Alza.hu



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!

Nagyon jó árak ,gyors szállítás.

Gyors ,pontos és az árak is jók.

A beígért szállítást teljesítették és az áru is rendben volt.

Rendben volt minden.

Nagyon elégedett vagyok.Probléma esetén is nagyon rugalmasak.

Gyors megrendelés és kiszállítás.Sajnos áru meghibásodott a cserére várni kellett,de amúgy oké!

A termék szupi,a kiszállítás is nagyon jó, a reklám pedig cuki :)

Vásároltam egy Meizu M6T 32GB 3GB RAM telefont. Gyors volt a kiszolgálás. Kb 2 hét után tönkrement. Gyors volt a válasz, futár elvitte a készüléket és irták, hogy visszautalják az árát mert más tipust kértem volna helyette. Május 8-án kaptam egy e-mailt, amiben azt irták hogy ez egy megerősités, hogy visszautalták a telefon árát, amit 4-5 munkanapon belül visszakapok. A mai napon máj. 17 még mindig nem kaptam vissza a pénzem. Az biztos, hogy nem vásárolok tőlük többet. Múltkor egy kinai honlapról vásároltam, a termék nem volt jó, az árát hamarabb visszakaptam Kinából mint innen. Ha én utalok másnapra ott az összeg. Ha ők utalnak akkor miért ilyen lassú?

Nagyon segítőkész volt a hölgy.

Nulla segítőkészség, a vevőszolgálat nem válaszol. Igazi átverős banda.
Nem egyértelmű a termék nevénél, hogy milyen típushoz való, amikor ki szeretném cseréltetni, nem is válaszolnak. Pedig nem pénzt kértem először, csak jó terméket. Amikor visszaviszem, nem a teljes árat térítik, mondván áfás számlával nem vonatkozik rám a fogyasztói törvény.

Hibás terméket küldtek, egy alkatrész törött is volt. Amíg nekem volt tennivalóm a visszaküldéssel kapcsolatban, addig szinte óránként írtak, most várom a cserét, de egy hete se mikk se makk.
Szerintem használt sz**kat árulnak. Igazi Eric Cartman stílus.

Szomorú vagyok. Nászajándékba rendeltünk egy elektrotechnikai eszközt, és szanaszét szakadt összeragaszgatott elázott dobozban érkezett meg a termék. Hogy adjuk így oda a párnak jószívvel? Ilyen trehány munkát még nem láttam :( Soha többet nem rendelek tőlük, nem ajánlom senkinek.

Soha többet nem vásárolok tőlük bankkártyával. A terméket bankkártyával kifizettem, jött is az SMS, de az ő honlapjukon azt jelezte a rendszer, hogy sikertelen fizetés. A bankomban többször voltam, ott azt látták, hogy elment az utalás. Közben az Alzával leveleztem, ők nem kapták meg. Ördögi kör, hiába kerestem a pénzem. A vége az lett, hogy miután 7 napig nem kereste az Alza bankja a pénzemet, visszament az én bankomba.

AlzaBoxot jelöltem meg átvételre, szerencsére nem utaltam előre. SMS értesítés megjött 19-én (ünnepnap), hogy 2 napom van átvenni. Szombaton pedig már csak egy emailt kaptam, hogy nem vettem át, és visszaszállították. Az ügyfélszolgálaton reklamáltam, az ott megbeszélteket nem sikerült betartaniuk, és amikor másodjára szállították ki, akkor már nem is kaptam SMSt, csak mailt.
Bortányos volt az AlzaBoxos rendelésem kezelése. Amikor postára kértem a kiszállítást, azzal nem volt gond.
Elment a kedvem tőlük. Pedig Szlovákiában rendeltem már párszor, és nem volt gond. A reklamállással sem. Úgy látszik Magyarországon máshogy működik sajnos.

A LEG JOBB

Az ígért szállítási határidőt nem tartották be, két nap késés

Nagyon jó a reakcióidő a megrendelésekre es a kiszállítás is sok esetben gyorsan zajlik eddig nem csalódtam ebben a boltban👍😍😍

Többször is vásároltam tőlük és mindig minden rendben volt. De lehet, hogy bennem van a hiba. :)

Vírusos !!!
Pillanat alatt tönkretette az új telómat !

Amit vettem az kiaba valo. Egy hutoszekreny 180000-ert. Ennel szornyubb mar csak az az undorito hang aki reklamozza ezt a semmire jo website. Soha tobbe ide nem jovok.

Senkinek nem ajánlom ,hogy tőlük vásároljon, mert vettem egy drága telefont ami 4 hónap múlva bedöglött . A magyar jogszabályok szerint ha egy készülék hat hónapon belül meghibásodik eleve rossznak kell tekinteni és ki kell cserélni! Ahhoz képest három hónapja megy a huzavona az alzával ,harmadjára küldik vissza a szervizbe a telefont javításra és még mindig nincs telefonom!!!!!!!! Erre számítson mindenki!!!!!!!!!

Januárban vásároltam egy ventilátort. Webes számla megadásnál nem adtam meg a számlázási adatot, nem is foglalkoztam vele, majd a boltban. Na ott már ez nem módosítható, ilyenkor a saját címükre állítják ki a számlát(hogy milyen jogon az több mint érdekes). Eladó normális volt, mondta ezt az igény módosítót a blokkal kitöltés után, lefotóz és ide küld el, ezt ott egyből megtettem. Ez a prágai központba megy ne írjak semmit, mert úgy sem értik... pár hét és jön a módosított számla- hát nem jött! Gondoltam felhívom őket: Februárba már nem módosítható a Januári számla, hiszen ők nem látják az emilemet... És ennyi a lehetőségek bezárultak, nem kaptam vissza e-mailt, így nincs minttommilyen számom,, így jártam.:(

Mínősit egy céget "Alza veb árúházat"A vevőkre magasan tesznek egy nagyot!Kereskedelmi etika?Na ezt az üzletkötőjeik nem ismerik.A megrendelt árúért az árát előre kérték utalni,Majd küldjek egy bizonylatot is az utalt ősszegről nekik hogy elutaltam!A megrendelt árú az igaz egy napra van igérve ,De csak igérve !Jóbb esetben küldenek egy emailt hogy várjam a következő emailt mikor tudják az árút átadni,Mert nem is szállításrol van szó ,mivel az árút személyesen a központjukban volt az átvétel megbeszélve egyeztetve!Ott sem jőtt létre de még három nap mulva sem!Tájékozodni ?Én probáltam de mind hiába!Részükről nem sürgős azt észrevetten nem is fontos!Ilyen jól megy?A kereskedelemben 30 éves tapasztalatom azt tanította a vevő az első!Náluk az előre utalás és fizetés.Milyen alapon ?A termék megtekintése,hibátlan átvétele ,garanciális feltételek,számlák rendezése után a terméket kifizetem majd átveszem.Sajnos itt nem igy sikerült!Nem fontos a vevő ez volt a tapasztalatom! Nem érezteték hogy fontos lennék számukra mint vásárló,Igaz biztos nekik nem számít 650 ezer ft tétel ősszességében biztos nekik ez nem ősszeg csak nekem!

Az én alzás kálváriam decemberben kezdődött. A pénzt leemelték a számlámról, de az oldaluk állítása szerint nem volt sikeres az online bankkártyás fizetés. Érdekes módon a tranzakció másnapján már küldték az elszámolást a bankom felé, így zárolt összegből könyveltté vált egyetlen nap alatt. Vártam, hátha a 21. században sikerül összekötni a beérkező összeget a hozzá tartozó rendeléssel. Elég gyakran vásárolok online és eddig mindig megoldották a kereskedők ezt a bonyolult képletet. Az alzásoknak nem sikerült megugraniuk. Ezekután töröltem a rendelésemet élvén elállási jogommal és jeleztem, hogy az összeg 14 napon belüli visszautalását kérem. Újból vártam, hátha feltűnik az a felesleges 15990 forint a számlájukon és visszakerül az őt megillető helyre. Írtam több ízben az ügyfélszolgálatnak, de 3 hete válaszra sem méltatnak. December közepi, ellenszolgáltatás nélküli kifizetésem még most január végén sincs rendezve! Hülye voltam, hogy nem olvastam el az értékeléseket. A procedúra elején még azt gondoltam, hogy ez nem szolgáltatás, de itt többről van szó. Ez már anyagi kár okozása és az internetes kereskedelmi törvény megsértése. Fel fogom őket jelenteni, mert jelen állás szerint másképp nem látom újra a pénzem. KERÜLJÉTEK EL MESSZIRŐL!

egy rakat fos... kifizeted online, nem küldik. Majd azt állítják föladták postán. A posta nem tud róla, nincs olyan ragszámon feladott csomag. Azt állítják elveszett. Posta továbbra sem tud olyan számon feladott csomagról. Az árut (karácsonyi ajándék) újra megveszem az Alza Robert.K úti boltjában és próbálom visszaszerezni az előzőleg kifizetett áru után a pénz. Nem leht. Majd visszautalják. DECEMBER 04-I NEM TELJESÍTETT VÁSÁRLÁS JANUÁR 18-ÁN MÉG MINDIG NINCS VISSZAFIZETVE!!!!

2018. november 23-án megrendelt és kifizetett terméket 1 hónapig nem szállították le. Többszöri érdeklődést követően jelezték, hogy nem találják a raktárban. Nyomtatványon kérvényeztem december 20-án a kifizetett vételár visszafizetését. 2019. január 9-ig semmit nem kaptam vissza, de még csak tájékoztatást sem. Ekkor újra benyújtottam az igényemet a telefonos egyeztetést követően. Január 15-e van és még mindig nem sikerült visszautalniuk a vételárat. Ez nem szolgáltatás, ez egy vicc! Senkinek nem ajánlom, hogy rajtuk keresztül vásároljon. Rengeteg mindent vásárolok neten időhiány miatt, tőlük először és utoljára rendeltem bármit is.

Katasztrófa cég. Ne vegyetek semmit, amíg meg nem kérdezitek a magyar szervízt, hogy vállalja -e a termék szervizelését.. Nem fogják... Kínkeservek árán jutott el szervízbe Prágába a
170 ezer!!! forintos porszívóm, egy hónap várakozás, cseh nyelvű hablaty arról, hogy mi volt a baja..., a 12 oldal papír külön-külön összegyűrve a csomagolás tömőanyaga között, mintha szemét lenne, a gép töltőjét december 23. óta! nem tudom visszaszerezni tőlük, mert azt elfelejtették... A porszívó belsejét a saját koszukkal küldték vissza, amikor kinyitottam kihullott minden a padlónkra, kipróbálták, de ki nem tisztították a pronyó szervízeseik. Az ímélekre nem válaszolnak, a tehetetlen ügyintézőkön tovább nem jut se a telefonhívás, se az ímél.

Karacsony előtt vásároltunk egy kávéfőző gépet. Sajnos a gép meghibasodott. Jeleztem az alza felé és kértem h mondják meg hova vihetem a gépet garanciális szervízre (csak pesten legalább 4 garanciális szakszervíz van). 3 ügyintézővel beszéltem, ebből ketten a google altal kiadott első 2 pesti szervízt mondta. Felhivtam a szervizeket, persze hallani sem hallottak arról h az alza szerződött partnerei lennének. A harmadik ügyintéző közölte h rajtuk keresztül érvényesíthetem a garanciát. Rendben oké, de hova viszik a gépet kérdésemre nem adott egyértelmű választ... Majd végül sikerült elmondani hogy valószínű Csehországba fogják kivinni.... Kérdezem én ha itthon van számos szakszervíz minek utaztatják a terméket országokon át az alza? Azt, hogy nem tudhatom meg h hol fogják szervizelni a gépet pedig felháborítónak tartom... Most választhatom azt h a gépet hónapokra elviszik, mert 30 napon belül nem kapom vissza, vagy saját költségen itthoni szervízben max egy hét alatt megjavítják.....

2018.12.10-én rendeltem egy LG Q6 telefonhoz Spigen Slim tokot és azt jelezték a rendeléskor, hogy van készleten. A tok nagyon akciós volt (-72%) a szállításra 2-3 napot írtak! Ja és a legfontossabb, hogy karácsonyi ajándék lett volna! Teltek a napok majd az első levelükben közölték, hogy csúszik az időpont dec.13-ra aztán 19, 22, 26, 30, majd 2019.01.06 és 01.17-ére volt az utolsó beigért időpont!!! Felháborító!
A panaszos levelemre, amit 2018.12.21-én írtam 2019.01.02-án válaszoltak!
Ezt írták: Elnézését kérjük, sajnos a szállítási időpontot a gyártó többször is módosította.
Jelenleg január 17-ét igazoltak vissza.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Bizalommal? Ezek után? Soha többet nem rendelek náluk!
Én nem ajánlom senkinek!

Akcióznak keményen most is - kár, hogy a rendkívül engedményes ár (-30%, -40%) most is drágább, mint máshol az alapár. Értem én, hogy az ember nézze meg, hogy átrázzák-e (vigyázni kell ma már mindenhol), de mégis, a pofátlanságuk zavaró.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés