Geminiduo.hu

Geminiduo.hu
Hirdetés
Geminiduo.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.9 (83 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. május 11.

Használhatatlan kádat küldtek, aminek az előlapját a véleményük szerint nem kell leszedni! (Ennek eltávolítása nélkül a hidrokád beüzemelése lehetetlen).Hiányosan küldték a kádat, kimaradt a fejtamla, a zuhanyzo szett, és a fúvókákat beindító kábelbe bele voltak törve a lábak! A kád lábánál a hegesztés megtört! Állítólag tesztelt hidro kádak 😂😂😂! A lefolyó szifonnál folyamatosan csöpögött!
Folyamatosan jegyzőkönyveznek, de érdemben semmi nem történik! Remélhetőleg a fogyasztóvédelem meggyorsítja az ügyintézést….
Legnagyobb csalódás amit valaha vásároltunk neten!

Geminiduo.hu válasza (2023. május 10.) :
Tisztelt Mészáros Mária!

Sajnálattal olvasom negatív tapasztalatát szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Garanciális bejelentéseinket igyekszünk minél gyorsabban megoldani, sajnáljuk az elhúzódott ügyintézést.

Rendszerünk szerint a problémáját már azóta orvosoltuk. Ugyanakkor bármi egyéb felmerülő kérdés, probléma esetén kérjük, hogy forduljon ügyélszolgálatunkhoz bizalommal.

Őszintén elnézését szeretnénk kérni az általunk okozott kellemetlenségek végett.

Bízunk abban, hogy a jövőben elégedett vásárlóink között tudhatjuk majd Önt is.

Üdvözlettel a geminiduo.hu csapata
2022. május 4.

Telefonon érdeklődtem az ügyfélszolgálaton, hogy az általam megvásárolni kívánt termék, hol lelhető fel az országban. A válasz az volt , hogy csak Baján, mert nincs viszonteladójuk. OK, irány Baja.
A Gemininél nem, de a pár száz méterre lévő üzletben megtekinthető mondták. Ez így nem volt teljesen helyes, mert annak csak egy változata volt kiállítva, de menjek vissza a Gemini-hez, mert ott van egy vevői rendelésre és azt a raktárban meg tudják mutatni mondta az egyik eladó. Ok rendben. A termék egy monoblokkos WC lett volna, amiről kiderült, hogy akár meg is vehetem, mert van belőle több is. Ez megint csak féligazság volt, mert a tartályból hiányzott a szerelvény Semmi baj, vissza az irodába,a hol a rendkívül segítőkész kolléga a raktárból, ugyan kicsit félszegen, de felvezette a problémát egy hölgynek, aki nem igazán értette (pontosabban NEM IS AKARTA MEGÉRTENI) mi a baj. Erre én is bekapcsolódtam és elmondtam neki, hogy megvenném még így hiányosan is, de azt kérem, hogy a hiányzó egységet küldje el utánam, ha megérkezik a gyárból. Még határidőt sem szabtam, mert viszonylag ráér a dolog. Továbbra is igen értetlen képet vágott és az egyetlen mondat annyi volt, hogy én most mit csináljak? Mivel úgy tűnt, hogy valami vezető vagy hasonló lehet, újra belekezdtem,hogy elmagyarázzam ezt a relativitás elmélettel nem igazán vetekedő problémát, amit neki minden bizonnyal módjában lett volna megoldani, avagy valami engedményt adni, de szó szerint ott hagyott és elment fénymásolni. Természetesen ebből megértettem, hogy itt márpedig ezt a terméket nekem nem akarják eladni.
Merem remélni, hogy egyre többen lesznek akik, mielőtt vesznek valahonnan valamit, előtte tájékozódnak és az ilyen üzleteket messzire elkerülik. Az ilyeneknek kellene csődbe menniük, de nagyon gyorsan.
Ha lehetne mínusz öt csillagot adnék, tényleg csak a fiatalember próbált tenni valami, annak ellenére, hogy neki személyesen tök mindegy, hogy én veszek-e valamit vagy sem.

Geminiduo.hu válasza (2023. május 10.) :
Tisztelt Péter Gábor!

Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket. Őszintén elnézését szeretnénk kérni az üzletünkben és irodánkban történtek miatt is. Sajnáljuk, hogy nem kapta meg a megfelelő tájékoztatást.

Nagyon szomorúan olvassuk, hogy csalódott szolgáltatásainkban, ugyanakkor bízunk abban, hogy a közeljövőben egyszer majd Önt is az elégedett vásárlóink között üdvözölhetjük.

Üdvözlettel a geminiduo.hu csapata
2022. április 11.

Isten óvjon tőlük.

Az ügyintéző dilettáns a futár hazudik. Kamerán végignéztük a " ház előtt vagyok " 10 perc múlva történetet. Fékezés nélkül továbbhajtott.

Geminiduo.hu válasza (2023. május 10.) :
Tisztelt dr. Pintér István!

Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket, őszintén elnézését szeretnénk kérni a meghiúsult kiszállítás végett.

Szomorúan olvassuk, hogy csalódott szolgáltatásainkban, ugyanakkor bízunk abban, hogy a közeljövőben egyszer majd Önt is az elégedett vásárlóink között üdvözölhetjük.

Üdvözlettel a geminiduo.hu csapata
2022. március 23.

Minden igényt kielégítő webáruház jobbat ne is keress mert nincs

Geminiduo.hu válasza (2023. május 9.) :
Kedves Márkus Zoltán!

Köszönjük szépen, hogy a geminiduo.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgálatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a geminiduo.hu weboldalunkon vásárolt termékekkel.

Üdvözlettel a geminiduo.hu csapata
2022. január 28.

Senkinek nem ajánlom, 2 hónap várakozás után hibás terméket küldtek, melynek visszaszállítását 3 hét alatt tudták megoldani, nulla kommunikáció, katasztrófa ügyintézés, a pénzemért még nem kaptam vissza.

Geminiduo.hu válasza (2023. május 10.) :
Tisztelt Megrendelőnk!

Sajnálattal olvasom negatív tapasztalatát szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Őszintén elnézését szeretném kérni az általunk okozott kellemetlenségek, a szállítási késedelem, a hibás termék és a kései visszaszállítás miatt is.

Mivel a gyártóink több száz más partnernek értékesítenek termékeket, ezért nem tudnak valós időben, pontos készletértéket a termékek elérhetőségéről. Ennek hátulütője az, hogy miután a rendelést leadják a webáruházban és azt továbbítjuk a gyártó felé, ha az adott termék nem elérhető vagy később szállítható, az csak ezután derül ki sajnos az ügyfél számára. Őszintén elnézését szeretném kérni, ha nem kapta meg a megfelelő tájékoztatást.

A garanciális bejelentéseinket igyekszünk minél gyorsabban megoldani, sajnáljuk, hogy csalódott webáruházunkban.

Bízunk benne, hogy a közeljövőben sikerül majd Önt is az elégedett vásárlóink körében üdvözölnünk.

Üdvözlettel a geminiduo.hu csapata
2021. december 21.

Nem jutot még senkinek eszébe feljelentést a fogyasztóvédelemnél?Én holnap biztos megteszem.Mert 150000ft-ot nem hagyok.
A zuhanykabint csak összerakni nem lehet.
Ügyintézés egy nagy nulla.
Fotó,jegyzőkönyv és ezzel szerintük el van intézve.
Gondolják ök.
Majd kötészeti a fejleményeket is.

2021. december 20.

Sajnos a terméket még nem kaptam meg.

2021. december 10.

Minősíthetetlen árut küldtek (rozsdás volt a székek lába) drága pénzért visszaküldtem és 2 hét mulva kaptam vissza a pénzemet 480 fttal kevesebbet. Senkinek nem ajánlom.

2021. december 1.

Én teljesen elégedett vagyok. 2 nap alatt megerkeztek a bútorok, rugalmas gyors ügyintézés. Minőségi termékek. Tökéletes kiszállítás.

2021. november 2.

Minősíthetetlen...nem ajánlom senkinek. Az egy dolog, hogy heteket kell várni mèg ők berendelik azt a termèket, amit az ember lánya meg szeretne rendelni (tiszta szoc, retro èlezèrzès), de amikor 3 hèt után felhívnak, hogy beèrkeztek a termèkek másnap tudják szállítani, megfelel-e...persze hozzák...vártuk reggeltől ès semmi, a futár bizony nem telefonált, amikor felhívtam az ügyfèlszolgálatot közöltèk, hogy nem adhatják meg a telefonszámot...majd a hètvège után újra felhívtam az ügyfèlszolgálatot, hogy pènteken nem èrkezett meg a termèk, mikor várható a kiszállítás, egyszer azt mondták ők úgy látják kiszállítva..what?...de utánanèz ès visszahív, azóta is hívnak. Az emailre sem regaltak, amikor újból felhívtam őket, hogy akkor kaphatnèk visszajelzèst mi történt ès mikor várhatom a kiszállítást? Akkor egy másik verzióval álltak elő, hogy azèrt nem szállítottak, mert az egyik tètel hiányzott 2 hèt múlva tudják szállítani....kèrdem èn felhívnak előtte, h beèrkeztek a termèkek tudják szállítani ezt emailben is megírják, után meg azèrt nem szállítottak, mert hiányzott az egyik termèk...mi van?! Szerencsére egy forintot nem utaltam, így legalább a pènzem nem úszott el, de 3 hetem igen....inkább vásároltam volna szemèlyesen bármelyik más üzletben....

2021. október 28.

Mi mèg biztos rendelünk tőlük.A rendelèssel rendben volt minden,3 nap alatt kiszállították a kèrt árút!Kedves kiszolgálás,korrekt ügyintézés,ès segítőkèsz alkalmazottak.
Köszönjük a korrekt hozzáállást.

Amily Saneiro kft
BT Titan Auto kft

2021. augusztus 14.

Nem is értem, hogy működhet még ez a webshop. 3 hónapig ígérettek, akkor is keresésre, nekik eszükbe nem jutott volna szólni, hogy esetleg rendeljek máshonnan. Áldom az eszem, amiért utánvéttel kértem a kiszállítást, most se pénz, se termék nem lenne.
Az is érdekes, hogy a két, ugyanazon a napon megfogalmazott pozitív véleményen kívül mindegyik negatív. Aljas társaság, messze kerülje mindenki.

2021. augusztus 13.

Csaló, aljas társaság! Hónapokig ígérgettek és hazudoztak a megvásárolt termékekről, de nem szállították ki, majd hosszas hónapokat követően nagy nehezen sikerült legalább a pénzemet visszakapnom.

2021. augusztus 3.

Nagy nulla ez a cég! Senkinek sem ajánlom!!!! 10 héttel ezelőtt rendeltem volna egy bútort, ami 8 heten belül nem érkezett meg, valaszt e-mailre nem kaptam! Rendeltem egy másikat, ami készleten volt mert már konyha hiányában nagy volt/lenne rá a szükség... Hát nagyon sajnálom, hogy ettől a cégtől rendeltem bútort!!! 10 hete konyha nélkül vagyok két kisgyermekkel!
Az ügyintéző posztba beültetett hölygemény semmilyen formában nem tud kommunikációt létesíteni! Egy munkalap színét nem tudja megmondani 😂😂😂😂 mikor szóvátettem, hogy mi kell ahhoz, hogy valaki ezt megmondja rámnyomta a telefont, majd folyamatos várakozás alatt tartottak! Köszönőm szépen, fordulok a fogyasztóvédelemhez!!! Mert hibás munkalap érekezett!!! Panasz helyett, inkább vásároltam volna + munkalapot, erre ezt kapja az ember lánya! Hát köszönöm szépen!

2021. július 13.

2019- ben rendeltem tőlük először, az rendben is volt. Aztán ez év április 8- án rendeltem egy kerti szettet, ami a mai napig nem érkezett meg. Többször hívtam őket, végül felajánlottak egy drágább, asztal nélküli szettet. Mivel nagyon kellene, elfogadtam. Ennek már több, mint 2 hete, de a folyamatos ígéretek ellenére ez sem érkezik meg. Ritka hantás társaság. Senkinek nem ajánlom, hogy tőlük vásároljon. Ráadásul több helyen, több név alatt is hirdetnek. Mielőtt valaki rendel, nézze meg a cég nevét!

2021. június 25.

A rémálommá vált felújítás - Ne redelj itt, ha jót akarsz magadnak!!!!!!
Május 21- én rendeltem egy zuhanykabint a Gemini Duó Webáruháztól, amit május 26-án ki is szállítottak. A megrendelés zökkenőmentesen zajlott, a szállító kedves volt, előzékeny. Azt gondoltam, hogy egy szuper céggel állok szemben. A kibontás után azonban kiderült, hogy a zuhanytálca tartókeresztje nem az általam kért 90-es mérethez, hanem a 80-ashoz tartozik. Van ilyen, emberek vagyunk, téveszthet a csomagoló is. Még aznap jeleztem a problémát, később fényképet is küldtem illusztrálva a gondot.
Jegyzőkönyvek sora, be nem tartott ígérgetések, email-ok….
Június 3-án kaptam olyan e-mailt, hogy megtalálták a zuhanykeresztet, küldik. Semmit nem küldtek. Ezt június jeleztem nekik, melyre azt a választ kaptam június 9-én, hogy postázzák a mai napon. Még ezen a napon küldte az ügyintéző az értesítést, hogy sajnos nincs ilyen a készletükön, így „lerendelte” a gyártótól. Új jegyzőkönyv. Semmi változás. Június 15-én értesítést kaptam, hogy megérkezett az alkatrész, postázzák, várjam róla az email-t. Két nap múlva sem kaptam semmit, ezért telefonon érdeklődtem, ahol még én voltam a türelmetlen ügyfél. Ezután ismét írtam, hogy az általuk küldött tájékoztató a jótállási jogokról-ban az szerepel, hogy a termékkel kapcsolatos problémákat 15 napon belül orvosolni kell. A hölgy azt írta, hogy ez a 15 nap 30 nap. Egyébként is, hetente egyszer van postázás (????) A héten feltehetően megkapom péntekig. Itt a péntek, sms sehol, mert mostantól egyszer csak ne e-mail-t, hanem sms-t várjak. Ma péntek van, semmiféle jelzést nem kaptam eddig a postától, tehát ma sem kapok alkatrészt. Itt állok 40 fokos melegben fürdési lehetőség nélkül. Becsapva, átverve érzem magam. SENKI NE VÁSÁROLJON ITT, MERT PROBLÉMA ESETÉN NEM KAP ORVOSLÁST. Eddig nem jeleztem a Fogyasztóvédelem felé, de ma este megteszem az ügyfélkapun keresztül.

2021. június 14.

Rendeltünk a teraszra több mint 2 hete bútort. Majd kiderült, hogy amit rendeltünk, nincs is készleten...ahelyett hogy visszaküldték volna a pénzünket, inkább neki álltak alkudozni, hogy másik színből tudnának küldeni...de mindez ki sem derül, ha nem telefonálgatunk nekik!! Amatőr banda!! Senkinek sem ajánlom!!

2021. május 27.

Több mint egy hete várom a terméket,még nem jött meg nem tudom értékelni.Jó lenne ha megérkezne

2021. május 20.

Senkinek nem ajánlom!!!
Amatőr társaság! Téves készletinformáció, majd soha meg nem érkezett termék. Értesítés nélkül.
Vicc az egész...

2021. május 16.

SOHA NE RENDELJENEK INNEN!!!! SOHA!!!
A pénteken leadott utalásos rendelesemmel kapcsolatban, másnap, szombaton reggel hívogattak, hogy akkor szállíthatják? Mondom hát felőlem... De nincs kifizetve, mert utalásos. Jaaa, akkor nem. Hétfőn hívnak, hogy akkor ma felteszik kocsira, újra el kellett magyaráznom a kedvesen erőszakos hölgynek, hogy nem érti meg, hogy nem lett fizetve?! De hát akkor utánvéttel fizessünk. Nem mintha köze lenne hozzá, hogy és mint szeretnénk fizetni, hadd döntsük el!! Okkal kérjük utalásossal, mivel nincs készpénz a boltban... Másnap reggel hív tájékoztató jelleggel, hogy akkor kocsin van az áru, utánvéttel. Úgy kellett összekaparni rá a pénzt, rendkívül kellemetlen érzésekkel vártuk az árut! Felháborító ez a piaci, erőszakos stílus, senki nem adott engedélyt, hogy a kocsira tegye. Igazából vissza kellett volna küldeni, de rá voltunk szorulva a cuccra.... Ezután a rémálom "ügyintézés" után kiderült, hogy a 3 egyforma termékből 1,5-t sikerült leszállítani. 1 egész 1 félig összeszerelhető, 1 teljesen hiányzik. Azonnal reklamaltunk, az elején ment a hitegetés, aztán tagadták, hogy elküldtem a kért infókat, aztán 2 különböző emailről elküldtem ugyanazt, nulla válasz. 3 hete a raktarvezetonel áll a reklamáció állítólag.... Nem egy rocket science, mivel részletes leírást kaptak mi hiányzik. A telefonosok ha felveszik flegmak, még ők csesznek le, hogy türelem. Az biztos, hogy fogyasztóvedelem, peres út. Rossz lóra tettek ezúttal!

2021. május 13.

Sérült terméket küldtek,majd az ügyfélszolgálaton azt mondták,én vagyok a hibás.
Hát kössz...soha többet tőlük semmit
A fogyasztóvédelem felé jelentve lettek

2021. május 6.

Csaló, elérhetetlen társaság! Vettem egy hintaágyat, előre utaltam az árát. Felhívtak hogy kiszállítják de persze nem érkezett meg:), elnézést nem kérnek...:), írogatok, arra meg ha épp elovassák az a válasz jön h majd jövő héten felveszik a kapcsolatot és utána valamikor...a megadott telefonszámon üzenetet nem lehet hagyni, ha felveszik, véletlenül sem akarják megoldani, vagy szállítani, közlik, h vezető nincs:), töröltem a rendelést. Gondolom, direkt nem fogom vissza kapni a pénzem, ameddig lehetséges... A Fogyasztóvédelemnek jelezni fogom, mert amíg a vásárlók ezt hagyják, addig ezek a cégek működhetnek.

Soha többet előre nem fizetek.Tanulságos.

2021. május 4.

Február 23.-ai rendelés és a mai napig nem lett beépítve. Az általunk hívott szakemberek nem tudták beépíteni a zuhanykabint, mert öszecserélték több típusú zuhanykabin alkatrészeit. Hibásan érkezett az áru , a reklamációnkat látszólag kezelték, de érdemben semmi nem történt. A mai napig semmi megoldás, pedig Május van. 117.000ft lett a kukába dobva. NEM SZABAD VÁSÁROLNI TŐLÜK! Geminiduo kft. Csapuniverzum kft. stb

2021. április 30.

2021.04.15.-én rendeltem a termékeket előre online előre utalással kifizettem szállítási időt 1-15nap közt írták 2 héttel a rendelés leadása után kérdésemre közölték hogy 6. hó 04.-e után tudják csak szállítani a termékeket ami ugye nem 15 nap hanem közel 2 hónap

2021. április 13.

Március 6-án küldték a visszaigazoló email-t a megrendelésről. Ma április 13-a van. Az előre átutalt összeg megérkezéséről is NEKEM kellett telefonon érdeklődnöm. Eddig minden telefonos érdeklődésnél egy-két héttel biztattak, semmi tájékoztatás, email stb. mindig nekem kellett őket keresnem. Mai érdeklődésem alkalmával kiderült, hogy június közepéig semmiképp sem számíthatok a termékre.... vagyis kb akkora célozza meg a termék a központi raktárat...Most email-ben kértem a termék árának visszafizetését, remélem gyorsan reagálnak, mert nem kis összegről van szó, és elég zabos vagyok ahhoz, hogy továbbvigyem a panaszomat...

2021. április 1.

Két hét várakozás után a termék megérkezett, a termék minősége egyáltalán nem megfelelő, használhatatlan, sérült a termék és a csomagolása is. Sajnáljuk hogy a korábbi véleményeket, hozzászólásokat nem olvastuk, mert akkor nem is rendeltünk volna erről az oldalról!

2021. március 27.

Mielőtt kérnék az értékelést, azelőtt ki kellene szállítani az árut. Az viszont még nem érkezett meg.

2021. január 14.

Soha senki ne rendeljen tőlük! Abszolút inkorrekt cég, kezdve azzal, hogy bár hírdetnek x terméket mégsem kapható csak több hónap múlva (amivel nem lenne gond, csak nem tüntetik fel a weboldalon, telefonhívás után tudtuk ezt meg) Kompromisszum kötés után új terméket választottunk, telefonon adtuk le a rendelést személyes átvétellel ami 2 nap és 4 telefonhívással sikerült, mivel nem kaptunk visszaigazoló e-mailt. 4 munkanap állt a rendelkezésükre, hogy átszállítsák a bútort az üzletbe városon belül! Hát nem sikerült. Mindez akkor derült ki, mikor megérkeztünk az üzletbe. Sem e-mailen sem telefonon nem szóltak a világért se, hogy hé barom, ne gyere mert nem vittük át a terméket. Az üzletből elküldtek egy másik címre ahol elvileg átvehettük volna, mindemellé az eladó gúnyosan kinevetett, hogy sok sikert amúgy, mert ott alig jön ki valaki. Mindezek ellenére elmentünk, láss csodát emberrel is tudtunk beszélni, aki közölte velünk, hogy egy 3ik helyen van a bútor, de ott nem adják ki. Sok veszekedés után, 2 napon belüli ingyenes szállítást ajánlottak fel, de mondanom sem kell hogy a megadott szállítási időintervallumot sem sikerült betartaniuk. Mindent elb. szn. k amit csak lehet. Egyszó mint száz, óvakodj tőlük!

2020. december 29.

Paródia,hetek óta nem jön a rendelés,elérhetetlenek

2020. december 16.

Teljesen becsapva érzem magam.dec.3-án email írtam,ahol kértem hogy ez évben kitudják e szálítani a torenzo franciaágyat.majd kaptam egy emailt Rostás Edina
Ügyfélszolgálati vezetőtől hogy gyártói készleten van.5-10 munkanap a szállítás.megrendeltem.majd dec.4-én jött a visszaigazoló email is.én naívan vártam 8 munkanapot.majd ma megtudtam persze én hívtam őket hogy csak 2021 februárban tudják szálítani.ha nemtudják kivitelezni a dolgot miért nem értesítik az embert időben?egy kis őszinteséggel többre mennének.🤔😠

Irány a bolt oldala!

ÜZEMELTETŐ: Leziter Kft.
SZÉKHELY: 6500 Baja Szegedi út 137.

Áruházunk ügyfélszolgálata:
E-mail: info@geminiduo.hu
Telefon: 06(1) 5 333 222


Ezen elérhetőségek a szaniter termékekkel (csaptelepek, fürdőszoba bútorok, kabinok, mosdók és egyéb szaniter termékek) illetve egyéb bútorainkkal kapcsolatos felvilágosításra szolgálnak.

Kiszállítással kapcsolatos információk:
Telefon:06 (1) 5 333 222
Leziter Kft
Cégjegyzék szám: 03-09-113733
Bejegyző Bíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13764351-2-03

A visszaigazolt összeget a Leziter Kft. MKB Bank Nyrt.-nél vezetett 10300002-13199705-00014903 számlaszámára kérjük utalni.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés