Holmi bolt


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a Holmi bolt legnépszerűbb termékeit!

Gamer széket rendeltem ,megjött ,de a lényeg hiányzott a gázdugattyús része ami nélkül használhatatlan !

Amit rendeltem nem felel meg a leírt hirdetésben szereplő szövegnek, magyar nyelv nincs benne úgy hogy utoljára rendeltem erről az oldalról!!!

Rendeltünk egy okos karkötöt nem hogy bekapcsolni de mèg tölteni sem lehet! Undorító hogy ilyen áruházat engednek müködik!!

Szuper akciós hirdetésük alapján megrendeltem egy okos karkötőt. A megrendelés után gyorsan meg is érkezett. Ekkor kezdődtek a bajok. Nem lehetett feltölteni, kitöltöttem az elállási nyilatkozatot, elküldtem az ügyfélszolgálatnak. Napokon keresztül vártam a visszajelzésüket. Amikor letelt az általuk kiszabott 14 napos határidő a visszaküldéshez, rögtön megérkezett a válasz, hogy "Elkéstem, nincs módjukban visszafizetni a termék árát". Ennek ellenére visszaküldtem, mert nem tudok a rossz termékkel mit kezdeni. Azóta, szinte naponta levélváltás történik (Szóval mégiscsak olvassa az ügyfélszolgálat a beérkezett leveleket) Reklamáltam a számla nem küldése miatt is, 3000,-Ft-ért kaphatnék egy számla másolatot. Remélem a NAV felé lejelentették a vásárlásomat. Jelenleg ott tartok, hogy a pénz náluk van a termék náluk van, én pedig mérgelődök. Nem hagyom annyiban. Minden fronton elindítom a panaszomat. Kérlek, kedves olvasó, ne vásárolj Tőlük, bármennyire is kedvezőnek találod az árat.

Ha felesleges pénze van, akkor inkább valamilyen jótékonysáági intézménynek adja, mint ettől a cégtől vásárolna.

Rossz termèkek.Nincs elèrhetősèg.
Emailre nem válaszolnak.
Nincs garancia.
Átverès az egèsz.
Negatív kommenteket törlik az oldalukrolès letiltanak.
Csak akkor vásárolj tőlük ha kidobni való pènzed van.

Javítom a korábbi véleményemet. A megrendelt és kifizetett két HDMI-megosztókábel helyett csak egy volt a csomagban. A panaszomra ugyan nem válaszoltak, de ma kaptam két különböző csomagban még két kábelt a hiányzó egy helyett. Ezzel rosszból átlagossá lett szememben a bolt.

Maximum egy téglára kötve küldeném vissza az ablakukon át, de akkor elbuknám a tégla árát is.
Benyelem ezt a békát, remélem egyszer lesz egy hacker vagy verőember aki helyreteszi őket. Normális webshopból legalább egy automatikus email érkezik azonnal, és válaszolnak a panaszra, valamint van telefonszámuk. Szerintem ez elég annak megállapítására, hogy ez egy Szarházi cég, szarházi tulajdonossal (Horváth Zsolt). tanulság mindig keressünk rá az üzletre vásárlás előtt, Ezeknél egyből láttam volna, hogy még az előzményből is töröljem őket.

A megküldött termék sérült volt, a csomagolás nem tehát hibás terméket újracsomagolták. Saját költségen visszaküldtem. 3 hónapja se pénz se áru. Hetente csak a feladóvényt kérik amit persze mindíg meg is küldök. Telefon nincs csak e-mail. Ne dőljetek be, hogy sokkal olcsóbb mint máshol!! Pont ezért az.

Rendeltem tőlük két HDMI 3-portos elosztót,ki is számlázták, utánvéttel kifizettem a kettőt, de a csomagban csak 1 példány volt. 10 napja megírtam emailen az ügyfélszolgálatuknak, hogy mi történt, és kértem, hogy pótolják a hiányt, de válaszra sem méltattak.

Megadom nekik a javítás lehetőségét.
Rendeltem egy vezetéknélküli autós töltőt utánvéttel.
Megérkezett kifizettem, kibontottam és egy asztali töltő volt benne.
Igaz, hogy ez 1000 ft-tal olcsóbb, de működik és amíg nem jutottam el az értékelésig fel sem merült bennem, hogy szándékos volt. Írtam nekik egy korrekt email-t, de csere csak a másik termék átvételekor. Kíváncsian várom a reakciójukat. Ha történik változás jelzem.

Sajnos én is áldozat lettem! Nagyot hibáztam, hogy tőlük rendeltem! Shiatsu nyakmasszírozót hírdetnek a kép és a részletes leírás alapján, de egy teljesen más, cervical drum készüléket küldtek! Ügyfélszolgálat nem válaszol, mintha nem is léteznének. Nulla a köbön! Ma megteszem a feljelentést!

Köszönöm szépen a T10S vezeték nélküli blootuth fülhallgatót,nagyon jó,születésnapomra vettem!Sértetlen csomagolásban érkezett meg,S minden tartozéka meg volt!Mégegyszer köszönöm!

"Köszönjük levelét, további szép napot kívánunk! A holmibolt csapata" már csak ennyi a válaszuk,reklamációmra, pedig becsaptak érezhetően nem véletlen, szándékosan. Egy szemét mocskos banda, ami látszik a sok "kiváló?" vevői véleményből! Sajnos én sem néztem meg a vevői véleményeket! Hol a hatóság? Ő sem olvassa a vevői véleményeket?
Szemetek, senki ne rendeljen, csak ha kidobni való pénze van

Sz@r az egész úgy, ahogy van! Porig rombolni, bevetni sóval a helyét!

Katasztrofa!!! nem kuldik a csomagot, nem valaszolnak, nincs telefonszam... ilyen ceg ma MO-n???? Penz utalva..

Katasztrofa!!! nem kuldik a csomagot, nem valaszolnak, nincs telefonszam... ilyen ceg ma MO-n???? Penz utalva..

Nem értem hogy tud a mai napig működni egy ilyen cég. Az oldalukon persze semmi vásárlói nyilatkozat nincs. Most a vírus helyzetben inkább online rendeltem volna én is, de nagyot csalódtam ebben a boltban. Hol lehet bármiféle feljelentést tenni?

Fostalicska cég, fostalicska termékekkel és fostalicska szolgáltatással.
Feljelentés, banki bejelentés, fizetési meghagyás, NAV tájékoztatás megtörtént.
Rohadt gané bagázs...

Én is beleestem abba a hibába, hogy rendeltem tőlük egy okosórát. Azért rendeltem, mert egy ismerősöm meg volt elégedve a termékkel, amit ők is innen rendeltek. Hosszú ideig csak értesítő leveleket kaptam, hogy a termék úton van. Mire írtam levelet, hogy mikor kapom végre meg a megrendelt terméket, érdekes módon megérkezett. Mondjuk én utánvéttel rendeltem. De így sem jártam jobban, mert az okosóra a telefonnal nem szinkronizálható, semmilyen applikáció segítségével. Magyar nyelvű használati nincs benne, gagyi az egész. Az átvételt követő napon már írtam nekik, hogy gond van, de nem reagáltak, pedig még csak segítséget kértem. Aztán mivel nem reagáltak, még írtam 14 napon belül, hogy elállok, kérem a pénzem vissza, elküldtem ezt a levelemet 4 különböző, a céghez köthető email címre, de egyikről sem kaptam választ. Fel kell jelenteni őket!!! Felháborító, amiket művelnek! Ez a sok szerencsétlenül járt ember...

Megbízhatatlanok, hibásan küldenek, nem reagálnak a visszaküldésre, nem térítenek vissza. Senkinek nem javaslom őket.

Húsvétra szerettem volna egy blutooth fülhallgatót, nem érkezett meg. Emailjeimre nem válaszolnak.

Rendeltem tőlük egy Alpha One Z60-as fèmszíjjas okosórát 7990 Ft-ért !
Küldtek helyette egy Alpha One Q18-as fehér szilikon szíjjas okosórát ami 4990 Ft !
E-mailre nem válaszolnak !!
Senki ne rendeljen tőlük semmit !

3 termékbő 1 db érkezett. Persze 3db-ot fizettem. Az email üzenetemre nem kaptam választ. A 2 termék árát szeretném vissza.

Sajnos nem olvastam utána a cégnek és rendeltem egy laptop asztalt amit ki is fizettem előre én hülye! Egy hete rendeltem, 2-3 nap kiszállítassal. Akkor kaptam egy e-mailt a rendelésről meg a kifizetésről és azóta semmi. Próbáltam írni nekik de nem válaszolnak. Kíváncsi vagyok egyáltalán látni fogom e valaha azt az asztalt.

Rendeltem egy masszás fotelt használhatatlan kettő jobbos lábat küldtek hozzá,elérni őket sehogy nem lehet,a feljelentést megfogom tenni. Panaszáradat van róluk a neten.

Senki de senki ne rendeljen.!!!!!! Nagyon rossz minőségű termékeket forgalmaznak !!!!!
E-mailekre nem válaszolnak!!!!!!
Hát mit is várjunk ezektől Román cég.

Mínősíthetetlen terméket kaptam tőlük. Visszaküldtem, majd a csomag visszajött, hogy elköltöztek.
Az újabb címre sikerült elküldenem. 7 napja !!!! Még semmi nem történt. Az áru 15000 ft értékű, a csomag árvétel-küldés kb 7000.ft összesen.
Levelekre semmi reakció ! Még pár napot várok és megteszem a feljelentést !
Kapott tölük vissza valaki már pénzt ???
Cecilia

2021. márc. 18-án rendeltem egy Gamer széket és mai napig nem kaptam választ, hogy feldolgozás alatt van vagy sem. Nyilván bankkártyával fizettem és az összeg levonásra is került. Telefonszám nincs és az email címes ügyfélszolgálat sem válaszol. Esetleg van olyan, aki utolérte valamilyen módon, mert akkor azt megköszönném, ha valaki megmondaná hogyan. Köszi!

Sajnos nem korrekt az Ügyfélszolgálat, mivel sérülten (törötten) érkezett meg az egyik termék amit rendeltem, ezáltal használhatatlan sajnos.
Kétszer is kértem segítséget az Ügyfélszolgálattól, de válaszra sem méltattak. Nagyon sajnálom, nem azért rendeltem, hogy etessem a kukát. Ezután jobban utána járok, hol is rendeljem meg az általam szükségesnek tartott terméket. Azért adtam gyenge csillagot, mert a másik termék tökéletes.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés