Holmi bolt

Holmi bolt
Holmi bolt Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (133 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2021. február 4.

Használhatatlan amit küldtek. Mailben jeleztem, válaszra sem méltattak. Válasz nélkül nem akarom visszaküldeni, mert olvastam, hogy nem veszik át, így dupla a postaköltség.

2021. február 4.

Rendeltem tőlük egy GPS okosórát kislányoknak és küldték helyete egy olcsóbb órát ami nem GPS es , nem tud valaki telefon számot ahol lehetne reklamálni , emailben nem válaszolnak

2021. február 4.

Raktáron egy hónapig nem volt az adott termékből.
Aztan tendeltem piros fülhallgatót ,kapram helyette pinket..

2021. február 2.

Rendeltem 1db fémszijas Okosorát Z60 tipusút,de nem jó kérem vissza 7990ftamit cimemre küldjenek vissza.7632 Pécs Keszüi út 14.Molnár Imre.

2021. január 31.

Rendeltem tőlük egy terméket ami nem működik, vissza küldtem.Semmi válasz sőt még nekem került 1730Ft-be a feladás ami plusz költséget jelent mert másképp nem veszik át.
Én ezt a fogyasztó védelemnek jelezni fogom,ha pár napon belül nem jelentkezik.

2021. január 29.

Rendeltem tőlük terméket, viszont már egy jó ideje semmi nem érkezett tőlük. 1 hete legalább 5xor hívom őket, de semmi. Írtam 4 emailt is már.
De az értékelésből úgy látom, hogy nem érdekli a céget, hogy ilyen alkalmazottjai vannak, akik szarnak bele az egészbe. Zárjatok be ne hitegessétek a népet. Gondolom milyen lehet a garancia vállalása.

2021. január 28.

Szia Béla!

Próbáld meg kétféle módon elindítani az ügyet. A te időd megy rá, de sikerülni fog.
Remélem, hogy az átvételt követően max. 2 héten belül indítottál egy elállási nyilatkozatot és visszapostáztad a terméket.

1. Szelíd módszer:
https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas

2. Durva módszer:
Fizetési meghagyás, én ezt csináltam, nem cicizek velük.
https://www.mokk.hu/regioldal/pdf/linkgyujto/FMH_pub/Fizetesi_meghagyas_kibocsatasa_iranti_egyszerusitett_kerelem_20210118_kitoltheto.docx
Ezt az űrlapot töltsd ki. Ha elakadsz a közjegyző segít. Kérjed a teljes visszatérítést. Ha esetleg visszapostáztad a terméket akkor a postaköltséget is számold fel. A közjegyzői eljárás díja 8.000Ft, azt is írjad bele az űrlapra.
Ne hagyd magad, nekem sikerült! Minden költségedet visszatérítek, csak írjad bele az űrlapba!

2021. január 27.

Már a kiszállítás is nehezen ment nekik, de ezt még elnézi az ember, mert csak ideért karácsony előtt (dec.23.). Kipróbáltuk a terméket, de nem működött! A szabályzatuk szerint visszaküldtük a teméket postai úton, mert (feltételezem nem véletlenül) kézben nem lehet bevinni, cserélni stb. . Írtunl nekik emailt is, hogy sajnos a terméket visszaküldtük, mert nem működik, ha lehet cseréljék ki, ha nem, akkor adják vissza az árát. Válasz csak ma (alig 1 hónap után) érkezett emailben, hogy nem hajlandóak átvenni a csomagot a postán! Gondolom hatalmas problémát okoz nekik a postaköltség vagy már annyi visszaküldött selejt van raktáron, hogy már nincs hova tenni! Ahogy a többi véleményt olvastam, természetesen nem lepődök meg ezen! Sajnos 5000 forintom bánja, hogy ezt az ócskást választottam!

2021. január 25.

https://webshippy.com/blog/chargeback-eljaras-visszaterheles/

2021. január 25.

Az alaptörvényből és a releváns fogyasztóvédelmi rendelkezésekből teljesen egyértelműen levezethető, hogy a fogyasztóknak joguk van teljesen ingyen felemelni a szavukat, ha a minőségi kifogásuk vagy panaszuk adódik, és az ezzel kapcsolatos ügyintézésért semmilyen díj nem számítható fel. Ezek mellett a jogszabályok azt is tiltják, hogy a fogyasztót esetleges utólagosan jogosulatlannak minősíthető reklamációja esetére fenyegessük költségekkel, díjakkal.

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_hu.htm#functional-toggle-1:~:text=A%20v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%B3nak%2C%20ha%20hib%C3%A1s%20term%C3%A9ket%20kapott%2C,munkaer%C5%91%2D%20%C3%A9s%20anyagk%C3%B6lts%C3%A9gek%20stb.%20felsz%C3%A1m%C3%ADt%C3%A1sa%20n%C3%A9lk%C3%BCl)%3A

2021. január 25.

https://www.panaszok.com/holmibolt

2021. január 25.

Egy lehetséges megoldás: chargeback a kártyakibocsátó banknál!

Amit általánosságban még érdemes tudni a chargebackről: nem lehet a végtelenségig halogatni. A bankok maguk határozzák meg, mennyi ideig lehet élni a visszatérítés lehetőségével. Ez jellemzően 120 nap. Ez azt is jelenti, hogy egy januárban vásárolt, nyári időszakra szóló repülőjegy, nyaralás esetében nagy valószínűséggel már nem élhetünk a visszatérítés lehetőségével, hiszen az erre rendelkezésre álló idő jó eséllyel már letelt.

A chargebacket kérhetjük a bankfiókban, de érdemes átböngészni a bankunk weboldalát, mielőtt nekiindulnánk. Az OTP Bank felületén például akár online is elindíthatjuk az ügyet, s ehhez a netbankba sem kell belépni. Ha nem találjuk meg a szükséges nyomtatványt, érdemes telefonon érdeklődni a teendőkről.

A kereskedő szemével
A chargeback a vásárló számára kényelmes megoldás lehet, a kereskedő számára azonban maga a katasztrófa. Egyrészt a visszatérítés díját neki kell állnia, ez a vásárlás értékének jellemzően 1-2 százaléka, és ezt semmiféleképpen nem háríthatja át a vásárlóra. Ennél is nagyobb érvágás azonban az, hogy a bankok csak nagyon szűk keretek között nézik el a chargebacket a kereskedőknek, szolgáltatóknak.

Ez azt jelenti, hogy a tranzakciók értékének legfeljebb 1-2 százalékát teheti ki a visszatérítés. Azaz ez nem lehet a rendszer része. Ha meghaladja ezt a szintet a chargeback értéke, akkor a bank automatikusan elveszi a cégtől a kártyás fizetés lehetőségét. Ez elképzelhetetlenül nagy érvágás egy főként internetes vásárlásra berendezkedett cég számára. Ez lehet a magyarázat arra, hogy például a légitársaságok igyekeznek mindenáron elkerülni azt, hogy visszatérítést kapjon a vásárló.

2021. január 25.

Itt érdemes a visszatérítési igényt bejelenteni, ha a holmibolt.hu nem hajlandó teljesíteni:
https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas

2021. január 25.

A megrendelt termék helyett teljesen mást küldtek, amire sajnos csak a csomag kibontását követően derült fény.
A reklamációra egészen addig nem válaszoltak, amíg az elállási jog által biztosított két hét le nem telt.
Ezután kérték a termék visszaküldését. Mivel olvastunk több olyan vevői hozzászólást, ahol hasonló helyzetben a termék visszaküldése után immár egyáltalán nem válaszoltak, jeleztük, hogy kizárólag az új termékért cserébe, a futárnak adjuk ki a hibásan szállított árut. Erre a javaslatra nem válaszoltak. Mindezek alapján nem tűnik jóhiszemű, megbízható cégnek, másnak sem javasoljuk a tőlük történő rendelést.

2021. január 25.

Rendelünk önöktől navigációs multimédia készüléket ami kb 1 hétig működött hibás rossz minőségü árút kaptunk magyar nyelvűnek hirdették de nincs benne magyar nyelv.

2021. január 24.

https://cat.nl.eu.criteo.com/delivery/ck.php?cppv=3&cpp=y8kAqDm6dJE3Yy0rFif4WTdZOwc8dZS99nP-2Faccqb9ljn_8D82uf0wpn34bAOLZXZSO5SAFph_gpGZd0PNIAXg1C1-NSjnxr7QUKlelYjRmJoxu0aZaKAaUWfXTId33HMGZ0arnhf9wBAkXT4XY6wPQFcstTIiEn7wEW2JWvMD8N3RYUKSMwgowUjP_h38jQSvudNwJjRjdEjj4siIt7kSUYVphMpdH7xZxXjLmzn6DbbdWyusOCLTybViEPtfOhG12YSIhKGtUz6bNrmA45AZtmg0WMX3pd15KclFfk80nIGZdkKSlQxij_EKh4PoZfmCVsLs54PHZVTDvoXHmUiJYUfnapb1JpLw2SHYJqS1tc6pNePuOeaG37Su8_XmhxemJEdWyK_L76kFVMqa8ZaGsxp5oG3k2gJml4x9A_7zdUz8&maxdest=https%3A%2F%2Fwww.holmibolt.hu%2F%3Futm_source%3Dcriteo%26utm_medium%3Dretargeting%26utm_campaign%3Dlowerfunnel

2021. január 24.

Sajnálatos módon csalódás ,a terméket Magyar nyelvű használati utasítással hirdetik garancia levél stb..Hiába jeleztem ennek a hiányát semmi visszajelzés.Soha többé nem rendelek innen és senkinek sem ajánlom.

2021. január 22.

Nagyon jó webshop, korrekt, gyors kiszállítás. Milyen csalók? 24 órán belül válaszolnak. Tán irigyek vagytok prolik? :)

2021. január 21.

Csaló banda sajnos. December elején rendeltem, de se a terméket, se a pénzemet nem kaptam vissza, annak ellenére, hogy írtam 4-5 e-mailt már Nekik. Zsuzsa olvastam, hogy jogi útra terelted a dolgot, érdekelne, hogy hol kezdtél neki? Én a fogyasztóvédelemnél kezdeném a héten, de érdekelne a véleményed és tapasztalatod, esetleg csatlakoznék is hozzád, mint megkárosított sorstárs.

2021. január 20.

A rendelt áru kétt héttel később kaptam meg de átt is vertek mert a kétt rendelt eszközböl csak az egyiket kaltam meg de a számlán mindkettő téttel ki van számlázva ez dühitö! SENKI NE VÁSÁROLJ TÖLŰK!! Se emailban se az ügyfél szolgálat nem is reagáltak! Mocskos csalók. 😖😖😖😖😖

2021. január 20.

HONNAN SZEDIK EZT A RENGETEG HULLADÉKOT?
Hogyan számolnak el a hatósági eljárások során, melyeket megindítottam, -ígéretemhez híven - az nem érdekel! Az viszont igen, hogyan számolnak el a lelkiismeretükkel, mikor sok szerencsétlen embert ilyen aljas, embertelen módon becsapnak. Mit szólnának, ha magukkal mi ugyanilyen módon járnánk el. Mivel én tisztességes károsult vagyok, állampolgári kötelességem magukkal szemben a jogi eljárások megondítását. Pénzt, fáradtságom nem kímélem, de ennek az ámokfutásnak véget kell vetnünk. NE LEHESSEN MÁR SOK ÁLDOZATUK! ADDIG IS HAGYJANAK FEL E TEVÉKENYSÉGÜKKEL!

SZÉGYELLJÉK MAGUKAT! FEJEZZÉK BE TEVÉKENYSÉGÜKET!

2021. január 20.

Január 13.-án rendeltem tőlük blootothos füllhallgatót a terméknél 2-3 munkanap volt megadva szállitásnak azóta semmi nem reagálnak az emailre amit küldtem neki

2021. január 19.

Üdv !
Azért az kicsit durva dolog,hogy a saját költségemen küldjem vissza a vásárolt termékeket,amik rosszak ! Én kifizettem és működö terméket akartam ráadásul mindkettő rossz !
Nyilván úgy vannak vele,hogy sokan emiatt lemondnak a dologról és Önök csak zsebelik a pénzeket!
Csak a rossz hírét fogom kelteni a "cégnek,"mivel az sem volt opció,hogy visszaadják a pénzt,ha már nem működő dolgot adnak el..csuda klassz karácsonyi ajándék volt...

2021. január 19.

Karácsonyra rendelt, és visszaküldött, szoba kerékpár árát, várom vissza de semmire sem reagálnak
felhívni nem lehet őket mert nincs telefonszámuk. Üzenetekre nem válaszolnak a weboldalukon. Abszolút elérhetetlenek.
Visszafizethetné a pénzt a visszaküldött termékért

2021. január 18.

2020.12.15-én rendeltem tőlük 2db bluetooth headsetet, amit előre kifizettem és azóta sem kaptam meg, pedig azt hirdették, karácsonyig garantáltan kiszállítják. Na karácsonyi ajándék az nem lett belőle. Lenyúlták a pénzt! Innen senki ne rendeljen! Ha gond van utólérhetetlenek! Rengeteg a károsultja és megtévesztő a megbízható bolt logó ami a honlapjukon van! Egy csaló, hazug banda!

2021. január 16.

Meg fogom baszni még az anyátokat is szemét gerinctelen patkányok!

2021. január 15.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

https://www.facebook.com/groups/1022362964620303

2021. január 15.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

2021. január 14.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

2021. január 13.

csaló banda!
a 2020 december 3-án visszaküldött használhatatlan minőségű spinning kerékpár árát várom vissza 1 hónapja - semmi.
Rendőrségi feljelentés lesz!!!

A bolt adatai
A bolt leírása

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés