zooplus.hu

zooplus.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.7 (33 értékelés alapján)
Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2018. június 26.

Egyszerűen nem szállították ki a rendelést.
Pontosabban "arra járt a futár" egy random időpontban, értesítést nem küldtek, nem hívtak fel előtte, így nyilván átvenni sem tudtam. A futárcég megbízhatatlan, nem veszi fel a telefont, a zooplust hiába hívtam, hiába írtam nekik, érdemi intézkedést nem tettek. Nagyon sajnálják. :D

2018. május 6.

Többször rendeltem tőlük, de nagyon megfogom gondolni a következő rendelésemet. A konzerveket (nedves táp animonda carny adult) több verzióban választottam és volt is ami tényleg nagyon ízlett a macseknak, de sajnos több doboznál csak későn vettem észre, hogy a tető fel van puffadva és ettől a "kis" hibától a macskám olyan bélhurutot kapott, ami folyamatos hányassal járt. Nem állítom, hogy ez rendszeres, de egy ilyen eset is több egyel, mint amit megengedhet magának egy ekkora forgalmazó. Azt szintén csak javasolni tudom mindenkinek, hogy a szállító doboz tartalmát mennyiségi ellenőrzés miatt közvetlenül a kézhezvétel után csekkolja le. Ettől függetlenül mindenkinek próba szerencse a rendeléshez. (A szállítási időpontokat már másodjára nem tartotta be a szállító cég.)
(Megint csak zárójelben jegyzem meg: nagyon remélem, nem Magyarország az a hely, ahova a "gyártáshibás termékeket" terítik, egy a gyártóval történő vita elkerülése okán. Azt megint csak remélni tudom, hogy ez a vélemény nem teher, és (vagy) kerülendő a nyilvánosságra adása. )

2018. március 20.

Nagyon gyakran rendelek az oldalról és megvagyok elégedve, mindig gyorsan szállítják ki az árút és legutóbb kedvezményes kuponokat (találtam, így két ahttps://kedvezmenykodok.hu/web/zooplus-hu/) lkalom helyett vásároltam be ! :)

2018. február 26.

Nem ajánlom senkinek, hogy tőlük rendeljen. Selejtes árucikket kaptam, amit vissza akartam küldeni.(Csak úgy engedik visszaküldeni, ha ők küldenek érte futárt)

3 megbeszélt időpontra sem jöttek el a csomagért. (Mind a 3 nap otthon ültem és vártam) A DPD-t hibáztatták, ám én felhívtam a futárszolgálatot, ahol közölték, hogy nem kaptak a zooplus-tól megrendelést.

Majd elegem lett a levelezésből és telefonon erősebb hangnemben beszéltem velük, ekkor kiküldék a DPD csomagszállítót, egy olyan nap amit nem beszéltünk meg előre, szerencse, hogy épp hazaértem.

Majd, kaptam egy levelet, hogy visszautalták az összeget. De ez nem volt igaz. Újra levélváltások sora, de végül visszafizették nagy nehezen.

Mindez 2 hónapba telt!

Először, a facebook-on akartam véleményezni, de a sok negatív kritika miatt, ott le van tiltva a vélemény nyilvánítás...

2017. október 17.

Nagy választék, rendszeres akciók, megfelelő szállítás, ami a egy kicsit hosszabb, mint a megszokott. Az ügyfélszolgálaton dolgozók korrektek, segítőkészek. Példamutatóan vásárlóbarát csapat.

2017. május 9.

Termékek: jó áron, jó minőség.
Ügyfélszolgálat: kiváló, nagyon segítőkészek
SZÁLLÍTÁS KATASZTRÓFA!!!!!!
1. Nyomonkövethetetlen a csomag
2. Van hogy simán elveszik, de ezen ők sem lepődnek meg.
3. Rendszeresen hiányzik valami, nem csak nekem.
-ezt pótolják azonnal szó nélkül ha felhívod őket, vagy írsz nekik ami kicsit fura, gondolom akkor minden napos a kimaradás.

2017. április 30.

a legjobb általam kipróbált áruház,választék és ár arányában.

2017. április 26.

A kedvenc állateledeles webshopunk. A legjobb áron tőlük tudunk vásárolni, emellett rendkívül széles a kínálata, és reális a szállítási idő is. Mi nagyon elégedettek vagyunk velük! :)

2017. január 30.

A termékekkel semmi baj, jó áron jó minőségű eledeleket és felszereléseket lehet kapni, én azonban a mai nappal futottam bele harmadjára abba, hogy egy bizonyos macskaeledelből sosem kaptam meg a rendelt mennyiséget. A 2. alkalomnál, ki lettem oktatva, hogy mégis h. működik ez a csomagolás, de azt hittem, hogy jobban oda fognak figyelni, de most megint megtörtént, a fele hiányzott. Visszakaptam a pénzt, ez oké, de megint csak egy 10%-os kuponnal akarták kiszúrni a szemem, de én azt szeretném, ha kihoznák, amit megrendelek, egy kuponnal nem tudják már kiszúrni a szemem. Nem tudom, hogy csak én vagyok-e ilyen szerencsétlen, de nekem ez nem járja így. Azért örültem ennek a cégnek, mert nem kellett ide-oda rohangálnom meg cipekednem.

2016. július 21.

Végre megkaptam a csomagom. A futárszolgálatnál csúszhatott el a dolog. Még mindig itt kapom meg a legjobb ár-érték arányban a cicatápokat. Máskor inkább hamarabb rendelek, és több napot rászámolok az érkezésre.

2016. július 18.

Eddig nagyon elégedett voltam velük. Most a szabadságom alatt rendeltem tőlük, múlt hét kedden, még nem érkezett meg. Eddig ha hétvégén rendeltem akkor is 3. napra már nálam volt a rendelt áru. Talán túlságosan "elkényeztettek" eddig.

2016. július 6.

Én egy kisállat kifutót rendeltem tőlük , előre utalással mert a terméket utánvéttel nem lehetett rendelni az ügymenet emailen keresztűl történt,persze azért voltak ellen érzéseim, mert már jártam pórúl,de rugalmasan, zökkenő mentesen a zajlott a vásárlás, meg vagyok mindennel maximálisan elégedve.Készségesen segítettek . A termék utalástól számítva 3 napon belűl itt volt.Precízen csomagolva, sérülés mentesen Az volt ami a képen volt ill amit rendelni szerettem volna.

2016. június 29.

Szuper!

2016. június 23.

Nagyon elégedett vagyok a kiszolgálással. Remek a kínálat és az árak jók! Egy helyen mindent megtalálók, amire szükségem van!
A leadott rendelés és a kézbesítés között 4 munkanap telt el, precíz csomagolásnak köszönhetően sérülésmentesen kaptam meg a termékeket. Törzsvásárlónak számítok, már háromszor vásároltam. Csak jót tudok mondani a cégről. Egyszer volt egy téves kedvezménykód megadásom, melyet a megadott e mailen jeleztem. Pár órán belül választ is kaptam és a kérésemnek megfelelően módosításra került a rendelésem. A termék kézbesítése ebben az esetben is 4 munkanap volt. Külföldről érkező termék rendelése esetén szerintem ez az idő elfogadható, mivel az kézbesítés elindítása az ellenérték beérkezése után történik.

2016. május 12.

Nagyon rossz véleményem van a cégről! Újdonsült cicatulajdonosként rendeltem tőlük és a nagy választék miatt úgy gondoltuk innen fogjuk az összes cica hozzávalót beszerezni. Első rendelésem az utolsó is lett. Egy macskabútort és egy játékot rendeltünk ami nem volt olcsó, már az furcsa volt, hogy előre kellett fizetni, aztán amikor kibontottuk jött a meglepetés, egyetlen hozzávaló csavar sem volt a csomagban a többi játék amit rendeltünk, ripityára törve. A cég közölte hetek mire küldeni tudják a csavarokat, mindezt úgy hogy kifizettük! Aztán felajánlották, hogy vegyem meg én majd kifizetik az árát. Mivel speciális csavarokról volt szó több helyen rengeteg utána járással tudtam csak beszerezni. Se kártérítést, se egy bocsánatkérést nem kaptunk, telefonon nem lehetett senkivel se beszélni. Mi széles ívben elkerüljük ezt a cégét!

zooplus.hu válasza (2016. május 17.) :
Kedves Attila,

sajnáljuk az okozott kellemetlenségeket, telefonos elérhetőséggel nem rendelkezünk, viszont ügyfélszolgálatunk email útján elérhető az alábbi oldalon: https://www.zooplus.hu/contact/

Kérjük vegyel fel velünk a kapcsolatot, hogy a sérült termék árát visszafizethessük.

Mégegyszer elnézést kérünk és további szép napot kívánunk!

Üdvözlettel:
A zooplus csapata
2016. április 9.

Most rendeltem megint,szuper árak,patent kínálat.Tudom,hogy nem lesz itt holnap,és kicsit fura,hogy sokan ezt nehezményezik,mert az áru úgy tudom külföldről jön,tehát én hátradőltem,és várok :))

zooplus.hu válasza (2016. április 11.) :
Kedves Melinda,

köszönjük véleményét, reméljük a rendelt áru hamarosan meg is érkezik :-)
Szép hétfőt kívánunk!

Üdvözlettel:
A zooplus csapata
2016. február 22.

Egyszerűen nem értem, hogy egy ekkora cégnek, hogy nincsen telefonos ügyfélszolgálata. Egy olyan problémát ami telefonon 5 perc lett volna, húzunk lassan 2 hete. Rossz terméket rendeltem, kifizettem. E-mailben azt az utasítást kaptam, hogy ne vegyem át és amint visszaérkezik, hozzájuk visszautalják. Nos ez több mint 1 hete volt már. Ha a csomag hozzám 2-3 munkanap alatt megérkezik, kérdem én, vissza felé miért lassul le ennyire? A mi cégünk is DPD-vel dolgozik de a vissza-árú sohase érkezik meg több mint 1 hetes átfutási idővel, ráadásul semmi értesítést vagy visszajelzést nem kapok.
Rendkívűl elavultnak tartom ezt az e-mailezgetést, és borzasztóan csalódott vagyok.

zooplus.hu válasza (2016. február 29.) :
Kedves Fruzsina,

köszönjük üzenetét.
Sajnos a zooplus még nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal, viszont minden email üzenetre 24 órán belül válaszolunk. Sajnálattal halljuk, hogy az összeg még nem érkezett meg számlájára, kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat az alábbi oldalon keresztül:
https://www.zooplus.hu/contact/

Addig is kérjük türelmét és szép napot kívánunk!

Üdvözlettel:
A zooplus csapata
2016. január 7.

Hétfőn adtam fel a rendelésem, ma csütörtök van és még mindig semmi konkrét válasz a szállítással kapcsolatban, csak terelés.
a macskám étele meg szépen elfogy :(((

zooplus.hu válasza (2016. január 11.) :
Kedves Marianna,

köszönjük üzenetét.
A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 4-6 nap alatt érkeznek meg, amennyiben esetleg még mindig nem érkezett meg csomagja, kérjük írjon ügyfélszolgálatunknak:
https://www.zooplus.hu/contact/

Szép napot kívánunk!

Üdvözlettel:
A zooplus csapata
2015. december 16.

Sokszor vásárolok itt, mindig minden rendben volt. Jók az árak és gyors a szállítás. Kérdéseimre az ügyfélszolgálat rövid időn belül válaszol.

zooplus.hu válasza (2016. január 4.) :
Kedves Lívia,

köszönjük pozitív értékelését és Boldog Új Évet kívánunk!

Üdvözlettel:
A zooplus csapata
2015. augusztus 31.

Szolnok közeli barátnőm pontosan egy hete rendelt 60 doboz 80 dekás Carny-t, a csomag sehol, háromszor írt e-mailt és sehol semmi! A macskák várják kaját... Nem egy macska, hanem egy menhelynyi....Miért nincsen ilyen esetekre legalább egy telefonszám??

zooplus.hu válasza (2015. szeptember 7.) :
Kedves Anett,

reméljük a termék már megérkezett, sajnos telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezünk, viszont minden email-re 24 órán belül válaszolunk. Szállítási időnk 3-5 napig terjed (fizetéstől számítva).

Szép napot kívánunk és kérjük írjon nekünk, ha bármi más kérdése lenne.

Köszönettel:
A zooplus csapata
2015. június 1.

Most vásároltam először. Még várom a csomagot. Nagy az izgalom, de bizakodó vagyok a sok pozitív vélemény alapján. Remek a kínálat és az árak is jók! :) Mindent megtaláltam amire szükségem volt! Pedig nem kevés dolgot összeválogattam.

zooplus.hu válasza (2015. június 3.) :
Kedves Brigitta, reméljük rendben megérkezett a csomag :-)
2015. május 11.

Még sosem csalódtam a zooplus-ban. Mindig egyszerű a vásárlás, pontos a kiszállítás és az ügyfélszolgálatuk is segítőkész.

zooplus.hu válasza (2015. május 12.) :
Köszönjük :-)
2015. április 21.

Szeretek a zooplus-on vásárolni, mert nagyon nagy a választék és sok új, számomra eddig ismeretlen gyártó termékeit is árulják, amelyeket helyi boltokban nem lehet kapni. A kutya- és macskatápokhoz kedvező áron lehet hozzájutni és mindig vannak akciók, leárazások.

zooplus.hu válasza (2015. április 22.) :
Kedves Zsófi, köszönjök és reméljük továbbra is minket választ majd!
2015. április 17.

Csakis a legjobbat mondhatom! Szuper web-áruház: jól megszerkesztett, áttekinthető ajánlatok; a rendelés könnyű és egyszerű; a szállítás gyors. Én rendszeres vásárlójuk vagyok, és másnak is jó szívvel ajánlom a zooplus.hu-t!

zooplus.hu válasza (2015. április 20.) :
Köszönjük Etelka :-)
2015. április 16.

Eddig csak egy kutyaházat vásároltam tőlük, de látom hatalmas a választék mindenből, ha jók az áraik, biztos visszalátogatok még.

zooplus.hu válasza (2015. április 20.) :
Várjuk vissza :-)
2015. április 9.

Kedvelem, mert nagyon sok terméket meg lehet vásárolni itt. Pár hónapja fedeztem fel őket és azóta rendszeresen visszatérek. Néha nagyon jó akcióik vannak.

zooplus.hu válasza (2015. április 9.) :
Kedves Ágnes, köszönjük és reméljük továbbra is nálunk fog vásárolni. Szép napot kívánunk!
2015. március 31.

Szeretném a lentebb leadott véleményemet megváltoztatni,vagy törölhetik is,mert sajnos én néztem el a dolgot,ezért elnézést kérek,hogy elhamarkodtam kicsit.Minden rendben,és visszatérő vásárló leszek.

2015. március 31.

A kiszállítás gyors és már elfogadható értéktől ingyenes kiszállítást biztosítanak. Kérdés esetén gyorsan reagálnak.

zooplus.hu válasza (2015. április 9.) :
Kedves Bori, köszönjük értékelését és szép napot kívánunk!
2015. március 30.

Én csalódott vagyok,mert hiányosan érkezett meg a csomag,és sehogy nem lehet őket elérni.Telefonszám sehol,online meg mindig hibát ír.Ez így hogy lehet?

zooplus.hu válasza (2015. március 31.) :
Kedves Melinda, sajnáljuk, hogy nem tudott minket elérni, megnéztük és mi semmilyen problémát nem találtunk a zooplus kapcsolat oldalán. Reméljük, hogy azóta a probléma megoldódott, ha esetleg mégsem, kérem jelezze azt itt vagy a Facebook oldalunkon. Elnézést kérünk a kellemetlenségért!
2015. március 30.

Csak jó tapasztalatom van a zooplus-ról. Már régebb óta rendelek tőlük. Mindig pontos és megbízható. A termékeik kiválóak.

Ajánlom mindenkinek.

zooplus.hu válasza (2015. március 30.) :
Kedves Nóra, köszönjük és reméljük továbbra is tőlünk fog rendelni!
A bolt adatai
A bolt leírása
Zooplus háziállatokkal kapcsolatos termékek & kellékek

A hely, ahol megtalálhat mindent, amivel kutyáját, macskáját, kisállatát vagy halait kényeztetheti!

Raktárunkban több mint 8.000 kiváló minőségű termék vár arra, hogy akár még ma kiszállíthassuk önnek: legyen szó állateledelről vagy az állatok tartásához szükséges kellékekről, a zooplus a piacán legjobb márkák minőségi termékeit kínálja rendkívül kedvező áron.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel