Euronics Műszaki Webáruház

Euronics Műszaki Webáruház
Hirdetés
Euronics Műszaki Webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (161 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Euronics Műszaki Webáruház legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. február 11.

7. èn hètfőn adtam le a rendelèst 11. èn sikerült nekik átadni a futárnak. Mi ez valami nyugdijas klub??????

2022. február 7.

Krups EA 811810 márkájú kávéfőzőt rendeltem Önöktől , Időben megérkezett az árú. Csodálatos élményt jelent számomra. Nagyon finom kávét főz, semmit nem kell tennem csak a gombot megnyomom és mindent elvégez. Nagyon jó döntés volt köszönöm.

2022. január 27.

Megrendeltem egy krokodilemelőt a webáruházban,meg is érkezett,csak éppen a műanyag kofferja sérűlt,haszálhatatlan lett,mire az átvételi áruházba érkezett. Semmi gond,írjunk jegyzőkönyvet, küldjenek egy másikat. Aztán az egyik eladó megjegyezte az áruházban,hogy ez nem egy túl márkás termék,ennyiért mit várok? Ezek szakértők? Hagyjuk már.

2021. december 18.

) Mert jegyzem meg hogy nyitásra értem oda az eladók üvegfal mögött voltak a pultnál nem volt egy lélek sem.
Nem vagyok Kovidos, három oltásom van.
De ha az lettem volna akkor kifelé menet a fiatalember miatt le fertőzök vagy három embert..

2021. december 18.

Siófok..
Bemegyek 500 000-ért vásárolni tévét.
Egyedül maszkot felejtettem el a lehető leg udvariasabban megkérdeztem van-e maszklyuk.
Mondták is hogy igen de valami nyikhaj hátulról odakiabált, Hogy nincs..
Ez nem tudom kinek jó, Hogy ilyen udvariatlan és rosszindulatú embereket alkalmaznak, az Euronics nak biztos vagyok benne hogy nem.
Ugyan mennyi idő odaadni egy 50 Ft-os maszkot és akkor lehet túl becsültem az árát..
Ha lett volna autóm inkább felmegyek a Fehérvári média marktba.
Sőt a következő tévémet 1000 %, hogy nem náluk veszem.
Szóval a fiatalember a bugris udvariatlan viselkedésével tulajdonképpen megrövidítette a céget olyan 800 és 1 millió között lesz a következő tévém. gratulálok ügyes ilyen embereket kell alkalmazni akik hazaküldik az 500 000 Ft-os vevőt pedig ott van karnyújtásnyira a maszk…

2021. december 12.

A megrendelt Tefal termék tökéletesen működik. Nagyon jó választás . A webáruházat pedig csak ajánlani tudom .

2021. november 20.

Webáruházon keresztül vásároltam egy hűtőszekrényt. A házhozszállító cég, a HDT a legprofibb cég a piacon. A futárok kedvesek. Előtte való nap felhívtak, időpontot egyeztettünk.Szó nélkül hozták fel a 3. emeletre. Nagyon meg voltam velük elégedve.

2021. november 14.

Nos a kommenteket olvasva több a negatív, mint a pozitív hozzászólás! Sajnos az én véleményem sem pozitív! Porszívót kellett rendelnünk, a termék maga megfelel, viszont a szállítás egyenlő a zéróval! Maga a futár hozzáálása botrány volt! E-mailben és telefonban is jelezve volt a futárnak, hogy kártyás fizetés lesz, és hogy lesz vissza áru is. Természetesen a terminált lent hagyta a kocsiban. Ezt közölte is velem, hogy az csak a kocsiban van, mondom semmi baj keresek hamar kézpénzt. Mire vissza értem az ajtóhoz emberünknek hült helye nem volt. Majd egy random 5 perc eltetével vissza jött ezen mondattal: Kösz, hogy lejöttél! Nem egészen, ha jelezve volt mindenhol, hogy kártyával fizetnénk mért nekem kellett volna futkorászni főleg egy ilyen gyökér után, nő létemre, ráadásul a vissza árut is nekem kellett volna lecipelni a másodikról? Ja természetesen a vissza árut is itt hagyta, mint eb a szaharát... De mindegy is meg tudjuk oldani annak elszálítását. A futár cég neve Home Delivery Team. Üzenem nekik, hogy tisztelet adásból lenne mit fejlődni, mert kritikán aluliak a dolgozók! Vagy már ott tartunk, hogy minden gyökér, bunkót felveszünk?

2021. szeptember 8.

Még egy elemet sem veszünk többet az Euronicstól. Egy hűtőt rendeltünk, még örültünk is, hogy nagyon hamar kiszállítják. Megérkeztek a futárok, lerakták a hűtőt, átnéztem, csomagolás sérülésmentes, minden szupi, aláírtam, hogy átvettem. Már a kapun kívül pakolásztak, mikor észrevettem, hogy az ajtón van valami, elsőre csak úgy tűnt a fólia tükröződik, de alaposabban megnézve láttam, hogy az bizony horpadás. Srácokat gyorsan visszahívtam, mondták, hogy ez bizony horpadás, nem tudják mikor történhetett, de (nyilván) biztosan nem szállítás közben. Háromszor kértem, hogy akkor erről írjunk valamit, mind a háromszor közölték, hogy nem szükséges, ha megmondom az ügyfélszolgálaton, hogy a csomagolás sérülésmentes, pár napon belül visszaküldik őket érte. Elismerem, ez az én hibám, hogy elengedtem őket így, de miután harmadszori kérésre se voltak hajlandóak jegyzőkönyvet írni nem tudtam mit tehetnék még, így naivan elhittem, hogy akkor rendben lesz. Főleg, hogy azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol szintén megnyugtattak, hogy nem gond a jegyzőkönyv hiánya. 1 hétig naponta igérgették, hogy hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot a hűtő elszállításával kapcsolatban. Mindig mi telefonáltunk, hogy mi van már, a teraszon áll a hűtő, elázhat, nem tudjuk tárolni, stb. Már el is akartunk állni a vásárlástól inkább. Majd 1,5 héttel később küldtek egy válaszlevelet, amelyben ecsetelik, hogy a futárnál átvettem sértetlenül a terméket, majd utólag próbáltam jelezni, hogy hibás, de mivel nekik kötött az idejük nem tudtak visszajönni megnézni,(ergo hazudtak, mivel visszajöttek a kapuból és elismerték a horpadást) így nem áll módukban cserélni, 15 ezer forintos vásárlási utalványt ajánlottak fel(amivel had be mondjam mit csináljanak…).Mivel az elállási nyilatkozat leírja, hogy ha sérült terméket küldünk vissza nem téritik meg a teljes összeget, hatalmas bosszankodással, de inkább beüzemeltük a hűtőt. Nagyon zavar, hogy egy majdnem 200 ezer forintos hűtőt horpadt ajtóval (mágnesekkel letakarva) kell használnunk, azért mert egy neve sincs futárszolgálat rám kente a dolgot és semmit nem tudunk tenni. Futárszolgálat teljesítménye, embersége 0, az Euronics ügyfélszolgálatának segítsége, gyorsasága, korrektsége, megfelő tájékoztatása 0, az én hülyeségem meg amúgy 100. Nem kezdek többet ezzel a céggel.

2021. augusztus 10.

Az internetes kiszállítás nem jól szervezett. Vettem egy mosógépet, ahol a vásárláskor várható kiszállítási időpontot adott meg a rendszer, majd két nap múlva megérkezett az elektronikus számla és egyéb dokumentum. Ezeken a dokumentumokon is a vásárláskor megadott szállítási idő volt. Családi programokat, szabadágot átszerveztük, hogy a nagy gépet be tudjuk üzemelni, át tudjuk venni. Majd újabb nap múlva értesítenek, hogy az visszaigazolthoz képest egy nappal korábban lenne a szállítás (pénteken de., hogy hétvőn hozzák valamikor...). Egyrészt ez a mai munka világában nem így működik, hogy én egy nappal korábban átszervezem a munkámat, másrészt csütörtökön érkeztek a papírok, azon keddi kiszállítás volt megjelölve, akkor nem tudták pontosan a szállítási dátumokat??? Semmi vész felhívom a Royal futár céget, hogy akkor nekünk a hétfő nem jó, de kedden várjuk a gépet. Ja, nem lehet módosítani, jönnek, amikor jönnek. Mondom nem leszük otthon, de kedd nagyon jó lenne. Beírták, de nem garantálnak semmit, ha a hétfő nem jó, akkor majd valamikor. Hétfőn újabb telefon, hogy akkor mikor szállítanak? Az autón van a termék a nap folyamán!!! (nem 12-14 óra között), hanem valamikor jönnek...... Mondom nincs otthon senki nem lehetséges az átvétel, nem így készültünk!!!! Ja, hát beírja, de garantálni nem tud semmi, majd előtte nap délig jeleznek!!! Mi van????? Sem nem ügyfélbarát sem, nem pozitív a hozzáállás. Boltban megvettem a terméket, 5000.- Ft-tal több volt. Most ott várom a szállító cég hívását, de tegnap du. vásárolt készülék szállításáról még értsítés nincs. Hát nem tudom, de ez így minden csak nem ügyfélbarát. Dolgozó embereknek szolgáltatás és nem diktárum szükséges. Ilyen kiszállítással még nem találkoztam, pedig 90 %-ban interneten vásárlok és mindig pontos és egyeztethető a szállítási idő, csak Royal cégnél nem...Sajnálom, de nálam 1-es az értékelés. Mind kiszolgálás, mind szállítás tekintetében.

2021. június 24.

Euronics üzletben vettünk egy Bosch hűtőt. Házhozszállítást is kértünk, amire plussz 5000 forintot fizettünk. Az eladó kedves és precíz volt. Másnap meg is érkezett a hűtővel a futár, de nekitolatott a házunknak! Még el is kért további 2000 forintot!
Az Euronics központi ügyfélszolgálaton panaszt tettünk. Két héttel később jött tőlük egy semmitmondó sablonlevél, nehogy már büntetést kapjanak az elmulasztott panaszkezelés miatt. Telefonáltunk megint. Az ügyfélszolgálat arra kért minket, hogy vegyük fel a kapcsolatot a futár céggel, tőlük kérjük a kártérítést. Kiderült, hogy félrevezettek minket, a megnevezett futárcég ugyanis egyáltalán nem szállított nekünk. Felhívtuk az Euronics ügyfélszolgálatot, és az is kiderült, hogy nem is foglalkoznak a panaszunkkal, ahogy azt egyébként a panasz válaszában állították, és a kárunkat ők aztán nem térítik meg, hiába az ő szolgáltatásukat vettük igénybe! A javítási költségünk baráti áron, de számlával 10 000 forint volt. Az Euronics szerint fussunk a futár után a pénzünkért. A kezdeti jó tapasztalatot teljesen tönkretették. Probléma esetén nem lehet rájuk számítani.

2021. május 26.

Azt hittem kandi kamera van......

Elromlott a 2 év 1 hónapos szárító gépünk! Szerelő elvitte javítani 1 hónap volt. Hívott telefon, hogy cserés a gép. Ez jó hír. Jött a vásárlási utalvány. Minden rendben volt. Újra nekilendültünk a vásárlásnak szárítógép fronton. Kiválasztottuk magasabb árfekvésű gépet. Nem volt készleten fiatalember megrendelte online az üzletbe. Előtte be kell menni a számlával és rendezni az esetleges különbözetet. Megrendeléskor megnézték, hogy Győr peremkerületi városrésze ingyenes kiszálítási terület. A megrendelt gép 26-án érkezett meg. Bementünk, fizettünk és kértük a másnapi kiszállítást. Közőlték 6000 Ft. De hát ingyenes nem ? NEM 19-vel megszünt az akció a kiszállításra. Közölte ugyan az a kolléga aki megnézte, hogy ingyenes és Ő is rendelte meg 26-kai beérkezéssel!!! Akkor ezt miért nem mondta el nekünk! Ok! Akkor mos elvisszük. Ja a Szabadhegyi raktárba van ami fél 6-ig van nyitva 17.25 volt ekkor. De ha most kifizetjük akkor csak ma vagy holap mehetünk érte, mert tovább nem tudják tárolni. 17.00-ig dolgozunk. Akkor holnap.... Rendben, de előtte szóljunk oda telefonon, hogy a kolléga kisétáljon Szabadhegyre egy másik városrészből. Vagy a kedves vevő odamegy a kollégáért kiviszi és a gép átadása után visszaviszi az áruházba! NA ekkor már nem tudtam, hogy ez komoly vagy csak forgatáson vagyunk! De ez teljesen komoly volt!!!

2021. április 21.

Soha többet nem rendelek tőlük...

Online rendeltem egy törékeny terméket, amit simán zacskóba csomagoltan szállítottak, még a gyári dobozból is kivéve, érthető módon a termék szállítás során összetört és így érkezett meg, használhatatlan teljesen.

Még aznap jeleztem feléjük, hogy törötten érkezett a termék, kaptam tőlük levelet, hogy rögzítették a problémát.

1 hét elteltével gondoltam érdeklődök, hogy mégis mikor kapok csere terméket, mikor is közölték, hogy 30 napjuk van a saját ASZF-jük szerint kitalálni, hogy mit ajánlanak fel, csereterméket, esetleg árkedvezményt (egy használhatatlanul törötten leszállított termék kapcsán!)

Eszetekbe ne jusson tőlük rendelni, világ szégyene a bolt, ráadásul mindösszesen egy 10ezer forintos dologról beszélünk...

Botrány!!!!!

2021. április 19.

Rossz tapasztalat. 2 termékből csak az egyik jött meg, nem is jelezték. Hetek óta írom az ügyfélszolgálatnak, semmi válasz. Telefonon soha nem lehet elérni őket. Nagyobb értékű terméket innen senki ne rendeljen, ha gond van már nem fontos a vevő. Nagy csalódás.

2020. december 28.

Már 2 hete várjuk az Indesit mosógépet, amit nem szállítottak ki. Egyszer hívtam őket telefonon. Közölték, hogy az ünnepek miatt csúszás várható. A két ünnep között megjön. Hát őszintén szólva nem tudom. De az biztos hogy most vásároltam tőlük utoljára. Ha annyira fontosak lennének az euronicsnak a vásárlók, nem az ünnepekre hivatkoznának. Megoldanák akár úgy hogy alkalmi munkaerőt is alkalmaznak. Itt van négy adag mosásra váró ruha + ágynemű. Tegnap már elő kellett vennem a régi tárcsás gépet hogy mossak egy adag ruhát. És úgy hogy néhány napja beállt a derekam. Hát köszönöm szépen!!!! Nem tudom megérteni, mert nagy nulla a megoldó képességük ilyen helyzetekre. Tudják hogy mi van év vége előtt. Fogyasztói társadalomban élünk, állandóan azt akarják hogy az emberek vásároljanak /nemcsak az euronics/. Egy filmet vagy sorozatot nem lehet úgy végignézni hogy ne tolják le a torkunkon a sok reklámot, hogy milyen terméket vagy szolgáltatást vegyünk, mert 'megérdemled' címszóval. Ha csak fele ennyire igyekeznének abban is, hogy a vásárlók elégedettek legyenek, (mint amennyi igyekezet van egy jó reklám, hirdetés elkészítésében) már jó lenne! De úgy látszik csak addig vagyunk fontosak amíg megvesszük vagy megrendeljük az adott terméket! Hát szégyelhetik magukat!!!

2020. december 24.

Miután megrendeltem már tőlük a robotgépet, azután olvastam el ezt az oldalt, ezzel a sok negatív kommenttel. Megijedtem és félve vártam mi fog történni az én rendelésemmel, visszamondani egyéb körülmények miatt már nem tudtam. Aztán jött a meglepetés ! Időben ,sértetlen csomagolásban, hiánytalanul , kifogástalan állapotban megkaptam a rendelésem ! Kérdésem is volt, amivel telefonon megkerestem az ügyfélszolgálatukat
A telefont felvették és udvarias, korrekt ühyintézésben volt részem. A robotgép egyébként jól működik semmi probléma vele. Tehát összességében én megvagyok elégedve a bolttal.

2020. december 18.

Sajnos csatlakozok az elöttem lévő töménytelen negatív kritikákhoz! E-mailre nem válaszolnak, pedig több e-mailt küldtem nekik, olvasási visszaigazolás sem jön, telefonon lepattintanak, borzalmas cég! Nem vásárló barát cég! Ajánlom mindenkinek, hogy kerüljék...

2020. december 1.

A honlapjukon megadott termékekre vonatkozó készletinformáció nem mindig felel meg a valóságnak. Telefonon közvetlenül az üzletek nem elérhetők. Központi számon nekem nem sikerült beszélni senkivel készletinfóval kapcsolatban.Lényeg sokat ne autozzon senki mert max. azt kapja, hogy bocsi de a neten hibás adat van,többször szóltak a központnak vegyék le...

2020. november 30.

Egy igazi semmirekellő áruház. Én sem értem miért nem büntetik ezeket. Én is vásároltam egy monitort a nagy " fekete pénteken" , de sajnos pont elfogyott a raktárkészlet, de bármelyik üzletükbe bemehetek mert az üzleteikben van. Persze ott már jóval drágábban vásárolhatom csak meg. Igazi parasztvakítás. Sajnos a normális üzetekröl meg lemaradt ez miatt az ember. Remélem fel figyel majd az ilyenekre a fogyasztóvédelem.

2020. november 26.

Nekem pozitív véleményem van róluk, jó áron van általában minden. Én mogépet vettem.

2020. november 24.

Black Friday. Mosógép 74.999-ért meghirdetve a honlapon. De sajnos csak bolti készleten van. Sebaj, bementünk a budakalásziba, mert ott volt. Szerencsénk volt, egy új mosógép még raktáron. Országos szállítás 5.990 Ft. Nem is rossz. Extra garancia kiterjesztés további 3 évre 14.900 Ft. Okés, nem akkora gáz, még így is megéri. Pénztárnál már 110.000 Ft-ot akartak levonni, merthogy az online ár nem ugyanaz, mint a bolti, a mosógép alapból 90.000 ft. Nem kértem. Emagon szállítással együtt eggyel magasabb kategóriát vettünk kevesebb, mint 90.000-ért. Konkrétan átverve érzem magam, de ha nem kell a pénzem, én el tudom máshol is költeni.

2020. szeptember 5.

Mosogepet rendeltem. Kiszallitas napjan kiprobaltam, nem mukodott, nem centrizett. Aznap hivtam is az ugyfelszolgalatot, vigyek vissza, kerem a penzem. Azt mondtak, par napon belul jonnek erte. Tobb mint egy hete semmi. A gep meg nalam all, a penzem sehol. Telefonon elerhetetlenek, e-mailekre nem valaszolnak. Nem veszek toluk soha semmit Ugyintezes borzalom.

2020. augusztus 17.

Ne rendelj ezektől!!! Soha, de soha, de sohaaaaaa! 🤮🤮🤮

2020. augusztus 17.

Tróger banda!

2020. július 1.

EW6F428WU - mosógép története.
Ez a termék valószínűleg szuper lehet, már aki tudja használni. Nem nevezném a termék hátrányának inkább az áruház ahonnan vettük lehet a hibás. Egy szép reggeli napon megrendeltem az EURONICS áruházlánctól a terméket, nevezzük ezt a napot 2020.06.03-ának. Majd meg is kaptam az azt követő 9.-én. Öröm és boldogság volt, addig amíg munkából haza nem értem és ki nem bontottam. Szüleim előző nap későn vették át és nem is nézték meg tüzetesebben, gondolták mi baj lehet vele. Amikor azonban én "kibontottam" szomorúan tapasztaltam, hogy a termék már használt volt, a dobrögzítő nem volt a helyén, a vízcsőben víz volt, az alsó tisztító résznél mosószer maradványos volt. Mondanom se kell új terméknél ez meglepett, hogy előttem valaki már kipróbálta. Több sem kellett éltem a telefon adta lehetőséggel és felhívtam az ügyfélszolgáltatot, akik készségesen segítettek első alkalommal. Megbízták a TRIO futárt, aki egyébként elérhetetlen, hogy vigyék vissza a terméket. A körülbelüli 1 hónap alatt nem sikerült visszavinni, így a Covid vírus kapcsán megértettem, nehéz lehet a helyzetük. Azonban az, hogy az ügyfélszolgálat hiteget össze-vissza az szerintem vicc. Körülbelül 12 telefonváltásunk volt. Így saját magam elindultam visszavinni a terméket,miután a kedves ügyfélszolgálatos ezt megerősítette, helyszínen tapsztalva pont leltározás volt, ami nem az ő hibájuk. Természetesen az ügyfélszolgálatot felhívtam, hogy köszönöm a tájékoztatást, majd közölték, hogy nem lehet csak úgy bármit bárhova visszavinni. Az előző két telefonváltásnál ez nem került szóba, mivel azonban értékhatár felett volt a termék, kellett egy megerősítés az áruház részéről, hogy ők fogadni képesek a terméket. Hozzáteszem jó ügyfélhez híven kártyával előre fizettem a bizalmat megadtam. Azt hiszem a mai modern világban ilyen eladói magatartással az ember sok jót ne várjon a jövőben. Lehet a versenytásak drágábbak, de talán egy ilyen tortúrát megspórol az ember. EURONICS 2020 - ne vásároljatok itt!

2020. június 25.

LEGYEN ÓVATOS! MI többet itt nem vásárolunk. A tegnapi napon Samsung kombihűtőt szállítottak házhoz. Nem szépséghibás/muszaki hibas/hibaskent megjelölve, hanem zsír új termékként fizettem ki online az árát. Rettentően rohanó futárok, papírt sem irattak, hogy átvettük..annyira siettek (nem vettük át akkor, az is lehet? Várjuk, azt, amit átvennénk papíron is. :D). Látszólag sérülésmentes csomagolas, helyváltoztatás nélkül a csomagolást, mint hímestojásról lefejtve horpadast fedeztunk fel, amit naivan 10 percen belul az ugyfelszolgalaton egybol jeleztunk, hatha a futar is visszaterhet, futart is hivtuk, szervízhez riranyitanak a zero km-es géppel, ott meg nyilvan kirohogik a boltot is. ...stb. a Lényeg: megprobalnak félrevezetni az ügyfélszolgálattól. Korlatozzak a cserejogomat, korlatozzak az elallasi jogomat, azzal, hogy azt allitjak ha elallnek a vasarlastol, akkor (bezzeg :D) minden serulest bevizsgalnak es levonjak a visszautalando pénzből, mert én vagyok a felelős a sérülésekért, mert nem vettem észre a futarok jelenlétében- nyilván azért is, ha a visszafutárok ripityára törik azért is,, ha levideozom , hogyan viszik ki az ajton akkor is. A hűtő teteje is sérült, felmaródás van rajta, ami nyilvan nem lathato, ha nem vagy magasabb a hűtőnél, csak ha felmászol valamire. A szervíz telefonon azt mondja, hogy ha külső sérülés van a gépen, azzal a granciát elveszítjük és veszélyes is lehet. "Ügyfélszolgálat" passzív agresszív, szándékosan félrevezető, jogszabályokra hivatkozik, mikozben ha a korrekt jogszabalyra hivatkozunk megkukul, mintha megszakadna a vonal, lapítva várja, hogy lekopjon a vevő, nem megoldásra törekszik csak kicsúszásra a felelősség és a jog alól, időt húzva. Írásban nem kommunikál.

2020. június 23.

Soha többé ez az áruházlánc.
Egyenesen borzalom.
Mi történik itt. Ez most megengedett? És még a végén írjak hogy forduljon a békéltető akármihez.
Inkább a rendőrségen kellene tömegesen feljelenteni őket.
Terméket a bankkártyás utalással fizettem ki' de előtte felhívtam az uzletet hogy van e amit szeretnék és úgy van e ahogy hirdetik. Nos ez után nyugodtan megrendeltem. Már két hete hogy a pénzem ott van' de nem találják az utalást. De előtte nem.is igazoltak vissza hogy ott a pénz. Felhaborito... Most küldjék bizonylatot miközben a pénzem eltettek. Miféle káosz uralkodik ott . Senkinek sem ajánlom ez egy borzalom.

2020. június 8.

Üdv. Tegnap beszaladtunk venni egy hangprojektort még zárás előtt kb 10 perccel egy plázában lévő üzletükbe. Egyből érkezett egy értékesítő, elég iparkodva próbálta tudtunkra adni, hogy már nagyon sietne haza... Nem volt túl segítőkész a férfi... Amíg zárás előtt vásárlási szándékom van, addig maximálisan kötelesek szakértelmük szerint megfelelően emberi módon kiszolgálni! Lg terméket vettem, amiért az LG-t lehetne kérdőre vonni, nem az értékesítőt, mert nem volt a csomagban optakai kábel amin keresztül használni is lehetett volna a készüléket, de ezt az értékesítő sem jelezte... Gondolom tisztába volt vele, de nem volt érdeke, hogy kielégítése vásárlásunkat nem kevés pénzt hagyva ott... Szánalmas volt az egész és csalódás. KB add a pénzt és takarodj... Vásárlói elégedettségünk így 0-a..! Leszámitva azt, hogy kiszolgáltak...

2020. május 29.

Jellemtelen cég!Soha többet!!

2020. május 26.

Soha többet. Hiteles rendelést adtam le 2020.05.17 én, másnap már jelezték is nekik hogy jóváhagyva. Ők is visszajeleztek, hogy fogadták a rendelésem. Szerdára a kiválasztott hűtő eltűnt az oldalról. 2x kommunikáltam az ügyfélszolgálattal, először semmi érdemleges információt nem kaptam. Másodjára utána jártak, hogy a megrendelésem zárolták (melyről e-mailt nem kaptam még mindig, és a bankot sem tájékoztatták) , ha szeretném rendeljem meg a maradék terméket újra, igaz hogy közel 40 000 Ft-tal drágábban. Miért enged rendelni ha nem árusítják? 21. Század... és a bizonyos 2-4napos szállítási idő.

Irány a bolt oldala!

Cégünk 1989 óta foglalkozik műszaki termékek értékesítésével, jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi műszaki áruházlánc hálózatot üzemelteti. Az évek során a hagyományos értékesítési csatornákon megszerzett tapasztalatainkat igyekszünk az internetes kereskedelemben is hasznosítani, így biztosítva, hogy vásárlóinkat versenyképes áron a termékek széles választékával magas színvonalú kiszolgálást nyújtva szolgáljuk ki.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés