Kamody.hu

Kamody.hu
Hirdetés
Kamody.hu Értékelései Értékelések átlaga: 2.2 (78 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Kamody.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2019. május 7.

Kritikán aluli ügyfélszolgálat, egy hónapos csomagkiküldés. Nem ajánlom

2019. május 6.

Nem egy 100% kóser dolog, de cseh árukat (pl. Ravak) olcsón lehet tőlük rendelni. Magyarországon szerintem semmilyen ügyfélszolgálat nincs, ha bármi probléma van, akkor nyilván nehezen lesz megoldva, de aki szereti a kockázatot, az olcsón rendelhet.

2019. április 25.

Korrigálva korábbi értékelésemet, mivel rendelés lemondása utáni 3. napon, talán némi unszolás miatt is, de végül visszakaptam a pénzem. Ettől függetlenül, elérni nem lehet őket, e-mailekre nem válaszolnak.

2019. április 25.

KAMU WEBÁRUHÁZ! Ne dőljetek be!

Cseh cég, valami budai lakásba bejegyezve, telephelyük sincs. A borzalmas, magyartalan megfogalmazás és pocsék helyesírás már gyanús volt az automatikus e-mailekben. Ezután utána olvastam a céggel kapcsolatban, különböző fórumokon. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy bankkártyás fizetést választottam. A rendelést lemondtam, azonban a vételárat nem utalják vissza többszöri, nyomatékos kérésemre sem, és nem is válaszolnak az e-mailre, a megadott telefonszám pedig nem kapcsolható.

Viszonylag olcsón, 2780 Ft-tal megúsztam az átverést, köszönhetően annak, hogy értékesebb termékeket inkább drágábban, de ismert és valós telephellyel, illetve átvevőponttal rendelkező webáruházból vagyok hajlandó csak rendelni, ahol probléma esetén hús-vér kollégákhoz tudok fordulni, akár személyesen. Ezután már a kisebb értékűeknél is így teszek…
Csak azért nem jelentem fel őket az illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál, mert ez a relatíve kis összeg nem éri meg a vele járó hercehurcát és az elvett időt az életemből, de azt hiszem, bőven vannak rajtam kívül más megkárosítottak, akik majd tesznek arról, hogy remélhetőleg ez a banda hamarosan eltűnjön a hazai webshopok palettájáról.

2019. április 23.

Átverés. Számla nélkül küldtek hibás terméket. Sem telefonra sem emailra nem reagálnak három hete.

2019. március 14.

A telefonszámot nem lehet felhívni az állítólagos rendelési időn belül, a postafiók is megteltet jelez. Reklamációs ürlapot a rendszer valamilyen hibaüzenettel újra és újra visszadobja.

2019. március 13.

Kamu oldal!
Rendeltem, már meg kellett volna érkeznie.
Elérhetetlenek, üzenetre, telefonra, emailre nem válaszolnak.
A cég tulajdonosa egy Kamody Roman nevű szlovák hajléktalan.
Pénzvisszatérítést ne várjatok.

2019. január 24.

December elején rendeltem a weboldalról az áru sérült volt. Telefonos érdeklődésre azt mondták, e-mail-ben reklamáljak, fotókat mellékelve. Ez meg is történt. Adtak egy sorszámot, és vártam. Másfél hónap múlva megint telefonáltam, akkor egy férfihang közölte, Ő az Ügyfélszolgálat, és reklamációkkal nem foglalkozik. Hívjam a kollégáját délután. Kértem telefonszámot, később vettem észre, ugyanazt a számot adta meg amin beszéltünk. Délután megint telefonáltam, akkor ígéretet kaptam futárt küldenek a sérült áruért, és kicserélik, vagy ha nincs raktáron, akkor visszafizetik a pénzt. Másfél hét után se történt semmi. Megint telefonáltam, a férfi kioktatott, hogy értsem már meg, ez Ügyfélszolgálat! (úgy látszik ez a szó nem ugyanazt jelenti nekem és neki), a kollégájával beszéljek. Kértem megint telefonszámot, közölte reklamációt csak e-mail-ben intéznek. Kritikán aluli a cég!!!

2019. január 4.

Csatlakozom az előztem szolókhoz!
17.000-Ft -al kàrosított meg a cég!!! Hibàs terméket küldtek ,ràadàsúl karàcsonyi ajàndéknak szànt terméket vàsàróltunk! Hatalmas csalódàs ért bennönket! 3-éves gyermeknek tették tönkre az örömét! Semmilyen úton nem lehet őket elérni! Fogyasztó védelemhez fordultam.
Nem ajànlom senkinek!!

2019. január 3.

Szintén úgy jártam ahogy az előttem szólók, én is a fogyasztóvédelemhez fordulok, karácsony előtt 1.5héttel rendeltem ezektől pár tételt de karácsony előtt 2 nappal küldtek e-mailt hogy nem tudják az összes tételt teljesíteni csak januárban, ugyh kénytelen voltam gyorsba máshonnan beszerezni az ajándékokat, csak én hülye előre utaltam ezeknek a mocskoknak a rendelés összegét amit azóta se utaltak vissza se e-mail se telefon azt a 70es számot (‭+36 70 613 3947‬) lehetetlen volt elérni ami azóta már ki is van kapcsolva, 23e Ft összegről van szó.

2019. január 3.

A megrendelt termékem törötten érkezett ráadásul nem is az a szín amit rendeltem. Az ára viszont a másik szín ára volt. Tehát háromszorosan vertek át. Az ügyfélszolgálat mindhárom telefonszámon elérhetetlen, e-mailre sem válaszolnak. Itt a három telefonszám bárki ki tudja próbálni: +36 1 550 7637 ; +3615507638 ; +36706133947

2018. december 18.

SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A CÉGET, EZT A WEBSHOPOT!!!
Sem E-mailban, sem a webes felületükön leadott reklamációs megkeresésre nem válaszolnak, a megadott 70-es körzetszámú telefonszámon elérhetetlenek. Disznóság és röhejes a "100% megbízható BOLT" logó a Weblapjukon.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok jogorvoslatért.
Javaslom mások is ezt tegyék.
NFH elérése (itt minden infó megtalálható a panasztételhez):
http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2704

2018. december 18.

Soha többé nem vásárolok ezektől, és ezt javasolom másoknak is!
November 26-án megrendeltem tőlük egy Vileda Steam gőztisztítót utántöltővel. Azon melegében el is utaltam a szállítási díjjal növelt összeget, 21.590 Ft-ot. Ugyan jelezték a rendeléskor, hogy a cucc csak 10 munkanap múlva áll rendelkezésre, de ennek elteltével semmilyen visszajelzés nem érkezett tőlük. Telefonon többször próbálkoztam elérni őket, de nem jártam sikerrel. E-mailben is érdeklődtem, de semmi válasz nem érkezett.
Végül - többszöri próbálkozás után - 12.14-én sikerült valakivel beszélnem, aki jelezte, hogy csak valamikor januárben lesz meg az áru, mire én kértem, hogy akkor utalják vissza a befizetésemet, és nem kérem a cuccot. Megígérte, hogy visszautalják a pénzt, küldjem el a számlaszámomat e-mailben. Ezt azonnal megtettem, de a pénzt nem utalták. Tegnap (12.17) megint sikerült valakivel beszélnem telefonon, aki ígéretet tett, hogy intézkedik a pénzügyi részleg felé a visszautalásról. (Az előző alkalommal vajon mit tettek?) Az utalás a mai napig még mindig nem érkezett meg!
Kritikán aluli a "szolgáltatás", célszerű távolról elkerülni az ilyen webshopot.

2018. december 7.

Elérhetetlenek ! Se e-mail, se telefon!
Számlát nem adnak.

2018. november 29.

Hétfőn, azaz nov.26-án átutaltam a Kamody cég számlájára 11. 549 forintot ( biztonsági csomagolással ) egy Leifheit Pegasus Tower ruhaszárító toronyra. Rend. azonosító: 270 39291
Felháborító, hogy azóta sem kaptam semmiféle visszajelzést csak a banki átutalásról. A csomagot a héten szerettem volna átvenni.
Három napja rendszeresen hívom őket, de elérhetetlenek.
Kérem az azonnali értesítés,t ill. kézbesítést, mert ellenkező esetben lépéseket teszek.

2018. október 1.

A megrendelt árut nem küldik, levélre nem válaszolnak, telefonon nem elérhetők.

2018. február 15.

Kiváló

2018. február 5.

A kamody oldalán már 18.000-ért lehet kapni.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés