Holmi bolt

Holmi bolt
HIRDETÉS
Holmi bolt Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (497 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. december 21.

A merendelt és visszaigazolt termék helyett más méretű, más tuladonságu, más értékű terméket küldtek.
Hibásan teljesítették a vásárlásra vonatkozó szerződést.
Többszöri írásbeli reklamációra semmi választ nem adtak.
Telefonon senkit nem lehet elérni !

2020. december 18.

Nem reagálnak a leveleimre. Rossz színben küldte K terméket. Egy hónapja kb. Több levél. Semmi válasz.

2020. december 17.

Az áru megjött /okosóra/,csak nem hajlandó működni,megse nyikkan.Olvasva a negatív hozzászólásokat azt hiszem jobb ha beletörődöm a veszteségbe,legalább a visszaküldés 1800 ft-ját nem bukom.Ami nagyon felháborit, hogy a NAV , Rendőrség tudtával teszik mind ezt. Magyarország 2020. Szégyen

2020. december 17.

Nagyon dühös vagyok, nem azt a színt küldték amit kértem. Két elnöki széket rendeltem, két fiúnak, szürke és kék szinben. A kék szín helyett pirosat küldtek. Hogy adjam oda a piros széket?
Ajándek helyett szívfájdalom lett, mert egyik gyerek sem örül a piros szinnek. Én átt sem vettem volna, de sajnos a fiúk vették át a terméket mert én dolgoztam. Felháborító, hogy nem figyelnek ada, hogy mit rendelnek az emberek. Elfogyott a kék? Miért nem küldtek akkor két szürkét, ki az aki ezt eldönti? Jó lesz a hülyének a piros, mert az a kutyának sem kell.!? Telefonszám meg volt adva, megkérdezhettekk volna.
Kívánok nekik ugyanilyen "boldog karácsonyt," mint amit nekem okoztak.
A vevőszolgálat elérhetetlen.
És még a széket össze sem raktuk. Nincs hozzá kedvünk. Ezek után semmi jóra nem számitok.

2020. december 17.

Egy kalap szar. Szerencsére elvből nem fizettem semmit előre. Már az gyanús volt, hogy a rendelésről semmi visszaigazolást nem kaptam, regisztrálni nem lehet. Az itteni véleményeket olvasva(hibás termék, nem az a termék jött, nem annyi termék jött stb.) ha küldenek is valamit(lehet csak egy doboz lesz, benne a nagy semmivel) azt se veszem át. És ahogy látom ezt művelik már hónapok óta! Orrbanisztán már csak ilyen. Bárki büntetlenül tévékenykedhet hónapokig. Ez a bolt kamubolt, nem holmibolt(javaslom a honlap nevének megváltoztatását) azokra utazik, akik előre fizetnek.

2020. december 16.

nem a megrendelt színt küldék, elérni lehetetlen őket, emailekre nem válaszolnak.

2020. december 14.

Nagy rakás sz.. Bolt! Hibás m2S okoskarkötőt küldtek,és semmi reakció az e-mailek re. Nem értem, hogy nem lehet velük csinálni?

2020. december 14.

Megrendeltem és nov.11-én átvettem egy lábmasszirozó készüléket.Kipróbálás után, még aznap mailben tájékoztattam öket, hogy a készülék hibás. Erre a levélre még viszonylag gyorsan válaszoltak,azt mondták, küldjem vissza postán.Ezt tettem,minden nehézség (pl meglett korom, a készulék súlya, a posta távolsdága)ellenére.
Ezután nov.27-én tájékoztattak, hogy a készülék nem javitható, küldenek másikat. Ezt a másikat azóta is hiába várom, már a sürgető mailekre sem válaszolnak.Honlapjukon jelenleg is ott a készülék, 1-3 napos szállitási időt igérnek! Dec.14-e van.Természetesen a fogyasztóvédelemhez fordulok.

2020. december 12.

CÉGJEGYZÉSRE JOGOSULTAK Horváth Zsolt (an: Stefanik Györgyi) ügyvezető (vezető tisztségviselő) 1021 Budapest, Széher út 7. 1. em. 2.
Mobil: +36706273707

2020. december 12.

A lehető legrosszabb választás volt rèszemről. Tisztesègtelen kereskedelmet folytatnak. Èn feljelentették őket.

2020. december 10.

Kapcsolattartás nullánál is rosszabb, a termékről még nem tudok nyilatkozni, mert nem jött meg! Ha valakinek van konkrét ötlete, megoldási javaslata, megköszönném karácsonyi ajándék gyanánt. Elnézve az itteni véleményeket, nem tudom megérteni, hogy hivatalból miért nem intéz valamit a fogyasztóvédelem. Próbáltam ott is jelezni, de a belépés már olyan, hogy feladtam!

2020. december 8.

Rendeltem egy okoskarkötőt, ami használhatatlan
Visszaküldtem és nem vették át.
Emailre nem válaszolnak

2020. december 8.

Ez egg canton!!!!!Senki we rendeljen ha jot akar,meet a rendeles feladasa Utah teljesen eltunnek. We termek we valasz !!!

2020. december 6.

Vásároltam 2 db okos karkötőt 2020.11.29.-én a fizetés sikerességén kívül semmilyen visszajelzést nem kaptam, a megrendelésnél 1-3 nap a kiszállítás várható ideje.

2020. december 2.

Kifizettem a megrendelt terméket. Napok óta nem érkezett meg és az email ekre sem válaszolnak.

2020. október 30.

Köszönjük szépen a megrendelt csomagot de nem kérjük 1 hónapja várok rá és nem kaptam még meg köszönjük szépen a gyorsaságot!!!!!

2020. január 9.

Szar egy bolt, válaszolni sem tudnak. Felháborító előre utaltam és nem jött meg az áru. Email össze elérhetősége van, amire nem válaszol. Senkinek sem ajánlom. A pénzem is valószínű bent marad g a fenébe vigye el őket. Ha tud segíteni valaki azt megköszönöm. Péter

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS