Golden Market -INAKTÍV

Golden Market -INAKTÍV
Hirdetés

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Golden Market -INAKTÍV legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. március 19.

Sztem nagyszerű ez az oldal, az ügyfélszolgálat jól végzi a dolgát, tök csendesek, a nap 24 órájában a rendelkezésünkre állnak, csak nem veszik fel.
1 millió forintért rendeltem egy gtx 1660-at még annó 99-ben, és a tegnapi nap folyamán (2023.03.16) sem jött meg a termék. XD
Sztem ez a legjobb online webáruház a világon, csak ajánlani tudom!

2023. március 6.

Rendeltem tavaly nyáron kb 60 ezer forintért kompresszort tőlük,persze soha sem jött meg,aztán jött a levelezgetés hogy utalják majd amiből persze semmi sem lett,én megyek feljelentést tenni.

2023. február 21.

Senki ne rendeljen tőlük.! Én rendeltem meg nem kaptam a terméket írtam nekik de a pénzt nem akarják vissza utalni már több mint 5hónapja ez megy!

2023. február 3.

Átverés. A sok negatív kommentből mindneki megbizonyosodhat erről. Mindenkit arra bíztatok, hogy vegye fel a kapcsolatot a bankjával, és kérjen chargeback-et. Ez az egyetlen megoldás, ami esélyt adhat a vételár visszahívására. Banki ügyintézők sem ismerik az eljárást sok helyen, de ne hagyja magát senki lerázni! A bank be fog kérni bizonyítékokat, levelezés, stb, majd felveszi a kapcsolatot a fogadó bankkal, és visszahívja a pénz. A vásárlástól eltelt minimum 120 napig be kell fogadnia a banknak az igényt, de vannak bankok, ahol hosszabb ez az idő. Meg kell próbálni.

2022. december 23.

Június 3.-án rendeltem egy hűtőszekrényt tőlük. Persze az árúkeresőn keresztül, bízva abban hogy nem lesz semmi gond. 135.000.- ot utaltam előre. Augusztusban visszamondtam a rendelést mivel nem érkezett meg a hűtő. Azóta várom vissza a pénzt. Csak hitegettek és emaileztek és hívtak. Ilyennel még nem találkoztam pedig nagyon sokat rendelek előre utalással.

2022. december 12.

Életveszélyesek!!!

2022. december 8.

Augusztus 15-én vásároltam online a weboldalon, sokáig nem kaptam vissza a pénzem. A bankba tettem panaszt, ők bekértek minden adatot a rendelés körül és ma utalták vissza a pénzt. Szóval működik a bankon keresztüli visszaigénylés. Remélem segíthetek ezzel az információval azoknak akik szintén várják vissza a pénzüket.

2022. december 7.

Sajnos Csalók, Rendőrségi feljelentést mindenki tegyen!
NIKOLETT SEBOK jelenlegi és TAMÁS GÁSPÁR a volt tulajdonos.
Nyilvános cégadatbázisban megtalálható adatok!

2022. december 4.

Kedves Sorstársaim!

Akit hasonlóan átvertek és megkárosítottak mint engem, arra biztatok, hogy feltétlenül tegyenek rendőrségi feljelentést a Golden Market ellen, mert így egy szálra futtatja össze a rendőrség az ügyet, és így egy többszörösen elkövetett, nagy értékű gazdasági bűncselekmény címén hatékonyabb, és talán eredményesebb nyomozás várható.

2022. december 4.

A meghiusúlt vásárlás,és az azt követő tortúra után,ami még a mai napig nem zárult le,csak ROSSZ véleményem lehet!
Senkinek nem ajánlanám ezt a boltot!

2022. december 4.

Előzetes telefonon történt megbeszélés alapján adtam le a megrendelésem egy mosogatógépre,melynek az árát augusztus 10-én át is utaltam! Aztán várakozás,majd telefonon és e-mailben érdeklődés.Nem résztezem,kölönböző igérgetések,hitegetések után kértem az utalt összeg visszautalását,hogy máshol megvásárolhassam a mosogatógépet.
Elfogadták a lemondásom,és jöttek az újabb igérgetések,hogy ekkor,meg akkor utalják.Aztán a magyarázkodások a cég Pénzügyiosztáy részéről is!A mai napig nem kaptam meg a 133.882 forintomat! 2022.12.04.írunk!
Egy becsapott nyugdíjas vásárló

2022. december 4.

Előzetes telefonon történt megbeszélés alapján adtam le a megrendelésem egy mosogatógépre,melynek az árát augusztus 10-én át is utaltam! Aztán várakozás,majd telefonon és e-mailben érdeklődés.Nem résztezem,kölönböző igérgetések,hitegetések után kértem az utalt összeg visszautalását,hogy máshol megvásárolhassam a mosogatógépet.
Elfogadták a lemondásom,és jöttek az újabb igérgetések,hogy ekkor,meg akkor utalják.Aztán a magyarázkodások a cég Pénzügyiosztáy részéről is!A mai napig nem kaptam meg a 133.882 forintomat! 2022.12.04.írunk!
Egy becsapott nyugdíjas vásárló

2022. november 14.

Több mint két és fél hónapot vártam a megrendelt és előre kifizetett termékre..Majd miután végre hajlandóak voltak visszahívni és reagálni a email re amiben vissza mondtam a rendelésem ,közölték hogy legyek türelemmel(sokadjára is) várjak még 14 napot a pénz visszafizetésre...alig várom..1 szóval...MEGBÍZHATATLANOK!!!

2022. november 12.

Sziasztok! 2022.09.09.-én rendeltem egy WD 2 Tb külső HDD-t 27.390,-Ft ért. A terméket 1 hónap után sem tudták leszállítani. Több alkalommal beszéltem a webshop munkatársával telefonon és írásban is. Minden alkalommal különböző kifogásokkal álltak elő. Igazából nem tudom, hogy mi volt a háttérben és, hogy a kifogások fedték-e a valóságot. Egy hónapos huzavona után elálltam a vásárlástól és visszaigényeltem a termék árát. Ezzel egy időben a bankom felé is bejelentést tettem. A bank hetente tájékoztatott, hogy folyamatban van az ügy, de mivel VISA kártyával fizettem ezért a VISA is intézkedik a bolt felé. Végül a GoldenMarket pénzügyi osztályáról kaptam egy levelet amiben arról tájékoztattak, hogy 2 héten belül visszautalják a pénzt. Az utalást végül határidőn belül tegnap teljesítették. Tehát a pénzt visszakaptam. Részemről az ügy lezárva. Sajnálom, hogy így alakult.

2022. november 12.

Sziasztok! 2022.09.09.-én rendeltem egy WD 2 Tb külső HDD-t 27.390,-Ft ért. A terméket 1 hónap után sem tudták leszállítani. Több alkalommal beszéltem a webshop munkatársával telefonon és írásban is. Minden alkalommal különböző kifogásokkal álltak elő. Igazából nem tudom, hogy mi volt a háttérben és, hogy a kifogások fedték-e a valóságot. Egy hónapos huzavona után elálltam a vásárlástól és visszaigényeltem a termék árát. Ezzel egy időben a bankom felé is bejelentést tettem. A bank hetente tájékoztatott, hogy folyamatban van az ügy, de mivel VISA kártyával fizettem ezért a VISA is intézkedik a bolt felé. Végül a GoldenMarket pénzügyi osztályáról kaptam egy levelet amiben arról tájékoztattak, hogy 2 héten belül visszautalják a pénzt. Az utalást végül határidőn belül tegnap teljesítették. Tehát a pénzt visszakaptam. Részemről az ügy lezárva. Sajnálom, hogy így alakult.

2022. november 8.

2022. augusztus 23-án rendeltem tőlük egy terméket. Azóta e-mailben és telefonon is értekeztünk, a szöveg mindig ugyanaz volt:

"Tisztelt Milán!

Sajnálatos módon a német raktárban felmerült helyzet miatt a terméke
beérkezését még várjuk a magyarországi raktárunkba. A tervezett szerint
a jövő héten kiszállításra kerül az Ön által rendelt termék. A
futárszolgálatnak való átadás előtt küldünk Önnek egy státusz értesítőt,
amiben lesz egy GLS nyomkövetési szám, ami alapján tudja követni a
cosmagját. A szállítással kapcsolatban a futár fogja Önt keresni.
Igyekszünk a megrendelését minél hamarabb teljesíteni!

Elnézést a megnövekedett várakozási idő miatt!

Tisztelettel,
Golden Market"

Ezután felhívtak telefonon, majd kaptam egy e-mailt is.

"Tisztelt Ügyfelünk!

Mint erről korábban telefonon is tájékoztattuk, terméke várhatóan a jövő
hét folyamán kerül átadásra a futárszolgálat részére. Ebből kifolyólag
merjük következtetni, hogy a jövő hét végéig kiszállításra is kerül a
terméke.
Köszönjük szépen eddigi türelmüket és elnézést kérünk a felmerült
késedelemért!

Tisztelettel,
Golden Market"

Eljutottunk odáig, hogy kértem a pénzem visszautalását, amire egy újabb e-mail kaptam, mi szerint:

"Tisztelt Milán!

Kérésére a megrendelését lemondom és a pénzvisszafizetési kérelmét továbbítom a pénzügyi osztály felé.

Elnézést a felmerült kellemetlenségért!

Tisztelettel,
Golden Market"

Kíváncsi leszek, mindenesetre senki ne rendeljen tőlük, ha nem akarja ezeket a kellemetlenségeket...

2022. október 25.

Ma hívtak a rendőrség től nézem meg a számlámat mert értesítést kaptak a bankomtól, hogy megtörtén az utalás.
Lám csoda történ visszakaptam a befizetett összeget.
Most már csak arra lennék kíváncsi, hogy a bank kártalanított vagy a Golden Mark.

2022. október 24.

A rendelést 2 hónap alatt nem teljesítették. Hitegetnek a termék kiszállítással , visszautalással is. Nagyon várom a pénzemet ! Jó lenne, ha a Fogyasztóvédelem ellenőrizné a webáruházat.Valami nagyon nem stimmel! Mindenki messziről kerülje el!

2022. október 24.

A rendelést 2 hónap alatt nem teljesítették. Hitegetnek a termék kiszállítással , visszautalással is. Nagyon várom a pénzemet ! Jó lenne, ha a Fogyasztóvédelem ellenőrizné a webáruházat.Valami nagyon nem stimmel! Mindenki messziről kerülje el!

2022. október 23.

Nem tudom, az alábbiakat mire véljem. Őket ismerve ez inkább lélegzetvételnyi időhöz jutást jelent vagy egyszerűen lelécelnek és arra kell az idő:
"Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatni szeretnénk, hogy pár napon belül az OTP tájékoztatása alapján a HUF alszámlánk újra aktív lesz és utána az összeg jóváírásra kerül Önnek. Bíztunk benne, hogy ez hamarabb megtörténik, de sajnos központilag hagyják jóvá a bankszámla aktiválását. Magyarországon a weboldalunkat, illetve az értékesítést is mindaddig szüneteltetjük amíg az ügyek rendezésre nem kerülnek, ezért nem elérhető a weboldalunk. Számunkra is nagyon kellemetlen a jelenlegi helyzet és az elmúlt években hasonló helyzet nem fordult elő, ezért mindent megteszünk a mihamarabbi rendezés miatt. Szeretnénk záros határidőn belül lezártnak tekinteni az utalást ezért kérjük a türelmét és megértését. Cégünk mindent megtesz, hogy jogi és egyéb vita nélkül rendezze. Kérjük amennyiben kérdése merülne fel 10.20. és 10.21-én telefonos ügyfélszolgálat és a pénzügy nem lesz elérhető, csak e-mail formájában, de természetesen 48 órán belül válaszolunk, illetve 10.24-től elérhetőek leszünk 10 órától 15 óráig az alábbi telefonon és e-mail címeken. Amennyiben aktív lesz a számla automatikusan azonnali utalásban megkapja az összeget, amiben nagyon bízzunk, hogy mihamarabb megtörténik.

Kérjük türelmét és bizalmát!"

2022. október 21.

Rendelést nem teljesítette 2 hónap alatt sem. Ennyi idő alatt megjön a megrendelt rakéta Észak-Koreából is.

2022. október 20.

2022.09.14-e óta várom a visszautalást mindhiába. Kaptam bíztató üzeneteket, hitegettek. Elindítottam a banki chargeback folyamatot, valamint a fogyasztóvédelem megadta az Európai Fogyasztói Központ email címét.
Elolvasva a sok negatív kommentet, valamint a saját példámat ismerve senkinek nem ajánlom ezt az eladót.

2022. október 19.

Előre utalással vásároltam náluk, 2 hét volt az ígért szállítási határidő, ennek már 50 napja.. Pénzt ígérték hogy visszautalják már negyedjére egy későbbi időpontra halasztva.
Szélhámosok

2022. október 18.

Az 2022. október 14.-ei bejegyzésem végre ha nem is teljesen megnyugtatóan, de sikerrel zárult.
Néhány pillanattal ezelőtt megérkezett a számlámra a befizetett áru értéke és a tévesen kiküldött áru visszaszállítási díja is.
Mit mondjak? Úgy értékelem, hogy küzdenek a korrekt lezárásért, de lehettek volna sokkal, de sokkal őszintébbek is.
Legalább 20 alkalommal ígérték, hogy a hét folyamán, a jövő héten, holnap, a hétvége előtt, stb. visszautalják a pénzemet. Nembeszélve arról amíg vártam a szállításra mire végre megírták, hogy nem tudják a megrendelt árut küldeni nekem.

2022. október 18.

Soha nem teljesítették a rendelésem, lenyúlták a pénzt. Fogyasztóvédelem bekapcsolva, nyomozás folyamatban...

2022. október 17.

Ez borzasztó amit ez a cég művel a vásárlókkal!
Ugyan ezt a tortúrát járom én is 08.13.-a óta.
Hetekig hitegetnek a termék érkezéséről, már ha egyáltalán el lehet érni őket. Emiatt szerettem volna elállni a vásárlástól és szerettem volna visszakapni a termék árát /73700ft/ szeptember 04.-e óta.
Azóta már kaptam emailt arról hogy a státuszom megváltozott, azután a következőben már a számlámat kellett volna ellenőrzni naponta a beérkezett összegről, természetesen nem jött semmi.
Majd az utóbbi emailben a mihamarabbi utalás érdekében a számlaszámomat kérték!...??:/ amit addig minden emailben elküldtem nekik nehogy emiatt ne tudjanak teljesíteni!
Na ez az utolsó kifogás a múlthét elején érkezett. Kétszer küldtem át az adatokat a számukra ha addig nem lett volna elég!!
Azóta viszont nem tudtak újabb kifogást kitalálni ezért nem is jelentkeztek többé!
De eljött az a pillanat, hogy keressek néhány károsultat, akikkel együtt felkeressem ez ügyben a rendőrséget, és egy ügyvédet, hogy felpörgessem kicsit az eseményeket!
Hacsak nem történik meg a csoda néhány napon belül
és végre mégis megérkezik az utalás!

2022. október 17.

Minden alább leírt „0folyamat" megtörtént az én vásárlásommal kapcsolatban is, kivéve a rossz termék küldése. Én nem kaptam terméket, csak a rengeteg szabadkozást, hibás cikkszáról hadovát, ígéreteket mindenre is, visszatérítés, vissza utalás.
Jelenleg a leg frissebb BULL SHIT, hogy az OTP tartja vissza az utalásokat, Ők felteszik a kezüket, mert a pénz a számlájukon, csak a bank nem engedi ki az utalásokat.
A mai napon megteszem és is a lépéseket, hogy bankon keresztül visszakapjam a pénzemet és egyúttal jogásszal is értekezem az esttel kapcsolatban

2022. október 17.

Ma én is vissza kaptam a pénzt!

2022. október 16.

Csoda történt, visszautalták a pénzem.

2022. október 14.

Az "Olcsóbbat.hu" - honlapba vetett bizalommal éltek vissza az "eladók". Vajon az "Olcsóbbat" mit tett a saját reputációjának megőrzése érdekében? A "német" cég Sebok Nikolett és Gáspár Tamás vezetése alatt ezen oldal (https://www.northdata.com/Gold+Markt+UG,+M%C3%BCnchen/HRB+244798) szerint létezik, ha jól értem, 2018-ban betett 500 Euró tőkével. Ez az összeg elegendő egy webes kereskedéshez?
Két hónap várakozás/hitegetés után elállva a megrendeléstől, így utólag a pénzemért futva különösebb erőfeszítés nélkül találtam a fenti oldalra. Ezt az Olcsóbbat.hu is megtette?
A saját felelősségemet/felelőtlenségemet természetesen nem kívánom másra hárítani, de...
Néhány napot még várok a rendőrségi feljelentéssel hátha csoda történik.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés