Euronics Műszaki Webáruház

Euronics Műszaki Webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 2.3 (62 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2019. március 10.

Az áruházban vásárolt termék kasszai ára nemazonos a kiállitott termék árával,továbbá a tartozékok hiányzanak a leragasztott csomagból!Én egy ROWENTA tipusu porszívót vettem,és otthon amikor kibontottam,hiányzott a gégecső,és a porzsák ami tartalék lett volna!!!Ez plusz költség beutazni és hiányt pótolni!!Nem csoda a sok REKLAMÁCIÓ!A vezetőségnek tenni kéne valamit!!

2019. január 9.

Kiszolgálás lassú, amit venni akartam, nem volt eladó az eladó szerint, mivel csak az az egy volt. Ilyet életemben nem hallottam, helyette rádumált egy olyan árura,amiről a tájékoztatás hazug volt. Azóta is kanosszát járok, mert közben nem is működik. Ez már a 3. alkalom amikor becsaptak. Soha többet az Euronicsban nem fogok vásárolni.

2019. január 3.

Vásárolni akartunk valamit, az oldalon az volt hogy készleten. Üzletbe persze nem volt. Tök flegma eladó alig akarta barmit is segíteni, rávágta másik üzletbe van. Elmentünk oda is, ott több perc várakozás miután elmentünk keresni valakit, mondták ami a polcon van az van csak... A kiállított termék az készleten van nekik, és így jelzi hogy van, de csak polcról......
De a legrosszabb az egészbe ez a modor amellyel mind két üzletbe bántak velünk. Soha többet be nem teszem a lábam ebbe az üzletbe bárhol is van.
Ráférne az ilyenbe próba vásárlókat küldeni, és kis kedvességre is figyeljenek az eladók

2019. január 2.

Kinéztem egy fényképezőt, amely a webáruházuk szerint készleten volt, de volt megrendelhető. Az egyik üzletüket megjárva tájékoztattak, hogy noha készleten van, de csak kiállitott darab van, ami nem megvásárolható. Rendeljem meg az interneten. Miután közöltem velük h azért mentem be, mivel interneten nem megrendelhető mondták hogy hivjam felk az ügyfélszolgálatukat telefonon. Itt ért véget a történet, inkább elálltam az itt vásárlástól...

2018. december 27.

Rengeteg mindent vásároltunk már a Pécs plázában található boltukban,sőt színte mindent innen szereztünk be az évek során.Mindig segítőkészek voltak az eladók,és véleményem szerint a legjobb áron kínálnak mindent amit nem netes vásárlásra értek.Interneten még nem vásároltam tőlük,így nem tudok arról nyilatkozni.A pécsi boltban nagyon jó a kiszolgálás,természetesen itt is van olyan eladó aki inkább rábeszél mint terméket árulna valójában,de ez minden műszaki cikket áruló bolra igaz.

2018. december 27.

Senki ne vásároljon innen egy selejtes nem mukodő laptopot- nem is olcso asus vivobook-ot vettem, mely nem mukodott, de mivel karacsonyi ajándék volt később bontzottuk ki ,mint a szukséges nap,igy a pénzt nem adtak vissza, nem is cserélték ki mukodoképesre, hanem a szervizebe nekem kell intéznem. Egy felháborito stilusu ugyfélszolgalatosnő még csak elnézést sem kért hogy ajandékba egy 200 ezer forintos szobadiszt kuldtek, semmilyen megoldast nem tettek ebben az ugyben az Euronicsnél rosszabb céggel még nem találkoztam.

2018. december 13.

A mai napon az Euronics Corvinban vásároltam egy ipad-et. Az itt látható sok negatív visszajelzés miatt kicsit féltem a vásárlástól, de kellemesen csalódtam. Az eladó Ladányi Attila rendkívül segítőkész volt. Csak így tovább. Köszönöm.

2018. december 9.

Kecskemét Malom központ.
10 éves kislánynak szerettünk volna okosórát venni . Nagy örömünkre igen nagy kínálat volt a boltban. Vártunk a pultnál hogy segítséget kérjünk ,mert ugye ezek a termékek el vannak zárva. 8-10 perc után leszólítottam végül az egyik fiatal embert miközben végezte a dolgát. Kedvesen megkérdeztem hogyha végzett tudna segíteni? Kérdezi mit szeretnénk.Mondtam okosórát szeretnénk nézni. Erre: Kinek a babának? Mivan???????? Mondom nem a kislánynak. Válasz: Ekkora gyerekekre nem árulnak,nem lesz neki jó mert kicsi a keze. Mondom neki azért megnézhetnénk? Erre akkorát fintorgott hogy mondtam neki hogy köszi akkor nem kell. És kijöttünk a boltból.
Hetek óta böngészem az internetet,tesztek infók miatt hogy milyet válasszunk. Volt is a boltban az a fajta ami a kislánynak is tetszett volna.
Mérgemben átmentünk a Media Markt -ba. Ott felpróbált egy Samsung okosórat aminek majdnem rövid volt a szíja.
A lényeg hogy végül az Edigital-ról rendeltünk órát. Úgy látszik néha tényleg jobb kerülni a kommunikációt . Az biztos hogy ott nem fogunk vásárolni.
Azt sajnálom hogy nem néztem meg a fiatal embert hogy hívják. Mert panasz levelet mindenképp írok. De megérdemelné hogy névre szóló legyen.

2018. december 3.

Nagyon nagy átverés az egész! Nov. 23 - án a black friday napon vásároltam a web árúháztól egy mosogató gépet, mely előzetes telefonos egyeztetésem szerint volt raktáron. Kifizettem a szállítást dec. 3-ra ígérték. Teltek a napok, a rendelésem státusza nem változott. Felhívtam őket azt mondták minden rendben, legyek türelmes. A mai napon kaptam egy telefon hívást miszerint a készülékem utolsó darab volt és sérült nem kaphatom meg. De úton van egy szállítmány legyek türelmes. Este közölték velem hogy nincs semmiféle árú, törlik a rendelésem. Mivel ez a készülék már minden hol 50000ft al drágább ezért nem is tudom megenni. Be csaptak, gerinctelenül hazudnak, sűrű elnézését közepette. A pénzem náluk ál, 30 napot várnom kell még a panaszom kivizsgálják, de előre tudom semmi nem fog történni mert ilyen készüléket már nem kapnak. Nem létező árúkészletet árultak! Nem a pénzem kell hanem a megrendelt kifizetett termékem mert lekéstem miattuk az akciókat más árúházaknál. Senkinek nem ajánlom ezt a céget!!!!!

2018. november 28.

Hihetetlen hogy ilyen ma működhet!!
19.én vásároltunk egy laptopot, ki is fizettük,meg is érkezett az e-mail hogy 5-8 munkanapon belül érkezik a termék.Ma telt le a 8 nap,félve felhívtam őket hogy mégis mi a helyzet?(gondoltam ma biztos megjön,de azért rákérdezek) A válasz az volt hogy hibásan érkezett a lerakatba azért nem szállították ki, és ebből a gépből nincs is több raktáron. De engem erről senki nem tájékoztatott és vártam rá... A pénzt tudják csak vissza küldeni de azt sem tudják hogy mikor fog megérkezni! Senki nem rendeljen mert egy kalap ....!

2018. november 23.

Webshop borzasztó
Nincs kommunikáció az ügyfelekkel.
Semmit nem tudnak a kiszállításról és annak időpontjáról.
Nincs tájékoztatás.

2018. november 2.

Borzasztóan lekezelő ügyfélszolgálat, senkinek nem ajánlom! Rengeteg alternatíva van, ahol tényleg megbecsülik a vevőt.

2018. október 25.

Harmadik hónapja nem küldik a 150 eFt-os hűtő garancialevelét. A sorozatos írásbeli kérdéseimre nem válaszolnak. A telefonos ügyfélszolgálat lekezelő, és természetesen semmit nem intéz. A pénzem már náluk, a többi nem érdekli őket.

2018. október 25.

Soha többet!

2018. október 16.

A fele se igaz annak amit ír. Itt hirdet egy tv-t 297.990-ért rákattintok a hirdetésre a weboldalon meg már 349.990-ért árulja.

2018. szeptember 27.

Euronics, Budapest KÖKI terminál
Bementem egy Neten kinézett BEEZ VC-L1820-800 porszívóért. Az üzlet jól néz ki, hatalmas, de vásárló csak 3 volt.
Megnéztem a választott árút, és szerettem volna kérni belőle egyet. Keresem, hogy van-e eladó. Egy csoportban voltak heten! Odamegyek, hátha észreveszik, hogy szeretnék valamit. Nem vették észre. Odaszólok a láthatóan legalsóbb rangúhoz, mert számára talán észrevehető, hogy vevő vagyok. Sikerült! Megnézette a gépben a terméket, ez volt az utolsó. Kis hezitálás után mondom, hogy mégis elviszem.
Most jön az, amiért kerüljétek el ezt a boltot:
Egy magas, turcsi orrú erre felém fordul, és arrogánsan kérdezi: "Lombfújót szeretne?". Meglepődök, hogy jön ez ide? (Hiszen a lombfújók nagy légszállításúak csak más irányba.) "Mert ez inkább fúj mint szív!"-mondja fellengzősen. Akkor, gondolom, ez valóban egy jó termék lehet, mert ez a seggfej ennyire leszólja! Gondolom az utálata annak szólt, hogy ez nem egy felső árkategóriás termék.
Tehát ajánlom, hogy normális ember kerülje el ezt a boltot messziről, és az menjen, aki sok pénzt akar költeni és közben szereti ha leugatják. Mostmár érthető, hogy nincs forgalma a boltnak: itt nem eladási technikát alkalmaz a "fő" eladó, hanem vevő elhajtót. Ha nem látok át rajta, akkor ott hagyom vásárlás nélkül őket. Az először megszólított eladó odaadta a cuccot, remélhetőleg a jutalékot is ő kapta meg utána. De így legalább lett egy jó porszívóm, mert talán mondanom se kell, hogy itthon kipróbálva, sokkal jobban szív, mint a korábbi Samsung Easy valaha is (és aminek a szabályzója a garancia letelte után ki is purcant).

2018. szeptember 11.

Az webshopban akciós áron megrendelt termék átvétele az áruházban (Köki terminálban személyesen). Udvariatlan lassú eladók. A pénztár 15 percig hiba miatt nem működött, a vevőszolgálatos hölgy észre sem veszi a vásárlót. Az e-mailes ügyfélszolgálat, mintha nem is lenne. Nagy nulla az üzletlánc, már nem először, de utoljára.

2018. augusztus 22.

Gerinctelen,megbízhatatlan,mindenkit óva intek az EURONICS-tól.

2018. június 16.

Balszerencsémre vettem egy indukciós főzőlapot személyesen a dunakeszi boltukban.
Ugyanazt a terméket másnap megkaptam a családomtól ajábdékba, még aznap visszavittem a bontatlan terméket, hogy az árát esetleg le tudnám-e vásárolni (ugyebár ezáltal semmilyen kár nem éri az üzletet).
A helyi eladó a székében kényelmesen hátradőlve gúnyos arcal utasított el.
Tudom, hogy a jogszabályok szerint, ebben az esetben még a levásárlást sem kötelesek biztosítani, ugyanakkor úgy gondolom ezt a gesztust bármelyik szaküzlet megteszi manapság egy bontatlan termék esetében 24 óra elteltével.
A vevőkezelés, kiszolgálás pedig botrányos és rendkívül lassú.
Senkinek sem ajánlom ezt az üzletet!

2018. március 21.

(Dunaújváros) A vevőkkel való kommunikáció, egészen az udvarias de műszakilag alulképzett, és a flegma kioktató és még műszakilag is alulképzettig minden megtalálható. A panaszkezelés botrányos, jogilag pedig kifogásolható. Hibás terméket csak cserélnek, ha én elállok a vásárlástól , mondjuk a háromszori hibás teljesítés miatt, akkor csak levásárolni lehet az összeget. Javasolnám ptk 306/2 bekezdést tanulmányozni. Nem ajánlom ezt a céget senkinek.

2018. január 24.

Az webshopban akciós áron megrendelt termék ténylegesen készleten van az áruházban (Köki terminálban személyesen kérdeztem meg), de nem átvehető a webshopos áron az áruházban a " a termék átvehető" email hiányában. (Az áruházi áron lehetett volna átvenni a terméket, ami 10 e Ft-több lett volna... ) "A termék átvehető" email 4 munkanap után sem érkezett meg, csak "a rendelésének feldolgozását elkezdtük" automatikus válasz emaillel rendelkeztem, amit rögtön a megrendelés után kaptam. Az ügyfélszolgálat elérhetetlen akár email-en akár telefonon. Ez webáruház és boltlánc egy nagy nulla. Ilyen hozzáállással nem értem, hogy hogy lehet ma működtetni egy üzletet. Még ha meg is venném ezt a terméket, mi lenne, ha szervízeltetnem kellene velük, ahogyan már nagyon sokan leírták előttem.........Aki teheti jobban teszi, ha máshol vásárol.

2017. december 30.

A budaörsi üzlet egy vicc! Ilyen mentalitással fogalmam sincs, hogy maradnak életben. Csak alacsony vérnyomású embereknek ajánlom gyógyszer vagy kávé helyett. A kiszolgálás és információ átadása kritikán aluli, majd a vevő és esetleges reklamáció kezelése gyakorlatilag nem létezik. (és még le is hülyézett az eladó. és tényleg én vagyok a hülye, hogy bementem oda) Soha többet nem teszem be a lábam az euronix üzleteibe! Nem fogok könnyeket hullatni ha lehúzzák a rolót!

2017. december 11.

A 2017. Nov. 22-en megrendelt termék még dec. 11-en is csak a befogadás állapotban van. Háromszor hívtam őket, mindig azt mondták, hogy nem tudják, majd utána néznek, írnak mailt, még aznap visszahívnak. Egyiket sem tették meg. Egy webshopot nem lehet így működtetni. Ez nagyon kiábrándító.

2017. december 2.

A csomagom 1 hèt alatt nem jutott tovább a befogadási szintnèl, meg se nèztèk. Az ügyfèlszolgálatra beküldött emailre se reagáltak semmit. A weboldalon levő lemondás funkció egyáltalán nem működik kèptelen voltam felhivni őket.
Ez egyszerűen használhatatlan.

2017. november 30.

Sajnos a webáruházi megrendelés nagyon lassú,így kénytelen voltam lemondani a rendelést.
Ügyfél szolgálatos hölgy segítőkész volt.
Személyesen mentem a kiválasztott terméket megvásárolni,az üzletbe.

2017. november 30.

Sajnos nagyon rossz tapasztalatot szereztem az itteni vásárlással. Könnyű volt megrendelni, kártyával fizetni a monitort. Két nap múlva pedig jött az értesítés, hogy a csomagomat a futárcégnet átadták és kaptam csomagkövető kódot is, a szállítást 2 napont belülre igérték. Igen ám, de teltek a napok és a csomag nem jött meg, sőt a futárcég keresője se ismerte a köldemény számot. Írtam tehát két reklamáló levelet is, amire választ se kaptam. Végül, a csomag állítólagos feladását követően öt nap múlva sikerült a Euronics-et elérni, ahol az ügyintéző azt mondta, hogy a csomagot még fel se adták, ott fekszik nálunk, majd feladják???! Azóta megint telik az idő és semmi információ.
Azt gondolom ilyen helyen nem szabad vásárolni :(

2017. október 9.

A Budaörsi áruházban a kassza nem azon az áron hozta a terméket, melyen a webáruházban megrendeltem. A problémát korrekten kezelték, és megkaptam a kedvezményes áron. Ügyfélbarát, rugalmas cég.

2017. október 4.

Az üzletben történő átvételt választottam a készletet látva, és a megerősítő e-mailt után be is mentem az üzletbe. A boltban nagyon készségesek voltak, a visszaigazolásnak utánanéztek és megkaptam a készüléket. Nagyon jó áron sikerült hozzájutni a család új mosógépéhez.

2017. október 3.

Jó akciók vannak a webáruházban, gyorsan ki is szállították a terméket, de a futár modora hagy némi kivetnivalót maga után. Egy ilyen cégnek erre is figyelnie kellene, mert végülis a futárcég az ő arca.

2017. október 3.

A megrendelésem interneten történt. Átlátható oldal. Készséges kiszolgálás.
Először vásároltam innen, és legközelebb is igénybe fogom venni.

A bolt adatai
A bolt leírása
Cégünk 1989 óta foglalkozik műszaki termékek értékesítésével, jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi műszaki áruházlánc hálózatot üzemelteti. Az évek során a hagyományos értékesítési csatornákon megszerzett tapasztalatainkat igyekszünk az internetes kereskedelemben is hasznosítani, így biztosítva, hogy vásárlóinkat versenyképes áron a termékek széles választékával magas színvonalú kiszolgálást nyújtva szolgáljuk ki.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre