PlazaMarket.hu webáruház - DELETED - INAKTÍV

PlazaMarket.hu webáruház - DELETED - INAKTÍV
Hirdetés
PlazaMarket.hu webáruház - DELETED - INAKTÍV Értékelései Értékelések átlaga: 4.1 (359 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PlazaMarket.hu webáruház - DELETED - INAKTÍV legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2014. január 17.

Barkácsgépet vettem jó áron, ajándékba. Minden normális dobozban és papírokkal érkezett meg az ígért egy hetes határidőn belül.

2014. január 16.

Rugalmas ügyfélszolgálatuk van, akivel le tudtam beszélni a szállítás időpontját, mivel nem mindig vagyok egyformán itthon. Ilyet még nem nagyon tapasztaltam és köszönöm nekik. Emellett még az árak is vonzóak, az átlagosnál mindenképpen jobbnak találtam őket.

2014. január 16.

Meg vagyok elégedve velük. Segítőkész ügyfélszolgálat, és normális, egyszerrű weboldal, ami nem akar elkápráztatni akkor, ha meg akarok találni valamit.

2014. január 16.

Mindenhol kerestem a számomra megfelelő radiátort, és itt találtam meg. Az ár elfogadható volt, és az ügyfélsdzolgálatra sem volt panaszom. Különösen tetszett a weboldaluk, ahol külön kategória van a melegítős dolgok számára.

2014. január 15.

Vásárláskor is korrektek és megbízhatóak voltak. Most pedig a garanciális javítást is remekül intézték.
Köszönöm

2014. január 15.

A karácsonyi nagy rohanásban döntöttem mellettük. Új televízióval akartam meglepni a fiamat, és egy elfogadható árú Samsung TV-t rendeltem tőlük. Időben kiszállították. A beszerelés amit hirdetnek az oldalukon nem volt mézesmadzag. A fiam elmondása szerint nagyon rendesek és segítőkészek voltak. Ha kell még valami, akkor biztosan tőlük rendelnék.

2014. január 13.

A hirdetésükben állításuk szerint mindent ingyenesen beszerelnek, üzemképessé tesznek. Ahhoz képest egy hűtő kicserélése már meghaladta a képességüket.

2014. január 12.

Azt elfelejtetten említeni, hogy mikor közölték, hogy nem tudják megjavítani a gépet, nem voltak hajlandóak a korábbi gépemet visszaadni. (A gépnek a lapolvasó funkciója volt hibás, a többi funkció működőképes volt.) Magyarázatul csak hebeget-habogot a "munkatárs", épkézláb okot nem tudott adni. ("Nem tudjuk már visszakérni a külföldi szervízünkből") Álláspontom szerint - mivel a saját gépemet vissza kellett volna adniuk -.annak megtagadása kimeríti a sikkasztás bűncselekményét.

Btk. 372.§-a szerint: Sikkasztás
372. § (1) Aki a rábízott idegen dolgot jogtalanul eltulajdonítja, vagy azzal sajátjaként rendelkezik, sikkasztást követ el.

Előbb-utóbb fel fogom őket jelenteni a rendőrségen, amennyiben nem fizetik vissza a pénzemet.

Ja és az ideiglenesen átadott cseregép egy hasznavehetetlen ócskaság, hibásan scennel és nyomtat. Természetesen úgy küldték el hozzám Karácsony előtt, hogy a toner már észrevehetően kifogyóban volt, néhány oldalt bírt csak.
A cseregép dobozán az egymásra ragasztott címkékből vissza lehet olvasni azokat a hozzám hasonló szerencsétlen vevőket, akikkel a Plazamarket kibabrált. Az is kiderül e cimkékből, hogy Plazamarket "fedőnév" alatt több cég lett alapítva (Plazamarket Magyarország Kft, PM-e Trade Magyarország Kft, ill. a révkomáromba bejegyzett szlovák Plazamarket- tulajdonosi kör gyakorlatilag azonos /lehet, hogy több cég is van, csak én egyenlőre nem tudok róla/). Vajon egy becsületes vállalkozásnak mi szüksége van erre ? Itt utalok a korábbi bejegyzésemre, miszerint a Plazamarket Magyarország Kft. ellen az adóhatóság végrehajtása van bejegyezve. Azaz a korábbi "Plazamarket" céget felszámoltatják, majd egy hasonló nevű új "Plazamarket" cég folytatja (PM-E Trade Magyarország Kft 2013-ban alapítva) ? Látszólag a cég mindig azonos (Plazamarket), azonban valójában hasonló nevű cégekről van szó, így a tartozások és a garanciális kötelezettségek elől menekülnek ? Nem kellene csalásért is feljelentést tegyek ?

2014. január 11.

A „Csalódott vevő” komment folytatása:
Karácsony előtt a Plazamarket „munka”társa azt ígérte, hogy majd az ünnepek után a korábbi gépem helyett a garanciális kötelezettségüknek megfelelően beszereznek és átadnak egy ugyanolyat típusú újat, ennek érdekében 2014. január elején jelentkezni fognak. Mivel egyetlen ígéretüket sem tartották be, ezt sem nagyon hittem el. Mindenesetre ismételt jelzésemre, hogy a munkámhoz szükséges a „multifunkcionális” gép – felajánlották, hogy az új megérkezéséig adnak ideiglenes használatra egy gépet. Ebben sem kellett csalódnom bennük. A több mint 90e Ft értékű Canon multifunkcionális (nyomtatás, fénymásolás, scanner) gép helyett akartak adni egy egyszerű nyomtatót. Ezek a legkisebb dologban is pofátlanul hülyének nézik a vásárlót. Második nekifutásra felajánlottak egy multifunkcionálisat, mely persze újonnan is ócska. Nem tudtam mit tenni, ideiglenesnek elfogadtam. Kértem intézzék el, hogy a futár vegye fel a kapcsolatot velem az érkezés időpontjának egyeztetésére. Nem voltak hajlandóak. Telefonon én keresetem a futárt, az általa mondott 14h-t kénytelen voltam elfogadni. 10h-ra érkezett meg, véletlen, hogy a címen talált. A kapott gép egy használt ócskaság, nyomtatni nem lehet vele, csak fénymásolni.
Január elején persze nem jelentkeztek, sokadik nekifutásra sikerült beszélnem a „munka”társsal. Ekkor azt jelezték, hogy az enyémnek megfelelő gépet a nagykerük nem forgalmazza (Ezt nem tudták korábban ?), s válasszak egy másikat tőlük. Nem választottam. Különösen azért nem, mert a szóba jöhető gépek számottevően drágábbak náluk, mint a konkurenciánál, továbbá mert a Plazamerkettől csak menekülni érdemes. („Természetesen” a gépemnek megfelelő tudású újabb generációs canon gépet sem forgalmazzák.) Ekkor kénytelenek voltak elismerni, hogy jár vissza a vételár, ígéretük szerint 2014. január 10-ig visszautalják. (E-mailjükben írták: a „pénzügyi osztályuk tájékoztatása szerint”. „Pénzügyi osztály” a Plazamarketnél – nevetséges. ) A héten bepróbálkoztak azzal, hogy az ócska ideiglenes cseregépet visszaszállítsák. Írásban jeleztem, hogy a cseregépért akkor küldjenek, ha a vételár megérkezik a számlámra. Ennek ellenére megjelent a futár … Na és vajon visszautalták-e a vételárat az általuk vállalt határidőig ? „Természetesen” nem. A Plazamarket garanciális ügyintézésének csúfolt rémálom, hitegetés és hazudozás a jövő héten folytatódik …. (Szerintem egy vasuk nincs.)

2013. december 19.

Táblagépemet vettem magamnak nem is olyan régen, a jó ára miatt. Jó dobozban és minden papírral érkezett. Nagyon elégedett vagyok vel. Gyors volt a szállítás is.

2013. december 19.

NEVETSÉGES !

A honlapjukon az alábbi szerepel a garanciális szolgáltatásokról:

"Garanciális javítás időtartalma maximum 3-4 munkanapot vesz igénybe. Ha alkatrész cserére kerül sor akkor az sajnos hosszabb időt vesz igénybe mivel, az alkatrész beszerzése akár 2-3 hét is lehet. Amennyiben a törvény által előírt 30 napon belül nem tudjuk javítani a készüléket, abban az esetben egy teljesen új készüléket küldünk helyette."

SENKI NE HIGYJE EL !

2013. december 19.

A lenti "Csalódott vevő" kommentek folytatásaként:

A mai napon az "ügyfélszolgálatos" munkatárs ígérete szerint tájékoztatást kellett volna kapnom e-mailen az elállással, ill., erre tekintettel a vételár visszafizetésével kapcsolatos álláspontjukról. A PlazaMarkettől "megszokott" módon - az ígérettel ellentétben - semminemű válasz nem érkezett. Ezen természetesen nem vagyok meglepődve, hiszen a PlazaMarketnek egy szavát sem hiszem már el.

Javaslom, senki ne vásároljon náluk !

Megjegyzés: Amikor tavaly én vásároltam, még a PlazaMarket Magyarország Kft. nevével adták ki a számlát. A honlapon jelenleg az szerepel, hogy a NOWIM s.r.o.(Kft.) 94501 Révkomárom, Esztergályos u. 4/7. szám alatti cég adja ki a számlát. A PlazaMarket Magyarország Kft. egyetlen tulajdonosa: PlazaMarket s.r.o. SK-94501 Komarno, Sústruznicka 4/7. A PlazaMarket Magyarország Kftl. ellen az adóhatóság végrehajtása van bejegyezve. Alappal feltételezhető, hogy a szlovákiai "anyacég" létrehozott egy magyarországi vállalkozást is (Bp. Reitter F., utcai székhellyel), majd jelentős (?) adótartozást halmozott fel, melyet most az adóhatóság megpróbál behajtani. Valószínűsíthetően annak érdekében, hogy ez ne sikerüljön, már nem a PlazaMarket Magyarország Kft.,, hanem a szlovákiai cég nevében és számlaadásával bonyolítják az üzleteket.

Senki ne vásároljon náluk, ha bármi probléma van, egy szlovákiai céggel állnak szemben !

A magam részéről minden jogi eszközt fel fogok használni velük szemben, melyről a nyilvánosságot is tájékoztatni fogom.

2013. december 18.

Korrekt webshop, nem volt a vásárlással semmilyen gond. Tökéletes csomagolásban kaptam meg a terméket, az ígért határidőn belül. Köszönöm!

2013. december 18.

A legutóbbi „kommentem” óta bekövetkezett fejlemények:
Sikerült beszélnem az „ügyfélszolgálati” munkatárssal. Ezúttal nem „ettem meg” azon lerázást, hogy majd visszahívnak a szervizeléssel kapcsolatban. A „munkatárs” a háttérben zajló rövid konzultációt követően azt közölte, hogy a készüléket megjavítani nem tudják, cserét tudnak felajánlani, de csak januári szállítással. A készülék a munkámhoz nélkülözhetetlen, így továbbá várni nem tudok, s az előzmények után nem hiszek el semmit a PlazaMarketnek. Közöltem, hogy a csere nem elfogadható, ezért elállok a szerződéstől, a vételárat haladéktalanul utalják vissza. A „munkatárs” jelezte, hogy kérésemet továbbítani fogja az illetékesnek. (Megjegyzem, nem kérés volt, hanem a garanciális igényem közlése) A „munkatárs” hajlandó volt megmondani a nevét, de sem a felettesének, sem a cég ügyvezetőjének a megnevezését megtagadta. (Egyébként megtudható a nyilvános és ingyenes céginformáció alapján.). Kérdeztem a szerviz nevét, ezt sem volt hajlandó közölni, mert – mint mondta – külföldi a szerviz.
Az elállási nyilatkozatot írásban is megtettem. Ha nem utalják vissza határidőben a pénzt, természetesen be fogom perelni a céget, már csak „sportból is”. (Foglalkozásomból adódóan különösebb nehézséget nem fog jelenteni.) Persze kissé aggódom – figyelemmel az adóhatóságnak a cégnyilvántartásba bejegyzett végrehajtására – hogy a kétség kívül majd sikerrel végződő per alapján a követelésemet végrehajtás útján be tudom-e hajtani. Mindenesetre kíváncsian, de nem túl nagy reményekkel várom a vételár visszautalásának határidejét.

2013. december 18.

Tavaly vettem egy Canon "multifunkcionális" készüléket. Egy évvel később jeleztem a meghibásodást. Kerestem a jótállási jegyet, akkor észleltem, hogy azt nem adtak. Ők ezt meg is erősítették azzal, hogy majd maguk intézik a garanciális javítást. A készülék jelzett elszállítása nem "működött", mert az általuk küldött futárszolgálat nem volt hajlandó elvinni, így magam szállítottam el. A hiba jelzése óta 1,5 hónap telt el, a készülék javítása nem történt meg, s azt sem hajlandóak közölni, hogy az mikorra várható ill. mi a késedelem oka, mi a hiba oka stb. Ismételten próbálom/próbáltam őket elérni, nagy nehezen veszik fel a telefont. Ismételten megígérték, hogy érdeklődnek a szerviznél, és visszahívnak, de "természetesen" erre egyszer sem került sor. A cégnyilvántartásban az adóhatóság végrehajtása van feltűntetve 2013. április elrendeléssel és júliusi bejegyzéssel. Az adóhatóság végrehajtása okán feltételezhető, hogy súlyos pénzügyi gondokkal küzdenek. Egyébként a cég (PlazaMarket Magyarország Kft.) egyetlen tulajdonosa egy Révkomáromba bejegyzett cég (PlazaMarket s.r.o.). A telefonos "várakoztató" üzenet szerint "minden munkatársunk foglalt" közlés nevetséges. Jártam náluk: egy nem túl nagy szobában egyetlen "ügyintéző" ül.
Teljesen igaza van Babos Tamásnak (2013.12.06-ai bejegyzés) miszerint a garanciális ügyintézés kritikán aluli. Magam részéről első lépésben a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok. A gép nagyon kellene a munkámhoz, jelentős hátrányt, kellemetlenséget okozott a PlazaMarket garanciális ügyintézésnek csúfolt felháborító eljárása.
Senkinek nem ajánlom, hogy náluk vásároljanak.
(A mai napon is már 3x próbáltam telefon hívni őket, sajnos sikertelenül ….Az 1 csillag értékelésnél ha lehetne rosszabbat adni, azt jelölném meg.)

2013. december 17.

Korrekt webshop, nem volt a vásárlással semmilyen gond. Tökéletes csomagolásban kaptam meg a terméket, az ígért határidőn belül. Köszönöm!

2013. december 17.

Pár napja vásároltam tőlük nagyon jó áron (a többi bolthoz képest is) egy hűtőgépet, amelyet ingyen és készségesen beüzemeltek nekem. A futárok nagyon kedvesek voltak. Úgy érzem, hogy nem csak a hűtőgép érte meg nagyon nekünk, hanem a szolgáltatás is.

2013. december 17.

Rendeltem a webáruháztól egy Logitech Driving Force GT kormányt. Nagyon remek, minőségi csomagolásban érkezett, minden szükséges dologgal együtt. Egy hét használat után sem volt vele gond. Problémamentes, gyors rendelés és szállítás.

2013. december 12.

Néhány hete vettem náluk Acer laptop-ot. Nagyon meg vagyok velük elégedve. Jó volt a szállítás és a csomagolás. Két nap múlva jött a futár a géppel.

2013. december 11.

Megfelelő információk vannak a termékről a weboldalon. Remek csomagolásban és minden papírjával érkezett meg a náluk rendelt monitor. A rendelés másnapján már elhozta a futár, utánvételesen, nála fizettem. Az ár volt számomra a legvonzóbb, amiért ezt a boltot választottam.

2013. december 10.

Pár nappal ezelőtt vásároltam náluk egy LG Tv-t. Nem csak a weboldalon lévő információk voltak hasznosak, de az ügyfélszolgálaton is segítőkészek. A jó és biztos szállítás (remek csomagolás!) mellett az ár is elfogadható volt, amiért ez a televízió nagyon jó vételnek bizonyult a számomra.

2013. december 10.

Nem is olyan régen vásároltam náluk mosógépet. Ami meglepő volt számomra, hogy a kiszállításkor a futár segített a gép elhelyezésében. Egy újabb jó webáruházra bukkantam, ahonnét még biztosan vásárolni fogok.

2013. december 10.

Én már többször vettem náluk ezt-azt, kisebb-nagyobb dolgokat. Mindig elégedett voltam mindennel. Amikor tehettem a személyes átvételt választottam, de a szállítással sem volt sosem gondom.

2013. december 9.

Nemrég rendeltünk tőlük egy konyhai mosogatógépet, amit 2 nap múlva meg is kaptunk, és a futár készségesen segített a helyrerakásban is. Szerintem nem kell több.

2013. december 9.

Jó webes felületük van, ahol egyértelműek a dolgok és könnyű volt rajta keresztűl rendelni. Az áraik nem csak megfelelőek, de szerintem az egyik legjobbak itthon.

2013. december 8.

Kedves Czakó Károly

Sajnos a 72 órás cseregaranciát már nem tudjuk biztosítani, mivel a fényképezőgépet úgy 9 hónapja vásárolta nálunk, ezért került a márkaszervizbe ahol megállapították, hogy a fényképezőgép olyan sérülést szenvedett mely, nem tartozik bele a garanciális javításba.

Tisztelettel: PlazaMarket.hu

2013. december 7.

Eddig kétszer rendeltem tőlük, egyszer még régebben, egyszer most, az újfajta oldalukról. Egyszerűbb és nyílvánvalóbb lett a külső szerintem. Ami régen nem tetszett az a kereső volt, de most már azt is megcsinálták normálisan. Szerencsére ami nem változott, az az árak, ami szerintem továbbra is a kevező kateógia tartozik az itthoni boltok közül.

2013. december 7.

Főleg a jó áraik miatt rendeltem tőlük. Megfelelő áron találtam náluk ajándékot. Az oldalon elegendő információkat lehet találni a termékekről. Tetszik az oldal új külseje, és az új keresője, én például a régi oldalon eltévedtem. A regisztrációtól a rendelésig tényleg csak pár perc az egész.

2013. december 6.

A vásárlás valóban működik, hiszen ebből élnek.
A garanciális ügyintézés primitív, kritikán aluli. A hozzájuk intézett kérdésekre nem válaszolnak, úgy tűnik csak a profit érdekli őket. Amíg nem oldják meg a garanciális ügyintézést, addig nem érdemes itt vásárolni.

2013. december 6.

Kedvesek, segítőkészek, többször rendeltem már tőlük, és mindig gyorsan szállítottak, megbízhatóak. Az árak is jók!

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés