MALL.HU

Főoldal » Boltok » MALL.HU

MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 2 (400 értékelés alapján)

MALL.HU webshop értékelése:


Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.




Olvasói értékelések


Értékelések átlaga: 1

Ez a cég a garanciát csak dísznek gondolja, két hét alatt nem voltak képesek a garanciális terméket elszállítani. Soha többet nem veszek tőlük semmit!!!!

Értékelések átlaga: 1

A képen lévő órát rendeltem az árúkeresőn,de sajnos nem ezt kaptam.
https://www.arukereso.hu/ora-c65/casio/mtd-1082d-p333286851/
Egy fekete számlapos műanyag szíjast(kaucsug?) kaptam helyette.Igy sajnos a véleményem elég lehangoló.

Értékelések átlaga: 2

Nincs pick-pack vagy más csomagátvevő hely ami lehetővé tenné a kártyás fizetés mellett a tetszőleges időben történő akár 0-24-ig tartó áru átvételét.

Értékelések átlaga: 1

Életünkben 3x rendeltünk Önöktől! először utoljára, és soha többet! 2 db egyforma műanyag gurulós szekrénykét rendeltünk, ami érdekes módon kétfélének érkezett meg! Visszáruzni akartuk, melyet meg is tettek, de természetesen a kettő közül azt visszáruzták, amit megrendeltünk, nem a rosszat! Na itt feladtuk, és marad így ahogy van, ide már senki ne jöjjön, senki miatt nem fogok délelőttöket, vagy napokat szobrozni! Még annyit, hogy bár készségesek voltak a visszáru megbeszélésénél, azért azt a fáradtságot vehették volna, hogy megnézik mit is rendeltünk, és mit is akartunk visszaküldeni! Ja és szives elnézésüketz a rossz értékelésért!

Értékelések átlaga: 1

Én vásároltam önöktől egy relax gépet és nem müködik a vásárlás idöpontja 2017 04 25 .Remélem orvosolják a problémát mihamarabb és nem kell fogyasztó védelemhez forduljak.Segitségüket előre is köszönöm.Pallai Szilvia

Értékelések átlaga: 1

Már majdnem rendeltem egy fűnyírót 80000 ft ért, de a vélemények alapján a megrendelést mégse küldtem el.Ennyi rossz tapasztalat után .

Értékelések átlaga: 1

Nem elég, hogy a megrendelt telefon hibás volt,de mikor visszaküldtem a szervizbe , mert ugye bár pénzt nem adnak vissza, másfél hónapot vártam igazából a semmire. Nagy nehezen visszaküldték egy levéllel, amiben röviden az állt nincs ennek semmi baja. Majd a telefont kiveszem a dobozból és csodálkozva figyelem, hogy törötten küldték vissza, 1 hete intézem velük ezt hogy is történhetett de igazából csak a hitegetést kapom. Többet nem rendelek tőlük semmit!!!

Értékelések átlaga: 1

Ha bármit elrontanak, hibáznak akkor másra próbálják hárítani a felelősséget. 4 hónapig nem is álltak szóba velem, tagadtak mindent amikor pedig kiderült, hogy mégis ők hibáztak akkor is csak hitegetnek a hiányzó termék pótlásáról. Nem tesznek semmit. A kiszállító cégeik megbízhatatlanok "csomagküldés másnapra" - lófaszt, örülhetsz ha két héten belül megkapod és nem hiányzik semmi. A leszakadó fejletlen nyugattal szemben, ahol 5 perc-el az átutalás után kapod a számlát és tájékoztatnak az árú várható érkezéséről. Itt 24 óra az átfutási idő és talán nem felejtenek el szóba állni veled utána. Csak utánvétel és személyes átvétel játszik ahol ha bármi gond van rögtön tudsz reagálni. Az ügyfélszolgálat pedig össze-vissza hazudozik. Soha többet nem vásárolok tőlük semmit, amint letelik az utolsó vásárolt termék garancia ideje törlöm a profilomat is.

Értékelések átlaga: 5

Elsőre nem rossz !

Értékelések átlaga: 2

Ettől a cégtől soha többé nem rendelek mert átverték a fejemet ráadásul a készüléket javítatnom kellett. Mert egy hét után tönkre ment.Én egy mozgássérült hölgy vagyok és kényelmi szempontból vettem ettől a cégtől a terméket.

Értékelések átlaga: 1

Idáig jó volt. Visszatérő vásárlójuk voltam mindezidáig, de ma ezt a választ voltam kénytelen megfogalmazni múltheti semmitmondó levelükre.
Eltelt a hétvége és eltelt ismét egy munkanap, fogytán a türelmem. Úgy tűnik konkrétan rajtam kívül nem izgat senkit az, hogy az egy hete kifizetett és a Royal Sprint futárszolgálatnak 6 napja átadott küldeményt ma se kaptam, meg. Ha utánanéz, láthatja, hogy visszatérő vásárlójuk vagyok, azt hiszem ennek most vége lesz. Korábban mind Emailben, mind SMS-ben értesítettek a küldemény várható érkezési idejéről, sőt amennyiben a kézbesítés időpontja nekem nem volt megfelelő alternatívákat kínáltak. Mindez az utóbbi időkben már elmaradt, kizárólag a véletlennek volt köszönhető, hogy a futár megérkezésekor itthon voltam, bár idáig legalább annyit megtett, hogy pár perccel az érkezése előtt felhívott. 5.-én, miután a 4.-ei átadásról megkaptam értesítésüket egész nap itthon voltam, de se telefon, se futár. Szóval ha a futár arra hivatkozna, hogy itt volt és hívott telefonon, hazudik. Mindazonáltal az önök viselkedése is bosszantó, a gépies válasza amit ráadásul a gép generál (mindig bosszantó, ha az embert egy gép aláz) se meg nem nyugtat se ki nem elégít. Kérem próbáljon úgy tenni, mintha a vevő megelégedése fontos lenne Önnek és legalább valami magyarázattal szolgáljon, mert eddig az derült ki, hogy ha a Royal Sprint ( aminek a szolgáltatását egészen biztosan utoljára jelöltem meg igénybe veendőnek) a füle botját se mozgatja, akkor az önök részéről nincs további teendő !
Tisztelettel
Bartyik Vilmos

Értékelések átlaga: 1

Felháborító! Minősíthetetlen! 2017.01.12-én rendeltem egy szárítógépet, amit 01.24-én szállítottak ki.A termék működésképtelen volt, hosszas telefonálgatások után elszállították 03.23-án. Azóta semmi!!!! Se pénzem, se használható szárítógépem, ami megjegyzem nem volt olcsó!!!!
Én mindenképpen jogi útra terelem az ügyet, hiszen MEGKÁROSÍTOTTAK!!!!!!!!

Értékelések átlaga: 1

Kilenc napot vártam a termékre, mikorra megküldték!
Kibontva a csomagot, kiderült hogy nem az általam megrendelt terméket postázták.
Az ügyintéző, a helyett hogy elnézést kért volna még közölte velem hogy fényképekkel bizonyítsam hogy tévedtek és ha valóban úgy van akkor majd ismét megrendelik a terméket, és várhatok megint majd két hetet rá. Ígérte hogy rövid időn belül emailben értesítenek a fejleményekről.
Két óra elteltével, még mindig semmi válasz nem jött az amúgy is késve megkapott rendelésről, amit ajándékba szántam.
Ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, és egy értelmes segítőkész úri ember vette fel a telefont.
nagy nehezen annyit sikerült elintéznem vele, hogy rögzítse, idő híján nem kérek csere terméket, csak a pénzt utalják vissza.
Mikor biztosítékúl rákérdeztem hogy akkor nyugodt szívvel megrendelhetem e a terméket másik cégtől, válaszából kiderült, a Mall.hu telefonos ügyintézők, gyakorlatilag nem intézhetnek semmit, ezért mégiscsak várjam meg a levelet ami hamarosan megérkezik és az után rendeljem meg máshonnan a készüléket.
Jó pár óra elteltével ismét felhívtam az ügyintézőt, most egy nő volt, és közölte hogy vigyem be Budapesten valamelyik kirendeltségükre.
Közöltem vele hogy ugye, nem gondolja komolyan hogy 10.000ft ért felutazok Budapestre ezért.
Ő flegmán közölte hogy honnan tudja ő hogy én hol lakom.
Én meg közöltem vele hogy talán a rendelési számot kellett volna előbb megkérdeznie és akkor tudná. Ezek után közölte hogy 18 óráig van ügyfélszolgálat és addig még megkaphatom a válasz levelet.
Most itt várok, nem tudtam megrendelni máshonnan a terméket, mert bizonytalan hogy is döntenek az e-mailes ügyfélszolgálatnál.

Soha többé nem fogok rendelni ettől a megbízhatatlan inkorrekt cégtől! NEM AJÁNLOM SENKINEK!!! 100%-BAN MEGBÍZHATATLAN BOLT!!!

Értékelések átlaga: 1

Felháborító !!! Közel 2hónapja vásároltam 1 benzines motoros fűrészt ,mivel mindig béreltünk ha kellett,most gondoltam meglepem a férjemet születésnapjára ,hiszen kell nyesni a fákat. Olyannyira sikerült a meglepi hogy a csomagból törötten vettük ki a fűrészt,azonnal reklamáltam. Jöttek érte el is vittek, de most jön a de 2hónap telt el ha én nem nyomulok semmi felvilágosítás !!!! Többszöri levelezes !!! De még most sem kaptuk meg!!! Persze megint bérelhettünk egy másikat!!! Most írtam rájuk hogy ha 1heten belül nem rendezik a cserét el állok a vásárlási szándékomtól , semmi válasz!!! Egyszóval nagy csalódás !!! Biztos hogy többet nem vásárolok tőlük !!

Értékelések átlaga: 1

Egyszerre 2 terméket rendeltem, Pomázról mentem az SMS értesítést követően az árukért. Meglepetésemre csak az egyiket tudták kiadni. Minősíthetetlen stílusban kioktatóan közölte a pultos hölgy, hogy az E-mail-ben benne van, hogy csak az egyyik érkezett meg. A másikért mehetek újra ugyan ahhoz a nőhöz, aki 10 percen keresztük oktatott engem a modorról, amit taalán neki kellene valahol tanulni. Az, hogy elnézést kér, nem hangzott el. A hibás Én vagyok. Ez nekem 3 óra és kb 3-4 ezer Ft veszteség, + bosszóságok halmaza. A megbízható bolt jelzőt nem csak magukról állítják.

Értékelések átlaga: 1

Az áru nincs raktáron, hiába írja azt. Már 9 naja várom, hogy megérkezzen a saját raktárukba, miközben azt írja készleten van. A megadott dátumokat nem tartják be.

Értékelések átlaga: 1

Mitől megbízható ez a bolt?
Amit rendeltem azt nem szállították ki. Hiába telt az idő. Lemondani sem lehetett a honlapjukon. Kerülendő hely!!!

Értékelések átlaga: 1

Valaki meg tudná mondani mitől 100% megbízható ez a bolt, mikor 381 értékelés után 2,1 az értékelés átlaga? Elképesztő ez a pofátlanság. Jó vásárlást annak aki még hisz bennük!

Értékelések átlaga: 1

Kétszer vásároltam náluk. Először és utoljára. Mikor személyes átvételkor a szkenner helyett valami egészen mást akartak átadni, közölték kérjek "cserét" és "rendeljem meg újra" a készüléket. Mindezt azután, hogy ráütötték az "áru kiadva" pecsétet a kifizetett számlára. Még jó, hogy valahogy visszakaptam a pénzem. A panaszkezelésük is csak a betanult mondatokra képes. Érdemi lépést nem tesznek.

Értékelések átlaga: 1

Ezt a szart. Nem vágom minek kell kiírni, h valami raktáron van, aztán meg hetekig várni a csomagra, meg se rendeltem volna ha nincs ott a kamu 2 nap alatt kiszállítjuk.

Értékelések átlaga: 5

Többször vásároltam náluk, nem is kis értékű termékeket. A garanciáért sokszor kell telefonálni, vagy megküldik vagy nem. Volt termék, ami részemre nem felelt meg, ezt viszont nagyon gyorsan rendezték. Azonnal, magyarázkodás nélkül az árat visszakaptam. Igen, számolnak fel átvételkor 490,-Ft.-ot , de ez nem hinném, hogy olyan tetemes összeg lenne, amit nem lehet kikalkulálni. Egy biztos, nem szopatnak, ha valami rossz, hibás visszaveszik. Ez részemre sokat jelent. Maradok náluk, amíg ez a hozzáállás megmarad.

Értékelések átlaga: 1

A termék amit vettem mocskos volt.
Kézpénzes fizetés esetén utánvétet számolnak!
"Margit! Normális!!!"

Értékelések átlaga: 5

Gyors, pontos nagyon jó árak.

Értékelések átlaga: 1

Senkinek sem ajánlom őket!

2 állványt szerettem volna vásárolni a cégtől, Meg is rendeltem illetve ki is fizettem az akciós árat (34 338 Ft / db) Fontos, hogy a weboldal szerint mindkettő készleten volt, ezért hát ki is fizettem mindkettőt. az egyikről jött is az értesítő, miszerint: "2017.01.23. 07:55 - Megrendelt termékei rendelkezésre állnak". 7 órával később kaptam egy sajnálkozó levelet mindkét termékről: egyik sem elérhető és törlik a megrendelést. A terméket végül le is vették az oldalról: "már nem forgalmazzuk" és a pénzt vissza is kaptam. Érdekes módon 3 héttel később a termék újra elérhető 58.900ft-os akciós áron..Értem én, hogy elírták az árát, de ez a megoldás a VICC kategória....

Értékelések átlaga: 4

HECHT 25 motoros láncfűrészt vásároltam.Rendben meg is kaptam,de MAGYAR NYELVŰ használati utasítás híjján még kipróbálni sem tudom.

Értékelések átlaga: 5

Először vásároltam a Mall.hu-ról. Egy Lenovo vibe típusú telefont rendeltem. A negatív értékelésekre csak a rendelés leadása után találtam rá. Meg is ijedtem, hogy vajon nekem milyen tapasztalataim lesznek. Szerencsére kellemesen csalódtam a cégben. A telefont hétfőn rendeltem, szerdán már meg is kaptam. Dpd futárszolgálat szállította. A csomagot kibonthattam, leellenőrizhettem, minden rendben van-e vele, és csak utána fizettem. A számlát is még szerda este megkaptam e-mailben. A saját tapasztalatom után, csak ajánlani tudom.

Értékelések átlaga: 1

Nem ajánlom senkinek. 2016.12.10-én egy Playmobil játékot rendeltem tőlük. A vételár átutalása és a visszaigazolás elküldése után 2 hétig nem küldték el a megrendelt játékot, többszöri érdeklődés után pedig közölték, hogy a termék elfogyott, nem tudják kiküldeni. A megelőző 2 hétben a játékot folyamatosan árulták. Arra a kérdésre, miért nem küldték ki, érdemi választ nem tudtak adni, csak annyit, hogy "benézték". Ők semmilyen módon nem léptek velem kapcsolatba, én küldtem két levelet és én telefonáltam háromszor is. Mindezt 2 nappal karácsony előtt. A reklamációra nem válaszolnak azóta sem, közölték, hogy nincs Magyarországon felügyeleti szervük, az uniós békéltető testülethez fordulhatok, ha akarok. Nem korrekt cég, nulla kommunikáció, dilettáns ügyintézés. Probléma esetén futhat az ember a pénze után.

Értékelések átlaga: 1

SONY Xperia E5 vásároltam, sajnos! Gar.levél nincs hozzá ! Magyarnyelvű utmutató nincs hozzá ! Hirdetésbe 16G M.kártya van, nincs hozzá ! Jellemtelen CÉH ! Megsem merem próbálni 65 naponbelül vissza küldeni, se készülék se pénz !

Értékelések átlaga: 5

T. Olvasók!
Én 3 terméket vásároltam különböző időpontokban.(Mert nem olvastam semmi információt a MALL:hu-ról).
De amit itt írtak, én abból semmit nem tapasztaltam. Egy időjárás állomást rendeltem, és minden rendben ment, de sajnos a termék hibás volt, 6-szor cseréltem, minden rendben, bocsánatot is kértek, A szállításért sem kellett fizetnem, az ügyfélszolgálaton:
Trellane Boros Andrea
MALL.hu ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
1222 Budapest Nagytétényi út 112.
is kedvesen foglalkozott velem, külön köszönet neki, és a kolléganőjének is,
Szabó Judit
MALL.hu ügyfélszolgálat
Internet Mall Hungary Kft.
1222 Budapest Nagytétényi út 112.
Köszönettel:
György
Kecskemétről

Értékelések átlaga: 1

Az biztos, hogy feljelentem őket! Két napja kifizettem egy mosógépet, csak rendelésszámot kaptam,telefonálgatás és emailezések során kiderült, csomagszám is van már, csakhogy azt se én, se a futárcég nem kapta meg.A legújabb leveleimre már nem is válaszolnak. Mocskos csaló banda, senki ne álljon velük szóba, ha nyugalmat akar!!!


A bolt adatai


A bolt leírása

Az Internet Mall Hungary Kft. 2005-ben alakult meg az online kereskedelem terén piacvezető csehországi Internet MALL leányvállalataként.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, és Szlovákiában.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, laptopról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
Internet Mall Hungary Kft.
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-861959
Adószám: 13565925-2-43
Csomagküldési engedélyszám: C/003 337

Ügyfélszolgálatunk:
Központi ügyfélszolgálat: +36-1-205-3006
E-mail: info@mall.hu

Üzletek

  • 1027 Budapest II. kerület, Horvát utca 2-12
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Kacsa utca felől.
  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 36.
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Csanády u. felől.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés

Hírlevél feliratkozás

 
Olcsóbbat.hu - © 2005-2017 InVenturio Zrt.
Elrejt Nagyít +
  • Utoljára megtekintett (0)

    • Árfigyelés (0)

      •  

    Olcsóbbat.hu eszköztára

    segítségével beállíthatsz árfigyelést, összehasonlíthatsz termékeket...

    | Bezár

    Olcsóbbat.hu eszköztára

    segítségével beállíthatsz árfigyelést, összehasonlíthatsz termékeket...

    | Kinyit
    Akciós ajánlatok

    Hírlevél feliratkozás

    Legyél tagja az Olcsobbat.hu közösségének és Te is egyedi ajánlatokat kapsz!

    Már több mint 80 000-en vagyunk.

    A hírlevél feliratkozáshoz kérjük add meg az alábbi adatokat:

    Az adatkezelési szabályzatot és a felhasználási feltételeket elfogadom