Euronics Műszaki Webáruház

Euronics Műszaki Webáruház
Hirdetés
Euronics Műszaki Webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (159 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Euronics Műszaki Webáruház legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. február 27.

Rendeltem (volna) egy mikrósütőt, amire a weblapon a rendelési felületen 1-3 nap várható szállítási időt írtak. Megrendeltem 12-én. Egyszer e-mailben kitolták a határidőt 17-éig, még ezzel se lett volna különösebb gond, megérti az ember, jó. De aztán se kép se hang, eltűntek telt az idő, bőven elmúlt 17-e. Felhívtam őket 20-án hogy mi van már, kiderítették hogy talán 23 vagy 24-én lesz átvehető, mi meg 12-e óta mikró nélkül éltünk, úgy volt hogy 3 nap... Kicsit sem keltették a megbízhatóság benyomását, a jövőben igyekezni fogok ELKERÜLNI őket, másnak is ezt javaslom.

2023. szeptember 21.

Az általam kiválasztott termék egyelőre tökéletesen megfelel az elvárásaimnak, a termék kiválasztásához semmiféle érdemi segítséget nem kaptam az Euronics üzleteiben (Budaörs és Corvin). Az áru/szolgáltatás kifizetésének minél gyorsabb lebonyolítására törekedtek, ez után egyáltalán nem foglalkoztak velem, mint ügyfelükkel.
0 csillagot érdemel a kiszolgálás. A kérdéseimre adott információik egyrészt - mint azóta kiderült - nem feleltek meg az igazságnak, másrészt az egy napon belül - egy beszélgetésen belül is ! - tőlük kapott különböző infók egymással tökéletesen ellentétesek voltak.
Aki háztartási nagygépet szándékozik venni, messze kerülje el őket!

2023. szeptember 6.

Először és utoljára Euronics!
A terméket hibásan küldték, emailben azt írták,hogy cserélni nem tudják, pedig a mai napig forgalmazzák 52 másik áruházukban. A termék árát a mai napig nem utalták vissza.
Ja és az MPL futárszolgálatuk semmi előzetes értesítés nélkül jött a visszaárűért, a futár tuskó bunkó módon beszélve egy idős hölggyel.🤮

2023. augusztus 21.

72 óra után tudom csak visszacserélni a vásárolt háztartási eszközt , abszolút reális. 3 hét a vásárlástól követően tönkre megy a vásárolt termék és hetekre elküldik szervízbe, utolsó vásárlásom volt ennél a cégnél.

2023. március 9.

Soha többé nem vásárolunk itt és senkinek sem fogjuk ajánlani.

2023. március 9.

Visszatérő vásárlók vagyunk, illetve voltunk, de nagyot csalódtam az áruházban! Vásaroltunk egy tökéletesen ép csomagolású hűtőt az épülőlakásunkban, nem csomagoltuk ki csak 2 hónapra rá ( azért vettük meg ilyen korán mert nem szerettük volna, hogy mire szükség lesz rá 3szor felmenjen az ára). Akkor egy surva és látványos sérülés fogadott bennünket. Fotókat készítettünk és azonnal hívtuk az ügyfelszolgalatot. 4 hétig mentek az emailek, telefonok, ajanlottak a vásárlás 10%-ának értékében levasarolható kupont stb. Majd közel egy hónap alatt oda lyukadtunk ki, hogy a Gorenjevel egyeztettek, ott biztos ,hogy ilyen sérülés nem lehetett rajta, illetve a 3 nap elállási jog már letelt, sajnálják! Szóval nem csak ott tartunk, hogy vettünk 150 ezerért egy durván sérült hűtőt, de még le is lettünk hazugozva!
Soha többé nem vásárolunk itt!

2022. december 29.

Gusztustalan banda. Irni, olvasni nem tudó emberek dolgoznak... A vásárlás után már le van szarva a vásárló. Hajrá csak így tovább

2022. december 26.

December 21 én az oldalon az volt olvasható, h 1 napos házhozszállítás, ezért megrendeltem a gépet, bízva abban, hogy karácsonyig biztos megérkezik. A termék raktári készleten volt, állítólag. Bolti átvételt kértem, a biztonság kedvéért, hogy oda biztos szállítanak, és így nem függöny a futártól. A visszaigazoló e-mailben már dec 22-24 volt megadva szállítási időpontként, ez még mindig elfogadható volt számomra. Azonban nem érkezett meg a karácsonyi ajándékként rendelt termék. Dec 22-én felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mit lehet tenni a szállítás érdekében. Szerettem volna kifizetés a terméket, mert szükségem lett volna a számlára, de nem lehetett módosítani a rendelést, illetve nem is kecsegtetett azzal, hogy karácsonyig megkapom a rendelést. Saját üzletbe 3 nap alatt nem tudták kiszállítani. Kíváncsian várom, mikor érkezik meg.

2022. december 14.

A számlára nem írták rá az adószámom és többszöri kérésre sem javították. A könyvelő persze nem fogadta be a számlát, buktuk az áfát. Ez szemét hely, soha többet nem vásárolnék tőlük.

2022. szeptember 21.

2022.09.19-en rendeltem tőlük karácsonyi ledes díszeket gyermekeimnek.21-én meg is kaptam, de inkább ne vettem volna át. A törékeny díszeket 9 db nejlonba csomagolták, tehát szinte az összes termék darabonként volt csomagolva, a postás szóvá is tette, mintha én kértem volna így.A termékek nagy része nem újnak tűnt, hanem mint amit már használták korábban. A nagy méretű ledes family díszek, aminek darabja 4ezer Ft volt, töröttek voltak, és ugyan világítottak, de nem villogtak, mint ahogy az oldalon fel volt tüntetve. A 3 db kis fa Mikulásból egyet ki se kellett vegyek a gyári csomagolásból, mert el volt törve, a másiknak le volt szakadva az elem tartója, a ledes rénszarvasok szintén töröttek voltak, a harang megvolt repedve. Hatalmas csalódás volt, hiszen a gyerekeim bontogatták, alig vártuk, hogy megérkezzen. Ráadásul nem is volt olcsó, 20.574 Ft volt kiszállítással együtt. Felhivtam az ugyfelszolgalatot, nagy nehezen, ahol közölték hogy 30 napon belül kicserelik a termékeket, küldtem e-mailen képeket is a törött termékekről. Úgyhogy most várunk, de soha többet nem fogok tőlük rendelni. Hatalmas csalódás volt!!

2022. augusztus 18.

Júl. 20-án rendeltem webáruházon keresztül egy BEKO FS166020 típusú fagyasztókészüléket. 2022. 07. 22-én szállították ki hibás állapotban, amit még aznap jeleztem e-mailben fotókkal igazolva. Az oldalán kisebb horpadás, kopás volt, a fagyasztó hátán lèvő borítás, a hűtőràcs alatt sérült volt, egy aluszalaggal volt javítva. A következő héten rögzítették a panaszom és jegyzőkönyvezték. Mivel nem garantalták a cserét, illetve a szervíz is azt javasolta, így elálltam a vásárlástól, amit 2022. júl. 27-én Kolléganőjük telefonos egyeztetésünk során rögzített is, elmondta, hogy kerül elszállításra a termék, elkérte a bankszámlaszámot amire a visszautalás történhet és ígérte, hogy jelzi a Magyar Posta futárszolgálatának is a visszaszállítást! Ez ismét nem ment gördülékenyen, többszöri telefonálgatás után sikerült a terméket elszállíttatni aug. 3-án.

Az ÁSZF szerint elállás esetén 14 napon belül vissza kell fizetni a termék vételárát. A hétfői napon aug. 15-én hívtam az ügyfélszolgálatukat, ahol azt mondták, hogy nyugodjak meg a héten visszautalják a vételárat. Ma letelt a 14 nap, ismét hívtam az üf.szolgálatot, ahol a Kolléganő nem tudta megmondani, hogy mikor kerül a pénzem vissza... Ez elfogadhatatlan. Egy országos ismertségű műszaki áruházlánc nem engedheti meg magának ezt a hozzáállást!

A Euronics webáruházát választottam mikor egy kis fagyasztószekrény megvásárlása mellett döntöttem, amire összegyűjtöttem a pénzt! De csalódtam és minden téren hiba volt a Euronicsot választani!
E-mailben is jeleztem, hogy amennyiben a kifizetett vételár nem kerül vissza a számlámra a hèten, úgy továbbviszem az ügyet és többek között Fogyasztóvédelemhez fordulok!

2022. aug. 18.

2022. július 28.

Tisztelt Euronics!

A Bosch WAU28S90BY típusú mosógépünk a nyolcadik napon, július 9-én romlott el. 11-én hétfőn először a Bosch ügyfélszolgálatot hívtam, ők azonban mikor meghallották hogy online vásárlással lett a készülék beszerezve azt tanácsolták, hogy forduljak az eladóhoz cserét kérve, révén hogy még benne vagyunk a 14 napos elállási jogban. A Euronics ügyfélszolgálata a cserét  helyből elutasította, mondván hogy az csak három napig volt érvényes. Felajánlották hogy a készüléket érték csökkentettként visszavásárolják. Mivel értelemszerűen ezt nem kértem, javasolták, hogy forduljak a Bosch szervízhez javítást kérve. Mivel a készülék garanciális, kértem hogy ők intézkedjenek a javításról. A kolléganő erről mindenáron le akart beszélni mondván hogy akkor neki jegyzőkönyvet kell felvenni, sokkal egyszerűbb ha én keresem a szervízt. Erre továbbra sem voltam hajlandó, így végül megszületett a jegyzőkönyv, ami továbbítva is lett a Bosch szerviz felé. Ez állítólag július 11-én megtörtént. Július 18-án érkezett meg a szerviz képviselője, aki továbbra is azon az állásponton volt, hogy a készüléket az eladónak cserélni kellett volna. Ekkor próbáltuk felhívni a Euronics ügyfélszolgálatát, de 15 perc várakozás után sem sikerült az ügyfélszolgálattal beszélni. A szerelő közben megállapította, hogy a készülékben teljes vezérlő panel cserére van szükség. A készülék megbontásakor észlelte, hogy a kezelő panel rögzítő fülei közül mind a négy el van törve. Mint a jegyzőkönyvben említette, ezt a felhasználó nem okozhatta. Véleménye szerint  valószínűleg a raktározás során az előírtnál több készüléket helyeztek egymásra, a nagy súly miatt pattanhatnak meg a műanyag rögzítők. Jelenleg két hét telt el a hiba bejelentése óta, a készülék még mindig nem üzemel, alkatrészre várunk.
A fent leírtak alapján a készüléket vásárlásra nem igazán tudom ajánlani, egy csillagra értékelem. Ebben az értékelésben nem kis szerepet játszik a Euronics ügyfélszolgálatának a hozzáállása.

2022. július 26.

Megrendeltem a kívánt tápegységet, 3 napon belülre ígérték, hogy átvehető az áruházban. Egy héttel utána is "Csomagolás alatt" volt a rendelés státusza, az ügyfélszolgálatot felhívva pedig közölték velem, hogy készlethiány miatt törölni fogják a rendelésem, úgyhogy ne is várjak rá.

2022. július 17.

Hihetetlen hogy egy ekkora áruházlánc ennyire amatőr. Megrendeltem egy tűzhelyet 1 hete. Semmi reagálás, majd emailben értesitenek, Debreceni üzletbe kértem személyes átvétellel. Azt irta hogy készleten van, hát nem igazán... De más üzletből 1 hét miért nem elég átvinni a terméket? Emailek re nem reagálnak... Megrendeltem olcsobban az emagrol...

2022. június 22.

Nyolcadik napja nem képesek elküldeni a megrendelt terméket!Az ügyfélszolgálat nem válaszol az email megkeresésre!

2022. június 20.

A megrendelt termék hirdetése a weboldalukon teljesen félrevezető volt, a termék számunkra használhatatlan, de nem vihetjük vissza, nem vásárolhatjuk le az árát.

2022. június 17.

A kiszállítást a TRIÓ Csomag Kft.-vel végeztetik, amely kritikán aluli hozzállással egyszerűen nem szállította ki az árut. Nem szólnak, nem írnak, ha elérjük őket azt ígérik: majd holnap. Tönbb napon át felváltva kell szabadságot kivennünk emiatt. Az Euronics ügyfélszolgálata széttárja a kezét és a megoldásra semmilyen opciójuk nincs!!! A pénzünk beragadt, a megrendelt terméket nem kaptuk meg. Soha többé nem vásárolunk az Euronicsnál.

2022. május 24.

Nagyon erősnek érzem a gyenge minősítést.
Ügyfélszolgálatos a betanított sablon szöveget tudja csak.
Kérdésre nem tud válaszolni.
Folyamatosan az azonosítsa be magát szöveget mondja a kérdésemre ,hogy a megrendelt termék mikorra érkezik meg?
Mit gondol? A nem kifizetett más által rendelt termék után fogok érdeklődni ,úgy hogy a rendelés számot bemondom neki?
Katasztrófa.

2022. május 17.

Vicckategória

2022. május 16.

Keserves ceg. Megrendeltem egy tevet , a bolti elado biztositott afelol,hogy ha atvetelkor fizetem ki az arat(picit tobbe kerul igy a szallitas) ki tudom bontani az arut, es meg tudom nezni mielott atveszem, hogy nincs e megserulve vagy barmilyen hiba nincs- e rajta.A szallito egy szoval elintezett.Nem.Azt is hozzatette,hogy ha el is lenne torve o nem viheti vissza.
Felvettem a kapcsolatot az Euronics ugyfelszolgalattal.Egy het mulva jott az email, hogy nincs igazam, mert a szallitocegtol fugg.
A tv rossz, nem lehet felmenni a wi-fi - re amit akkor tudtam meg amikor az internet szolgalltato kierkezett.Kozben az is kiderult,hogy mas hibaja is van a tv-nek.
Amikor felhivtam az ugyfelszolgalatot tajekoztattak,ha a kierkezo szerelo ugy allapitja meg, hogy nem lehet megszerelni, a tv-t elviszi es en befaradhatok a boltba es hazabattyoghatok a tv-vel a hatamon, mivel a szallitok es Euronics nem egy ceg es en a "szolgaltatasert" fizettem. Kerdem en ,hogy miota nem resze a szallitas a szolgaltatasnak es miert nekem kell fizetnem ketszer azert,hogy egy mukodo tv-t kihozzanak ?
Gusztustalan amit megengednek maguknak es utoljara vettem ott barmit, es ha valaki megkerdezi a velemenyemet a jovoben, biztosan allitom,hogy elmondom a tapasztalatomat,hogy mas inkabb valasszon masik aruhazat.

2022. május 10.

Ez valami borzalom amit az Euronics házhoz szállítás címén művel, egy mosógépet rendeltem én hülye tőlük május 2.-án Hétfőn reggel, most ott tartunk hogy 10.-e van és konkrétan még mindig valahol a futár cégnél van a gép. Mára írták hogy legkésőbb megkapjuk de igy délután 5 tájékán nem sok esélyt látok rá. Soha többet nem rendelek többet tőlük. Nevetséges hogy több mint egy hét után sem tudnak kiszállítani egy megrendelt árút.

2022. május 4.

Többet soha az életben nemhogy nem rendelek, de a boltba se teszem be a lábam.
Történt ugyanis, hogy rendeltem egy Electrolux sütőt 148.000ft-ért online (előtte érdeklődtem telefonon van e a termék, sőt azt írta a honlap szaküzletben átvehető,házhoz kérhető,nyugodtan rendeltem meg). Boltba kértem.
Pár nap eltelt, e-mailben jelezték,hogy a kért szaküzletbe szállítás megkezdődött,akár a holnapi napon átvehető,de várjam meg az átvehető e-mailt. Eltelt 4nap,amikor is telefonos ügyfélszolgálatot pár óra próbálkozás után elérve nem tudtak a megrendelésem állapotáról információt adni. A hölgy azt ígérte utána néz és e-mailban kapok választ,várjak türelemmel. Pár óra múlva jött az e-mail, miszerint készlethiányra hivatkozva törölték a megrendelésem. A honlapjukra rákeresve a rendelt termékre kattintva látom az ára felugrott 181.000 ft-ra, 54 szaküzletekben átvehető szöveggel. Kérdem én hol itt a készlethiány?!?!!?! Mélységesen felháborító,hogy ilyet megtehetnek! Hülyére veszik az embert. Többet soha Euronics!!!!!!!!!

2022. április 21.

Kerüljétek messze!!

2022. április 13.

Azért 1 mert nullát nem lehet adni. Teljes hozzáértés hiánya. A Whirlpool ingben lévó eladó semmit sem tud a termékeikről. Azt javasolta nézzük meg máshol a készülék adatait. Majd megígérték ha interneten vásároljuk meg akkor kiválaszthatjuk a házhozszállítás időpontját. Ez sem így volt. A kiszállításra 2 napot választottunk. A második napon még mindig csomagolták. Ekkor már 4 napja kifizettük. Reklamálásomra azt mondták az ügyfélszolgálaton, hogy már átadták a futárnak. Csak a futár nem tudott róla. Majd mikor megjelent a 8. napon a lakásunknál a futár s nem voltam otthon, közölte már csak a következő napon tudom az otthonomban átvenni különben mehetek érte a postára, ez egy beépített sütőnél nem egyszerű. Tehát másnapra újabb szabi és várom a pénteki napom a futárt. Egyszercsak délután csörög a telefon, a futárcégtől hívtak, hogy ez egy műszaki cikk így inkább csak hétfőn hoznák ki. Ekkor gurult el a gyógyszer. Követeltem hozzák ki, a válasz jó ha nagyon szüksége van rá akkor kiszállítjuk de nem igaz, hogy nem tud hétfőig várni. Megérkezett a futár lebaszta az ajtóba majd el is ment. A csomag amit elvileg 2 napig csomagoltak az a gyári szakadt csomagolásában volt csak. Az ügyfélszolgálat egy nagy nulla, hazudnak de kérik továbbra is forduljak hozzájuk bizalommal. A negatív kritikát persze leveszik az oldalukról.

2022. március 25.

Gyorsan kellett egy termék, és azért rendeltem az Euronics-ból, mert a termék melletti várható kiszállítási dátum szerint a leggyorsabbnak tűnt... Az előzetes legkésőbbi kiszállítási dátum 3 munkanap volt. Most itt ülök még mindig a termék nélkül a 6. munkanapon. Semmilyen tájékoztatást nem kaptam, nekem kellett utána érdeklödni, és kiderült, hogy a következő munkanap sem teljesítik még biztosan a kiszállítást. Felhívták a figyelmemet, hogy ÁSZF-ben 30 nap (!) a vállalásuk. 30 nap alatt Kínából megérkezik vígan a termék. Röhej! Soha többé Euronics, senkinek sem ajánlom! Fogyasztók abszolút félrevezetése!

2022. március 22.

Február 13-án rendeltem a webáruházból egy mosógépet, amit azonnal ki is fizettem. A mosógép nagy nehezen február 22-én megérkezett, sérülten. (A szállítás időpontjáról előzetesen nem is tudtam egyeztetni a kiszállító céggel - HDT -, mert erre nem találtam lehetőséget a honlapjukon.) Február 23-án levelet küldtem az ügyfélszolgálatnak, amihez a gépről és a csomagolásról is csatoltam képeket. Válaszukban március 25-ig ígértek választ az ügyemre. Így úgy döntöttem, hogy elállok a vásárlástól. A válasszal nem siettek, így felhívtam az ügyfélszolgálatot. Felvette a munkatárs az adataimat és mondta, hogy gondoskodnak a gép elszállításáról, ami március 4-én meg is történt.
A hosszú hétvége alatt érdeklődött az ügyfélszolgálat az elégedettségemről. Újabb levél, hogy se gép se pénz. Nincs termék, amit véleményezhetnék. Válasz: utalnak, ha beérkezik a raktárba a gép és megnézik. Ma ismét telefonáltam, hogy megkérdezzem, mennyi ideig nézegetik még a gépet, mert szerintem az 5 perc alatt megtehető. Válasz: költözik a raktár, csúsznak az utalások, de jelzi a kollégáknak, hogy még nem utalták nekem vissza a költségeimet, és ha nem kapom meg pár napon belül az összeget, hívjam őket újra. Továbbá tájékoztatott a kolléganő, hogy tehetek újabb panaszt, de pénzem nem lesz előbb.
Nem ajánlom senkinek sem az üzletláncot!

2022. március 16.

2022.01.12-én rendeltem online egy mosogatógépet, 01.26-án hozták ki. 01.31-én jeleztük hogy hibás, a szervíz szerint rossz széria. Elálltunk a vásárlástól ezért. 02.24-én vitték el a gépet aminek azóta se fizették vissza az árát. Most 03.16-ot írunk. Ha kérdezem őket fogalmuk sincs semmiről.

2022. március 9.

Legyen óvatos a Webáruházban történő rendeléseknél és az előreutalással, vagy a bankkártyás fizetéssel!

2022. február 11.

7. èn hètfőn adtam le a rendelèst 11. èn sikerült nekik átadni a futárnak. Mi ez valami nyugdijas klub??????

2022. február 7.

Krups EA 811810 márkájú kávéfőzőt rendeltem Önöktől , Időben megérkezett az árú. Csodálatos élményt jelent számomra. Nagyon finom kávét főz, semmit nem kell tennem csak a gombot megnyomom és mindent elvégez. Nagyon jó döntés volt köszönöm.

Irány a bolt oldala!

Cégünk 1989 óta foglalkozik műszaki termékek értékesítésével, jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi műszaki áruházlánc hálózatot üzemelteti. Az évek során a hagyományos értékesítési csatornákon megszerzett tapasztalatainkat igyekszünk az internetes kereskedelemben is hasznosítani, így biztosítva, hogy vásárlóinkat versenyképes áron a termékek széles választékával magas színvonalú kiszolgálást nyújtva szolgáljuk ki.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés