Holmi bolt

Holmi bolt
Hirdetés
Holmi bolt Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (456 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2021. január 27.

Már a kiszállítás is nehezen ment nekik, de ezt még elnézi az ember, mert csak ideért karácsony előtt (dec.23.). Kipróbáltuk a terméket, de nem működött! A szabályzatuk szerint visszaküldtük a teméket postai úton, mert (feltételezem nem véletlenül) kézben nem lehet bevinni, cserélni stb. . Írtunl nekik emailt is, hogy sajnos a terméket visszaküldtük, mert nem működik, ha lehet cseréljék ki, ha nem, akkor adják vissza az árát. Válasz csak ma (alig 1 hónap után) érkezett emailben, hogy nem hajlandóak átvenni a csomagot a postán! Gondolom hatalmas problémát okoz nekik a postaköltség vagy már annyi visszaküldött selejt van raktáron, hogy már nincs hova tenni! Ahogy a többi véleményt olvastam, természetesen nem lepődök meg ezen! Sajnos 5000 forintom bánja, hogy ezt az ócskást választottam!

2021. január 25.

https://webshippy.com/blog/chargeback-eljaras-visszaterheles/

2021. január 25.

Az alaptörvényből és a releváns fogyasztóvédelmi rendelkezésekből teljesen egyértelműen levezethető, hogy a fogyasztóknak joguk van teljesen ingyen felemelni a szavukat, ha a minőségi kifogásuk vagy panaszuk adódik, és az ezzel kapcsolatos ügyintézésért semmilyen díj nem számítható fel. Ezek mellett a jogszabályok azt is tiltják, hogy a fogyasztót esetleges utólagosan jogosulatlannak minősíthető reklamációja esetére fenyegessük költségekkel, díjakkal.

https://europa.eu/youreurope/business/dealing-with-customers/consumer-contracts-guarantees/consumer-guarantees/index_hu.htm#functional-toggle-1:~:text=A%20v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%B3nak%2C%20ha%20hib%C3%A1s%20term%C3%A9ket%20kapott%2C,munkaer%C5%91%2D%20%C3%A9s%20anyagk%C3%B6lts%C3%A9gek%20stb.%20felsz%C3%A1m%C3%ADt%C3%A1sa%20n%C3%A9lk%C3%BCl)%3A

2021. január 25.

https://www.panaszok.com/holmibolt

2021. január 25.

Egy lehetséges megoldás: chargeback a kártyakibocsátó banknál!

Amit általánosságban még érdemes tudni a chargebackről: nem lehet a végtelenségig halogatni. A bankok maguk határozzák meg, mennyi ideig lehet élni a visszatérítés lehetőségével. Ez jellemzően 120 nap. Ez azt is jelenti, hogy egy januárban vásárolt, nyári időszakra szóló repülőjegy, nyaralás esetében nagy valószínűséggel már nem élhetünk a visszatérítés lehetőségével, hiszen az erre rendelkezésre álló idő jó eséllyel már letelt.

A chargebacket kérhetjük a bankfiókban, de érdemes átböngészni a bankunk weboldalát, mielőtt nekiindulnánk. Az OTP Bank felületén például akár online is elindíthatjuk az ügyet, s ehhez a netbankba sem kell belépni. Ha nem találjuk meg a szükséges nyomtatványt, érdemes telefonon érdeklődni a teendőkről.

A kereskedő szemével
A chargeback a vásárló számára kényelmes megoldás lehet, a kereskedő számára azonban maga a katasztrófa. Egyrészt a visszatérítés díját neki kell állnia, ez a vásárlás értékének jellemzően 1-2 százaléka, és ezt semmiféleképpen nem háríthatja át a vásárlóra. Ennél is nagyobb érvágás azonban az, hogy a bankok csak nagyon szűk keretek között nézik el a chargebacket a kereskedőknek, szolgáltatóknak.

Ez azt jelenti, hogy a tranzakciók értékének legfeljebb 1-2 százalékát teheti ki a visszatérítés. Azaz ez nem lehet a rendszer része. Ha meghaladja ezt a szintet a chargeback értéke, akkor a bank automatikusan elveszi a cégtől a kártyás fizetés lehetőségét. Ez elképzelhetetlenül nagy érvágás egy főként internetes vásárlásra berendezkedett cég számára. Ez lehet a magyarázat arra, hogy például a légitársaságok igyekeznek mindenáron elkerülni azt, hogy visszatérítést kapjon a vásárló.

2021. január 25.

Itt érdemes a visszatérítési igényt bejelenteni, ha a holmibolt.hu nem hajlandó teljesíteni:
https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas

2021. január 25.

A megrendelt termék helyett teljesen mást küldtek, amire sajnos csak a csomag kibontását követően derült fény.
A reklamációra egészen addig nem válaszoltak, amíg az elállási jog által biztosított két hét le nem telt.
Ezután kérték a termék visszaküldését. Mivel olvastunk több olyan vevői hozzászólást, ahol hasonló helyzetben a termék visszaküldése után immár egyáltalán nem válaszoltak, jeleztük, hogy kizárólag az új termékért cserébe, a futárnak adjuk ki a hibásan szállított árut. Erre a javaslatra nem válaszoltak. Mindezek alapján nem tűnik jóhiszemű, megbízható cégnek, másnak sem javasoljuk a tőlük történő rendelést.

2021. január 25.

Rendelünk önöktől navigációs multimédia készüléket ami kb 1 hétig működött hibás rossz minőségü árút kaptunk magyar nyelvűnek hirdették de nincs benne magyar nyelv.

2021. január 24.

https://cat.nl.eu.criteo.com/delivery/ck.php?cppv=3&cpp=y8kAqDm6dJE3Yy0rFif4WTdZOwc8dZS99nP-2Faccqb9ljn_8D82uf0wpn34bAOLZXZSO5SAFph_gpGZd0PNIAXg1C1-NSjnxr7QUKlelYjRmJoxu0aZaKAaUWfXTId33HMGZ0arnhf9wBAkXT4XY6wPQFcstTIiEn7wEW2JWvMD8N3RYUKSMwgowUjP_h38jQSvudNwJjRjdEjj4siIt7kSUYVphMpdH7xZxXjLmzn6DbbdWyusOCLTybViEPtfOhG12YSIhKGtUz6bNrmA45AZtmg0WMX3pd15KclFfk80nIGZdkKSlQxij_EKh4PoZfmCVsLs54PHZVTDvoXHmUiJYUfnapb1JpLw2SHYJqS1tc6pNePuOeaG37Su8_XmhxemJEdWyK_L76kFVMqa8ZaGsxp5oG3k2gJml4x9A_7zdUz8&maxdest=https%3A%2F%2Fwww.holmibolt.hu%2F%3Futm_source%3Dcriteo%26utm_medium%3Dretargeting%26utm_campaign%3Dlowerfunnel

2021. január 24.

Sajnálatos módon csalódás ,a terméket Magyar nyelvű használati utasítással hirdetik garancia levél stb..Hiába jeleztem ennek a hiányát semmi visszajelzés.Soha többé nem rendelek innen és senkinek sem ajánlom.

2021. január 22.

Nagyon jó webshop, korrekt, gyors kiszállítás. Milyen csalók? 24 órán belül válaszolnak. Tán irigyek vagytok prolik? :)

2021. január 21.

Csaló banda sajnos. December elején rendeltem, de se a terméket, se a pénzemet nem kaptam vissza, annak ellenére, hogy írtam 4-5 e-mailt már Nekik. Zsuzsa olvastam, hogy jogi útra terelted a dolgot, érdekelne, hogy hol kezdtél neki? Én a fogyasztóvédelemnél kezdeném a héten, de érdekelne a véleményed és tapasztalatod, esetleg csatlakoznék is hozzád, mint megkárosított sorstárs.

2021. január 20.

A rendelt áru kétt héttel később kaptam meg de átt is vertek mert a kétt rendelt eszközböl csak az egyiket kaltam meg de a számlán mindkettő téttel ki van számlázva ez dühitö! SENKI NE VÁSÁROLJ TÖLŰK!! Se emailban se az ügyfél szolgálat nem is reagáltak! Mocskos csalók. 😖😖😖😖😖

2021. január 20.

HONNAN SZEDIK EZT A RENGETEG HULLADÉKOT?
Hogyan számolnak el a hatósági eljárások során, melyeket megindítottam, -ígéretemhez híven - az nem érdekel! Az viszont igen, hogyan számolnak el a lelkiismeretükkel, mikor sok szerencsétlen embert ilyen aljas, embertelen módon becsapnak. Mit szólnának, ha magukkal mi ugyanilyen módon járnánk el. Mivel én tisztességes károsult vagyok, állampolgári kötelességem magukkal szemben a jogi eljárások megondítását. Pénzt, fáradtságom nem kímélem, de ennek az ámokfutásnak véget kell vetnünk. NE LEHESSEN MÁR SOK ÁLDOZATUK! ADDIG IS HAGYJANAK FEL E TEVÉKENYSÉGÜKKEL!

SZÉGYELLJÉK MAGUKAT! FEJEZZÉK BE TEVÉKENYSÉGÜKET!

2021. január 20.

Január 13.-án rendeltem tőlük blootothos füllhallgatót a terméknél 2-3 munkanap volt megadva szállitásnak azóta semmi nem reagálnak az emailre amit küldtem neki

2021. január 19.

Üdv !
Azért az kicsit durva dolog,hogy a saját költségemen küldjem vissza a vásárolt termékeket,amik rosszak ! Én kifizettem és működö terméket akartam ráadásul mindkettő rossz !
Nyilván úgy vannak vele,hogy sokan emiatt lemondnak a dologról és Önök csak zsebelik a pénzeket!
Csak a rossz hírét fogom kelteni a "cégnek,"mivel az sem volt opció,hogy visszaadják a pénzt,ha már nem működő dolgot adnak el..csuda klassz karácsonyi ajándék volt...

2021. január 19.

Karácsonyra rendelt, és visszaküldött, szoba kerékpár árát, várom vissza de semmire sem reagálnak
felhívni nem lehet őket mert nincs telefonszámuk. Üzenetekre nem válaszolnak a weboldalukon. Abszolút elérhetetlenek.
Visszafizethetné a pénzt a visszaküldött termékért

2021. január 18.

2020.12.15-én rendeltem tőlük 2db bluetooth headsetet, amit előre kifizettem és azóta sem kaptam meg, pedig azt hirdették, karácsonyig garantáltan kiszállítják. Na karácsonyi ajándék az nem lett belőle. Lenyúlták a pénzt! Innen senki ne rendeljen! Ha gond van utólérhetetlenek! Rengeteg a károsultja és megtévesztő a megbízható bolt logó ami a honlapjukon van! Egy csaló, hazug banda!

2021. január 16.

Meg fogom baszni még az anyátokat is szemét gerinctelen patkányok!

2021. január 15.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

https://www.facebook.com/groups/1022362964620303

2021. január 15.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

2021. január 14.

https://24.hu/fn/gazdasag/2021/01/12/panaszaradat-holmibolt-webaruhazra/

2021. január 13.

csaló banda!
a 2020 december 3-án visszaküldött használhatatlan minőségű spinning kerékpár árát várom vissza 1 hónapja - semmi.
Rendőrségi feljelentés lesz!!!

2021. január 13.

2020. decemberében rendeltem egy széket... sajnos nem voltam vele elégedett. Ezért azonnal visszaküldtem 2020.12.08-án. Azóta várom, hogy a vételárat visszautalják, vagy valamilyen válasszal illessenek....
SOHA többé nem rendelek semmit!

2021. január 12.

Rohadt tróger banda! Nehogy vegyen valaki tőlük valamit is! Karácsonyra vettünk tőlük egy bőr gamer széket ami magyarul egy f@s. Beállítom a magasságát de perceken belül leengedi a minimumra. Jótállást nem küldtek hozzá, felhívni nem lehet őket mert nincs telefonszámuk. Üzenetekre nem válaszolnak sem itt sem a weboldalukon. Abszolút elérhetetlenek. Nem is értem a hatóságok miért engednek ilyen szélhámosokat tevékenykedni. Normális kereskedőknek meg a nyakukra járnak állandóan az ellenőrök ezekkel meg senki nem foglalkozik. Miért???

2021. január 11.

Nem azt kaptam,amit rendeltem...Nem cserélnek..Elérhetetlenek..Kerülje el a webaruhazat aki csak teheti!!!

2021. január 11.

Csalás az oldal! Vagy nem küldenek semmit, vagy az utánvétes fizetéseknél teljesen más, hibás termékeket. Ügyfélszolgálat nem elérhető. Több károlsultat fenyegetnek! Ajánlom a holmibolt károsultjai facebook csoportot tájékozódás céljából!

2021. január 8.

A megrendelt terméket sok idő mire ki szállítják és még töröten is érkezik meg! Nem ajánlom senkinek.

2021. január 8.

Mindenki jelentse fel őket! Ha lesz elég feljelentés, bűncselekmény gyanújával fogják megvádolni őket!

2021. január 8.

Dec. 14-én rendeltem egy x9 konzolt 1-3napos szállítással feltüntetve..azóta sem jött meg, bár ahogy látom az előttem szólók panaszait jobb is... lehet, hogy csak egy üres dobozt veszek át ha nem olvasom el a véleményeket. Senki ne rendeljen innen.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés