékelést.
Az a rész sajnos nem igaz, hogy csak előreutalással lehet terméket megrendelni, ezt Ön válaszotta így. Valóban csak késéssel tudtuk volna beszerezni a terméket. Sajnos az sem valós, hogy mi szűrnénk a rólunk megjelenő véleményeket, erre sem szükségünk, sem lehetőségünk nincs.
Próbáltuk Önt telefonon elérni, hogy az esettel kapcsolatban egyeztessünk de sajnos nem vette fel a telefont. Elnézést kérünk, biztos lehet abban, hogy mi az eladásban vagyunk érdekeltek, tehát nem érdekünk, hogy egy megrendelés nem legyen teljesítve. Az Ön befizetett pénzét nem használtuk, az a termék kiszállítására volt fenntartva és miután a megrendelést törölte, azt haladéktalanul visszautaltuk.
2018. január 28.

BOSCH kapszulás kávégépet rendeltem tőlük. Minden rendben volt időben jött a kávéfőző a kapszulákkal együtt.
Mindenkinek ajánlani tudom!

2018. január 8.

Én egy mikrohullámú sütőt rendeltem, és semmi probléma nem volt.
Klassz a gép is és a szállítással is elégedett vagyok

2017. november 28.

Pontosan, gyorsan szállították a megrendelt termékeket.
Minden rendben volt. Az ügyfélszolgálat gyorsan elérhető.

2017. október 25.

Az ár nem a mobil sim kártyás tabletre vonatkozik! CSAK WIFI-s Szóltam az üzletbe hogy ne így hirdessék! Én is vettem de kiderült hogy nem tud 3/4G és visszaadtták az árát!

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés