PlazaMarket.hu webáruház

PlazaMarket.hu webáruház
Hirdetés
PlazaMarket.hu webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 4.1 (359 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2017. augusztus 10.

Gyors könnyű rendelés, kedves ügyfélszolgálat. Időben érkezett a termék. Itt volt a legolcsóbb

2017. augusztus 9.

Csak itt találtam, a keresett terméket, még az ára is megfelelt, a szállítás díjtalan.

2017. július 31.

3 alakalommal vásároltam a Plazamarketnél és minden alkalommal nagyon korrektek és segítőkészek voltak. Ők az egyik legolcsóbbak a piacon és minden terméket ingyen szállítanak ki.

2017. június 15.

2017.június 8-án rendeltem egy tűzhelyet, aznap megkerestek telefonon és tájékoztattak a szállítás napjáról, szállítás előtt két nappal felhívtak, hogy a megbeszélt napon a futár hozza a tűzhelyet, 1 órával előtte telefonálni fog. Teljes mértékben meg vagyok elégedve, minden úgy ment, ahogy azt megbeszéltük. A futár pontosan a megbeszélt időben érkezett, a termék tökéletesen csomagolva, sérülésmentesen érkezett. Beüzemelés után a tűzhely jelenleg tökéletesen működik, remélem ez így is marad sokáig. Egy észrevételem lenne csak, magyar kezelési utasítást nem kaptam, viszont letöltöttem a netről. Köszönöm szépen a pontos, precíz munkát!

2017. április 11.

Mindig alaposan körbejárok mindent egy vásárlás előtt. Itt találtam meg a számomra legmegfelelőbb terméket és árat. A kiszállítás végéig telefonon tájékoztatnak.

2017. április 11.

Minden gyorsan és gördülékenyen ment. Jó árak ingyenes szállítás.

2017. március 17.

Hibás, törött terméket küldtek és nem vették vissza, hiába lett még aznap jelezve a probléma.

PlazaMarket.hu webáruház válasza (2017. március 21.) :
Tisztelt Percze-Rózsa Csilla!

Átvételkor minden esetben van lehetőség a termék átvizsgálására, csak úgy vegye át a terméket hogy meggyőződött a termék sérülés mentességéről, mert az átvétel után sérülés miatti reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ön a terméket kicsomagolta és sérülésmentesen átvette,ezt aláírásával igazolta a szállítólevélen a futár jelenlétében. Nem, nem aznap jelezte, csak másnap, hogy a termék sérült. Véleményét azért nem értjük mert visszavettük a terméket. Tisztelettel: PlazaMarket ügyfélszolgálat
2016. október 14.

Nem teszem közzé a nevemet egy nyilvános oldalon! S mivel az e-mail címem tartalmazza azt, ezért az e-mail címet sem, amelyen keresztül 3 hónapja levelezünk!
Pontosan tudják Önök, hogy kinek a panaszáról van szó...!
Magam is gondoltam, hogy amit bemásoltam az csak "egy általános üzenet", hiszen Önök ezen az oldalon és egyéb vélemény nyilvánító oldalon is szemrebbenés nélkül leírják, hogy fogalmuk sincs ki vagyok,és, hogy egyébként nincs is jelenleg ilyen panaszuk. Nyilván ez is csak egy általános válasz az Önök részéről nyilvános panaszkezelésre, csak azért, hogy ezzel megtéveszthessék leendő vásárlóikat! Felhívom minden kedves leendő vásárló figyelmét, hogy a a PlazaMarket áruház ügyintézési tempója pont olyan, mint amilyen "gyorsan" itt reagáltak a szeptemberi véleményemre! :)

2016. október 9.

A rendelés könnyen ment, mindig friss infót kaptam a termék állapotáról. Összességében elégedett vagyok. A termék sértetlen, számla garanciajegy használati hiánytalan.

2016. szeptember 27.

Felháborító az Önök szeptember 24-én írt reakciója, ezért az alábbiakban bemásolom az Önök válaszának egy részletét arra vonatkozóan, hogy hatósági eljárás keretében kívánom megoldani a kialakult helyzetet.
service@plazamarket.hu - Re: szállítás
2016. augusztus 30., kedd, 11:08:28
Sajnos az Ön által felajánlott javaslatok szerint nem tudunk eljárni.
A terméket ismét el kell szállítanunk szervizbe, hogy szakember
megvizsgálja, melyre már a holnapi nap folyamán sor kerülne.

Mivel mi is törekednénk az ügy békés úton való rendezésére, így kérjük
szíves együttműködését.
Legyen szíves, tegye lehetővé számunkra a termék holnapi elszállítását.
Várjuk mielőbbi válaszát.
Tisztelettel:
PlazaMarket

Sajnálom, hogy jóhiszeműen lehetőséget biztosítottam a készülék ismételt javításra történő elszállítására, hiszen Önök egyértelműen belehazudnak az emberek arcába a véleménynyilvánító oldalakon. Semmilyen érdemi lépést nem tesznek azért, hogy valóban békésen zárhassuk le ezt a felháborító ügyet! Senki ne vásároljon itt, ha nem akar bosszúságot magának, és ha olyan háztartási gépre vágyik, ami valóban az ő háztartását szolgálja, nem pedig a forgalmazó szervizpartnerénél áll javítás alatt hónapokig...
Valószínűleg épp úgy fognak AZONNAL válaszolni, mint ahogyan azt tették jelen esetben, ezen az oldalon, és ahogyan teszik azt rendszeresen a privát levelezéseink során is!

PlazaMarket.hu webáruház válasza (2016. október 7.) :
Tisztelt Csalódott vásárló!
Szeretnénk megkérni még egyszer, hogy az ugyfelszolgalat@plazamarket.hu -ra küldje el a vásárlási adatokat, mint írtuk nincs ilyen nevű vásárlónk illetve reklamációnk, addig nem tudunk segíteni. Nem itt kértük, hogy tegye közzé a nevét hanem, hogy mi mielőbb megtaláljuk az e-mailjét és hogy tudjunk segíteni. Amit bemásolt az egy általános üzenet nevek nélkül nem igazán segít, ezért kérjük az adatok elküldését. Köszönjük. Tisztelettel: PlazaMarket ügyfélszolgálat
2016. augusztus 25.

Senkinek nem ajánlom ezt a webáruházat! Addig semmi probléma, amíg a garanciális termék meg nem hibásodik. A mi esetünkben egy meghibásodott mosogatógép körüli "javításból" hatalmas oda-vissza levelezgetés alakult ki. A hibajelenség az volt, hogy a mosogatógép programjai lerövidültek (pl. 60 perces program 35 perc alatt lejár), valamint a sólámpa folyamatosan világít. A garanciális javítás abban merült ki, hogy a készüléket ragyogó tisztán, illatosan elszállították, majd egy hónap múlva mocskosan visszahozták, mintha szénbányában történt volna a "javítás" úgy, hogy a programok ugyanolyan rövid idő alatt lejárnak, vagyis az edények továbbra is koszosak, a sólámpa pedig semmilyen körülmények között nem világít (feltehetően kikötötték). Mindezt úgy,hogy a szóban forgó webáruház a weboldalán büszkén hivatkozik a dupla garancia néven hirdetett extra szolgáltatására, miszerint minden megjavított készüléket tesztelnek, mielőtt a felhasználóhoz visszakerül. Mivel az általam felkínált további javítási lehetőségek (javítás cserekészülék biztosításával,helyszíni javítás vagy az általam saját költségen megjavíttatott készülék szerelési költségeinek számla és szakvélemény ellenében történő megtérítése) egyike sem felelt meg számukra, ezért utolsó levelemet válaszra sem méltatták. Tekintettel arra, hogy a feltett kérdéseimre továbbra sem kaptam választ, ezért a kifogásolható javítási körülmények vizsgálatát a Fogyasztóvédelmi Hatóság bevonásával kívánom tisztázni. Folyt.köv.

PlazaMarket.hu webáruház válasza (2016. szeptember 24.) :
Tisztelt Csalódott vásárló!
Jelenleg nincs ilyen reklamációnk senkitől, ezért nem tudjuk miről van szó.
Kérjük adja meg a vásárlási adatokat az ugyfelszolgalat@plazamarket.hu e-mail címre, miután sikerült kideríteni, hogy nálunk vásárol és van tényleg ilyen probléma, mi azonnal válaszolunk.
Tisztelettel: PlazaMarket ügyfélszolgálat
2016. június 14.

Már többször rendeltem, soha nem volt gond, mint ahogy most sem. Mindig időben érkezik a termék a megbeszéltek szerint. Ajánlottam is már az ismerősüknek Ők is csak jó véleménnyel voltak a boltról.

2016. június 14.

Már többször rendeltem, soha nem volt gond, mint ahogy most sem. Mindig időben érkezik a termék a megbeszéltek szerint. Ajánlottam is már az ismerősüknek Ők is csak jó véleménnyel voltak a boltról.

2014. november 7.

Egy 2 éve vásárolt hűtővel kapcsolatban írok. Az egyik nap arra lettem figyelmes, hogy a hűtőtérben melegebb van a szokásosnál az étel vizes, párás állapotban találtam, gondoltam elromlott nem hűt, gyorsan megkerestem a számlát mert elteszek minden ilyet. Ekkor meglepetésemre láttam, hogy már csak két nap van a garanciából. Sajnos már a mosógépemnél járta így más cégnél, hogy egy héttel a garancia idő előtt romlott el és már nem fogadta az a bolt a reklamációmat. Itt nem így jártam, simán fogadták a reklamációmat, kérték írjam le e-mailben amit egyből visszaigazoltak. Hétfőn vitték el a hűtőt, ma pénteken már meg is hozta a futár, már reggel és működik, csak ajánlani tudom mindenkinek a garancia ügyintézés OK.

2014. november 6.

Jó áron kaptunk náluk hűtőgépet. Gyorsan és precízen szállítottak, és nagyon örültünk, hogy a kinézett hűtőszekrény náluk kapható volt.

2014. november 6.

Tisztelt Sebestyén, Nem értjük véleményét melyet itt is közzétett, mivel minden egyes alkalommal e-mail-ben tájékoztattuk Önt. Az, hogy Ön új hűtőt szeretne, nem attól függ, hogy ide 5 csillagos véleményt ír - hanem, hogy mit állapít meg a szerviz. Mint azt Ön is írta megállapították, hogy a hűtő működőképes, ezért nem szorul javításra. A hibás alkatrész kicserélésre került, utána is kiment a szerviz és nem tapasztalt hibát. Sajnos telefonon valóban nem tud minket mindig elérni, mivel más vevő is szokott hozzánk telefonálni. Pont ezért mondja be az automata, hogy minden ügyintézőnk foglalt. Tisztelettel: PlazaMarket

2014. október 7.

2014 június 12-én vásároltunk egy Samsung side by side hűtőgépet a PlazaMarket webáruháznál mintegy 320. 000 Ft-ért. Amiért itt vásároltunk, az a máshol el nem érhető kedvező ár volt. A termék rendben megérkezett, rendben is volt vele minden mintegy bő egy hónapig, amikor is elromlott. Azonnal felvettük a kapcsolatot a céggel, ígérték rögtön küldik is a szerelőt. A szerviz körülbelül öt nap múlva vállalta a kiszállást, hát rendben, kibírjuk. A jelzett napon reggeltől estig otthon várva szomorúan tapasztaltuk, hogy nem jött a szerelő. Az ügyfélszolgálat a következő napon arról tájékoztatott minket, hogy a szerviz próbált minket telefonon elérni, sőt meg csengettek is, de sajnos nem voltunk elérhetőek...
Ekkor gondoltam úgy, hogy felveszem a kapcsolatot a Samsung hivatalos márkaszervizzel, akik arról tájékoztattak, hogy MINDEN Európában vásárolt, európai számlával rendelkező termékre él a hivatalos, egy éves gyári garancia.
A gyári szerelő másnap reggel (! ) a megbeszélt időpontban ott is volt, majd amikor megnézte a számlát, a következőket mondta: " Ja, hogy a PlazaMarketnél vásároltak? Arra NEM él a gyári garancia! " Meglepetten kérdeztem, hogy miért, mire azt a választ kaptam, hogy a cég Szlovákiában visszaigényli az ÁFA-t, és így adja el termékeit Magyarországon. Hozzáteszem nem tudom, hogy ez így igaz-e, mindenesetre a szerelő rögtön távozott. A következő héten küldött a PlazaMarket szerelőt, aki megállapította a hibát, megrendelte az alkatrészt, ami két héttel később beépítésre is került. Az ezt megelőző egy hónap hűtő nélkül telt el... A hűtő egy hétig jól működött, majd újfent nem hűtött megfelelően.
Újra jeleztük a hibát, jött a PlazaMarket szerelő, aki megállapította, a hűtő teljesen tökéletesen működik. Az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy a hűtőgépben folyamatosan 14-15 fok van, a beállított 5 fokkal ellentétben...
Újfent jeleztük a hibát, két hét hitegetés után a PlazaMarket jelezte, hogy sajnos nem tudnak küldeni szerelőt, az ugyanis felmondott. Újabb két hét hűtőgép nélkül, most hétvégére vállalták, hogy elszállítják a hűtőt, javításra. Mondanom sem kell, egész nap otthon vártunk, nem jöttek. A mai napon, október 6-án, hétfőn jelezték, hogy a szerviz nem vállalja ilyen nagy értékű készülék elszállítását, hátha megsérül, különben is a hűtő teljesen jól működik, hiszen ők megvizsgálták!

Itt tartunk most. Tényleg nehéz velük kommunikálni, bizony sokszor nem veszik fel a telefont, az emailekre is késve válaszolnak, de ezzel együtt lehet élni annak tudatában, hogy a terméket jóval olcsóbban kaptam meg.

De hogy NEM ÉRVÉNYES a gyári garancia, és valami hozzá nem értő sufni szerviz biztosítja a garanciális hibaelhárítást?

Így gondolja meg mindenki, hogy hol vásárol...

Ha a PlazaMarket kicseréli a terméket újra, vagy visszafizeti a vételárat, amit kértem tőlük - azt hiszem jogosan, hiszen 30 napnál hosszabb időtartam telt el javítás nélkül - úgy ígérem, hogy azt is le fogom itt írni, valamint öt csillagot is adok nekik, a négy hónap hűtőgép mentes időszakot elfelejtve.

Kellemes vásárlást mindenkinek!

PlazaMarket.hu webáruház válasza (2016. június 22.) :
Tisztelt Sebestyén!

Sajnos arra már nem vette a fáradságot, hogy a valóságot írja le, HOGY A SAMSUNG MÁRKASZERVIZ JAVÍTOTTA MEG A HŰTŐJÉT, ami azóta kiválóan működik, de az üzlet lejáratására volt idő azt látjuk, köszönjük mi is.

Tisztelettel: PlazaMarket webáruház
2014. április 2.

Enne a boltnak igényes weboldala, és jó árai vannak. Több dolgot is rendeltem már tőlük: konyhai gépet, számítástechnikai cuccot és fényképezőgépet. Emailben értesítenek a rendelésről, és a futár is előre felhívott, hogy mikorra várható a termékek érkezése. Nagyon gördülékeny volt minden, kellemes náluk vásárolni.

2014. március 28.

Már másodszor rendeltem tőlük, és nagyon örülök,hogy nem csak a webáruházban, de telefonosan is le lehet adni a rendelést. Nagyon megbízhatóak és korrektek. Az ügyfélszolgálat nagyrészt azonnal elérhető, és türelmesen válaszoltak eddig minden kérdésemre.

2014. február 27.

Egy LG házimozi rendszert vásároltam náluk. A rendelés után kaptam a telefont, hogy a rendelt cucc jelenleg nincsen nekik raktáron, csak később lesz kb. másfél hét múlva. Kérdezték, hogy megvárom még megérkezik, vagy tudnak hasonlót ajánlani. Én maradtam az eredeti választásomnál, és 10 nap múlva értesítettek, rá pedig 3 nap múlva itthon is volt a termék. Örültem az azonnali értesítésnek, figyelmesek, azt hiszem máskor is fogok náluk vásárolni.

2014. február 27.

Nemrég vettem tőlük egy Amcia kombinált hűtőszekrányt. Tetszett az ár/érték aránya, és kapóra jött, hogy ingyenesen beszerelik a futárok, ami nem volt hátrány, mert a harmadik emeleten lakunk, egy lift nélküli házban. Emellett a házhozszállítás is ingyenes volt. Bevallom ritkán rendelek interneten, és nagyon megfontolom, hogy kitől, de már most tervezük náluk a következő vásárlást. Nagyon gördülékenyen ment minden, ajánlottam őket már másoknak is!

2014. február 25.

Rendeltem náluk egy laptop-ot, amit személyesen vettem át tőlük. A gép azonban nem működött megfelelően, így visszavittem, és mondták, hogy 1-2 héten belül érdeklődjek. A nyolcadik napon kaptam tőlük egy hívást, hogy a szervízben megjavították, és mehetek érte. Azóta sincsen gond a laptoppal.

2014. február 24.

Komoly választékkal és eddig számomra gördülékeny szolgáltatást nyújtottak. Gyorsak, pontosak és és megbízhatóak! Srgítőkészek az ügyfélszolgáaltosok, és a rendelésről eddig mindig megfelelő tájékoztatást kaptam, időben, és nem órakkal később. A weboldaluk is sokat változott, az előnyére. Első vásárlásom óta ajánlom az ismerőseimnek.

2014. február 24.

A vásárlás gond nélküli, egyszerű és a honlapon sok információ olvasható a leírásokról. Az eddig vásárolt termékekke meg vagyok elégedve, az áruk és a minőségük is nagyon megfelelő. A csomagolást és a szállítás gyorsaságát is megfelelőnek találtam. Rossz tapasztalatom velük szemben még nem volt.

2014. február 21.

Addig míg nem romlik el a gépetek semmi probléma, mikor meghibásodik, onnantól jön a baj. Ha a magyar szakszerviz szervizeli az elromlott terméket, akkor nem fogadják el a csereutalványt, mivel azt állítják, hogy nem az ő szervizükben lett javítva, vagy nem náluk lett megállapítva a használhatatlanság. De mi Magyarországon élünk itt szervizelünk ha baj van, főképp, ha magyar garanciális könyv van a termékhez csomagolva. Minden terméket ők forgalmaznak, azt állítják. Vagy ők is gyártják? A főnök valószínű fantom ember.

2014. február 20.

A rendelelés gördülékenyen ment. Személyesen vettem át a terméket, kedvesek voltak és helyben vizettem nekik. Tényleg nem tudok róluk rosszat írni róluk.

2014. február 17.

Senkinek nem ajánlom, hogy itt bármit is rendeljen, mert az a típusú webáruház aki a pénzt besöpri és utána nem érdekli a vevő semmi nemű problémája. Én egy Philips 32PFL2807H
típusú TV-t rendeltem és magyar nyelvű használati utasítás nélkül kaptam meg, amit a futár fel is írt de nem történt a mai
napig semmi, pedig a kereskedők kötelessége ennek a biztosítása. Még két e-mailt is küldtem nekik, de válaszra sem méltattak.

2014. február 17.

Vidéken lakom messze, és nagyon kényelemes számomra a weben keresztül rendelni, bár először kicsit tartottam a házhoz szállítástól, de náluk kedvezőek az árak és a futár is rendes, megbízható.

2014. február 17.

Vásárlás előtt mindig jól körülnézek, és elsősorban a megfelelő ár/érték arány az ami alapján döntök. Ebben a webáruházban szerencsére megtaláltam azt amit kerestem, mindenkinek ajánlom őket.

2014. február 17.

Tetszett:
- a weboldal és a regisztráció
- a kiszállítás gyors volt, a megadott határidőn belől
- megbízható futár, és csomagolás


Nem tetszett:
- ilyen eddig még szerencsére nem volt, a negatív vélemények ellenére sem

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés