Holmi bolt


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Holmi bolt legnépszerűbb termékeit!

Legalja utolsó cég, kommunikáció nulla. Május 30-án rendeltem terméket, kiderült hogy hibás. Június 9-én visszaküldtem (saját költségen), majd július 6-án visszaírtak hogy a termék valóban hibás, vagy vásároljam le, vagy visszafizetik az árát. Július 21-én jeleztem nekik hogy elállok a vásárlástól, vettem máshol ugyanolyan terméket. Mindenesetre 7-én reggel megírtam a kért adatokat (név, számlaszám).
Ezt írták: "Tovább felhívom szíves figyelmét, hogy a nyári szabadságolások következtében a válaszidő meghosszabbodásával kell számolni, ami akár 2 hét is lehet."
Tehát azóta eltelt lassan 4 hét is, pénz még mindig sehol. Levelekre válasz nincs, elérhetőség nincs. Hogy tud egy ilyen üzlet egyáltalán működni, fogyasztóvédelem nem tudja őket megkúpolni? Hihetetlen.
SOHA
SENKI
NE
VÁSÁROLJON
INNEN

Utánanéztem. Őt lehet keresni.
Cégjegyzésre jogosultak: Horváth Zsolt (an: Stefanik Györgyi) ügyvezető (vezető tisztségviselő) 1021 Budapest, Széher út 7. 1. em. 2.
Egyébként már folyt velük kapcsolatban ügy, semmi eredménye: https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

Azonosító : SORD- 437557 . Sziasztok . Nem tudják számla alapján összerakni a rendelést, aztán hosszú e-mailezés alapján, elküldték a második terméket, de persze hogy nem úgy működik a termék ahogy kell. Autós kameráról van szó, és BT kihangosítóról. A kihangosító még működik persze ez a 4.490 ft-os termék, a fedélzeti kamera ami elsőnek elmaradt, ami 12.990 ft volt azzal viszon problémák vannak. Persze a a második panaszomra már nem érkezett e-mail. Telefonszám nincs. Viszont az enyém megvan a boltnak , de semmi.Egy Holmi sz..r ez a bolt.

Mozgásérzékelős lámpát rendeltem. 2 héten belül megkaptam. Azt kaptam amit rendeltem. Kiválóan működnek.

Nem ajánlom a vásárlást. Hasonlóan jártam, mint az előttem szóló panaszosok. Visszaigazoló email a 2023. július 17-én történt megrendelésről és a fizetésről megérkezett, azóta mélységes csend.

Rendelésem kifizettem utalással, nem kaptam meg.
Elérni nem lehet őket.
Csaló cég.

Telefonszám nincs megadva és egyik email címről se válaszolnak. Lassan egy hete csak “rendelés rögzítve” státuszban van a rendelésem, pedig a visszaigazoló emailben 1-2 napot írtak. Vagy amatőr vagy csaló céggel állok szemben.

Vettem egy unerzális távirányítót, elég hamar megkaptam, de a működtető gombok hiányoznak róla, tehát bár ólcsó volt, de ha a használhatóságát nézzük egy nagy sz@r!

Egy protektoros mellényt rendeltem sem visszajelzést nem kaptam sem választ az e mailomra amit írtam nekik. A pénzt persze előre elutaltam 15980Ft Ebből rendőrség lesz...

Még mindig nem kaptam választ! Vigyázzon mindenki: fizetsz & lenyúlják a pénzed. A megrendelt árúról még visszajelzést sem kapsz. A hozzászólásokból látom több százan vagyunk. Ebből lehet,hogy rendőrségi ügy lesz.

Lassan egy hete rendeltem egy kisállat, nyírót. A pénzt átutaltam, amiről megjött a visszajelzés.A szállítással kapcsolatban semmi visszajelzés. A panaszlevelemre szintén nem válaszoltak. Mejegyzem makacs ember vagyok, ha kell mindennap beírok!

Használt lestrapált léghűtőt kaptam minden tartozék nélkül. Írtam, de válaszra sem méltatnak. Mindezt csekély 30000 forintért!

Nevem: Varga István
Bariontól való visszaigazoló e-mail dátuma: 2023. jún. 22. 11:03
Nyilván ezt tekinthetem a rendelés dátumának is.
Ebben az e-mailben ez áll - idézem (az e-mail címembe én tettem az XXXXX-et, ha nyilvánosan megjelenik.):
„Helló vaXXXXX@gmail.com!
Sikeresen fizettél 3 480 Ft-ot bankkártyával!
A tranzakció részletei:
Elfogadóhely neve: holmibolt
Bankkártya száma: **** 4807
Bankkártya típusa: MasterCard
Banki engedélykód: 239829
Fizetés Barion azonosítója: 3b27e586db10ee119d0bb8ca3a6352a2
Rendelés elfogadóhelyen nyilvántartott azonosítója: 54965-985830”
Eddig az idézet.
Ezzel tudom csak azonosítani, hogy kifizetés történt a "Holmi bolt" nevű weboldalon.
Semmi, de semmi visszaigazolás nem érkezett, hogy a rendelt áru és a csomagpontra történő szállítása ki lett fizetve!
Nem tudok a rendelésemről semmit.
Sajnos csak ezt tapasztalva kerestem rá a véleményekre, amik az általam tapasztaltakat visszhangozzák.
Nem nagy összeg: Grillkesztyű 2490 és csomagpontra szállítás 990, vagyis összesen: 3480 Ft.
De ez egy csalásnak tűnik!
A pozitív véleményezések pedig úgy vélem, csak hígítani akarják a sok-sok negatív tapasztalatot, és persze, hogy a rendelésem után az merül fel bennem, hogy nem valósak a pozitív tapasztalásoknak a véleményezései.
Nem ajánlom a vásárlást!

Egy baba úszógumit vásároltam tőlük-bar ne tettem volna... Az úszógumin lévő kormány törötten érkezett. Ügyfélszolgálat nem reagál semmire, ami kritikán aluli, internetes vásárlás esetén, hibás terméket köteles visszavenni. Remélhetőleg a fogyasztóvédelem sikeresebb lesz... Senkinek nem ajánlom, hogy innen vásároljon, inkább pár ezer forinttal többet fizetnék, mint ettől a vicc bolttól vegyek újra bármit...

Még arrka sem képesek, hogy a kifizetett rendelésemet visszaigazolják. Nem véleltlen, hogy nincs elérhetőségük.Sajnos én sem olvastam el a hozzászólásokat, Részemről senkinek nem ajánlom hogy innen vásároljon.

Egy hét colos GPS-t rendeltem, a web oldalon megadottak szerint "Teljes Európa térképpel"!
Amit kaptam: Németország, Magyarország, Szlovákia, Szlovénia, Svédország, Ukrajna, Egyesült Királyság, Oroszország
8 ország ahova többségében biztos nem megyek autóval. Az akkumulátora teljesen használhatatlan, töltő is azt írja ki: "alacsony akkumulátorszínt"!
A készülék saját belső memóriája 4GB, amire alapból nem fér rá a teljes Európa!!!
a 14 napos visszaküldési időbő kicsúsztam, de a saját ÁSZF-jük szerint is, 1 év a jótállás!
Egyetlen mail-emre sem válaszolnak, telefonszám nincs?!
Rendőrségi feljelentést fogok tenni? CSALÁS, A VBEVŐ SZÁNDÉKOS MEGTÉVESZTÉSE, BECSAPÁS!!!
Sajnos elkövettem a hibát, vásárlás előtt nem olvastam el részletesen a véleményeket!
SENKI NE VÁSÁROLJON ITT, SZÉLHÁMOS TÁRSASÁGH!!!

Nem reagálnak semmire komolytalan banda!!!!

Nem megbízható a bolt, én csak azt tudom javasolni, hogy senki ne rendeljen innen.
Rendeltem 2 db borotvát, a rendelésemről nem jött visszaigazolás, pár nap múlva kaptam e-mailt a futárszolgálattól, hogy azon a napon kézbesítik, de mikor a csomagot kibontottam, csak 1 db volt benne, az is doboz nélkül, buborékos fóliában összegumizva az alkatrészek.
Reklamációra nem reagálnak semmit.

Ez a postai nyomonkövetés számaPB53C66481384 mivel önöktől semmilyen értesítést nem kaptam a rendelésről.Miután írtam önöknek a holmiboltugyfelszolgalat@gmail.com címre kaptam egy választ,hogy már "csomagoljá"!!! Meg is jött csak nem az amit rendeltem!!!!Azt az árut amit rendeltem nem kaptam meg.Email címűkre el is küldtem a képeket!!

Ezer éve rendelek internetről, mindig rákeresek a véleményekre, de sajnos most nem tettem!
Egy vákumos miteszertisztító készüléket rendeltem erről a csodás oldalról... Doboz- és leírás nélkül érkezett, a mák a sem volt rajta a képen és mintha nem is lett volna új, egyből érintetlenül vissza is küldtem, amire egy ilyen válasz jött hogy higiéniai okok miatt nem vehetik vissza!
NEM LETT KIPRÓBÁLVA A termék és még javában benne voltam a 14 napban! Senkinek nem ajánlom, hogy innen rendeljen, silány termék, nem megbízható cég! Csak a pénzünk bánja! A Mai nap folyamán előszőr fogok fogyasztóvédelemhez fordulni, remélem segítettem ezzel a comment-el és más is cselekedni fog, aki így járt mint én!

Használhatatlan szemetet küldtek, hónapok óta reklamálok és levelezünk, a terméket visszaküldtem, azzal szivattak hogy kell a GLS csomagszám, ezt is elküldtem. Azóta nem válaszolnak. Győriné

Autós matracot rendeltem az AliExpress árainak ötödéért. Rendben megérkezett, az amire számítottam, tökéletes, köszönöm!

Uram Atyám! Nem olvastam rá a véleményekre, mielött rendeltem volna. Te ne kövess el ilyen hibát!!

Egy multifunkcios, usb hub-ot rendeltem csutortok reggel. Pentek reggel, 8:17-kor kaptam az ertesitot, a csomagom megerkezett, atvehetem a megjelolt postan.
Magam sem szamitottam ilyen gyors ugyintezerse.
Koszonettel,
Zsolt

Rendeltünk egy autós matracot. Utána olvastuk el a véleményeket. Pánikba estünk a sok negtív kritika hallatán. Jelentem, mi kellemesen csalódtunk. Időben, megfelelő terméket kaptunk. Pont azt, amire számítottunk. A minőségével is elégedettek vagyunk.

A legnagyobb probléma, hogy nincs telefon szám nincs kivel kommunikálni. Egy árut rendeltem kettőt akarnak küldeni. Nincs kivel megbeszélni a problémát.

2db terméket rendeltem, 1 db érkezett!! A terméknek párban kellett volna érkeznie, tehát 4 db, csak 1 db ot kaptam! Nem ajanlom az itt vásárlást!

Hajkreppelőt rendeltem, ami nem működött. E-mailben megkerestem őket, kérésükre visszaküldtem. Ennek több mint egy éve. Azóta hiába írtam kedvesen, bután... Válaszra se méltattak! Se termék, se pénz. Remélem a kicsalt összeget arra költik amire kívánom nekik.

A Facebook-on 3.100 fős csoport van ilyen néven: 'Holmibolt károsultjai!'
Mindenki, akit megkísért az a gondolat, hogy akárcsak egy gombostűt is rendeljen ezektől, gondolkodjon el ezen a csoportlétszámon.

Rendeltem egy Tone fekete headsetet 2990ft.,de semmilyen visszaigazoló emailt nem kaptam.
Csak nyugtázták,hogy átment a megrendelésem.Nem tudom se a számát sem a szállítási időt.
Vajon miért?
A megrendelésem valós!
A komunikáció hiányos.
Telefonszám sehol.
Épp ezért jó szöveg,hogy azonosító nélkül nem tekintik valós megrendelésen alapulónak a véleményemet.
Megrendelem máshol,mert nyilván szükségem van rá.
Ezt meg nem fogom átvenni,ha véletlenül is szállítják.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés