Holmi bolt

Holmi bolt
HIRDETÉS
Holmi bolt Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (490 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2020. december 14.

Megrendeltem és nov.11-én átvettem egy lábmasszirozó készüléket.Kipróbálás után, még aznap mailben tájékoztattam öket, hogy a készülék hibás. Erre a levélre még viszonylag gyorsan válaszoltak,azt mondták, küldjem vissza postán.Ezt tettem,minden nehézség (pl meglett korom, a készulék súlya, a posta távolsdága)ellenére.
Ezután nov.27-én tájékoztattak, hogy a készülék nem javitható, küldenek másikat. Ezt a másikat azóta is hiába várom, már a sürgető mailekre sem válaszolnak.Honlapjukon jelenleg is ott a készülék, 1-3 napos szállitási időt igérnek! Dec.14-e van.Természetesen a fogyasztóvédelemhez fordulok.

2020. december 12.

CÉGJEGYZÉSRE JOGOSULTAK Horváth Zsolt (an: Stefanik Györgyi) ügyvezető (vezető tisztségviselő) 1021 Budapest, Széher út 7. 1. em. 2.
Mobil: +36706273707

2020. december 12.

A lehető legrosszabb választás volt rèszemről. Tisztesègtelen kereskedelmet folytatnak. Èn feljelentették őket.

2020. december 10.

Kapcsolattartás nullánál is rosszabb, a termékről még nem tudok nyilatkozni, mert nem jött meg! Ha valakinek van konkrét ötlete, megoldási javaslata, megköszönném karácsonyi ajándék gyanánt. Elnézve az itteni véleményeket, nem tudom megérteni, hogy hivatalból miért nem intéz valamit a fogyasztóvédelem. Próbáltam ott is jelezni, de a belépés már olyan, hogy feladtam!

2020. december 8.

Rendeltem egy okoskarkötőt, ami használhatatlan
Visszaküldtem és nem vették át.
Emailre nem válaszolnak

2020. december 8.

Ez egg canton!!!!!Senki we rendeljen ha jot akar,meet a rendeles feladasa Utah teljesen eltunnek. We termek we valasz !!!

2020. december 6.

Vásároltam 2 db okos karkötőt 2020.11.29.-én a fizetés sikerességén kívül semmilyen visszajelzést nem kaptam, a megrendelésnél 1-3 nap a kiszállítás várható ideje.

2020. december 2.

Kifizettem a megrendelt terméket. Napok óta nem érkezett meg és az email ekre sem válaszolnak.

2020. október 30.

Köszönjük szépen a megrendelt csomagot de nem kérjük 1 hónapja várok rá és nem kaptam még meg köszönjük szépen a gyorsaságot!!!!!

2020. január 9.

Szar egy bolt, válaszolni sem tudnak. Felháborító előre utaltam és nem jött meg az áru. Email össze elérhetősége van, amire nem válaszol. Senkinek sem ajánlom. A pénzem is valószínű bent marad g a fenébe vigye el őket. Ha tud segíteni valaki azt megköszönöm. Péter

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS