Euronics Műszaki Webáruház

Euronics Műszaki Webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 2.8 (40 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz
Kérjük, írja le a bolt szolgáltatásával kapcsolatos tapasztalatait és vásárlási élményét, tegyen javaslatot arra, hogy a bolt miben fejlődhetne még.

2017. december 11.

A 2017. Nov. 22-en megrendelt termék még dec. 11-en is csak a befogadás állapotban van. Háromszor hívtam őket, mindig azt mondták, hogy nem tudják, majd utána néznek, írnak mailt, még aznap visszahívnak. Egyiket sem tették meg. Egy webshopot nem lehet így működtetni. Ez nagyon kiábrándító.

2017. december 2.

A csomagom 1 hèt alatt nem jutott tovább a befogadási szintnèl, meg se nèztèk. Az ügyfèlszolgálatra beküldött emailre se reagáltak semmit. A weboldalon levő lemondás funkció egyáltalán nem működik kèptelen voltam felhivni őket.
Ez egyszerűen használhatatlan.

2017. november 30.

Sajnos a webáruházi megrendelés nagyon lassú,így kénytelen voltam lemondani a rendelést.
Ügyfél szolgálatos hölgy segítőkész volt.
Személyesen mentem a kiválasztott terméket megvásárolni,az üzletbe.

2017. november 30.

Sajnos nagyon rossz tapasztalatot szereztem az itteni vásárlással. Könnyű volt megrendelni, kártyával fizetni a monitort. Két nap múlva pedig jött az értesítés, hogy a csomagomat a futárcégnet átadták és kaptam csomagkövető kódot is, a szállítást 2 napont belülre igérték. Igen ám, de teltek a napok és a csomag nem jött meg, sőt a futárcég keresője se ismerte a köldemény számot. Írtam tehát két reklamáló levelet is, amire választ se kaptam. Végül, a csomag állítólagos feladását követően öt nap múlva sikerült a Euronics-et elérni, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy a csomagot még fel se adták, ott fekszik nálunk, majd feladják???! Azóta megint telik az idő és semmi információ.
Azt gondolom ilyen helyen nem szabad vásárolni :(

2017. október 9.

A Budaörsi áruházban a kassza nem azon az áron hozta a terméket, melyen a webáruházban megrendeltem. A problémát korrekten kezelték, és megkaptam a kedvezményes áron. Ügyfélbarát, rugalmas cég.

2017. október 4.

Az üzletben történő átvételt választottam a készletet látva, és a megerősítő e-mailt után be is mentem az üzletbe. A boltban nagyon készségesek voltak, a visszaigazolásnak utánanéztek és megkaptam a készüléket. Nagyon jó áron sikerült hozzájutni a család új mosógépéhez.

2017. október 3.

Jó akciók vannak a webáruházban, gyorsan ki is szállították a terméket, de a futár modora hagy némi kivetnivalót maga után. Egy ilyen cégnek erre is figyelnie kellene, mert végülis a futárcég az ő arca.

2017. október 3.

A megrendelésem interneten történt. Átlátható oldal. Készséges kiszolgálás.
Először vásároltam innen, és legközelebb is igénybe fogom venni.

2017. október 2.

A honlap könnyen kezelhető, a rendelés nem bonyolult, az eladók pedig készségesek voltak.

2017. október 2.

1 napot késtek a kiszállításommal a megígérthez képest, de ez a futárszolgálat hibája volt, nem találták meg a címet és csak másnap értesítettek.

2017. október 2.

A rendelt termék megjött időben, minden nagyon profin zajlott.

2017. október 2.

Minden rendben volt. Máskor is vásárlok tőlük.

2017. október 2.

Köszönöm, megkaptuk a terméket, nagyon örült a család. További sok sikert önöknek!

2017. szeptember 27.

Hamar megérkezett a termék, mindent rendben találtam. Különösen tetszett a webáruházban a nagy választék, az extra garancia és, hogy az összes üzletükben ingyen át tudom venni a weben rendelt termékeket.
Biztosan fogok még itt vásárolni.

2017. szeptember 27.

Elektronikai dolgokat, kütyüket, de nagyobb dolgokat is csak itt veszek. Inne van a hűtő, mosógép. Járnék boltokba is, de nálunk nincs a közelünkben. Weben rendelek mindig, mert ha valami nem világos (például garancia vagy várható kiszállítás), itt a legjobb a vevőszolgálat általában, most érkezett meg a Tefal vízforralóm, ingyenes szállítással. Most van ahogy nézem ilyen akciójuk. Minden hibátlan volt, a futárcég is rendes volt. Köszönöm,
György

2017. szeptember 26.

Nagyon szeretek ide járni, mert mindig segítenek a választásban. A szakértők nagyon kedvesek, a kiszolgálás is jó, a termékekkel is elégedett vagyok.

2017. szeptember 26.

Én nagyon szeretem, az eladók mindig nagyon korrektek, és kedvesek, és tényleg szakértők! :) ja sokkal olcsóbb, mint más műszaki boltok!

2017. szeptember 22.

Egy Zanussi hűtőgépet rendeltünk a webáruházból, melyet már másnap megkaptunk. A szállítással is minden rendben volt. Köszönjük!

2017. február 18.

Karácsonyra kaptam a páromtól egy autó fej egységet. A Futó utcai áruházban vette. Mivel ugye ünnepek család körbejárára stb. nem volt időm azonnal beszerelni és kipróbálni. Pár nap múlva beraktam, nem működött. Gondoltam hátha én vagyok béna felhívtam egy szakembert aki január 2.-ára el is vállalta hogy beszereli. Akkor sem működött, párom visszavitte január 4.-én. Bunkó paraszt stílusban végre megkérdezték mi a panasz. Elmondta, hogy nem működik nem is működött stb. Persze kipróbálni nem tudták ami szerintem már magában vicces egy műszaki áruházban. "El küldjük szervizbe " dumával lerázták. A papírra rá van írva " Várható időpont, amikor a fogyasztó a terméket átveheti: 2017.01.19. Ők már aztán 1 hónapról beszéltek. Jó rendben akkor egy hónap nem tudunk mit csinálni. Eltelt egy hónap semmi. Ma, 2017. 02.18.-án felhívom őket nagy sokára sikerül beszélnem valakivel. Semmi előre lépés az ügyben kb 2 hét múlva telefonálnak ha sikerült megjavítani. Nevetséges, hogy egy ekkora "nagy" áruházlánc ne tudjon elintézni egy ilyen dolgot lassan két és fél hónap alatt. Ha esetleg sikerül valaha visszakapnunk egy jó fejegységet vagy az árát vagy bármit, az életben többé egy euronics áruházba sem tesszük be a lábunkat. És minden ismerősömet is lebeszélek róla hogy itt vásároljon. Amúgy nem ez az első problémánk az áruházzal. Mikor még megvolt a Csepeli áruház ott is csupa seggfejek dolgoztak. Egy tűzhelyet akartunk venni, és a tartozékait úgy akarták összekukázni teljesen más típusú tűzhelyről mert a sajátját nem találták. Szerencsére aztán nem is ott vettünk.

2017. február 18.

Karácsonyra kaptam a páromtól egy autó fej egységet. A Futó utcai áruházban vette. Mivel ugye ünnepek család körbejárára stb. nem volt időm azonnal beszerelni és kipróbálni. Pár nap múlva beraktam, nem működött. Gondoltam hátha én vagyok béna felhívtam egy szakembert aki január 2.-ára el is vállalta hogy beszereli. Akkor sem működött, párom visszavitte január 4.-én. Bunkó paraszt stílusban végre megkérdezték mi a panasz. Elmondta, hogy nem működik nem is működött stb. Persze kipróbálni nem tudták ami szerintem már magában vicces egy műszaki áruházban. "El küldjük szervizbe " dumával lerázták. A papírra rá van írva " Várható időpont, amikor a fogyasztó a terméket átveheti: 2017.01.19. Ők már aztán 1 hónapról beszéltek. Jó rendben akkor egy hónap nem tudunk mit csinálni. Eltelt egy hónap semmi. Ma, 2017. 02.18.-án felhívom őket nagy sokára sikerül beszélnem valakivel. Semmi előre lépés az ügyben kb 2 hét múlva telefonálnak ha sikerült megjavítani. Nevetséges, hogy egy ekkora "nagy" áruházlánc ne tudjon elintézni egy ilyen dolgot lassan két és fél hónap alatt. Ha esetleg sikerül valaha visszakapnunk egy jó fejegységet vagy az árát vagy bármit, az életben többé egy euronics áruházba sem tesszük be a lábunkat. És minden ismerősömet is lebeszélek róla hogy itt vásároljon. Amúgy nem ez az első problémánk az áruházzal. Mikor még megvolt a Csepeli áruház ott is csupa seggfejek dolgoztak. Egy tűzhelyet akartunk venni, és a tartozékait úgy akarták összekukázni teljesen más típusú tűzhelyről mert a sajátját nem találták. Szerencsére aztán nem is ott vettünk.

2016. december 9.

Négy egymás utáni napon mentem újra vissza, mivel az eladó a következő napra ismételten tutira megígérte a megvásárolni kívánt készülék érkezését. Alkalmanként csak fél órát váratott, miközben a fél óra alatt mindösszesen egy vevővel foglalkozott. Műszakilag szinte teljesen analfabéta volt, egy másik készülék beüzemelését és kipróbálását sem tudta normálisan elvégezni. Ha olyan cuccot veszel, amiben CD olvasó van, ahhoz nincs próba-CD-jük, nincs pendrive az MP3 kipróbálásához és nincs térerő a rádió teszteléséhez. Nevetséges állapotok uralkodnak. Ha bemész a boltba, a kasszánál négy eladó is üldögél, vissza sem köszönnek. Nem foglalkoznak senkivel, egyébként netezgetéssel és beszélgetéssel jól elvannak. Csak rendkívül mazochista ember menjen be az Euronics-ba, aki elviseli, ha udvariatlanok vele és jól átverik.

2016. november 21.

Hitegetés, a vásárló megtévesztése. flegma modor!!! Ez a három fő ismérv! Aki szopatni akarja saját magát higgyen nekik, és vásároljon tőlük! Szemfényvesztés, a webáruházban található áruk jelentős része beszállítónál van! Szóval hetek múlva megkapod! Pár alulfizetett diszpécser ezt flegmán közli veled, ha megkérdezed miért, a jól begyakorolt szöveget nyomja! Undorító!!Ma felhívtak kell-e az egyébként egy hete megrendelt termékem december 8.-ára? Vicc ,,ja a fickó lényegében megkönnyebbült, hogy lemondtam a megrendelést. Szóval aki szopatni akarja magát válassza a: "Minőséget szakértőktől"

Ja és kedves Euronics nem vagyok kiváncsi a sablon válaszokra!

2016. november 18.

Minőség, olcsón ... "szakértőktől" ?!
Köki Terminál. Az adott boltban 2x is ráfáztam, hogy a kinézett termékért oda mentem be. A kiszolgálás és a vevőkhöz való hozzáállás kritikán aluli.
A raktárkészlet nyilvántartás brutál amatőr szinten mehet ott.
Az, hogy egy termék elérhetőségére azt írják, hogy megtalálható, nehogy azt hidd, hogy lesz is.
Az még semmit nem jelent. Telefont felvenni képtelenek.
A kínálat menedzselését jól jelzi, hogy egy termékhez azt írták kiemelve, hogy a kiszállítás 0 Ft. A termék elérhetősége alá meg azt, hogy kizárólag a boltban vásárolható. Természetesen ez végülis igaz.... de finoman fogalmazva is röhejes.
A boltba térve igyekeztem a termékről felvilágosítást kérni, de az illető "szagértő" úgy nézett rám, mintha valami extrát kértem volna. Majd amikor kértem volna, hogy az adott termék elérhetőségét csekkolja (nem a kiállított darabot akartam megvenni), akkor azt mondta, hogy valahol lennie kell, de sokáig fog tartani, mire megkeresi. Mondom nem hogy valahol ott kellene lenni, ahol a kiállított termék ? Erre a válasz: hááááát itt sok sorba letehették, nem biztos, hogy megtalálom.
Mindezt olyan stílusban, mintha én lennék a sz.rházi (már bocsánat), hogy keresgélnie kell.
A végén kb úgy hagytak ott ahogy kellett és én is kijöttem a boltból.
Korábban egy hálózati adaptert kerestem, de a kedves szakértő munkatársnak kb negyed órába telt, míg a keresőbe beírta 1 ujjal. Vicc...
Én csodálkozom, hogy egy ilyen bolt még életben van.
Az árakkal kapcsolatban lehetne egyedül írni, hogy néha olcsóbbak a konkurenciánál. Csak hogy szerzed meg, ha a boltban nem találják ?! Ez a cég egy vicc.
Vagy legalábbis a Köki Terminál tehetetlen munkatársai.
Gratulálok ! Csak így tovább Magyarország!

2016. október 3.

Ha nincs szükséged a termékre, vagy hetek múlva is rá ér,
akkor talán megheheted! De udvariasan törlik is a rendelésed, ha nincs kedved várni rá egy hónapot! Amit a rendelésed után 16.-ik napon közölnek veled, hogy kb. még légy türelmes 2-3 hétig. A szállítás, a meghírdetettől ellentétben nem biztos, hogy ingyenes, nekem a visszaigazolóban már szállítási díj is fel lett tüntetve !
Köszönöm, holnap máshol megveszem! Csak sajnálom, hogy ennyit vártam türelmesen a semmire !

2016. augusztus 26.

Felhìvnàm a figyelmet arra, hogy aki az EURONICSBA akar vàsàrolni az ne tegye meg, a sajàt maga èrdekèben!!!!!!!!!!
Röviden elmondom a lènyeget. Karàcsony elôtt hàrom héttel elindultam èdesapàmmal iphone 4S kèszülèket vàsàrolni anyànak karàcsonyra, de minden üzletben mondtàk, hogy màr elfogyott, csak hasznàlt van. Addid addig mèg a westend egyik telefonos üzletèben mondta egy kedves eladò, hogyha mindenfèlekèpp vadi ùj iphone 4S a cèl akkor nèzzük meg euronicsba, ugyanis làtta az ùjsàgban, hogy ott mèg lehet kapni.
El is mentünk megèrdeklôdni, mire az eladò flegmàn neki àllt kèrdezôsködni, hogy miért pont iphone stb. mintha ehhez bàrmi köze lenne....
A kèszülèkrôl azt mondtàk, hogy vadi ùj, csak a töltôje utàngyàrtott ès azèrt van ugynevezett LITE csomagban, mert ez kèsôbbi gyàrtàs, az apple legyàrtott a telefonokbòl x mennyisèget azonban dobozt ès töltôt nem gyàrtottak hozzà.... Ez volt a magyaràzat. Eladò segítsègèvel kivettük a kèszülèket a dobozbòl, jobban megnèztük. Tök patent, semmi karc, fòlia rajta, mint egy vadi ùj kèszülèken.
Megvettük, anya megkapta karàcsonyi ajàndèknak. Fèl èv eltelt ès nèha panaszkodik, hogy befagy, nem ugrik fel a billentyűzet stb...
Ma bent jàrtam az iSTYLEban az Andràssy ùton a sajàt telefonom vègett. Miközben vettèk fel a jegyzôkönyvet, a baràtom megkèrdezte, hogy hol lehet még iphone 4St kapni? Mondtàk, hogy màr nem nagyon lehet kapni ùjonnan ezt a szériàs kèszülèket. Erre mondtam èn, hogy karàcsony elôtt az euronicsban mèg volt. Ràmnèztek ès mondtàk, hogy na az az a hely ahonnan NE vegyek kèszülèket. Elmondtàk, hogy sajnos ôk nem tudnak mit tenni, de az euronics összegyûjt jò àllapotú kèszülèkeket, kiküldik az apple cègbe felùjítàsra ès utànna "ùj iphone 4S 8gb LITE csomagolàsban, 1 èv hivtalos garanciàval" eladjàk.
Na hàt, az ma be is bizonyosodott, hogy az egy èv garancia màr nincs a kèszûlèken, ugyanis az appleben gyàrtàsi szàm alapjàn ellenôrizve lett a kèszülèk, miközben eredetileg 2016. decemberèig kène garanciàlisnak lennie.
egy hànyadèk hely mindenféle szempontbol!!! a vezetok meg assak el magukat jo melyre!!

Euronics Műszaki Webáruház válasza (2016. szeptember 5.) :
Kedves Vásárlónk!

A Vöröskő Kft. által kínált Apple iPhone 4S 8 GB-os telefon, új készülék, melyet akciós áron biztosítunk ügyfeleink részére, Lite csomagban.

A csomagban található készülék nem Renew/refurb készülék, azaz teljesen új telefon, nem használt, nem hamisítvány. A csomag a vékonyított dobozos kivitel miatt utólagosan hozzácsomagolt utángyártott töltőt és adatkábelt tartalmaz.
A garancia természetesen a jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelel. A készülékre a vásárlástól számított 12 hónapig forgalmazói garanciát biztosítunk, melyet nem csak üzleteinkben, hanem a Hungaro Flotta Kft-nél is érvényesíthet.

Üdvözlettel:
EURONICS
2016. augusztus 16.

Hatalmas plakátokon hirdetett 0% THM akció keretében (az akció utolsó napján,2 016.08.15. a soroksári áruházban) szerettünk volna vásárolni, és erről világosan tájékoztattuk az ügyintéző hölgyet is, aki a kezdetektől fogva kioktató, tiszteletlen és rendkívül arrogáns volt! Indításnak rögtön a magázó köszönésünket tegezve fogadta… Alap illedelmességi szabály figyelmen kívül hagyása, amit nem vár az ember egy ilyen nagy áruházlánc alkalmazásában álló dolgozótól.
No, de térjünk a lényegre! A szükséges dokumentumok kitöltése és a hitelbírálat után, gyors egymásutánjában elénk pakolta az aláírandó papírokat, két szóban tájékoztatva, hogy éppen mit is írunk alá. A hangsúly azon volt, hogy a „madár” vásárlónak hol kell aláírnia, csak haladjunk…
Amikor a szerződést rakta elénk, mindössze annyit mondott, hogy ezek a szerződés részletei, és már mutatta is, hogy hol írjuk alá. Mondom, egy pillanat, ezt azért már szeretnénk elolvasni!
Elmélyülve a hitelszerződés részleteiben megdöbbenve olvasom, hogy az éves THM mértéke 34, valamennyi %, + apró betűs részként a bank szokásos közlendője, miszerint a feltételek, és ezzel egyidejűleg a kamatok bármikor változhatnak. Gondoltam, átbeszélem már ezt Miss Arogancia ügyintéző-nővel, és ismételten felhívom a figyelmét, hogy a meghirdetett 0% THM akció keretén belül kívánunk hitelre vásárolni. Azt mondja, azt úgy nem lehet. Mondom, és melyik terméket lehet? Azt mondja, nem termékfüggő. Érdekességként bemásolom ide az Euronics Áruház weboldalán olvasható erre vonatkozó tájékoztatást:
Érvényes 2016.08.09–15-ig a Vöröskő Kft. által üzemeltetett üzletekben, a megjelölt termékekre.
Rendkívül ellentmondásos a két információ egymáshoz képest!
Miután leteremtett, hogy ez nem termékfüggő, gyorsan folytatta is az eszmefuttatását, miszerint nem az a lényeg, hogy a szerződésben milyen mértékű THM lett meghatározva változó feltételek mellett, hanem az, hogy néhány sorral feljebb részletesen rögzítve van a szerződésben, hogy milyen összeget, mennyi időre, milyen ütemezéssel vállalunk az aláírásunkkal. A válaszom erre annyi volt, hogy a lényeg valójában az, hogy az általa vélt lényegen kívül egyúttal a változó feltételek és kamatok mértékét is jóváhagynám az aláírásommal, amit viszont nem teszek, mert nem ezért jöttem ide!
Miss Arogancia aluliskolázottságáról ismét tanúbizonyságot téve, vette a bátorságot, és turkálva a pénztárcámban közölte velem, hogy akkor meg kell venni kp-ra! Hogy merészeli???
Megkérdeztem tőle, hogy akkor most, hogy is van ez a 0% THM-es akció, amit oly sok fórumon publikálnak? Válasz: sehogy, a 0% THM-ből nem élnek meg a bankok.
Utólag őszintén sajnálom, hogy nem kértem ki a vásárlók könyvét ezen a ponton. Visszakértem a hiteligényléshez szükséges papírokat, amin egyébként szintén felháborodott, de nagy kegyesen végül visszaadta.
Álltunk ott megsemmisülve a párommal, hogy ilyen egyáltalán megtörténhet!?!?
Elindultunk a megvásárolni kívánt készülék irányába, ki is írta nekünk a cikkszámot egy kolléga, gondoltuk megvesszük hát kp-ra, csak legyen már vége ennek a megalázó szituációnak, ahol gyakorlatilag úgy kezelnek, mint egy koldust, akinek nincs 50.000-100.000 Ft-ja egy műszaki cikkre, és az élete múlik a hitelbírálaton. Ezúton tájékoztatom Miss Aroganciát az alábbiakról:
1. nem vagyok a saját pénztárcám ellensége, ha 6 vagy 10 hónap alatt ugyanannyi pénzt kell kifizetnem egy termékért, mint egyösszegű vásárlásnál, akkor elég nyilvánvaló, hogy melyiket választom
2. ha már itt tartunk, lennének ötleteim, hogy mire költse a KP-ját! Kezdésnek javasolnám a kékre kopott, formailag csúnyán eltetovált szemöldökének a rendbe tételét, hogy egy hitelügyintézőhöz méltó külsőt tudhasson a magáénak
Folytatva a történteket, elindultunk a kasszához, ahol egy vitás ügy fültanúivá váltunk, mert két vásárló is 30 percnél régebb óta várt arra, hogy kiszolgálják. Mivel egyetlen percet sem kívántunk tovább eltölteni ebben az üzletben, kisétáltunk, és úgy döntöttünk, hogy majd máshol költjük el a pénzünket, ha itt ennyire nincs rá/ránk szükség.
A fent leírt tapasztalataimat az Euronics Áruház részére szintén megküldöm kivizsgálásra, és amint reagálnak, folytatom a történetünket.

2016. január 22.

Január első hetében rendeltem egy hajvasalót, a webshopon ki volt írva, hogy december 29-től leltározás van, csak 1 hét múlva kezdik feldolgozni a rendeléseket. Oké. 1 hétre rá jött egy mail, hogy a termék elérhető, majd szólnak, mikor vehetem át (a Corvin üzletet választottam átvételi helynek). Oké. Újabb 1 hétig semmi, majd újabb mail egy kóddal, amire hivatkozva kiadják. Oké. Bemegyek, üres üzlet, de rengeteg eladó, hárman állnak körül de senki le se szar, vihorásznak magukban. Oké. Bátorkodom megszakítani a csevejt, hogy online rendelést szeretnék átvenni, mire az egyik fickó két "He?"után megkérdi, hogy MIT rendeltem (???). Kerítenek egy hölgyet, akit követnem kell az üzlet túlsó felébe, felmegy egy lépcsőn, oda kell neki lentről felkiabálni a kódot (???). A kód nem jó, mert mindenkinek ugyanezt küldték ki (???), mondjam a nevem. Oké. Hölgy elindul a sorok között, várok. Közben két eladó pasi gyakorlatilag egymásnak esett, vagy húsz percig üvöltöznek egymással, a vevőtérben (???) hogy az egyik lenyúlta a másik vevőjét, káromkodás, üvöltözés, ÉN érzem szarul magam..senki nem szól semmit.. Jön visszafelé a hölgy, és végül az egyik polcról leemel egy hajvasalót, hogy ezt kértem ugye? Mondom igen..ennyit én is meg tudtam volna tenni:) kifelé pedig kétszer becsipogott a biztonsági kapu, csakhogy semmi ne menjen flottul. Összességében egy amatőr tahó banda, őszintén..a termék jó, de vissza nem megyek, az tuti, a media marktban meg máshol legalább a vásárló vásárlóként van kezelve.

2015. november 10.

Egy mosógépet vásároltam az Őrs vezér téri üzletben, az eladók készséggel segítettek. A vásárlást követően 24 órán belül házhoz is szállították. Én maximálisan meg voltam elégedve a kiszolgálással.

2015. november 2.

Vettem 1 tablettet a fiamnak.4 nap után lefagyott a program.Visszavittem javításra több mint 1 hónap után javították me.Kb 2.5 hónapig birta.ismét vissza vitem ugyan azzal a hibával most a pénzt kértem vissza azóta is várom az értesitést 24 nap után semmi

2015. szeptember 22.

A boltban kiválasztottam, másnap szállították az LG mosógépet. jól működik, meg vagyok elégedve.

A bolt adatai
A bolt leírása
Cégünk 1989 óta foglalkozik műszaki termékek értékesítésével, jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi műszaki áruházlánc hálózatot üzemelteti. Az évek során a hagyományos értékesítési csatornákon megszerzett tapasztalatainkat igyekszünk az internetes kereskedelemben is hasznosítani, így biztosítva, hogy vásárlóinkat versenyképes áron a termékek széles választékával magas színvonalú kiszolgálást nyújtva szolgáljuk ki.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre