Holmi bolt

Holmi bolt
HIRDETÉS
Holmi bolt Értékelései Értékelések átlaga: 1.2 (497 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2021. március 26.

SENKI ne rendeljen ettől a szélhámos társaságtól, csak az, akinek fölösleges tízezrei vannak! A héten rendeltem tőlük egy spinning kerékpárt. Állítólag baromi jó boltot csináltam, mert az eredeti ára több mint százezer lett volna, én meg megkaptam durván féláron. A valóság meg az, hogy jól befürödtem velük, mert a kerékpár ócska selejt. Az ülése nem rögzíthető, forog össze-vissza, pár perc használat után az egyik pedáltartó rúdja leesett, szóval azóta csak nézegetjük, használni nem lehet. Két reklamációs mailt küldtem, válaszra se méltattak. Annyit se válaszolnak, hogy kedves hisztérika, olvastuk a panaszt, és továbbítottuk olvasni és szöveget értelmezni tudó tanult kollégánknak, akitől remélhetőleg még idén választ fog kapni. A pénzt elszedik, a polgárt jól megszívatják, aztán se kép, se hang. Feljelentem őket.

2021. március 26.

Az egy csillagot sem érdemli meg! Bóvli szart adtak el, 6000Ft-ért, ami nem is működik...selejt!

2021. március 24.

Egy nagy csalódás ez a bolt.a megrendelt Spyno kijelzös professzionális spinning kerékpárt rendeltem ami kijelzö nélkül érkezett meg,elérni meg senkit nem lehet ezzel kapcsolatba,az ember elvárná hogy azt kapja meg amit megrendelt nem kevés pénz amit kifizetem érte.

2021. március 24.

Vettem egy masszázsfotelt. Hiányzott négy csavar, a masszázs rész nem működik mert nincs hozzá adapter és nem jó hozzá semelyik járatos adapter sem. Nincs hozzá tájékoztató sem. Levelemre nem válaszolnak. Így egy olcsó fotelem van dupla áron. Még várok egy hetet, hogy reagálnak-e, ha nem, akkor feljelentem őket.

2021. március 23.

A holmi bolttól rendeltem március elején egy gamer széket a kislányomnak. Sokáig semmi, majd egy sürgető e-maiemre másnap hozta a futár a széket. Életem legrosszabb döntése volt a sürgető e-mail megírása, ugyanis a csomag hiányos volt, hiányzik a széknek a két darab karfája. Sajnos csak ekkor néztem utána a cégnek és olvsatam a sok szomorú bejegyzést a károsultaktól. Azonnal írtam nekik, majd vagy a harmadik fenyegető levelemre fényképeket kértek többek között a csomagolásról, számláról (mai napig se papír alapon, se elektronikusan nem kaptam). Fényképeket egy hete elküldtem, azóta semmi. Már biztosan tudom, hogy a fogyasztóvédelemhez és a békéltető testülethez fordulok. Nagyon szomorúnak tartom, hogy ennyi csalás után még letezhet egy ilyen gátlástalanul aljas cég és a hatóságok semmit sem tesznek. Így legyen az ember becsületes. Sajnos a mai világ egyre inkább annak áll, aki eltapossa és átveri a másikat.
SENKI NE RENDELJEN ETTŐL A CÉGTŐL!!!!!!!!!

2021. március 22.

Nem a megrendelt terméket küldték, a számlán sem az szerepel amit küldtek. Leveleimre nem válaszolnak szóval megbízhatatlan boltnak tartom. Senkinek sem ajánlom szerintem én is felfogom jelenteni őket.

2021. március 19.

Meg vagyok elégedve
Nem értem mert kell fikázni a boltot
Újra rendelni fogok tőlük
Minden tökéletes

2021. március 19.

11oooft-os autós rögzítő kamerát rendeltem náluk de az5000ft-os terméket küldték el
már többször jeleztem nekik.de érdemben nem válaszoltak

2021. március 18.

A véleményem a lehető legrosszabb , a mai napig nem kaptam vissza a pénzem, és használt vackot kaptam , nem szabad náluk vásárolni, 2 hónapja se áru se pénz. Azt hiszem, hogy a mindentolcson, pandapiac, holmibolt egy csapat! Mindenki jelentse fel őket!! Másképp nem lehet megfogni őket
!

2021. március 17.

Március 1- jén rendeltem egy M5 okoskarkötőt,de azóta sem kaptam meg, ráadásul előre ki is fizettem. A leveleimre nem válaszolnak. Már bánom nem néztem utána a webáruháznak még a rendelésem előtt, pedig több oldal is figyelmeztet ne vásároljunk tólük. Hogy működhet még egy ilyen cég?

2021. március 16.

Nem tartják magukat a próba hirdetett dolgokhoz . Magyar nyelvű használati nincs pedig reklámozzák a hangzása egy 4. Osztályú hangszóróval megegyező. Ez egy Y30 as. Nagyon nem ajánlom senkinek

2021. március 16.

A véleményem a lehető legrosszabb , a mai napig nem kaptam vissza a pénzem, és használt árut kaptam elismerték, de sokra megyek vele , nem szabad náluk vásárolni, 4 hónapja se áru se pénz.

2021. március 10.

Nem ajánlom a webáruházat senkinek. Gyakorlatilag nincs ügyfélszolgálat, és kétséges a megrendelt áru minősège.

2021. március 8.

Az emailekre nem válaszolnak .02.02.óta a terméket visszaküldtem /masszázsfotel/hibás termék,2012.02.26-i levélben a csomag csomagolásáról ill.a küldésről értesítettek,azóta se kép se hang,az elektronikus levelekre a fülük botját sem mozdítják,a minimális udvariasság is valamilyen reakciót kivánna.

2021. március 2.

Rendeltem egy masszázs fotelt, de nincs hozzá adapter, semmi, nem is masszíroz.
Nagyon csalódottak vagyunk, ez a vásárlók megtévesztése.
Vissza fogjuk követelni a pènzt.

2021. február 28.

Nekem is volt problémám evvel a bolttal, s az ügy rendezéséhez a fogyasztóvédelemhez fordultam, akik segítettek.
A panasz benyújtható az alábbi linken:

https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,61bf1c56-3705-4710-8d3d-8cfcdc972e26

2021. február 24.

Se visszárú se pénz visszautalása...

2021. február 23.

Rendeltem a fiamnak egy zöld-fekete széket. A kiszállit csúszott. Megérkezett nagy nehezen az áru. Sajnos a kicsomagolás során vettük csak észre, hogy rózsaszín fehéret küldtek, a fiam sem örült neki! Dühitő, hogy telefonon nem elérhetők, e-mailra nem válaszolnak.

2021. február 22.

Hosszadalmas várakozás, több e-mail küldés után megérkezett a lemaradt, és kifizetett termék.
Köszönöm

2021. február 22.

2021. januárban vásároltam egy órát, ami gagyi. Postafordultával, Elállási nyilatkozattal együtt visszaküldtem nekik a terméket. A pénzt természetesen nem utalták vissza. Írtam nekik, de nem válaszolnak.
Tanulópénz, csak megbízható boltból:(

2021. február 20.

FIGYELEM! A Holmibolt és a Mao Direkt Import Kft. egy kamucég, aamely a jóhiszemű vsárálók szervezett átverésére jött létre! Mindenki kerülje el, mi most teszünk büntető feljelentést. Sajnos, a Holmibolt elnevezés megvezetett, nem láttam mögötte a kínai fedőcéget. Megtetszett a jó áron meghirdetett "luxus" irodai szék. Háromszor álltam jogviszonyban velük: először, másodszor, és utoljára! Ez egy átverésre létrehozott fantomcég, amelynek nincs irodája, látható (megfogható) tulajdonosa, ügyfél-szolgálata, telefonszáma. Sokszori sürgetésre leszállították a megrendelt a terméket: bár ne tették volna! Az e-mail panaszbejelentésre automatikus válasz érkezik, még az elállást sem lehet normálisan megtenni. Egy selejtes, semmire sem használható halmazt kaptunk, az összeszereléshez szükséges alkatrészek fele hiányzott, vagy selejt volt. A termék rendeltetésszerű használatra alkalmatlan! Természetesen nem fogom postán feladni a terméket (összerakni, becsomagolni, elszállítani a postára, sorba állni, feladni és kifizetni a szállítást, stb.), amikor az ok-okozati összefüggés alapján ez a bűnszövetkezet a felelős minden károkozásért, kellemetlenségért és felesleges kiadásért. Ezeket ki kellene rekeszteni a hazai kereskedelemről, mert átverésre, haszonlesésre vannak berendezkedve. Kíváncsi lennék, mennyi adófizetésre vannak bejelentve.

2021. február 20.

Molnárné Bernadett vagyok.
2020.októberében rendeltem egy órát.
Sajnos nem működött.Vissza küldtem.1 hónap múlva válaszoltak, hogy pénzt nem áll módunkban visszaadni,vásároljam le.
Elküldtem, hogy,mit kérek helyette,azóta se termék,se pénz.
Minden héten írok nekik,de csak annyi jön vissza, hogy 30 napon belül válaszolnak.
Gerinctelen egy cég.
Senki ne vásároljon tőlük!!!!

2021. február 19.

Balázs Zoltán vagyok. február ,14-17 megjött és azonnal elkezdtem összerakni forgó iroda széket, Nem elég, hogy gagyi a termék se a csavarok nem voltak meg se szék alkatrészei nem passzoltak mert a furatok és az illeszkedik alkatrészek félcenti eltéressek vannak se használati utasítás, Mai napig nem vették fel velem a kapcsolatot, Teljességgel felháborítónak tartom ezt az üzleti magatartást, és minden további nélkül a fogyasztóvédelemhez kell fordulni.

2021. február 19.

Korrekt, megbízható cég!

2021. február 18.

Kiss Réka vagyok. Januárban rendeltem egy forgó iroda széket, Nem elég, hogy nem a megrendelt terméket küldték ki, még a visszaszállításról, és annak költségeiről is nekem kellett gondoskodnom. Mai napig nem vették fel velem a kapcsolatot, és a pénzemet sem utalták vissza. Teljességgel felháborítónak tartom ezt az üzleti magatartást, és minden további nélkül a fogyasztóvédelemhez fordulok!

2021. február 17.

Egy megbízhatatlan cég! Rendeltem Tőlük egy terméket. Nem azt kaptam amit rendeltem. Majd közölték, hogy ja az Ő beszállítójuk sem azt küldte, Tehát ez van. Ha kell megtartom, ha nem visszaküldöm! Persze hogy visszaküldtem!! A pénz szerencsére megjött, de persze a visszaszállítási költséget buktam!! Pedig azt is ki kellett volna fizetniük!!
Mindenki kerülje el ahogy lehet ezt a boltot!!!! Inkorrekt hozzáállás! Persze vannak ennél rosszabbak is, sorolhatnám. Mostanában nem volt szerencsém az internetes vásárlásokkal!!! :-(

2021. február 16.

Gagyi termékeket árulnak.Vettem egy fülhallgatót ami kb 1z útján nem müködöt,írtam E-mailt de nem válaszolnak vissza.

2021. február 16.

Az általam rendelt termèk hasznàlhatatlan volt.Visszakúldtem de a pènzem azóta sem.kaptam.vissza

Senki ne vásàroljon tőlük!!!

2021. február 15.

Rendeltem egy terméket,bankkátyával fizetve, de sajnos elfogyott. Semmi gond, megértem viszont a termék árát lassan 2 hónapja nem fizetik vissza. Sok helyen rendeltem már de még egy ennyire megbízhatatlan oldalt nem találtam.

2021. február 15.

Hivatkozási, rendelés szám: UT54965-878944 REKLAMÁCIÓ 2 fizettem egyet kaptam.
Sértetlen csomag átvetele, fizetés megtörtént. A csomag felbontása után derült ki, hogy a 2db rendelt és kifizetett termék helyett csak egy volt a csomagban, mint kiderült kettő be sem fért volna.
Várom a második termék érkezését, mielőbb, többek közt mivel már ki van fizetve. A szállító cég munkatársának a helyszínen jeleztük, a csomag felbontása tanuk jelenlétében történt. Fényképet emailben mellékeltem.
Várom a terméket és válaszukat. Telefonon elérhetetlenek, kérem visszajelzésüket, hogy elkerüljük a jogi procedúrát
Üdvözlettel: Szabóné Görner Anita
1132 Budapest, XIII. Alig u. 7/A. -1 em
emelet 1.ajtó.
Küldözgetnem e-mailt, de a terméket nem. 2020 november óta megy ez az levelezgetés.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
HIRDETÉS