MALL.HU

MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 2 (420 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. december 7.

Nov.8-án megrendeltem és kifizettem egy tv-t. Azt írták, nincs készleten, majd nov. 29-én érkezik a beszállítótól, értesíteni fognak. Vártam, mint a jó gyerek!(Közben volt Black friday megvehettem volna máshol- talán még olcsóbban is.) Dec. 4-én írtam nekik, hogy hol a megígért áru. Azt válaszolták, megpróbálták beszerezni, de nem tudták, ezért törölték a megrendelésem, majd küldik vissza a pénzt. (Közben náluk kamatozott majdnem 1 hónapig!!!) Szerencsére másnap már visszautalták a pénzem. Az email ügyfélszolgálat megbízható, mindig válaszoltak leveleimre.

2017. december 6.

Gyalázatos, szelhamos ceg a szanalmas, himi-humi, track listet hamisito futarszolgalatukkal egyutt (Royal Sprint). Normalis helyen mindket ceg bezarhatna 1 nap alatt ilyen viselkedes mellett.

A futar elallt a nevemben a szallitastol a 6. napon, amikor hiaba vartam a kiszallitast. Utolag azt hazudjak, hogy ketszer probaltak kihozni, de az elso ilyennel telefonon elismertek, hogy nem voltak itt, csak ezt irtak a rendszerbe.

Hazudik a futar is: azt allitotta, hogy csengetett, csak eppen nem volt hova, ugyanis nincs csengom. Ebbol azonnal kiderult, hogy nem jart itt masodszorra sem.

A mall egyszeruen szerzodest szegett, most pedig a visszakerult csomagomat nem hajlando kikuldeni nekem, pedig 6 napot ultem itthon a fogadasanak erdekeben. Rengeteg keseruseget, idegeskedest, napi 20-30 perc ugyintezest sajat koltsegen okoztak nekem. Az aru a 12 nappal ezelotti arhoz kepest 30 ezerrel dragult - azt akarjak, hogy az o hibajukbol meg nem erkezo aruert most fizessek ennyivel tobbet, akkor odaadjak.

Mocskos, jogtipro ceg. Nem Europaba valo.

Szamos beszelgetesemet rogzitettem veluk - mindent tudok bizonyitani. Egy csoportos perben benne lennek ellenuk.

2017. november 24.

November első felében rendeltem az áruháztól terméket, melyről visszaigazolást kaptam. Személyes átvételi lehetőséget szerettem volna használni, de erre nem volt lehetőségem tekintettel a NAV általi ellenőrzés miatti boltbezárás miatt...
Mivel születésnapra kellett a termék, X napon lemondtam a rendelést és más helyről megrendeltem. X nap estéjén visszaigazolták a lemondást ( persze elnézéskérés nélkül )... X+1 napon értesítést kaptam, hogy nem tudják tovább tárolni a terméket, megszüntetik a rendelésem... X+2. napon értesítenek, hogy újra van lehetőség a személyes átvételre...
Csak gratulálni tudok a XIX. századi balkáni ügyintézéshez!

Halkan jegyzem meg: az általam rendelt termék a zárlat alatt 1.000,- Ft-al lett drágább...

2017. november 15.

Már a róluk szóló tv-reklám is emeli a vérnyomásom. Én még egy ilyen csirkefogó csapattal nem találkoztam.
Őszintén megörültem a hírnek, hogy a NAV végre utánajár a disznóságaiknak. Remélem, hogy eltűnnek még az országból is.

2017. november 8.

Nov. 3.án rendeltünk egy mobiltelefont idősebb nőrokonunk születésnapi ajándékaként raktári készletről nov. 7.-i átvétellel. Természetesen nem kaptunk semmi hírt a várható kiszállításról. Telefonos érdeklődéseink alkalmával ahányan voltak annyifélét mondtak. Még a futárcégnek sem adták át az árut. A rendelést a mai napon lemondtuk mert semmi biztosat nem tudtak mondani a kiszállításról. Kellemetlen helyzetbe hoztak de utoljára mert soha nem rendelünk tőlük.

2017. november 8.

Az árak átlagosak, a kiszállítás kimondottan Lassú! Nehézkes követhetetlen!!!

2017. november 6.

Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy rendeltem tőlük. Október 25.én. A visszaigazolásban november 2.-ára ígérték a kiszállítást. Természetesen a rendeléskor megnéztem hogy raktáron levő készletből rendeltem. November 2.-án telefonon érdeklődtem a kiszállítás várható időpontjáról. Udvariasan elnézést kérve közölte velem a hölgy hogy csak sajnos 3.-án tudják kiszállítani. November 6.-án újra érdeklődtem. Azt a választ kaptam hogy nem tudják mikorra várható a kiszállítás. Természetesen azonnal lemondtam a megrendelést, és másoknak is azt javaslom hogy ne is rendeljenek tőlük semmit.

2017. október 10.

A minősítés ROSSZ kategória csillag nélkül.

2017. október 3.

A vélemények miatt félve, de másodjára ismét vásároltam a honlapról. Most is, és első alkalommal is, minden gyorsan és rendben ment.

2017. szeptember 28.

A sok rossz között amit én tapasztaltam. Megrendeltem, vissza igazolták. 2 nap múlva atadták a futárnak. 3. nap a futár teefonált 15 percen belül itt lesz. Ez is így volt. Az áru ahogy hirdetve lett. Új, jó, és tökéletes. Hajrá MALL, hajrá FUTÁROK. Nagyon meg vagyok elégedve a tranzakcióval. További sok sikert kívánok mindenkinek. Egy elégedett ügyfél.

2017. szeptember 21.

Vásároltam egy tévét a Malltól. Három munkanapon belül, kifogástalan állapotban megkaptam. Mivel a tv nem felelt meg, mert nem tudott olyan dolgokat, amire szükségem lett volna, 10 nap után visszavittem a Váci úti ügyfélszolgálatra. Ott udvariasan, kedvesen visszavették, a pénzt pedig a visszavitelt követő 3. munkanapon visszautalták a számlámra. Sőt, nem csak a tv árát kaptam vissza, hanem a 490 Ft-ot is, amit az utánvétért fizettem. Nekem nagyon pozitív ezek után a Mall-ról a véleményem.

2017. szeptember 20.

Tisztelt Értékesítő!
Korábban vásároltam önöktől 2 db. Manikűr-Pedikűr készlete, "úgynevezett" 50%-os akció keretén belül, 11.900.-Ft/db áron ha jól emlékszem, éppen most nem kerestem elő a pontos árat. A küldemény időben, rendben megérkezett.
Önök kértek véleményt a kiszolgálás, szállítás időbeli megítéléséről, amit én szintén megtettem, pozitív véleményt reagálva. Most következett azonban egy olyan vérforraló meglepetés, amit nem tudok szó nélkül hagyni. A LIDL áruházlánc 09.14-20.-ig érvényes hirdetési újságjában ezt a terméket 4.999.-Ft-os áron hirdetik. Azt értem, hogy az internetes vásárlással járó kényelmi szempontokat meg kell fizetni, azt is értem, hogy Önöknek bizonyos haszonkulccsal van joguk és kell is dolgozniuk. Felháborítónak és gusztustalannak tartom viszont, hogy még akciósan is több mint 50 %-al magasabb áron értékesítik ugyanazt a terméket. Tudom; nem kötelező Önöktől vásárolni, és ha meg tettem le kell nyelnem ezt a gusztustalanságot, de erősen gondolkodom, hogy a panaszt teszek Önök ellen. Igen, gazdagodjanak csak meg, szépen, mert dolgoznak, teszik a dolgukat, de így?
Én a magam részéről Önöknél sohasem fogok vásárolni, mi több minden ismerősömet le fogom erről beszélni. Megalázónak érzem, hogy ennyire kihasználják a jóhiszemű vásárlókat.

2017. szeptember 18.

Ez egy átverős cèg akit tud bepalizza ! SEMMIT SE TŐLÜK !!!!!!!

2017. szeptember 8.

Csatlakozom az előttem negatív véleményt kifejtőkhöz. Egyszer rendeltem és az sem volt zökkenőmentes, de adtam még egy esélyt. Legutóbb az áruházba kértem a megrendelt árut. A következő nap végén jött egy sms, hogy nem tudták átadásra összekészíteni. Még szerencse, hogy csak az azt következő napon ejtettem útba a boltot, mert vidéken élek. Garantálni akkor sem tudták, hogy megérkezik az áru, így nem vártam zárásig. Ezt követően kértem, hogy a jól bevált futárszolgálattal postázzák ki, a szállítási díjat természetesen megfizetve. Ez csak akkor működött volna, ha a rendelésem törlöm és újra megrendelem uganazt kiszállítással. Csak hogy a termék ára változott az elmúlt 2 napban (drágább lett) és nem tudták megoldani, hogy az áruházba beérkező, X áron rendelt terméket X áron postázzák ki a megadott címre. Katasztrófa, ami itt megy, rugalmasság egyáltalán nem létezik. Más üzletben tapasztaltam olyat, hogy ha nem a megfelelő terméket rendeltem, a csereterméknél a 2000 Ft-os felártól még ráadásul el is tekintettek. Van, ahol 2.000 Ft-ot egy vevő hűsége és ismerős körben történő továbbajánlása megér. Itt többet nem fogok vásárolni. Csak azt nem értem, hogy lett mégis az év boltja...

2017. augusztus 21.

Rendeltem egy terméket, amit előre ki is fizettem, a pénz 2 napon belül eltűnt a számlámról. Amikor elmentem az irodájukba, hogy személyesen átvegyem, közölték, hogy rossz a termék, és elindítottunk egy cserét. (Fél órás procedúra volt.) Azt mondták 3 napon belül várható az áru. Egy hét múlva, amikor még mindig nem volt semmi hír a termék felől, felhívtam őket és lemondtam a rendelést. Azt mondták, hogy a pénz fél órán belül visszaérkezik a számlámra. 4 nap után még mindig nem kaptam vissza a pénzt felhívtam őket, és most már 4-5 munkanapot mondtak a pénz megérkezésére. Holnap lesz az 5. munkanap, kíváncsi leszek, hogy visszaér-e a pénz. NEM AJÁNLOM SENKINEK!

2017. augusztus 21.

Aki csak teheti kerülje el őket nagyon messzire. Az amúgy sem rövid szállítási határidőt nem tartják be. Az emeil-re csak állandóan azt ismételgetik, hogy majd értesítenek, ha feladták a csomagot, és mindig más időpontot mondanak! Az ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Természetesen az előre kifizetést azt egyből levonták a számláról. Semmire való banda.
Senki se vegyen tőlük semmit!!!!!

2017. augusztus 12.

Spha többé nem vásárolok innen semmit. Szervezetlen és amatör banda.
Egy zsák kutyatápot rendeltem amit képtelenek kézbesíteni.
Folyamatosan új időpontokkal hitegetnek. Szánalmasak!

2017. augusztus 6.

a garanciát csak szükséges rossznak gondolja már lassan háromhete egyfolytában jönnek az elromlott gépért és nem . tudnak idöpontot adni hogy mikor viszik el

2017. július 20.

Minden leendő megrendelő figyelmèbe ajánlom, hogy mielőtt átvenné a csomagot bontsa fel!! Èn nem azt kaptam amit rendeltem,eltelt egy hét ès mèg nem küldtèk a termèket! Kifizettem a semmit! Minősíthetetlen!!! 😤

2017. június 27.

5 csillag nagyon jó szépen szól erösen szól 2 rendeltem meg vagyok elégedve a termékkel szuper a ár jónak mondható

2017. június 18.

Ez a cég a garanciát csak dísznek gondolja, két hét alatt nem voltak képesek a garanciális terméket elszállítani. Soha többet nem veszek tőlük semmit!!!!

2017. június 14.

A képen lévő órát rendeltem az árúkeresőn,de sajnos nem ezt kaptam.
https://www.arukereso.hu/ora-c65/casio/mtd-1082d-p333286851/
Egy fekete számlapos műanyag szíjast(kaucsug?) kaptam helyette.Igy sajnos a véleményem elég lehangoló.

2017. május 29.

Nincs pick-pack vagy más csomagátvevő hely ami lehetővé tenné a kártyás fizetés mellett a tetszőleges időben történő akár 0-24-ig tartó áru átvételét.

2017. május 22.

Életünkben 3x rendeltünk Önöktől! először utoljára, és soha többet! 2 db egyforma műanyag gurulós szekrénykét rendeltünk, ami érdekes módon kétfélének érkezett meg! Visszáruzni akartuk, melyet meg is tettek, de természetesen a kettő közül azt visszáruzták, amit megrendeltünk, nem a rosszat! Na itt feladtuk, és marad így ahogy van, ide már senki ne jöjjön, senki miatt nem fogok délelőttöket, vagy napokat szobrozni! Még annyit, hogy bár készségesek voltak a visszáru megbeszélésénél, azért azt a fáradtságot vehették volna, hogy megnézik mit is rendeltünk, és mit is akartunk visszaküldeni! Ja és szives elnézésüketz a rossz értékelésért!

2017. május 9.

Én vásároltam önöktől egy relax gépet és nem müködik a vásárlás idöpontja 2017 04 25 .Remélem orvosolják a problémát mihamarabb és nem kell fogyasztó védelemhez forduljak.Segitségüket előre is köszönöm.Pallai Szilvia

2017. április 29.

Már majdnem rendeltem egy fűnyírót 80000 ft ért, de a vélemények alapján a megrendelést mégse küldtem el.Ennyi rossz tapasztalat után .

2017. április 28.

Nem elég, hogy a megrendelt telefon hibás volt,de mikor visszaküldtem a szervizbe , mert ugye bár pénzt nem adnak vissza, másfél hónapot vártam igazából a semmire. Nagy nehezen visszaküldték egy levéllel, amiben röviden az állt nincs ennek semmi baja. Majd a telefont kiveszem a dobozból és csodálkozva figyelem, hogy törötten küldték vissza, 1 hete intézem velük ezt hogy is történhetett de igazából csak a hitegetést kapom. Többet nem rendelek tőlük semmit!!!

2017. április 28.

Ha bármit elrontanak, hibáznak akkor másra próbálják hárítani a felelősséget. 4 hónapig nem is álltak szóba velem, tagadtak mindent amikor pedig kiderült, hogy mégis ők hibáztak akkor is csak hitegetnek a hiányzó termék pótlásáról. Nem tesznek semmit. A kiszállító cégeik megbízhatatlanok "csomagküldés másnapra" - lófaszt, örülhetsz ha két héten belül megkapod és nem hiányzik semmi. A leszakadó fejletlen nyugattal szemben, ahol 5 perc-el az átutalás után kapod a számlát és tájékoztatnak az árú várható érkezéséről. Itt 24 óra az átfutási idő és talán nem felejtenek el szóba állni veled utána. Csak utánvétel és személyes átvétel játszik ahol ha bármi gond van rögtön tudsz reagálni. Az ügyfélszolgálat pedig össze-vissza hazudozik. Soha többet nem vásárolok tőlük semmit, amint letelik az utolsó vásárolt termék garancia ideje törlöm a profilomat is.

2017. április 25.

Elsőre nem rossz !

2017. április 22.

Ettől a cégtől soha többé nem rendelek mert átverték a fejemet ráadásul a készüléket javítatnom kellett. Mert egy hét után tönkre ment.Én egy mozgássérült hölgy vagyok és kényelmi szempontból vettem ettől a cégtől a terméket.

A bolt adatai
A bolt leírása
Az Internet Mall Hungary Kft. 2005-ben alakult meg az online kereskedelem terén piacvezető csehországi Internet MALL leányvállalataként.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, és Szlovákiában.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, laptopról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
Internet Mall Hungary Kft.
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-861959
Adószám: 13565925-2-43
Csomagküldési engedélyszám: C/003 337

Ügyfélszolgálatunk:
Központi ügyfélszolgálat: +36-1-205-3006
E-mail: info@mall.hu

Üzletek

  • 1027 Budapest II. kerület, Horvát utca 2-12
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Kacsa utca felől.
  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 36.
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Csanády u. felől.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés