MALL.HU

MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 2 (447 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. január 18.

Rendeltem nemrég egy orrfűrészt,amit meg is kaptam 1 héten belül,a futár meghozta a csomag fel volt bontva,de a fűrész doboza az nem,át is néztük a futárral meg van -e minden,a gép az igen,de se számla se jótállás ami erre a gépre 2 év. Írtam nekik emailt a héten de arra se méltattak hogy válaszoljanak! Mall.hu -tol soha többé nem veszek semmit,de nem is ajánlom senkinek nem korrekt cég!

2019. január 16.

Sziasztok!
Rendeltem egy Tefal Actfry 2in1 sütőt. Készségesen felajánlotta a rendszer, hogy 1490 Ft-ért extra gyorsan(kb.5munkanapon belül) megkaphatom a terméket. Gondoltam ennyit nem ér meg nekem. A rendeléstől számított 4.munkanapon megkaptam a terméket, ingyenes szállítással.☺️ Ez pozitív volt.
Aztán kibontottam a csomagot...magyar nyelvű használati útmutató és receptkönyv persze nem volt benne. Letölteni sehonnan nem lehet. Felhívtam őket, és kértem, hogy e-mailben küldjék mindkettőt. 10 percen belül megérkezett az e-mail, csatolva a használati úmutatóval. Megírtam a köszönő e-mailt, s kértem postázzák a receptkönyvet. Majd...nyomtatás... ekkor vettem észre, hogy egy másik termék használati útmutatóját küldték.
Biztosan nagy gondot jelent(az ügyintézőnek) előkeresni a rendelési szám alapján adott termék dokumentumait. Most várom a postást...hát nem fűzök hozzà sok reményt, s közben más lehetőséget is keresek, hogy használni tudjam a terméket, ne csak nézegetni.

2019. január 12.

Nekem jó a véleményem. A megrendelt rossz légkondi árát visszautalták és a hibás TV-t kicserélték. A többi rendelésemnél minden rendben volt.

2018. december 19.

December 9-én rendeltem. 2-6 munkanapot írták szállításra. (dec.. 15. munkanap volt) December 19-én azt mondja a faszikám a telefonba, hogy "kategorikusan kijelenthetem, hogy karácsonyig nem kapja meg". Honnan jön a cucc bazdmeg, a Marsról?

2018. december 17.

Kiváló

2018. december 11.

Sziasztok!

Legnagyobb csalódásom életemben bármilyen céggel szemben az a Mall.Hu webáruház!
Bárki, aki innen rendelni szeretne, soha ne tegye!
Fekete pénteken nagy naivan gyorsan rendelnünk kellett egy mosógépet, mivel pont előtte este romlott el a régi.. Az elején nagyon készségesen mindenben segítettek a régit elszállították a futárok és gyorsak voltak, túl gyorsak is, mivel senki nem várta meg amíg egyedül nőként kibontok egy 60-70 kg-os gépet.. Amikor a párom haza érkezett bontottuk ki és vettük észre, hogy a sértetlen csomagolás alatt, hatalmas horpadások vannak a mosógépen, valamint a dob és az egész belseje enyhén billeg nem természetes módon. Azonnal jeleztük majd jöttek a gondok a futár 2 hét után érkezett, meg hosszas e-mailek és telefonálások révén, mivel a cég semmit nem volt képes intézni, hozzá teszem az ígért vissza szállítás 2-3 napon belülre volt ígérve.. A pénzt persze addig nem utalják vissza, amíg a mosógépük vissza nem érkezik, amihez hozzá teszem, hogy mindeközben hirtelen meg is lett hirdetve ugyan ez a készülékből több darab 20.000 ft-al kevesebbért, mivel, hogy hibás, nekünk bezzeg kiküldték rendes áron.. 2 hetes folyamatos telefonálgatás és e-mailezés után végre sikerült elérnem a futárt, akit megkérve érte jött..2 nappal később jött egy e-mail tőlük, hogy beérkezett a gép és aznap utalják a pénzt (persze nem történt meg) Másnap délután reklamálva hívom őket, hogy mi történik itt... A válasz az volt, hogy nem tegnap, hanem aznap érkezett be a gép ne mondjam, már … Miközben ők küldték el a hivatalos igazolást a beérkezésről.. Hosszas vita után majdnem röpke 3 hét után sikerült elérni, hogy vissza adják a pénzünket, mindezek alatt flegma és bunkó választ kaptam tőlük legtöbbször.. SOHA TÖBBET NEM RENDELÜNK INNEN ÉS MINDENKIT LE FOGOK BESZÉLNI ERRŐL A SZÉLHÁMOS BANDÁRÓL!!!
Ügyintézés és minőség 0
Emberség 0

2018. december 11.

A kiszállítás 2 hétig tartott. A Gebrüder Weiss céget bízták meg vele. A tájékoztatás pontatlan volt, a szállítás napján semmiféle információ nem jött, pedig előtte ezt ígérték, ezért át sem tudtuk venni a mosogatógépet. Hosszú telefonálásaimba került kideríteni, mi történt és új időpontot kérni, melynek során a Mall és a GW egymásra mutogatott, ki hol hibázott. Ez volt az első és utolsó rendelésem a Mallnál.

2018. november 28.

Több mint 1 hete vásároltam tőlük az unokámnak gyerekjátékot amit ki is fizettem előre sajnos. Másnap megkaptam az e-mailt tőlük hogy átadták a futár cégnek DPD. A futár cég viszont nem tud róla semmit, szerintük nem adták át! Futár cég szerint nem ez az első eset hogy hazudoznak! Az ügyfelesük meg fel van háborodva, hogy miért vagyok ingerült amikor több mint 1 hete várok a kifizetett csomagomra, amiről senki nem tud semmit! Aljas egy cég, nem ajánlom senkinek!

2018. november 27.

Rendeltem egy gyerek szivacs kanapét, amit előre utalással fizettem. 3 napon belül megkaptam, de a kanapé hibás volt. Jeleztem feléjük írásban és cserét kértem. Készségesen álltak a dologhoz. Futárt küldtek a minőségi hibás termékért és azt mondták, amint beérkezik a raktárba a hibás termék, azonnal küldik a hibátlan terméket. Persze ezzel eltelt újabb 3 nap és a termék közben elfogyott, amit nem is tudni, hogy mikor kapnak újra. Arra kértek, hogy várjam ki ezt a hetet. Hát nem fogom. Hetek óta náluk a pénzem. Akkor még volt a kanapéból, amikor reklamáltam. Szerintem kötelességük lett volna fenntartani 1 darabot a cserére! Bohóc cég és inkorrekt! Soha többet mall!

2018. november 17.

Nekem semmi gondom nem volt velük. Azt kaptam amit rendeltem. Három napon belül megkaptam hibátlan és sértetlenül állapotban.
Ügyfélszolgálat teljesen rendben.

2018. november 1.

Rendeltem tőlük egy ASUS fejhallgatót ami le volt akciózva 16000 Forintról 9000-re. Kiszállítással nem volt gond viszont a csomag tartalmával nagyon is volt gond. Nem azt küldték amit meghirdettek az oldalukon hanem valami olcsó kínai utánzatot. A fejhallgatónak volt mikrofon része ami elvileg eltávolítható na ezen nem volt az, a kábel elvileg két részből állt volna de ez csak egyből... és sorolhatnám még. Ezekután felhívtam az ügyfélszolgálatot és visszavittem nekik. Legalább az árát visszakaptam. Soha többé nem fogok innen vásárolni, nálam elásták magukat.

2018. október 21.

Hajvágógépemet vittem vissza , mert 2 hónap után elromlott, személyesen vittem be Csanády üzletükbe, , ahol átvették, kaptam róla igazolást kb 15 nap a határidő,
kb 1 hónap múlva hívtam őket, azt mondták megsürgetik, eltelt még 2 hét , semmi, sem egy értesítés, sem egy email, nekem munkaeszköz volt a hajvágógép, hívtam őket, még 2x, harmadjára megelégeltem, más hangnemet vettem fel 2 hónap után, mára visszaadják a pénzt, nem történt semmi érdemleges.. Szép!

2018. szeptember 25.

Teljesen más paraméterekkel hirdetett termék árát kértük vissza. Egy hétig azzal hitegettek, hogy elindították az utalást. Amikor kértem a tranzakcióról a kivonatot, 8 nap után kisütötték, hogy a futár cégtől még nem kapták meg a termék árát. Egymásnak ellentmondó e-maileket írtak, vissza nem hívtak. Felelős persze nincs, hetek óta várhatom a pénzt, amit "méltányosságból azonnal visszautalnak". Még most sem kaptam meg. Soha többé MALL.HU

2018. augusztus 29.

Undorító egy cég, tele gyenge képességű ügyfélszolgálatos emberrel!!!
Használtan, de érvényes jótállással vásároltam egy bébiör kamerát,mely sajnos nalunk elromlott. Mindenféle dokumentációval visszaküldve kértük a javítást vagy cserét, érthetően leírva, hogy az eredeti vásárló nem azonos a jelenlegi tulajdonossal és megadva minden elérhetőségünket. Persze ezt állítólag megértették és könyvelték is. Majd 6 hét után a sokadik érdeklődésre azt mondták vissza utalják a vétel árat melyet aznap meg is tettek a vásárlónak. ??? Majd közölték hogy hibáztak,de ők nem tudnak mit tenni, keressem én meg a pénzem!!! Köszönjük MALL és fogyatékos csapata! Igy se kameránk, se pénzünk....

2018. augusztus 2.

Undorító férgek,hazudoznak!!
Kifizettem előre mindent a szállítással együtt, majd közölték, miután 3x felhívtam őket, hogy már nem elérhető az egyik termék ezért csúsznak a szállítással,majd ugyanazon a napon este a weboldalon elérhető volt utolsó darabként a termék,de én nem kaptam meg, pedig kifizettem!!

2018. június 14.

Hintaágy az rendeltem 05.26-án a rendszerük rákérdezett hogy mikor lenne nekem jó a szállítás. Lehetett választani több dátumról. Én a 06.05- ét választottam (aznap nem dolgoztam). A megrendelt termék ajándék lett volna azon a hétvégén. 06.07-én rákérdeztem hogy hol a termék mert kellene. Azt a választ kaptam hogy technikai hiba miatt még nem adták át a futárral. 06.08-án jött sms a futártól hogy átvette a csomagot. A mai napon(06.14.) telefonált a futár 13 órakor hogy 20 perc és ott van a csomaggal. 14 :15-kor felhívott a futár hogy küldjek neki egy traktorozni mert beragadt a sárba hozzáteszem majd 30 km-re volt tölem. A csomag 17:20kor érkezett meg. SOHA A BÜDÖS ÉLETBE NEM FOGOK TÖBBET INNEN VÁSÁROLNI!!!!

2018. június 7.

Kerti bútor szettet szerettünk volna vásárolni. A bolt szerint a kinézett darab volt raktáron. Megrendeltük, kifizettük. Nem történt meg a kiszállítás majd mikor két hét múlva telefonáltunk kiderült hogy egyáltalán nincs raktáron. Úgy döntöttünk kapnak még egy esélyt hátha beérkezik a termék (bár már alapból átverés volt az is hogy van belőle a raktáron). Vártunk még egy hetet, semmi. Ezután visszamondtuk a megrendelést, azt mondták 3 napon belül visszautalják a pénzt, ennek egy hete. Ma ismét telefonáltunk,az ügyfélszolgálatos szerint még nem történt meg a visszautalás. A bolt enyhén szólva sem fogyasztóbarát...és szerintem nem mi vagyunk türelmetlenek...

2018. június 5.

Ventilátort rendeltem innen, de megbántam.
Külön fizettem 1xxxFt-ot azért hogy ,hogy 06.04.-re kihozzák.
Este fél 6 kor értesítés sem jött.
Felhívtam őket, mire közölték, hogy még Magyarországon sincs a termék amit rendeltem.
A dátum amiért fizettem, az csak tájékoztató jellegü, ezért majd valamikor a héten jön.
Ha nem fizetek plusz pénzt akkor 2-3 hét legalább.
Szánalmas, és nevetséges.
A megjelölt nap után vagyunk 1 nappal, és még mindig nem érkezett be Magyarországra a termék.
Megjegyzem, hogy külföldről rendelem a kutyakaját/ házat, játékot.
Hétfőn leadtam a rendelést,szerdán délután itt volt minden.

2018. június 1.

Történt, hogy innen szerettem volna rendelni egy hűtőt. Ugyebar jo meleg van, az embernek szüksége van ra. Weboldalukon rendelhető allapotban volt a termek, raktaron. Megbantam, hogy innen rendeltem. Azon felül, hogy kb. 10 napot írtak a rendeles leadasa idopontjatol a kiszallitasig, siman nem jott meg a termek. A kiszallitas napjatol szamitva masnap, telefonon hivtam az ugyfelszolgalatot(sem telegonhivast, sem emailt nem kaptam), ahol kozoltek, hogy meg ezen napon kapok ertesitest a kiszallitas idpontjatol. Na hát hiaba vartam. Ha ezt tudtam volna, hamarabb visszamondom a rendelést. Ismételten felhivtam az ugyfelszolgalatot, ahol a diszpecser ur a,, nem tudom" es a,, logisztika hibaja" - n kívül mast nem tudott mondani. Igy vissza is mondtam a rendelést.. Többé biztos nem rendelek innen semmit, mert most szepen felultettek...

2018. május 11.

Kerti fém házat rendeltem, amely a webshop információja szerint raktáron van. Kifizettem előre, majd vártam a szállítást. Miután két nappal elmúlt a szállítási dátum, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Kiderült, hogy a termék nem hogy raktáron nem volt, de nem is tudják megrendelni. Jelenleg várom, hogy a pénzem visszautalják. Tehát (i) valótlan információval ugrasztottak be a vásárlásba, (ii) majd ezt tetézték azzal, hogy nem foglalkoztak az értesítésemmel, megvárták, míg én jelentkezem.

2018. május 7.

A web oldalon 20000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást ígérnek. Külön fizettem az egy héten belüli szállításért 1190 Ft. A rendelet terméket két hét után szállították ki, természetesen a egy hetes szállítás árát felszámolták. Még egy sima elnézést sem kértek a késett szállításért.
Szóval nem ajánlom őket.

2018. április 21.

Rendszeres vásárló vagyok,most egy fagyasztóládát vásároltam.Gyors, pontos a szállítás megszervezése,remélem akêszülék is kifogástalan lesz.

2018. március 20.

Minden rendben volt, valamint még kedvezményes kuponokat is találtam és orommel használom minden vásárláskor! (https://kedvezmenykodok.hu/web/mall-hu/ )

2018. február 14.

A hűtőgépet amit rendeltem zörgött a kompresszor felhívtam őket cseréről szó se lehetett, ragaszkodtak a szerelőhöz. Ez volt 1 éve, azóta is várjuk. Soha többet külföldi cégtől semmit.

2018. február 6.

A mosógép amit rendeltem kivűl sértetlen volt de belül törött és használhatatlan volt. Hiába jeleztük 24 órán belül, nem cserélték ki.

2018. január 24.

Vásároltam tőlük,egy Orion OBH PTC-22 fürdőszobai fűtőtestet. Amikor megérkezett kibontottam,és az alján egy kb. 10 cm-es repedés volt.Nem nagyon foglalkoztam vele,mivel vízszintesen kipróbálva jól működött és a honlapjukon írják is,hogy kisebb repedés karc előfordulhat.Vissza csomagoltam,beraktam a szekrénybe,mivel a fürdőszoba még nem volt kész,majd pár hónap múlva amikor fel akartam szerelni vettem észre,hogy függőleges helyzetben illetve mozgatva igen csúnyán kerreg benne valami,tehát nem csak az a "kis" repedés van az alján,hanem belül is eltörött benne valami.Az ügyfélszolgálat közölte,hogy biztosan szállításkor,vagy nálam sérült meg,mivel Ők 1.osztályú terméket küldtek nekem,és küldjem vissza majd bevizsgálják.
1: A szállításkor biztosan nem sérült mivel a csomagolás és a doboza sértetlen.
2: Nálam a szekrényben biztosan nem sérült.
3: Te jóóó ég..... ha ilyen náluk a 1.osztályú termék,akkor milyen lehet a többi.......
4: amennyiben visszaküldeném az oda-vissza szállítás 3-4 ezer forint lenne,és azt mindenkinek a fantáziájára bízom,hogy a saját "szakértőjük" milyen jelentést adna a sérülés mivoltáról.
5: Igaz,ezer forinttal drágábban de bármelyik áruházban személyesen átnézve,kipróbálva,megvehettem volna ezt a terméket,csak mivel sajnos sokszor nehezen mozgok,ezért vásároltam náluk.
Szerintem Ők "raklapos" eladók,tehát a gyártó cégektől olcsón beszerzik a csomagolássérült,hibás termékeket és azokat átcsomagolva,megbuherálva árusítják.
SOHA az életben nem vásárolok tőlük,és ezt ajánlom mindenkinek.

2017. december 18.

Dec.11.-én rendelt raktáron levő powerbanket dec.18.-án méltóztatnak odaadni a futárcégnek. Dec.14.re ígérték a kiszállítását ... Pontosabban azzal takaróznak, hogy ők csak “várható” időpontokat adnak meg...

2017. december 7.

Nov.8-án megrendeltem és kifizettem egy tv-t. Azt írták, nincs készleten, majd nov. 29-én érkezik a beszállítótól, értesíteni fognak. Vártam, mint a jó gyerek!(Közben volt Black friday megvehettem volna máshol- talán még olcsóbban is.) Dec. 4-én írtam nekik, hogy hol a megígért áru. Azt válaszolták, megpróbálták beszerezni, de nem tudták, ezért törölték a megrendelésem, majd küldik vissza a pénzt. (Közben náluk kamatozott majdnem 1 hónapig!!!) Szerencsére másnap már visszautalták a pénzem. Az email ügyfélszolgálat megbízható, mindig válaszoltak leveleimre.

2017. december 6.

Gyalázatos, szelhamos ceg a szanalmas, himi-humi, track listet hamisito futarszolgalatukkal egyutt (Royal Sprint). Normalis helyen mindket ceg bezarhatna 1 nap alatt ilyen viselkedes mellett.

A futar elallt a nevemben a szallitastol a 6. napon, amikor hiaba vartam a kiszallitast. Utolag azt hazudjak, hogy ketszer probaltak kihozni, de az elso ilyennel telefonon elismertek, hogy nem voltak itt, csak ezt irtak a rendszerbe.

Hazudik a futar is: azt allitotta, hogy csengetett, csak eppen nem volt hova, ugyanis nincs csengom. Ebbol azonnal kiderult, hogy nem jart itt masodszorra sem.

A mall egyszeruen szerzodest szegett, most pedig a visszakerult csomagomat nem hajlando kikuldeni nekem, pedig 6 napot ultem itthon a fogadasanak erdekeben. Rengeteg keseruseget, idegeskedest, napi 20-30 perc ugyintezest sajat koltsegen okoztak nekem. Az aru a 12 nappal ezelotti arhoz kepest 30 ezerrel dragult - azt akarjak, hogy az o hibajukbol meg nem erkezo aruert most fizessek ennyivel tobbet, akkor odaadjak.

Mocskos, jogtipro ceg. Nem Europaba valo.

Szamos beszelgetesemet rogzitettem veluk - mindent tudok bizonyitani. Egy csoportos perben benne lennek ellenuk.

2017. november 24.

November első felében rendeltem az áruháztól terméket, melyről visszaigazolást kaptam. Személyes átvételi lehetőséget szerettem volna használni, de erre nem volt lehetőségem tekintettel a NAV általi ellenőrzés miatti boltbezárás miatt...
Mivel születésnapra kellett a termék, X napon lemondtam a rendelést és más helyről megrendeltem. X nap estéjén visszaigazolták a lemondást ( persze elnézéskérés nélkül )... X+1 napon értesítést kaptam, hogy nem tudják tovább tárolni a terméket, megszüntetik a rendelésem... X+2. napon értesítenek, hogy újra van lehetőség a személyes átvételre...
Csak gratulálni tudok a XIX. századi balkáni ügyintézéshez!

Halkan jegyzem meg: az általam rendelt termék a zárlat alatt 1.000,- Ft-al lett drágább...

A bolt adatai
A bolt leírása
Az Internet Mall Hungary Kft. 2005-ben alakult meg az online kereskedelem terén piacvezető csehországi Internet MALL leányvállalataként.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, és Szlovákiában.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, laptopról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
Internet Mall Hungary Kft.
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-861959
Adószám: 13565925-2-43
Csomagküldési engedélyszám: C/003 337

Ügyfélszolgálatunk:
Központi ügyfélszolgálat: +36-1-205-3006
E-mail: info@mall.hu

Üzletek

  • 1027 Budapest II. kerület, Horvát utca 2-12
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Kacsa utca felől.
  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 36.
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Csanády u. felől.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés