PIXMANIA.com

Megbízható webáruház PIXMANIA.com
Hirdetés
PIXMANIA.com Értékelései Értékelések átlaga: 3.6 (555 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a PIXMANIA.com legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2006. december 29.

Sokat rosszat olvastam itt az ertekelesek kozott a Pixmaniarol! Paraztam a rendelestol. Irtam nekik egy mailt az aggalyaimrol! 2 nap mulva valaszoltak amiben megadtak egy telefonszamot amit felhivtam! Magyar nyelven tudo ugyfelszolgalatos vette fel (felajanlotta hogy visszahiv!!!) es elmondott mindent a lehetosegekrol! Engem meggyozott... Rendeltem, atutaltam, (nyomonkovettem a futarszolgatat weblapjan) , atvetelkor ki lehet bontani - leellenorizni a csomit! Minden rendben volt.

Osszegezve: Minden cegnek vannak hibai! (ott is csak emberek dolgoznak!)
elhiszem hogy masok csalodtak (kiveve akik az "osszeeskuves elmeletet" gyartjak), de en csak pozitivat mondhatok roluk! (annelkul hogy fizetnenek erte)

Azota tobbszor is rendeltem toluk, olcsobb es dragabb cuccokat is es eddig nem csalodtam bennuk!

Garancia: EU garanciat adnak. Sztem merlegelni kell olcsobb vagy garancialis...

udv
Balooka

2006. december 22.

12.09-én rendeltem tőlük egy mp3-as autórádiót. Az oldalon azt írták, karácsony előtt megérkezik. 22-e van, péntek; vasárnap szenteste. Hétvégén kiszállítás nincs. Hogyan fogják megoldani, hogy ittlegyen??? Sehogy! Most már bánom, hogy nem rendelés előtt olvastam el az értékeléseket. Ez egy általánosan rosszhírű cég, nem csak velem csesztek ki, ahogy a többi sorstársam sorait olvastam. Írtam nekik e-mailt, de ezek után már nem is várok választ tőlük... A meglepetésem odalett, a karácsonyom beárnyékolták... Gusztustalan ennek a cégnek a vásárlóival szemben tanúsított magatartása. Én minden ismerőst és ismeretlen le fogok róla beszélni, még ha soha nem is rendel az interneten. Felháborító, hogy létjogosultsága lehet ennek a legalizált rablóbandának. Már attól tartok, nehogy lecsapolják valahogy a folyószámlámat valamilyen úton-módon a számlaszámom ismerve. Talán még az is kitelne tőlük. Tanultam a hibámból, bár sokba került egy kicsit.

2006. december 22.

Nemrég rendeltem egy Apple ipoodot meg egy JVC videokamerát, a Pixmánia egy nagyon jó és megbízható cég, gyors volt az ügyéintézés meg minden... A szállításnál volt a nagy probléma, mert a DPD(Deutsche Packet Dienst)-nél eltünt a csomag!!! Szóval a Pixmánia nem tehet semmiről, csak a DPD felelős minden problémáért, mert itthon csak lopos "emberkéket" tudnak alkalmazni sajnos!!! Szóval nyugodtan rendeljetek a Pixmániánál, csak előbb írjatok nekik email-t, hogy nem'e lehetne másik futárszolgálattal kihozatni az árut.

2006. december 19.

A Pixmania egy köcsög csaló banda:
Múlt kedden megrendeltünk egy kamerát, azonnal át is utaltuk a pénzt, mivel ott állt, hogy raktáron és hogy karácsony előtt garantált szállítás.
Péntek este 5 után, amikor már nem lehet anyázni, jön az emil, hogy éppen nincsen raktáron, de majd szólnak.
Vasárnap este(!) újabb emil, hogy már nem is lesz, visszküldik a pénzt, kérik a számlaszámot, stb.

Leanyáztam őket, hogy akkor vissza az utalási költségeimet, az elmaradt kamatokat, stb., mert ilyen nincs. És hogy a költségeket tessék a honlapkészítő javadalmazásából levonni, mert olyan JÓL MEGÍRT rendszert nem ismerek, ami csak egy hét múlva deríti ki, hogy nincs is raktáron az adott termékből.

Eddig nem jött vissza a pénzem.

2006. december 14.

A vásárlással semmi gond nem volt, igaz 8 munkanap alatt kaptam meg a projektort. A problémát a garanciális meghibásodás okozta. Elromlott a projektorom, az elszállítástól számítva 5 hét volt, mire a panaszomat jogosnak találták. Megjegyzem 30 nap után pénzt kéne visszafizetni. Vásárláskor vettem "Gondtalan Vásárlási Szerződés"-t, mely garantálja meghibásodás esetén a 100%-os vásárlási ár visszatérítést. Nem akarják a vételárat visszautalni, ragaszkodnak a levásárláshoz. Az ügyfélszolgálat előbb kérte a banki adataimat a visszautáláshoz levélben, majd másnap közölték, nem utalnak vásároljam le. Ez Európában sem megengedett, főleg nem úgy, hogy amit vennék 25 ezer forinttal drágább, mint más magyar netáruházban és tuti találnak kifogást, miért nem fizetik vissza a különbséget a reklámjuk ellenére.
Ezek után már nem vásárolnék náluk. Keresem az intézményt, aki ki tudja ajtani belőlük a pénzem.

2006. december 14.

Az ügyfélszolgálat e-mailjeit csak nehezen tudtam elolvasni, mert html-ben küldték, ráadásul valami hibádzott (webmailen). Számlát, garanciát alapból nem küldtek, csak külön kérésre. Kicsit követhetetlen volt az áru merre jár, de szerencsésen megérkezett, épségben, és az amit rendeltem.

2006. december 9.

NAGY VÁLASZTÉK, JÓNAK TÜNŐ ÁRAK, NINCS PAPÍR ALAPÚ SZÁMLA, SEM GARANCIA JEGY, SEM MAGYAR NYELVŰ HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ, SEM KIEGÉSZÍTŐ FIZETŐS GARANCIA IGAZOLÁS, A FIZETENDŐ VÉGÖSSZEG NEM EGYEZIK A LEVONT ÖSSZEGGEL!!! A KISZÁLLÍTÓ CÉG NEM IGAZÁN KÉSZSÉGES, 9 - 17 ÓRA KÖZÖTT SZÁLLÍT VALAMIKOR, A KISZÁLLÍTÓ CÉG NM AKARJA A CSOMAG KIBONTÁSÁT, ÁRU ÁTVÉTELÉT ELLENŐRZÉSÉT MEGVÁRNI. STB-STB. TÖBBET NEM IDEGRSÍTEM MAGAM INTERNETES VÁSÁRLÁSSAL, INKÁBB 20%-AL TÖBBET FIZETEK ITTHON ÉS TALÁN MÉG GARANCIÁT IS ÉRVÉNYESÍTENI TUDOM.

2006. december 8.

Nem volt problémám az árú kiválasztásakor, megrendelésekor. A szállításnál bőven kihasználták a 72 órás intervallumot. Ha nem sürgős a vásárlás akkor nem számít. Az árú megfelelt a műszaki információknak. Bár nem minden árú esetében lehet teljes körűnek nevezni azt.

2006. december 8.

SONY mikrohifit vásároltam, előre választott típust. Ára leszállítással együtt is 10 000 Ft-tal volt olcsóbb, mint a helyi árudákban. Egy hét múlva érkezett meg, teljes megelégedésemre. Akinek nem sűrgős az áru, annak nagyon tudom ajánlani. Persze bízom benne, hogy a márkanév garantálja, hogy garanciális javítás nem lesz. A kapcsolat a bolttal nagyon korrekt volt.

2006. november 25.

Több tételt is rendeltem, először 5 nap múlva hívtak azért, mert "jelenleg" nincs raktáron a termék, majd 2 hét elteltével közölték, hogy nem is tudják beszerezni. Mindezért előre kellett utalni, amit kb. 1 hét múlva kaptam vissza az egész procedúrát követően. Ügyfélszolgálat nem elérehető. Szörnyű bolt.

2006. november 20.

Nos a vásárlási feltételeket nem árt elolvasni mielőtt rendel az ember valamit. A vásárlás nálam annak megfelelően működött amit leírtak. A garancia csak franciaországban érvényesíthető, állítólag ha gond van a szállítást ők állják. Remélem nem lesz!!
A telefonos kapcsolat vacak, az ügyintéző ideges és türelmetlen volt, az e-mail-es kapcsolat egyoldalú volt de működött.
Ezeket a szempontokat nem árt figyelembe venni. Viszont az árak náluk a legjobbak. Ez van.

2006. november 7.

Két napja rendeltem egy kamrát 130 ezerért de már megbántam. A pénzt elutaltam, de nem látják, a nyomonkövtés nem működik,leveleimre nem válaszolnak, telefonos ügyfélszolgálat nincs. Határidő szerint holnaputánra itt kellene lennie a cuccnak. Hol a pénzem? Hol a rendelésem. Ekkora barom voltam hogy elutaltam egy ilyen mocskos francia szutyok cégnek a pénzem előre. Ha egy kis izgalmat akarsz nyugodtan rendelj tőlük. Sz@r g_cik

2006. október 25.

A boltból megrendelt terméket fizetés után határidőn belül pontosan megkaptam. Megrendeléstől kezdve pontosan nyomon lehetett követni az áruszállítást és a kiszállítást is kérésemnek megfelelően 14óra után teljesítették.A termék csomagolása és állapota kiváló.A számlát is ki tudtam nyomtatni a kiszállítás kezdete után. Nem tetszett, hogy előre kellett fizetni és azt sem tudom hoyan lehet érvényesíteni a garanciát. Csak külföldön?!

2006. október 19.

Olvasva a hozzászólásokat az az érzésem hogy valami turpisság van a dologban régeben inkáb csak negatí jellegű hozzászólások voltak most viszont megszaporodtak a pozitív vélemények Nem szeretném Önmagamat ismételni viszont kérésre az érdeklődőlnek megküldöm a levelezésemet (e-mail visszaigazolások ,panaszlevél) a pixmaniáról- gondolom senki sem fog hamisítással megvádolni. próbaképpen csak hogy pont Én voltam ilyen szerncsétlen rendeltem egy ismerősömön keresztül is és megint csak szívás lett a vége megmutattam a céges jogászunknak az előményeket a levelezést és azt mondta hogy ilyen pereket szoktak hatalmas kártérítéssel nyerni külföldön sajnálom hogy nem vágtam bele. nem is a teljesítési feltételek folyamatos módósítása hanem a stílus a hozzáálás a részükrő az volt felháborító a végén 3 hónap múlva örültem hogy visszakaptam a pénzem 200e Ft. James Felix vicc az egész lehet nem is létezik, Kubasch Krisztián - azt se tudta hogy müködik a rendszerük, Zagyi Veronika meg akarta magyarázni mit vegyek a rendelésem helyett hangsúlyozom 3 hónap múlva addig használták a pénzem.

2006. október 9.

Hát olvastam a hozzászólásokat..

Szal, én kb 2 éve rendeltem tőlük egy videokamerát..

A pénzt utaltam, regisztrálták, a neten bármikor meg tudtam nézni, h kb hol tart a termék, időben leszállították..

A gari igenis él, bár szerencsémre nem kellett még igénybe vennem..

A DHL a szállítója, úgyhogy.. asszem ehhez nincs mit hozzáfűzni.

Az áraik korrektek, tessék megnézni, volt olyan tv, -éppen most nézegetem, ami 120 ezerrel olcsóbb, mint itthon..

A termékekről részletesen írnak, igaz itt néha van egy kis nyelvi probléma..

Kb ennyi lenne, amit mondani tudok, de szerintem egy korrekt cég..

Az elején én is félve utaltam, de azóta mindig egy biztos pontot jelent, ha csak össze akarok hasonlítani néhány terméket, akkor is!

2006. augusztus 28.

Néhány hallatlanul lehúzó baromság után 2 szó a Pixmania-ról: Rendeltem náluk. Pontos és végső árakat írnak, belekalkulálva a választható sürgősségű kiszállításokat. Emailes visszaigazolások útján követhető a rendelt csomag, tudtam, melyik pillanatban melyik ország depojában kezelték. Nagy céghez illő korrekt eljárások. Van magyar ügyfélszolgálatuk. Elég széles a termékskála.
DPD és DHL szállít. Ezek magyarországi depói a szállítási határidőhöz közeledve telefonon hívhatóak, kiadják a konkrét aktuális kiszállító telszámát is, akivel egyeztethető az időpont. Egyébként nekem 1 héten belül jött a csomag, természetesen hibátlan, sértetlen, ahogy kell. Aki a Pixmania-ra azt írja, kamu, kameruni telszám, stb ökörségek, az mit kezd az ennél valszeg jóval kisebb cégek webshopjaival??

2006. augusztus 21.

Egyesek szidják, mások dícsérik a céget. Én egy igen nagy értékű MP3 lejátszót rendeltem itt, jóval olcsóbban mint máshol lehetett volna. Megrendelésemet egyből fogadták, kérdéseimre az ügyfélszolgálat minden esetbe válaszolt. Ráadásul ők hívtak engem. A kiszállítás pontos dátumát nem tudták betartani, jó 4 napot késett a termék, de itt van és ez a lényeg. remélem semmi baja nem lesz............

2006. augusztus 18.

Nos én még nem rendeltem de valószínű nem is fogok !Mind az elöttem leírtak miatt (volt egy-két jó tapasztalat is) mind pedig nem kaptam meg azt ügyfélszolgálattól amit elvárnék attól -amit kérdeztem nem tudodd rá válaszolni értelmesen-!Na mindegy!!Nem az én bajom mert máshol ugyanannyiért vagy olcsóbban is be tudom szerezni!Talán ha megpróbálná a cég hogy az ögyfélszolgálatos "számítógépek" helyett normális embereket alkalmaznának akkor jó is lenne!A termékekhez PONTOS! magyar leírást adnának és még sorolhatnám a negatívumokat!

2006. július 5.

HIHETETLEN HOGY A KOMOLY KÜLLEM MÖGÖTT MILYEN SZÉGYENLETES TELJESÍTÉS ÉS PROBLÉMÁS KIVITELEZÉS BÚJIK MEG. SENKINEK SEM AJÁNLOM HOGY AKÁR EGY 5000 FT OS TÉTELT IS VÁSÁROLJON ÉN MÁR CSAK ARRA HASZNÁLOM AZ OLDALT HOGY INFORMÁLÓDJAK A TECHNOLÓGIÁKRÓL NAGYON SZOMORÚ TAPASZTALATAIM VANNAK NEM EGY ESTBEN SAJNOS DE TANULTAM BELŐLE. AKINEK POZÍTIV VÉLEMÉNYE VAN ANNAK SZERENCSÉJE VOLT INKÁBB.

2006. június 28.

Megrendeltem egy Mp3-as lejátszót ami a megrendelés pillanatában még raktáron volt,majd utána 1 nappal már beszerzés alatt hírdette a felirat.Kb.1 hónapot vártam amíg megkűldték futárszolgálattal előre mindent kifizetve kb.30.000Ft.Sajnos a megküldött dobozban nem volt semmi, azaz üres volt.Még szerencse,hogy nem vettem így át !Reklamáltam a szállítócégnél és a Pixmania.com ügyfélszolgálatánál e-mailben.Az ügyintézés nagyon lassú és még most sem kaptam meg a terméket vagy a vételárat.SOHA TÖBBET NEM RENDELEK CSAK MAGYARORSZÁGI CÉGTŐL,AHOL NEM KELL ELŐRE FIZETNI!

Ti SE RENDELJETEK, HA JÓT AKARTOK MAGATOKNAK!!!

2006. június 15.

Egy mp3-lejátszót rendeltem még tavaly,Különösebb problémám nem volt a rendeléssel,de tényleg Franciaországba kellene visszaküldeni a terméket hiba esetén...és nekem egy hét után nem működött a lejátszó, szerencsére egy ismerősöm netről rakott rá új szoftvert és menüt,azóta semmi probléma vele.A lejátszó eredeti menüje francia, a használati utasítás is csak és kizárólag francia nyelven volt meg. Nagyjából rájöttem így is első nap a használatára, de mikor felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy hol tudnék elérni magyar, angol, vagy német használati úttmutatót,nem tudtak segíteni,közölték hogy nincs, ez van.Nézzem meg itt, meg ott honlapokon,de sehol sem volt-csak francia leírás.

2006. június 13.

Röviden: nem javaslom.
Megrendeltem a pixmaniától egy terméket, az árát átutaltam, azonban a termék az ár átutalásának másnapján eltűnt a kínálatból. Az átutalt összeg visszatérítését kértem, de a pixmania többszöri emailezés és telefonálgatás után sem hajlandó visszajuttatni az átutalt pénzt, az ügyintézők össze-vissza- és mellébeszélnek, illetékes nincs. Jelenleg éppen gyűjtöm össze az eddigi anyagokat, mivel jogi útra fogjuk terelni az ügyet. Valami azt súgja, hogy ezzel a céggel többet nem próbálkozom.

2006. április 14.

Amint azt korábban már írtam, digitális diktafont rendeltem a Pixmaniától. A termék végül megérkezett (3-4 nap helyett 5 napra sikeredett a szállítás), sértetlenül. A futárszolgálat munkatársa nem találta meg a házunkat, de ahelyett, hogy visszavitte volna a központba a csomagot (a Magyar Posta így csinálná...) felhívott mobilon, hogy hová menjen pontosan. Most már legalább tudom, miért kellett telefonszámot is megadni a regisztrációnál.
A kapott termékkel nagyon meg vagyok elégedve. Őszintén remélem, hogy nem fog meghibásodni, mert a külföldi garancia-intézéshez nem fűlik a fogam.
Arra felhívnám a figyelmet, hogy a kiválasztott terméknek mindenki alaposan nézzen utána a gyártó honlapján, mert a Pixmania nem sok információt közöl a készülékekről (és az a kevés is angolul van). Az sem mindig egyértelmű, hogy mit is tartalmaz a csomag. Én például megrendeltem a diktafont, és a csomagban fülhallgató és elem is jött vele (felár nélkül természetesen). Örültem neki, mert nem számítottam rá (sehol nem írta a honlap, hogy ez is jár hozzá). Azóta többször megkerestek emailben, hogy rendeljek USB kábelt a diktafonhoz. Jól tettem, hogy nem rendeltem: egyrészt máshol olcsóbb, másrészt nincs is szükség rá (ahogy azt az átalakítókábelt elnéztem, szerintem fényképezőgépekhez való).

Összességében továbbra is pozitívak a benyomásaim, rendelnék tőlük újra.

2006. április 2.

Eddigi legmegbízhatóbb internetes rendeléses cucc. Ugy gondolom, MP3 lejácott csakis, ismétlen CSAKIS itt érdemes vásárolni, mert máshol sehol nem kapod meg olcsóbban. Gyors szállítás, adatfeldolgozás. Folyamatos értesítés e-mailben, ztelefonon való érdeklődés napközben bármikor. Sztem abszoludt megbízható!

2006. március 28.

Eléggé megijesztett az, amit a Pixmaniáról itt olvastam, de ennek ellenére vásároltam náluk. Egy digitális diktafont rendeltem (Olympus WS-320), ami Magyarországon csak nagyon kevés (konkrétan 3) kereskedőnél kapható. A Pixmania kb. 15000 forinttal olcsóbban kínálta, mint mások. A szállítás költsége 2000 forintra jött ki, ami szerintem nem sok.
A rendelésem még nem érkezett meg, így arról még nem tudok írni, hogy a termék megfelelt-e az elvárásoknak.
Az ügyfélszolgálat az emailekre gyorsan válaszolt (telefonon nem próbáltam elérni őket). A honlapon viszont nem minden egyértelmű. Rendelni csak akkor tud az ember, ha előbb regisztrál - ezt az oldal legalján az apróbetűben, a Feliratkozás menüpontban lehet megtenni.
A banki utalást kb. egy nap alatt kapták meg, és egy újabb nap eltelt, mire ezt észre is vették... A futárcég csomagkövetése is 24 órával le van maradva, ezeken senki ne lepődjön meg.
Úgy tűnik, a garanciát tényleg csak Franciaországban lehet érvényesíteni - ez az olcsóság ára.

Összességében mégis poztív a véleményem. Ebben komoly szerepet játszik a jelentős árkedvezmény és az a tény, hogy nem kellett Budapestre felutazni a vásárláshoz.

2006. március 5.

Átutalás megérkeztével pontosan nyomonkövethető az összekészítés, számlakiálítás menete. A csomag nyomonkövetése pontos, előre tervezhető, az érkezés. Garancia lehetőségek és a gyakran feltett kérdések hasznosak és praktikusak. Észrevehető, hogy profik.

2006. február 27.

3 db Sony NW-E205 rendeltem. Elso vasarlasom volt, VISA bankkartyaval. Minden a leheto legnagyobb rendben ment. Az aru pontosan es sertetlenul megerkezett. Csak ajanlani tudom oket, az argarancia pedig magaert beszel.
Ha pl egy online Magyar oldalon talasz egy olcsobb arat ugyan arra a keszulekre amit megvettel, visszacsengetik a kulonbozetet.
Mivel eleg sok termek vilaggarancias igy nem sok problema adodhat a garival.

2006. február 8.

A rendelt termék(2db számítógép ház) sértetlenül, határidőre megérkezett, az ügyintézés gyors és rugalmas, az árak és a szállítási költségek nagyon jók, a csomag nyomonkövetése pontos, egyértelmű.Elégedett vagyok, és valószínüleg fogok még innen vásárolni.

2006. február 6.

Én egy projektort rendeltem a PIXMANIA-tól és teljesen korrektül zajlott le az üzlet.A vetítőt 160 ezer Ft-al vettem olcsóbban mint az itthoni ára. A szállítási költség nem volt 2000 Ft és pontosan megérkezett.Többen írják, hogy nem azt kapták /tudásban,teljesítményben/ amit megrendeltek.Véleményem szerint ha valaki egy komolyabb készüléket akar vásárolni vegye a fáradtságot hogy nézzen utána a cuccnak/gyártó honlapja stb.../ és nem éri meglepetés!!

2006. január 21.

Nos, miután megérkezett az áru, összegezném benyomásaimat: a csomag -útnakinditása után- nem 3-5, hanem 8 nap alatt érkezett meg.

A nyomonkövetés nem sokat ér, ugyanis a rendszer, a csomag aktuális tartózkodási helyének, 7 nap (!) elteltével még mindig valami német várost jelölt meg - úgyhogy ezzel sokra nem mentem.

Jöjjön azért egy kis pozitivum is: a csomag kifogástalan állapotban, gondosan becsomagolva érkezett. A csomagot a futár még aznap kiszállitotta, amint a magyar központba az beérkezett. Még a doboz is szinte karcolásmentes volt, pedig egy több, mint 20 kilós cuccról van szó.
A termék kifogásmentes, pontosan az, amit rendeltem, és úgy vélem az oldalon feltüntetett specifikációk kielégitőek és megfelelnek a termék valódi specifikációinak, bár ez szerintem másodlagos, ugyanis aki csak vaktában rendelget, anélkül, hogy utánanézne mit is, miért is, hogyan is, az vessen magára.
Tehát a DPD futárszolgálat behúzhat magának egy piros pontot a fekete mellé, amit a kómótos kiszállitásért kapott (persze szokták mondani, jó munkához idő kell, ehem...). A Pixmania pedig, mindenki megnyugodhat, nem kamu, első benyomásom alapján pedig egy elég korrekt cég. Talán még fogok rendelni innen. (Bár a web felületen nem ártana fejleszteni - pl. hogy törlöm a rendelést? Miért nem tudok megtekinteni minden, rendeléssel kapcsolatos infót egy helyen? stb.)

Irány a bolt oldala!

AKCIÓ ! 3% kedvezmény 38.000 Ft-tól 139.999 Ft-ig és 6000 Ft kedvezmény 140.000 Ft-tól a “PIXAUG12” promóciós kóddal!

Facebook: http://www.facebook.com/Pixmania.Magyarorszag

Pixmania ügyfélszolgálat (hétfõ - péntek 9-17 óra):
Ha van már rendelése : 06-1/328-5312 (belföldi tarifa)
Ha érdeklődni szeretne : 06-90/982-214 (bruttó 155 Ft/perc)
Mail: vasarlas@pixmania.com

A PIXMANIA webáruház 1,000,000 termékreferenciával rendelkezik: High-tech és háztartási gépek ezreivel, technikai újdonságokkal, melyeket közvetlenül a gyártótól vesz. A Webáruház 2009 decemberében elérte a 7 millió elégedett ügyfelet!

A Pixmania Online webáruház, Európa 26 országában árulja termékeit.
Nagy márkák és rendkívül kedvező árak!
Fedezze fel a legújabb technikai újdonságokat, high-tech termékek ezreit! Kövesse nyomon akcióinkat.Részletfizetés!
A kiválasztott terméket 3-4 nap alatt kiszállítjuk Önnek!

PIXMANIA raktár videó: http://www.youtube.com/watch?v=HQ_rrsugmHw

Üzletek

  • ,
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
Hirdetés