Golden Market -INAKTÍV

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Engem érdekelne hogy sikerült visszakapni a pénzt.
rostadora3@gmail.com
Nagyon köszönöm

A mai nap folyamán visszakaptam a pénzemet.
2022.09.18-án utaltam nekik. Utalás után engem is ugyanúgy kezeltek, mint itt mindenkit. Akit érdekel, hogyan sikerült elérnem szóljon egy elérhetőség megadásával.

Aki átutalással fizetett, mindenképpen jelezze a bankjának is a visszaélést. Elméletileg lehetőség van a pénz visszakérésére. Továbbá az OTP banknál is kell jelezni a csalást, akár telefonon is. A célszámla az OTP-s. A rendőrségi feljelentés se maradjon le senkinél, hogy kézre kerüljenek a csalók.

Előre kifizetett termék 3 hét után sem érkezett meg, kértem a pénz visszautalását az is több mint 1 hete húzódik. Nagyon remélem, hogy egyáltalán visszakapom. Senkinek sem ajánlom ezt a webáruházat!

Sziasztok!
Hasznos információ azoknak akik bankkártyával fizettek (nem utalással, hanem ahol a kártyán lévő adatokat meg kell adni). Minden kártyatársaságnál van úgynevezett chargeback (visszatérítés) eljárás, amit mindenki a saját bankjánál tud kérvényezni. Röviden ennek az a lényege, hogy ha a bank jogosnak találja, akkor a kereskedő beleegyezése nélkül levonja az összeget a számlájukról és vissza utálja nektek. (A kereskedő ilyenkor esetleg felajánlj valamiféle kárpótlást, de semmiképpen se menjetek bele semmilyen alkudozásba, mert akkor kikerül a chargeback kategóriából az ügy)
Ha rá googleztok arra, hogy MasterCard chargeback vagy bank360 chargeback, hosszabban olvashattok róla. De ha bementek a bankba, ott biztosan tudni fogják mi ez, és mi szükséges hozzá : )
UI.: Ha utalással fizetettek is érdemes lehet bemenni a bankba, hamarabb tudnak segíteni, mint a rendőrség.

Egy jó tanács minden károsultnak! Sajnos a hatóságok nem tudnak segíteni a pénzünk visszaszerzésében. A cégnek e-maileket felesleges írni, semmit nem intézkednek, csak az időt húzzák az írásbeli ígéreteikkel. Mindenképpen a megadott telefonszámot kell hívni, még azt nagy nehezen felveszik, de kitartóan kell csörgetni. Azzal a fiatalemberrel azonban aki a telefont felveszi, és nagyon sajnálkozik, és készségesen mindent megígér, hogy továbbítja a kéréseket a "pénzügyi osztálynak" nem érdemes szóba állni, mert esze ágában sincs intézkedni, semmit nem csinál, őt csak azért rakták a telefonhoz, hogy tudja az időt húzni és hétről hétre hitegesse az embereket. Ragaszkodni kell, hogy hívjon egy illetékesebb személyt a telefonhoz,vagy mindenképpen egy vezető beosztású egyént, és nagyon határozottan követelni kell a pénz visszafizetését. Én így értem el, két hónap után, hogy végre elindították a visszafizetési tranzakciót, bár csak akkor hiszem el, ha számlámon lesz a pénz. A termékre nincs értelme várni, mert nem tudják a rendelést teljesíteni, csak a pénzt szedik be érte.

Undorító társaság, a mai levelemre már egy "automatikus" válasz érkezett csak, miszerint a mai napon nincs ügyfélszolgálat, hétfőn válaszolnak.
Engem közel 150000el rövidítettek meg, ezért nincs még kész a fűtésünk.
Az európai fogyasztóvédelemnek már jeleztem, ma egyeztetek ügyvéddel is.
Javaslom fogjunk össze ellenük, zárassuk be az oldalt, ha már a pénzünket nem is kapjuk vissza.

2022.09.18-án rendeltem tőlük egy terméket, amit ki is fizettem. A rendelésemet visszaigazolták, de a befizetésről nem kaptam semmilyen tájékoztató e-mailt. Érdeklősemre mindig a türelmemet kérték, de konkrétumokat nem mondtak.
"Tisztelt Levente!
A pénzügyi osztály várhatóan a mai nap folyamán könyveli el a befizetését, erről fognak küldeni egy visszaigazoló státusz értesítőt is.
Kérjük szíves türelmét és megértését!
Tisztelettel,
Golden Market"
Érdeklődtem, hogy mikor szállítják ki a terméket. Erre ezt válaszolták:
"Várhatóan a a PK Trans fogja szállítani, de értesítjük a futárszolgálatnak való átadás előtt, illetve a futár is fogja Ön keresni.
A befizetés elkönyvelésétől számított 5-10 munkanap az ígért szállítási idő. Kérjük vegye figyelembe, hogy a német raktárban kialakult helyzet miatt a szállítási idő tolódhat pár munkanappal.
Köszönjük a megkeresést!
Tisztelettel,
Golden Market"
Kilátásba helyeztem, hogy ha sürgősen nem történik valami, akkor elállok a vásárlástól. Azóta semmi hír felőlük. Azóta sem kaptam meg sem az árut, természetesen a pénzt sem. Nem ajánlom senkinek ezt a webshopot. Mindenki aki pórul járt tegyen rendőrségi feljelentést. Én azt fogom tenni.

Börtönben a helyük! Egyértelmű, hogy csalók, nincs semmiféle cég, kb. két emberről van szó, de hetek óta már ugyanaz a hang veszi fel a telefont, teljesen hülyének nézve az embert egy nem létező pénzügyi osztályra hivatkozva, heteken keresztül csak ígérget.
Eszük ágában sincs a pénzért semmiféle terméket küldeni, nem is foglalkoznak vele, a pénzt pedig egyáltalán nem lehet tőlük még fenyegetéssel sem visszaszerezni. Szerintem ezek ebből élnek. Én ma teszek feljelentést a Gazdasági Rendőrségnél, és a NAV-nak is jelentem őket. Senki ne rendeljen, és mindenki tegyen feljelentést, akit megloptak!

Lassan egy hónap alatt nem érkezett meg az előre kifizetett termék.

2022.08.07 -én rendeltem egy etetőszéket amit ki is fizettem 28689Ft. Még nem érkezett meg. Minden héten azt a választ kapom hogy a németországi helyzet miatt nem érkezett meg hozzájuk a termék de valószínű jövő héten küldik. Eddig reménykedtem. Már nem. Csodák viszont léteznek úgyhogy majd arra várok. Valaki aki írt ide véleményt azóta megkapta?

Csaló cég! Átverés! Senki ne rendeljen semmit! A kifizetett terméket nem küldik, a pénzt nem utalják vissza! Hitegetnek, hazudoznak! Már minden hivatalos szerv tud róluk. Minden károsult jelentse az Európai Fogyasztói Központ felé is!

2022 augusztus 16-án megrendelt forrólevegős olajsütőt 2022 szeptember 2-ig nem kaptam meg, még ígéretet sem a sürgetés ellenére. Ezért visszamondtam a rendelést. Szeptember 6-án kaptam jelzést, hogy átadják a pénzügyi osztálynak. Ma ( szept. 20 ) semmi jelzés és a pénz utalása sem érkezett meg. Gyanus jeleket láttam az ÁSZF-ben, így feltételezem a csalás lehetőségét. Minden esetben jól gondoljuk meg az itteni rendelést.

Vigyázz Csalók! A terméket nem szállítják le, és a pénzt nem utalják vissza!

Több mint egy hónapig vártam a megrendelt árúra, de nem érkezett meg! A mai világban egy online bolt nem engedhet meg ilyet magának! Gyatra tájékoztatás és társai. NE RENDELJ INNEN!!!

Egy Makita magasnyomású terméket rendeltem 2022. augusztus 5-én amit azóta sem kaptam meg!!!
Többször hívtam Őket és mindig valami kifogást találtak ki arra, hogy miért nem szállítják ki.
Emailt is írtam és arra sem reagálnak, a telefont két hete fel sem veszik.
Senki se rendeljen ettől a csaló cégtől!!!!

2022. július 27-én adtam le a rendelésemet. Mivel 3 hét elteltével sem volt semmilyen visszajelzés, kommunikáció a webáruház részéről, ezért felvettem velük telefonon a kapcsolatot. Három alkalommal beszéltem összesen két fiatalemberrel, akik mentegetőztek, meg sűrűn bocsánatot kértek, de a megrendelt terméknek csak nem sikerült megérkeznie, ezért augusztus 26-án elálltam a vásárlástól.
Azóta már e-mail-eket is írtam, mert a telefont nem veszik fel. Az elsőre még jött is válasz, ígérgetve a pénzem visszautalását, ami a jövő hét közepe lenne, de az előző hozzászólásokat olvasva, már nem reménykedem benne.
Szemét dolog, hogy ezt művelhetik az emberekkel, SENKINEK NEM AJÁNLOM ŐKET!

Ne rendeljen tőlünk aki jót akar magának! Július 31.-én leadott,és kifizetett rendelésemet három hét alatt sem tudták feladni,sőt állítólag még Magyarországra sem jutott el.Holott a mai napig több darab ilyen készüléket hirdetnek raktáron lévőnek. Augusztus 23.-án elálltam a vásárlástól,a pénzemet azóta sem kaptam vissza. Csak folyamatos ígérgetesek vannak rá. Szerintem átverés. Van egy olyan èrzésem,hogy nem fogom viszont látni a majd 180.000Ft.-om. Ráadásul mivel nem Magyarországon bejegyzett cég,elég kevés lehetőség van arra,hogy akár jogi,vagy rendőrségi úton a pénzemet jussak. Az egészben az a megdöbbentő,hogy a negatív visszajelzések ellenére a mai napig is működnek. Ha esetleg valaki kapott már tőlük vissza pénzt,megoszthatja,hogy hogyan sikerült elérnie,mert én tanácstalan vagyok.

NEM AJÁNLOM!! 2022 Július 26. rendeltem tőlük. Két hét várakozás után visszakértem a termék árát. Azóta folyamatosan hazudoznak és hitegetnek a visszautalással kapcsolatban. Egyelőre az Európai Fogyasztói Központnál és a német fogyasztóvédelemnél jelentettem őket.

Július 12én Kärcher gőztisztítógépet rendeltem amit előre kifizettem. Óriási hiba volt.Érdekes módon nincs utánvét.
4 hét hitegetés után (a termék mindig majd a jövő héten érkezik) elálltam a vasárlástól. Kaptam egy emailt, hogy pár napon belül visszautalják a pénzem. Ennek 5 hete. Amikor felhívom az ügyfélszolgálatot mindig azt mondják, hogy a jövő héten utalják a pénzt. 38 ezer Ft. Egyedülálló Anyát húztatok le iskolakezdéskor!! Undorító, csaló cég. Mindig ugyanaz a férfihang veszi fel, és állítja, hogy ő többet nem tud tenni csak nyomatékosítja a pénzügyi osztálynál, hogy utaljanak...vicc. Részemről megtörtént a rendőrségi feljelentés. A webáruház jelen pillanatban is zavartalanul működik...

A rendelésemet Június 27.-én adtam le a webáruházban, előre fizetve, mert ugye csak így lehet.Aztán 10 nap múlva már érdeklődtem a megadott e-mail címen, hogy mi újság a rendelésemmel, mert a rendelés állapotáról nem nagyon kaptam visszajelzést, ekkor azt a választ kaptam, hogy jövőhétre várható csak,mert nem küldték Németországból. Rendben, türelmes vagyok, várunk egy hetet. Július 12-én változott a rendelés státusza, "Visszaigazolva" -ra. Július 21.- én kaptam egy tájékoztatót, hogy a rendelésem 2-3 napon belül az országba érkezik, és átadásra kerül a futárnak. Augusztus 1.-jén kaptam egy tájékoztatást a leterheltségükről. Augusztus 4.- jelezte a futár, hogy csomagot fognak részemre feladni, de nem került a csomag még átadásra, illetve a webáruház még aznap módosította a renelés státuszát. Itt még reménykeddtem, hogy pár napon belül megjön a csomagom. Aztán eltelt 1 hét, 2 hét, de semmi. Néha ránéztem a csomagkövetésre, de mindig azt írta csak, hogy a csomag még nem került átadásra. A múlthéten már elengedtem ezt a dolgot, átvertek engem is, ez van, azon kezdtem gondolkodni, hogy ilyen esetben mi a teendő, ugyanis még soha nem jártam így , pedig már tizen pár éve rendelgetek innen onnan, akár a világ másik végéről is, de eddig mindig megjött minden. Aztán reggel kaptam egy sms-t, hogy jön a rendelésem, és ma Augusztus 24.-én majd 2 hónap után a csomagom megérkezett. Átverésről szó sincs, viszont valahol nagyon elcsúsztak. Remélem összekapják magukat, mert így , ilyen késéssel nem lehet webáruházat működtetni.

Közel egy hónapja használják a pénzem. A terméket humbuk kifogással nem küldik, a vásárlástól elálltam, de a pénzt se nagyon akarják visszaküldeni. Most írtam nekik az utolsó emailt. A következő lépés jogi úton lesz. Elképesztő mit meg nem enged magának ez a pofátlan áruház. Az online kereskedelem szinte minden szabályát áthágják. Kerülje el mindenki!

Átverés az egész. Ne rendeljen senki tőlük! Hetek óta nem tudták elküldeni az SD kártyámat, a pénzt persze előre kellett kifizetni. Senkinek nem ajánlom, pénznyelő banda! Remélem a törvény keze eléri őket minél hamarabb.

Nemteljesítik az àru szàllítàsàt! Pénzt àtutaltam, 2 hét alatt sem kaptam meg a megrendelt àrut. Màr emailekre sem válaszolnak, a megadott telefonszámot senki sem veszi fel! Keresem az utat a cég feljelentéséhez!

Vigyázat, kész átverés! Anyósom részére rendeltünk mosógépet, persze kifizettük a majd 90 ezer forintot és azóta se kép se hang. Telefont egyszer vették fel a megrendeléskor, azóta nem, e-mail-re nem válaszolnak. Minden fórumon próbálunk segítséget kérni, illetve jogorvoslatot kapni.

30 napja megrendelt, kifizetett árú még mindig sehol. A feldolgozás megkezdéséhez 2 hétre volt szükség. Csiga tempó.

17 napja megrendelt, kifizetett árunak híre sincs. Csak a visszaigazolás, feldolgozás megkezdéséhez 9 napre volt szükségük... További 6 után semmi...
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt, sajnos kissé túlterheltek a kollégák. Igyekszünk a lehető leggyorsabban orvosolni minden problémát és hiánytalanul kiszállítani Önnek rendelését.
Köszönjük szépen türelmét!
Tisztelettel,
Golden Market Csapata

HP nyomtatót rendeltem, azonnali bankkártyás fizetéssel. 2 hét után érdeklődtem, kérték a türelmemet. 4.hétben vagyunk, ismét telefonáltam, tájékoztattak, hogy egy tonert küldtek helyette, ezért nem postáztak. Laza, fiatalos, ennek megfelelően flegmatikus hangvételben rányomtak a rendelés törlésére és tájékoztattak, hogy miután a gyorsabb fizetési módot választottam, 1-3, vagy 5-10 napon (nem tudni, hogy munkanap-e) belül visszakapom a pénzemet. Nulla kommunikáció, ami csak a robot levelekre terjed ki! Sajnos tényleg a szőnyeg alá is be kell nézni, mielőtt az ember rendel valamit, ez is egy nem magyarországi cég. Komolytalan! NEM ajánlom!
Megérjtük felháborodását és elnézést kérünk a kellemetlenségekért amiket okoztunk Önnek. Sajnálatos módon a németországi raktárunk fars terméklistát továbbított nekünk, ennek volt betudható a cikkszám probléma és sajnos mivel tömegesen töltjük fel a terméklistánkat ezért nem bukott ki, csak amikor a terméke megérkezett magyaroszági raktárunkba.
A kommunikáció miatt is szíves elnézését kérjük, beszélni fogunk kollégánkkal!
Tisztelettel,
Golden Market Csapata

Biztonsagban nehany napon belul kiszallitottak a mosogatogepemet. Koszonom hogy nyugdijaskent nem kell tobbet mosogatnom!
Nagyon szépen köszönjük türelmét, rendelését és jó véleményét!
Tisztelettel,
Golden Market Csapata

A terméket 3 nap alatt kiszállították és hibátlan állapotban vehettem át ugyanis a cég kifejezetten oda figyel a csomagolásra.
Nagyon szépen köszönjük türelmét, rendelését és jó véleményét!
Tisztelettel,
Golden Market Csapata
Üzletek
- Interneten keresztül
- Ügyfélszolgálat
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással