Golden Market -INAKTÍV

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Sztem nagyszerű ez az oldal, az ügyfélszolgálat jól végzi a dolgát, tök csendesek, a nap 24 órájában a rendelkezésünkre állnak, csak nem veszik fel.
1 millió forintért rendeltem egy gtx 1660-at még annó 99-ben, és a tegnapi nap folyamán (2023.03.16) sem jött meg a termék. XD
Sztem ez a legjobb online webáruház a világon, csak ajánlani tudom!

Rendeltem tavaly nyáron kb 60 ezer forintért kompresszort tőlük,persze soha sem jött meg,aztán jött a levelezgetés hogy utalják majd amiből persze semmi sem lett,én megyek feljelentést tenni.

Senki ne rendeljen tőlük.! Én rendeltem meg nem kaptam a terméket írtam nekik de a pénzt nem akarják vissza utalni már több mint 5hónapja ez megy!

Átverés. A sok negatív kommentből mindneki megbizonyosodhat erről. Mindenkit arra bíztatok, hogy vegye fel a kapcsolatot a bankjával, és kérjen chargeback-et. Ez az egyetlen megoldás, ami esélyt adhat a vételár visszahívására. Banki ügyintézők sem ismerik az eljárást sok helyen, de ne hagyja magát senki lerázni! A bank be fog kérni bizonyítékokat, levelezés, stb, majd felveszi a kapcsolatot a fogadó bankkal, és visszahívja a pénz. A vásárlástól eltelt minimum 120 napig be kell fogadnia a banknak az igényt, de vannak bankok, ahol hosszabb ez az idő. Meg kell próbálni.

Június 3.-án rendeltem egy hűtőszekrényt tőlük. Persze az árúkeresőn keresztül, bízva abban hogy nem lesz semmi gond. 135.000.- ot utaltam előre. Augusztusban visszamondtam a rendelést mivel nem érkezett meg a hűtő. Azóta várom vissza a pénzt. Csak hitegettek és emaileztek és hívtak. Ilyennel még nem találkoztam pedig nagyon sokat rendelek előre utalással.

Életveszélyesek!!!

Augusztus 15-én vásároltam online a weboldalon, sokáig nem kaptam vissza a pénzem. A bankba tettem panaszt, ők bekértek minden adatot a rendelés körül és ma utalták vissza a pénzt. Szóval működik a bankon keresztüli visszaigénylés. Remélem segíthetek ezzel az információval azoknak akik szintén várják vissza a pénzüket.

Sajnos Csalók, Rendőrségi feljelentést mindenki tegyen!
NIKOLETT SEBOK jelenlegi és TAMÁS GÁSPÁR a volt tulajdonos.
Nyilvános cégadatbázisban megtalálható adatok!

Kedves Sorstársaim!
Akit hasonlóan átvertek és megkárosítottak mint engem, arra biztatok, hogy feltétlenül tegyenek rendőrségi feljelentést a Golden Market ellen, mert így egy szálra futtatja össze a rendőrség az ügyet, és így egy többszörösen elkövetett, nagy értékű gazdasági bűncselekmény címén hatékonyabb, és talán eredményesebb nyomozás várható.

A meghiusúlt vásárlás,és az azt követő tortúra után,ami még a mai napig nem zárult le,csak ROSSZ véleményem lehet!
Senkinek nem ajánlanám ezt a boltot!

Előzetes telefonon történt megbeszélés alapján adtam le a megrendelésem egy mosogatógépre,melynek az árát augusztus 10-én át is utaltam! Aztán várakozás,majd telefonon és e-mailben érdeklődés.Nem résztezem,kölönböző igérgetések,hitegetések után kértem az utalt összeg visszautalását,hogy máshol megvásárolhassam a mosogatógépet.
Elfogadták a lemondásom,és jöttek az újabb igérgetések,hogy ekkor,meg akkor utalják.Aztán a magyarázkodások a cég Pénzügyiosztáy részéről is!A mai napig nem kaptam meg a 133.882 forintomat! 2022.12.04.írunk!
Egy becsapott nyugdíjas vásárló

Előzetes telefonon történt megbeszélés alapján adtam le a megrendelésem egy mosogatógépre,melynek az árát augusztus 10-én át is utaltam! Aztán várakozás,majd telefonon és e-mailben érdeklődés.Nem résztezem,kölönböző igérgetések,hitegetések után kértem az utalt összeg visszautalását,hogy máshol megvásárolhassam a mosogatógépet.
Elfogadták a lemondásom,és jöttek az újabb igérgetések,hogy ekkor,meg akkor utalják.Aztán a magyarázkodások a cég Pénzügyiosztáy részéről is!A mai napig nem kaptam meg a 133.882 forintomat! 2022.12.04.írunk!
Egy becsapott nyugdíjas vásárló

Több mint két és fél hónapot vártam a megrendelt és előre kifizetett termékre..Majd miután végre hajlandóak voltak visszahívni és reagálni a email re amiben vissza mondtam a rendelésem ,közölték hogy legyek türelemmel(sokadjára is) várjak még 14 napot a pénz visszafizetésre...alig várom..1 szóval...MEGBÍZHATATLANOK!!!

Sziasztok! 2022.09.09.-én rendeltem egy WD 2 Tb külső HDD-t 27.390,-Ft ért. A terméket 1 hónap után sem tudták leszállítani. Több alkalommal beszéltem a webshop munkatársával telefonon és írásban is. Minden alkalommal különböző kifogásokkal álltak elő. Igazából nem tudom, hogy mi volt a háttérben és, hogy a kifogások fedték-e a valóságot. Egy hónapos huzavona után elálltam a vásárlástól és visszaigényeltem a termék árát. Ezzel egy időben a bankom felé is bejelentést tettem. A bank hetente tájékoztatott, hogy folyamatban van az ügy, de mivel VISA kártyával fizettem ezért a VISA is intézkedik a bolt felé. Végül a GoldenMarket pénzügyi osztályáról kaptam egy levelet amiben arról tájékoztattak, hogy 2 héten belül visszautalják a pénzt. Az utalást végül határidőn belül tegnap teljesítették. Tehát a pénzt visszakaptam. Részemről az ügy lezárva. Sajnálom, hogy így alakult.

Sziasztok! 2022.09.09.-én rendeltem egy WD 2 Tb külső HDD-t 27.390,-Ft ért. A terméket 1 hónap után sem tudták leszállítani. Több alkalommal beszéltem a webshop munkatársával telefonon és írásban is. Minden alkalommal különböző kifogásokkal álltak elő. Igazából nem tudom, hogy mi volt a háttérben és, hogy a kifogások fedték-e a valóságot. Egy hónapos huzavona után elálltam a vásárlástól és visszaigényeltem a termék árát. Ezzel egy időben a bankom felé is bejelentést tettem. A bank hetente tájékoztatott, hogy folyamatban van az ügy, de mivel VISA kártyával fizettem ezért a VISA is intézkedik a bolt felé. Végül a GoldenMarket pénzügyi osztályáról kaptam egy levelet amiben arról tájékoztattak, hogy 2 héten belül visszautalják a pénzt. Az utalást végül határidőn belül tegnap teljesítették. Tehát a pénzt visszakaptam. Részemről az ügy lezárva. Sajnálom, hogy így alakult.

2022. augusztus 23-án rendeltem tőlük egy terméket. Azóta e-mailben és telefonon is értekeztünk, a szöveg mindig ugyanaz volt:
"Tisztelt Milán!
Sajnálatos módon a német raktárban felmerült helyzet miatt a terméke
beérkezését még várjuk a magyarországi raktárunkba. A tervezett szerint
a jövő héten kiszállításra kerül az Ön által rendelt termék. A
futárszolgálatnak való átadás előtt küldünk Önnek egy státusz értesítőt,
amiben lesz egy GLS nyomkövetési szám, ami alapján tudja követni a
cosmagját. A szállítással kapcsolatban a futár fogja Önt keresni.
Igyekszünk a megrendelését minél hamarabb teljesíteni!
Elnézést a megnövekedett várakozási idő miatt!
Tisztelettel,
Golden Market"
Ezután felhívtak telefonon, majd kaptam egy e-mailt is.
"Tisztelt Ügyfelünk!
Mint erről korábban telefonon is tájékoztattuk, terméke várhatóan a jövő
hét folyamán kerül átadásra a futárszolgálat részére. Ebből kifolyólag
merjük következtetni, hogy a jövő hét végéig kiszállításra is kerül a
terméke.
Köszönjük szépen eddigi türelmüket és elnézést kérünk a felmerült
késedelemért!
Tisztelettel,
Golden Market"
Eljutottunk odáig, hogy kértem a pénzem visszautalását, amire egy újabb e-mail kaptam, mi szerint:
"Tisztelt Milán!
Kérésére a megrendelését lemondom és a pénzvisszafizetési kérelmét továbbítom a pénzügyi osztály felé.
Elnézést a felmerült kellemetlenségért!
Tisztelettel,
Golden Market"
Kíváncsi leszek, mindenesetre senki ne rendeljen tőlük, ha nem akarja ezeket a kellemetlenségeket...

Ma hívtak a rendőrség től nézem meg a számlámat mert értesítést kaptak a bankomtól, hogy megtörtén az utalás.
Lám csoda történ visszakaptam a befizetett összeget.
Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy a bank kártalanított vagy a Golden Mark.

A rendelést 2 hónap alatt nem teljesítették. Hitegetnek a termék kiszállítással , visszautalással is. Nagyon várom a pénzemet ! Jó lenne, ha a Fogyasztóvédelem ellenőrizné a webáruházat.Valami nagyon nem stimmel! Mindenki messziről kerülje el!

A rendelést 2 hónap alatt nem teljesítették. Hitegetnek a termék kiszállítással , visszautalással is. Nagyon várom a pénzemet ! Jó lenne, ha a Fogyasztóvédelem ellenőrizné a webáruházat.Valami nagyon nem stimmel! Mindenki messziről kerülje el!

Nem tudom, az alábbiakat mire véljem. Őket ismerve ez inkább lélegzetvételnyi időhöz jutást jelent vagy egyszerűen lelécelnek és arra kell az idő:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatni szeretnénk, hogy pár napon belül az OTP tájékoztatása alapján a HUF alszámlánk újra aktív lesz és utána az összeg jóváírásra kerül Önnek. Bíztunk benne, hogy ez hamarabb megtörténik, de sajnos központilag hagyják jóvá a bankszámla aktiválását. Magyarországon a weboldalunkat, illetve az értékesítést is mindaddig szüneteltetjük amíg az ügyek rendezésre nem kerülnek, ezért nem elérhető a weboldalunk. Számunkra is nagyon kellemetlen a jelenlegi helyzet és az elmúlt években hasonló helyzet nem fordult elő, ezért mindent megteszünk a mihamarabbi rendezés miatt. Szeretnénk záros határidőn belül lezártnak tekinteni az utalást ezért kérjük a türelmét és megértését. Cégünk mindent megtesz, hogy jogi és egyéb vita nélkül rendezze. Kérjük amennyiben kérdése merülne fel 10.20. és 10.21-én telefonos ügyfélszolgálat és a pénzügy nem lesz elérhető, csak e-mail formájában, de természetesen 48 órán belül válaszolunk, illetve 10.24-től elérhetőek leszünk 10 órától 15 óráig az alábbi telefonon és e-mail címeken. Amennyiben aktív lesz a számla automatikusan azonnali utalásban megkapja az összeget, amiben nagyon bízzunk, hogy mihamarabb megtörténik.
Kérjük türelmét és bizalmát!"

Rendelést nem teljesítette 2 hónap alatt sem. Ennyi idő alatt megjön a megrendelt rakéta Észak-Koreából is.

2022.09.14-e óta várom a visszautalást mindhiába. Kaptam bíztató üzeneteket, hitegettek. Elindítottam a banki chargeback folyamatot, valamint a fogyasztóvédelem megadta az Európai Fogyasztói Központ email címét.
Elolvasva a sok negatív kommentet, valamint a saját példámat ismerve senkinek nem ajánlom ezt az eladót.

Előre utalással vásároltam náluk, 2 hét volt az ígért szállítási határidő, ennek már 50 napja.. Pénzt ígérték hogy visszautalják már negyedjére egy későbbi időpontra halasztva.
Szélhámosok

Az 2022. október 14.-ei bejegyzésem végre ha nem is teljesen megnyugtatóan, de sikerrel zárult.
Néhány pillanattal ezelőtt megérkezett a számlámra a befizetett áru értéke és a tévesen kiküldött áru visszaszállítási díja is.
Mit mondjak? Úgy értékelem, hogy küzdenek a korrekt lezárásért, de lehettek volna sokkal, de sokkal őszintébbek is.
Legalább 20 alkalommal ígérték, hogy a hét folyamán, a jövő héten, holnap, a hétvége előtt, stb. visszautalják a pénzemet. Nembeszélve arról amíg vártam a szállításra mire végre megírták, hogy nem tudják a megrendelt árut küldeni nekem.

Soha nem teljesítették a rendelésem, lenyúlták a pénzt. Fogyasztóvédelem bekapcsolva, nyomozás folyamatban...

Ez borzasztó amit ez a cég művel a vásárlókkal!
Ugyan ezt a tortúrát járom én is 08.13.-a óta.
Hetekig hitegetnek a termék érkezéséről, már ha egyáltalán el lehet érni őket. Emiatt szerettem volna elállni a vásárlástól és szerettem volna visszakapni a termék árát /73700ft/ szeptember 04.-e óta.
Azóta már kaptam emailt arról hogy a státuszom megváltozott, azután a következőben már a számlámat kellett volna ellenőrzni naponta a beérkezett összegről, természetesen nem jött semmi.
Majd az utóbbi emailben a mihamarabbi utalás érdekében a számlaszámomat kérték!...??:/ amit addig minden emailben elküldtem nekik nehogy emiatt ne tudjanak teljesíteni!
Na ez az utolsó kifogás a múlthét elején érkezett. Kétszer küldtem át az adatokat a számukra ha addig nem lett volna elég!!
Azóta viszont nem tudtak újabb kifogást kitalálni ezért nem is jelentkeztek többé!
De eljött az a pillanat, hogy keressek néhány károsultat, akikkel együtt felkeressem ez ügyben a rendőrséget, és egy ügyvédet, hogy felpörgessem kicsit az eseményeket!
Hacsak nem történik meg a csoda néhány napon belül
és végre mégis megérkezik az utalás!

Minden alább leírt „0folyamat" megtörtént az én vásárlásommal kapcsolatban is, kivéve a rossz termék küldése. Én nem kaptam terméket, csak a rengeteg szabadkozást, hibás cikkszáról hadovát, ígéreteket mindenre is, visszatérítés, vissza utalás.
Jelenleg a leg frissebb BULL SHIT, hogy az OTP tartja vissza az utalásokat, Ők felteszik a kezüket, mert a pénz a számlájukon, csak a bank nem engedi ki az utalásokat.
A mai napon megteszem és is a lépéseket, hogy bankon keresztül visszakapjam a pénzemet és egyúttal jogásszal is értekezem az esttel kapcsolatban

Ma én is vissza kaptam a pénzt!

Csoda történt, visszautalták a pénzem.

Az "Olcsóbbat.hu" - honlapba vetett bizalommal éltek vissza az "eladók". Vajon az "Olcsóbbat" mit tett a saját reputációjának megőrzése érdekében? A "német" cég Sebok Nikolett és Gáspár Tamás vezetése alatt ezen oldal (https://www.northdata.com/Gold+Markt+UG,+M%C3%BCnchen/HRB+244798) szerint létezik, ha jól értem, 2018-ban betett 500 Euró tőkével. Ez az összeg elegendő egy webes kereskedéshez?
Két hónap várakozás/hitegetés után elállva a megrendeléstől, így utólag a pénzemért futva különösebb erőfeszítés nélkül találtam a fenti oldalra. Ezt az Olcsóbbat.hu is megtette?
A saját felelősségemet/felelőtlenségemet természetesen nem kívánom másra hárítani, de...
Néhány napot még várok a rendőrségi feljelentéssel hátha csoda történik.
Üzletek
- Interneten keresztül
- Ügyfélszolgálat
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással