Lámpák.hu

Megbízható webáruház Lámpák.hu
Hirdetés
Lámpák.hu Értékelései Értékelések átlaga: 1.9 (38 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Lámpák.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2017. március 8.

Másodszori szállításnál is törött terméket kaptam.Gratu a szervezésnek.

Lámpák.hu válasza (2017. április 5.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Sajnos időként előfordul, hogy a szállítás során a termék sérül, eltörik. Ezt nem áll módunkban kivédeni. Természetesen ha bejelenti a reklamációt az oldalunkon leírtak szerint, ismételten pótoljuk a sérült darabot. Kérjük,amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. február 3.

Rendelés leadása 2016.01.19, melyben 3 féle tétel szerepelt. 2016.01.26 jelezték, hogy 1 terméket nem tudnak szállítani "helyettesítő" termék ajánlással, amely terméknek paramétereit tekintve semmi köze nem volt az eredeti termékhez. Természetesen nem kértem. Maradék 2 féle tétel 2016.02.01-én megérkezett. Ebből a rendelés 90%-át kitevő tételből nem a kért paraméterekklel rendelkező tételt szállították. Telefon: természetesen ember nincs aki felvegye. E-mail 2 napon keresztül. Küldjem vissza, megvizsgálják és ha jogos visszakapom a postaköltséget természetesen a hibás kiszállítás miatt keletkezett 1690 Ft-os tétel megtérítéséről szó sem lehet. (Végülis biztos én csomagoltam szarul.)Itt tartunk. A véleményeket elolvasva eszemben sincs visszaküldeni a terméket úgy sem veszik át, inkább eladom. (Egyébként a visszaküldés cím a Győri posta) SENKINEK NEM AJÁNLOM. (Hibázni bárki tud,de az hogy meg sem próbálja kijavítani véleményem szernit nem elfogadható)

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Sajnos időként előfordul, hogy egy bizonyos az oldalunkon még megtalálható terméket már nem tudja a beszállító bebiztosítani. Ebben az esetben kollégáink igyekeznek hasonló helyettesítő terméket felajánlani ügyfeleinknek. Természetesen ezt nem kötelező választani, ez csak egy lehetőség. Ha a cégünk hibázott és nem a megfeleő terméket küldtük el ügyfelünknek, természetesen a postaköltséget megtérítjük minden esetben. Kérjük,amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. január 10.

Közel 1,5 hónapja leadott rendelésemre, a mai napig sem érkeztek meg a termékek. Az ügyfélszolgálattal legalább ötször egyeztettem, hogy bár van készlet mi lehet az oka, hogy nem szállítanak.
Az ügyfélszolgálatosok rendesek, de attól még a cég egy kamunak tűnik.

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. december 30.

Hibás terméket kaptunk, írtunk, telefonáltunk.
Továbbították az "illetékesnek"
9.nap - A kérdésre: "mi újság"?
Válasz: 30 napjuk van megválaszolni a reklamációt!
Ennyi!!!

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Cégünk a termékeket a gyári csomagolásban továbbítja az ügyfeleinek és nem áll módunkban kibontani és ellenőrizni minden egyes darabot. Ebből adódóan előfordulhat, hogy a termék hibás vagy sérült. Az igy keletkezett reklamációt természetesen minden esetben igyekszünk időben, a törvény adta időtartam alatt elbírálni és lezárni. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. december 15.

A katalógusból kép alapján megrendelt lámpatesteket egy hét múlva megkaptam. A helyszínen derült ki, hogy méretben jó. A megadott visszavevő címre elküldtem. Pár nap múlva visszahozta a posta, ami után 1.000 Ft-ot fizettem. Felhívtam a reklamációs telefonszámot és elmondtam mi történt. Az információs hölgy kérte, hogy újra küldjem vissza a megadott címre. Elküldtem! 2.000 Ft. Eltelt egy hét és lám csodát, a visszaküldött csomag megint nálam landolt. Fizettem 1.000 Ft-ot. Most már többe van a szállítás mint a megrendelt áru. Ügyes...!

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. augusztus 22.

Augusztus 2. rendelés, paypal-en keresztül fizetve, mai napig se lámpa, se kommunikáció. Paypal vitarendezés, bejelentés fogyasztóvédelem felé indítva. Cseh cég, megadott magyar elérhetőség nem hívható, email nem ér célba.
Nem ajánlom őket senkinek...

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. június 4.

Eddig 2x rendeltük és rendben volt a rendelés. 1x kellett gariztatni, mert hibás volt a lámpabúra. Az is rendben ment.

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Köszönjük a pozitív értékelést.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2015. október 31.

A rendelésre és emailre nem válaszolnak

Lámpák.hu válasza (2016. május 18.) :
Jó napot,

az email cím steingart@prezent.cz már nem mőküdik, a működő email cím: info@lampak.hu. Nem tudom, hogy történhete meg, hogy erre a címre tudott válaszolni, mikor ez az email cím meg van adva márciustól.

Köszönöm a megértést.

Üdvözlettel.

Katarína Šeligová

Irány a bolt oldala!

A LAMPAK.HU webáruház a vezető lámpa márkák széles választékát kínálja. Raktáron 350.000 db lámpát tartunk.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés