MALL.HU

MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 2 (413 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. október 10.

A minősítés ROSSZ kategória csillag nélkül.

2017. október 3.

A vélemények miatt félve, de másodjára ismét vásároltam a honlapról. Most is, és első alkalommal is, minden gyorsan és rendben ment.

2017. szeptember 28.

A sok rossz között amit én tapasztaltam. Megrendeltem, vissza igazolták. 2 nap múlva atadták a futárnak. 3. nap a futár teefonált 15 percen belül itt lesz. Ez is így volt. Az áru ahogy hirdetve lett. Új, jó, és tökéletes. Hajrá MALL, hajrá FUTÁROK. Nagyon meg vagyok elégedve a tranzakcióval. További sok sikert kívánok mindenkinek. Egy elégedett ügyfél.

2017. szeptember 21.

Vásároltam egy tévét a Malltól. Három munkanapon belül, kifogástalan állapotban megkaptam. Mivel a tv nem felelt meg, mert nem tudott olyan dolgokat, amire szükségem lett volna, 10 nap után visszavittem a Váci úti ügyfélszolgálatra. Ott udvariasan, kedvesen visszavették, a pénzt pedig a visszavitelt követő 3. munkanapon visszautalták a számlámra. Sőt, nem csak a tv árát kaptam vissza, hanem a 490 Ft-ot is, amit az utánvétért fizettem. Nekem nagyon pozitív ezek után a Mall-ról a véleményem.

2017. szeptember 20.

Tisztelt Értékesítő!
Korábban vásároltam önöktől 2 db. Manikűr-Pedikűr készlete, "úgynevezett" 50%-os akció keretén belül, 11.900.-Ft/db áron ha jól emlékszem, éppen most nem kerestem elő a pontos árat. A küldemény időben, rendben megérkezett.
Önök kértek véleményt a kiszolgálás, szállítás időbeli megítéléséről, amit én szintén megtettem, pozitív véleményt reagálva. Most következett azonban egy olyan vérforraló meglepetés, amit nem tudok szó nélkül hagyni. A LIDL áruházlánc 09.14-20.-ig érvényes hirdetési újságjában ezt a terméket 4.999.-Ft-os áron hirdetik. Azt értem, hogy az internetes vásárlással járó kényelmi szempontokat meg kell fizetni, azt is értem, hogy Önöknek bizonyos haszonkulccsal van joguk és kell is dolgozniuk. Felháborítónak és gusztustalannak tartom viszont, hogy még akciósan is több mint 50 %-al magasabb áron értékesítik ugyanazt a terméket. Tudom; nem kötelező Önöktől vásárolni, és ha meg tettem le kell nyelnem ezt a gusztustalanságot, de erősen gondolkodom, hogy a panaszt teszek Önök ellen. Igen, gazdagodjanak csak meg, szépen, mert dolgoznak, teszik a dolgukat, de így?
Én a magam részéről Önöknél sohasem fogok vásárolni, mi több minden ismerősömet le fogom erről beszélni. Megalázónak érzem, hogy ennyire kihasználják a jóhiszemű vásárlókat.

2017. szeptember 18.

Ez egy átverős cèg akit tud bepalizza ! SEMMIT SE TŐLÜK !!!!!!!

2017. szeptember 8.

Csatlakozom az előttem negatív véleményt kifejtőkhöz. Egyszer rendeltem és az sem volt zökkenőmentes, de adtam még egy esélyt. Legutóbb az áruházba kértem a megrendelt árut. A következő nap végén jött egy sms, hogy nem tudták átadásra összekészíteni. Még szerencse, hogy csak az azt következő napon ejtettem útba a boltot, mert vidéken élek. Garantálni akkor sem tudták, hogy megérkezik az áru, így nem vártam zárásig. Ezt követően kértem, hogy a jól bevált futárszolgálattal postázzák ki, a szállítási díjat természetesen megfizetve. Ez csak akkor működött volna, ha a rendelésem törlöm és újra megrendelem uganazt kiszállítással. Csak hogy a termék ára változott az elmúlt 2 napban (drágább lett) és nem tudták megoldani, hogy az áruházba beérkező, X áron rendelt terméket X áron postázzák ki a megadott címre. Katasztrófa, ami itt megy, rugalmasság egyáltalán nem létezik. Más üzletben tapasztaltam olyat, hogy ha nem a megfelelő terméket rendeltem, a csereterméknél a 2000 Ft-os felártól még ráadásul el is tekintettek. Van, ahol 2.000 Ft-ot egy vevő hűsége és ismerős körben történő továbbajánlása megér. Itt többet nem fogok vásárolni. Csak azt nem értem, hogy lett mégis az év boltja...

2017. augusztus 21.

Rendeltem egy terméket, amit előre ki is fizettem, a pénz 2 napon belül eltűnt a számlámról. Amikor elmentem az irodájukba, hogy személyesen átvegyem, közölték, hogy rossz a termék, és elindítottunk egy cserét. (Fél órás procedúra volt.) Azt mondták 3 napon belül várható az áru. Egy hét múlva, amikor még mindig nem volt semmi hír a termék felől, felhívtam őket és lemondtam a rendelést. Azt mondták, hogy a pénz fél órán belül visszaérkezik a számlámra. 4 nap után még mindig nem kaptam vissza a pénzt felhívtam őket, és most már 4-5 munkanapot mondtak a pénz megérkezésére. Holnap lesz az 5. munkanap, kíváncsi leszek, hogy visszaér-e a pénz. NEM AJÁNLOM SENKINEK!

2017. augusztus 21.

Aki csak teheti kerülje el őket nagyon messzire. Az amúgy sem rövid szállítási határidőt nem tartják be. Az emeil-re csak állandóan azt ismételgetik, hogy majd értesítenek, ha feladták a csomagot, és mindig más időpontot mondanak! Az ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Természetesen az előre kifizetést azt egyből levonták a számláról. Semmire való banda.
Senki se vegyen tőlük semmit!!!!!

2017. augusztus 12.

Spha többé nem vásárolok innen semmit. Szervezetlen és amatör banda.
Egy zsák kutyatápot rendeltem amit képtelenek kézbesíteni.
Folyamatosan új időpontokkal hitegetnek. Szánalmasak!

2017. augusztus 6.

a garanciát csak szükséges rossznak gondolja már lassan háromhete egyfolytában jönnek az elromlott gépért és nem . tudnak idöpontot adni hogy mikor viszik el

2017. július 20.

Minden leendő megrendelő figyelmèbe ajánlom, hogy mielőtt átvenné a csomagot bontsa fel!! Èn nem azt kaptam amit rendeltem,eltelt egy hét ès mèg nem küldtèk a termèket! Kifizettem a semmit! Minősíthetetlen!!! 😤

2017. június 27.

5 csillag nagyon jó szépen szól erösen szól 2 rendeltem meg vagyok elégedve a termékkel szuper a ár jónak mondható

2017. június 18.

Ez a cég a garanciát csak dísznek gondolja, két hét alatt nem voltak képesek a garanciális terméket elszállítani. Soha többet nem veszek tőlük semmit!!!!

2017. június 14.

A képen lévő órát rendeltem az árúkeresőn,de sajnos nem ezt kaptam.
https://www.arukereso.hu/ora-c65/casio/mtd-1082d-p333286851/
Egy fekete számlapos műanyag szíjast(kaucsug?) kaptam helyette.Igy sajnos a véleményem elég lehangoló.

2017. május 29.

Nincs pick-pack vagy más csomagátvevő hely ami lehetővé tenné a kártyás fizetés mellett a tetszőleges időben történő akár 0-24-ig tartó áru átvételét.

2017. május 22.

Életünkben 3x rendeltünk Önöktől! először utoljára, és soha többet! 2 db egyforma műanyag gurulós szekrénykét rendeltünk, ami érdekes módon kétfélének érkezett meg! Visszáruzni akartuk, melyet meg is tettek, de természetesen a kettő közül azt visszáruzták, amit megrendeltünk, nem a rosszat! Na itt feladtuk, és marad így ahogy van, ide már senki ne jöjjön, senki miatt nem fogok délelőttöket, vagy napokat szobrozni! Még annyit, hogy bár készségesek voltak a visszáru megbeszélésénél, azért azt a fáradtságot vehették volna, hogy megnézik mit is rendeltünk, és mit is akartunk visszaküldeni! Ja és szives elnézésüketz a rossz értékelésért!

2017. május 9.

Én vásároltam önöktől egy relax gépet és nem müködik a vásárlás idöpontja 2017 04 25 .Remélem orvosolják a problémát mihamarabb és nem kell fogyasztó védelemhez forduljak.Segitségüket előre is köszönöm.Pallai Szilvia

2017. április 29.

Már majdnem rendeltem egy fűnyírót 80000 ft ért, de a vélemények alapján a megrendelést mégse küldtem el.Ennyi rossz tapasztalat után .

2017. április 28.

Nem elég, hogy a megrendelt telefon hibás volt,de mikor visszaküldtem a szervizbe , mert ugye bár pénzt nem adnak vissza, másfél hónapot vártam igazából a semmire. Nagy nehezen visszaküldték egy levéllel, amiben röviden az állt nincs ennek semmi baja. Majd a telefont kiveszem a dobozból és csodálkozva figyelem, hogy törötten küldték vissza, 1 hete intézem velük ezt hogy is történhetett de igazából csak a hitegetést kapom. Többet nem rendelek tőlük semmit!!!

2017. április 28.

Ha bármit elrontanak, hibáznak akkor másra próbálják hárítani a felelősséget. 4 hónapig nem is álltak szóba velem, tagadtak mindent amikor pedig kiderült, hogy mégis ők hibáztak akkor is csak hitegetnek a hiányzó termék pótlásáról. Nem tesznek semmit. A kiszállító cégeik megbízhatatlanok "csomagküldés másnapra" - lófaszt, örülhetsz ha két héten belül megkapod és nem hiányzik semmi. A leszakadó fejletlen nyugattal szemben, ahol 5 perc-el az átutalás után kapod a számlát és tájékoztatnak az árú várható érkezéséről. Itt 24 óra az átfutási idő és talán nem felejtenek el szóba állni veled utána. Csak utánvétel és személyes átvétel játszik ahol ha bármi gond van rögtön tudsz reagálni. Az ügyfélszolgálat pedig össze-vissza hazudozik. Soha többet nem vásárolok tőlük semmit, amint letelik az utolsó vásárolt termék garancia ideje törlöm a profilomat is.

2017. április 25.

Elsőre nem rossz !

2017. április 22.

Ettől a cégtől soha többé nem rendelek mert átverték a fejemet ráadásul a készüléket javítatnom kellett. Mert egy hét után tönkre ment.Én egy mozgássérült hölgy vagyok és kényelmi szempontból vettem ettől a cégtől a terméket.

2017. április 10.

Idáig jó volt. Visszatérő vásárlójuk voltam mindezidáig, de ma ezt a választ voltam kénytelen megfogalmazni múltheti semmitmondó levelükre.
Eltelt a hétvége és eltelt ismét egy munkanap, fogytán a türelmem. Úgy tűnik konkrétan rajtam kívül nem izgat senkit az, hogy az egy hete kifizetett és a Royal Sprint futárszolgálatnak 6 napja átadott küldeményt ma se kaptam, meg. Ha utánanéz, láthatja, hogy visszatérő vásárlójuk vagyok, azt hiszem ennek most vége lesz. Korábban mind Emailben, mind SMS-ben értesítettek a küldemény várható érkezési idejéről, sőt amennyiben a kézbesítés időpontja nekem nem volt megfelelő alternatívákat kínáltak. Mindez az utóbbi időkben már elmaradt, kizárólag a véletlennek volt köszönhető, hogy a futár megérkezésekor itthon voltam, bár idáig legalább annyit megtett, hogy pár perccel az érkezése előtt felhívott. 5.-én, miután a 4.-ei átadásról megkaptam értesítésüket egész nap itthon voltam, de se telefon, se futár. Szóval ha a futár arra hivatkozna, hogy itt volt és hívott telefonon, hazudik. Mindazonáltal az önök viselkedése is bosszantó, a gépies válasza amit ráadásul a gép generál (mindig bosszantó, ha az embert egy gép aláz) se meg nem nyugtat se ki nem elégít. Kérem próbáljon úgy tenni, mintha a vevő megelégedése fontos lenne Önnek és legalább valami magyarázattal szolgáljon, mert eddig az derült ki, hogy ha a Royal Sprint ( aminek a szolgáltatását egészen biztosan utoljára jelöltem meg igénybe veendőnek) a füle botját se mozgatja, akkor az önök részéről nincs további teendő !
Tisztelettel
Bartyik Vilmos

2017. április 5.

Felháborító! Minősíthetetlen! 2017.01.12-én rendeltem egy szárítógépet, amit 01.24-én szállítottak ki.A termék működésképtelen volt, hosszas telefonálgatások után elszállították 03.23-án. Azóta semmi!!!! Se pénzem, se használható szárítógépem, ami megjegyzem nem volt olcsó!!!!
Én mindenképpen jogi útra terelem az ügyet, hiszen MEGKÁROSÍTOTTAK!!!!!!!!

2017. március 29.

Kilenc napot vártam a termékre, mikorra megküldték!
Kibontva a csomagot, kiderült hogy nem az általam megrendelt terméket postázták.
Az ügyintéző, a helyett hogy elnézést kért volna még közölte velem hogy fényképekkel bizonyítsam hogy tévedtek és ha valóban úgy van akkor majd ismét megrendelik a terméket, és várhatok megint majd két hetet rá. Ígérte hogy rövid időn belül emailben értesítenek a fejleményekről.
Két óra elteltével, még mindig semmi válasz nem jött az amúgy is késve megkapott rendelésről, amit ajándékba szántam.
Ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, és egy értelmes segítőkész úri ember vette fel a telefont.
nagy nehezen annyit sikerült elintéznem vele, hogy rögzítse, idő híján nem kérek csere terméket, csak a pénzt utalják vissza.
Mikor biztosítékúl rákérdeztem hogy akkor nyugodt szívvel megrendelhetem e a terméket másik cégtől, válaszából kiderült, a Mall.hu telefonos ügyintézők, gyakorlatilag nem intézhetnek semmit, ezért mégiscsak várjam meg a levelet ami hamarosan megérkezik és az után rendeljem meg máshonnan a készüléket.
Jó pár óra elteltével ismét felhívtam az ügyintézőt, most egy nő volt, és közölte hogy vigyem be Budapesten valamelyik kirendeltségükre.
Közöltem vele hogy ugye, nem gondolja komolyan hogy 10.000ft ért felutazok Budapestre ezért.
Ő flegmán közölte hogy honnan tudja ő hogy én hol lakom.
Én meg közöltem vele hogy talán a rendelési számot kellett volna előbb megkérdeznie és akkor tudná. Ezek után közölte hogy 18 óráig van ügyfélszolgálat és addig még megkaphatom a válasz levelet.
Most itt várok, nem tudtam megrendelni máshonnan a terméket, mert bizonytalan hogy is döntenek az e-mailes ügyfélszolgálatnál.

Soha többé nem fogok rendelni ettől a megbízhatatlan inkorrekt cégtől! NEM AJÁNLOM SENKINEK!!! 100%-BAN MEGBÍZHATATLAN BOLT!!!

2017. március 29.

Felháborító !!! Közel 2hónapja vásároltam 1 benzines motoros fűrészt ,mivel mindig béreltünk ha kellett,most gondoltam meglepem a férjemet születésnapjára ,hiszen kell nyesni a fákat. Olyannyira sikerült a meglepi hogy a csomagból törötten vettük ki a fűrészt,azonnal reklamáltam. Jöttek érte el is vittek, de most jön a de 2hónap telt el ha én nem nyomulok semmi felvilágosítás !!!! Többszöri levelezes !!! De még most sem kaptuk meg!!! Persze megint bérelhettünk egy másikat!!! Most írtam rájuk hogy ha 1heten belül nem rendezik a cserét el állok a vásárlási szándékomtól , semmi válasz!!! Egyszóval nagy csalódás !!! Biztos hogy többet nem vásárolok tőlük !!

2017. március 28.

Egyszerre 2 terméket rendeltem, Pomázról mentem az SMS értesítést követően az árukért. Meglepetésemre csak az egyiket tudták kiadni. Minősíthetetlen stílusban kioktatóan közölte a pultos hölgy, hogy az E-mail-ben benne van, hogy csak az egyyik érkezett meg. A másikért mehetek újra ugyan ahhoz a nőhöz, aki 10 percen keresztük oktatott engem a modorról, amit taalán neki kellene valahol tanulni. Az, hogy elnézést kér, nem hangzott el. A hibás Én vagyok. Ez nekem 3 óra és kb 3-4 ezer Ft veszteség, + bosszóságok halmaza. A megbízható bolt jelzőt nem csak magukról állítják.

2017. március 28.

Az áru nincs raktáron, hiába írja azt. Már 9 naja várom, hogy megérkezzen a saját raktárukba, miközben azt írja készleten van. A megadott dátumokat nem tartják be.

2017. március 24.

Mitől megbízható ez a bolt?
Amit rendeltem azt nem szállították ki. Hiába telt az idő. Lemondani sem lehetett a honlapjukon. Kerülendő hely!!!

A bolt adatai
A bolt leírása
Az Internet Mall Hungary Kft. 2005-ben alakult meg az online kereskedelem terén piacvezető csehországi Internet MALL leányvállalataként.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, és Szlovákiában.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, laptopról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
Internet Mall Hungary Kft.
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-861959
Adószám: 13565925-2-43
Csomagküldési engedélyszám: C/003 337

Ügyfélszolgálatunk:
Központi ügyfélszolgálat: +36-1-205-3006
E-mail: info@mall.hu

Üzletek

  • 1027 Budapest II. kerület, Horvát utca 2-12
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Kacsa utca felől.
  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 36.
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Csanády u. felől.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés