MALL.HU

MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 2 (434 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. augusztus 29.

Undorító egy cég, tele gyenge képességű ügyfélszolgálatos emberrel!!!
Használtan, de érvényes jótállással vásároltam egy bébiör kamerát,mely sajnos nalunk elromlott. Mindenféle dokumentációval visszaküldve kértük a javítást vagy cserét, érthetően leírva, hogy az eredeti vásárló nem azonos a jelenlegi tulajdonossal és megadva minden elérhetőségünket. Persze ezt állítólag megértették és könyvelték is. Majd 6 hét után a sokadik érdeklődésre azt mondták vissza utalják a vétel árat melyet aznap meg is tettek a vásárlónak. ??? Majd közölték hogy hibáztak,de ők nem tudnak mit tenni, keressem én meg a pénzem!!! Köszönjük MALL és fogyatékos csapata! Igy se kameránk, se pénzünk....

2018. augusztus 2.

Undorító férgek,hazudoznak!!
Kifizettem előre mindent a szállítással együtt, majd közölték, miután 3x felhívtam őket, hogy már nem elérhető az egyik termék ezért csúsznak a szállítással,majd ugyanazon a napon este a weboldalon elérhető volt utolsó darabként a termék,de én nem kaptam meg, pedig kifizettem!!

2018. június 14.

Hintaágy az rendeltem 05.26-án a rendszerük rákérdezett hogy mikor lenne nekem jó a szállítás. Lehetett választani több dátumról. Én a 06.05- ét választottam (aznap nem dolgoztam). A megrendelt termék ajándék lett volna azon a hétvégén. 06.07-én rákérdeztem hogy hol a termék mert kellene. Azt a választ kaptam hogy technikai hiba miatt még nem adták át a futárral. 06.08-án jött sms a futártól hogy átvette a csomagot. A mai napon(06.14.) telefonált a futár 13 órakor hogy 20 perc és ott van a csomaggal. 14 :15-kor felhívott a futár hogy küldjek neki egy traktorozni mert beragadt a sárba hozzáteszem majd 30 km-re volt tölem. A csomag 17:20kor érkezett meg. SOHA A BÜDÖS ÉLETBE NEM FOGOK TÖBBET INNEN VÁSÁROLNI!!!!

2018. június 7.

Kerti bútor szettet szerettünk volna vásárolni. A bolt szerint a kinézett darab volt raktáron. Megrendeltük, kifizettük. Nem történt meg a kiszállítás majd mikor két hét múlva telefonáltunk kiderült hogy egyáltalán nincs raktáron. Úgy döntöttünk kapnak még egy esélyt hátha beérkezik a termék (bár már alapból átverés volt az is hogy van belőle a raktáron). Vártunk még egy hetet, semmi. Ezután visszamondtuk a megrendelést, azt mondták 3 napon belül visszautalják a pénzt, ennek egy hete. Ma ismét telefonáltunk,az ügyfélszolgálatos szerint még nem történt meg a visszautalás. A bolt enyhén szólva sem fogyasztóbarát...és szerintem nem mi vagyunk türelmetlenek...

2018. június 5.

Ventilátort rendeltem innen, de megbántam.
Külön fizettem 1xxxFt-ot azért hogy ,hogy 06.04.-re kihozzák.
Este fél 6 kor értesítés sem jött.
Felhívtam őket, mire közölték, hogy még Magyarországon sincs a termék amit rendeltem.
A dátum amiért fizettem, az csak tájékoztató jellegü, ezért majd valamikor a héten jön.
Ha nem fizetek plusz pénzt akkor 2-3 hét legalább.
Szánalmas, és nevetséges.
A megjelölt nap után vagyunk 1 nappal, és még mindig nem érkezett be Magyarországra a termék.
Megjegyzem, hogy külföldről rendelem a kutyakaját/ házat, játékot.
Hétfőn leadtam a rendelést,szerdán délután itt volt minden.

2018. június 1.

Történt, hogy innen szerettem volna rendelni egy hűtőt. Ugyebar jo meleg van, az embernek szüksége van ra. Weboldalukon rendelhető allapotban volt a termek, raktaron. Megbantam, hogy innen rendeltem. Azon felül, hogy kb. 10 napot írtak a rendeles leadasa idopontjatol a kiszallitasig, siman nem jott meg a termek. A kiszallitas napjatol szamitva masnap, telefonon hivtam az ugyfelszolgalatot(sem telegonhivast, sem emailt nem kaptam), ahol kozoltek, hogy meg ezen napon kapok ertesitest a kiszallitas idpontjatol. Na hát hiaba vartam. Ha ezt tudtam volna, hamarabb visszamondom a rendelést. Ismételten felhivtam az ugyfelszolgalatot, ahol a diszpecser ur a,, nem tudom" es a,, logisztika hibaja" - n kívül mast nem tudott mondani. Igy vissza is mondtam a rendelést.. Többé biztos nem rendelek innen semmit, mert most szepen felultettek...

2018. május 11.

Kerti fém házat rendeltem, amely a webshop információja szerint raktáron van. Kifizettem előre, majd vártam a szállítást. Miután két nappal elmúlt a szállítási dátum, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Kiderült, hogy a termék nem hogy raktáron nem volt, de nem is tudják megrendelni. Jelenleg várom, hogy a pénzem visszautalják. Tehát (i) valótlan információval ugrasztottak be a vásárlásba, (ii) majd ezt tetézték azzal, hogy nem foglalkoztak az értesítésemmel, megvárták, míg én jelentkezem.

2018. május 7.

A web oldalon 20000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást ígérnek. Külön fizettem az egy héten belüli szállításért 1190 Ft. A rendelet terméket két hét után szállították ki, természetesen a egy hetes szállítás árát felszámolták. Még egy sima elnézést sem kértek a késett szállításért.
Szóval nem ajánlom őket.

2018. április 21.

Rendszeres vásárló vagyok,most egy fagyasztóládát vásároltam.Gyors, pontos a szállítás megszervezése,remélem akêszülék is kifogástalan lesz.

2018. március 20.

Minden rendben volt, valamint még kedvezményes kuponokat is találtam és orommel használom minden vásárláskor! (https://kedvezmenykodok.hu/web/mall-hu/ )

2018. február 14.

A hűtőgépet amit rendeltem zörgött a kompresszor felhívtam őket cseréről szó se lehetett, ragaszkodtak a szerelőhöz. Ez volt 1 éve, azóta is várjuk. Soha többet külföldi cégtől semmit.

2018. február 6.

A mosógép amit rendeltem kivűl sértetlen volt de belül törött és használhatatlan volt. Hiába jeleztük 24 órán belül, nem cserélték ki.

2018. január 24.

Vásároltam tőlük,egy Orion OBH PTC-22 fürdőszobai fűtőtestet. Amikor megérkezett kibontottam,és az alján egy kb. 10 cm-es repedés volt.Nem nagyon foglalkoztam vele,mivel vízszintesen kipróbálva jól működött és a honlapjukon írják is,hogy kisebb repedés karc előfordulhat.Vissza csomagoltam,beraktam a szekrénybe,mivel a fürdőszoba még nem volt kész,majd pár hónap múlva amikor fel akartam szerelni vettem észre,hogy függőleges helyzetben illetve mozgatva igen csúnyán kerreg benne valami,tehát nem csak az a "kis" repedés van az alján,hanem belül is eltörött benne valami.Az ügyfélszolgálat közölte,hogy biztosan szállításkor,vagy nálam sérült meg,mivel Ők 1.osztályú terméket küldtek nekem,és küldjem vissza majd bevizsgálják.
1: A szállításkor biztosan nem sérült mivel a csomagolás és a doboza sértetlen.
2: Nálam a szekrényben biztosan nem sérült.
3: Te jóóó ég..... ha ilyen náluk a 1.osztályú termék,akkor milyen lehet a többi.......
4: amennyiben visszaküldeném az oda-vissza szállítás 3-4 ezer forint lenne,és azt mindenkinek a fantáziájára bízom,hogy a saját "szakértőjük" milyen jelentést adna a sérülés mivoltáról.
5: Igaz,ezer forinttal drágábban de bármelyik áruházban személyesen átnézve,kipróbálva,megvehettem volna ezt a terméket,csak mivel sajnos sokszor nehezen mozgok,ezért vásároltam náluk.
Szerintem Ők "raklapos" eladók,tehát a gyártó cégektől olcsón beszerzik a csomagolássérült,hibás termékeket és azokat átcsomagolva,megbuherálva árusítják.
SOHA az életben nem vásárolok tőlük,és ezt ajánlom mindenkinek.

2017. december 18.

Dec.11.-én rendelt raktáron levő powerbanket dec.18.-án méltóztatnak odaadni a futárcégnek. Dec.14.re ígérték a kiszállítását ... Pontosabban azzal takaróznak, hogy ők csak “várható” időpontokat adnak meg...

2017. december 7.

Nov.8-án megrendeltem és kifizettem egy tv-t. Azt írták, nincs készleten, majd nov. 29-én érkezik a beszállítótól, értesíteni fognak. Vártam, mint a jó gyerek!(Közben volt Black friday megvehettem volna máshol- talán még olcsóbban is.) Dec. 4-én írtam nekik, hogy hol a megígért áru. Azt válaszolták, megpróbálták beszerezni, de nem tudták, ezért törölték a megrendelésem, majd küldik vissza a pénzt. (Közben náluk kamatozott majdnem 1 hónapig!!!) Szerencsére másnap már visszautalták a pénzem. Az email ügyfélszolgálat megbízható, mindig válaszoltak leveleimre.

2017. december 6.

Gyalázatos, szelhamos ceg a szanalmas, himi-humi, track listet hamisito futarszolgalatukkal egyutt (Royal Sprint). Normalis helyen mindket ceg bezarhatna 1 nap alatt ilyen viselkedes mellett.

A futar elallt a nevemben a szallitastol a 6. napon, amikor hiaba vartam a kiszallitast. Utolag azt hazudjak, hogy ketszer probaltak kihozni, de az elso ilyennel telefonon elismertek, hogy nem voltak itt, csak ezt irtak a rendszerbe.

Hazudik a futar is: azt allitotta, hogy csengetett, csak eppen nem volt hova, ugyanis nincs csengom. Ebbol azonnal kiderult, hogy nem jart itt masodszorra sem.

A mall egyszeruen szerzodest szegett, most pedig a visszakerult csomagomat nem hajlando kikuldeni nekem, pedig 6 napot ultem itthon a fogadasanak erdekeben. Rengeteg keseruseget, idegeskedest, napi 20-30 perc ugyintezest sajat koltsegen okoztak nekem. Az aru a 12 nappal ezelotti arhoz kepest 30 ezerrel dragult - azt akarjak, hogy az o hibajukbol meg nem erkezo aruert most fizessek ennyivel tobbet, akkor odaadjak.

Mocskos, jogtipro ceg. Nem Europaba valo.

Szamos beszelgetesemet rogzitettem veluk - mindent tudok bizonyitani. Egy csoportos perben benne lennek ellenuk.

2017. november 24.

November első felében rendeltem az áruháztól terméket, melyről visszaigazolást kaptam. Személyes átvételi lehetőséget szerettem volna használni, de erre nem volt lehetőségem tekintettel a NAV általi ellenőrzés miatti boltbezárás miatt...
Mivel születésnapra kellett a termék, X napon lemondtam a rendelést és más helyről megrendeltem. X nap estéjén visszaigazolták a lemondást ( persze elnézéskérés nélkül )... X+1 napon értesítést kaptam, hogy nem tudják tovább tárolni a terméket, megszüntetik a rendelésem... X+2. napon értesítenek, hogy újra van lehetőség a személyes átvételre...
Csak gratulálni tudok a XIX. századi balkáni ügyintézéshez!

Halkan jegyzem meg: az általam rendelt termék a zárlat alatt 1.000,- Ft-al lett drágább...

2017. november 15.

Már a róluk szóló tv-reklám is emeli a vérnyomásom. Én még egy ilyen csirkefogó csapattal nem találkoztam.
Őszintén megörültem a hírnek, hogy a NAV végre utánajár a disznóságaiknak. Remélem, hogy eltűnnek még az országból is.

2017. november 8.

Nov. 3.án rendeltünk egy mobiltelefont idősebb nőrokonunk születésnapi ajándékaként raktári készletről nov. 7.-i átvétellel. Természetesen nem kaptunk semmi hírt a várható kiszállításról. Telefonos érdeklődéseink alkalmával ahányan voltak annyifélét mondtak. Még a futárcégnek sem adták át az árut. A rendelést a mai napon lemondtuk mert semmi biztosat nem tudtak mondani a kiszállításról. Kellemetlen helyzetbe hoztak de utoljára mert soha nem rendelünk tőlük.

2017. november 8.

Az árak átlagosak, a kiszállítás kimondottan Lassú! Nehézkes követhetetlen!!!

2017. november 6.

Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy rendeltem tőlük. Október 25.én. A visszaigazolásban november 2.-ára ígérték a kiszállítást. Természetesen a rendeléskor megnéztem hogy raktáron levő készletből rendeltem. November 2.-án telefonon érdeklődtem a kiszállítás várható időpontjáról. Udvariasan elnézést kérve közölte velem a hölgy hogy csak sajnos 3.-án tudják kiszállítani. November 6.-án újra érdeklődtem. Azt a választ kaptam hogy nem tudják mikorra várható a kiszállítás. Természetesen azonnal lemondtam a megrendelést, és másoknak is azt javaslom hogy ne is rendeljenek tőlük semmit.

2017. október 10.

A minősítés ROSSZ kategória csillag nélkül.

2017. október 3.

A vélemények miatt félve, de másodjára ismét vásároltam a honlapról. Most is, és első alkalommal is, minden gyorsan és rendben ment.

2017. szeptember 28.

A sok rossz között amit én tapasztaltam. Megrendeltem, vissza igazolták. 2 nap múlva atadták a futárnak. 3. nap a futár teefonált 15 percen belül itt lesz. Ez is így volt. Az áru ahogy hirdetve lett. Új, jó, és tökéletes. Hajrá MALL, hajrá FUTÁROK. Nagyon meg vagyok elégedve a tranzakcióval. További sok sikert kívánok mindenkinek. Egy elégedett ügyfél.

2017. szeptember 21.

Vásároltam egy tévét a Malltól. Három munkanapon belül, kifogástalan állapotban megkaptam. Mivel a tv nem felelt meg, mert nem tudott olyan dolgokat, amire szükségem lett volna, 10 nap után visszavittem a Váci úti ügyfélszolgálatra. Ott udvariasan, kedvesen visszavették, a pénzt pedig a visszavitelt követő 3. munkanapon visszautalták a számlámra. Sőt, nem csak a tv árát kaptam vissza, hanem a 490 Ft-ot is, amit az utánvétért fizettem. Nekem nagyon pozitív ezek után a Mall-ról a véleményem.

2017. szeptember 20.

Tisztelt Értékesítő!
Korábban vásároltam önöktől 2 db. Manikűr-Pedikűr készlete, "úgynevezett" 50%-os akció keretén belül, 11.900.-Ft/db áron ha jól emlékszem, éppen most nem kerestem elő a pontos árat. A küldemény időben, rendben megérkezett.
Önök kértek véleményt a kiszolgálás, szállítás időbeli megítéléséről, amit én szintén megtettem, pozitív véleményt reagálva. Most következett azonban egy olyan vérforraló meglepetés, amit nem tudok szó nélkül hagyni. A LIDL áruházlánc 09.14-20.-ig érvényes hirdetési újságjában ezt a terméket 4.999.-Ft-os áron hirdetik. Azt értem, hogy az internetes vásárlással járó kényelmi szempontokat meg kell fizetni, azt is értem, hogy Önöknek bizonyos haszonkulccsal van joguk és kell is dolgozniuk. Felháborítónak és gusztustalannak tartom viszont, hogy még akciósan is több mint 50 %-al magasabb áron értékesítik ugyanazt a terméket. Tudom; nem kötelező Önöktől vásárolni, és ha meg tettem le kell nyelnem ezt a gusztustalanságot, de erősen gondolkodom, hogy a panaszt teszek Önök ellen. Igen, gazdagodjanak csak meg, szépen, mert dolgoznak, teszik a dolgukat, de így?
Én a magam részéről Önöknél sohasem fogok vásárolni, mi több minden ismerősömet le fogom erről beszélni. Megalázónak érzem, hogy ennyire kihasználják a jóhiszemű vásárlókat.

2017. szeptember 18.

Ez egy átverős cèg akit tud bepalizza ! SEMMIT SE TŐLÜK !!!!!!!

2017. szeptember 8.

Csatlakozom az előttem negatív véleményt kifejtőkhöz. Egyszer rendeltem és az sem volt zökkenőmentes, de adtam még egy esélyt. Legutóbb az áruházba kértem a megrendelt árut. A következő nap végén jött egy sms, hogy nem tudták átadásra összekészíteni. Még szerencse, hogy csak az azt következő napon ejtettem útba a boltot, mert vidéken élek. Garantálni akkor sem tudták, hogy megérkezik az áru, így nem vártam zárásig. Ezt követően kértem, hogy a jól bevált futárszolgálattal postázzák ki, a szállítási díjat természetesen megfizetve. Ez csak akkor működött volna, ha a rendelésem törlöm és újra megrendelem uganazt kiszállítással. Csak hogy a termék ára változott az elmúlt 2 napban (drágább lett) és nem tudták megoldani, hogy az áruházba beérkező, X áron rendelt terméket X áron postázzák ki a megadott címre. Katasztrófa, ami itt megy, rugalmasság egyáltalán nem létezik. Más üzletben tapasztaltam olyat, hogy ha nem a megfelelő terméket rendeltem, a csereterméknél a 2000 Ft-os felártól még ráadásul el is tekintettek. Van, ahol 2.000 Ft-ot egy vevő hűsége és ismerős körben történő továbbajánlása megér. Itt többet nem fogok vásárolni. Csak azt nem értem, hogy lett mégis az év boltja...

2017. augusztus 21.

Rendeltem egy terméket, amit előre ki is fizettem, a pénz 2 napon belül eltűnt a számlámról. Amikor elmentem az irodájukba, hogy személyesen átvegyem, közölték, hogy rossz a termék, és elindítottunk egy cserét. (Fél órás procedúra volt.) Azt mondták 3 napon belül várható az áru. Egy hét múlva, amikor még mindig nem volt semmi hír a termék felől, felhívtam őket és lemondtam a rendelést. Azt mondták, hogy a pénz fél órán belül visszaérkezik a számlámra. 4 nap után még mindig nem kaptam vissza a pénzt felhívtam őket, és most már 4-5 munkanapot mondtak a pénz megérkezésére. Holnap lesz az 5. munkanap, kíváncsi leszek, hogy visszaér-e a pénz. NEM AJÁNLOM SENKINEK!

2017. augusztus 21.

Aki csak teheti kerülje el őket nagyon messzire. Az amúgy sem rövid szállítási határidőt nem tartják be. Az emeil-re csak állandóan azt ismételgetik, hogy majd értesítenek, ha feladták a csomagot, és mindig más időpontot mondanak! Az ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Természetesen az előre kifizetést azt egyből levonták a számláról. Semmire való banda.
Senki se vegyen tőlük semmit!!!!!

A bolt adatai
A bolt leírása
Az Internet Mall Hungary Kft. 2005-ben alakult meg az online kereskedelem terén piacvezető csehországi Internet MALL leányvállalataként.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, és Szlovákiában.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, laptopról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
Internet Mall Hungary Kft.
Nagytétényi út 112.
1222 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-861959
Adószám: 13565925-2-43
Csomagküldési engedélyszám: C/003 337

Ügyfélszolgálatunk:
Központi ügyfélszolgálat: +36-1-205-3006
E-mail: info@mall.hu

Üzletek

  • 1027 Budapest II. kerület, Horvát utca 2-12
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Kacsa utca felől.
  • 1132 Budapest XIII. kerület, Váci út 36.
    Nyitva tartás: 9:00-18:00
    Megközelíthetőség: Bejárat a Csanády u. felől.
A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés