MALL.HU

Megbízható webáruház MALL.HU
Hirdetés
MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 3.9 (471 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2019. február 6.

A leírás nem volt egyértelmű a terméknél.A felnőtt méret helyett gyerek érkezett. A cserénél Nekem kellett volna visszajuttatni hozzájuk a terméket saját költségemen.

2019. január 18.

Rendeltem nemrég egy orrfűrészt,amit meg is kaptam 1 héten belül,a futár meghozta a csomag fel volt bontva,de a fűrész doboza az nem,át is néztük a futárral meg van -e minden,a gép az igen,de se számla se jótállás ami erre a gépre 2 év. Írtam nekik emailt a héten de arra se méltattak hogy válaszoljanak! Mall.hu -tol soha többé nem veszek semmit,de nem is ajánlom senkinek nem korrekt cég!

2019. január 16.

Sziasztok!
Rendeltem egy Tefal Actfry 2in1 sütőt. Készségesen felajánlotta a rendszer, hogy 1490 Ft-ért extra gyorsan(kb.5munkanapon belül) megkaphatom a terméket. Gondoltam ennyit nem ér meg nekem. A rendeléstől számított 4.munkanapon megkaptam a terméket, ingyenes szállítással.☺️ Ez pozitív volt.
Aztán kibontottam a csomagot...magyar nyelvű használati útmutató és receptkönyv persze nem volt benne. Letölteni sehonnan nem lehet. Felhívtam őket, és kértem, hogy e-mailben küldjék mindkettőt. 10 percen belül megérkezett az e-mail, csatolva a használati úmutatóval. Megírtam a köszönő e-mailt, s kértem postázzák a receptkönyvet. Majd...nyomtatás... ekkor vettem észre, hogy egy másik termék használati útmutatóját küldték.
Biztosan nagy gondot jelent(az ügyintézőnek) előkeresni a rendelési szám alapján adott termék dokumentumait. Most várom a postást...hát nem fűzök hozzà sok reményt, s közben más lehetőséget is keresek, hogy használni tudjam a terméket, ne csak nézegetni.

2019. január 12.

Nekem jó a véleményem. A megrendelt rossz légkondi árát visszautalták és a hibás TV-t kicserélték. A többi rendelésemnél minden rendben volt.

2018. december 19.

December 9-én rendeltem. 2-6 munkanapot írták szállításra. (dec.. 15. munkanap volt) December 19-én azt mondja a faszikám a telefonba, hogy "kategorikusan kijelenthetem, hogy karácsonyig nem kapja meg". Honnan jön a cucc bazdmeg, a Marsról?

2018. december 17.

Kiváló

2018. december 11.

A kiszállítás 2 hétig tartott. A Gebrüder Weiss céget bízták meg vele. A tájékoztatás pontatlan volt, a szállítás napján semmiféle információ nem jött, pedig előtte ezt ígérték, ezért át sem tudtuk venni a mosogatógépet. Hosszú telefonálásaimba került kideríteni, mi történt és új időpontot kérni, melynek során a Mall és a GW egymásra mutogatott, ki hol hibázott. Ez volt az első és utolsó rendelésem a Mallnál.

2018. november 28.

Több mint 1 hete vásároltam tőlük az unokámnak gyerekjátékot amit ki is fizettem előre sajnos. Másnap megkaptam az e-mailt tőlük hogy átadták a futár cégnek DPD. A futár cég viszont nem tud róla semmit, szerintük nem adták át! Futár cég szerint nem ez az első eset hogy hazudoznak! Az ügyfelesük meg fel van háborodva, hogy miért vagyok ingerült amikor több mint 1 hete várok a kifizetett csomagomra, amiről senki nem tud semmit! Aljas egy cég, nem ajánlom senkinek!

2018. november 27.

Rendeltem egy gyerek szivacs kanapét, amit előre utalással fizettem. 3 napon belül megkaptam, de a kanapé hibás volt. Jeleztem feléjük írásban és cserét kértem. Készségesen álltak a dologhoz. Futárt küldtek a minőségi hibás termékért és azt mondták, amint beérkezik a raktárba a hibás termék, azonnal küldik a hibátlan terméket. Persze ezzel eltelt újabb 3 nap és a termék közben elfogyott, amit nem is tudni, hogy mikor kapnak újra. Arra kértek, hogy várjam ki ezt a hetet. Hát nem fogom. Hetek óta náluk a pénzem. Akkor még volt a kanapéból, amikor reklamáltam. Szerintem kötelességük lett volna fenntartani 1 darabot a cserére! Bohóc cég és inkorrekt! Soha többet mall!

2018. november 17.

Nekem semmi gondom nem volt velük. Azt kaptam amit rendeltem. Három napon belül megkaptam hibátlan és sértetlenül állapotban.
Ügyfélszolgálat teljesen rendben.

2018. november 1.

Rendeltem tőlük egy ASUS fejhallgatót ami le volt akciózva 16000 Forintról 9000-re. Kiszállítással nem volt gond viszont a csomag tartalmával nagyon is volt gond. Nem azt küldték amit meghirdettek az oldalukon hanem valami olcsó kínai utánzatot. A fejhallgatónak volt mikrofon része ami elvileg eltávolítható na ezen nem volt az, a kábel elvileg két részből állt volna de ez csak egyből... és sorolhatnám még. Ezekután felhívtam az ügyfélszolgálatot és visszavittem nekik. Legalább az árát visszakaptam. Soha többé nem fogok innen vásárolni, nálam elásták magukat.

2018. október 21.

Hajvágógépemet vittem vissza , mert 2 hónap után elromlott, személyesen vittem be Csanády üzletükbe, , ahol átvették, kaptam róla igazolást kb 15 nap a határidő,
kb 1 hónap múlva hívtam őket, azt mondták megsürgetik, eltelt még 2 hét , semmi, sem egy értesítés, sem egy email, nekem munkaeszköz volt a hajvágógép, hívtam őket, még 2x, harmadjára megelégeltem, más hangnemet vettem fel 2 hónap után, mára visszaadják a pénzt, nem történt semmi érdemleges.. Szép!

2018. szeptember 25.

Teljesen más paraméterekkel hirdetett termék árát kértük vissza. Egy hétig azzal hitegettek, hogy elindították az utalást. Amikor kértem a tranzakcióról a kivonatot, 8 nap után kisütötték, hogy a futár cégtől még nem kapták meg a termék árát. Egymásnak ellentmondó e-maileket írtak, vissza nem hívtak. Felelős persze nincs, hetek óta várhatom a pénzt, amit "méltányosságból azonnal visszautalnak". Még most sem kaptam meg. Soha többé MALL.HU

2018. augusztus 29.

Undorító egy cég, tele gyenge képességű ügyfélszolgálatos emberrel!!!
Használtan, de érvényes jótállással vásároltam egy bébiör kamerát,mely sajnos nalunk elromlott. Mindenféle dokumentációval visszaküldve kértük a javítást vagy cserét, érthetően leírva, hogy az eredeti vásárló nem azonos a jelenlegi tulajdonossal és megadva minden elérhetőségünket. Persze ezt állítólag megértették és könyvelték is. Majd 6 hét után a sokadik érdeklődésre azt mondták vissza utalják a vétel árat melyet aznap meg is tettek a vásárlónak. ??? Majd közölték hogy hibáztak,de ők nem tudnak mit tenni, keressem én meg a pénzem!!! Köszönjük MALL és fogyatékos csapata! Igy se kameránk, se pénzünk....

2018. július 9.

Gyors, pontos, megbízható- mint mindig.

2018. június 14.

Hintaágy az rendeltem 05.26-án a rendszerük rákérdezett hogy mikor lenne nekem jó a szállítás. Lehetett választani több dátumról. Én a 06.05- ét választottam (aznap nem dolgoztam). A megrendelt termék ajándék lett volna azon a hétvégén. 06.07-én rákérdeztem hogy hol a termék mert kellene. Azt a választ kaptam hogy technikai hiba miatt még nem adták át a futárral. 06.08-án jött sms a futártól hogy átvette a csomagot. A mai napon(06.14.) telefonált a futár 13 órakor hogy 20 perc és ott van a csomaggal. 14 :15-kor felhívott a futár hogy küldjek neki egy traktorozni mert beragadt a sárba hozzáteszem majd 30 km-re volt tölem. A csomag 17:20kor érkezett meg. SOHA A BÜDÖS ÉLETBE NEM FOGOK TÖBBET INNEN VÁSÁROLNI!!!!

2018. június 7.

Kerti bútor szettet szerettünk volna vásárolni. A bolt szerint a kinézett darab volt raktáron. Megrendeltük, kifizettük. Nem történt meg a kiszállítás majd mikor két hét múlva telefonáltunk kiderült hogy egyáltalán nincs raktáron. Úgy döntöttünk kapnak még egy esélyt hátha beérkezik a termék (bár már alapból átverés volt az is hogy van belőle a raktáron). Vártunk még egy hetet, semmi. Ezután visszamondtuk a megrendelést, azt mondták 3 napon belül visszautalják a pénzt, ennek egy hete. Ma ismét telefonáltunk,az ügyfélszolgálatos szerint még nem történt meg a visszautalás. A bolt enyhén szólva sem fogyasztóbarát...és szerintem nem mi vagyunk türelmetlenek...

2018. június 5.

Ventilátort rendeltem innen, de megbántam.
Külön fizettem 1xxxFt-ot azért hogy ,hogy 06.04.-re kihozzák.
Este fél 6 kor értesítés sem jött.
Felhívtam őket, mire közölték, hogy még Magyarországon sincs a termék amit rendeltem.
A dátum amiért fizettem, az csak tájékoztató jellegü, ezért majd valamikor a héten jön.
Ha nem fizetek plusz pénzt akkor 2-3 hét legalább.
Szánalmas, és nevetséges.
A megjelölt nap után vagyunk 1 nappal, és még mindig nem érkezett be Magyarországra a termék.
Megjegyzem, hogy külföldről rendelem a kutyakaját/ házat, játékot.
Hétfőn leadtam a rendelést,szerdán délután itt volt minden.

2018. június 1.

Történt, hogy innen szerettem volna rendelni egy hűtőt. Ugyebar jo meleg van, az embernek szüksége van ra. Weboldalukon rendelhető allapotban volt a termek, raktaron. Megbantam, hogy innen rendeltem. Azon felül, hogy kb. 10 napot írtak a rendeles leadasa idopontjatol a kiszallitasig, siman nem jott meg a termek. A kiszallitas napjatol szamitva masnap, telefonon hivtam az ugyfelszolgalatot(sem telegonhivast, sem emailt nem kaptam), ahol kozoltek, hogy meg ezen napon kapok ertesitest a kiszallitas idpontjatol. Na hát hiaba vartam. Ha ezt tudtam volna, hamarabb visszamondom a rendelést. Ismételten felhivtam az ugyfelszolgalatot, ahol a diszpecser ur a,, nem tudom" es a,, logisztika hibaja" - n kívül mast nem tudott mondani. Igy vissza is mondtam a rendelést.. Többé biztos nem rendelek innen semmit, mert most szepen felultettek...

2018. május 11.

Kerti fém házat rendeltem, amely a webshop információja szerint raktáron van. Kifizettem előre, majd vártam a szállítást. Miután két nappal elmúlt a szállítási dátum, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Kiderült, hogy a termék nem hogy raktáron nem volt, de nem is tudják megrendelni. Jelenleg várom, hogy a pénzem visszautalják. Tehát (i) valótlan információval ugrasztottak be a vásárlásba, (ii) majd ezt tetézték azzal, hogy nem foglalkoztak az értesítésemmel, megvárták, míg én jelentkezem.

2018. május 7.

A web oldalon 20000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást ígérnek. Külön fizettem az egy héten belüli szállításért 1190 Ft. A rendelet terméket két hét után szállították ki, természetesen a egy hetes szállítás árát felszámolták. Még egy sima elnézést sem kértek a késett szállításért.
Szóval nem ajánlom őket.

2018. április 21.

Rendszeres vásárló vagyok,most egy fagyasztóládát vásároltam.Gyors, pontos a szállítás megszervezése,remélem akêszülék is kifogástalan lesz.

2018. március 20.

Minden rendben volt, valamint még kedvezményes kuponokat is találtam és orommel használom minden vásárláskor! (https://kedvezmenykodok.hu/web/mall-hu/ )

2018. február 14.

A hűtőgépet amit rendeltem zörgött a kompresszor felhívtam őket cseréről szó se lehetett, ragaszkodtak a szerelőhöz. Ez volt 1 éve, azóta is várjuk. Soha többet külföldi cégtől semmit.

2018. február 6.

A mosógép amit rendeltem kivűl sértetlen volt de belül törött és használhatatlan volt. Hiába jeleztük 24 órán belül, nem cserélték ki.

2018. január 24.

Vásároltam tőlük,egy Orion OBH PTC-22 fürdőszobai fűtőtestet. Amikor megérkezett kibontottam,és az alján egy kb. 10 cm-es repedés volt.Nem nagyon foglalkoztam vele,mivel vízszintesen kipróbálva jól működött és a honlapjukon írják is,hogy kisebb repedés karc előfordulhat.Vissza csomagoltam,beraktam a szekrénybe,mivel a fürdőszoba még nem volt kész,majd pár hónap múlva amikor fel akartam szerelni vettem észre,hogy függőleges helyzetben illetve mozgatva igen csúnyán kerreg benne valami,tehát nem csak az a "kis" repedés van az alján,hanem belül is eltörött benne valami.Az ügyfélszolgálat közölte,hogy biztosan szállításkor,vagy nálam sérült meg,mivel Ők 1.osztályú terméket küldtek nekem,és küldjem vissza majd bevizsgálják.
1: A szállításkor biztosan nem sérült mivel a csomagolás és a doboza sértetlen.
2: Nálam a szekrényben biztosan nem sérült.
3: Te jóóó ég..... ha ilyen náluk a 1.osztályú termék,akkor milyen lehet a többi.......
4: amennyiben visszaküldeném az oda-vissza szállítás 3-4 ezer forint lenne,és azt mindenkinek a fantáziájára bízom,hogy a saját "szakértőjük" milyen jelentést adna a sérülés mivoltáról.
5: Igaz,ezer forinttal drágábban de bármelyik áruházban személyesen átnézve,kipróbálva,megvehettem volna ezt a terméket,csak mivel sajnos sokszor nehezen mozgok,ezért vásároltam náluk.
Szerintem Ők "raklapos" eladók,tehát a gyártó cégektől olcsón beszerzik a csomagolássérült,hibás termékeket és azokat átcsomagolva,megbuherálva árusítják.
SOHA az életben nem vásárolok tőlük,és ezt ajánlom mindenkinek.

2017. október 5.

Már többször rendeltem tőlük, eddig minden rendben volt. Jó az ár, persze megértem, hogy az ír negatív kritikát aki rosszul járt...

2017. október 3.

A vélemények miatt félve, de másodjára ismét vásároltam a honlapról. Most is, és első alkalommal is, minden gyorsan és rendben ment.

2017. szeptember 28.

A sok rossz között amit én tapasztaltam. Megrendeltem, vissza igazolták. 2 nap múlva atadták a futárnak. 3. nap a futár teefonált 15 percen belül itt lesz. Ez is így volt. Az áru ahogy hirdetve lett. Új, jó, és tökéletes. Hajrá MALL, hajrá FUTÁROK. Nagyon meg vagyok elégedve a tranzakcióval. További sok sikert kívánok mindenkinek. Egy elégedett ügyfél.

2017. szeptember 21.

Vásároltam egy tévét a Malltól. Három munkanapon belül, kifogástalan állapotban megkaptam. Mivel a tv nem felelt meg, mert nem tudott olyan dolgokat, amire szükségem lett volna, 10 nap után visszavittem a Váci úti ügyfélszolgálatra. Ott udvariasan, kedvesen visszavették, a pénzt pedig a visszavitelt követő 3. munkanapon visszautalták a számlámra. Sőt, nem csak a tv árát kaptam vissza, hanem a 490 Ft-ot is, amit az utánvétért fizettem. Nekem nagyon pozitív ezek után a Mall-ról a véleményem.

Irány a bolt oldala!

A MALL.HU a csehországi MALL leányvállalataként 2005 óta van jelen a magyar piacon, melynek rövid időn belül meghatározó szereplőjévé vált.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Horvátországban.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
m-HU Internet Kft.
Váci út 99.
1139 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-329752
Adószám: 26516574-2-41


Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@mall.hu

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés