Holmi bolt
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Holmi bolt legnépszerűbb termékeit!
A véleményem a lehető legrosszabb , a mai napig nem kaptam vissza a pénzem, és használt árut kaptam elismerték, de sokra megyek vele , nem szabad náluk vásárolni, 4 hónapja se áru se pénz.
Nem ajánlom a webáruházat senkinek. Gyakorlatilag nincs ügyfélszolgálat, és kétséges a megrendelt áru minősège.
Az emailekre nem válaszolnak .02.02.óta a terméket visszaküldtem /masszázsfotel/hibás termék,2012.02.26-i levélben a csomag csomagolásáról ill.a küldésről értesítettek,azóta se kép se hang,az elektronikus levelekre a fülük botját sem mozdítják,a minimális udvariasság is valamilyen reakciót kivánna.
Rendeltem egy masszázs fotelt, de nincs hozzá adapter, semmi, nem is masszíroz.
Nagyon csalódottak vagyunk, ez a vásárlók megtévesztése.
Vissza fogjuk követelni a pènzt.
Nekem is volt problémám evvel a bolttal, s az ügy rendezéséhez a fogyasztóvédelemhez fordultam, akik segítettek.
A panasz benyújtható az alábbi linken:
https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,61bf1c56-3705-4710-8d3d-8cfcdc972e26
Se visszárú se pénz visszautalása...
Rendeltem a fiamnak egy zöld-fekete széket. A kiszállit csúszott. Megérkezett nagy nehezen az áru. Sajnos a kicsomagolás során vettük csak észre, hogy rózsaszín fehéret küldtek, a fiam sem örült neki! Dühitő, hogy telefonon nem elérhetők, e-mailra nem válaszolnak.
Hosszadalmas várakozás, több e-mail küldés után megérkezett a lemaradt, és kifizetett termék.
Köszönöm
2021. januárban vásároltam egy órát, ami gagyi. Postafordultával, Elállási nyilatkozattal együtt visszaküldtem nekik a terméket. A pénzt természetesen nem utalták vissza. Írtam nekik, de nem válaszolnak.
Tanulópénz, csak megbízható boltból:(
FIGYELEM! A Holmibolt és a Mao Direkt Import Kft. egy kamucég, aamely a jóhiszemű vsárálók szervezett átverésére jött létre! Mindenki kerülje el, mi most teszünk büntető feljelentést. Sajnos, a Holmibolt elnevezés megvezetett, nem láttam mögötte a kínai fedőcéget. Megtetszett a jó áron meghirdetett "luxus" irodai szék. Háromszor álltam jogviszonyban velük: először, másodszor, és utoljára! Ez egy átverésre létrehozott fantomcég, amelynek nincs irodája, látható (megfogható) tulajdonosa, ügyfél-szolgálata, telefonszáma. Sokszori sürgetésre leszállították a megrendelt a terméket: bár ne tették volna! Az e-mail panaszbejelentésre automatikus válasz érkezik, még az elállást sem lehet normálisan megtenni. Egy selejtes, semmire sem használható halmazt kaptunk, az összeszereléshez szükséges alkatrészek fele hiányzott, vagy selejt volt. A termék rendeltetésszerű használatra alkalmatlan! Természetesen nem fogom postán feladni a terméket (összerakni, becsomagolni, elszállítani a postára, sorba állni, feladni és kifizetni a szállítást, stb.), amikor az ok-okozati összefüggés alapján ez a bűnszövetkezet a felelős minden károkozásért, kellemetlenségért és felesleges kiadásért. Ezeket ki kellene rekeszteni a hazai kereskedelemről, mert átverésre, haszonlesésre vannak berendezkedve. Kíváncsi lennék, mennyi adófizetésre vannak bejelentve.
Molnárné Bernadett vagyok.
2020.októberében rendeltem egy órát.
Sajnos nem működött.Vissza küldtem.1 hónap múlva válaszoltak, hogy pénzt nem áll módunkban visszaadni,vásároljam le.
Elküldtem, hogy,mit kérek helyette,azóta se termék,se pénz.
Minden héten írok nekik,de csak annyi jön vissza, hogy 30 napon belül válaszolnak.
Gerinctelen egy cég.
Senki ne vásároljon tőlük!!!!
Balázs Zoltán vagyok. február ,14-17 megjött és azonnal elkezdtem összerakni forgó iroda széket, Nem elég, hogy gagyi a termék se a csavarok nem voltak meg se szék alkatrészei nem passzoltak mert a furatok és az illeszkedik alkatrészek félcenti eltéressek vannak se használati utasítás, Mai napig nem vették fel velem a kapcsolatot, Teljességgel felháborítónak tartom ezt az üzleti magatartást, és minden további nélkül a fogyasztóvédelemhez kell fordulni.
Korrekt, megbízható cég!
Kiss Réka vagyok. Januárban rendeltem egy forgó iroda széket, Nem elég, hogy nem a megrendelt terméket küldték ki, még a visszaszállításról, és annak költségeiről is nekem kellett gondoskodnom. Mai napig nem vették fel velem a kapcsolatot, és a pénzemet sem utalták vissza. Teljességgel felháborítónak tartom ezt az üzleti magatartást, és minden további nélkül a fogyasztóvédelemhez fordulok!
Egy megbízhatatlan cég! Rendeltem Tőlük egy terméket. Nem azt kaptam amit rendeltem. Majd közölték, hogy ja az Ő beszállítójuk sem azt küldte, Tehát ez van. Ha kell megtartom, ha nem visszaküldöm! Persze hogy visszaküldtem!! A pénz szerencsére megjött, de persze a visszaszállítási költséget buktam!! Pedig azt is ki kellett volna fizetniük!!
Mindenki kerülje el ahogy lehet ezt a boltot!!!! Inkorrekt hozzáállás! Persze vannak ennél rosszabbak is, sorolhatnám. Mostanában nem volt szerencsém az internetes vásárlásokkal!!! :-(
Gagyi termékeket árulnak.Vettem egy fülhallgatót ami kb 1z útján nem müködöt,írtam E-mailt de nem válaszolnak vissza.
Az általam rendelt termèk hasznàlhatatlan volt.Visszakúldtem de a pènzem azóta sem.kaptam.vissza
Senki ne vásàroljon tőlük!!!
Rendeltem egy terméket,bankkátyával fizetve, de sajnos elfogyott. Semmi gond, megértem viszont a termék árát lassan 2 hónapja nem fizetik vissza. Sok helyen rendeltem már de még egy ennyire megbízhatatlan oldalt nem találtam.
Hivatkozási, rendelés szám: UT54965-878944 REKLAMÁCIÓ 2 fizettem egyet kaptam.
Sértetlen csomag átvetele, fizetés megtörtént. A csomag felbontása után derült ki, hogy a 2db rendelt és kifizetett termék helyett csak egy volt a csomagban, mint kiderült kettő be sem fért volna.
Várom a második termék érkezését, mielőbb, többek közt mivel már ki van fizetve. A szállító cég munkatársának a helyszínen jeleztük, a csomag felbontása tanuk jelenlétében történt. Fényképet emailben mellékeltem.
Várom a terméket és válaszukat. Telefonon elérhetetlenek, kérem visszajelzésüket, hogy elkerüljük a jogi procedúrát
Üdvözlettel: Szabóné Görner Anita
1132 Budapest, XIII. Alig u. 7/A. -1 em
emelet 1.ajtó.
Küldözgetnem e-mailt, de a terméket nem. 2020 november óta megy ez az levelezgetés.
T.Cím! Vásároltam egy főnöki széket, bár ne tettem volna! 2021.február 11.-én átvettem az árút, Hiányosan összeállított csomag: 8 db csavar helyett 4 darab volt, így lehetetlen volt összeszerelni., főleg ,hogy még egy összeszerelésre vonatkozó tájékoztató sem voltM MÉG KÍNAI SEM, BÁR NEM TUDOK KINAIUL, DE MEGÉRTEM A RAJZOS ÁBRÁT.Elmentem az ügyfélszolgálatra, hátha tudnak nekem segíteni, de az a NYIKHAJ, pimasz modor,amivel felvilágosítottak, hogy ők nem tudnak nekem segíteni.
, FELHÁBORÍTÓ!!!!!!!. E-mailt küdtem de a válasz, hogy 3o.napon belül válaszolnak. Nem fogom senkinek ajánlani magukat.
Rosszabb mint az ócskapiac😟
Nehogy vásároljatok!!! Nézzétek meg a Holmibolt károsultjai facebook oldalt, ott minden ki fog derülni, hogy érdemes-e, megtalálhatóak-e, stb.stb.
Senki se vásároljon tőlük!!!
Használhatatlan amit küldtek. Mailben jeleztem, válaszra sem méltattak. Válasz nélkül nem akarom visszaküldeni, mert olvastam, hogy nem veszik át, így dupla a postaköltség.
Rendeltem tőlük egy GPS okosórát kislányoknak és küldték helyete egy olcsóbb órát ami nem GPS es , nem tud valaki telefon számot ahol lehetne reklamálni , emailben nem válaszolnak
Raktáron egy hónapig nem volt az adott termékből.
Aztan tendeltem piros fülhallgatót ,kapram helyette pinket..
Rendeltem 1db fémszijas Okosorát Z60 tipusút,de nem jó kérem vissza 7990ftamit cimemre küldjenek vissza.7632 Pécs Keszüi út 14.Molnár Imre.
Rendeltem tőlük egy terméket ami nem működik, vissza küldtem.Semmi válasz sőt még nekem került 1730Ft-be a feladás ami plusz költséget jelent mert másképp nem veszik át.
Én ezt a fogyasztó védelemnek jelezni fogom,ha pár napon belül nem jelentkezik.
Rendeltem tőlük terméket, viszont már egy jó ideje semmi nem érkezett tőlük. 1 hete legalább 5xor hívom őket, de semmi. Írtam 4 emailt is már.
De az értékelésből úgy látom, hogy nem érdekli a céget, hogy ilyen alkalmazottjai vannak, akik szarnak bele az egészbe. Zárjatok be ne hitegessétek a népet. Gondolom milyen lehet a garancia vállalása.
Szia Béla!
Próbáld meg kétféle módon elindítani az ügyet. A te időd megy rá, de sikerülni fog.
Remélem, hogy az átvételt követően max. 2 héten belül indítottál egy elállási nyilatkozatot és visszapostáztad a terméket.
1. Szelíd módszer:
https://uj.bekeltetes.hu/publikus/online-ugy-inditas
2. Durva módszer:
Fizetési meghagyás, én ezt csináltam, nem cicizek velük.
https://www.mokk.hu/regioldal/pdf/linkgyujto/FMH_pub/Fizetesi_meghagyas_kibocsatasa_iranti_egyszerusitett_kerelem_20210118_kitoltheto.docx
Ezt az űrlapot töltsd ki. Ha elakadsz a közjegyző segít. Kérjed a teljes visszatérítést. Ha esetleg visszapostáztad a terméket akkor a postaköltséget is számold fel. A közjegyzői eljárás díja 8.000Ft, azt is írjad bele az űrlapra.
Ne hagyd magad, nekem sikerült! Minden költségedet visszatérítek, csak írjad bele az űrlapba!
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés