Kamody.hu

Kamody.hu
HIRDETÉS
Kamody.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.3 (82 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Kamody.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


HIRDETÉS
2019. július 10.

Korrekt reklamáció ügyintézés

2019. július 9.

Több, mint 2 hete visszavittük a hibás terméket, amit előtte hivatalosan be is jelentettünk a Kamody saját űrlapján. Azóta sem kaptuk vissza a vételárat, de még egy választ sem!

2019. július 4.

Vásároltam tőlük egy kerti gépet. Kiderült, hogy nincs rá 3 évre bővíthető magyar garancia, csak 2 év amit rajtuk keresztül külföldi szervizbe küldéssel lehet igénybe venni (bár már ebben sem vagyok biztos az itt olvasott vélemények alapján).

2019. június 17.

Alabama kerti bútort rendeltünk aminek összeszerelését követően tapasztaltuk hogy a hátlapból hiányzik egy darab ami az összefonódásnál hiányzott. Ami furcsa volt hogy a weblapukon keresztül még a reklamációt sem lehetett elküldeni ezért e-mail címükre küldtük amire még választ sem kaptuk. Több héten keresztül hívogattuk mire valaki felvette a telefont és ígérgették a cserét de semmi nem lett belőle. Most a hibás terméket nézegetjük több hónapja amit közel 60 000.-ft-ért vásároltunk.

2019. május 7.

Kritikán aluli ügyfélszolgálat, egy hónapos csomagkiküldés. Nem ajánlom

2019. május 6.

Nem egy 100% kóser dolog, de cseh árukat (pl. Ravak) olcsón lehet tőlük rendelni. Magyarországon szerintem semmilyen ügyfélszolgálat nincs, ha bármi probléma van, akkor nyilván nehezen lesz megoldva, de aki szereti a kockázatot, az olcsón rendelhet.

2019. április 25.

Korrigálva korábbi értékelésemet, mivel rendelés lemondása utáni 3. napon, talán némi unszolás miatt is, de végül visszakaptam a pénzem. Ettől függetlenül, elérni nem lehet őket, e-mailekre nem válaszolnak.

2019. április 25.

KAMU WEBÁRUHÁZ! Ne dőljetek be!

Cseh cég, valami budai lakásba bejegyezve, telephelyük sincs. A borzalmas, magyartalan megfogalmazás és pocsék helyesírás már gyanús volt az automatikus e-mailekben. Ezután utána olvastam a céggel kapcsolatban, különböző fórumokon. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy bankkártyás fizetést választottam. A rendelést lemondtam, azonban a vételárat nem utalják vissza többszöri, nyomatékos kérésemre sem, és nem is válaszolnak az e-mailre, a megadott telefonszám pedig nem kapcsolható.

Viszonylag olcsón, 2780 Ft-tal megúsztam az átverést, köszönhetően annak, hogy értékesebb termékeket inkább drágábban, de ismert és valós telephellyel, illetve átvevőponttal rendelkező webáruházból vagyok hajlandó csak rendelni, ahol probléma esetén hús-vér kollégákhoz tudok fordulni, akár személyesen. Ezután már a kisebb értékűeknél is így teszek…
Csak azért nem jelentem fel őket az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál, mert ez a relatíve kis összeg nem éri meg a vele járó hercehurcát és az elvett időt az életemből, de azt hiszem, bőven vannak rajtam kívül más megkárosítottak, akik majd tesznek arról, hogy remélhetőleg ez a banda hamarosan eltűnjön a hazai webshopok palettájáról.

2019. április 23.

Átverés. Számla nélkül küldtek hibás terméket. Sem telefonra sem emailra nem reagálnak három hete.

2019. március 14.

A telefonszámot nem lehet felhívni az állítólagos rendelési időn belül, a postafiók is megteltet jelez. Reklamációs ürlapot a rendszer valamilyen hibaüzenettel újra és újra visszadobja.

2019. március 13.

Kamu oldal!
Rendeltem, már meg kellett volna érkeznie.
Elérhetetlenek, üzenetre, telefonra, emailre nem válaszolnak.
A cég tulajdonosa egy Kamody Roman nevű szlovák hajléktalan.
Pénzvisszatérítést ne várjatok.

2019. január 24.

December elején rendeltem a weboldalról az áru sérült volt. Telefonos érdeklődésre azt mondták, e-mail-ben reklamáljak, fotókat mellékelve. Ez meg is történt. Adtak egy sorszámot, és vártam. Másfél hónap múlva megint telefonáltam, akkor egy férfihang közölte, Ő az Ügyfélszolgálat, és reklamációkkal nem foglalkozik. Hívjam a kollégáját délután. Kértem telefonszámot, később vettem észre, ugyanazt a számot adta meg amin beszéltünk. Délután megint telefonáltam, akkor ígéretet kaptam futárt küldenek a sérült áruért, és kicserélik, vagy ha nincs raktáron, akkor visszafizetik a pénzt. Másfél hét után se történt semmi. Megint telefonáltam, a férfi kioktatott, hogy értsem már meg, ez Ügyfélszolgálat! (úgy látszik ez a szó nem ugyanazt jelenti nekem és neki), a kollégájával beszéljek. Kértem megint telefonszámot, közölte reklamációt csak e-mail-ben intéznek. Kritikán aluli a cég!!!

2019. január 4.

Csatlakozom az előztem szolókhoz!
17.000-Ft -al kàrosított meg a cég!!! Hibàs terméket küldtek ,ràadàsúl karàcsonyi ajàndéknak szànt terméket vàsàróltunk! Hatalmas csalódàs ért bennönket! 3-éves gyermeknek tették tönkre az örömét! Semmilyen úton nem lehet őket elérni! Fogyasztó védelemhez fordultam.
Nem ajànlom senkinek!!

2019. január 3.

Szintén úgy jártam ahogy az előttem szólók, én is a fogyasztóvédelemhez fordulok, karácsony előtt 1.5héttel rendeltem ezektől pár tételt de karácsony előtt 2 nappal küldtek e-mailt hogy nem tudják az összes tételt teljesíteni csak januárban, ugyh kénytelen voltam gyorsba máshonnan beszerezni az ajándékokat, csak én hülye előre utaltam ezeknek a mocskoknak a rendelés összegét amit azóta se utaltak vissza se e-mail se telefon azt a 70es számot (‭+36 70 613 3947‬) lehetetlen volt elérni ami azóta már ki is van kapcsolva, 23e Ft összegről van szó.

2019. január 3.

A megrendelt termékem törötten érkezett ráadásul nem is az a szín amit rendeltem. Az ára viszont a másik szín ára volt. Tehát háromszorosan vertek át. Az ügyfélszolgálat mindhárom telefonszámon elérhetetlen, e-mailre sem válaszolnak. Itt a három telefonszám bárki ki tudja próbálni: +36 1 550 7637 ; +3615507638 ; +36706133947

2018. december 18.

SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A CÉGET, EZT A WEBSHOPOT!!!
Sem E-mailban, sem a webes felületükön leadott reklamációs megkeresésre nem válaszolnak, a megadott 70-es körzetszámú telefonszámon elérhetetlenek. Disznóság és röhejes a "100% megbízható BOLT" logó a Weblapjukon.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok jogorvoslatért.
Javaslom mások is ezt tegyék.
NFH elérése (itt minden infó megtalálható a panasztételhez):
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2704

2018. december 18.

Soha többé nem vásárolok ezektől, és ezt javasolom másoknak is!
November 26-án megrendeltem tőlük egy Vileda Steam gőztisztítót utántöltővel. Azon melegében el is utaltam a szállítási díjjal növelt összeget, 21.590 Ft-ot. Ugyan jelezték a rendeléskor, hogy a cucc csak 10 munkanap múlva áll rendelkezésre, de ennek elteltével semmilyen visszajelzés nem érkezett tőlük. Telefonon többször próbálkoztam elérni őket, de nem jártam sikerrel. E-mailben is érdeklődtem, de semmi válasz nem érkezett.
Végül - többszöri próbálkozás után - 12.14-én sikerült valakivel beszélnem, aki jelezte, hogy csak valamikor januárben lesz meg az áru, mire én kértem, hogy akkor utalják vissza a befizetésemet, és nem kérem a cuccot. Megígérte, hogy visszautalják a pénzt, küldjem el a számlaszámomat e-mailben. Ezt azonnal megtettem, de a pénzt nem utalták. Tegnap (12.17) megint sikerült valakivel beszélnem telefonon, aki ígéretet tett, hogy intézkedik a pénzügyi részleg felé a visszautalásról. (Az előző alkalommal vajon mit tettek?) Az utalás a mai napig még mindig nem érkezett meg!
Kritikán aluli a "szolgáltatás", célszerű távolról elkerülni az ilyen webshopot.

2018. december 7.

Elérhetetlenek ! Se e-mail, se telefon!
Számlát nem adnak.

2018. november 29.

Hétfőn, azaz nov.26-án átutaltam a Kamody cég számlájára 11. 549 forintot ( biztonsági csomagolással ) egy Leifheit Pegasus Tower ruhaszárító toronyra. Rend. azonosító: 270 39291
Felháborító, hogy azóta sem kaptam semmiféle visszajelzést csak a banki átutalásról. A csomagot a héten szerettem volna átvenni.
Három napja rendszeresen hívom őket, de elérhetetlenek.
Kérem az azonnali értesítés,t ill. kézbesítést, mert ellenkező esetben lépéseket teszek.

2018. október 1.

A megrendelt árut nem küldik, levélre nem válaszolnak, telefonon nem elérhetők.

2018. február 15.

Kiváló

2018. február 5.

A kamody oldalán már 18.000-ért lehet kapni.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
HIRDETÉS