Lámpák.hu

Lámpák.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.1 (14 értékelés alapján)

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

2017. szeptember 30.

Többször vásároltam már tőlük, semmi problémám nem volt.

2017. június 10.

Az elore kifizetett arut 3 het utan sem kuldtek. Igy a rendelest lemondtam- meg kellett oldanom mashogy. A penzem azota sem utaltak vissza, tobbszori, levelezes telefonalas utan sem - tobb mint egy honapja. Oriasi fejetlenseg lehet a cegnel adminisztracio teren is. Semminek nem tudnak utana nezni es csak hitegetik az embert. Jobb elkerulni oket, de elore fizetni semmikepp!

2017. június 10.

Az elore kifizetett arut 3 het utan sem kuldtek. Igy a rendelest lemondtam- meg kellett oldanom mashogy. A penzem azota sem utaltak vissza, tobbszori, levelezes telefonalas utan sem - tobb mint egy honapja. Oriasi fejetlenseg lehet a cegnel adminisztracio teren is. Semminek nem tudnak utana nezni es csak hitegetik az embert. Jobb elkerulni oket, de elore fizetni semmikepp!

2017. május 17.

A megrendelés hiányosan érkezett,többszöri reklamáció ellenére sem kaptam meg a hiányzó alkatrészt.Aki teheti kerülje el ezt a webáruházat.

Lámpák.hu válasza (2017. május 22.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. május 17.

Rendben megkaptuk az árut sértetlenül és alaposan becsomagolva. Ugyan a kézbesítési határidő kissé elcsúszott, de egyébként merem ajánlani megbízhatóak.

Lámpák.hu válasza (2017. május 22.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Köszönjük a pozitív értékelést.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. április 18.

Kedves Ügyintéző, gyors kiszállítás :) Minden rendben ment.
Köszi

Lámpák.hu válasza (2017. április 19.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Köszönjük a pozitív értékelést.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. március 8.

Másodszori szállításnál is törött terméket kaptam.Gratu a szervezésnek.

Lámpák.hu válasza (2017. április 5.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Sajnos időként előfordul, hogy a szállítás során a termék sérül, eltörik. Ezt nem áll módunkban kivédeni. Természetesen ha bejelenti a reklamációt az oldalunkon leírtak szerint, ismételten pótoljuk a sérült darabot. Kérjük,amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. február 3.

Rendelés leadása 2016.01.19, melyben 3 féle tétel szerepelt. 2016.01.26 jelezték, hogy 1 terméket nem tudnak szállítani "helyettesítő" termék ajánlással, amely terméknek paramétereit tekintve semmi köze nem volt az eredeti termékhez. Természetesen nem kértem. Maradék 2 féle tétel 2016.02.01-én megérkezett. Ebből a rendelés 90%-át kitevő tételből nem a kért paraméterekklel rendelkező tételt szállították. Telefon: természetesen ember nincs aki felvegye. E-mail 2 napon keresztül. Küldjem vissza, megvizsgálják és ha jogos visszakapom a postaköltséget természetesen a hibás kiszállítás miatt keletkezett 1690 Ft-os tétel megtérítéséről szó sem lehet. (Végülis biztos én csomagoltam szarul.)Itt tartunk. A véleményeket elolvasva eszemben sincs visszaküldeni a terméket úgy sem veszik át, inkább eladom. (Egyébként a visszaküldés cím a Győri posta) SENKINEK NEM AJÁNLOM. (Hibázni bárki tud,de az hogy meg sem próbálja kijavítani véleményem szernit nem elfogadható)

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Sajnos időként előfordul, hogy egy bizonyos az oldalunkon még megtalálható terméket már nem tudja a beszállító bebiztosítani. Ebben az esetben kollégáink igyekeznek hasonló helyettesítő terméket felajánlani ügyfeleinknek. Természetesen ezt nem kötelező választani, ez csak egy lehetőség. Ha a cégünk hibázott és nem a megfeleő terméket küldtük el ügyfelünknek, természetesen a postaköltséget megtérítjük minden esetben. Kérjük,amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2017. január 10.

Közel 1,5 hónapja leadott rendelésemre, a mai napig sem érkeztek meg a termékek. Az ügyfélszolgálattal legalább ötször egyeztettem, hogy bár van készlet mi lehet az oka, hogy nem szállítanak.
Az ügyfélszolgálatosok rendesek, de attól még a cég egy kamunak tűnik.

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. december 30.

Hibás terméket kaptunk, írtunk, telefonáltunk.
Továbbították az "illetékesnek"
9.nap - A kérdésre: "mi újság"?
Válasz: 30 napjuk van megválaszolni a reklamációt!
Ennyi!!!

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Cégünk a termékeket a gyári csomagolásban továbbítja az ügyfeleinek és nem áll módunkban kibontani és ellenőrizni minden egyes darabot. Ebből adódóan előfordulhat, hogy a termék hibás vagy sérült. Az igy keletkezett reklamációt természetesen minden esetben igyekszünk időben, a törvény adta időtartam alatt elbírálni és lezárni. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. december 15.

A katalógusból kép alapján megrendelt lámpatesteket egy hét múlva megkaptam. A helyszínen derült ki, hogy méretben jó. A megadott visszavevő címre elküldtem. Pár nap múlva visszahozta a posta, ami után 1.000 Ft-ot fizettem. Felhívtam a reklamációs telefonszámot és elmondtam mi történt. Az információs hölgy kérte, hogy újra küldjem vissza a megadott címre. Elküldtem! 2.000 Ft. Eltelt egy hét és lám csodát, a visszaküldött csomag megint nálam landolt. Fizettem 1.000 Ft-ot. Most már többe van a szállítás mint a megrendelt áru. Ügyes...!

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. augusztus 22.

Augusztus 2. rendelés, paypal-en keresztül fizetve, mai napig se lámpa, se kommunikáció. Paypal vitarendezés, bejelentés fogyasztóvédelem felé indítva. Cseh cég, megadott magyar elérhetőség nem hívható, email nem ér célba.
Nem ajánlom őket senkinek...

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Elsőként szeretnénk elnézést kérni a keletkezett kellemetlenségekért. Amennyiben problémájuk még nem került orvoslásra, kérjük írják meg nekünk a rendelésszám feltüntetésével az info@lampak.hu címünkre.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2016. június 4.

Eddig 2x rendeltük és rendben volt a rendelés. 1x kellett gariztatni, mert hibás volt a lámpabúra. Az is rendben ment.

Lámpák.hu válasza (2017. február 9.) :
Tisztelt Ügyfelünk

Köszönjük a pozitív értékelést.

Üdvözlettel Zoltán értékesítő
2015. október 31.

A rendelésre és emailre nem válaszolnak

Lámpák.hu válasza (2016. május 18.) :
Jó napot,

az email cím steingart@prezent.cz már nem mőküdik, a működő email cím: info@lampak.hu. Nem tudom, hogy történhete meg, hogy erre a címre tudott válaszolni, mikor ez az email cím meg van adva márciustól.

Köszönöm a megértést.

Üdvözlettel.

Katarína Šeligová
A bolt adatai
A bolt leírása
A LAMPAK.HU webáruház a vezető lámpa márkák széles választékát kínálja. Raktáron 350.000 db lámpát tartunk.

Üzletek

A bolt szolgáltatásai
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel