XRE.hu

XRE.hu
Hirdetés
XRE.hu Értékelései Értékelések átlaga: 4.7 (334 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a XRE.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. december 1.

Sajnos itt vásároltam, de más ne tegye,ha jót akar magának.a rendelési számot nem adom meg mert lenyomozható lennék , ezért nem valós vásáróként fognak feltüntetni piros X el jelőlve ,pedig sajnos valós vásárló voltam a megadott dátum sem teljesen pontos ezért

2023. december 1.

Piros X jelöltek is igazi vásárlók csak titokba akarnak maradni a konfliktus elkerülése végett ,én is így vagyok ezzel pedig igazi vásárló vagyok, sajnos itt vásároltam és nem akarom felfedni kilétemet nehogy megtudják ki vagyok mert még garanciális a termék nem akarom ,hogy kib a***** nak velel ,bár a garancia elöl amúgy is menekülnek

2023. december 1.

Sajnos itt vásároltam. Biztos hogy többet nem vásárolok itt és nem is ajánlom senkinek

2023. november 20.

Az árú hibátlanul megérkezett. A garanciajegyet csak e-mailen küldték el. Szla a csomagban csatolva volt. Eddig oké. A futárszolgálatot azonban lecserélhetnék egy vevő orientáltabbra, vagy esetleg rossz napja volt a futárnak?

2023. november 17.

Felújított készülékeket árusítanak és nem tüntetik fel sehol!!!

2023. október 17.

2023. májusban vettünk náluk telefont a gyermekünknek. Júniusra az op. rendszere összeomlott, ezért jótállásban 06.21-én elvitették tőlünk, állítólag szakszervizbe került. Közben észleltük, hogy számlát nem is küldtek vásárláskor, csak jótállásit. Teltek a hetek, de semmi nem történt, ezért folyamatosan leveleztem velük e-mailben (kb. 1,5 hónapig udvarias voltam, utána egyre kevésbé). Többszöri ígéretük ellenére a javítás nem történt meg, új készüléket sem kaptunk, és a pénzünket sem kaptuk vissza. A lassúság okán mindig a szakszervizre hivatkoztak (amelynek nevét viszont nem árulták el), majd amikor a saját maguk által szabott végső határidő is letelt (augusztus végén), azzal jöttek, hogy éppen nyaralnak (egy CÉG???), persze rendelni lehetett tőlük akkor is… Több hazugságukkal is szembesítettem őket (mindent gondosan dokumentáltam), mire a hangnem részükről primitívre változott. Szeptemberben postai úton, levélben szólítottam fel a céget a számla pótlására, és a vételár visszafizetésére, amire e-mailben válaszolva simán letagadták a vásárlásomat(!!!), mondván, korábban más cég üzemeltette a webshopot, ők csak augusztus óta vannak, majd még ők kérték tőlem, hogy számlával igazoljam a vásárlást! Még azután is volt képük a cégváltásra hivatkozni, hogy közöltem velük: 1. a 2021.06.01-től hatályos ÁSZF szerint ők az oldal üzemeltetői (kíváncsi vagyok, sutyiban megváltoztatják-e az ÁSZF hatályának kezdetét), 2. júniustól augusztus végéig folyamatosan leveleztem velük, sőt augusztusban telefonon is elértem őket (végig ugyanazon elérhetőségeiken, folyamatos kommunikációt folytattam a webshop munkatársaival), és sosem vitatták a követelésem jogosságát, 3. elküldtem nekik a készülék korábbi rendelésének visszaigazolását… Jelenleg 124. napja, hogy érdemben nem kezelték a panaszomat, sőt, el is zárkóztak, a telónkat pedig egyszerűen lenyúlták, annak árával megrövidítettek minket. Javaslatom: 1. NE VÁSÁROLJATOK TŐLÜK! 2. Ha vásároltatok, A SZÁMLÁT KÖVETELJÉTEK KI TŐLÜK! Mindenre bizonyítékom van, bárkinek meg tudom mutatni.

2023. október 10.

Csak TAKÁCS CSABÁVAL ne kerüljenek kapcsolatba! Problémát megoldani nem tud! A hangneme viszont kritikán aluli! Úgy beszél a vásárlóval, mint egy kutyával! Melyik cég engedheti meg magának, hogy ilyen undorító, emberekkel bánni nem tudó munkaerőt alkalmazzon??? Úgy látszik,az XRE igen! Bizonyára Takács Csaba az állását nem fogja elveszíteni, hiszen az XRE megbecsüli az ilyen gátlástalan, bunkó modorú dolgozót! Szégyen - gyalázat!

2023. szeptember 13.

A véleményem ide is szeretném leírni a cégről, mivel az árukeresőn írt tapasztalatomra az volt a válaszuk, hogy helytelenül adtam meg az adataim, ezért nem került kiszállításra a termék. Ezt abból szűrték le, hogy más telefonszámot adtam meg a megrendeléskor, mint amiről érdeklődtem később...
Kedves Xre! Ettől még nem válnak az elérhetőségek helytelenné, én voltam a megrendelő, és más személy kapta volna kézhez. Nem bonyolult. A megrendelésben leadott adatok helyesek voltak.
Az email címem is helyes volt, mivel a visszaigazoló emailt megkaptam, azonban állításuk szerint többször is jött volna a futár, ERRŐL is kellett volna kapnom emailt az összes alkalommal (a visszaigazoló email alapján), de nem kaptam. Ne a vásárlókat nézzétek hülyének, nem hiába kaptok annyi panaszt minden fórumon a kiszállításról.
Csatolom a véleményem és a válaszukat is.

"Raktáron lévő terméket rendeltem 4-5 nap szállítási idővel. Két hét elteltével telefonáltunk, hogy mikorra várható a készülék, elmondásuk szerint azonban már kétszer is megkísérelték kiszállítani. Erről nem kaptunk sem e-mail, sem SMS formában megkeresést, ahogy lennie kellett volna, ráadásul otthon tartózkodtunk abban az időben, amikor szerintük kézbesíteni akarták. Azt mondták, várjunk még pár napot, és újra ki fogják hozni. Egy hét elteltével (ekkor már a 3. hétről beszélünk) kaptunk egy hívást, hogy másnap hozzák a készüléket, másnap nem érkezett senki és a telefonszám sem volt elérhető.
A kiszállítást a PLS futárszolgálat végzi, aki tovább adja a munkát alvállalkozóknak, ennek okán telefonszámot a futárhoz nem áll módjukban kiadni, így a vásárló tulajdonképpen sehol nem tud reklamálni. Vicc az egész.
Szerencsére nem fizettük ki előre a terméket, és visszamondtuk a vásárlást. Szerintünk egyszer sem próbálták meg kiszállítani három hét alatt. Bele sem gondolok, mi lett volna, ha hibás a termék, vagy javításra szorul és emiatt vissza kellett volna küldeni..."

A bolt válasza :A rendelés tényéről és a visszaigazolásról automatikus email megy. Tehát amit ír eleve irreális. Az már lehetséges, hogy Ön nem helyes email címet adott meg (ebbe a hibába naponta esnek bele vásárlóink). Dzsenifer néven találtam egy Vásárlót, aki valóban nem vette át a terméket, úgy sejtem Ön lehet az, mivel a telefonszám és az email cím is helytelen. Ezt rendelés után egy héttel már vissza is hozta a futárcég, azzal hogy elérhetetlen a Vásárló, melyről mi is megbizonyodostunk, de valóban hívott minket (egy másik számról), de akkor már Ön lemondta a rendelést, ámbár az sem volt három hét... Kérem tisztelt Vásárlóinkat, hogy adataikat helyesen adják meg, telefonszámon legyenek elérhetőek, ha 3-4 napig nem jön a termék, akkor hívjanak minket, és mi segítünk. Tudniuk kell, hogy a futárcégnél dolgozó futárok sok esetben nem egyetemi végzettségűek, nem biztosan a legjobb a kommunikációjuk ezt mi is tudjuk, de ez nem erre a futárcégre vonatkozik, hanem az összesre. Amennyiben pont egy olyan futárt kap ki (előfordulhat), akivel nem jut zöldágra, hívjon minket, mi megoldjuk a problémáját. Köszönjük! Üdv. XRE.hu Csapata

2023. augusztus 13.

Esztètikai hibàs kèszülèlet kaptam.Màsnap reggel jeleztem telefonon ill e-mailban is. A reklamàciómat elutasítottàk arra hivatkozva ,hogy aktivàlva lett a kèszülèk ès nem àltaluk forgalmazott gyâri üvegfóliàt tettem a telefonra.Ezzel lezàrtnak tekintik az ügyet jelentèktelen hiba miatti elàllàst nem kötelesek elfogadni.Egy 300 ezer Forintos kèszülèken jelentèktelen hiba sem elfogadott rèszemről.Először ès utoljàra vàsàroltam innen.

2023. augusztus 2.

Sajnos hibás terméket küldtek, amivel alapvetően nem lenne gond, bárhol előfordulhat. Ami azonban kritikán aluli az a panaszkezelés, az ügyfélszolgálat. Én jelenleg ott tartok, hogy jelentettem felügyeleti szervnél őket, ugyanis több mint 6 hete visszaküldött termék javítása nem készült el, a kicserélését iránti igényre nem válaszolnak.
Soha többet nem vásárolok onnan és nem is ajánlom másoknak.

2023. július 23.

Ipad 9 et rendeletem .Nagyon meg vagyok elégedve azt kaptam amit rendeltem

2023. július 12.

Egy Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB 8GB RAM Dual-t rendeltem minden rendben volt csak ajánlani tudom!

2023. július 11.

Egy gyárihibás készüléket kaptam, és ezt három napon belül jeleztem a cég felé!
A készülék június 12.-én kerül be a szervízbe, erről kaptam egy emailt.
Azóta semmi nem történt, vagyis eltelt egy hónap ! Jog szerint gyárihibás készülék esetén
megilletett volna a három napos cseregarancia!!! Méltánytalan, és jogszerűtlen eljárásnak tartom!
Becsapva érzem magam !!

2023. május 15.

Amikor vissza küldtem nekik rendelt telefonomat, mert nagyon lassú volt és egy gyorsabb csere függvényében reménykedtem korrekt cseréről, tudtam meg, hogy a telefonomat direkt össze karcolták, hogy ne tudják vissza adni se az árát se a csere ne jöjjön opcióba. Felháborító milyen emberek dolgoznak ott, hogy képesek nem valós hibákat ejteni a telefonomon, hogy önös érdekeit képviseljék. Vásárlói megtévesztés. Mind a 19 megyében le fogok hozni róluk egy cikket, hogy mindenki szembesüljön a történtekről, hogy más ne essen átverés áldozatául.

2023. május 15.

A kommunikáció hagy némi kívánni valót maga után, a futárszolgálat rettenetes és nem tudnak csomagolni.

2023. május 12.

Korrekt, gyors, kedvező ár. Azt kaptam amit rendeltem. Csak ajánlani tudom

2023. április 25.

Rendeltem egy telefont...azt írták hogy pénteken adják át a futárnak és hétfőn lesz itt...erre pénteken meg küldtek ismét az emailt hogy hétfőn tudják átadni a futárnak és szerdán lesz itt..erre visszamondtam a rendelést és még aznap megvettem üzletből személyesen

2023. március 28.

Megkaptam a samsung galaxy A23 5G 128GB4GB Ram Dual KÉK pet 354120805951157 mobiltelefont ,sajnos használni NEM tudom,mert a hozzá kapott zsinor egyik vége sem normál USB csatlakozó. Kérem,hogy küldjenek egy hozzá való töltőt ,vagy egy USBs csatlakozó zsinort Köszönöm Tavasi Zoltán 06304250434.Akapott zsinor kicsi usbjére az van irva, hogy :TA18V Vietnam.

2022. december 17.

Minden rendben volt, abszolút elégedett vagyok.

2022. december 17.

Pontos, precíz.... ajánlom Őket! !!

2022. december 17.

Az ügyfélszolgálat szuper, többször kaptam e-mail értesítést, illetőleg telefonon is értesítettek, hogy mikor tudom átvenni a rendelt terméket.

2022. december 8.

Megbízható segítőkész bolt.

2022. december 8.

Minden rendben ment korrekt intézkedés.

2022. december 7.

Nagyon gyors, preciz és kedves kiszolgálás! !

2022. december 7.

Kedves kiszolgálást tapasztaltam; megkaptam azt az árut, amit szerettem volna.

2022. december 2.

Az ügyfélszolgálat nagyon könnyen elérhető volt, segítőkészek voltak

2022. december 2.

Nagyon gyorsak pontosak. A kiszállitás előtti napon telefonon felhívtak és egyeztettek.

2022. december 2.

Maximális segítőkészség és rugalmasság. Odafigyelnek a vevőre és igényeire.

2022. december 1.

Egyszerű és gyors.

2022. december 1.

Minden remek volt. Tényleg.

Irány a bolt oldala!

Felejtse el azokat a cégeket akik trükköznek az árakkal, és válassza az XRE.hu weboldalt, ahol a termékek annyiba kerülnek mint amennyi ki van írva!
APPLE termékek gyári jótállással!

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • Nincs adat.
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés