Extreme_Digital (régi reg)



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Az árut a kért napon nem szállították ki.

a tegnapi back friday
Kész vicc volt ez az edigital black friday
belépésnél:
Facebook belépés gomb csak 1 kép
google+ belépésgomb délelött error, délután u.a. mint a paypal
Paypal belép, deátdob hogyfogadjam elaz ászf-et mert megváltozott, azelfogadás gomb pedig nem csinál semmit,
Ha simaaccounttal akartam beépni átdobott egy oldalra, amiazt írta, hogyelöbblépjek be
A regisztráció pedig bármilyen adatra aztírta, hogyez a fiók már aktív

A webshop részével még nem is volt gond, de a szegedi szaküzletük egyszerűen csapnivaló - és az interneten található írások alapján ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.
Egy átlagos napon 40 - ismétlem: negyven - percbe telt amíg sikerült átvenni az egyébként már előre megrendelt terméket. A három eladóból kettő egy szerb vásárlóval foglalkozik - értsd: az ő telefonálását hallgatja 10!! percig - a harmadik pedig mintegy negyed óra, a számítógép baszkurálásával töltött idő után odafordul a szerb mögött kígyózó embertömeghez és félvállról megkérdezi: "segíthetek valakinek?"
Az eladók - tisztelet a talán egy kivételnek - hozzá nem értők, lassúk, és rendkívül bunkók.
Már többször is elfogyott a türelmem a fél órás várakozások közben, de ez volt az utolsó csepp a pohárban. Viszlát ED. Úgy érzem nem egymást keressük.

2014.10.18.-án rendelt és 21.-én a futártól átvett mobiltelefont a 72 órás cseregarancia keretében visszaküldtem, mert 10. hó 22.-én meghibásodott. 2014.11. 18.-án az új készülék még nem érkezett meg, pedig minden héten azt ígérték, hogy 1 -2 nap és az új készülék megérkezik a lakcímemre, amit futárral küldenek. 3 hete azt mondták, hogy az új készülék a központi raktárukba van, amit az adminisztrációs ügyintézést követően küldenek a futárral a következő napon. Az ezt követő héten , mivel a telefon nem érkezett meg azt az információt kaptam, hogy a készülék rendelés alatt áll. Véleményem szerint minősíthetetlen a hozzá állása az ügyfelekhez az Extrem Digital Zrt-nek. Megtaníthatnák az ügyintézőket arra, hogy egyformát hazudjanak. Részemről ez volt az utolsó, hogy tőlük vásároltam. 72 órás csere garancia közel 1 hónap alatt (se). Gratulálok! Legalább 7 alkalommal telefonáltam feleslegesen.

nagyon rossz, csak innen ne rendeljetek azt mondták 2 nap alatt szálitják raktárrol és már több mint egy hete hazudnak (Budapest)

2014.09.13-án rendeltem náluk egy LG mosógépet 119,000Ft értékben, természetesen a házhozszállítás ingyenes, kivéve, ha nagygépről van szó, ez csak fizetéskor derül ki. +3990Ft...egyefene, legyen. Egy hét(!!!) mulva megérkezett futárral a gép, amit az ajtóból irányítottunk is vissza a futárral mert sérülés, törés volt a gép házán. Ügyfélszolgálat tájékoztatott, hogy csak akkor küldik az újat, ha visszaért a régi. +1 hét eltelt, addig ismerősnél mosás, jött a futár, és hozta az újabb törött gépet. Na itt kértük, hogy legyenek szívesek visszaadni a pénzt, sajnos bankkártyával fizettem előre. Ígérték, hogy visszaküldik a pénzt. (ha visszaért a gép), azóta eltelt két hét, sehol a pénz. Tegnap azt írták 14 munkanap az utalás, reméljük visszakapom a pénzt. eddig semmi, drága tapasztalat eddig, október 2-a, még semmi.
Jótanács: rendelj máshol, ha itt rendelsz, ne fizess előre

A webshoppal semmi gond, a személyes átvétellel már gondunk volt. A terméket megkaptuk, de a kiszolgálás iszonyatosan lassú volt (Debrecen).....sokáig tartott, lehetnének rugalmasabbak is.

Korrekt, pontos.

2014. április 18-án vásároltunk laptopot ezektől. Azt mondták, hogy majd postán küldik a garanciajegyet kb 2 hét múlva. Nem jött meg.
Aztán bementem hozzájuk, mondták, hogy hívjam fel őket telefonon. Ezzel hárítottak. Felhívtam, megadtam minden lényeges információt, és azt mondták, hogy majd küldik. NEM KÜLDTÉK.
Ma újra felhívtam őket, kb 68000 számot kellett beütnöm, mire az ügyfélszolgálatot kapcsolták, és aztán közölték, hogy írjak nekik emailt. De mondom már harmadszorra telefonálok. Azt mondja, hogy hosszas folyamat a garancia.
Normális helyen AZONNAL adnak garanciajegyet. De bezzeg a wifi adapterre + egérre van jótállási jegy, de ilyen nagy tételre, mint laptopra meg nincs..
Jövőhéten bemegyek hozzájuk, kérem a főnöküket és kiverem a balhét.
Ha nem jön a garancia, akkor fogyasztóvédelem!
Soha többet nem vásárolunk tőlük és senkinek nem ajánlom!

Az ügyfélszolgálatuk lerázó, szervizük gyakorlatilag nincs. Kerüljétek el őket, ha olyan termékről van szó, ami elromolhat és garanciális javítást igényelhet!

Rendelésemet 48 óra alatt nem voltak képesek visszaigazolni.

megnéztem egy másik oldalt ahol értékelni lehet a boltokat furcsálltam hogy az itt elhangzó sok probléma helyet szinte csak pozitív 5 csillagos vélemények vannak. Ott is leírtam e negatív véleményem és adtam 1 csillagot és valami fatális véletlen folytán nem jelenik meg az én értékelésem :) így már érthető miért is olyan kiemelkedő a cég értékelése

2014-ben botrány hogy megrendelsz egy terméket és 2 hónap után sincs kiszállítva hetente csak az ígérgetés aztán persze semmi. Egyik kollégám ugyanígy járt aztán mikor 6 hét múlva lemondta a rendelést még ők voltak megsértődve.

Egy tabletet vásároltam és 4 hónap után a töltő csatlakozó teljesen megadta magát! Arra hivatkoztak, hogy ez az Én hibám. O.o Kérdezem Én: Az, hogy a csatlakozó elfárad a sok töltés miatt az miért az Én hibám? Ja értem nem kellett volna annyit használnom?! Közölték, hogy 8000Ft-ért megcsinálják a garanciális terméket.
Becsületes derék Cég!

Az üzlet weboldalán nem található kirendeltség telefonszám!!! !!! !!!
Nem lehet őket felhívni egy adott városban, hogy megtudjuk, a készletükön megtalálható-e amit keresünk.
Bukta business.

Január elején rendeltem tőlük egy telefont, aminek volt egy hibája, így használhatatlan volt. Mivel 3 napon belül kiderült, így ki kellett volna cserélniük a telefont. Küldtek érte egy futárt, de újat nem hozott, helyette elkezdték vizsgálgatni tényleg hibás-e. Ez 12 napig tartott, miután megállapították hogy tényleg hibás, majd felajánlották hogy levásárolhatom, mert már nem forgalmazzák ezt a telefont. Ja és előzőleg a telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták még a vizsgálat közben amikor érdeklődtem, hogy lehet nem is új telefont adnak majd, hanem használtat vagy szervizeltet. (Hát köszi).
Most már hogy informálódtam, tudom azonnal ki kellett volna nekik cserélni, nem lehet vizsgálódniuk csak utólag. És ajánlott mindent írásban kommunikálni velük, hogy legyen nyoma.
A végeredmény az, hogy kértem a pénzem visszafizetését amit szerencsére visszaadtak és többet nem fogok tőlük venni bármit is az biztos.

Hogy lehet 2014-ben ilyet megtenni, hogy használt terméket adnak el újként, vagy hogy az ügyfél jótállási jogait totálisan semmibe veszik? Nincs semmilyen szerv Mo.-on jelenelg amelynek szankcionálási lehetőség van a kezében és ellenőrizne ilyesmit? Szerettem volna vásárolni egy kategóriájában elég drága terméket (350.000 Ft), viszont elolvastam az itt található hozzászólásokat, ezért először felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy rákérdezzek a dolgokra. 10 perc várakozás után felvették, és nagy felháborodás követte a kérdésemet, hogy hogy merészelek olyat kérdezni, hogy árulnak-e használt termékeket? Ők olyat soha, ez törvénytelen lenne stb... végül nem mertem tőlük rendelni, inkább picivel drágábban ugyan, de a jótállási lehetőségeim érvényesítésének biztos tudatában megvettem a media marktban a kiszemelt terméket.

Használtat kaptam új helyett,ami sajnos csak a karácsonyfa alatt derült ki.Égett a pofámról bőr.Hogy merik ezt megtenni? szép gyári csomagolásban karcos hátú fólia nélküli tablet,amire még az előző tulajdonos feltöltött E-könyvét is elfelejtették letörölni.Visszavittem de a pofámba röhögtek,mert a három nap eltelt.(Karácsonyi ajándék!) Soha többé nem vásárolok itt.
Mindenkinek javaslom,hogy messzire kerülje el ezt a boltot !!!
Utólag látom nem vagyok egyedül,sajnos,
.

használtat kaptam új helyett

érdekes 45pozitív vélemény és 49 negatív vélemény alapján hogy lehet hogy a bolt 100%-ig megbízható????????

Nagyon gánya egy webshop én már kb két éve nem rendelek tőlük pont ezek miatt amit alább olvashattok

Rendeltem tőlük dec.13-án, mert 1 napot ígértek szállítási határidőnek pedig nem a legolcsóbbak, teltek a napok, türelmes voltam hiszen jön karácsony biztosan túl vannak terhelve, azóta 2 telefon (1 óra várakozás) és egy email (3 nap válaszidő) ma pedig lemondom a megrendelést, őket pedig elfelejtem és remélem más sem próbál szerencsét velük. (több helyről is rendeltem azok megérkeztek)

200e-ért rendeltem TV-t tőlük. Hibásan érkezett. A megadott számon eddig több mint egy órát próbálkoztam sikertelenül. (ahogy olvasom nem vagyok egyedül) E-mailre persze semmi válasz. Leadtam egy új rendelést, ahol a megjegyzés rovatba leírtam a problémámat. Szintén semmi.
Ennyi kritika mellett hogy lehet 100% megbízható bolt?!?!

Telefont rendeltem 2 nap helyett több mint 1 hétig tartott és egy müködésképtelent küldtek.vissza küldtem garanciális cserére a futárukkal letagadták.se telefon se pénz,most megyek a rendörségre feljeldntem őket.

Igen, kedves Boldizsár, lehet. Sőt mást nem is tudnék. A terméket 16-án rendeltem meg. (az áru mellett visszaszámláló, hogy még hány nap, hány óráig rendelhetem meg a terméket, hogy biztosan megkapjam karácsonyig - esetemben 4 nap). A termék raktáron, szállítási idő két nap. 18-án kaptam az értesítést, hogy fizethető a termék, rögtön kifizettem bankkártyával. Akkor "azonnal szállítható"-vá vált a státusza. Azóta ez nem változott, az üzenetekre nem válaszolnak, a telefont nem veszik fel, a csomag nem érkezett meg. Az imént töröltem a megrendelést (nagy nehezen találtunk egy boltban, és még olcsóbb is 5000 Ft-tal), csak remélni tudom, hogy erre egyáltalán válaszolnak, vagy legalább elolvassák, és különösen azt, hogy az általam kifizetett nem kis összeget vissza fogom kapni. Az biztos, hogy soha többet nem rendelek tőlük, de másik webshopból sem úgy, hogy előre kifizetem, kizárólag utánvéttel. Számomra az a döbbenet, hogy egy ilyen nagy cég, országos hálózattal, így lejáratja magát karácsony előtt.

A dec 16-án leadott rendelésem kiszállítását dec. 20-ra ígérték, ma azt a tájékoztatást adták, hogy sajnos túlvállalták magukat, karácsony előtt már semmi sem lesz a kiszállításból. Remélem, az ő gyereküknek is ilyen lesz a karácsonyi ajándéka. Ennek ellenére az oldalukon hirdették még ma délután is, hogy ha ma eddig és eddig megrendeled, akkor biztosan megkapod karácsonyig.

Lehet erről az üzletről rosszat mondani? Én maximálisan elégedett vagyok vele.Gyorsak,pontosak!

Gyors, korrekt s lekiismeretes ugyintezest tapasztaltam . Ez volt az elso alkalom , hogy onoknel rendeltem ill.vasaroltam . Vasarnap este elkuldtem a megrendelesemet s folyamatos tajekoztatasokat kovetoen szerdan a megadott idoben mar at is vehettem a futartol az arut ! Reszemrol teljes mertekben elegedett vagyok mint aboltjuk mint pedig a futarszolgalat lelkiismeretes munkajaval !!

A "rendelésre" feltüntetett, megrendelt termék (Pentax Jupiter III fekete látcső) 'késedelmét' oly módon kezelik, hogy kiveszik az elérhető termékportfólióból - persze(?) a megrendelő e-mailcímére semmit nem küldenek...
A termékkiválasztásnál az ügyintéző -vagy inkább csak front office adatrögzítő- még annyit sem tud, mint a saját honlap.
Szerencse, hogy nem ők gyártják az általuk forgalmazott termékeket

Gyors ügyintézés,nagy árúválaszték.
Digitális fényképezőgépek és kiegészítők, videokamerák és memóriakártyák, számítástechnikai alkatrészek és komplett számítógépek, notebookok és netbookok, PDA-k és kártyafüggetlen mobiltelefonok, MP3/MP4 lejátszók és szórakoztató elektronikai termékek raktárról akár azonnal elérhetők.
Válassza az Extreme Digital Online áruházunkat, ahol a legfrissebb információkat, folyamatos akciókat és kedvezőbb árakat kaphat a forgalmazott termékekről. Közvetlen rendelést leadhat e-mailben a shop@edigital.hu címre vagy faxon a (06 1) 240 17 91-es telefonszámon!
Műszaki termék rendelését akár 24 órán belül az ország bármelyik pontjára ingyenesen* házhoz szállítjuk! * 15.000Ft alatti rendelés esetén a házhoz szállítás díja bruttó 990 Ft.
Háztartási nagygépek esetén (mint például hűtőgép, mosógép) a szállítási költség az egész ország területén egységesen bruttó 2.990 Ft, mely a kézbesítésen túl magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, igény esetén a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
TIPP: Vásároljon nálunk háztartási nagygépet házhozszállítással, mi pedig díjmentesen elszállítjuk cserére szánt régi gépét.
Információ, ügyfélszolgálat: shop@edigital.hu
Észrevétel, panasz: vezetoseg@edigital.hu
Garanciális ügyintézés, szerviz: szerviz@edigital.hu
További boltok:
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6. Nyitva: H-Szo.: 10-21-ig, V: 10-18-ig
1072 Budapest, Erzsébet krt. 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1152 Budapest, Szentmihályi út 131. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-20-ig
1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1148 Budapest, Örs vezér tere 24. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
3535 Miskolc, Corvin u. 7. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
4024 Debrecen, Piac u. 56. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
6000 Kecskemét, Korona u. 2. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
6720 Szeged, Dugonics tér 11. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
9021 Győr, Jókai u. 13-17. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
7622 Pécs, Rákóczi út 49., Rákóczi Ház Nyitva: H-P: 9-19-ig, Szo.: 9-13-ig
8000 Székesfehérvár, Palotai út 1. Nyitva: H-Szo.: 9-20-ig, V: 10-19-ig
Szerviz: 1033 Budapest, Reményi Ede u 3. Nyitva: H, Sz: 10-18-ig; K, Cs, P: 10-17-ig; Szo.-V: zárva
Üzletek
-
1024
Budapest II. kerület,
Lövőház utca 2-6.
Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 21:00 V: 10:00-18:00Megközelíthetőség: Mammut I. Bevásárló Központ
-
1152
Budapest XV. kerület,
Szentmihályi út 131.
Nyitva tartás: H-V: 10:00 - 20:00Megközelíthetőség: Pólus Center Bevásárlóközpont
-
1148
Budapest XIV. kerület,
Örs Vezér tere 24.
Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00Megközelíthetőség: Sugár Bevásárlóközpont
-
1117
Budapest XI. kerület,
Móricz Zsigmond körtér 15.
Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
-
1073
Budapest VII. kerület,
Erzsébet krt. 15.
Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
-
7622
Pécs,
Rákóczi út 49.
Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárvaMegközelíthetőség: Rákóczi Ház
-
9021
Győr,
Bajcsy-Zsilinszky út 19.
Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
-
3535
Miskolc,
Corvin utca 7.
Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
-
6720
Szeged,
Tisza Lajos krt. 60.
Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
-
4024
Debrecen,
Piac utca 56.
Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
-
6000
Kecskemét,
Korona utca 2.
Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00Megközelíthetőség: Malom Center Bevásárlóközpont
-
8000
Székesfehérvár,
Várkörút 52.
Nyitva tartás: H-P: 09:00 - 18:00 Szo: 9-13 V: zárva
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre