Euronics Műszaki Webáruház

Euronics Műszaki Webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 2.5 (48 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. október 16.

A fele se igaz annak amit ír. Itt hirdet egy tv-t 297.990-ért rákattintok a hirdetésre a weboldalon meg már 349.990-ért árulja.

2018. szeptember 27.

Euronics, Budapest KÖKI terminál
Bementem egy Neten kinézett BEEZ VC-L1820-800 porszívóért. Az üzlet jól néz ki, hatalmas, de vásárló csak 3 volt.
Megnéztem a választott árút, és szerettem volna kérni belőle egyet. Keresem, hogy van-e eladó. Egy csoportban voltak heten! Odamegyek, hátha észreveszik, hogy szeretnék valamit. Nem vették észre. Odaszólok a láthatóan legalsóbb rangúhoz, mert számára talán észrevehető, hogy vevő vagyok. Sikerült! Megnézette a gépben a terméket, ez volt az utolsó. Kis hezitálás után mondom, hogy mégis elviszem.
Most jön az, amiért kerüljétek el ezt a boltot:
Egy magas, turcsi orrú erre felém fordul, és arrogánsan kérdezi: "Lombfújót szeretne?". Meglepődök, hogy jön ez ide? (Hiszen a lombfújók nagy légszállításúak csak más irányba.) "Mert ez inkább fúj mint szív!"-mondja fellengzősen. Akkor, gondolom, ez valóban egy jó termék lehet, mert ez a seggfej ennyire leszólja! Gondolom az utálata annak szólt, hogy ez nem egy felső árkategóriás termék.
Tehát ajánlom, hogy normális ember kerülje el ezt a boltot messziről, és az menjen, aki sok pénzt akar költeni és közben szereti ha leugatják. Mostmár érthető, hogy nincs forgalma a boltnak: itt nem eladási technikát alkalmaz a "fő" eladó, hanem vevő elhajtót. Ha nem látok át rajta, akkor ott hagyom vásárlás nélkül őket. Az először megszólított eladó odaadta a cuccot, remélhetőleg a jutalékot is ő kapta meg utána. De így legalább lett egy jó porszívóm, mert talán mondanom se kell, hogy itthon kipróbálva, sokkal jobban szív, mint a korábbi Samsung Easy valaha is (és aminek a szabályzója a garancia letelte után ki is purcant).

2018. szeptember 11.

Az webshopban akciós áron megrendelt termék átvétele az áruházban (Köki terminálban személyesen). Udvariatlan lassú eladók. A pénztár 15 percig hiba miatt nem működött, a vevőszolgálatos hölgy észre sem veszi a vásárlót. Az e-mailes ügyfélszolgálat, mintha nem is lenne. Nagy nulla az üzletlánc, már nem először, de utoljára.

2018. augusztus 22.

Gerinctelen,megbízhatatlan,mindenkit óva intek az EURONICS-tól.

2018. június 16.

Balszerencsémre vettem egy indukciós főzőlapot személyesen a dunakeszi boltukban.
Ugyanazt a terméket másnap megkaptam a családomtól ajábdékba, még aznap visszavittem a bontatlan terméket, hogy az árát esetleg le tudnám-e vásárolni (ugyebár ezáltal semmilyen kár nem éri az üzletet).
A helyi eladó a székében kényelmesen hátradőlve gúnyos arcal utasított el.
Tudom, hogy a jogszabályok szerint, ebben az esetben még a levásárlást sem kötelesek biztosítani, ugyanakkor úgy gondolom ezt a gesztust bármelyik szaküzlet megteszi manapság egy bontatlan termék esetében 24 óra elteltével.
A vevőkezelés, kiszolgálás pedig botrányos és rendkívül lassú.
Senkinek sem ajánlom ezt az üzletet!

2018. március 21.

(Dunaújváros) A vevőkkel való kommunikáció, egészen az udvarias de műszakilag alulképzett, és a flegma kioktató és még műszakilag is alulképzettig minden megtalálható. A panaszkezelés botrányos, jogilag pedig kifogásolható. Hibás terméket csak cserélnek, ha én elállok a vásárlástól , mondjuk a háromszori hibás teljesítés miatt, akkor csak levásárolni lehet az összeget. Javasolnám ptk 306/2 bekezdést tanulmányozni. Nem ajánlom ezt a céget senkinek.

2018. január 24.

Az webshopban akciós áron megrendelt termék ténylegesen készleten van az áruházban (Köki terminálban személyesen kérdeztem meg), de nem átvehető a webshopos áron az áruházban a " a termék átvehető" email hiányában. (Az áruházi áron lehetett volna átvenni a terméket, ami 10 e Ft-több lett volna... ) "A termék átvehető" email 4 munkanap után sem érkezett meg, csak "a rendelésének feldolgozását elkezdtük" automatikus válasz emaillel rendelkeztem, amit rögtön a megrendelés után kaptam. Az ügyfélszolgálat elérhetetlen akár email-en akár telefonon. Ez webáruház és boltlánc egy nagy nulla. Ilyen hozzáállással nem értem, hogy hogy lehet ma működtetni egy üzletet. Még ha meg is venném ezt a terméket, mi lenne, ha szervízeltetnem kellene velük, ahogyan már nagyon sokan leírták előttem.........Aki teheti jobban teszi, ha máshol vásárol.

2017. december 30.

A budaörsi üzlet egy vicc! Ilyen mentalitással fogalmam sincs, hogy maradnak életben. Csak alacsony vérnyomású embereknek ajánlom gyógyszer vagy kávé helyett. A kiszolgálás és információ átadása kritikán aluli, majd a vevő és esetleges reklamáció kezelése gyakorlatilag nem létezik. (és még le is hülyézett az eladó. és tényleg én vagyok a hülye, hogy bementem oda) Soha többet nem teszem be a lábam az euronix üzleteibe! Nem fogok könnyeket hullatni ha lehúzzák a rolót!

2017. december 11.

A 2017. Nov. 22-en megrendelt termék még dec. 11-en is csak a befogadás állapotban van. Háromszor hívtam őket, mindig azt mondták, hogy nem tudják, majd utána néznek, írnak mailt, még aznap visszahívnak. Egyiket sem tették meg. Egy webshopot nem lehet így működtetni. Ez nagyon kiábrándító.

2017. december 2.

A csomagom 1 hèt alatt nem jutott tovább a befogadási szintnèl, meg se nèztèk. Az ügyfèlszolgálatra beküldött emailre se reagáltak semmit. A weboldalon levő lemondás funkció egyáltalán nem működik kèptelen voltam felhivni őket.
Ez egyszerűen használhatatlan.

2017. november 30.

Sajnos a webáruházi megrendelés nagyon lassú,így kénytelen voltam lemondani a rendelést.
Ügyfél szolgálatos hölgy segítőkész volt.
Személyesen mentem a kiválasztott terméket megvásárolni,az üzletbe.

2017. november 30.

Sajnos nagyon rossz tapasztalatot szereztem az itteni vásárlással. Könnyű volt megrendelni, kártyával fizetni a monitort. Két nap múlva pedig jött az értesítés, hogy a csomagomat a futárcégnet átadták és kaptam csomagkövető kódot is, a szállítást 2 napont belülre igérték. Igen ám, de teltek a napok és a csomag nem jött meg, sőt a futárcég keresője se ismerte a köldemény számot. Írtam tehát két reklamáló levelet is, amire választ se kaptam. Végül, a csomag állítólagos feladását követően öt nap múlva sikerült a Euronics-et elérni, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy a csomagot még fel se adták, ott fekszik nálunk, majd feladják???! Azóta megint telik az idő és semmi információ.
Azt gondolom ilyen helyen nem szabad vásárolni :(

2017. október 9.

A Budaörsi áruházban a kassza nem azon az áron hozta a terméket, melyen a webáruházban megrendeltem. A problémát korrekten kezelték, és megkaptam a kedvezményes áron. Ügyfélbarát, rugalmas cég.

2017. október 4.

Az üzletben történő átvételt választottam a készletet látva, és a megerősítő e-mailt után be is mentem az üzletbe. A boltban nagyon készségesek voltak, a visszaigazolásnak utánanéztek és megkaptam a készüléket. Nagyon jó áron sikerült hozzájutni a család új mosógépéhez.

2017. október 3.

Jó akciók vannak a webáruházban, gyorsan ki is szállították a terméket, de a futár modora hagy némi kivetnivalót maga után. Egy ilyen cégnek erre is figyelnie kellene, mert végülis a futárcég az ő arca.

2017. október 3.

A megrendelésem interneten történt. Átlátható oldal. Készséges kiszolgálás.
Először vásároltam innen, és legközelebb is igénybe fogom venni.

2017. október 2.

A honlap könnyen kezelhető, a rendelés nem bonyolult, az eladók pedig készségesek voltak.

2017. október 2.

1 napot késtek a kiszállításommal a megígérthez képest, de ez a futárszolgálat hibája volt, nem találták meg a címet és csak másnap értesítettek.

2017. október 2.

A rendelt termék megjött időben, minden nagyon profin zajlott.

2017. október 2.

Minden rendben volt. Máskor is vásárlok tőlük.

2017. október 2.

Köszönöm, megkaptuk a terméket, nagyon örült a család. További sok sikert önöknek!

2017. szeptember 27.

Hamar megérkezett a termék, mindent rendben találtam. Különösen tetszett a webáruházban a nagy választék, az extra garancia és, hogy az összes üzletükben ingyen át tudom venni a weben rendelt termékeket.
Biztosan fogok még itt vásárolni.

2017. szeptember 27.

Elektronikai dolgokat, kütyüket, de nagyobb dolgokat is csak itt veszek. Inne van a hűtő, mosógép. Járnék boltokba is, de nálunk nincs a közelünkben. Weben rendelek mindig, mert ha valami nem világos (például garancia vagy várható kiszállítás), itt a legjobb a vevőszolgálat általában, most érkezett meg a Tefal vízforralóm, ingyenes szállítással. Most van ahogy nézem ilyen akciójuk. Minden hibátlan volt, a futárcég is rendes volt. Köszönöm,
György

2017. szeptember 26.

Nagyon szeretek ide járni, mert mindig segítenek a választásban. A szakértők nagyon kedvesek, a kiszolgálás is jó, a termékekkel is elégedett vagyok.

2017. szeptember 26.

Én nagyon szeretem, az eladók mindig nagyon korrektek, és kedvesek, és tényleg szakértők! :) ja sokkal olcsóbb, mint más műszaki boltok!

2017. szeptember 22.

Egy Zanussi hűtőgépet rendeltünk a webáruházból, melyet már másnap megkaptunk. A szállítással is minden rendben volt. Köszönjük!

2017. február 18.

Karácsonyra kaptam a páromtól egy autó fej egységet. A Futó utcai áruházban vette. Mivel ugye ünnepek család körbejárára stb. nem volt időm azonnal beszerelni és kipróbálni. Pár nap múlva beraktam, nem működött. Gondoltam hátha én vagyok béna felhívtam egy szakembert aki január 2.-ára el is vállalta hogy beszereli. Akkor sem működött, párom visszavitte január 4.-én. Bunkó paraszt stílusban végre megkérdezték mi a panasz. Elmondta, hogy nem működik nem is működött stb. Persze kipróbálni nem tudták ami szerintem már magában vicces egy műszaki áruházban. "El küldjük szervizbe " dumával lerázták. A papírra rá van írva " Várható időpont, amikor a fogyasztó a terméket átveheti: 2017.01.19. Ők már aztán 1 hónapról beszéltek. Jó rendben akkor egy hónap nem tudunk mit csinálni. Eltelt egy hónap semmi. Ma, 2017. 02.18.-án felhívom őket nagy sokára sikerül beszélnem valakivel. Semmi előre lépés az ügyben kb 2 hét múlva telefonálnak ha sikerült megjavítani. Nevetséges, hogy egy ekkora "nagy" áruházlánc ne tudjon elintézni egy ilyen dolgot lassan két és fél hónap alatt. Ha esetleg sikerül valaha visszakapnunk egy jó fejegységet vagy az árát vagy bármit, az életben többé egy euronics áruházba sem tesszük be a lábunkat. És minden ismerősömet is lebeszélek róla hogy itt vásároljon. Amúgy nem ez az első problémánk az áruházzal. Mikor még megvolt a Csepeli áruház ott is csupa seggfejek dolgoztak. Egy tűzhelyet akartunk venni, és a tartozékait úgy akarták összekukázni teljesen más típusú tűzhelyről mert a sajátját nem találták. Szerencsére aztán nem is ott vettünk.

2017. február 18.

Karácsonyra kaptam a páromtól egy autó fej egységet. A Futó utcai áruházban vette. Mivel ugye ünnepek család körbejárára stb. nem volt időm azonnal beszerelni és kipróbálni. Pár nap múlva beraktam, nem működött. Gondoltam hátha én vagyok béna felhívtam egy szakembert aki január 2.-ára el is vállalta hogy beszereli. Akkor sem működött, párom visszavitte január 4.-én. Bunkó paraszt stílusban végre megkérdezték mi a panasz. Elmondta, hogy nem működik nem is működött stb. Persze kipróbálni nem tudták ami szerintem már magában vicces egy műszaki áruházban. "El küldjük szervizbe " dumával lerázták. A papírra rá van írva " Várható időpont, amikor a fogyasztó a terméket átveheti: 2017.01.19. Ők már aztán 1 hónapról beszéltek. Jó rendben akkor egy hónap nem tudunk mit csinálni. Eltelt egy hónap semmi. Ma, 2017. 02.18.-án felhívom őket nagy sokára sikerül beszélnem valakivel. Semmi előre lépés az ügyben kb 2 hét múlva telefonálnak ha sikerült megjavítani. Nevetséges, hogy egy ekkora "nagy" áruházlánc ne tudjon elintézni egy ilyen dolgot lassan két és fél hónap alatt. Ha esetleg sikerül valaha visszakapnunk egy jó fejegységet vagy az árát vagy bármit, az életben többé egy euronics áruházba sem tesszük be a lábunkat. És minden ismerősömet is lebeszélek róla hogy itt vásároljon. Amúgy nem ez az első problémánk az áruházzal. Mikor még megvolt a Csepeli áruház ott is csupa seggfejek dolgoztak. Egy tűzhelyet akartunk venni, és a tartozékait úgy akarták összekukázni teljesen más típusú tűzhelyről mert a sajátját nem találták. Szerencsére aztán nem is ott vettünk.

2016. december 9.

Négy egymás utáni napon mentem újra vissza, mivel az eladó a következő napra ismételten tutira megígérte a megvásárolni kívánt készülék érkezését. Alkalmanként csak fél órát váratott, miközben a fél óra alatt mindösszesen egy vevővel foglalkozott. Műszakilag szinte teljesen analfabéta volt, egy másik készülék beüzemelését és kipróbálását sem tudta normálisan elvégezni. Ha olyan cuccot veszel, amiben CD olvasó van, ahhoz nincs próba-CD-jük, nincs pendrive az MP3 kipróbálásához és nincs térerő a rádió teszteléséhez. Nevetséges állapotok uralkodnak. Ha bemész a boltba, a kasszánál négy eladó is üldögél, vissza sem köszönnek. Nem foglalkoznak senkivel, egyébként netezgetéssel és beszélgetéssel jól elvannak. Csak rendkívül mazochista ember menjen be az Euronics-ba, aki elviseli, ha udvariatlanok vele és jól átverik.

2016. november 21.

Hitegetés, a vásárló megtévesztése. flegma modor!!! Ez a három fő ismérv! Aki szopatni akarja saját magát higgyen nekik, és vásároljon tőlük! Szemfényvesztés, a webáruházban található áruk jelentős része beszállítónál van! Szóval hetek múlva megkapod! Pár alulfizetett diszpécser ezt flegmán közli veled, ha megkérdezed miért, a jól begyakorolt szöveget nyomja! Undorító!!Ma felhívtak kell-e az egyébként egy hete megrendelt termékem december 8.-ára? Vicc ,,ja a fickó lényegében megkönnyebbült, hogy lemondtam a megrendelést. Szóval aki szopatni akarja magát válassza a: "Minőséget szakértőktől"

Ja és kedves Euronics nem vagyok kiváncsi a sablon válaszokra!

A bolt adatai
A bolt leírása
Cégünk 1989 óta foglalkozik műszaki termékek értékesítésével, jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi műszaki áruházlánc hálózatot üzemelteti. Az évek során a hagyományos értékesítési csatornákon megszerzett tapasztalatainkat igyekszünk az internetes kereskedelemben is hasznosítani, így biztosítva, hogy vásárlóinkat versenyképes áron a termékek széles választékával magas színvonalú kiszolgálást nyújtva szolgáljuk ki.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre