Golden Market -INAKTÍV

Golden Market -INAKTÍV
Hirdetés

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Golden Market -INAKTÍV legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. október 14.

Ettől a cégtől ne rendeljen senki mert se a árut se a pénzt nem utalták vissza csak hitegetnek már két hónapja na de én megtettem a lépéseket feléjük

2022. október 14.

Ettől a cégtől ne rendeljen senki mert se a árut se a pénzt nem utalták vissza csak hitegetnek már két hónapja na de én megtettem a lépéseket feléjük

2022. október 14.

2022. június 21-én rendeltem tőlük 64 GB-os SODIMM RAM készletet a számítógépembe, bankkártyás fizetéssel, ami 104 102 Ft volt.
Azért választottam ezt a számomra ismeretlen céget mert a legolcsóbbak közül náluk jelezte a webáruház, hogy 5 db van készleten.
Természetesen több mint 3 hét telt el mire elküldték. Amikor megkaptam és felbontottam a csomagot, abban 32GB-os memória készlet volt.
Azonnal hívtam őket telefonon. Az ügyintéző egy kis időt kért, hogy ellenőrizze mi történhetett. Egy negyedórán belül visszahívott, hogy sajnos a cikkszámok körül volt egy kis kavar a 32GB-os és a 64GB-osak véletlenül ugyanazt a cikkszámot rögzítették fel. Aztán megkérdezte, hogy hogyan tudnának engem kárpótolni.
Mivel az eltelt közel egy hónapban az általam megrendelt RAM-nak jelentősen emelkedett az ára )104 ezer-ről 120 ezer körülire), kértem hogy cseréljék ki. Azt mondta, hogy küldjem vissza és amint megérkezik, küldik azt amit megrendeltem. Én azt kértem, hogy ne kelljen már nekem futárral bajlódnom, küldjék el a rendelésemet úgy, hogy visz-áruszállítással. Így az a futár ami hozza egyúttel el is viszi.
Ebben maradtunk. Mivel ennek nem volt nyoma én a telefonbeszélgetést összefoglaltam egy emailben készítettem fotót a kapott bontatlan RAM-ról és a borítékról amiben kaptam, ée elküldtem nekik, emlékeztetőül.
Most ugrok egy nagyot, hogy hányszor telefonáltam és hány mellébeszélő emailt kaptam. Augusztus közepére jutottunk oda, hogy küldtek egy e-mailt, mistreint nem tudják a kért terméket beszerezni, ezért küldjem vissza a tévesen kiküldöttet és visszautalják a pénzemet és a visszaküldési díjat is igazoljam nyugtával vagy számlával, mert azt is megtérítik. A FoxPostot választottam, mert azt automatában fel lehet adni és közel is van. Kértem számlát is.
Amikora FoxPost csomagkövetője jelezte, hogy kézbesítették a csomagot, akkor azonnal írtam a Golden Merketnek, hogy látom, hogy megkapták, kérem vissza a pénzemet és a visszaküldés díját.

Erre azt mondták, hogy mivel én elálltam a vásárlástól, ezért a visszaszállítás díja engem terhel.
Na ezen vitáztunk egyet mert szerintem ők nem tudtak teljesíteni és fölöslegesen terheltek engem a visszaszállítási díjjal, hiszen nem azt küldték amit rendeltem.
De erősködtek, hogy márpedig a jogszabály szerint ez elállásnak számít.
A visszautalásra meg várnom kell néhány napot mert a raktár még nem jelezte, hogy visszakapták az árut. Mondom, akkor kérdezzenek rá, mert engem a futár cég már értesített, hogy ők kézbesítették.
Azóta 2022 augusztus utolsó dekádja óta folyamatosan kapom az e-maileket, hogy most éppen miért nem fizetnek, pedig ők nagyon akarnak.
A legátlátszóbb kifogás az volt, hogy a német Eurós számláról magyar Ft számára napokig tart az utalás, aztán meg, hogy az OTP adategyeztetési probléma miatt zárolta a magyar számlájukat.
Minden héten legalább egyszer megígérik, hogy vagy azon a héten vagy a jövő héten most már tényleg visszautalják a pénzemet.
Én már megfogalmaztam a beadvány levelet a Fogyasztóvédelmi hatóságnak, össze is készítettem minden ezzel kapcsolatos dokumentumot és sok e-mail-t is mentettem pdf-be, meg képernyőképet arról, hogy heteken át 5 db volt náluk egyre növekvő áron készleten.
Legutóbb telefonon abban maradtunk, hogy ha a héten szombatig nem kapom meg akkor küldjem be a fogyasztóvédelemnek, mert megértik, ha elvesztettem a türelmemet.
Most szombat 2022.10.15.), ugye munkanap elvileg megérkezhet az utalás.

2022. október 14.

Nekem tegnap délután maguktól végre visszautalták az Augusztusi rendelésem vételárát. Remélem ti is visszakapjátok!

2022. október 13.

Tisztelt Ügyfelünk!

Ügyfélszolgálatunk az elkövetkezendő időben besegít a raktárosoknak, hogy a termékeket a lehető leghamarabb átadhassuk a futárszolgálatnak. Ennek eredményeképpen, sajnos kisebb kapacitásunk lesz a telefonhívások kezelésére. Szeretnénk megkérni Önt arra, hogy ha teheti írjon e-mailt ha bármi kérdése merülne fel. Ezeket fogjuk tudni kezelni és fogunk tudni válaszolni rövid időn belül.

Szeretnénk még egyszer elnézést kérni a késedelem, illetve a kellemetlenségek miatt amik felmerültek, viszont rendeződni látszanak a dolgok. A héten minden napra várunk beszállítást és a rendeléseket is folyamatosan dolgozzuk fel. A futárszolgálat is napi szinten fogja elvinni a csomagokat és ezt megelőzően küldeni fogunk státusz értesítőket e-mailben, ahol elérhető lesz Ön számára a nyomkövetési szám is.

Amennyiben bármi további kérdése merülne fel a továbbiakban rendelésével kapcsolatosan nyugodtan keressen minket e-mailben és válaszolni fogunk.

Köszönjük szépen türelmüket!
2022. ugusztus 1.


Tisztelt György!

Elnézést a tájékoztatás hiánya, illetve a hosszas várakozási idő miatt.
A német raktár, akik felé továbbítottuk a megrendelését, sajnos visszadobta a terméket, ugyanis nem tudták leszállítani (sajnos kifogyott a németországi raktárunkból). Ennek következményeképpen a termék a beszerzési osztályhoz került, hogy megvásárolják a terméket az egyik beszállítónktól akikkel együtt dolgozunk.
A tervezett szerint a jövő héten kiszállításra kerül az Ön által rendelt termék. A futárszolgálatnak való átadás előtt küldünk Önnek egy státusz értesítőt, amiben lesz egy GLS nyomkövetési szám, ami alapján tudja követni a csomagját. A szállítással kapcsolatban a futár fogja Önt keresni.
Igyekszünk a megrendelését minél hamarabb teljesíteni!

Még egyszer szeretnék elnézést kérni a felmerült kellemetlenségért!

Tisztelettel,
Golden Market
2022. szept.15.
Tisztelt György!

Elnézést a tájékoztatás hiánya, illetve a megnövekedett várakozási idő miatt!
A termékére vonatkozó átszállítási kérelmünket visszadobta a német raktár, így egy másik beszállítótól kellett megvásárolnunk. Ennek eredményeképpen megrendeltük egy külső cégtől, akik a kifizetés után nem folytatták az ügyintézést (a pénzünk bent ragadt), így egy újabb partnert kellett keresnünk, hogy a termékét megrendelhessük.
A legutolsó információ szerint a megrendelt termékek úton vannak a magyarországi raktárunk felé, így a jövő hét első feléig beérkezik hozzánk, és ezt követően tudjuk átadni a futárszolgálatnak. A futárszolgálatnak való átadás előtt küldünk Önnek egy értesítőt, illetve a GLS futár is fogja Önt keresni a szállítással kapcsolatban, ami várhatóan a jövő hét végén teljesül.

Még egyszer szeretnék elnézést kérni a felmerült kellemetlenségért!

Igyekszünk a terméke beérkezését követően a leghamarabb átadni a futárszolgálatnak!

Tisztelettel,
Golden Market
2022.október 13.

2022. október 12.

Sziasztok,

Nekem ma visszautalta a cég az augusztus eleji vásárlásom összegét. A banki Cashback is működik (Méghozzá gyorsan) azt is visszakaptam de most jeleztem a banknak hogy akkor azt sztornózza.

Üdv,

2022. október 12.

Ma nekem is visszajött a pénzem, de nekem se visszaadták, hanem a bank vonta vissza a kifizetést.
Napok óta próbálkoznak a Marketesek hogy adjak meg nekik egy másik bankszámlaszámot, hogy gyorsabban utalhassanak. Ebbe senki ne menjen bele!
A forrásszámlára kell visszaérkezni a pénznek, másképpen utólag visszavonhatják, rosszabb esetben pénzmosásra használhatják a számlát, és a hatóságok fogják levonni. Senki ne higyjen nekik, mert vagy csak időt húznak, vagy valamivel trükköznek.
A míg van pénz a számlájukon, a bank vissza tudja vonni! Ha nem lesz pénz rajta, akkor a banki igazolással már lesz jogalap egy hatásosabb feljelentésre. Akkor már bizonyítottan megtörtént a csalás.

2022. október 11.

ÁTVERÉS
Augusztus elején rendeltem egy gépet tőlük, és majdnem egy hónap várakozás után kihoztak egy teljesen más terméket számomra. A létező terméket nem akarták kipostázni, hirtelen már nem létezett náluk ilyen.
A terméket visszaküldtem, és azóta is várom, hogy visszautalják az összeget. Minden héten új kifogás van, néha telefonon, néha e-mailben.
A weboldaluk már nem él, árukeresőről is törölve lettek. Vajon miért...

2022. október 10.

Sziasztok! Remélem minél többen elolvassák és tudok vele segíteni: Én visszakaptam a pénzt, de nem a cégtől, hanem a bank visszahúzta a cashback eljáráson keresztül. Mindenki, aki abban reménykedik, hogy ezek bármit is visszautalnak, felejtse el, már nem is léteznek! A feljelentések sem érnek sokat, nem is él a német adószámuk (ezelőtt hetekkel sem élt már). Irány a bank, cashback-et elindítani, s ez az egy az esély. Megrendelést, levelezést, telefonhívások képernyőképeit és a hitegető emaileket előkészíteni -> irány a bank! Sok szerencsét!

2022. október 10.

Sziasztok 2022.08.08 rendeltem egy varrógépet 196.179ft nem jött meg, csak az igèrgetès,, email , várakozzak stb,, egy hete èrtem el őket mobilon azóta semmi, azt mondták futátnál van, holnap vagy utána megèrkezik, de semmi, De már nem is lehet elèrni őket, ezek csalók rablók bűnözők, volt bankban, , kamuk ezek a visszautalasok, de most jön a rendörsègi feljelentès fogyasztóvédelem stb,, ez a lèpcső mindenki járja vègig, ,, Meg lesztek,,, Fizessètek vissza mindenkinek a pènzt,

2022. október 10.

Sziasztok 2022.08.08 rendeltem egy varrógépet 196.179ft nem jött meg, csak az igèrgetès,, email , várakozzak stb,, egy hete èrtem el őket mobilon azóta semmi, azt mondták futátnál van, holnap vagy utána megèrkezik, de semmi, De már nem is lehet elèrni őket, ezek csalók rablók bűnözők, volt bankban, , kamuk ezek a visszautalasok, de most jön a rendörsègi feljelentès fogyasztóvédelem stb,, ez a lèpcső mindenki járja vègig, ,, Meg lesztek,,, Fizessètek vissza mindenkinek a pènzt,

2022. október 7.

Sziasztok
Csoda történt , visszautalták a pénzemet. Aug.5.-én rendeltem egy singer varrógépet, azóta csak hitegetés, rendelés lemondás és megint hitegetés. Ezekután lementem a bankomba, és kértem az összeg visszafordítását. ( chargeback-nek hívják, így kell kérni, a szükséges dolgokat mellékelni, a rendelést, lemondást, levelezést) és láss csodát, az összeg visszaérkezett a számlámra. Működik, csináljátok!

2022. október 5.

1.5 hónapig ültek a rendelésen de csak igérgetés ment végig

2022. október 5.

Leléptek a piszkok

2022. október 4.

Remélem másnak is feltűnt, hogy már a weboldal sem működik. Hiába hitegetnek a többféle visszautalós dumával...

2022. október 3.

Kedves Tlevi! Én is kaptam ugyanazt az emailt, nem is kerestek! Még augusztus 16-án rendeltem tőlük, persze én se kaptam meg! Mindig csak az volt hogy jövő héten küldik! Csaló banda! Senki ne rendeljen innen!

2022. október 3.

Tisztelt Ügyfelünk!

Mint ezt telefonon is egyeztettük, termékének az előre utalt összegét
várhatóan a jövő hét első felében fogják jóvá írni az Ön számláján,
ugyanis az utalás a mi németországi bankszámlánkról indult el a mai nap
folyamán, így az országok közti utalás miatt van egy pár munkanapos
átfutási ideje.
Tisztelettel,
Golden Market

Érdekes vásárláskor másodpercek alatt letudták az átutalást, most meg napokig és hetekig tart az átutalás.
Ez azt jelenti, hogy nincs esély a vissza fizetésre.
Ezek nem csalók hanem rablók akiknek börtönben a helyük.

2022. október 1.

Rendszeres hívogatás mailezés, fenyegetőzés után bementem a bankomhoz, és a fizetés visszavonását kértem.

Ezt kaptam tegnap a csaló goldenmarktplatz-tól:

" Tisztelt Ügyfelünk!

Többszöri megkeresésre sem tudtuk Önt elérni, megkeresésünk oka az volt,
hogy szerettük volna tájékoztatni a rendelésével kapcsolatosan:

Termékét nem tudtuk beszerezni, ugyanis a németországi raktárunk
készletéről elfogyott a termék, illetve a beszállítóktól sem volt
megvásárolható akikkel aktuálisan együtt dolgozunk. Próbáltunk új
cégekkel kapcsolatba lépni, de ahhoz hogy vásárolhassunk tőlük,
szerződést kellene kötni és egyéb hosszas folyamatokon át kellene
esnünk, melynek az átfutási ideje sajnos több hónap is lehet. Ennek
értelemszerűen nem szeretnénk kitenni sem Önt, sem magunkat, emiatt a
pénzvisszafizetés mellett döntöttünk!...... "

Valaki más is kapott ilyen sablonos kamumailt?

2022. október 1.

Rendszeres hívogatás mailezés, fenyegetőzés után bementem a bankomhoz, és a fizetés visszavonását kértem.

Ezt kaptam tegnap a csaló goldenmarktplatz-tól:

" Tisztelt Ügyfelünk!

Többszöri megkeresésre sem tudtuk Önt elérni, megkeresésünk oka az volt,
hogy szerettük volna tájékoztatni a rendelésével kapcsolatosan:

Termékét nem tudtuk beszerezni, ugyanis a németországi raktárunk
készletéről elfogyott a termék, illetve a beszállítóktól sem volt
megvásárolható akikkel aktuálisan együtt dolgozunk. Próbáltunk új
cégekkel kapcsolatba lépni, de ahhoz hogy vásárolhassunk tőlük,
szerződést kellene kötni és egyéb hosszas folyamatokon át kellene
esnünk, melynek az átfutási ideje sajnos több hónap is lehet. Ennek
értelemszerűen nem szeretnénk kitenni sem Önt, sem magunkat, emiatt a
pénzvisszafizetés mellett döntöttünk!...... "

Valaki más is kapott ilyen sablonos kamumailt?

2022. szeptember 28.

Mai napon hosszas küzdelem után visszautalták a pénzemet.
2022.08.07-én rendeltem, 09.09-én elálltam a vásárlástól, mivel a terméket nem kaptam meg.
Ezt a boltot senkinek nem ajánlom. Csaló társaság!
Saját káromon tanultam meg, hogy alaposan utánanézzek annak, honnan rendelek.

2022. szeptember 28.

Tisztelt E. Máté!

E-mailben vagy telefonon megfenyegetni, hogy rendőrségi feljelentés tesz és letiltatja az OTP számlájukat. Ez utóbbi működik.

2022. szeptember 28.

Fizetés állapota Kiegyenlítésre vár 132 341 HUF
A megrendelt árut én sem kaptam meg a befizetett összeget szintén nem utalják vissza.
Bent voltam a bankomnál bejelenteni a csalást utána a rendőrkapitányságon tettem feljelentést ellenük.
Rá kb. 6 óra múlva kerestek a telefonon webáruház meg ígérték, hogy elsőbbséget kapok a visszafizetéskor.
Mondtam nekik hiszem ha látom egyenlőre semmi sem történt.
Már csak a bankomba bízok, hogy kártalanítanak.
Bízom a sok fel jelentésben, hogy lecsukják ezeket a rabló bandákat.

2022. szeptember 27.

09.02 adtam le a rendelésemet ami 116610ft volt . Engem is ugyan az az ember tájékoztatott ( hitegetett) . Mai napon rám szóltak hogy olvassam el a hozzászolásokat erről a weboldalról . Úgy döntöttem hogy írok egy emailt nekik a mai nap , és el is mentem az OTP-be bejelenteni . Mai nap is rengeteg alkalommal hívtam őket és vagy foglalt vagy nem vették fel aztán 14:42 kor ismét hívtam és rám nyomták a telefont . Ha a holnapi nap folyamán nem történik semmi akkor én is azonnal feljelentést teszek mindenhol ahol csak kell . SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A WEBOLDALT . Bárki akinek valami pozitív dolgot intézett az kérem jelezze nekem is . Köszönöm előre is és mindenkinek aki innen rendelt kitartást . edem0520@citromail.hu

2022. szeptember 27.

Kedves Vad Levente!

Ne kérje a többiektől, hogy elérhetőségeket adjanak meg ezen a felületen! Miért nem írja le ide egyszer mindenkinek, hogy hogyan szerezte vissza a pénzét?
Engem egyébként egy mini mosógép árával rövidítettek meg, pontosan ugyanazzal a metódussal, ahogy az előttem szólókat is. Egy ideig elcsevegtünk, épp eleget húztam ki belőlük hogy látszódjon, össze-vissza beszélnek, a többi folyamatban van (feljelentések mindenhol).

2022. szeptember 27.

A 4-5 munkanapos szallitast egy honap alatt sem tudtak teljesiteni. Amikor lemondtam a penzt nem akartak visszaadni. Hivatkoztak a 14 napos bisszafizetesi hataridore. A 15.napon felhivott egy ferfi es azt mondta, hogy egy heten belul mar tenyleg fizetnek. Csalo szalhamos ceg, jeleztem a fogyasztovedelem fele.
Megrendeles azonosito:
62265-290996

2022. szeptember 27.

Tisztelt Vad Levente!
Nagyon megköszönném,ha segítene!
Én még 09.01-én álltam el a vásárlástól,az előre utalt 112.000 forintot még nem kaptam meg,így azóta sem tudtam hűtőt vásárolni. :(
mateagnes0@gmail.com

2022. szeptember 27.

Mindenkinek azt tanácsolom ne rendeljen innen!
2022.08.07-én rendeltem tőlük, természetesen előre kellett fizetni. Már arra is várni kellett, hogy visszaigazolják, hogy kifizettem a terméket. Aztán több alkalommal én érdeklődtem e-mailben és telefonon is, mivel semmiféle tájékoztatást nem adtak, hogy miért nem érkezett meg a termék néhány napon belül, ahogyan ez egy normális online boltnál történik. Minden alkalommal a késedelmes beszállításra hivatkoztak. Szeptember 09-én megelégeltem a várakozást és elálltam a vásárlástól. Amikor a pénzem után érdeklődtem, a 14 napos visszafizetési határidőre hivatkoztak, amit a törvény megenged számukra. Már ez is felháborító, hiszen ők mulasztottak és még van képük ahhoz, hogy ne azonnal utalják vissza azt a pénzt, amelyet több hete jogtalanul pihentetnek a számlájukon.
Letelt a 14 napos határidő, pénz sehol. Újabb reklamáló e-mailre azt válaszolták, hogy a héten mindenki megkapja a neki járó összeget.
3 napja már elérhetetlenek telefonon. Igazi csalókkal van dolgunk, össze-vissza hazudoznak és hitegetik az embert.
Akinek sikerült visszaszereznie a pénzét, kérem írja meg nekem is, hogyan érte el.
repasneklementina@gmail.com

2022. szeptember 27.

Kedves Levente!
Engem érdekelne, hogyan szerezte vissza a pénzét! 2022.08.07-én rendeltem és utaltam. Hiába reklamálok, se pénz, se áru. Köszönöm!
repasneklementina@gmail.com

2022. szeptember 27.

Kedves Vad Levente!

Engem is érdekelne, hogy kaptad vissza a pénzed.
Én 230.000ft-ot buktam be.
levente2@freemail.hu
Köszönöm!

2022. szeptember 27.

Nagyon veszélyes itt vásárolni. Sem árut, sem pénzt vissza nem kapsz. Feljelentések tucatjai mentek a cég ellen, de semmi változás.
Senkinek nem javaslom őket! Bizonyítottan csalók.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés